• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
یادداشت ویژه : سيد جلال ،شزم پرسپوليس!


سيدجلال هيچ كدام از قدرت هاي اساطير يوناني را ندارد اما عصر جمعه 8 شهريور او با بازوبند كاپيتاني به شزم پرسپوليسي ها تبديل شده بود

سايت گل – برنامه فوتبال 120 كه جمعه شب ها از شبكه ورزش روي آنتن مي رود و به بررسي اتفاقات دنياي فوتبال در هفته گذشته مي پردازد در آيتم FUN خود يك اتفاق جالب را به تصوير كشيد.اين اتفاق مربوط مي شد به يكي از بازي هاي دسته پائين قبرس كه در آن مسابقه بازيكني تيمي بعد از هت تريك و در زماني كه عليه تيمش پنالتي اعلام شد دروازه بان را كنار زد تا خودش دستكش هاي گلري را به دست كند و مقابل ضربه حريف بايستد.اين بازيكن همه كاره پنالتي اول را با پا دفع كرد و با وجود تكرار ضربه باز هم بدون اينكه شيرجه اي بزند دوباره با پا جلوي توپ ايستاد تا به قول محمد حسين ميثاقي گوينده نريشن اين بخش مثل برخي بازيكنان فوتبال سالني يا فوتبال هاي سطح پائين تر كه يك بازيكن در تيم همه كاره مي شود ،نقش «زورو»ي تيمش را ايفا كند و تاثيرگذارترين نمايش تاريخ را با زدن سه گل و گرفتن دو پنالتي داشته باشد!
زورو بودن شايد در فوتبال سطح بالا و جايي كه شرح وظايف تك تك بازيكنان مشخص شده و كسي نمي تواند از دستورات سرمربي عدول كند ور افتاده و شدني نيست اما همين سيدجلال حسيني با نمايش عصر ديروزش بچه هاي قديم را ياد «شزم»يكي ديگر از ابر قهرمانان دنياي جعبه جادويي و پرده نقره اي انداخت.
سال ها قبل از تولد اسپايدرمن و كاپيتان امريكا و در سال هايي كه كم كم كميك استريپ هايي مثل بتمن و سوپرمن از لاي كتاب ها به تلويزيون و سينما كشيده مي شدند بچه هاي دهه 50 در تلويزيون ايران داستان هاي قهرمان ديگري به نام شزم را دنبال مي كردند.او با كارهاي بزرگ و استثنايي اش قهرمان تمام بسياري از بچه هاي آن روزگار بود.

شزم را از روي مجموعه داستان‌هاي مصوري به همين نام ساخته بودند و از سال 1974 تا 1977 از تلويزيون CBS پخش شده بود.«کاپیتان مارول» يا همان شخصيت اصلي داستان هاي دنباله دار شزم در اصل نوجوانی به نام بیلی بتسون بود که می توانست با گفتن کلمه جادویی شِزِم به نیروهای فوق بشری دست پیدا کند. واژه «شِزِم» یک کلمه ترکیبی است که از شش حرف تشکیل شده است:
. S -H-A-Z-A-M
در واقع این حروف به ترتیب، اول اسم خدایان اساطیری هستند: ۱-سلیمان حکیم، ۲-هرکول، قهرمان قدرت در میان خدایان یونانی، ۳-اطلس، الهه ای که یونانیان اعتقاد داشتند کره زمین را بر شانه اش حمل می کند، ۴-زئوس، خدای خدایان در یونان قدیم، ۵-آشیل، جنگجوی شکست ناپذیر ۶- مرکور، الهه ای که یونانیان اعتقاد داشتند دو پای پرنده دارد. این شش نفر به ترتیب رمز حکمت، قدرت، مقاومت، سختی، ‌شجاعت و سرعت بودند.
از آن روزها تا الان و در محاوره هاي خودماني نوجوان ها و حتي كودكان دهه 50 به افراد زرنگ و كاربلدي كه در همه جا حي و حاضرند ،به همه طرف سرك مي كشند و در هر جايي مفيد واقع مي شوند لقب شزم مي دهند.

jalal-hosseini-3476.jpg

باور كنيد سيدجلال هيچ كدام از قدرت هاي اساطير يوناني را ندارد اما عصر جمعه 8 شهريور او با بازوبند كاپيتاني به شزم پرسپوليسي ها تبديل شده بود.كافي است يك بار ديگر نمايش 90 دقيقه اي سيد را مقابل فولاد تماشا كنيد.اصلا كاش مثل اروپايي ها امكان اين بود تا با يك دوربين فقط حركات او را تعقيب كرد و به اين نكته رسيد كه مدافع شماره 4 قرمزها در زمين چه مي كند و چه ها كه نكرده است!
كوچكترين كار شزم پرسپوليس گل زدن با ضربه سر بود كه باعث شد تيمش خيلي در همان ربع اول مسابقه كار را تمام كند اما نمايش بيست دقيقه پاياني سيدجلال خيره كننده و حيرت انگيز بود.
معمولا به اين مهم عادت كرده ايم كه هر چه از زمان بازي مي گذرد بازيكنان به لحاظ بدني تحليل رفته و از كارايي شان كم مي شود كه اين در ليگ خودمان كاملا قابل رويت است اما انگار ديروز موتور سيدجلال مثل هوندا 125 هاي اصل و درجه يك قديمي هرچه كار مي كرد داغ تر ور وران تر مي شد.
به غير از اينكه سيدجلال دو سه بار بعد از توپگيري اقدام به نفوذ يك تنه به زمين حريف كرد و پايه گذار حمله شد در صحنه اي حيرت انگيز او با وجود لو رفتن توپ در ميانه هاي زمين مثل بازي آقا وسط روي پاي بازيكنان فولاد مي رفت و در پرس از جلوي يك نفره به هيچ وجه قصد نداشت كم بياورد.
شزم پرسپوليس كه اتفاقا مثل كاراكتر واقعي اش سرخ مي پوشد همه جا حي و حاضر بود؛هم تكل مي زد ،هم توپ ها را قطع مي كرد هم پاس مي داد،نفوذ مي كرد،ضربه سر مي زد و با انجام تمام وظايف دفاعي اش هم در نيمه زمين بازيكن حريف را پرس مي كرد ،هم پاس عمقي و قطري مي داد و براي گل زدن حتي در دقايق پاياني به محوطه جريمه حريف سرك مي كشيد.
كافي است يك بار ديگر نمايش سيدجلال در اين بازي به خصوص بيست دقيقه پاياني را با دقت بيشتري تماشا كنيد.هر چند اين نمايش خيره كننده بعضا با تشويق هاي مقطعي هواداران ناشي از به وجد آمدن شان همراه مي شد يا اينكه سازمان ليگ در روزي كه پرسپوليس سه گل زده بدون در نظر گرفتن عملكرد هافبك ها و مهاجمان او را به عنوان بازيكن فني انتخاب كرد،اما انگار سيدجلال با بازوبند كاپيتاني بازيكن ديگري بود.همان ديوار يا سيم خاردار بازي هاي قبلي با تواني بيشتر و كمي حيرت انگيز.شرايط بدني او در دقايق آخر كم كم مخيله مان را به همان سوي شزم و كميك استريپ هايي كه هر كدام ابرقهرمان هاي كودكان نسل هاي مختلف بودند ، جلوي چشم مي آورد .
البته يك نكته مهم كه به غير از نمايش خيره كننده سيد در ذهن مي ماند نگاه او به مساله گل نخوردن است ،نگاهي كه مي تواند براي بسياري از هم تيمي هايش الگو باشد،آنجا كه در مصاحبه بعد از بازي اش گفت:«برای ما خیلی بد بود که یک گل ساده از فولاد خورديم. ما باید در دقایق آخر بیشتر تمرکز می کردیم تا این طور ساده گل نخوریم. ما فوتبال را باید جدی‌تر بگیریم و به اين فکر نکنیم كه بعد از زدن 2 یا 3 گل فوتبال تمام شده است. دو بازی است كه در دقیقه 92 و 93 گل خوردیم و اين اصلا خوب نیست.»
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=1]سیدمهدی سیدصالحی: گل اول را هم من زدم ، خودتان ببینید / هرگز نگفتم مقابل استقلال هت تریک می کنم / استقلالی ها تشویقم کرده اند ، از پرسپولیسی بودن خوشحالم
[/h]
اگر شما فیلم بازی را ببینید خواهید دید که یکی از بازیکنان ما و فرزاد حاتمی عقب عقب به سمت دروازه می‌روند و من از پشت 18 با یک پرش سه گام با سر به توپ ضربه می‌زنم.
سایت گل – مهاجم توانمند پرسپولیس در بازی با فولاد صدرنشین نشان داد که توانایی‌های زیادی دارد و گل اول و سوم تیمش را به ثمر رساند اگر چه روی گل اول او بحث است اما خودش اعتقاد دارد که گل را او زده البته سیدمهدی سیدصالحی موفقیت پرسپولیس را از هر چیزی مهمتر می‌داند. مصاحبه سایت گل را با مهاجم گلزن سرخپوشان بخوانید.


باز هم در یک بازی حساس و بزرگ گل زدی؟
این لطف خدا بوده و هست که همیشه در بازی‌های بزرگ کمک کند تا باری از تیمم بردارم. خدا را شاکر هستم که کمک کرد در بازی دیشب مفید باشم و دل هواداران را شاد کنیم. گلزنی من مهم نیست و مهمتر از آن موفقیت پرسپولیس است. من فقط سعی می‌کنم با تمام وجود تلاش کنم.



راستی در این بازی بالاخره تو دو گل زدی یا یک گل؟

ببینید ابتدا باید بگویم که مهم موفقیت پرسپولیس است و باور کنید حضور من در جدول گلزنان در مرحله بعدی است اما به عنوان یک پرسپولیس دوست دارم که در لیست گلزنان باشم تا افتخار کوچکی هم باشد برای باشگاه پرسپولیس اما در مورد گل باید بگویم که اگر شما فیلم بازی را ببینید خواهید دید که یکی از بازیکنان ما و فرزاد حاتمی عقب عقب به سمت دروازه می‌روند و من از پشت 18 با یک پرش سه گام با سر به توپ ضربه می‌زنم. اما گل را مثل اینکه به نام حاتمی نوشتند خود حاتمی هم در مصاحبه‌اش گفته که من روی این گل هیچ تاثیری نداشتم البته من هم اصراری ندارم که گل به نام من نوشته شود اما فکر کنم اگر فیلم بازی دیده شود مشخص می شود که این گل را من زده‌ام و به نام من ثبت می‌شود.



بازی با فولاد چطور بود؟
تمرینات پرفشاری را در این هفته پشت سر گذراندیم و خدا کمک کرد با صحبت‌های علی دایی توانستیم بعد از یکی، دو هفته ناکامی در یک بازی زیبا صدرنشین را شکست دهیم و خودم را به کورس رقابت در بالای جدول برسانیم. مطمئن باشید ما هفته به هفته بهتر می‌شویم و این تیم جوان و باتجربه خودش را روز به روز نشان خواهد داد.



بازی هفته بعدتان با استقلال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. با توجه به اینکه بازیکن سابق استقلال بودی چه احساسی نسبت به این بازی داری؟
فوتبال یک ورزش حرفه‌ای است و یک بازیکن نمی‌تواند همیشه در یک تیم بماند من هم از این قاعده مستثنی نبودم و پس از جدایی از استقلال و رفتن به تراکتور و سپاهان به تیم بزرگ پرسپولیس آمدم و الان خوشحالم که یک پرسپولیسی هستم و برای این پیراهن با تمام وجود می‌جنگم در این 6 هفته تمام توانم را گذاشتم تا تیم نیجه بگیرد و خدا هم کمک کرده توانسته‌ام برای تیمم گلزنی کم امیدوارم دربی یک بازی زیبا و جوانمردانه باشد و برنده میدان ما باشیم.



در یکی از روزنامه‌ها گفته‌ای در مقابل استقلال هت‌تریک می‌کنی؟
من این مصاحبه را تکذیب می‌کنم تنها چیزی که من گفتم این بود که در لیگ تاکنون هت‌تریک نکرده‌ام،‌همین ... من روزگاری بازیکن استقلال بوده‌ام و هواداران آن تیم برای من در ورزشگاه دست زده‌اند من به آنها احترام می‌گذارم و برای تیم استقلال و هوادارانش احترام قائلم اما همه آنها که هموطن‌های من هستند باید بپذیرند که فوتبال حرفه‌ای است و اکنون من بازیکن پرسپولیس هستم و باید برای این هواداران که همنوع خود آنها هستند اما به رنگی دیگر بجنگم و تلاش کنم. من امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم، نتیجه هم دست خداست اما قطعا هر دو تیم برای پیروزی تلاش می‌کنند. برنده واقعی دربی همیشه هواداران دو تیم بوده‌اند و ما هم سعی می‌کنیم به عنوان بازیکن برای تیم‌های خودمان مثمرثمر باشیم.



فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند مثل بازی با فولاد با انجام بازی‌های خوب به یک ثبات مثبت در نتیجه‌گیری برسد؟
پرسپولیس دارای تغییرات زیادی بوده است و علی دایی سخت تلاش می‌کند تا هماهنگی لازم را با توجه به تغییراتی که به وجود آمده در پرسپولیس ایجاد کند، خدا کمک می‌کند و مطمئن هستم که با وجود علی دایی و هواداران خوبمان و بازیکنان جوان و با انگیزه و بازیکنان باتجربه که در اختیار داریم به یک روند خوب و باب دل هواداران می‌رسیم.


 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
[h=2] خلعتبری: هنوز شماره ام را انتخاب نکردم/ بزودی در تمرینات پرسپولیس شرکت می کنم[/h]
سایت هواداران پرسپولیس : بازیکن تیم ملی کشورمان، گفت: به احتمال فراوان به زودی در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا خواهم کرد و مشکل خاصی وجود ندارد.

محمد رضا خلعتبری در خصوص اینکه آیا پول باشگاه پرسپولیس به او پرداخت شده است، گفت: این سئوال را مدیرعامل باشگاه باید جواب دهد و من نمی خواهم در این رابطه صحبت کنم.

وی در خصوص اینکه چه روزی در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا می کند، ادامه داد: فردا یا پس فردا درتمرینات حاضر می شوم اما به احتمال فراوان این اتفاق روز دوشنبه رخ خواهد داد.

بازیکن ملی پوش کشورمان، گفت: امیدوارم مشکلات موجود هرچه سریعتر برطرف شود تا بتوانم برای پرسپولیس به میدان بروم.

وی درخصوص اینکه مشکلات با باشگاه عجمان برطرف شده، تصریح کرد:پول لازم برای برطرف شدن مشکلم با باشگاه عجمان از سوی پرسپولیس پرداخت شده است.

وی در رابطه با اینکه آیا به بازی با استقلال خواهد رسید، اظهار داشت: هیچ مشکلی برای حضور در این دیدار نخواهم داشت.

خلعتبری در مورد اینکه آیا شماره 66 را در پرسپولیس به تن خواهد کرد، گفت: هنوز شماره خود را انتخاب نکردم.

وی درپایان اظهار داشت: امیدوارم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم و خیلی دوست دارم در این تیم مفید باشم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]ماهيني در آستانه از دست دادن دربي[/h]
[h=2]حسين ماهيني دوشنبه تکليف نهايي‌اش براي حضور در دربي مشخص مي‌شود.[/h]
00944555.jpg


يکي از دغدغه‌هاي علي دايي براي بازي با اس.... مصدوميت حسين ماهيني است. اين بازيکن که از ناحيه کشاله دچار مصدوميت شده قرار است پس از استراحت فردا روز دوشنبه تست شود تا تکليف نهايي‌اش براي بازي مقابل اس....مشخص گردد.

به نقل از فارس، ماهيني امروز نيز با پاي بسته شده با يخ به منزل رفت.

 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
نمیدونم یچیزی ته دلم میگه فردا واقعا روسرفولادخراب میشیم بازهمون حسم میگه پسفردا بین بازی اس اصلی واس کپی
کپیهای خوزستان برنده میشن :)


جاداره من از خودم تشکر کنم بابت این پیشبینی قشنگ وچسپنده چو بوق
من گرچه دستانم خالیست ولی قلبی قرمز رو به تو هدیه میدم
دیدی مااخر ختیم کو بعدتریش :)
هیمن حسم بهم میگه جمعه قلعه نوعی وتیمشو ناک اوت میکنیم 4تا میزنیم شک نکن
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
همینه که بر خلاف ادعای عاغایون دربی خیلی مهمه براشون
به قولی سرشون بره از دربی نباید راحت گذشت
 

H a s t i

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2013
نوشته‌ها
309
لایک‌ها
425
من بازياي تيماي ديگه رو نديده بودم تا امشب مثل اينكه بازي بزن زيرش و بدون تاكتيك ، تاكتيكي براي كل ليگ تعريف شده فقط هر كس شانسش بيشتر رتبش بالاتر ...

به پرسپوليس اميدوار شدم
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
دوستان اينقدر بدبين نباشيد خواهشا. جووني و كم تجربگي كرده عاليشاه.فقط همين.

کاملا با حرفهای این دوست عزیزمون موافقم. عالیشاه جوونی و کم تجربگی کرد. از طرفی فکر میکنم قرارداد همه بازیکنهای جوونمون حداقل 2 ساله باشه.
پ.ن: دوستان بدلیل یک امتحان مهم که در پیش دارم کمتر فرصت میکنم نت بیام. البته سعی میکنم گه گاه آنلاین بشم و خدمت دوستان عزیز و گل پرسپولیسیم عرض ادب کنم.
به امید برد پرگل پرسپولیس در بازیهای آینده;)
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
من بازياي تيماي ديگه رو نديده بودم تا امشب مثل اينكه بازي بزن زيرش و بدون تاكتيك ، تاكتيكي براي كل ليگ تعريف شده فقط هر كس شانسش بيشتر رتبش بالاتر ...

به پرسپوليس اميدوار شدم

لیگ ما همینه ..... شانس و داوری به بزن زیرش اضافه میشه .....................

بازی با فولاد در خیلی از زمینه ها فرق داش ...............
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
لیگ ما همینه ..... شانس و داوری به بزن زیرش اضافه میشه .....................

بازی با فولاد در خیلی از زمینه ها فرق داش ...............


کمی شبیه بازیهای آمریکای جنوبی شده بود خیلی درگیرآنه بود و محکم.
محک خیلی خوبی بود که تیم جنم داره مهم اراده است
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
بعد از این همه ناراحتی و بحث و جنگ اعصاب وووووو فقط دو امتیاز با صدر فاصله داریم! ............. باید به تیم اعتماد کنیم .......... اونا هم اگه مثل بازی فولاد مایه بزارن و خلعت و پولادی هم بهمون اضافه بشن و نوری هم رو فرم بیاد ..........با توجه به پیشرفت روزافزون و قابل

انتظار عالیشاه و پیام ......... میتونیم به مراتب بهتر از این بشیم .................. یادمون باشه تو 10 دقیقه کار فولاد (صدرنشین)رو تموم کردیم ...................



با 3 گل با ده نفر فولاد را خم کرده ایم
صدر نشین بودند ولی ما رویشان کم کرده ایم

هفته هفتم و قبل از دربی هفتاد و هفت
اردوی تاج از هم اینک.غرق ماتم کرده ایم

هفته آینده باشد نوبت 6تایی ها
جامه سرخ و لباس رزم بر تن کرده ایم

ما هواداران و لیدرهای تیم پرسپولیس
متحد هستیم و عزم خویش مصمم کرده ایم
 

nowak

Registered User
تاریخ عضویت
18 آپریل 2011
نوشته‌ها
2,705
لایک‌ها
466
محل سکونت
همینجا ! (مشد)
جاداره من از خودم تشکر کنم بابت این پیشبینی قشنگ وچسپنده چو بوق
من گرچه دستانم خالیست ولی قلبی قرمز رو به تو هدیه میدم
دیدی مااخر ختیم کو بعدتریش :)
هیمن حسم بهم میگه جمعه قلعه نوعی وتیمشو ناک اوت میکنیم 4تا میزنیم شک نکن

دیونه حس هاتم
فقط خدا کنه چپه نشه دی:
عجب روز خوبی بود
دیروز چیرگی بر فولاد امروز هم // رویایی آقا ، رویای ...
 
Last edited by a moderator:
بالا