• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
در مورد کارتهای عالیشاه با وجودیکه کمی مصنوعی به زمین خورد ولی
به نظر میرسه قد کوتاه عالیشاه که در نهایت نتونست بیشتر بپره ا
تو تکل صحنه اول که در فاصله حدود نیم متری بود و همینطور خطای دروازه بان که اونم باز تو فاصله نیم متری زد
داور اشتباه کرده و اگه کمی بازیخونی داشت حداقل اون کارتهای مسخره مخصوصا دومیکه که یه ضرب قرمز داد رو نمیداد
البته این داور زیادی معمولی سوت میزنه و خلاقیتی توش دیده نمیشه و خیلی با فولادیها مهربانانه برخورد کرد
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
داداش نوری ک خوبه!!!!!
نوری رو بیخیل شو دادا
دربی 3-1 پرسپولیسه
یکی از بدترین بازیکنای تو 6 بازی اول نوری بود ببین این بازی بازی نکرد چه قدر بازی سازی شد و توپ برا مهاجما ساخته شد نوری اگه نتونه به دوران اوج برگرده دیگه امسال اخرین سالش تو پرسپولیسه
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

نظرات بچه ها بعد از بازی .............






حسيني: دربي با همه بازي‌ها فرق دارد


کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: درست است با يک نتيجه خوب فولاد را شکست داديم اما نبايد همان يک گل را هم از حريف مي‌خورديم.
00943189.gif

جلال حسيني پس از پيروزي مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه مقابل تيم خوب و پرمهره فولاد که يکي از بهترين‌هاي ليگ ماست بازي را بسيار خوب اداره کرديم و با صرف فعل خواستن پيروزي شيريني به دست آورديم.

به گزارش فارس، وي افزود: در اين بازي با تصميم دايي کاپيتان پرسپوليس شدم و اين برايم يک افتخار بزرگ و فراموش نشدني بود. اميدوارم هواداران از من راضي باشند.

مدافع قرمزپوشان درباره عملکرد خط دفاعي گفت: همه زحمت کشيدند اما براي ما خيلي بد بود که يک گل ساده از فولاد دريافت کرديم. ما بايد در دقايق آخر بيشتر تمرکز مي کرديم تا اين طور ساده گل نخوريم، ما فوتبال را بايد جدي‌تر بگيريم و به فکر نکنيم پس از زدن 2 يا 3 گل فوتبال تمام شده است.

حسيني ادامه داد: ما در دو بازي در دقيقه 92 و 93 گل خورديم که اصلا خوب نيست، بايد در بازي حساس دربي که شايد با خيلي از بازي‌ها فرق داشته باشد با تمرکز بالا به ميدان برويم تا ان‌شاء‌الله با بردي که آورديم يک نتيجه خوب را هم در دربي کسب کنيم.ب ازي بسيار سخت است اما ما براي شادي دل هوادارانمان برد مي‌خواهيم.










نوري: مي‌توانستيم 6 گل به فولاد بزنيم


هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: روز خوبمان بود و مي‌توانستيم 6گل به فولاد بزنيم.
00939956.jpg

محمد نوري پس از پيروزي 3 بر يک پرسپوليس مقابل فولاد خوزستان گفت: بازي بسيار خوبي بود. اکثر دقايق بازي دست بازيکنان ما بود و بچه‌ها بسيار خوب کار کردند فولاد هم تيم خوبي است اما حقمان بود که 6 گل به ثمر برسانيم. امروز عالي بوديم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه فولادي‌ها اعلام کردند در روز بدي قرار داشتند اظهار داشت: روز بد و خوب وجود ندارد. بايد 6، 7 گل مي‌زديم. روز ديدار مقابل نفت هم روز بد ما بود و امروز در روز خوب بوديم و مهم اين است که سه امتياز را دريافت کرديم.

نوري تاکيد کرد: نياز به زمان و آرامش داريم و تا به شرايط بهتري برسيم بچه‌ها امروز خيلي تلاش کردند و توانستند سه امتياز را به دست بياورند.









دهنوي: امروز روز خوب پرسپوليس بود


هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شخصيت من اين است و خدا را شکر مي‌کنم که اين چهره زيبا را به من داده است.
00945330.jpg

قاسم دهنوي پس از پيروزي 3 بر يک مقابل فولاد خوزستان گفت: با توجه به اينکه فولاد 4-2-3-1 بازي مي‌کند براي بستن بازيکنان کناري اين تيم در جناح راست بازي کردند تا مقابل نفوذهاي بازيکنان سمت چپ فولاد بايستد. خدا را شکر پيروزي بسيار خوبي به دست آورديم و با روحيه به دربي با روحيه مناسب به ميدان مي‌رويم.

وي افزود: روز خوب پرسپوليس بود و توانستيم هر سه امتيار را کسب کنيم.

دهنوي در مورد حضور خلعتبري عنوان کرد: محمدرضا خلعتبري به پرسپوليس مي‌آيد تا به تيم کمک کند تا ان‌شاءالله با حضور او تيم بهتر خواهد شد.

هافبک پرسپوليس در مورد صحبت‌هاي بهروز رهبري‌فرد عليه خودش گفت: يک نفر با من تماس گرفت و گفت چنين صحبت‌هايي عليه شما شده و من گفتم جوابي ندارم بدهم اما حرف ما جور ديگري منتشر شد البته اين موضوع را خاک کرديم و اگر من چيزي گفتم عذرخواهي مي‌کنم.

وي تأکيد کرد: برداشت اشتباه از صحبت‌هاي من شد به من گفتند عليه شما اين حرف‌ها را زده‌اند و من پرسيدم اسم من را آورده؟ و گفتند که آورده است باز هم جواب دادم صحبتي ندارم اما حرفم جور ديگري منتشر شد من در اين ارتباط هيچ حرفي نزدم و صحبتي را انجام ندادم.

وي در مورد اينکه رهبري‌فرد در مورد چهره و محل تولد او حرف زده است، اظهار داشت: شخصيت من اين است و شخصيت او را نيز مي‌شناسم خدا را شکر مي‌کنم که چهره زيبا به من داده است.

دهنوي در مورد اينکه گفته بود مگر مي‌خواهد با رهبري‌فرد ازدواج کند که او از چهره‌اش صحبت مي‌کند؟ عنوان کرد: من اين حرف را نزدم فايل صوتي صحبت‌هايم موجود است و اين را در برنامه 90 بگذارند که اگر من چنين حرفي زده باشم عذرخواهي کنم.

وي در مورد اينکه فنوني‌زاده عنوان کرده که دهنوي نبايد در مورد رهبري‌فرد اينطور صحبت کند و زماني که رهبري‌فرد فوتبال بازي کرده دهنوي خيلي کوچک بوده است و گردو بازي مي‌کرده، اظهار داشت: فکر نمي‌کردم گردو بازي شامل سن ما شود، شايد ما آن موقع تيله‌بازي مي‌کرديم هيچ مشکلي ندارم مقابل نفت يک بر صفر باختيم انتقاد زيادي از ما شد، اميدوارم قبل و بعد از دربي به ما کمک شود.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
نظرات بچه ها بعد بازی ........................




بنگر: قبل از دربي به 3 امتياز نياز داشتيم



مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به هيچ عنوان فرقي ندارد که گل پرسپوليس را چه کسي زده است.
00943165.gif



محسن بنگر پس از پيروزي 3 بر يک مقابل فولاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر با يک بازي منطقي و هوادار پسند توانستيم سه امتياز بازي را بگيريم، به نظر من اصلا مهم نيست که چه کسي در اين بازي گلزني کرده چون مهم فقط برد پرسپوليس و خوشحالي هوادارانش است.


به نقل از فارس، وي افزود: در بازي با فولاد نيز مهم نيست که بگويند من گل زدم يا سيدصالحي فقط مهم برد
پرسپوليس است. من نمي‌دانم شايد گل ما را حاتمي زده باشد البته خودم احساس مي‌کنم که توپ با من برخورد کرد ولي باز هم مي‌گويم مهم فقط سه امتياز بازي است.


بنگر در پايان خاطرنشان کرد: مهم‌ترين موضوع در پيروزي ما اين است که اين برد به نام
پرسپوليس شد تا قبل از دربي با روحيه بالا به مصاف حريف خودمان برويم، شايد برخي‌ها بگويند سيدصالحي و فرد ديگري گل زده اما همه بنويسيد که پرسپوليس فولاد را شکست داد و مستحق اين برد هم بوديم چه بسا که مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري را بزنيم.












سيدصالحي:با خلعتبري بهتر خواهيم شد


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس ابراز اميدواري کرد در دربي به استقلال گل بزند.
00945190.jpg

سيدمهدي سيدصالحي پس از پيروزي 3 بر يک مقابل فولاد خوزستان گفت: خدا را شاکريم که به پيروزي رسيديم و زحمات بازيکنان به بار نشست. هواداران به خوبي تيم را تشويق کردند و به حق 5 تن اميدواريم اين پيروزي‌ها ادامه پيدا کند. کمترين نقش را در اين پيروزي داشتم.


وي در مورد اينکه به خاطر از دست دادن موقعيت گل، علي دايي به او چه گفت عنوان کرد: علي آقا گفت همان موقع بايد توپ را مي‌زدم و از بالاي دست دروازه‌بان رد مي‌کردم اما من مي‌خواستم کنترل کنم و به نحو ديگري توپ را بزنم.


وي تأکيد کرد: شرايط
پرسپوليس طوري است که بازيکنان جوان و باتجربه‌اي که مهره‌هاي اثرگذار خيلي خوبي بودند به اين تيم آمدند. زمان مي‌برد تا تيم شرايط خوبي را پيدا کند. به هر حال يک سري از بازيکنان رفتند و تا نفرات جديد جا بيفتند طول مي‌کشد اما بدانيد که تيم يک دل است و مي‌خواهيم امسال پرسپوليس واقعي را نشان دهيم.


سيدصالحي در مورد امکان حضور خلعتبري در
پرسپوليس عنوان کرد: خلعتبري يکي از بهترين بازيکنان ايران است. صلاح اين بود که او فوتبال را در ايران ادامه دهد. خدا را شکر که به پرسپوليس آمده و اميدوارم با حضور او روزهاي بهتري داشته باشيم.


وي در مورد اينکه آيا به استقلال گل مي‌زند عنوان کرد: انشاءالله قسمت مي‌شود.









[h=1]رضايي: در آستانه دربي بايد فولاد را مي‌برديم[/h]
[h=2]مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي من فرقي ندارد چند دقيقه براي پرسپوليس بازي کنم، چون اگر از يک تا 90دقيقه در زمين باشم، براي تيمم مي‌جنگم.[/h]
00034636.jpg


غلامرضا رضايي پس از پيروزي 3 بر يک پرسپوليس مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف همه ما در بازي مقابل فولاد فقط کسب 3 امتياز بازي بود. فولاد تيم بسيار خوب و با قدرتي در هفته‌هاي گذشته نشان داد اما ما هم امروز خيلي خوب بوديم و خدا را شکر بچه‌ها وظايف خود را ريز به ريز به نمايش گذاشتند.


به گزارش فارس، وي افزود: ما آماده‌ دربي هستيم تا با تمام قدرت به 3 امتياز برسيم، به نظرم اين برد را قبل از دربي نياز داشتيم تا بتوانيم روز جمعه هفته آينده باز هم دل هوادارانمان را شاد کنيم.


رضايي در پايان درباره نيمکت‌نشيني‌اش نيز گفت: من فکر کردم وقتي وارد زمين مي‌شوم مؤثر باشم، من عادت دارم براي
پرسپوليس با تمام وجود بازي کنم حالا يک روز اين بازي مي‌گيرد و يک روز هم نمي‌گيرد اگر يک تا 90 دقيقه براي پرسپوليس بازي کنم با تمام وجود است. ما بازي قبل در باخت همه مقصر بوديم و حالا بايد اين بازي را مي‌برديم که خدا را شکر اين اتفاق افتاد.
 

starone after banned

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
457
لایک‌ها
444
محل سکونت
TEHRAN
همین الان از استادیوم اومدم خونه . بازی واقعا خوبی بودش . دفاع پرسولیس هم با همه بازیهاش فرق داشت و عالی بود . کم کم 5 تا باید میزدیم . سید جلال واقعا عالی بازی کردش
 

Bat Man

Registered User
تاریخ عضویت
23 جولای 2013
نوشته‌ها
850
لایک‌ها
1,665
به تمام پرسپولیسی ها تبریک میگم بهترین موقع فولاد باخت
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]غلامپور: براي بردن دربي آماده‌ايم[/h]
[h=2]مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس گفت: با گلزني به فولاد شادي کردم، چون هواداران تيم خوشحال شدند.[/h]
00032394.jpg


بهزاد غلامپور پس از پيروزي 3 بر يک پرسپوليس مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شادي خاص من امروز هيچ دليلي به جز خوشحالي هواداران پرسپوليس و موفقيت پرسپوليس نداشت.


وي درباره پرش عجيبش بر روي سر علي دايي نيز گفت: من فقط خواستم خوشحالي کنم و دليلي خاصي نداشت. بعد از باختي که مقابل نفت آورديم
پرسپوليس شرايط بدي داشت و فشار زيادي را تحمل کرديم اما خدا به ما کمک کرد و در اين بازي به 3 امتياز رسيديم.


به نقل از فارس، غلامپور ادامه داد: من در آن صحنه که روي سر علي دايي پريدم واقعا حواسم نبود که چه اتفاقي افتاد، آيا او را خاک کردم يا خير اما بعد از دستش در رفتم تا دايي عکس‌العملي نسبت به من نشان ندهد. انشاء‌الله هيچ اتفاقي برايش نيفتد و صحيح و سلامت کنار
پرسپوليس باشد.


غلامپور درباره دربي پيش رو نيز گفت: بازي سختي را در پيش داريم اما با اين برد مي‌توانيم با خيال راحت به مصاف استقلال برويم. من در حال حاضر نيز مربي
پرسپوليس هستم و تمام سعي خودم را انجام مي‌دهم تا تيمم سربلند باشد.










[h=1]شيريني:تا دو روز آينده با خلعتبري ثبت مي‌کنيم[/h]
[h=2]سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تا دو روز آينده قرارداد پرسپوليس با خلعتبري ثبت خواهد شد.[/h]
00945020.jpg


سعيد شيريني پس از پيروزي پرسپوليس مقابل فولاد اظهار داشت: اين پرسپوليس واقعا همان تيم واقعي بود که همه هواداران دوستش دارند، به نظر من شکست صدرنشين ليگ با اين تعداد گل کار بزرگي بود که فقط از بچه‌هاي پرسپوليس برمي‌آمد.


به نقل از فارس، وي افزود: علي دايي انسان شريفي است که تا امروز از اعتبارش براي فوتبال ايران هزينه کرده و بايد کرامت او را همواره حفظ کنيم. ما که در اين فوتبال بزرگ‌تر از علي دايي نداريم.


وي ادامه داد: من کوچک همه پيشکسوتان
پرسپوليس هستم و مي‌دانم نيت آنها بابت اظهاراتشان خير است اما به عنوان يک هوادار پرسپوليس از اين عزيزان تقاضا دارم بيشتر تيم خود را حمايت کنند چون پرسپوليس براي موفقيت احتياج به حمايت دارد.


سرپرست تيم فوتبال
پرسپوليس تأکيد کرد: کسي که به عنوان سرپرست انتخاب مي‌شود وظايفي دارد و طبق آن بايد عمل کند. من هم سعي مي‌کنم چنين باشم و اعتقادي هم به تظاهر ندارم.


وي درباره آخرين شرايط محمدرضا خلعتبري نيز يادآور شد: پيگيري‌هاي لازم انجام شده و تا دو روز آينده با اين بازيکن با ارزش کشورمان قراردادمان را ثبت مي‌کنيم، ضمن اينکه فراموش نکنيد خلعتبري کار بزرگي کرده است، کدام يک از اين دوستان منتقد حاضرند از يک ميليون دلار بگذرند؟ اما خلعتبري به خاطر نام خليج فارس از 7 ميليارد تومان گذشت و اين يعني ايثار و فداکاري که کار هر کسي نيست.


شيريني در پايان درباره داوري بازي نيز گفت: فکر مي‌کنم صحنه دوم پنالتي بود و آقاي حق وردي عجله کرد ولي در اين ارتباط همه چيز را به کارشناسان داوري مي‌سپاريم تا قضاوت کنند.



 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
به تمام پرسپولیسی ها تبریک میگم بهترین موقع فولاد باخت


اقای بت من ممنون که تبریک گفتی ............. امیدوارم دربی خوبی داشته باشیم ............ اون تیک امضاتم بردار گرامی ........................








[h=1]پیام صادقیان: هواداران پرسپولیس باید صبور باشند/ نمایش خوبی برابر فولاد داشتیم[/h]









ارتش سرخ دات كام :
پیام صادقیان در پایان دیدار امروز پرسپولیس و فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: امروز بازی خوبی را برگزار کردیم و هواداران پرسپولیس باید صبور باشند و تیم را حمایت کنند. فوتبال برد و باخت دارد. یک روز ما هم برندهمی شویم و یک روز هم ممکن است نتیجه را واگذار کنیم. به هر حال باید باخت را فراموش کرد و برای بهتر شدن تلاش کرد.

این بازیکن تصریح کرد: من از قبل هم گفته بودم که بازی مقابل فولاد خوزستان خیلی حیاتی است و خدا را شکر می کنم که این دیدار را بردیم و برای بازی در دربی روحیه گرفتیم.

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی هفته هفتم لیگ برتر فوتبال که شامگاه امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد با نتیجه 3 بر یک از سد فولاد خوزستان گذشت.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
قبلا هم گفتم این حرکت جالبیه .......... بازیکنای ذخیره انگیزشون حفظ میشه و در شرایط مسابقه میمونن .......


سرخپوشان در بازی تدارکاتی به میدان می روند/ تمرینات پرسپولیس یکشنبه تعطیل است




1-8-59313-84457.jpg





ارتش سرخ دات كام :

تیم فوتبال
پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر موفق شد با نتیجه 3 بر 1 فولاد خوزستان را شکست دهد اما پس از این بازی مدیر رسانه ای فولاد خوزستان در اقدامی عجیب با دمپایی در نشست

مطبوعاتی حضور پیدا کرد و همین موضوع باعث شد تا او سوژه اصلی دوربین های تلویزیونی باشد.

همچنین با تصمیم دایی بازیکنان ذخیره
پرسپولیس در بازی امروز در دیداری تدارکاتی فردا به میدان خواهند رفت و تمرینات پرسپولیس نیز یکشنبه تعطیل شد.
 

S.M.H

‏‎کاربر فعال خاطرات و آشپزي و خوراکي ها
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 فوریه 2011
نوشته‌ها
5,666
لایک‌ها
6,608
سن
33
تبريک ميگم منم به همه دوستان

عاليشاه واقعا بچگونه از دربي محروم شد
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
تبريک ميگم منم به همه دوستان

عاليشاه واقعا بچگونه از دربي محروم شد



[h=1]عالیشاه و یک رکورد منفی/ چقدر کارت می گیری پسر![/h]









ارتش سرخ دات كام :
تا قبل از بازی با ملوان، امید عالیشاه هافبک-مهاجم شماره ۲ این فصل پرسپولیس تنها یک بار به لیست ۱۸ نفره رسیده و هرگز در ترکیب تیمش قرار نگرفته بود. اما بازیکن فصل قبل راه آهن با وجود ارائه بازی های خوب و تماشاگرپسند در سه دیدار گذشته در همه مسابقاتش از داور کارت گرفته که در نوع خودش یک رکورد به حساب می آید.


عالیشاه که در مصاف با ملوان ستاره تیمش بود از داور مسابقه کارت زرد گرفت اما این اتفاق در دیدار با نفت تهران هم تکرار شد. این بازیکن جوان و کوتاه قامت در مصاف عصر امروز با فولاد هم با دریافت کارت زرد از حق وردی به خاطر شبیه سازی سومین کارت زردش را گرفت و از حضور در دربی محروم شد که این اتفاق در ادامه بازی تا حدود زیادی روی نمایش این بازیکن تاثیر منفی گذاشت.اما این پایان داستان کارت گرفتن های او نبود و این بازیکن یک بار دیگر به همان دلیل قبلی و قصد فریب داور از حق وردی سختگیر کارت زرد گرفت تا دومین اخراجی پرسپولیس در این فصل هم یکی از راه آهنی های سابق باشد.


البته این بازیکن در صحنه دوم اصرار داشت که قصد فریب داور را نداشته اما بی تجربگی او و حرکاتی که تکراری به نظر می رسد باعث محرومیت او از مهم ترین مسابقه عمرش شد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

[h=1]سیدصالحی و هت تریکی که پرید[/h]
sedsalehi1-75780-86035.jpg














ارتش سرخ دات كام :
با تغییراتی که درخط میانی و چینش بازیکنان خط حمله پرسپولیس رخ داد سید مهدی سید صالحی که در بازی های قبلی مدام این سو و آن سو می دوید و کمتر صاحب موقعیت گل می شد در این بازی در سه چهار موقعیت صاحب موقعیت گل شد که یکی از آنها را تبدیل به گلی کرد که در بهترین زمان ممکن به دست آمد.


گل سوم پرسپولیس در حالی به ثمر رسید که فولاد چند دقیقه ای بود بهتر از پرسپولیس بازی می کرد و اگر تیزهوشی صادقیان و شم گلزنی بالای سیدصالحی نبود شاید کار سرخ ها در دقایق باقیمانده کمی گره می خورد.


سید صالحی در این صحنه با ضربه تقه و بدون درنگ پای چپ نشان داد اگر توپ به او برسد مهاجم قابلی است اما مهاجم شماره 23 پرسپولیس در این مسابقه فرصت هت تریک را از دست داد.سیدصالحی که با تاثیر روی گل اول حاتمی را مجبور به اشتباه کرد اصرار داشت که داور این گل را به نام او بنویسد اما باوجود اعلام اسکوربورد احتمالا این اتفاق رخ نخواهد داد.


در عین حال سید صالحی امروز به غیر از این گلی که احتمالا به نام او ثبت نخواهد شد دو موقعیت خوب را از دست داد که یکی از آنها واقعا ایده آل بود و هدر دادنش صدای دایی را در آورد.


سیدصالحی یک بار در نیمه اول حرکت عالی عالیشاه و پاس به جلوی او را نتوانست گل کند اما در نیمه دوم و با پاس فوق العاده صادقیان در مصاف تک به تک با یوسفی توپ را به دست های دروازه بان فولاد زد تا همان یک گل به نامش ثبت شود.


البته در زمان تعویض دایی از مهاجم دونده و گلزن تیمش تشکر جانانه ای داشت.








بدشانس ترین نیلسون تاریخ!








ارتش سرخ دات كام :

نیلسون تنها چند ثانیه تا پنجمین کلین شیت خود فاصله داشت اما شوت اسماعیل شریفات این اجازه را این دروازه بان ارزشمند صلب کرد.


پرسپولیس در شرایطی که بازی برابر فولاد را طوفانی آغاز کرد و برای نخستین بار در این فصل موفق شد در نیمه ی نخست گل زنی کند، در نیمه ی دوم نیز بازی زیبای خود را ادامه داد و به گل سوم نیز رسید تا شاگردان دائی به یک پیروزی امیدوارکننده در آستانه ی دربی پایتخت دست یابند. با این حال نیلسون در این دیدار شاید کم کار ترین بازیکن میدان بود چراکه فولاد بسیار غافل گیرانه عمل کرد و حرفی برای گفتن نداشت. با این حال در شرایطی که چند ده ثانیه ای به پایان بازی نمانده بود، این اسماعیل شریفات بود که از پشت محوطه ی جریمه با یک شوتدروازه ی نیلسون را گشود تا اجازه ندهد نیلسون در یکی از آسان ترین دیدارهای پرسپولیس به پنجمین کلین شیت خود برسد.


 

irman23

Registered User
تاریخ عضویت
10 اکتبر 2012
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
210
تبرییییییییییییییییییییییک
بازی خوبی بود لذت بردیم ولی نمی دونم چرا تو لحظات پایانی مدافعامون کلا میرن تو کما انگار نه انگار ...
اثر این برد پرسپولیس رو ایشاا... جلو اس تق لا ل خواهیم دید به امید خدا
راستی این عالیشاه جاش تو تیم ملی دو میدانیه استعدادش بدجور داره هدر میشه ........ پرش 20 دمش گرم
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
صحبتهای صادقیان و نیلسون .........................



[h=1]صادقيان: همه براي دربي آماده‌ايم[/h]
[h=2]علي دايي پس از پيروزي امروز مقابل فولاد از عملکرد بازيکنانش تقدير و تشکر ويژه‌اي کرد.[/h]
00945332.jpg


علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از بازي امروز در رختکن از عملکرد بازيکنانش تقدير و تشکر ويژه‌اي کرد البته او در بازي با نفت نسبت به بازيکنانش انتقادهايي داشت.


به نقل از فارس، همچنين پيام صادقيان مهاجم تيم فوتبال
پرسپوليس نيز پس از پيروزي مقابل فولاد در جمع خبرنگاران گفت: در بازي برابر فولاد سر تا پا حمله بوديم و خودتان ديديد که چقدر موقعيت خلق و سه تاي آنها را به گل تبديل کرديم.


وي افزود: گفته بودم هفته به هفته بهتر مي‌شويم اما بعد از بازي با نفت برخي‌ها تصور کردند که
پرسپوليس دچار مشکل شده است.


وي ادامه داد: حالا همه آماده دربي هستيم، بازي روز جمعه فقط سه امتياز دارد اما شايد بردش لذت ديگري داشته باشد، ان‌شاء‌الله ما در بازي جمعه بهتر از فولاد بازي مي‌کنيم و با يک برد شيرين حضورمان در صدر جدول را در بين بالانشينان جشن مي‌گيريم، ما همه آماده بازي هستيم و با برد مقابل فولاد به نظرم کار ما آسان و کار استقلالي‌ها سخت شد.








[h=1]نیلسون: بازی با استقلال یک چالش جذاب است/ نباید گل می خوردیم[/h]









ارتش سرخ دات كام :

نیلسون کوریا پس از پیروزی مقابل فولاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از باخت تلخی که مقابل نفت به دست آوردیم کمی از لحاظ روحی و روانی در شرایط خاص قرار گرفتیم و به همین دلیل برای برد فولاد یکدل شده بودیم.

وی افزود: ما نه فولاد را دست کم گرفتیم و نه از آنها ترسیدیم بلکه با یک بازی هجومی و با انگیزه به سه امتیاز بازی رسیدیم و حالا باید خود را برای دربی که مانند تمام دنیا چالش های جذاب و عجیبی دارد آماده کنیم.

نیلسون ادامه داد: تنها ناراحتی من این است که معتقدم نباید به این راحتی مقابل فولاد گل می خوردیم و باید در بازی های بعد تا دقیقه پایانی برای دفاع بجنگیم اما مهم تر از همه چیز برد بود که به آن رسیدیم.


 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
غلامپور دایی را خاک کرد/ ممانعت از ورود عابدزاده به ورزشگاه

پرسپولیس نیوز : به دلیل عدم شناخت یکی از دوازه‌بان‌های پرسپولیس، برای دقایقی از ورود عابدزاده به ورزشگاه آزادی ممانعت به عمل آمد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 19:10 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان رفته که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانید:

* در جایگاه ویژه بهروز منتقمی، قائم مقام پرسپولیس و بازیکنانی که در لیست 18 نفره نیستند، حضور دارند.

* امیر عابدزاده برای ورود به ورزشگاه آزادی دچار دردسر شده بود، با توجه به اینکه او را نمی‌شناختند عابدزاده به مدت 15 دقیقه مقابل تونل ورزشگاه ماند و سرانجام با پادرمیانی برخی از عوامل برگزاری مسابقه به داخل ورزشگاه آمد.

* عکاسان جلسه‌ای را قبل از بازی با نیروی انتظامی در خصوص نحوه نشستن‌شان در کنار زمین برگزار کردند.

* در بازی امروز هیچ خبری از کادر فنی تیم ملی نیست.

* اسکوربورد ورزشگاه امروز شرایط بسیار عجیبی دارد، برای دقایقی نتیجه بازی را علی‌رغم اینکه پرسپولیس 2 گل به ثمر رسانده بدون گل نشان می‌داد و ساعت ورزشگاه و دقیقه شمار بازی نیز تا دقیقه 20 از کار افتاده بود که در ادامه این مشکل حل شد.

* علی‌رغم اینکه فولادی‌ها تا دقیقه 25 بازی 2 گل خوردند اما هواداران فولاد به شدت تیم خود را تشویق می‌کنند.

* پیمان یوسفی گزارشگر بازی نیز برای ورود به ورزشگاه دچار دردسر شده بود چون فرزند او را به ورزشگاه راه نمی‌دادند.

* اعضای تیم ملی نوجوانان نیز در جایگاه VIP هستند و بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* علی‌رغم گذشت 30 دقیقه از بازی همچنان تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند.

* سیدمحمدمهدی سیدصالحی در آغاز بازی به سمت فرکی سرمربی فولاد رفت و از وی رخصت گرفت. همچنین مهدی نوری نیز با علی دایی به خوش و بش پرداخت.
* در شرایطی که کادر فنی پرسپولیس در ابتدای بازی به سمت نیمکت فولادی‌ها رفت حسین فرکی با دیدن دایی سریعا به سمت او رفت و در میانه نیمکت پرسپولیس و فولاد کادر فنی دو تیم با یکدیگر خوش و بش کردند و عکس یادگار انداختند.

* پس از زدن گل اول پرسپولیس بهزاد غلامپور بر روی سر علی دایی پرید و او را ناگهان غافلگیر کرد و دایی نیز به دلیل سنگینی غلامپور برخوردی با زمین داشت. مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس به نوعی دایی را بعد از گل اول خاک کرد.

* بعد از شلوغی در هنگام زدن گل اول همه به دنبال گلزن بودند که بالاخره بلندگوی ورزشگاه بعد از 5 دقیقه اعلام کرد که سیدصالحی گل پرسپولیس را به ثمر رسانده است.

* محسن بنگر، مدافع پرسپولیس نیز در دقیقه 15 درگیری لفظی با پریرا مهاجم برزیلی فولاد داشت و به او اعتراض‌هایی مبنی بر اینکه خودش را بدون دلیل در محوطه 18 قدم پرسپولیس به زمین می‌زند داشت. بنگر دقایقی در همین باره با بختیار رحمانی کاپیتان پرسپولیس به گفت‌وگو پرداخت.

* در حالی که حدود 25 هزار نفر در ورزشگاه هستند اما جایگاه 15 هزار تومانی خالی از تماشاگر است این در شرایطی است که هواداران به مبلغ بلیت این جایگاه اعتراض دارند البته مأمورانی نیز در این جایگاه مستقر شده‌اند که هوادارانی که شماره صندلی ندارند را اجازه نشستن به روی صندلی به آنها نمی‌دهند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دست زدن‌های بی‌امان دایی/ حرکت عجیب کاپیتان و حضور مدافع سابق سایپا

پرسپولیس نیوز : هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان در دقیقه 45 بازی به شدت اسماعیل شریفات را تشویق کردند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 19:10 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار تا دقیقه 45 با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس دنبال می‌شود.

* علی دایی در بین دو نیمه به شدت از سوی هواداران با لقب سلطان و سرطلایی مورد تشویق قرار گرفت، دایی نیز با دست تکان دادن به سمت هواداران از آنها تقدیر و تشکر کرد.

* نکته جالب در نیمه اول این بود که دایی در کنار زمین با دست زدن‌های پی‌درپی بازیکنانش را مورد تشویق قرار داد حتی زمانی که بازیکنان توپ را خراب می‌کردند مورد تشویق دایی قرار می‌گرفتند.

* هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز پس از دریافت دو گل به شدت اسماعیل شریفات مهاجم نیمکت‌نشین خود را تشویق کردند.

*سید جلال حسینی پس از سوت پایان نیمه اول بازی مقابل تونل رختکن ایستاد و با بازیکنان پرسپولیس روبوسی کرد و به آنها خسته نباشید گفت، حسینی در این بازی کاپیتان پرسپولیس است.

* بهروز منتقمی قائم‌مقام باشگاه در بین نیمه ورزشگاه را ترک کرد.

* جانعلی مهاجم قدیم سایپا در بین نیمه به ورزشگاه آزادی آمد و از جایگاه بازی را تماشا کرد.

* اسماعیل شریفات در بین نیمه به کنار هواداران رفت و دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

* پرسپولیسی‌ها پس از زدن دو گل از سوی هواداران کری خود را برای بازی با استقلال آغاز کردند و با شعارهایی مبنی بر اینکه «به احترام سردار استقلالی‌ها خبر دار» تیم خود را مورد تشویق قرار دادند.

* محمد پنجعلی نیز در جایگاه ویژه است و در بین نیمه در گفت‌وگو با هواداران از عملکرد بازیکنان پرسپولیس تقدیر کرد.

* استپ سینه علی دایی نیز در دقیقه 30 بازی در کنار زمین باعث شد تا هواداران او را به شدت تشویق کنند.

* پس از تذکرات متوالی امروز تغییراتی در هنگام پذیرایی خبرنگاران به وجود آمد و به جای لیوان‌های ساده از لیوان‌های کاغذی استفاده شد.

* پس از به صدا درآوردن سوت نیمه اول امید عالیشاه بابت دریافت کارت سوم بازی بسیار ناراحت بود که اعضای کادر فنی به او دلداری می‌دادند.

* دوربین عنکبوتی نیز در بازی امروز بسیار بیکار است و دو بار با توجه به فاصله نزدیک این دوربین به زمین، توپ به آن برخورد کرده است.

*علی دایی در دقیقه 50 بازی به دلیل خطایی که روی عالیشاه انجام شد اما داور بازی به بازیکن فولاد کارت زرد نشان نداد، اعتراض‌هایی را به داور چهارم داشت.

* این بازی تا دقیقه 63 بازی با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس دنبال می‌شود.
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
تبریک، تبریک، آقا تبریک
تیم ما برابر تیم های قوی خیلی خوب بازی میکنه اما برابر تیم های ضعیف مشکل داره. امیدوارم این مشکل برطرف بشه. تیم استقلال بر عکس تیم ما با تیم های قوی به مشکل میخوره اما راحت ضعیف ها رو میبره. این برامون تو دربی یه امتیاز محسوب میشه.
این بازی یه بازی 6 امتیازی برامون بود که چند چیز خوب رو در پی داشت.
1_ثابت شدن به دایی که بازی ندادن 3 تا بازیکن رو اعصابش بهترین کار بوده و ضعف عمده گل نزدن همین 3 تا بودن
2_شکست صدرنشین و بازی قابل قبول در هر دونیمه. و مهمتر از اون ایجاد موقعیت که خیلی کم بود تو بازی های قبلی
3_برد بازی قبل از دربی و مضاعف شدن روحیه بازیکنا و اتحادی که دوست داشتیم به وجود بیاد.
امیدوارم بازی روز جمعه نتیجه مساوی نداشته باشه که خسته شدم.
و انشاالله برد پرسپولیس

خلعتبری هم که طبق معمول تا دو روز دیگه مشکلش حل میشه.
 
بالا