• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] پرسپولیس 10 نفره با خم کردن فولاد به استقبال دربی رفت[/h]
پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس نوار بردهای فولاد را قطع کرد و با یک پیروزی پرگل به استقبال دربی رفت.

اولین دیدار هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی و در حضور 25 هزار تماشاگر (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) بین دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان برگزار شد و بازی با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

در دقیقه 5 مسابقه با اشتباه دروازه‌بان فولاد خوزستان موقعیت گلزنی نصیب سرخپوشان پایتخت شد که فرزاد حاتمی با یک ضربه سر به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد تا گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند. حاتمی مهاجم فصل گذشته استقلال است که در این فصل به فولاد پیوست.

در دقیقه 12 سیدجلال حسینی روی یک ضربه کرنر با ضربه سر گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند. حسینی در این بازی بازوبند کاپیتانی را غیاب محمد نوری بر بازو بسته است.

در دقیقه 69 پاس پیام صادقیان در محوطه جریمه فولاد به سید مهدی سیدصالحی رسید و او با یک ضربه فنی گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

تک گل فولاد در دقیقه 4+90 توسط شریفات به ثمر رسید.

پرسپولیس که جمعه آینده باید در دربی پایتخت مقابل استقلال بازی کند با یک برد روحیه‌بخش و سه گل به دیدار رقیب دیرینه خود رفت. فولاد پیش از این بازی 5 برد متوالی داشت و سرخپوشان پایتخت نوار بردهای فولاد را قطع کرد.

پرسپولیس دو هفته پیش هم 10 نفره ملوان را در ورزشگاه آزادی شکست داده بود.

این دیدار قبل از دربی پایتخت در هفته هشتم برگزار می‌شود و نتیجه بازی برای سرخپوشان تهرانی قبل از دیدار با استقلال بسیار اهمیت دارد.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به امید عالیشاه از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. عالیشاه در دقیقه 77 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد.

با این برد پرسپولیس 13 امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد و فولاد خوزستان هم با وجود این باخت صدرنشین لیگ باقی ‌ماند.


*ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، میثم حسینی، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، امید عالیشاه، محمد خانزاده، مهرداد کفشگری(از دقیقه 84 محمد نوری)، سیدمهدی سید صالحی(از دقیقه 88 یونس شاکری)،قاسم دهنوی، پیام صادقیان(از دقیقه 90 غلامرضا رضایی)، رضا حقیقی

سرمربی: علی دایی




*ترکیب فولاد خوزستان:

ارشاد یوسفی، عبدالله کرمی، وفا هخامنش، مهرداد جماعتی، امید خالدی، شهاب کرمی(از دقیقه 46 اسماعیل شریفات)، مهدی نوری(از دقیقه 80 مهدی بدرلو)، ایوب کلانتری، بختیار رحمانی، لوسیانو پریرا، فرزاد حاتمی(از دقیقه 63 سروش رفیعی)

سرمربی: حسین فرکی
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] سیدجلال حسینی بهترین بازیکن زمین، جماعتی بازیکن اخلاق [/h]
پرسپولیس نیوز : در پایان دیدار پرسپولیس و فولاد سیدجلال حسینی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر پرسپولیس و فولاد از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در پایان 3 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

در پایان مسابقه سیدجلال حسینی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد همچنین مهرداد جماعتی بازیکن فولاد نیز به عنوان بازیکن اخلاق این مسابقه معرفی شد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] حاتمی، رافائل، حقیقی و حسینی تست دوپینگ دادند[/h]
پرسپولیس نیوز : چهار بازیکن پرسپولیس و فولاد بعد از پایان بازی تست دوپینگ دادند.

حاتمی، رافائل، رضا حقیقی و میثم حسینی 4 بازیکنی هستند که پس از دیدار پرسپولیس و فولاد تست دوپینگ دادند.

این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
سرخپوشان در بازی تدارکاتی به میدان می‌روند/پرسپولیس یکشنبه تعطیل است


پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در بازی تدارکاتی به میدان می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر موفق شد با نتیجه 3 بر 1 فولاد خوزستان را شکست دهد اما پس از این بازی مدیر رسانه‌ای فولاد خوزستان در اقدامی عجیب با دمپایی در نشست مطبوعاتی حضور پیدا کرد و همین موضوع باعث شد تا او سوژه اصلی دوربین‌های تلویزیونی باشد.

همچنین با تصمیم دایی بازیکنان ذخیره پرسپولیس در بازی امروز در دیداری تدارکاتی فردا به میدان خواهند رفت و تمرینات پرسپولیس نیز یکشنبه تعطیل شد.




دایی خوب کارش رو بلده هوادار دیدی سحر نزدیک است :D
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884

و یک خبر خیلی خوب






شیرینی: تا دو روز آینده با خلعتبری ثبت می‌کنیم/ پیشکسوتان پرسپولیس و دایی را حمایت کنند




پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا دو روز آینده قرارداد پرسپولیس با خلعتبری ثبت خواهد شد.

سعید شیرینی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: این پرسپولیس واقعا همان تیم واقعی بود که همه هواداران دوستش دارند، به نظر من شکست صدرنشین لیگ با این تعداد گل کار بزرگی بود که فقط از بچه‌های پرسپولیس برمی‌آمد.

وی افزود: علی دایی انسان شریفی است که تا امروز از اعتبارش برای فوتبال ایران هزینه کرده و باید کرامت او را همواره حفظ کنیم. ما که در این فوتبال بزرگ‌تر از علی دایی نداریم.

وی ادامه داد: من کوچک همه پیشکسوتان پرسپولیس هستم و می‌دانم نیت آنها بابت اظهاراتشان خیر است اما به عنوان یک هوادار پرسپولیس از این عزیزان تقاضا دارم بیشتر تیم خود را حمایت کنند چون پرسپولیس برای موفقیت احتیاج به حمایت دارد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: کسی که به عنوان سرپرست انتخاب می‌شود وظایفی دارد و طبق آن باید عمل کند. من هم سعی می‌کنم چنین باشم و اعتقادی هم به تظاهر ندارم.

وی درباره آخرین شرایط محمدرضا خلعتبری نیز یادآور شد: پیگیری‌های لازم انجام شده و تا دو روز آینده با این بازیکن با ارزش کشورمان قراردادمان را ثبت می‌کنیم، ضمن اینکه فراموش نکنید خلعتبری کار بزرگی کرده است، کدام یک از این دوستان منتقد حاضرند از یک میلیون دلار بگذرند؟ اما خلعتبری به خاطر نام خلیج فارس از 7 میلیارد تومان گذشت و این یعنی ایثار و فداکاری که کار هر کسی نیست.

شیرینی در پایان درباره داوری بازی نیز گفت: فکر می‌کنم صحنه دوم پنالتی بود و آقای حق وردی عجله کرد ولی در این ارتباط همه چیز را به کارشناسان داوری می‌سپاریم تا قضاوت کنند.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
خب رفقا ..........بازی خوبی بود شخصا این نتیجه رو پیش بینی نمیکردم ...... از نکات مثبت برد اونم با 3 گل اینکه ..... هم موقعیت مهم داشتیم و هم تک به تک ......

بچه ها، بهتر از قبل بازی کردن ..... موقعیت های بیشتری درس کردن ..... و اینا در حالی بود که جلو صدرنشین بازی میکردیم ...... با 5 برد متوالی داخل و خارج خونه ......

با توجه به صحبتهای سرمربی فولاد برنامشون رو کلا به هم ریختیم و با دو گل زود هنگام شیرازشون پاشید و نتونستن کمر راست کنن .....

برد شیرین با تلاش بچه ها بدست اومدپیام موثر بود و اگه حواس به کارش باشه مطمئنا پیشرفت بسار خوبی خواهد داشت! کاپیتان سید دیوار مثل همیشه عالی بود ....

گل خوبیم برامون زد. دهنوی هم به نظرم بیشتر به چشم اومد .از طرفی عملکرد عالیشاه رو اون دو شیرجه جالب نبود و با اینکه از قبل اخطار داده ده بود که باید مواظب باشه ..........

رعایت نکرد و دربی رو از دست داد .......... میتونست برامون مثبت باشه با توجه به نوع حرکاتش نزدیک محوطه جریمه حریف ...........

نکته منفی دیگه گل خوردن در دقایق تلف شده برای دومین بازی متوالیه ! که اینبار بر خلاف بازی قبل اندوخته خوبی داشتیم ..............

اینکه یه بازیکنی که میتونه برامون مثبت باشه و به دردمون بخوره (نوری)....هنوز راه نیافتاده و وضعیتشم مبهمه زیاد جالب نیست ...........خانزاده که بیشتر روش حساب میکردیم .....

چند تا سوتی بد داشت که یکیش همون دقایق اول بازی داشت کار دستمون میداد ......... خوبه بازیکنی که فرصت بازی پیدا میکنه به عنوان جانشین ،خوب خودشو نشون بده و از فرصت استفاده کنه !

سید صالحی با کمی دقت میتونه راحت به صدر جدول گل زنا برسه ......... ما توقع داریم تو شرایط خیلی سخت هم به گل برسه ..........

نه اینکه تک به تک رو خراب کنه ..... تو بازی با ملوان هم تک به تکش رو خراب کرد .............خلاصه اینکه روحیه عالی و زمان هم داریم تا دربی چند مشکلمون رو که تو این بازی دیده شد برطرف کنیم ......................

یه برد تو دربی = پرسپولیس رویایی تو این فصل!
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
نيلسون:بازي با استقلال يک چالش جذاب است


دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازي ما با استقلال مثل همه دربي‌هاي دنيا يک چالش جذاب است.
00945304.jpg

نيلسون کوريا پس از پيروزي مقابل فولاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از باخت تلخي که مقابل نفت به دست آورديم کمي از لحاظ روحي و رواني در شرايط خاص قرار گرفتيم و به همين دليل براي برد فولاد يکدل شده بوديم.

به نقل از فارس، وي افزود: ما نه فولاد را دست کم گرفتيم و نه از آنها ترسيديم بلکه با يک بازي هجومي و با انگيزه به سه امتياز بازي رسيديم و حالا بايد خود را براي دربي که مانند تمام دنيا چالش‌هاي جذاب و عجيبي دارد آماده کنيم.

نيلسون ادامه داد: تنها ناراحتي من اين است که معتقدم نبايد به اين راحتي مقابل فولاد گل مي‌خورديم و بايد در بازي‌هاي بعد تا دقيقه پاياني براي دفاع بجنگيم اما مهم‌تر از همه چيز برد بود که به آن رسيديم.







 
Last edited:

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
میخوام فوتبال نباشه ... میخوام فوتبال نباشه .... اگه قرمز نباشه ... اگه قرمز نباشه .... میخوام اینجا نباشه ... میخوام اینجا نباشه .... میخوام اینجا نباشه ... اگر قرمز نباشه ..اگه قرمز نباشه... این قرمز منه دوسش دارم خیلی زیاد قهرمانی بهش میاد ... اییییننن قرمز منه دوسش دارم خیلی زیاد قهرمانی بهش میاد .... (جایگاه 35 با ریتم بسیار بسیار بسیار زیبا بچه ها میگفتن ) .

امروز روز خوبی بود واقعن بازی خوبی بود. و هیچی از این قشنگتر نبود دنبال جا بودم برم با دوستم بشینیم از پایین داشتیم میرفتیم یهو از وسط جمعیت یه اکیپ 10 نفره صدات کنننن منو میگی :eek::eek: ...خلاصه آقا دوستای قدیمی رو دیدم ... تو استادیوم خلاصه آقا نمیدونید چه خبر بود امروز . نسبتن هم شلوغ بود .

IMG_0702.jpg

درمورد اخراج هم چون دقیقن روبروی من چون من قشنگ دیدم دروازه بان اصلن کاری نکرد و پنالتی هم نبود . اما یدونه بود تو نیمه اول کارت زرد داد به بازیکن ما این نامردی بود . فکر کنم خودش بود که بار دوم کارت گرفتو اخراج شد . دیدی گفتم میبازیم :)))
 

starone after banned

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
457
لایک‌ها
444
محل سکونت
TEHRAN
میخوام فوتبال نباشه ... میخوام فوتبال نباشه .... اگه قرمز نباشه ... اگه قرمز نباشه .... میخوام اینجا نباشه ... میخوام اینجا نباشه .... میخوام اینجا نباشه ... اگر قرمز نباشه ..اگه قرمز نباشه... این قرمز منه دوسش دارم خیلی زیاد قهرمانی بهش میاد ... اییییننن قرمز منه دوسش دارم خیلی زیاد قهرمانی بهش میاد .... (جایگاه 35 با ریتم بسیار بسیار بسیار زیبا بچه ها میگفتن ) .

امروز روز خوبی بود واقعن بازی خوبی بود. و هیچی از این قشنگتر نبود دنبال جا بودم برم با دوستم بشینیم از پایین داشتیم میرفتیم یهو از وسط جمعیت یه اکیپ 10 نفره صدات کنننن منو میگی :eek::eek: ...خلاصه آقا دوستای قدیمی رو دیدم ... تو استادیوم خلاصه آقا نمیدونید چه خبر بود امروز . نسبتن هم شلوغ بود .

مشاهده پیوست 443037

درمورد اخراج هم چون دقیقن روبروی من چون من قشنگ دیدم دروازه بان اصلن کاری نکرد و پنالتی هم نبود . اما یدونه بود تو نیمه اول کارت زرد داد به بازیکن ما این نامردی بود . فکر کنم خودش بود که بار دوم کارت گرفتو اخراج شد . دیدی گفتم میبازیم :)))
داداش 5.6 تا صندلی از من جلوتر بودی . منو ندیدی ؟ :D
 

S_ALI_A

Registered User
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
3,834
لایک‌ها
804
محل سکونت
منطقه ازاد انزلی، لنگرود
درود

دوستان از فونتهای درشت کمتر استفاده کنید لطفا...

پ ن : تبریک میگم... خوب بودیم در کل...

پاینده باشید

داداش با بنده ایید؟
اون امضامه. دیگه تحمل کنید:happy:
 

ali diesel

Registered User
تاریخ عضویت
9 نوامبر 2012
نوشته‌ها
977
لایک‌ها
259
محل سکونت
تهرون
بازی بسیار زیبایی کردن.ایشالله دربی که دیگه واویلا.
کاش عالیشاه محروم نمیشد...

تبریک
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
خب رفقا ..........بازی خوبی بود شخصا این نتیجه رو پیش بینی نمیکردم ...... از نکات مثبت برد اونم با 3 گل اینکه ..... هم موقعیت مهم داشتیم و هم تک به تک ......

بچه ها، بهتر از قبل بازی کردن ..... موقعیت های بیشتری درس کردن ..... و اینا در حالی بود که جلو صدرنشین بازی میکردیم ...... با 5 برد متوالی داخل و خارج خونه ......

با توجه به صحبتهای سرمربی فولاد برنامشون رو کلا به هم ریختیم و با دو گل زود هنگام شیرازشون پاشید و نتونستن کمر راست کنن .....

برد شیرین با تلاش بچه ها بدست اومدپیام موثر بود و اگه حواس به کارش باشه مطمئنا پیشرفت بسار خوبی خواهد داشت! کاپیتان سید دیوار مثل همیشه عالی بود ....

گل خوبیم برامون زد. دهنوی هم به نظرم بیشتر به چشم اومد .از طرفی عملکرد عالیشاه رو اون دو شیرجه جالب نبود و با اینکه از قبل اخطار داده ده بود که باید مواظب باشه ..........

رعایت نکرد و دربی رو از دست داد .......... میتونست برامون مثبت باشه با توجه به نوع حرکاتش نزدیک محوطه جریمه حریف ...........

نکته منفی دیگه گل خوردن در دقایق تلف شده برای دومین بازی متوالیه ! که اینبار بر خلاف بازی قبل اندوخته خوبی داشتیم ..............

اینکه یه بازیکنی که میتونه برامون مثبت باشه و به دردمون بخوره (نوری)....هنوز راه نیافتاده و وضعیتشم مبهمه زیاد جالب نیست ...........خانزاده که بیشتر روش حساب میکردیم .....

چند تا سوتی بد داشت که یکیش همون دقایق اول بازی داشت کار دستمون میداد ......... خوبه بازیکنی که فرصت بازی پیدا میکنه به عنوان جانشین ،خوب خودشو نشون بده و از فرصت استفاده کنه !

سید صالحی با کمی دقت میتونه راحت به صدر جدول گل زنا برسه ......... ما توقع داریم تو شرایط خیلی سخت هم به گل برسه ..........

نه اینکه تک به تک رو خراب کنه ..... تو بازی با ملوان هم تک به تکش رو خراب کرد .............خلاصه اینکه روحیه عالی و زمان هم داریم تا دربی چند مشکلمون رو که تو این بازی دیده شد برطرف کنیم ......................

یه برد تو دربی = پرسپولیس رویایی تو این فصل!

داداش دمت گرم همه این حرفا رو من میخواستم بزنم حال تایپ کردنشو نداشتم :D :D :D :D
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
میخوام فوتبال نباشه ... میخوام فوتبال نباشه .... اگه قرمز نباشه ... اگه قرمز نباشه .... میخوام اینجا نباشه ... میخوام اینجا نباشه .... میخوام اینجا نباشه ... اگر قرمز نباشه ..اگه قرمز نباشه... این قرمز منه دوسش دارم خیلی زیاد قهرمانی بهش میاد ... اییییننن قرمز منه دوسش دارم خیلی زیاد قهرمانی بهش میاد .... (جایگاه 35 با ریتم بسیار بسیار بسیار زیبا بچه ها میگفتن ) .

امروز روز خوبی بود واقعن بازی خوبی بود. و هیچی از این قشنگتر نبود دنبال جا بودم برم با دوستم بشینیم از پایین داشتیم میرفتیم یهو از وسط جمعیت یه اکیپ 10 نفره صدات کنننن منو میگی :eek::eek: ...خلاصه آقا دوستای قدیمی رو دیدم ... تو استادیوم خلاصه آقا نمیدونید چه خبر بود امروز . نسبتن هم شلوغ بود .

مشاهده پیوست 443037

درمورد اخراج هم چون دقیقن روبروی من چون من قشنگ دیدم دروازه بان اصلن کاری نکرد و پنالتی هم نبود . اما یدونه بود تو نیمه اول کارت زرد داد به بازیکن ما این نامردی بود . فکر کنم خودش بود که بار دوم کارت گرفتو اخراج شد . دیدی گفتم میبازیم :)))
داداش علی خداییش میترکونی با پیش بینی هات :D
برد تبریک میگم
حداقل باید 5 تا گل می زدیم
حیف شد این گلی که خوردیم به اندازه یه باخت ناراحت شدم
انشاالله بقیش رو باشه دربی میزنیم داداش

خوشحال باش فدا سرت به گله

در عوض بچه ها رکوردشون تو آزادی شکسته شده و به فکر رکورد زدن نیستند و یه بازی حجومی ارائه میدند
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
علی دایی و فریادهای کرکننده/ وضعیت سفید، جیغ های بنفش


311422_heroa.jpg



قاب های خوشحالی فردی علی دایی در کنار زمین- حتی به عنوان مربی تیم رقیب پرسپولیس- را زیاد دیده ایم اما نعره های امشب او رساتر و پرمعناتر از همیشه بودند

سایت گل- «فولاد را به خاطر دایی می بریم.» این جمله، واکنش تعدادی از بازیکنان پرسپولیس به ناراحتی عمیق دایی به سبب شکست برابر نفت تهران بود. سلامتی سرمربی سرخ ها در پایان آن دیدار با تهدید مواجه شده بود و او در تمام هفته زیر فشار وحشتناک رسانه ای قرار داشت.
امشب اما، شب متفاوتی برای دایی بود. پرسپولیسِ او بر خلاف هفته های اخیر زود گل زد و واژه ی قابل قبول را بعد از مدت ها در دسترس هوادارانش قرار داد و به راحتی از سد تیمی عبور کرد که با دبدبه و کبکبه 5 برد متوالی و تکیه مقتدرانه به صدر جدول، در نهایت تنعم به تهران آمده بود. قاب های خوشحالی فردی علی دایی در کنار زمین- حتی به عنوان مربی تیم رقیب پرسپولیس- را زیاد دیده ایم اما نعره های امشب او رساتر و پرمعناتر از همیشه بودند.
اویی که صدای «یا زهرا»یش به گوش ابرها هم رسید و خود را از زیر بار سنگین فشارها خلاص کرد و البته این بار زیر فشار بهزاد غلامپور قرار گرفت!

311420hp2.jpg


311421hp2.jpg


311423hp2.jpg

 
بالا