• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] رویانیان در فدراسیون فوتبال به دنبال پیگیری وضعیت خلعتبری برای دربی[/h]
پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای روشن شدن وضعیت خلعتبری و حضورش در دربی به فدراسیون فوتبال رفت.

یکی از دغدغه‌های محمد رویانیان در دربی هفته جاری وضعیت محمدرضا خلعتبری و حضورش در این بازی است. از همین رو رویانیان امروز سری به فدراسیون زد تا در باره این بازیکن و حضورش در دربی استعلام‌های لازم را بگیرد.

در صورتی که باشگاه عجمان رضایت خود را بابت حضور خلعتبری در پرسپولیس اعلام کند این بازیکن با توجه به صحبت‌هایی که رویانیان با مسئولان فدراسیون فوتبال داشته مشکلی برای بازیکنان در دربی ندارد. قرار است امروز 500 هزار دلار به حساب عجمانی‌ها واریز شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] رویانیان: قرارداد خلعتبری 800 میلیون تومان است/ شش تایی‌ها باید تاریخی بمانند[/h]
پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پرسپولیس گفت: قرارداد محمدرضا خلعتبری در کل با ما اگر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم و او بیش از 10 گل بزند حدود 800 میلیون تومان می‌شود.

محمد رویانیان پس از عقد قرارداد 3 بازیکن پرسپولیس با باشگاه بیرامار پرتغال گفت: ما با این باشگاه قرارداد سه ساله امضا کردیم که تبادل بازیکن، مربی و تجاری بستیم البته قرارداد این بازیکنان یکساله و به صورت قرضی است.

وی در مورد کمک به تیم ملی اظهار داشت: پیشنهاد دادیم که هواپیمای مجانی به صورت رفت و برگشت در اختیار تیم ملی قرار دهیم و بخشی از هزینه‌های هتل را هم بپردازیم اما کفاشیان و نبی گفتند دیر شده من در جریان نبودم و دیر فهمیدم اما همه باید به تیم ملی کمک کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد قرارداد محمدرضا خلعتبری عنوان کرد: امشب پول قرارداد خلعتبری و فسخ‌نامه را به باشگاه عجمان پرداخت می‌‌کنیم. فسخ‌نامه رسمی قبلا امضا شده است، پرداخت پول کمی دیر شد، می‌خواستیم روز پنج‌شنبه پول را پرداخت کنیم، برای گرفتن پول تأییدیه اتاق مبادله لازم بود اما چون پنج‌شنبه بود ساعت 11 تعطیل شد. دلار نداشتیم جمعه از جایی این پول را تهیه کردیم پولی که تهیه کردیم معادل دلار مبادله‌ای است که امروز طی پروسه‌ای از ایران به چین می‌رود و با 8 درصد دیسکانت به امارات باز می‌گردد و باید به دلیل مشکلات 8 درصد دیسکانت بدهیم.

رویانیان در مورد پیروزی مقابل فولاد اظهار داشت: ضرب شستی نشان دادیم و این 75 درصد پرسپولیس بود، این تیم نشان داد اگر بخواهد می‌تواند خیلی کارها بکند، از بازیکنان گله دارم که تا الان نخواسته بودند و با درایت و مدیریت دایی به این نتیجه رسیدند که خواستن توانستن است و چیزی کم نگذاشتند.

رویانیان در پاسخ به این سؤال که چه کری برای فتح‌الله‌زاده می‌خواند، اظهار داشت: آقای فتح‌الله‌زاده عزیز پارسال بازیکن محبوب من جواد نکونام را یک روزه گرفتید و او یک روزه بازی کرد حالا ما نمی‌‌توانیم بازیکنمان را یک روزه بازی دهیم!

وی در مورد اینکه آیا خلعتبری می‌تواند بازی کند، اظهار داشت: خلعتبری برایش ITC از ایران صادر نشده بود و دوستانی که کری می‌خوانند بدانند که او می‌تواند بازی کند، باید تا قبل از 2 سپتامبر قرارداد این بازیکن را ثبت کنیم تا بازی کند‌، اگر هم خلعتبری نباشد چیزی کم نداریم. بازیکنان ما بدون مشکل در دربی حاضر می‌شوند، دیشب داور 90 دقیقه روی عالیشاه زوم کرد و با قدرت او را از زمین اخراج کرد، این توانایی داور را نشان می‌‌دهد که 90 دقیقه روی یک بازیکن زوم کرد و ما را از حضورش در دربی محروم کرد. باز هم می‌گویم چیزی کم نداریم اگر خلعتبری هم نرسد زیاد ناراحت نمی‌شویم چون بازیکنان خوبی داریم اما قبل از این هیچ مشکلی نبود اما به ما که رسید آسمان تپید.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه شب دربی معروف به شش‌تایی‌ها با استقلال بازی می‌کنند، عنوان کرد: ان‌شاء‌الله استقلال را می‌بریم. اگر شش تا هم تکرار نشود پیروز می‌شویم، حیف است آن شش تا از بین برود، ما فقط باید پیروز شویم، آن بازی یک دیدار تاریخی بود که دیگر همیشه باید زنده بماند. باید استقلال را فقط ببریم و ان‌شاء‌الله 2-3 گل می‌زنیم. رویانیان در مورد قرارداد خلعتبری عنوان کرد: قرارداد محمدرضا خلعتبری 2 ساله است، ما 500 هزار دلار امشب می‌دهیم و 300 دلار دیگر نیز به صورت قسطی به عجمان پرداخت می‌کنیم. قرارداد خلعتبری را رسمی می‌کنم تا دیگر شایعه درست نکنند. 650 میلیون تومان به احترام اتفاقی که نیفتاد به خلعتبری می‌دهیم، با توجه به اینکه 20 درصد مسابقات گذشته و برای خوابیدن صداها این پول را به خلعتبری دادیم البته در نظر گرفتیم اگر او بالای 10 گل بزند پول خوبی که حدود صد میلیون تومان می‌شود را به این بازیکن بدهیم و اگر سهمیه نیز کسب کردیم 50 میلیون تومان دیگر به قراردادش اضافه کنیم که در کل 800 میلیون تومان می‌شود.

رویانیان خاطر نشان کرد: مقدار پول فسخ قرارداد خلعتبری با عجمان چیزی حدود یک میلیارد و 250 میلیون تومان می‌شود. به ما و استقلال دلار 2500 تومانی داده بودند که این پول به مقدار بیشتری در اختیار استقلال قرار گرفته بود، من این پول را در باشگاه داشتم و برای این قرارداد از آن استفاده کردم، اسناد آن نیز در بانک موجود است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] رویانیان: هواداران از ما برد می‌خواهند/ همکاری اقتصادی با بیرامار خواهیم داشت[/h]

پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پرسپولیس گفت: هواداران به ما می‌گویند به جای این کارها بازی‌ها را ببرید که خدا را شکر نیز دیروز این کار را انجام دادیم.

محمد رویانیان در جلسه عقد قرارداد 3 بازیکن پرسپولیس با باشگاه بیرامار پرتغال گفت: ورزش کشور را شما خبرنگاران عزیز و رسانه‌ها زنده نگه می‌‌دارید و همیشه حماسه‌ها را شما ثبت کردید، اگر بازیکنی ستاره می‌شود با قدرت خلاقیت و نمایش استعدادها توسط شما این امر اتفاق می‌افتد. بی‌شک حضور شما و اتفاقی که امروز می‌افتد نقطه عطفی در تاریخ باشگاه‌های ایران است.

وی افزود: پس از چند ماه پیگیری نگران بودیم اگر دیشب می‌باختیم این مراسم را امروز چطور برگزار کنیم، هواداران به ما می‌گویند جای این کارها بازی‌هایمان را ببریم. خدا را شکر دیروز مقابل فولاد پیروز شدیم، می‌دانید پس از هر باخت 48 ساعت یک تیم به کما می‌رود. بعد از ظهر قرار است رستوران زنجیره‌ای پرسپولیس در شیراز افتتاح شود و این اتفاق در طی یک ماه آینده در 3 نقطه کشور می‌افتد، خدا را شکر دیروز مقتدرانه پیروز شدیم.

رویانیان خاطر نشان کرد: با مدیریت حمید استیلی در بخش آکادمی چند کار انجام دادیم، آکادمی پرسپولیس پس از 50 سال تشکیل شد و شورای آکادمی را ایجاد کردیم در استان‌هایی مثل اصفهان که یکی از بزرگترین آکادمی‌ها را دارد و همچنین در قزوین با حضور 350 بازیکن آکادمی به راه انداختیم، به قولم که باید در سراسر کشور مدرسه فوتبال ایجاد کنیم عمل خواهم کرد. 5 مربی را به برزیل فرستادیم تا دوره ببینند ، تأسیس دانشگاه در راستای توسعه پرسپولیس است، اتفاق بزرگ امروز این است که 3 بازیکن جوان و زیر 21 سال را به لیگ پرتغال می‌فرستیم تا بازی کنند، آموزش فنی ببینند و دانششان بالا برود. فوتبال در پرتغال بسیار معروف است.

وی تأکید کرد: این اتفاق تاکنون در ایران نیفتاده بود و مهم این است که ما شروع کردیم، می‌خواهیم 5 بازیکن بین 14 تا 19 سال را انتخاب کنیم و به برزیل بفرستیم. اتفاقا امروز متفاوت است چرا که این 3 بازیکن در لیگ بازی می‌کنند. استیلی و مشیری چند ماه در این راستا زحمت کشیدند، عرق ملی مدیر باشگاه پرتغال و اینکه او می‌خواست به پیشرفت فوتبال کشورش ایران کمک کند در این راستا خیلی مؤثر بود. امیدوارم این بازیکنان در پرتغال بدرخشند، اگر توانستند پیشرفت کنند و در همان جا بمانند خوشحال می‌شویم و اگر هم به تیم بازگشتند باز هم خوشحال می‌شویم که می‌توانند به موفقیت فوتبال ایران کمک کنند. قرارداد این بازیکنان تا دو سپتامبر که روز دوشنبه می‌شود باید ثبت شود و ITC آنها هم صادر خواهد شد.

رویانیان در پاسخ به این سؤال که قرارداد این بازیکنان به شکلی است، عنوان کرد: آنها امسال پولشان از طرف پرسپولیس پرداخت می‌شود اما هزینه بازی‌ها، جا و رفت‌و آمد به عهده باشگاه بیرامار است، اگر سال بعد باشگاهی به سراغ آنها آمد حق ترانسفرش را با بیرامار مشترک هستیم، 60 درصد این قرارداد به ما و 40 درصد آن را باشگاه بیرامار دریافت می‌کند. (رویانیان خطاب به این 3 بازیکن اعلام کرد که باید عرضه و توان خود را نشان دهید و نشان دهید که چه می‌کنید)

وی در مورد اینکه آیا فعالیت اقتصادی مشترک هم دارند، عنوان کرد: قرارداد ما چند جانبه است و در بخش تبادل بازیکن، دانش مربی و مسائل تجاری کار خواهیم کرد و در بخش بازرگانی نیز همکاری خواهیم داشت.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] رئیس هیئت مدیره باشگاه بیرامار: این ۳ بازیکن را چشم بسته قبول کردیم/ نمی‌گویم دستمزد آنها مثل گرت بیل می‌شود [/h]

پرسپولیس نیوز :رئیس هیئت مدیره باشگاه پرتغالی گفت: ما این ۳ عزیز را روی پیشنهاد پرسپولیس و حمید استیلی به صورت چشم بسته قبول کردیم.

امین پیشیار در جلسه عقد قرارداد 3 بازیکن پرسپولیس با باشگاه بیرامار پرتغال گفت: ابتدا از مهمان‌نوازی خوب پرسپولیسی‌ها تشکر می‌کنم همچنین از حمید استیلی که به ما خیلی کمک کرد تشکر دارم، ما این 3 عزیز را روی پیشنهاد پرسپولیس و حمید استیلی به صورت چشم بسته قبول کردیم تا بتوانند در فوتبال اروپا پیشرفت خود را نشان دهند.

وی افزود: باشگاه بیرامار در سال 1922 و در شهر ابیرو که در شمال پرتغال و فاصله نیم ساعته پورتو قرار دارد. فاصله جغرافیایی نزدیک ما باعث شده روابط خاصی با پورتو داشته باشیم، در آخر فصل سال قبل با اختلاف 2 امتیازی از سوپرلیگای پرتغال به رده دوم لیگ دسته 2 سقوط کردیم. در کشور پرتغال هر هفته جدولی منتشر می‌شود که به آن جدول واقعیت می‌گویند و اشتباهات داوری و مسائل دیگر را در امتیازات دخیل نمی‌کنند، در آن جدول ما در میانه‌های جدول قرار داشتیم و نشان می‌داد که امتیازات زیادی را از دست دادیم.

وی افزود: در لیگ دسته دوم 22 تیم حضور دارند که 3 تیم می‌تواند به سوپرلیگا صعود کند، باید به لیگ 2 پرتغال لیگ یک و نیم گفت چرا که 5 تیم دسته یک در لیگ 2 نیز تیم‌های دومشان حاضر هستند، پورتو، اسپورتینگ و براگا در این لیگ حاضر هستند، ما جزو کاندیداهای بازگشت سوپرلیگا هستیم. پورتو و بنفیکا چون بازیکنان زیادی دارند برای حفظ ریتم نفراتشان تعدادی از آنها را در لیگ دست 2 بازی می‌دهند، لیگ دسته 2 پرتغال از لیگ‌های هم‌سطح آن در کشورهای فرانسه و اطراف بسیار با کیفیت‌تر است به همین خاطر این سه بازیکن پرسپولیس می‌توانند توانایی خود را بسنجند، ما در افتتاح این مسابقات با پورتو بازی داشتیم و جالب بود که هریرا که با 8 میلیون یورو امسال خریداری شده است را در این بازی به میدان فرستادیم.

رئیس هیئت مدیره بیرامار در مورد کادر فنی تیمش اظهار داشت: مربی چند سال قبل ما اکنون هدایت اسپورتینگ را به عهده دارد، مربی فصل قبل ما تیمش امسال در لیگ اروپا با زنیت سن‌پترزبورگ در لیگ اروپا بازی کرد، هدایت فعلی تیممان به عهده جرج نوت است که بازیکن سابق خودمان بود. می‌خواستیم هویت ابیرو را نگه داریم به همین خاطر از مربی بومی استفاده کردیم، ان‌شاء الله با حضور این میهمانان ایرانی به دسته یک باز می‌گردیم. در پرتغال متأسفانه یا خوشبختانه صنعت اول فوتبال است. شما می‌بینید بازیکنان و مربیانی بزرگی مثل مورینیو پرتغالی هستند و الگوی خیلی از باشگاه‌های اروپایی پورتو است. دو سال است که به این فکر می‌کنم که بازیکنان ایرانی را به این باشگاه بیاوریم و پرورش دهیم، موقعیت امروز با توجه به صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی هموار است. با توجه به اینکه سرمربی تیم ملی پرتغالی است امیدوارم موقعیت خوبی برای این نفرات فراهم شود و بتوانند با تیم ملی به برزیل بروند.

پیشیار تأکید کرد: خیلی از بازیکنان برزیلی و آرژانتینی از طریق پرتغال به اروپا وارد می‌شوند، نفراتی مثل سالکائو، گونزالس، لوپز و دکو از تیم ما مطرح شدند.

وی در مورد ورزشگاه اختصاصی بیرامار اظهار داشت: 4 بازی جام ملت‌های 2004 در ورزشگاه اختصاصی ما برگزار شد، این ورزشگاه چیزی حدود 30 هزار نفر گنجایش دارد و جزء 3 ورزشگاه برتر پرتغال است، ما از پرسپولیس هم دعوت کردیم تا در یک فرصت مناسب و شاید در نیم فصل لیگ امسال به پرتغال بیایند.

رئیس هیئت مدیره بیرامار در مورد گردش مالی این باشگاه و اینکه قرارداد این بازیکنان چقدر است، عنوان کرد: نه خودم و نه پدرم در مورد گردش مالی صحبت نمی‌کنیم، اطلاعات این مسئله در اینترنت موجود است و می‌توانید ببینید. این 3 بازیکن متعلق به پرسپولیس هستند و امسال میهمان ما در بیرامار هستند. باید برای پیشرفت خود تلاش کنند و اینکه آیا می‌مانند یا به تیم‌های دیگر می‌روند به عملکرد خودشان و نظر دایی بستگی دارد، ما آنها را نخریدیم و به صورت قرضی هستند.

وی تأکید کرد: نمی‌گویم اینها اگر پیشرفت کنند قراردادشان مثل گرت بیل صد میلیون است اما چون جوان هستند جای پیشرفت دارند. ما بیشتر نظرمان این بود که این بازیکنان آموزش ببینند اما اگر لازم باشد تبادل دو طرفه بازیکن نیز خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که چطور چشم بسته این بازیکنان را خریداری کرده‌اند، گفت: مربیان ما فیلم‌های بازی آنها را دیده‌اند و اینکه می‌گویم چشم بسته یه اصطلاح است، آنها این نفرات را پسندیده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: بیرامار به معنی کنار دریا است و شاید تیم ما برای شما مثل داماش باشد. (رویانیان به شوخی اعلام کرد بگویید مثل شموشک تیم شهر ما است)

در آخر این جلسه محمد رویانیان نشان و شال پرسپولیس را به پیشیار داد و او نیز پیراهن شماره 10 تیمش را به رویانیان هدیه کرد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] شوخی رویانیان با کمندانی: امیدوارم جای علی کریمی را بگیری[/h]
پرسپولیس نیوز: سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که با باشگاه پرتغالی قرارداد امضا کردند نظرات خود را در این باره اعلام کردند.

3بازیکن پرسپولیس به نام‌های محمدحسین کنعانی، افشین اسماعیل‌زاده و میلاد کمندانی امروز با باشگاه بیرامار پرتغال قراردادی یک ساله و قرضی را به امضا رساندند.

محمدحسین کنعانی در همین ارتباط اظهار داشت: من اهل شهر سربندان خوزستان هستم، از حمید استیلی و رویانیان تشکر می‌کنم که این فضا را پیش روی من قرار دادند و همچنین از علی دایی که اجازه داد به این تیم بروم متشکرم.

* افشین اسماعیل زاده دیگر بازیکنی که این قرارداد را به امضا رساند اظهار داشت: جا دارد که از سردار رویانیان، پنجعلی، استیلی و دایی تشکر کنم که این فرصت را به من دادند. من عضو تیم ملی نوجوانان و جوانان بودم و در جام جهانی و یک مرحله یک هشتم نهایی آن موفق شدم برای ایران گلزنی کنم.

* میلاد کمندانی اظهار داشت: جا دارد از مسئولان پرسپولیس تشکر کنم و می‌‌خواهم توانایی خود را در اروپا بسنجم، من بچه کرج هستم و در سال 1373 متولد شدم. (رویانیان به شوخی به این بازیکن عنوان کرد حالا که بچه کرج هستی امیدواریم بتوانی جای علی کریمی را بگیری)
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] پروین: دلم برای پیروزی در دربی روشن است/ امیر و ۹ ملی‌پوشش خطرناک هستند[/h]
پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: با بازی‌ای که مقابل فولاد انجام دادیم دلم برای پیروزی در دربی روشن است.

علی پروین در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: به نظرم بچه‌ها در 10 دقیقه اول خیلی خوب فولاد را اسیر کارهای خود مخصوصا در ضدحملات و حرکت‌های تاکتیکی به قلب خط دفاع کردند.

وی افزود: فولاد تیم کوچکی نبود. آنها فوتبال را مخصوصا روی زمین خیلی خوب بازی می‌کنند اما پرسپولیس نیز زیر و رو شده بود. با توجه به وقتی که به دایی داده شده به نظرم حالا این تیم هم فوتبال را زیبا بازی می‌کند و هم پیروزی‌های زیبایی را که بسیار شیرین هم هست به دست می‌آورد.

پروین ادامه داد: ولی واقعا حیف شد این بچه‌ عالیشاه سه کارته شد. به نظرم او کمی بچگی کرد. البته در صحنه دوم فکر کنم حریف به عالیشاه خورد اما ما باید همیشه به تصمیم داوران احترام بگذاریم. او اگر زودتر تصمیم می‌گرفت دروازه حریف را باز می‌کرد. چون در محوطه 18 قدم باید تکلیف توپ را سریعتر یکسره کنیم.

وی درباره دربی پیش رو نیز گفت: با بازی فولاد که جا دارد از همین جا به بازیکنان و کادر فنی تبریک ویژه‌ای بگویم دلم به آینده روشن است. هر تیمی که بتواند تمرکز بیشتری داشته باشد قطعا برنده دربی است. البته همیشه وقتی یک گل توسط یک تیم زده شده بازی قشنگ‌تر شده است اما من امیدوارم که پرسپولیس برنده باشد چون دلم روشن است و جوانان دایی نشان دادند تازه جمع شده‌اند.

این پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته بچه‌ها در بازی‌های قبلی هم بد نبودند اما بالاخره هر تیمی چند هفته نیاز به هماهنگی دارد ولی بچه‌ها باید بدانند امیر و 9 ملی‌پوشش خطرناک هستند و هرگز نباید استقلال را دست کم بگیرند. با یک بازی جدی و بهتر نسبت به فولاد جوانان پرسپولیس می‌توانند کاری انجام دهند که در زندگی فوتبالی‌شان ثبت می‌شود. انشاءالله این اتفاق خواهد افتاد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] غلامپور: برای دربی کری نمی خوانم/ دوست دارم شادی ام را با دایی قسمت کنم [/h]
پرسپولیس نیوز : مربی دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای دربی کری نمی خوانم.

بهزاد غلامپور درخصوص پیروزی مقابل فولاد اظهارداشت: بازی خیلی خوبی بود و خوشبختانه بازی را خوب شروع کردیم. بازی را کنترل کردیم و در نیمه دوم هم گل سوم را زدیم. همانطور که دایی گفت می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم اما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم.

وی درباره شادی گلهای خود افزود: وقتی تیم گل می زند همه ما خوشحال می شویم و من هم شادی ام را با دایی تقسیم می کنم.

غلامپور درباره انتقادات هفته های اخیر پیشکسوتان از پرسپولیس گفت: دیگر به چنین انتقاداتی عادت کرده ایم. با بازیکنان صحبت کردیم و از آنها خواستیم حواسشان فقط به بازی باشد. ما به اتفاقات بیرون زمین کاری نداریم.شاید برخی پیشکسوتان حق داشته باشند و شاید هم حق نداشته باشند. در هر صورت آنها برای ما قابل احترام هستند. هم از انتقاداتشان استفاده می کنیم و هم از راهنمایی هایشان.

وی درخصوص کری خوانی های مدیرعاملان باشگاههای استقلال و پرسپولیس گفت: من اصلا برای دربی کری نمی خوانم. این بازی همیشه شرایط خاص خودش را دارد. حتی نتیجه را هم پیش بینی نمی کنم فقط دوست دارم بازی قشنگی از آب دربیاید و مردم از تماشای آن لذت ببرند.

غلامپور در پاسخ به این سوال که سمت تماشاگران استقلال می رود یا نه؟ خاطرنشان کرد: هنوز در این باره تصمیم نگرفته ام.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پزشک پرسپولیس: بنگر به دربی می رسد/ وضعیت ماهینی مشخص نیست



پرسپولیس نیوز : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه از بازی دیروز مصدومی روی دستمان نمانده است.

دکتر حقیقت درخصوص وضعیت محسن بنگر اظهارداشت: بنگر بعد از بازی دیروز مشکل خاصی نداشت و بر خلاف آنچه گفته می شود درد هم نداشت و به زور آمپول بازی نکرد. او قطعا به دربی می رسد و مشکلی ندارد.

وی درباره وضعیت حسین ماهینی گفت: ماهینی مشغول فیزیوتراپی است. وضعیت او هنوز مشخص نیست و نمی دانیم به دربی می رسد یا نه.

حقیقت در پایان گفت: خوشبختانه از بازی دیروز هیچ مصدومی روی دست ما نمانده است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] خانزاده:دایی از ما تیکی تاکا خواسته بود/به احترام سردار سعی می کنیم استقلال را پرگل ببریم [/h]

پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت:قبلا در زمانیکه شاگرد دایی در راه آهن هم بودم در دفاع راست بازی کردم و با این پست غریبه نبودم.

محمد رضا خانزاده درباره پیروزی سرخپوشان در بازی مقابل فولاد عنوان کرد:بازی مقابل تیمی که 5 بازی پشت سر هم را برده بود سخت و دشوار بود.فولاد تیم یکدستی بود ولی را شکر توانستیم با سه گل و سه امتیاز مقابل این تیم به پیروزی برسیم.گل زودهنگامی که زدیم خیلی کمک کرد در این مسابقه به برتری برسیم.

وی درباره اینکه چه زمانی متوجه شد قرار است در این مسابقه مدافع راست تیمش باشد گفت:فکر می کنم روز پس از بازی با نفت بود که متوجه تصمیم کادر فنی شدم.سعی کردم در این مدت روی پست جدیدم تمرکز لازم را بکنم و از لحاظ بدنی هم آماده باشم.

خانزاده درباره اینکه در دقایق آغازین بازی در یک صحنه دچار اشتباه شد عنوان کرد:در آن صحنه نمی خواستم زیر توپ بزنم چون دایی به ما بازی زمینی را تاکید کرده بود.در واقع حرف او از ما تیکی تاکا می خواست.به همین دلیل لحظه ای دچار اشتباه شدم ولی خدا را شکر بازی جمع شد و گل نخوردیم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه آیا حضورش در پست دفاع راست به نوعی الگوی تیم ملی و استقلال که در آن پژمان منتظری در این پست بازی کرده است اظهار داشت:اینطور نیست.من قبلا در زمانیکه شاگرد دایی در راه آهن هم بودم در دفاع راست بازی کردم و با این پست غریبه نبودم.به هر حال این نظر کادر فنی بود و امیدوارم از این امتحان سربلند بیرون آمده باشم.

وی درباره اینکه با توجه به بازگشت حسین ماهینی به تمرین آیا به نظرش در دربی هم می تواند در ترکیب اصلی به میدان برود یا نه گفت:من نمی توانم در این باره صحبتی کنم.تلاشم را می کنم و امیدوارم بتوانم نظر مساعد کادر فنی را جلب کنم.

خانزاده درباره اظهارنظر محمد رویانیان مبنی بر اینکه پرسپولیس در دربی می تواند دو،سه یا 4 گل به استقلال بزند گفت:بازی سختی روز جمعه در پیش داریم.فکر می کنم مسابقه نزدیکی هم باشد اما به احترام سردار دوست داریم این نتیجه را رقم بزنیم و پرگل ببریم.هر چند می دانم مسابقه سختی است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
کفشگری: باید یک گل سه امتیازی بزنم تا خاطره اخراجم از ذهن هواداران پاک شود/ اهل کری خواندن برای دربی نیستم


پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت: باید یک گل سه امتیازی بزنم تا خاطره اخراجم از ذهن هواداران پاک شود.
مهرداد کفشگری درباره پیروزی تیمش مقابل فولاد گفت: ما به پیروزی در این دیدار نیاز زیادی داشتیم چرا که هم بازی قبل از دربی بود هم اینکه دیدار قبلی مان را باخته بودیم و اگر در این بازی هم نتیجه نمی گرفتیم وضعیتمان در جدول رده بندی، بد می شد.

او درباره عملکرد خودش گفت: خدا را شکر روز خوبی را پشت سر گذاشتم البته باید از این بهتر شوم. باید یک گل سه امتیازی بزنم تا خاطره آن اخراج را از ذهن هواداران پاک کنم.

کفشگری درباره ادعای بعضی از بازیکنان فولاد مبنی بر اینکه پرسپولیسی ها خشن بازی می کردند، تصریح کرد: ما خشن نبودیم اما انگیزه زیادی برای برد داشتیم و به همین دلیل تلاش زیادی انجام دادیم

هافبک پرسپولیس درباره اخراج عالیشاه گفت: امید به خاطر اینکه دربی را از دست داد خیلی ناراحت شد و من در رختکن به او دلداری دادم. البته کار خدا بی حکمت نیست.

کفشگری در پایان درباره پیش بینی اش از دربی گفت: امیدوارم هر تیمی بهتر بازی کند برنده شود. من اهل کری خواندن نیستم و امیدوارم که تیم ما برنده این بازی شود و تماشاگران از یک بازی زیبا لذت ببرند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] کاظمی: بعد از ارائه مدارک خلعتبری در مورد بازی کردنش تصمیم‌گیری می‌شود[/h]

پرسپولیس نیوز : دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: بعد از ارائه و بررسی مدارک محمدرضا خلعتبری در مورد بازی کردن یا بازی نکردن این بازیکن تصمیم‌گیری‌ می‌کنیم.

علی کاظمی در مورد وضعیت حضور محمد‌رضا خلعتبری در پرسپولیس و اینکه او می‌تواند در دربی بازی کند یا نه گفت: در این خصوص شهبازی مسئول کمیته نقل و انتقالات ما یک بار توضیح داده است. اصل ماجرا بر این است که ابتدا باید مدارک این بازیکن به سازمان لیگ و کمیته نقل و انتقالات ارائه شود و بر اساس مستندات سازمان لیگ می‌تواند اعلام کند که خلعتبری می‌تواند بازی کند یا نه. تا زمانی که مدارکی داده نشده نمی‌توانیم نظر قطعی‌ای در این مورد بدهیم. بعد از ارائه مدارک بازیکن اگر خلعتبری شرایط صدور کارت بازی را داشت سازمان لیگ این کار را می‌کند و اگر هم نداشت کارت بازی‌اش صادر نمی‌شود.

وی در مورد جلسه پنجشنبه با کی‌روش و ناراحتی سرمربی تیم ملی بعد از این جلسه گفت: تاج در این خصوص پاسخ داد. با این حال به شما می‌گویم صحبت‌های کی‌روش سه محور دارد که ما راجع به اصول با ایشان مشکلی نداریم. مشکل مشترک ما و کمیته تیم‌های ملی برگزاری لیگ قهرمانان آسیاست زیرا تاریخ این مسابقات از سوی AFC اعلام می‌شود. به همین دلیل و با توجه به شرایطی که وجود دارد کی‌روش نمی‌تواند در زمان‌های مقرر بازیکنان مورد‌نظرش را در اختیار داشته باشد. از طرف دیگر با توجه به این تاریخ‌ها الزاما لیگ فشرده‌تر برگزار می‌شود و کی‌روش دل نگران خستگی و مصدومیت ناشی از فشردگی مسابقات هم هست.

دبیر سازمان لیگ تصریح کرد: کی‌روش علاقمند است در تاریخ 18 یا 20 فروردین بازیکنان را در اختیار بگیرد و از طرف دیگر می‌گوید مسابقات لیگ هفته به هفته برگزار شود تا خستگی بازیکنان کاهش پیدا کند اما با توجه به برگزاری لیگ قهرمانان آسیا ما اگر بخواهیم لیگ برتر را فشرده برگزار نکنیم در تاریخ مورد‌نظر کی‌روش مسابقات به پایان نمی‌رسد. البته اینکه چه تصمیمی باید در مورد این مسئله گرفته شود به منی که برنامه‌ریزی می‌کنم ارتباط پیدا نمی‌کند. من پیش‌نویس برنامه را تهیه می‌کنم و برای تصویب به هیئت رئیسه می‌دهم بنابراین سیاستگذاران کلان فوتبال در این مورد تصمیم‌گیری خواهند کرد.

کاظمی افزود: ناراحتی کی‌روش از من نیست. اردوی تیم ملی به هر دلیلی لغو شده و اکنون هم ما مسابقات لیگ را هفته به هفته برگزار می‌کنیم. البته استقلال با توجه به حضورش در آسیا مسابقاتش فشرده تر است. من عاشق افکار خودم نیستم و از نظر هر فردی برای ارائه برنامه بهتر استفاده می‌کنم حتی در پیش‌نویس برنامه هم نظر‌خواهی می‌کنم هرچند کمتر نظری داده می‌شود. اولویت اول من هم تیم ملی است.

دبیر سازمان لیگ در مورد اینکه چگونه قرار است این مشکل حل شود گفت: تا جایی که من اطلاع دارم قرار است نشستی با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با مدیران چهار باشگاهی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند برگزار شود و پس از آن جلسه این مسئله در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح و تصمیم‌گیری شود.

کاظمی در مورد اینکه کی‌روش گفته است به من توهین شده است اظهار داشت: خود شما من را می‌شناسید من هرگز چنین اخلاق و روحیه‌ای ندارم که خدای ناکرده بخواهم به کسی بی احترامی کنم. حتی من نیم‌ ساعت قبل از شروع جلسه در آن نشست حاضر شدم. ظاهرا ایشان از غیبت تاج ناراحت بودند که اگر تاج در آن جلسه هم حضور داشت اتفاق خاصی رخ نمی‌داد و او نمی‌توانست به طور شخصی و راسا در مورد خواسته‌های کی‌روش تصمیم‌گیری کند و نتیجه جلسه آن چیزی نمی‌شد که کی‌روش می‌خواست بلکه در نهایت باید پس از رایزنی‌های دیگر برای حل این مسئله فکری می‌شد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] مشیری: بیرامار برای میزبانی از پرسپولیس در نیم فصل اعلام آمادگی کرد [/h]

پرسپولیس نیوز : مشاور مدیر عامل پرسپولیس در امور بین‌الملل گفت :این قرارداد همکاری جنبه‌های گوناگونی دارد که در اختیار گذاشتن امکانات اردویی برای پرسپولیس از جمله آنها است و این باشگاه اعلام آمادگی کرده است که در نیم فصل میزبان پرسپولیس باشد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این نشست ابتدا حسین قدوسی، مسوولان دو باشگاه حاضر در مراسم را معرفی کرد و سپس امیر مشیری مشاور مدیر عامل در امور بین‌الملل توضیحاتی را درباره نحوه انجام کارها و معرفی باشگاه بیرامار ارائه کرد.

وی گفت: باشگاه بیرامار در سال 1922 راه‌اندازی شد و 90 سال سابقه فعالیت دارد. مذاکرات برای انجام این پروژه از چند ماه قبل آغاز شد تا اکنون که به سرانجام رسیده است. این قرارداد همکاری جنبه‌های گوناگونی دارد که در اختیار گذاشتن امکانات اردویی برای پرسپولیس از جمله آنها است و این باشگاه اعلام آمادگی کرده است که در نیم فصل میزبان پرسپولیس باشد.

مشیری خاطرنشان کرد: فوتبال صنعت اول پرتغال است و گردش مالی باشگاه‌های مطرح این کشور بیانگر این مساله است.

مشاور امور بین‌الملل باشگاه افزود: در اینجا باید از آقای دایی هم تشکر کنیم که اجازه دادند آقای کنعانی در این جمع سه نفره قرار بگیرد و شانس خود را برای حضور در فوتبال اروپا امتحان کند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] خلعتبری مانع سفر رویانیان به شیراز [/h] پرسپولیس نیوز : سفر امروز مدیرعامل پرسپولیس به شیراز به دلیل پیگیری وضعیت خلعتبری لغو شد.

قرار بود محمد رویانیان برای افتتاح رستوران‌های زنجیره‌ای پرسپولیس در شیراز به این شهر سفر کند اما او برای مشخص شدن وضعیت محمد رضا خلعتبری مهاجم جدید این تیم مجبور شد در تهران بماند.

طبق صحبت‌های باشگاه پرسپولیس با مسئولان عجمان، سرخ‌پوشان باید امشب 500 هزار دلار به حساب این باشگاه اماراتی پرداخت کنند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
و حالا خبر ویژه ویژه ویژه داغ داغ خوشحالم که خودم اینو میزارم :D




خلعتبری: پرسپولیس پول رضایتنامه‌ام را به امارات فرستاد/ می‌توانم مقابل استقلال بازی کنم


202x121xkhalat2.jpg.pagespeed.ic.stVq_m3OSv.jpg



پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که در آستانه ثبت قرارداد رسمی با پرسپولیس است از ارسال پول رضایت‌نامه‌اش به امارات توسط این باشگاه خبر داد.

محمدرضا خلعتبری در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: باشگاه پرسپولیس پول رضایتنامه‌ام را به امارات فرستاد و دیگر مشکل خاصی وجود ندارد. این کار امروز صورت گرفت و به زودی قراردادم را با پرسپولیس ثبت خواهم کرد. بحث اصلی این بود که باشگاه عجمان پول رضایتنامه را بگیرد و خوشبختانه باشگاه پرسپولیس هم این پول را به امارات فرستاد.

او در پاسخ به این سوال که آیا بابت صدور ITC و حرف و حدیث های اخیر در مورد اینکه نمی‌تواند تا نیم فصل بازی کند، عنوان کرد: من از این بابت نگرانی ندارم. ITC من نهایتاً تا 3 روز دیگر می‌رسد و از طرفی مشکل بازی کردن هم ندارم. مسئولان باشگاه پرسپولیس هم در این خصوص اقدامات لازم را انجام دادند و من آماده بازی در پرسپولیس هستم.

خلعتبری که امروز درگیر کارهای اداری برای پیوستن به پرسپولیس است در خصوص وضعیت مصدومیتش تاکید کرد: خوشبختانه مصدومیتم برطرف شده و اگر شرایط مهیا باشد و کادر فنی صلاح بداند مشکلی برای بازی با استقلال ندارم و می توانم در دربی بازی کنم. من دوست دارم به پرسپولیس کمک کنم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
و حالا خبر ویژه ویژه ویژه داغ داغ خوشحالم که خودم اینو میزارم :D




خلعتبری: پرسپولیس پول رضایتنامه‌ام را به امارات فرستاد/ می‌توانم مقابل استقلال بازی کنم


202x121xkhalat2.jpg.pagespeed.ic.stVq_m3OSv.jpg



پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که در آستانه ثبت قرارداد رسمی با پرسپولیس است از ارسال پول رضایت‌نامه‌اش به امارات توسط این باشگاه خبر داد.

محمدرضا خلعتبری در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: باشگاه پرسپولیس پول رضایتنامه‌ام را به امارات فرستاد و دیگر مشکل خاصی وجود ندارد. این کار امروز صورت گرفت و به زودی قراردادم را با پرسپولیس ثبت خواهم کرد. بحث اصلی این بود که باشگاه عجمان پول رضایتنامه را بگیرد و خوشبختانه باشگاه پرسپولیس هم این پول را به امارات فرستاد.

او در پاسخ به این سوال که آیا بابت صدور ITC و حرف و حدیث های اخیر در مورد اینکه نمی‌تواند تا نیم فصل بازی کند، عنوان کرد: من از این بابت نگرانی ندارم. ITC من نهایتاً تا 3 روز دیگر می‌رسد و از طرفی مشکل بازی کردن هم ندارم. مسئولان باشگاه پرسپولیس هم در این خصوص اقدامات لازم را انجام دادند و من آماده بازی در پرسپولیس هستم.

خلعتبری که امروز درگیر کارهای اداری برای پیوستن به پرسپولیس است در خصوص وضعیت مصدومیتش تاکید کرد: خوشبختانه مصدومیتم برطرف شده و اگر شرایط مهیا باشد و کادر فنی صلاح بداند مشکلی برای بازی با استقلال ندارم و می توانم در دربی بازی کنم. من دوست دارم به پرسپولیس کمک کنم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

بزن لایک قشنگروووووووووووووووووووووو

چه بلای سر استقلال داره میاد خدا میدونه ؟!!! :lol:
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
[h=2] کاظمی: بعد از ارائه مدارک خلعتبری در مورد بازی کردنش تصمیم‌گیری می‌شود[/h]

پرسپولیس نیوز : دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: بعد از ارائه و بررسی مدارک محمدرضا خلعتبری در مورد بازی کردن یا بازی نکردن این بازیکن تصمیم‌گیری‌ می‌کنیم.

علی کاظمی در مورد وضعیت حضور محمد‌رضا خلعتبری در پرسپولیس و اینکه او می‌تواند در دربی بازی کند یا نه گفت: در این خصوص شهبازی مسئول کمیته نقل و انتقالات ما یک بار توضیح داده است. اصل ماجرا بر این است که ابتدا باید مدارک این بازیکن به سازمان لیگ و کمیته نقل و انتقالات ارائه شود و بر اساس مستندات سازمان لیگ می‌تواند اعلام کند که خلعتبری می‌تواند بازی کند یا نه. تا زمانی که مدارکی داده نشده نمی‌توانیم نظر قطعی‌ای در این مورد بدهیم. بعد از ارائه مدارک بازیکن اگر خلعتبری شرایط صدور کارت بازی را داشت سازمان لیگ این کار را می‌کند و اگر هم نداشت کارت بازی‌اش صادر نمی‌شود.

وی در مورد جلسه پنجشنبه با کی‌روش و ناراحتی سرمربی تیم ملی بعد از این جلسه گفت: تاج در این خصوص پاسخ داد. با این حال به شما می‌گویم صحبت‌های کی‌روش سه محور دارد که ما راجع به اصول با ایشان مشکلی نداریم. مشکل مشترک ما و کمیته تیم‌های ملی برگزاری لیگ قهرمانان آسیاست زیرا تاریخ این مسابقات از سوی AFC اعلام می‌شود. به همین دلیل و با توجه به شرایطی که وجود دارد کی‌روش نمی‌تواند در زمان‌های مقرر بازیکنان مورد‌نظرش را در اختیار داشته باشد. از طرف دیگر با توجه به این تاریخ‌ها الزاما لیگ فشرده‌تر برگزار می‌شود و کی‌روش دل نگران خستگی و مصدومیت ناشی از فشردگی مسابقات هم هست.

دبیر سازمان لیگ تصریح کرد: کی‌روش علاقمند است در تاریخ 18 یا 20 فروردین بازیکنان را در اختیار بگیرد و از طرف دیگر می‌گوید مسابقات لیگ هفته به هفته برگزار شود تا خستگی بازیکنان کاهش پیدا کند اما با توجه به برگزاری لیگ قهرمانان آسیا ما اگر بخواهیم لیگ برتر را فشرده برگزار نکنیم در تاریخ مورد‌نظر کی‌روش مسابقات به پایان نمی‌رسد. البته اینکه چه تصمیمی باید در مورد این مسئله گرفته شود به منی که برنامه‌ریزی می‌کنم ارتباط پیدا نمی‌کند. من پیش‌نویس برنامه را تهیه می‌کنم و برای تصویب به هیئت رئیسه می‌دهم بنابراین سیاستگذاران کلان فوتبال در این مورد تصمیم‌گیری خواهند کرد.

کاظمی افزود: ناراحتی کی‌روش از من نیست. اردوی تیم ملی به هر دلیلی لغو شده و اکنون هم ما مسابقات لیگ را هفته به هفته برگزار می‌کنیم. البته استقلال با توجه به حضورش در آسیا مسابقاتش فشرده تر است. من عاشق افکار خودم نیستم و از نظر هر فردی برای ارائه برنامه بهتر استفاده می‌کنم حتی در پیش‌نویس برنامه هم نظر‌خواهی می‌کنم هرچند کمتر نظری داده می‌شود. اولویت اول من هم تیم ملی است.

دبیر سازمان لیگ در مورد اینکه چگونه قرار است این مشکل حل شود گفت: تا جایی که من اطلاع دارم قرار است نشستی با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با مدیران چهار باشگاهی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند برگزار شود و پس از آن جلسه این مسئله در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح و تصمیم‌گیری شود.

کاظمی در مورد اینکه کی‌روش گفته است به من توهین شده است اظهار داشت: خود شما من را می‌شناسید من هرگز چنین اخلاق و روحیه‌ای ندارم که خدای ناکرده بخواهم به کسی بی احترامی کنم. حتی من نیم‌ ساعت قبل از شروع جلسه در آن نشست حاضر شدم. ظاهرا ایشان از غیبت تاج ناراحت بودند که اگر تاج در آن جلسه هم حضور داشت اتفاق خاصی رخ نمی‌داد و او نمی‌توانست به طور شخصی و راسا در مورد خواسته‌های کی‌روش تصمیم‌گیری کند و نتیجه جلسه آن چیزی نمی‌شد که کی‌روش می‌خواست بلکه در نهایت باید پس از رایزنی‌های دیگر برای حل این مسئله فکری می‌شد.


چطور وقتی نکونام میخواست بازی کنه از این بازیا در نیاوردید !!! حالم به هم میخوره از این آدما ............ :hmm: به ما که میرسه همه صالح میشن و کار درست !
 
بالا