• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]کاظمي: بايد مدارک خلعتبري را ببينيم[/h]
[h=2]دبير سازمان ليگ گفت: بايد مدارک محمد‌رضا خلعتبري را ببينيم تا کارت او را براي بازي در ليگ برتر صادر کنيم.[/h]
00944740.jpg


علي کاظمي در خصوص اينکه آيا محمد‌رضا خلعتبري مي‌تواند در ديدار دربي پرسپوليس را همراهي کند اظهار داشت: ما هنوز مدارک اين بازيکن را نديده‌ايم. اول بايد مدارک او را ببينيم و بعد در اين باره اظهارنظر کنيم.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: اين مسئله مانند اين مي ماند که کارت شناسايي موجود باشد اما ما آن را نديده باشيم و نمي‌توانيم در مورد اينکه اين کارت متعلق به چه کسي است اظهار‌نظر کنيم.

دبير سازمان ليگ در خصوص اينکه آيا بازيکني در اين برهه از ليگ مي‌تواند به تيمي اضافه شود گفت: بازيکناني بوده‌اند که در چنين شرايطي به تيم اضافه شده‌اند. به هر حال ما بايد مدارک را ببينيم و پيش از اين نمي‌توانيم اظهار‌نظر کنيم.

 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]پولادي: نبايد فريب باخت استقلال را خورد[/h]
[h=2]مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس نبايد فريب شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان را بخورد.[/h]
00945444.jpg


مهرداد پولادي در مورد دربي 77 اظهار داشت: بدون هيچ حرف و حديثي بايد قبول کنيم اين بازي براي هواداران با همه بازي‌ها فرق دارد.


به گزارش فارس ، وي افزود: قطعا هواداران دوست دارند تيم محبوبشان برنده باشد و هر تيمي که با دقت و کم اشتباه باشد برنده بازي است.


پولادي ادامه داد: خوشبختانه پس از بازي خوبي که
پرسپوليس مقابل فولاد انجام داد به نظرم کمي وزنه به پرسپوليس سنگيني مي‌کند و خدا را شکر شرايط پرسپوليس خوب شده و در جدول هم جزء مدعيان قرار گرفتيم.


پولادي خاطرنشان کرد: دربي هيچ ربطي به نتايج و بازي‌هاي قبلي ندارد و يک بازي جداگانه نسبت به ساير بازي‌هاست. هر تيمي که بتواند استرس کمتر داشته باشد و بازيکني که بتواند بر غلبه بر جو خود را کنترل کند، برنده خواهد بود. البته به نظر من استقلال هم تيم خوبي است اما
پرسپوليس نبايد فريب باخت اين تيم را بخورد.


مدافع قرمزپوشان در پاسخ به اين سوال که نتيجه بازي چه مي شود، گفت: نتيجه بازي قابل پيش‌بيني نيست اما تيمي برنده است که قدر فرصت‌هاي خود را بداند البته بازيکنان نيز بايد قدر اين بازي را بدانند چون با درخشش در آن مي‌توانند راه موفقيت را کوتاهتر بپيمايند.


وي افزود: خوشبختانه خلعتبري هم به
پرسپوليس اضافه شد و به نظرم صددرصد مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند. او بازيکن زيرک و باهوش است و انشاءالله بتواند در دربي براي پرسپوليس موثر باشد.


مدافع سابق تيم ملي در حمايت از تيم ملي و در آستانه حضور در جام جهاني و مشکلات پيش‌آمده نيز تاکيد کرد: اگر من حرفي بزنم نمي‌دانم فايده‌اي دارد يا خير، خود مسئولان بايد بدانند که چطور تيم ملي به جام جهاني رفت و مردم چقدر شاد و خوشحال بودند.


وي افزود: ما با زحمت به جام جهاني رفتيم اما بعد از جام جهاني هيچ کاري براي تيم ملي نکرديم. من اميدوارم مسئولان تصميم‌گيرنده به داد کفاشيان و فوتبال ايران برسند که اين مشکلات حل شود و تيم ملي اردوهاي مناسب خود را دنبال کند. باور کنيد خوب نيست که دست خالي به جام جهاني برويم و زنگ تفريح تيم‌هاي ديگر شويم. فکر کنم کي‌روش دوست ندارد اين اتفاق بيفتد و به همين دليل با جديت برنامه‌هايش را دنبال مي‌کند.


پولادي در پايان درباره آخرين وضعيت خودش گفت:‌تمريناتم را رسما استارت مي‌زنم و خدا را شکر وضعيتم بهتر شده، انشاءالله پس از کار با وزنه و آب‌درماني وقتي پزشکم از خارج از کشور آمد برنامه‌هاي بعدي‌ام را دنبال خواهم کرد تا بتوانم هرچه سريع‌تر به
پرسپوليس کمک کنم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
ماهيني و رضايي تمرين کردند
[h=1]گزارش تمرين صبح پرسپوليس[/h]
[h=2]تمرين صبح امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که محمد‌رضا خلعتبري پس از حضور در تمرين و گفت‌وگو با دايي با پزشک تيم رفت.[/h]
00945557.jpg


تمرين تيم پرسپوليس در نوبت صبح از ساعت 10و 30 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شد.

به گزارش فارس، در اين تمرين محمد‌رضا خلعتبري براي اولين بار در جمع قرمز‌پوشان حضور پيدا کرد.

وي ابتدا با بازيکنان به خوش و بش پرداخت و پس از گفت‌وگو با دايي با پزشک
پرسپوليس براي ترميم مصدوميتش از درفشي‌فر رفت.

*ماهيني و غلامرضا رضايي دو مصدوم
پرسپوليس در تمرين امروز در کار با وزنه شرکت کردند البته هنوز تکليف اين دو بازيکن براي بازي جمعه مشخص نيست.

*
پرسپوليسي‌ها در تمرين امروز ابتدا بدن هاي خود را گرم کردند. 15 دقيقه در زمين چمن دويدند و سپس وزنه‌هاي سبک زدند.

*علي دايي نيز امروز بيشتر نظاره‌گر تمرين بود و برخي اوقات با تک تک بازيکنان به گفت‌وگو مي‌پرداخت.

*حدود 40 هوادار پشت درهاي بسته در تمرين امروز حضور داشتند و بابت حضور خلعتبري در
پرسپوليس خوشحال بودند.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]خلعتبري: مشکلم برطرف شده است[/h]
[h=2]مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: صبح امروز با دکترها صحبت کردم و مشکلم برطرف شده و مي‌توانم بازي کنم.[/h]
00945216.jpg


محمدرضا خلعتبري در حاشيه تمرين عصر امروز پرسپوليس در خصوص مصدوميتش اظهار داشت: امروز صبح با دکترها صحبت کردم و مشکلم برطرف شده و مي‌توانم بازي کنم.


به گزارش فارس، وي در مورد اينکه آيا در مقابل استقلال به ميدان خواهد رفت، اظهار داشت: اگر ITC من برسد در خدمت تيم هستم و اگر کادر فني صلاح بداند به ميدان مي‌روم در غير اين صورت براي موفقيت
پرسپوليس دعا مي‌کنم.


مهاجم جديد سرخ‌پوشان در مورد ديدار دربي يادآور شد: دربي هميشه شرايط خاص خود را دارد اميدوارم اين بازي با پيروزي
پرسپوليس همراه باشد تمام تلاش خود را مي‌کنيم تا بتوانيم 3 امتياز اين بازي را کسب کنيم.


خلعتبري در مورد اينکه در ديدارهايي که مقابل استقلال قرار گرفته مشکلاتي با هواداران داشته، تصريح کرد: من با کسي مشکلي ندارم و با کسي هم به مشکل نمي‌خورم در بازي‌ها با تمام وجودم به ميدان مي‌روم. به هر حال فوتبال است و اتفاقي رخ مي‌دهد. مشکل خاصي نبوده. هواداران استقلال هم تيم‌شان را تشويق مي‌کنند و خواهان نتيجه با تيم‌شان هستند.


وي افزود:‌ من چه بازي کنم و چه به ميدان نروم براي موفقيت
پرسپوليس دعا مي‌کنم اميدوارم که تيم بازي خوبي انجام دهد و 3 امتياز را از آن خود کنيم. مطمئن باشيد که برنده ديدار مقابل استقلال هستيم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
خلعتبري هم به ليست ده‌گانه کالاهاي اساسي اضافه شد!
[h=1]دلار مبادله‌اي براي انتقال از عجمان به پرسپوليس[/h]
[h=2]محمد رويانيان اعلام کرده پول رضايت‌نامه خلعتبري به عجمان را با دلار مبادله‌اي پرداخت کرده‌اند.[/h]
00945651.jpg


قياس مع الفارق است، اما انتقال گرت بيل به رئال مادريد و محمدرضا خلعتبري به پرسپوليس شباهت‌هايي داشت. اول اينکه هر دو در يک روز اتفاق افتاد. صبح يکشنبه خلعتبري رسما پرسپوليسي شد و شب همان روز، گرت بيل رسما بازيکن رئال مادريد شد. شباهت دوم در مورد رقم قرارداد آن‌ها بود؛ گرت بيل رکورد تاريخ نقل و انتقالات دنيا را شکست و خلعتبري رکورد نقل و انتقالات ايران را جابجا کرد. اما مهم‌تر از شباهت‌هاي قراردادهاي اين دو بازيکن، تفاوت‌هاي آن‌ها بود. گرت بيل با قراردادي که با يک باشگاه خصوصي بست، رکورد نقل و انتقالات فوتبال دنيا را شکست؛ باشگاهي که تراز مالي‌اش مشخص است. اما خلعتبري با يک باشگاه دولتي قرارداد بسته؛ باشگاهي که غير از بدهي‌هايش که آن هم توسط کميته انضباطي فدراسيون اعلام مي‌شود، تراز مالي مشخصي ندارد.


به گزارش خبرآنلاين ، اتفاقا حساسيت‌ها از همين جا شروع مي‌شود. اگر
پرسپوليس يک باشگاه خصوصي بود و هزينه‌هايش از جيب مردم پرداخت نمي‌شد، کسي حساسيتي نداشت. اما حالا که اين تيم دستش در جيب مردم است، حساسيت‌هايي در مورد رقم قرارداد بازيکنان آن - و البته تمام باشگاه‌هاي دولتي - وجود دارد. بخش اعظمي از هزينه انتقال خلعتبري به پرسپوليس، رقمي بود که باشگاه تهراني بايد به عجمان مي‌داد. اين پول هم توسط حسين هدايتي پرداخت شد تا حساسيت‌هاي موجود به حداقل برسد چراکه ديگر اين پول از بيت‌المال پرداخت نمي‌شد. اما ماجرا از آنجا دوباره حساس شد که محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مصاحبه‌اش حرف از تهيه دلار مبادله‌اي زد؛ دلاري با قيمت کمتر از بازار آزاد. رويانيان يک روز قبل از انتقال خلعتبري به پرسپوليس گفت: «امشب پول قرارداد خلعتبري و فسخ‌نامه را به باشگاه عجمان پرداخت مي‌‌کنيم. فسخ‌نامه رسمي قبلا امضا شده است. پرداخت پول کمي دير شد، مي‌خواستيم روز پنج‌شنبه پول را پرداخت کنيم، براي گرفتن پول تأييديه اتاق مبادله لازم بود اما چون پنج‌شنبه بود ساعت 11 تعطيل شد. دلار نداشتيم، جمعه از جايي اين پول را تهيه کرديم. پولي که تهيه کرديم معادل دلار مبادله‌اي است که امروز طي پروسه‌اي از ايران به چين مي‌رود بعد به حساب تيم اماراتي مي رسد.»


صحبت‌هاي رويانيان نشان مي‌داد رقم رضايتنامه خلعتبري که چيزي حدود يک ميليون دلار بود و بعدا به آن تخفيف هم خورد، نه از بازار آزاد، بلکه از طريق اتاق مبادلات ارزي تهيه شده است تا هزينه کمتري براي باشگاه و حسين هدايتي داشته باشد. اما مابه‌التفاوت دلار مبادله‌اي و دلار آزاد از کجا تامين مي‌شود؟ آيا نام محمدرضا خلعتبري در ليست کالاهاي اولويت‌هاي ده گانه وجود دارد که به او ارز مبادله‌اي تعلق گرفته است؟


در شرايطي که ايران به خاطر تحريم‌ها مشکل تامين دلار دارد و به بسياري از کالاها دلار مبادله‌اي داده نمي‌شود، باشگاه
پرسپوليس توانست براي خلعتبري دلار مبادله‌اي بگيرد. اين در حالي است که روساي فدراسيون‌ها براي تامين دستمزد مربيان خارجي خود به مشکل خورده‌اند و از اينکه ديگر به فدراسيون‌ها سهميه دلار داده نمي‌شود ناراحت هستند. سازمان توسعه تجارت ايران کالاهايي که نيازمند دريافت ارز هستند را به 10 گروه تقسيم کرده و هر چيزي که خارج از اين 10 گروه باشد، اصولا نبايد ارز مبادله‌اي بگيرد. اولويت اول، کالاهاي اساسي نظير گوشت قرمز، گوشت مرغ، گوسفند زنده، جو، ذرت، دانه سويا، کنجاله، روغن خام، شکر خام و شيرخشک صنعتي هستند. اولويت دوم کالاهايي نظير داروهاي ساخته شده، مواد اوليه دارو و تجهيزات پزشکي که در داخل کشور توليد نمي‌شود هستند. اين اولويت‌ها در نهايت در دسته دهم به مرغ، خروس، اسب، گوشت پرندگان، کاغذ ديواري، موبايل، خودروي سواري، سيگار برگ، کيف، چمدان و لباس مي‌رسد و در هيچ کجاي اين اولويت‌هاي ده گانه نه نامي از خلعتبري برده شده، نه نامي از بازيکنان و مربيان فوتبال. در چنين شرايطي اهالي فوتبال دوست دارند بدانند رويانيان چگونه توانسته براي انتقال خلعتبري از عجمان به پرسپوليس، دلار مبادله‌اي بگيرد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]حسيني: شانس برد هر دو تيم برابر است[/h]
[h=2]مدافع ملي‌پوش پرسپوليس اعتقاد دارد شانس اين و استقلال براي برد در دربي برابر است.[/h]
00945645.jpg


سيد جلال حسيني در خصوص دربي روز جمعه پايتخت گفت: اين مسابقه نماد فوتبال ايران است و اميدوارم هر دو تيم بازي زيبا و جوانمردانه‌اي را به نمايش بگذارند. هر چقدر حاشيه در دربي کمتر باشد بار فني بيشتر خواهد بود و اميدوارم تماشاگران از ديدن يک بازي زيبا لذت ببرند. همه آنها دوست دارند که دربي گل داشته باشد و من اميدوارم از سوي هر دو تيم بازي زيبايي را ببينيم.


به گزارش تسنيم ، وي در مورد کري خواندن بازيکنان دو تيم در آستانه اين بازي و اظهارات مختلفي که در اين خصوص مطرح مي‌شود عنوان کرد: من بعد از بازي با فولاد گفتم که دوست ندارم براي استقلال کري بخوانم و هميشه سعي مي‌کنم تمرکزم را روي مسائل فني بگذارم. بازيکنان
پرسپوليس و استقلال بايد به يکديگر احترام بگذارند و اگر قرار است صحبتي هم در مورد بازي شود، خيلي چيزها بايد رعايت شود. نبايد اين را فراموش کرد که هواداران دو تيم از طريق روزنامه‌ها، سايت‌ها و تلويزيون در جريان حرف‌هاي بازيکنان قرار مي‌گيرند.


حسيني در پاسخ به اين سوال که به نظر تو شانس کدام تيم براي بردن بيشتر است، گفت: قبل از بازي مشخص است که شانس هر دو تيم براي برد برابر است و اين اتفاقات مسابقه است که نتيجه را مشخص مي‌کند. تيمي که کمتر اشتباه کند و حرفه‌اي باشد شانس بيشتري براي برد خواهد داشت. ما بايد تلاش کنيم در زمين مسابقه خيلي کم اشتباه کنيم تا به آنچه که مي‌خواهيم، برسيم.


مدافع
پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که فکر مي کني دروازه پرسپوليس در اين بازي بسته بماند خاطرنشان کرد: وقتي تيم گل نمي خورد، همه تلاش مي کنند همانطور که همه در گلزني نقش دارند. اميدوارم خط دفاعي پرسپوليس روز خوبي داشته باشد و گل نخوريم. البته بارها گفته‌ام اين بازي با تمام بازي ها فرق دارد و نمي توان چيزي را پيش بيني کرد.


او در پايان درباره استقلال گفت: استقلال نيازي به تعريف ندارد و نگاهي به نيمکت و بازيکنان اين تيم نشان مي دهد که آنها تيم پرقدرتي هستند و ملي پوشان زيادي دارند. بازي سختي داريم ولي فراموش نکنيد که ما هم
پرسپوليس هستيم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!


باشگاه پرسپولیس برای خلعتبری درخواست ITC کرد/ درد شدید مچ پا مشکل مهاجم قرمزپوشان




203x122xsabt.khalat.jpg.pagespeed.ic.xh7F85hjeC.jpg



پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس شب گذشته برای مهاجم جدید خود درخواست ITC کرد.مسئولان باشگاه پرسپولیس شب گذشته از فدراسیون فوتبال امارات از طریق سیستم PMF درخواست ITC برای محمد رضا

خلعتبری کردند.البته خلعتبری از ناحیه مچ پا احساس درد شدیدی می کند و این در حالیست که فیزیوتراپی خود را از چند روز قبل آغاز کرده است. با توجه به دردی که این بازیکن از ناحیه مچ پا دارد حضور وی در دربی

ابهام دارد.البته قرار است این بازیکن زیر نظر دو متخصص معاینه شود.











آلبرت گریگوریان :ITC خلعتبری برسد، مشکلی برای حضور در دربی ندارد/ انتقال او قانونی است



4.jpg



پرسپولیس
نیوز : عضو سازمان لیگ برتر فوتبال در مورد حضور خلعتبری در دربی گفت: اگر ITC برسد خلعتبری مشکلی برای حضور در دیدار روز جمعه ندارد.
آلبرت گریگوریان در خصوص ابهاماتی که بعد از ثبت قرارداد محمدرضا خلعتبری به وجود آمده عنوان کرد: با توجه به مکاتبات فدراسیون فوتبال و مسئولان باشگاه پرسپولیس با اماراتی‌ها، اعلام شد انتقال خلعتبری به پرسپولیس با تایید مسئولان باشگاه عجمان امارات انجام شده و پس از این مسئله این قرارداد در هیئت فوتبال استان تهران و سازمان لیگ به ثبت رسیده است.


وی ادامه داد: هر زمانی که ITC صادر شود، خلعتبری مشکلی برای همراهی پرسپولیس در دربی ندارد، حتی اگر ITC او روز بازی صادر شود. بر اساس قوانین جدید لیست اسامی و مشخصات تیم‌ها باید به تایید هیئت فوتبال برسد.


عضو سازمان لیگ برتر با اعلام این مسئله که انتقال خلعتبری به صورت کاملا قانونی انجام شده، تاکید کرد: مدارک باشگاه عجمان امارات در مورد اینکه قرارداد خلعتبری در زمان قانونی فسخ شده به دست ما رسیده و پس از تایید در هیئت فوتبال و سازمان لیگ به ثبت رسید، شب گذشته قرارداد خلعتبری با پرسپولیس در سازمان لیگ هم ثبت شد .هر زمانی که ITC خلعتبری برسد کارت بازی او را صادر می‌کنیم.


گریگوریان گفت: طبق قانون جدید هر زمانی که بازیکنی با تیمی قرارداد ببندد می‌‌تواند پس از ثبت برای آن تیم به میدان برود. این قانونی است که تمام تیم‌ها از آن سود بردند.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



نیلسون:به نظرم یک بر صفر می‌بریم/به جای کری‌خواندن باید تمرکز کنیم



10.jpg



سایت هواداران پرسپولیس : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپ
ولیس گفت: به جای کری‌خواندن باید تمرکز کنیم تا روز جمعه مقابل استقلال موفق شویم.


نیلسون کوریا درباره شرایط پرسپولیس و دربی پیش رو صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.


می‌خواهیم از شرایط پرسپولیس در 7 هفته گذشته از شما بپرسیم، چرا اینقدر نوسان دارید؟
بالاخره شما خودتان خبرنگار هستید و می‌توانید ببینید که چقدر تغییرات در تیم ما انجام شده است. با این حساب قطعا‌ ما نیاز به زمان داشتیم تا بچه‌ها حداقل بتوانند با روحیات همدیگر آشنا شوند، به نظرم شاید 7 هفته هم کم باشد.



اما در بازی مقابل نفت پرسپولیس خیلی بد بود و کار از شاخت نسبت به یکدیگر گذشته بود.
من قبول دارم، در بازی مقابل نفت خوب نبودیم اما همیشه مهم این است که چطور از این شرایط خاص یک تیم خارج شود، ما همیشه باید با امید به آینده کار خود را دنبال کنیم. باخت مقابل نفت برای همه ما تلخ بود و دایی هم حق داشت ناراحت باشد اما دقیقه‌ای گل خوردیم که هیچ عکس‌العملی نمی‌توانستیم انجام دهیم ولی خیلی خوب به خودمان آمدیم و به شرایط ایده‌آل برگشتیم.



از بازی مقابل فولاد بگو.
خوب بودیم اما نمی‌گویم خیلی خوب بودیم چون ما خیلی می‌توانیم بهتر باشیم، ما در 10 دقیقه اول دو گل به فولاد زدیم این برای سیستم هجومی یک تیم که مربی‌اش دایی است خیلی خوب است، خیالمان آسوده شد و همیشه در این شرایط در فوتبال روز دنیا تیم‌ها به دنبال حفظ توپ، اداره کردن بازی و بعد با خیال راحت به حمله فکر می‌کنند. ما برابر فولادی بازی کردیم که تیم‌های دیگر را خیلی عصبانی و اذیت کرده بود، به نظرم این 3 امتیاز قبل از یک روز بزرگ خیلی برای ما خوب بود.



بعد از زدن گل‌ها به سمت هوادارانتان عکس‌العمل‌های عجیبی را نشان می‌دادی، دلیلش چه بود؟
باور کنید وقتی که گل می‌زنیم آن هم در بازی که هوادارانمان روی سکوها نشسته‌اند آنقدر خوشحال می‌شوم که قابل وصف نیست، من حتی سخت‌ترین توپ‌ها را بگیرم ‌آنقدر خوشحال نمی‌شوم که دروازه حریفان را باز می‌کنیم، بالاخره باید یک طوری خوشحالی خودم را نشان دهم که در بازی با فولاد خودم را با آن فریادها و عکس‌العمل‌ها خالی کردم، شما هم خیلی حواستان جمع است.



بله چون اکثر کارهای بازیکنان قبل از دربی زیر ذره‌بین خبرنگاران است.
بله ما بازی سخت و هفته سخت را در پیش داریم، من 3 دربی را تجربه کرده‌ام، بازی عجیب، لذت‌بخش و شرایط خاصی دارد، هم در آن استرس حکمفرما است و هم بازیکنان شرایط خاص خودشان را دارند، من امیدوارم بازی را خیلی خوب ببریم.



به نظر شما چه تیمی برنده است؟
تیمی که تمرکز بالایی دارد، تیمی که خوب تمرین کرده و در شرایط دربی قرار دارد. من کاری ندارم که در 7 هفته گذشته برای اس... و پرسپولیس چه اتفاقی افتاده اما ما با تیم دگرگون دایی این بار می‌خواهیم برنده شویم، کار سخت است اما می‌خواهیم مزه برد دربی را بچشیم.



خیال تو هم راحت است، خط دفاعی خوب و فیکس بودن درون دروازه!
برای من فرقی ندارد، پشت سر من بهترین دروازه‌بان جهان باشد یا فرد دیگر، من تمرینم را انجام می‌دهم و هیچ کاری به کسی دیگر ندارم، همیشه تابع کادر فنی بوده‌ام و این را از اول زندگی فوتبالی‌ام دنبال می‌کنم که آنقدر خوب باشم تا مربی به من اطمینان کند این برای من ارزش زیادی دارد. هیچ فرقی هم ندارد که چه کسی می‌خواهد من را تعقیب کند.



پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد؟
خیلی باید حواسمان باشد، امیدوارم جمعه روز پرسپولیس باشد و جشن بزرگی را بگیریم، امیدوارم جمعه خوش‌شانس باشیم البته خودمان هم می‌توانیم در این خوش‌شانسی نقش داشته باشیم. فوتبال 90 دقیقه است و همه چیز در زمین مشخص می‌شود. خیلی سخت است و به نظر من به جای کری‌خوانی باید تمرکز کنیم پس اجازه بدهید من حرفی نزنم.



پیش‌بینی که تمرکز را به هم نمی‌زند، نتیجه چه می‌شود؟
دلم می‌گوید یک بر صفر اس... را شکست می‌دهیم، بالاخره خودتان می‌دانید ما یک بازیکن خوب خودمان را نداریم و از طرف دیگر یک ملی‌پوش می‌خواهد به ما کمک کند، باید ببینیم روز بازی چه اتفاقی می‌افتد اما به نظرم یک بر صفر برنده‌ایم.



حتما می‌‌دانی در خط حمله استقلال قاضی و مجیدی حضور دارند؟
بله این دو نفر از بهترین‌های ایران و با کیفیت‌ترین هستند، محمد قاضی هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی جوانی بسیار خوب و خلاق است اما فرهاد مجیدی به نظرم با این سن و سال بهترین مهاجم ایران است به همین دلیل کار ما سخت است اما ما هم دفاع‌هایی داریم که همه ملی‌پوش و آمارشان را در بازی‌های قبلی دیده‌اید، به نظرم جدالی سخت و حساس می‌شود. ما می‌دانیم اس... نیز همین دو نفر نیستند و آنها تیمی بسیار خوب و خلاقی هستند، مطمئنا هم ما و هم آنها برای همدیگر برنامه داریم اما پرسپولیس در این بازی برد می‌خواهد و به نظرم با جوانانمان می‌توانیم به این خواسته برسیم.







 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



مرتضی کریمی: پرسپولیس داربی 69 را به اشتباه من باخت/ دایی یک بار هم به رویم نیاورد











مرتضی کریمی با عذرخواهی به خاطر اشتباه خود در داربی 69 گفت: آن داربی را پرسپولیس به اشتباه من باخت.


کمک‌داور سابق فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اشتباه خود در داربی سه فصل پیش اظهار کرد: من گل سالم پرسپولیس را آفساید گرفتم و بعدا متوجه اشتباه خودم شدم. بعد از بازی، راهنمایی غلط یکی از مجریان باعث شد که عذرخواهی نکنم و روی اشتباه خود پافشاری کنم.


وی ادامه داد: حبیب کاشانی، مدیرعامل پرسپولیس در آن زمان با من صحبت کرد و گفت اگر عذرخواهی کنی همه چیز تمام می‌شود اما با وجود اینکه من شاگرد او بودم اشتباه بزرگ‌تری کردم و عذرخواهی نکردم.


کریمی گفت: در آن لحظه حواسم به تابلوی تبلیغاتی بود که آن را در جای بدی گذاشته بودند و من می‌خواستم بگویم که جایش را عوض کنند. من بزرگ‌ترین اشتباهم را انجام دادم و باید بگویم که علی دایی بعد از آن بازی فقط یکی دو بار مصاحبه کرد و گفت داور اشتباه کرده است.


کمک داور سابق فوتبال در ادامه گفت: من بعد از آن به عنوان کارشناس داوری در باشگاه راه آهن مشغول به کار شدم و بارها و بارها علی دایی را در زمین تمرین دیدم اما او یک بار هم به اشتباه من در آن بازی اشاره نکرد. اعتراف می‌کنم که پرسپولیس آن داربی را به من باخت اما همین که دایی اشتباه من را به رویم نمی‌آورد، بیشتر خجالت می‌کشیدم.


وی گفت: امیدوارم هر کسی که برای داوری داربی این هفته انتخاب می‌شود، از سوی رسانه‌ها، هواداران و دو باشگاه حمایت شود. همه ما باید فضای خوبی برای داوران این بازی ایجاد کنیم تا آن‌ها بتوانند بهترین عملکرد خود را داشته باشند.


کریمی همچنین گفت: اینکه در چند سال گذشته فقط سه داور ایرانی، یعنی ترکی، فغانی و مظفری‌زاده داربی را قضاوت کرده‌اند، چیز خوبی نیست. وقتی داور خارجی این بازی را قضاوت کند می‌گویند که سطح فوتبال ما بالا بوده که یک داور خارجی آورده‌اند. اشتباهات داوری در این چند سال زیاد بوده حتی با قضاوت داوران خارجی. اما اگر داور ایرانی انتخاب می‌کنیم باید از او حمایت تمام و کمال داشته باشیم.
 
Last edited:

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
مرتضی کریمی: پرسپولیس داربی 69 را به اشتباه من باخت/ دایی یک بار هم به رویم نیاورد








مرتضی کریمی با عذرخواهی به خاطر اشتباه خود در داربی 69 گفت: آن داربی را پرسپولیس به اشتباه من باخت.


کمک‌داور سابق فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اشتباه خود در داربی سه فصل پیش اظهار کرد: من گل سالم پرسپولیس را آفساید گرفتم و بعدا متوجه اشتباه خودم شدم. بعد از بازی، راهنمایی غلط یکی از مجریان باعث شد که عذرخواهی نکنم و روی اشتباه خود پافشاری کنم.


وی ادامه داد: حبیب کاشانی، مدیرعامل پرسپولیس در آن زمان با من صحبت کرد و گفت اگر عذرخواهی کنی همه چیز تمام می‌شود اما با وجود اینکه من شاگرد او بودم اشتباه بزرگ‌تری کردم و عذرخواهی نکردم.


کریمی گفت: در آن لحظه حواسم به تابلوی تبلیغاتی بود که آن را در جای بدی گذاشته بودند و من می‌خواستم بگویم که جایش را عوض کنند. من بزرگ‌ترین اشتباهم را انجام دادم و باید بگویم که علی دایی بعد از آن بازی فقط یکی دو بار مصاحبه کرد و گفت داور اشتباه کرده است.


کمک داور سابق فوتبال در ادامه گفت: من بعد از آن به عنوان کارشناس داوری در باشگاه راه آهن مشغول به کار شدم و بارها و بارها علی دایی را در زمین تمرین دیدم اما او یک بار هم به اشتباه من در آن بازی اشاره نکرد. اعتراف می‌کنم که پرسپولیس آن داربی را به من باخت اما همین که دایی اشتباه من را به رویم نمی‌آورد، بیشتر خجالت می‌کشیدم.


وی گفت: امیدوارم هر کسی که برای داوری داربی این هفته انتخاب می‌شود، از سوی رسانه‌ها، هواداران و دو باشگاه حمایت شود. همه ما باید فضای خوبی برای داوران این بازی ایجاد کنیم تا آن‌ها بتوانند بهترین عملکرد خود را داشته باشند.


کریمی همچنین گفت: اینکه در چند سال گذشته فقط سه داور ایرانی، یعنی ترکی، فغانی و مظفری‌زاده داربی را قضاوت کرده‌اند، چیز خوبی نیست. وقتی داور خارجی این بازی را قضاوت کند می‌گویند که سطح فوتبال ما بالا بوده که یک داور خارجی آورده‌اند. اشتباهات داوری در این چند سال زیاد بوده حتی با قضاوت داوران خارجی. اما اگر داور ایرانی انتخاب می‌کنیم باید از او حمایت تمام و کمال داشته باشیم.

... شور ریخت تو وتمام داورایه لیگ برترو ببره به جز سعید مظفری زاده:)
 

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***
خبر رسیده ساموئل قهر کرده و تمرین رو ترک کرده:pحالی به حولی یک بازیکن خوب داشتن اونم پرید به نظرم اگه استقلالی ها انصراف بدن و نیان تو زمین سنگینترند حداقل 3-0 اعلام میشه
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
خلعتبری در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد


208x132xkhalat3.jpg.pagespeed.ic.aeFmrYagIr.jpg



پرسپولیس نیوز : محمد‌رضا خلعتبری با استقبال هواداران در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد.

محمد‌رضا خلعتبری پس از عقد قرارداد دو ساله با پرسپولیس صبح امروز اولین تمرین خود را با پرسپولیس آغاز کرد.

خلعتبری ابتدا با هوادارانی که برای استقبال او به درفشی‌فر آمده بودند روبرو شد و سپس دقایقی با علی دایی و بازیکنان به گرمی برخورد کرد. خلعتبری گزارشی از خود به کادر پزشکی پرسپولیس هم داد تا زیرنظر آنها از مصدومیت مچ پا رهایی پیدا کند. هواداران هم با شعار‌هایی خلعتبری را تشویق کردند.
 
Last edited:

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
نکیسا:نمره نیلسون و رحمتی 19 است/جباری گفت برو پشت ماشین قایم شو تا تو را نبینند


200x121xnima-nakisa.jpg.pagespeed.ic.xCd1ibZ1iw.jpg



پرسپولیس نیوز : دروازه بان پیشین تیم پرسپولیس گفت:پس از شکست 3 بر 1 مقابل استقلال دقیقا 19 روز از خانه بیرون نرفتم.

نیما نکیسا درباره دربی 77 و شرایط دو تیم پرسپولیس و استقلال در آستانه این بازی عنوان کرد:پرسپولیس در بازی ماقبل دربی با اختلاف دو گل مقابل یک تیم اهوازی به برتری رسید و استقلال در برابر یک تیم اهوازی دیگر،با اختلاف دو گل بازنده شد.در هفته های اخیر پرسپولیس را این قدر هماهنگ و منسجم ندیده بودم و از سوی دیگر،در هفته های قبل و حتی در سالهای اخیر هم استقلال را این چنین بی برنامه ندیدم.

وی ادامه داد:پیش بینی من از بازی روز جمعه این است که مسابقه قشنگی را خواهیم داد.دلیلش این است که دایی باالطبع تیمش را هجومی وارد زمین خواهد کرد.از سوی دیگر،قلعه نوعی هم قطعا پس از شکست مقابل استقلال خوزستان،به اندازه کافی توپ و تشر به بازیکنانش زده است تا آنها متوجه شرایط حساس خود باشند.

دروازه بان تیم ملی در دهه 70 افزود:برای هر دو تیم دو حالت ممکن است به وجود بیاید.حالت اول اینکه استقلال ببرد و از بحران در بیاید و یا اینکه شکست بخورد و وارد بحران بدی شود.در پرسپولیس هم شرایط مشابهی وجود دارد.اگر این تیم برنده دربی باشد،می تواند با خیال آسوده و روحیه بالا به بازی های بعدی برود و روند صعودی اش را ادامه بدهد اما اگر تیم دایی بازنده شود این تیم را وارد بحران جدیدی می کند.این حساسیت های 4 گانه حساسیت مسابقه را بالا می برد و تماشاگر هم انتظار دارد بازی خوبی را ببیند.

وی درباره نخستین تجربه خود در حضور در دربی در سال 74 گفت:آن مسابقه یک بازی خاص بود.ما باختیم اما واقعا بدشانس بودیم.گل اول استقلال که توسط ادموند اختر به ثمر رسید واقعا در چه شرایطی می توانست تبدیل به گل شود جز اینکه توپ به پای افشین پیروانی بخورد و بلوکه شود و با آن زاویه به تور ما بچسبد؟از سوی دیگر، شما می توانید بازیکنان دو تیم را مقایسه کنید که در چه وضعیتی قرار داشتند.ضمن اینکه بهزاد غلامپور یکی از بهترین روزهای تاریخش را در استقلال سپری کرد.

نکیسا افزود:یادم هست پس از شکست 3 بر 1 مقابل استقلال من دقیقا 19 روز از خانه بیرون نرفتم.چند روز اول پس از باخت را که کلی گریه کردم.مادرم برای خرید به سبزی فروشی می رفت،طرف چون پرسپولیسی بود سبزی نمی داد.خواهرم در مدرسه کلی مشکل پیدا کرد.دربی یک چنین مسابقه ای است.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شد از ابتدا استقلالی بوده است گفت:من می خواهم واقعیتی را اینجا بیان کنم.سال 72 بود که من به زمین تمرین استقلال در شماره 4 رفتم و به علی آقای جباری گفتم می خواهم با استقلال تمرین کنم.او گفت ما الان بهزاد غلامپور،حمید بابازاده و پیروز جغتاپور را داریم و شما برو پشت ماشینی که آن گوشه پارک شده بود قایم شو تا تو را نبینند.

نکیسا افزود:این مساله برایم خیلی درآور بود.من در دوران نوجوانی به خاطر علاقه شدیدی که در میان برخی از اعضا خانواده ام نسبت به استقلال وجود داشت اکثر بازی های این تیم را به ورزشگاه شیرودی و آزادی را از نزدیک تماشا می کردم و خودم هم به این تیم علاقه داشتم.بارها شده بود من به همراه پسر خاله ام مسیر میدان انقلاب تا شیرودی را می دویدیم تا به موقع برای بازی استقلال در دهه 60 برسیم.در اتاقم هم عکس ناصر حجازی و رضا احدی را زده بودم.آن روزها به خاطر خانواده ام علاقه بیشتری به استقلال داشتم ولی وقتی آن اتفاق افتاد راهی پرسپولیس شدم و تا زمانیکه آنجا بودم سعی کردم با همه وجود درخدمت پرسپولیس و طرفدارانش باشم.

وی ادامه داد:پس از یکی،دو سال حضور در پرسپولیس بارها و بارها بحث حضورم در استقلال مطرح شد.از فتح الله زاده تا اولیایی و قریب و قلعه نوعی و البته ناصر خان حجازی با من مذاکراتی کردند تا آبی پوش شوم اما من دیگر راهم را انتخاب کرده بودم و خودم را جزوی از خانواده پرسپولیس می دانستم و می دانم.حتی یادم هست شبی در منزل ناصر خان بودیم که پیشنهاد داد به استقلال بروم،دست او را بوسیدم و گفتم ناصر خان شرمنده ام و نمی توانم پرسپولیس و هوادارانش را ترک کنم.

نکیسا درباره اینکه آیا در حال حاضر ارتباطی با باشگاه پرسپولیس دارد یا نه گفت:چندی پیش جلسه ای با اسماعیلی،معاون فرهنگی باشگاه داشتم و صحبت کردم که حاضرم با توجه به تحصیلاتی که دارم بدون چشمداشت در دانشگاه پرسپولیس تدریس کنم.خیلی استقبال کردند اما اگر به شما زنگ زدند با من هم تماس گرفتند.

وی ادامه داد:از زندگی ورزشی ام راضی ام.خدا را شکر می کنم به من عزت داد تا در دوره ای در فوتبال این کشور نقش کوچکی داشته باشم.با خودم هم عهد بسته ام روزی به چرخه مرببگری فوتبال ایران ورود کنم که بتوانم با فساد در این فوتبال مبارزه کنم.من شاگرد مجید جلالی و محمد مایلی کهن بوده ام و باید پرچم مبارزه با ناپاکی را نگه دارم.افتخار می کنم همین الان ماشین ندارم و در حسابم 20 میلیون تومان بیشتر پول نیست ولی شب ها با وجدان آسوده سر بر بالین می گذارم.

نکیسا در ارزیابی فنی اش از نیلسون و مهدی رحمتی برای بازی روز جمعه گفت:به نظرم نیلسون پس از آرمناک پطروسیان بهترین دروازه بان خارجی است که به ایران آمد.رحمتی هم در این سالها از ثبات نسبتا خوبی برخوردار بوده است.من به هر دو دروازه بان نمره 19 می دهم وآن یک نمره را به خاطر این کم کردم که ممکن است در اتفاقات بازی مرتکب اشتباه شوند.یک تقلب هم به این دو می رسانم و بر اساس تجربه ای که دارم می گویم سعی کنند در بازی روز جمعه خط دفاعی شان را از خط دروازه دورتر نگه دارند.اگر مدافعان خیلی به دروازه نزدیک شوند امکان و احتمال اشتباه بالامی رود و چون هر دو شوت گیر هستند هر چقدر مدافعان دور تر باشند توانایی مدیریت صحنه های بازی برایشان بیشتر می شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
استیلی:پرسپولیس اگر می خواهد بازی را ببرد باید حیدری را مهار کند/امیدوارم بازیکنان پرسپولیس را غرور نگیرد


219x132xEstili.jpg.pagespeed.ic.KJiFXQnInM.jpg



پرسپولیس نیوز: سرمربی اسبق تیم پرسپولیس گفت:دایی ،پرسپولیس را به بازی بدون کریمی عادت داده است.

حمید استیلی درباره وضعیت سرخپوشان در آستانه دربی عنوان کرد:پرسپولیس امسال خیلی زودتر از سالهای گذشته شروع کرد.سرمربی زود انتخاب شد و بلافاصله باشگاه وارد فضای نقل و انتقالات شد.10 بازیکن جوان و با انگیزه به تیم اضافه شدند .در این 7 هفته،4 بازی را که در استادیوم آزادی بود را برد.یک بازی را با ذوب آهن واگذار کرد و دو مسابقه هم که در کرج و ورزشگاه تختی به سایپا و نفت باخت.

وی ادامه داد:در مسابقه با فولاد با توجه به انگیزه بازیکنان جوان،تیم هم زیبا بازی کرد و هم خوب نتیجه گرفت.پس از گذشت این هفته ها تیم را دایی به خوبی می شناسد و بازیکنان همدیگر را بهتر می شناسند.ضمن اینکه آمدن خلعتبری هم خیلی از لحاظ روحی به تیم کمک می کند.متاسفانه امید عالیشاه نیست اما در نیمکت دست دایی پر است و باشگاه بازیکنان را گرفته است.

سرمربی اسبق پرسپولیس خطاب به سرخپوشان گفت:نکته مهمی که در این باره می توانم بیان کنم این است که امیدوارم بازیکنان پرسپولیس را غرور نگیرد.اینکه بازیکنان مصاحبه می کنند و می گویند که 2 تا 3 تا می زنیم اصلا خوب نیست.این مسابقه،مسابقه آرامش است.حریف روز جمعه پرسپولیس 9 ملی پوش دارد.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس به غیبت علی کریمی عادت کرده است یا نه گفت:می توانم بگویم این است که دایی ،پرسپولیس را به بازی بدون کریمی عادت داده است.کریمی یک پرسپولیسی بود ولی دیگر به تراکتورسازی رفت.بازیکن مهم است ولی تیم مهم تر است.در همه جای دنیا برای هواداران تیم مهم تر است.در این شرایط بازیکنان جایگزین باید بار سنگین را به جایی ببرند که هواداران توقع دارند.

استیلی درباره وضعیت فعلی پرسپولیس افزود:این تیم پرسپولیس؛ تیم بسیار خوبی است.صادقیان و حقیقی شرایطشان با رفع مصدومیت بهتر شده است.تغییراتی که دایی برای بازی مقابل فولاد داد روند حرکتی و تیم را عوض کرد.نکته مهم دیگر این است که در دفاع تیمی هم همه تیم دفاع می کنند.ضمن اینکه در بحث انتقال دفاع از حمله هم پرسپولیس بسیار خوب عمل می کند.
وی درباره لیگ برتر سیزدهم گفت:شرایط لیگ برتر امسال خیلی عوض شده است.اولا لیگ 16 تیمی است و بعد تیم به جام جهانی رفته و انگیزه بازیکنان بالاست که به کی روش خودشان را نشان بدهند.به نظرم نسبت به سالهای قبل شرایط تیم ها بهتر و حرفه ای تر شده اند.هیچ تیمی به صورت قطعی کاندیدای سقوط نیست.استقلال خوزستان با برد مقابل استقلال تهران،شرایطش بهتر شده است.تیم گسترش فولاد تبریز،دیگر تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده هم هم شرایط خوبی دارد و کسی نمی تواند مطمئن باشد کدام دو تیم می افتند.

استیلی درباره اینکه آیا دربی 77 مسابقه جذابی می شود گفت:.امیدوارم دربی خوبی را ببینیم چون هر دو تیم برد می خواهند.حساسیت این بازی بالاست و در رفتن و ماندن یک مربی اثر دارد.من هر وقت با استقلال بازی کردم سعی داشتم فوتبال هجومی ارائه کنم.ما در جام حذفی با استیل آذین،5 گل به استقلال زدیم.وقتی سرمربی پرسپولیس هم شدم تلاش می کردیم هجومی بازی کنیم ولی نتیجه مهم است که آنطور که ما می خواستیم پیش نرفت.از اولین بازی اسم علی دایی مطرح بود.شاید خودم اشتباه کردم در آن شرایط به پرسپولیس پیوستم.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظرش بهترین بازیکن پرسپولیس پس از گذشت 7 هفته لیگ برتر چه بازیکنی بوده است گفت:تقریبا همه بازیکنان تیم در این مدت خوب کار کردند اما از نظر من بهترین مهره خط میانی پرسپولیس قاسم دهنوی بوده است.او نقش مهمی در نتایج خوب پرسپولیس داشت.

استیلی درباره اینکه خط میانی استقلال با تجربه تر از پرسپولیس است و این مساله می تواند باعث برتری آبی پوشان در دربی شود گفت:من قبول دارم استقلال بازیکنان باتجربه ای در اختیار دارد اما دیدیم در بازی استقلال با استقلال صنعتی،دو بازیکن مثل مبعلی و کلاه کج خط میانی استقلال را از کار انداختند.

وی درباره اینکه از دیدش مهره کلیدی استقلال چه کسی است اظهارا داشت:از دید من مهره کلیدی استقلال در این بازی ها خسرو حیدری بوده است.پرسپولیس اگر می خواهد بازی را ببرد باید حیدری را مهار کند.میثم حسینی آشنایی دارد و باید او را مهار کند.
استیلی درباره اینکه چه پیش بینی از نتیجه بازی دارد گفت:به نظر من پرسپولیس دربی را دو بر صفر می برد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پیام صادقیان: نمی‌گذاریم داربی مساوی شود/ به خلعتبری پاس گل می‌دهم


215x144xsadeghian.jpg.pagespeed.ic.YCJ9Fqw6Du.jpg



پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس می‌گوید این تیم در بازی مقابل استقلال فقط به برد فکر می‌کند و معتقد است این بازی مساوی نمی شود.

پیام صادقیان درباره آخرین وضعیت پرسپولیس، پیروزی مقابل فولاد، حضور خلعتبری در جمع سرخپوشان و ارزیابی اش از داربی 77 صحبت کرد.

* هفته هفته از فصل گذشته است. عملکرد پرسپولیس را تا الان چطور ارزیابی می کنی؟
شرایط خیلی خوبی داریم. همه بازیکنان با روحیه بالا تمرین می کنند. من قبلا هم گفته بودم که فوتبال بالا و پایین دارد. دیدید که یک روز مقابل سایپا و نفت هرچه زدیم به در بسته خورد و نشد ببریم اما در بازی مقابل فولاد که تیم پرقدرتی است و در صدر جدول قرار دارد، فوتبال بسیار خوبی ارائه دادیم. می توانستیم 5-6 گل به این تیم بزنیم. هواداران باید صبور باشند. این تیم قطعا بهتر از اینها خواهد شد.

* در بازی قبل انگار بازیکن آزاد بودی و بعضی مواقع پشت تک مهاجم بازی می کردی.

از ابتدای لیگ هر جا که دایی صلاح دیده بازی کرده ام. چه در جناحین و چه در مرکز میدان و پشت مهاجمان. خدا را شکر توانسته ام هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم. فکر می کنم تا اینجا جواب اعتماد دایی را داده ام. خوشبختانه خودم را زود با شرایط تیم وفق داده ام.

* خط دفاعی پرسپولیس با آمار خوب خود به نوعی قوت قلب تیم تان است.
بله اگر چشم شان نزنیم همه بازیکنان خط دفاع ما عالی بوده اند و خیال ما را تا حد زیادی راحت کرده اند. در بازی قبل هم با زحمت های آنها فولاد را بردیم. ما الان در رده سوم جدول هستیم و شرایط خوبی داریم. بازیکنان جوان زیادی به پرسپولیس آمده اند و طول می کشد که به طور کامل با هم هماهنگ شویم و چشم بسته یکدیگر را در زمین پیدا کنیم.

* برسیم به شهرآورد. اولین داربی ات را این هفته تجربه می کنی.
می دانم که این بازی با سایر بازی ها فرق دارد اما من هیچ استرسی ندارم و این بازی را برای خودم بزرگ نمی کنم. هر بازی پرسپولیس برای من مهم است. چه مقابل استقلال و چه مقابل سایر تیم ها. خوشبختانه در بازی های گذشته هم توانسته ام بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. فقط این را می گویم که مقابل استقلال فوتبال متفاوتی از من خواهید دید و مسلما خط دفاع این تیم روز سختی خواهد داشت.

* خلعتبری هم به پرسپولیس پیوست...

قبلا هم گفته بودم که خیلی دوست دارم محمدرضا به پرسپولیس بیاید. او هم مصاحبه کرده بود و گفته بود اگر 5 دقیقه هم در داربی بازی کند به استقلال گل می زند. مطمئن باشید من هم به او کمک می کنم که بتواند گلزنی کند. به هر حال او تازه به جمع ما اضافه شده و باید به او کمک کنیم که در تیم جا بیفتد.

* با امید عالیشاه در چند بازی قبل زوج خوبی تشکیل داده بودید اما او داربی را از دست داد.

به هر حال من چند سال کنار امید بازی کرده ام. در زمین خوب همدیگر را پیدا می کنیم و فوتبال هم را حفظیم. حتما قسمت امید نبوده که در داربی بازی کند.

* می دانی که هر دو داربی فصل گذشته صفر - صفر تمام شد. هواداران دیگر مساوی نمی خواهند!
استقلال تیم پرمهره و خیلی خوبی است اما ما هم پرسپولیس هستیم و شک نکنید بازی سختی جلوی ما خواهند داشت. دوست دارم که این بازی پرگل و زیبا شود. فقط برای برد به زمین می رویم چرا که دایی همیشه پیروزی می خواهد. شما هم مطمئن باشید بازی خوبی خواهید دید و نمی گذاریم داربی مساوی شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
کاظمی: باید مدارک خلعتبری را ببینیم و در مورد او اظهارنظر کنیم/بازیکنانی بوده‌اند که در این زمان به تیم‌ها ملحق شده‌اند


215x129xkhalat2.jpg.pagespeed.ic.GSi-OrSyXF.jpg



پرسپولیس نیوز : دبیر سازمان لیگ گفت: باید مدارک محمد‌رضا خلعتبری را ببینیم تا کارت او را برای بازی در لیگ برتر صادر کنیم.

علی کاظمی در خصوص اینکه آیا محمد‌رضا خلعتبری می‌تواند در دیدار دربی پرسپولیس را همراهی کند اظهار داشت: ما هنوز مدارک این بازیکن را ندیده‌ایم. اول باید مدارک او را ببینیم و بعد در این باره اظهارنظر کنیم.

وی ادامه داد: این مسئله مانند این می ماند که کارت شناسایی موجود باشد اما ما آن را ندیده باشیم و نمی‌توانیم در مورد اینکه این کارت متعلق به چه کسی است اظهار‌نظر کنیم.

دبیر سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا بازیکنی در این برهه از لیگ می‌تواند به تیمی اضافه شود گفت: بازیکنانی بوده‌اند که در چنین شرایطی به تیم اضافه شده‌اند. به هر حال ما باید مدارک را ببینیم و پیش از این نمی‌توانیم اظهار‌نظر کنیم.
 
بالا