• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دایی: معلوم نیست خلعتبری در داربی بازی کند / حیف است نود را با اظهارات شخصی خراب می‌کنند


216x130xdaei.jpg.pagespeed.ic.D7YUR9l9VT.jpg



پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: معلوم نیست خلعتبری در داربی جمعه بازی کند چون مقداری مصدومیت دارد و باید ببینیم شرایطش چگونه است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین نوبت عصر دوشنبه (امروز) این تیم درباره احتمال حضور محمدرضا خلعتبری در داربی 77 اظهار کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. من تازه خلعتبری را دیده‌ام. باید تمرین کند و ببینیم شرایطش چگونه است. یک مقدار مصدومیت هم دارد و باید تا روز جمعه صبر کنیم.

وی با تمجید از کار حسین هدایتی برای کمک به جذب خلعتبری، گفت: به نظر من هدایتی کار بزرگی کرد. او یک بازیکن را از لیگی که نام مجعولی روی آن گذاشته بودند، به ایران باز گردانده اما متاسفانه برنامه 90 در این رابطه مسخره‌بازی در می‌آورد! هر کسی دوست دارد پولش را در یک راه خرج کند. یک نفر مسجد می‌سازد و یک نفر هم دوست دارد در فوتبال خرج کند. هدایتی "وکیل‌وصی" نمی‌خواهد. حیف است که این برنامه پربیننده با اظهارات شخصی خراب شود.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره بازی روز جمعه هم گفت: شرایط خوبی داریم. این بازی همیشه با سایر بازی‌ها متفاوت بوده و جو خاصی دارد. خدا را شکر مصدوم نداریم وامیدواریم با ارایه یک بازی خوب 3 امتیاز را بدست آوریم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
بهروان: بلیت‌های ۱۵ هزار تومانی دربی از هم‌اکنون قابل خریداری است


200x125x33.jpg.pagespeed.ic.fwmPk_40Fd.jpg



پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بلیت‌های ۱۵ هزار تومانی دو طرف جایگاه VIP از هم‌اکنون قابل خریداری از طریق اینترنت است.

غلامرضا بهروان در مورد نحوه برگزاری دربی 77 اظهار داشت: هفته گذشته جلسه شورای تامین با حضور مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مسئولان استانداری در ساختمان جدید استانداری برگزار شد.

براین اساس تصمیم گرفته شد فروش بلیت‌های دربی فقط به صورت اینترنتی نباشد و بلیت به صورت عادی هم در روز مسابقه فروخته شود.

وی ادامه داد: مسئولان شورای تامین اعلام کردند با توجه به حضور تماشاگران از شهرستان‌ها باید بلیت عادی هم فروخته شود وگرنه سازمان لیگ همان طور که وعده داده بود شرایط برای فروش بلیت الکترونیک در تمام ورزشگاه آزادی فراهم است اما به خاطر تماشاگرانی که از استان‌های مختلف ممکن است برای دیدن این بازی به تهران بیایند بلیت عادی هم در روز جمعه فروخته می‌شود.

وی در مورد ساعت آغاز بلیت فروشی در دربی 77 گفت: ساعت فروش بلیت فردا مشخص خواهد شد و منتظر نظر مسئولان شورای تامین و فرماندهی یگان ویژه در مورد زمان آغاز فروش بلیت در ورزشگاه آزادی هستیم البته از هم اکنون افرادی که کارت‌های الکترونیک را قبلا خریداری کردند می‌توانند بلیت‌های 15 هزار تومانی دو طرف جایگاه VIP را از طریق اینترنت خریداری کنند. یک سمت این جایگاه متعلق به هواداران پرسپولیس و سمت دیگر آن متعلق به هواداران استقلال است.

بهروان افزود: با مسئولان محترم شهرداری منطقه 22 نیز رایزنی انجام شده است تا مثل دربی‌های گذشته تسهیلاتی را برای تماشاگرانی که شب قبل از بازی به ورزشگاه می‌آیند فراهم کنند.

رئیس کمیته مسابقات در مورد این ظرفیت دقیق ورزشگاه آزادی و میزان بلیت فروخته شده برای دربی 77 گفت: ورزشگاه آزادی به ورزشگاه یکصدهزار نفری معروف است اما با توجه به نصب صندلی حداکثر ظرفیت این ورزشگاه حدود 82 هزار نفر است مگر آنکه تماشاگران بسیار فشرده بنشینند و حتی در راه پله‌ها نیز تماشاگر بنشیند که در ان صورت ممکن است تعداد تماشاگران به 100 هزار نفر هم برسد.

تعداد بلیت‌ فروخته شده برای دربی 77 نیز به اندازه دربی‌های گذشته است.
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
خلعتبری: مشکلم برطرف شده/ مطمئنا استقلال را می‌بریم



219x132xkhalat2.jpg.pagespeed.ic.30ybIdWrSG.jpg



پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صبح امروز با دکترها صحبت کردم و مشکلم برطرف شده و می‌توانم بازی کنم.

محمدرضا خلعتبری در حاشیه تمرین عصر امروز پرسپولیس در خصوص مصدومیتش اظهار داشت: امروز صبح با دکترها صحبت کردم و مشکلم برطرف شده و می‌توانم بازی کنم.

وی در مورد اینکه آیا در مقابل استقلال به میدان خواهد رفت، اظهار داشت: اگر ITC من برسد در خدمت تیم هستم و اگر کادر فنی صلاح بداند به میدان می‌روم در غیر این صورت برای موفقیت پرسپولیس دعا می‌کنم.


مهاجم جدید سرخ‌پوشان در مورد دیدار دربی یادآور شد: دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد امیدوارم این بازی با پیروزی پرسپولیس همراه باشد تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.


خلعتبری در مورد اینکه در دیدارهایی که مقابل استقلال قرار گرفته مشکلاتی با هواداران داشته، تصریح کرد: من با کسی مشکلی ندارم و با کسی هم به مشکل نمی‌خورم در بازی‌ها با تمام وجودم به میدان می‌روم. به هر حال فوتبال است و اتفاقی رخ می‌دهد. مشکل خاصی نبوده. هواداران استقلال هم تیم‌شان را تشویق می‌کنند و خواهان نتیجه با تیم‌شان هستند.


وی افزود:‌ من چه بازی کنم و چه به میدان نروم برای موفقیت پرسپولیس دعا می‌کنم امیدوارم که تیم بازی خوبی انجام دهد و 3 امتیاز را از آن خود کنیم. مطمئن باشید که برنده دیدار مقابل استقلال هستیم.

مشکل خلعت معلوم نیست
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
خلعتبری با پرسپولیس استارت زد


208x132xkhalat3.jpg.pagespeed.ic.aeFmrYagIr.jpg



پرسپولیس نیوز : محمدرضا خلعتبری نخستین تمرین گروهی خود را با پرسپولیس انجام داد.

محمدرضا خلعتبری با حضور در تمرین عصر امروز پرسپولیس نخستین تمرین گروهی خود را با دیگر شاگردان علی دایی انجام داد. او صبح امروز هم در محل تمرین سرخپوشان حضور یافته بود اما با تیم تمرین نکرد.

پرسپولیس برای دربی 77 مقابل استقلال آماده می‌شود و خلعتبری گفته که مشکلی از نظر مصدومیت برای حضور در این بازی ندارد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
تمرین پرسپولیس تحت تاثیر حضور خلعتبری/ قربانی کردن گوسفند پیش پای پرسپولیسی‌ها


200x134x3.jpg.pagespeed.ic.bCbUqBcl1n.jpg



پرسپولیس نیوز :تمرین امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که علی دایی به همراه دختر خردسال خود به مجموعه درفشی‌فر آمده بود.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین نوبت عصر خود را برگزار کرد.

*محمد‌رضا خلعتبری مهاجم جدید پرسپولیس امروز برای اولین بار در کنار تیم تمرین کرد.

*خلعتبری صبح امروز در تمرین حاضر شد اما به انجام کارهای فیزیوتراپی پرداخت.

*علی دایی امروز با فرزند دختر خود به تمرین پرسپولیس آمد.

*دروازه‌بانان پرسپولیس اولین نفراتی بودند که وارد زمین شدند و کار خود را زیرنظر مربیان دنبال می‌کردند.

*مهرداد پولادی هافبک مصدوم پرسپولیس امروز در تمرینات حاضر شد و به انجام کارهای فیزیوتراپی پرداخت.

*محمد‌رضا خلعتبری به همراه حسین ماهینی در تمرین حاضر شد.

*یک راس گوسفند به تمرین پرسپولیس آورده بودند که برای علی دایی و بازیکنان پرسپولیس آن را ذبح کنند.

*پس از کسب اجازه از علی دایی گوسفند را کنار زمین بردند و آن را برای بازیکنان قربانی کردند. پس از این بازیکنان از روی گوسفند رد شدند تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

*یک معلول نیز به محل تمرین پرسپولیس آمده بود تا کار بازیکنان را نظاره کند.

*سرپرست پرسپولیس با این معلول گفت‌وگو کرد و توجه ویژه‌ای به او داشت.

*هواداران پرسپولیس که حدود 200 نفر بودند تمرین را نظاره می‌کردند.

*هواداران علی دایی و محمد‌رضا خلعتبری را مورد تشویق قرار دادند.

*پرسپولیسی‌ها از خلعتبری می‌خواستند که در دربی گلزنی کند.

*بازیکنان ابتدا 10 دقیقه بدنهای خود را گرم کردند سپس زیر نظر مولایی به انجام کارهای بدنی پرداختند در مرحله بعدی تمرین بازیکنان پرسپولیس در گروه‌های دو نفره با یکدیگر پاسکاری می‌کردند.

*بازیکنان پرسپولیس برخورد بسیار گرمی با محمد‌رضا خلعتبری داشتند و به او خوشامد گفتند.خلعتبری با آغاز تمرین حدود 15 دقیقه در کنار سایر بازیکنان به دویدن و انجام حرکات کششی پرداخت و بعد از آن زیر نظر بدن ساز و پزشک پرسپولیس تمرینات اختصاصی‌اش را پیگیری کرد.خلعتبری دقایقی هم مشغول کار با توپ شد و به شوت‌زنی پرداخت.

*پس از گذشت یک ساعت از تمرین به دلیل اینکه بازیکنان قصد داشتند برنامه‌های تاکتیکی خود را برای دربی انجام دهند تمرین برای خبرنگاران ممنوع شد و آنها به بیرون از مجموعه انتقال داده شدند این در حالی است که هواداران بدون مشکل در تمرین حضور داشتند.

* تمرین پرسپولیس از فردا تا روز بازی جمعه با استقلال پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
خلعتبری: رسانه‌ها فقط به من نپردازند/ از بازیکنان پرسپولیس خجالت می‌کشم


200x133x10.jpg.pagespeed.ic.HnSwWFKbk7.jpg



پرسپولیس نیوز : مهاجم جدید پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس ۷ هفته زحمت کشیده‌اند و من تازه آمده‌ام، خواهش می‌کنم فقط به من نپردازید.

محمدرضا خلعتبری در پایان تمرین امروز پرسپولیس گفت: از تمام رسانه‌ها که در این مدت به بحث حضور من در پرسپولیس پرداختند تشکر می‌کنم اما از آنها می‌خواهم تا این حد به این موضوع نپردازند. وقتی بازیکنان پرسپولیس را می‌بینم خجالت می‌کشم. آنها 7 هفته است که برای تیم زحمت می‌کشند و من تازه به این تیم آمده‌ام.

وی افزود: پرداختن تنها به من ظلم است. از کجا معلوم که بتوانم در دربی بازی کنم. وقتی بازیکنان تیم را امروز دیدم فهمیدم تازه پا به کجا گذاشته ام. پرسپولیس بیش از بیست سرباز دارد که من هم یکی از آنها هستم. همه ما یکی هستیم و از آنها می‌خواهم فقط به بحث حضور من در پرسپولیس نپردازند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
مچ پای صادقیان پیچید/ درگیری شدید فیزیکی طرفداران پرسپولیس و استقلال


217x145xsadeghian.jpg.pagespeed.ic.HB3Aiai_Et.jpg



پرسپولیس نیوز : مچ پای هافبک تیم پرسپولیس دچار آسیب شد.

مچ پای پیام صادقیان در هنگام بازی درون تیمی عصر روز دوشنبه سرخپوشان،پیچید و او به همین دلیل زمین را ترک کرد و به روی نیمکت نشست.

پزشکان پرسپولیس بلافاصله پس از این اتفاق،صادقیان را تحت مداوا قرار دادند اما او به تمرین بازنگشت.

*طرفداران پرسپولیس و استقلال دچار درگیری شدید فیزیکی شدند.

پس از پایان تمرین عصر روز دوشنبه پرسپولیس بین گروهی از طرفداران پرسپولیس و استقلال درگیری شدید به وجود آمد.

بلافاصله پس از این اتفاق،سعید شیرینی وارد معرکه شد و با پادرمیانی طرفین را از هم جدا کرد.
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
دوسنان گل پرسپولیسی یک سوال: کسی میدونه چطور باید واسه بازی جمعه بلیط تهیه کرد؟ همه بلیطها اینترنتی فروش میرن یا فقط طبقه اول اینترنتیه؟ نحوه خرید اینترنتی چجوریه؟ آخه دوستم که تهرانه زنگ زد گفت خواستم از سایت بلیط بخرم که یک کارت میخواد واسه خرید بلیط! منظورش کارت هواداریه؟ اگه کسی نداشته باشه نمیتونه بلیط بخره؟ فرد دیگه ای میتونه واسه یکی دیگه بلیط بخره؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دوسنان گل پرسپولیسی یک سوال: کسی میدونه چطور باید واسه بازی جمعه بلیط تهیه کرد؟ همه بلیطها اینترنتی فروش میرن یا فقط طبقه اول اینترنتیه؟ نحوه خرید اینترنتی چجوریه؟ آخه دوستم که تهرانه زنگ زد گفت خواستم از سایت بلیط بخرم که یک کارت میخواد واسه خرید بلیط! منظورش کارت هواداریه؟ اگه کسی نداشته باشه نمیتونه بلیط بخره؟ فرد دیگه ای میتونه واسه یکی دیگه بلیط بخره؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

فکر کنم جامع باشه داداش






[h=1]شرایط خرید بلیت اینترنتی دربی فراهم شد[/h]
به نقل از سایت سازمان لیگ، بلوک‌های اول تا هفتم طبقه اول ورزشگاه آزادی به این مورد اختصاص یافته است.

تماشاگرانی می‌توانند از این شرایط خرید استفاده کنند که قبلا از طریق سامانه فروش بلیت الکترونیکی مسابقات لیگ برتر کارت مخصوص را تهیه کرده و کارت به دست آنها رسیده باشد.

علاقمندان می‌توانند با انتخاب تیم مورد علاقه خود در یکی از بلوک‌های 7گانه مکان استقرار خود را انتخاب کنند. اشاره به این نکته ضروری است که بعد از انتخاب امکان جابجایی صندلی‌ها وجود ندارد و تماشاگرانی که از این طریق بلیت تهیه کرده‌اند باید 2 ساعت زودتر در ورزشگاه حضور داشته باشند.

فروش اینترنتی بلیت این دیدار از ساعت 13 امروز 5 شهریور آغاز شده است. دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه 15 شهریور برگزار می‌شود.

راهنمای ورود به ورزشگاه

راهنمای ورود به ورزشگاه، مخصوص تماشاگرانی که بلیت الکترونیکی خود را از طریق اینترنت خریداری کرده‌اند:

تماشاگران عزیزی که با مراجعه به وب سایت سامانه به آدرس سامانه فروش بلیط الکترونیکی مسابقات فوتبال از طریق اینترنت بلیت الکترونیکی تهیه کرده‌اند، باید جهت تماشای مسابقه و استقرار خود، مراحل زیر را طی کنند:

1- با همراه داشتن کارت و رسید خرید اینترنتی بلیت خود، به در ورودی غربی و شرقی مراجعه کرده و کارت خود را به دستگاه کارت‌خوان موجود در ورودی مذکور نزدیک کنید.

2- در صورتی که بلیت مسابقه حاضر را خریداری کرده باشید، چراغ ورودی سبز شده و پیغام خوش‌آمدگویی ظاهر می‌شود.

3- رسید راهنمای محل استقرار را از کارتخوان دریافت کرده و وارد محوطه ورزشگاه شوید.

4-در محوطه ورزشگاه با استفاده از راهنمای محل استقرار و تابلوهای راهنمای نصب شده در ورزشگاه، گیتِ مرتبط با موقعیت استقرار خود را که در رسید درج شده، پیدا کنند.

5- با ورود به گیت موردنظر و نزدیک کردن کارت خود به قسمت شیشه‌ای تعبیه شده روی آن، گیتِ مرتبط با موقعیت استقرار باز شده و شما می‌توانید وارد استادیوم شوید.

6- با استفاده از راهنمای محل استقرار و راهنما‌های نصب شده در استادیوم، بلوک، ردیف و صندلی خود را پیدا کرده و مستقر شوید.

7- در صورتی که در استادیوم به هر علتی جهت استقرار با مشکل مواجه شدید، به بازرسان مستقر در ورزشگاه که کارت‌خوان همراه دارند، مراجعه کنند.

راهنمای ورود به ورزشگاه، مخصوص تماشاگرانی که بلیت الکترونیکی خود را در ورزشگاه خریداری می‌کنند:

تماشاگران عزیزی که جهت تهیه بلیت الکترونیکی مسابقه به ورزشگاه مراجعه کرده‌اند، می‌بایست جهت استقرار خود و تماشای مسابقه مراحل زیر را طی کنند:

1- با توجه به تابلوهای راهنما به کیوسک فروش بلیت مراجعه کنید.

2-در صورتیکه کارت الکترونیکی به همراه دارید، جهت خرید بلیت به باجه محل فروش بلیت مراجعه نموده تا بلیت مسابقه روی کارت ثبت و رسید راهنمای محل استقرار تحویل شما شود.

3-در صورتیکه کارت الکترونیکی به همراه ندارید، از باجه محل فروش بلیط، کارت و بلیت مسابقه را خریداری و رسید خرید کارت و راهنمای محل استقرار را دریافت نمایید. این نوع از کارت‌ها قابل عودت به باجه‌های فروش بلیت است و در این صورت هزینه پرداختی بابت خرید کارت نیز به شما برگشت داده خواهد شد.

4- پس از تهیه بلیت به در ورودی غربی و شرقی مراجعه کرده و کارت خود را به دستگاه کارت‌خوان موجود در ورودی مذکور نزدیک کنید.

5- در صورت تهیه بلیت مسابقه حاضر، چراغ ورودی سبز شده و پیغام خوش‌آمدگویی ظاهر می‏شود و شما می‏توانید وارد محوطه ورزشگاه شوید.

6-در محوطه ورزشگاه با استفاده از راهنمای محل استقرار و تابلوهای راهنمای نصب شده در ورزشگاه، گیتِ مرتبط با موقعیت استقرار خود را که در رسید درج شده، پیدا کنید.

7- با ورود به گیت موردنظر و نزدیک کردن کارت خود به قسمت شیشه‌ای تعبیه شده روی آن، گیتِ مرتبط با موقعیت استقرار، باز شده و شما می‌توانید وارد استادیوم شوید.

8- با استفاده از راهنمای محل استقرار و راهنما‌های نصب شده در استادیوم، بلوک، ردیف و صندلی خود را پیدا کرده و مستقر شوید.

9- در صورتی که در استادیوم به هر علتی جهت استقرار با مشکل مواجه شدید، به بازرسان مستقر در ورزشگاه که کارت‌خوان همراه دارند، مراجعه کنید.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
خلعت اگه به خاطر مصدومیت نتونه بازی کنه ............. باید به عنوان اهرم فشار ازش استفاده یشه ........... و حریف رو تو برزخ نگه داره ................
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
خلعت اگه به خاطر مصدومیت نتونه بازی کنه ............. باید به عنوان اهرم فشار ازش استفاده یشه ........... و حریف رو تو برزخ نگه داره ................

داداش میتونه باز کنه

میخوان برنامه های استقلال رو بههم بریزن :D
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
آقا امیر ممنون واسه توضیحاتتون. فقط این دوست من که کارت نداره باید چه کار کنه؟ الان درخواست کارت کنه که کلی طول میکشه تا صادر شه. پس چجوری بلیط تهیه کنه؟؟
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
مچ پای صادقیان پیچید/ درگیری شدید فیزیکی طرفداران پرسپولیس و استقلال


217x145xsadeghian.jpg.pagespeed.ic.HB3Aiai_Et.jpg



پرسپولیس نیوز : مچ پای هافبک تیم پرسپولیس دچار آسیب شد.

مچ پای پیام صادقیان در هنگام بازی درون تیمی عصر روز دوشنبه سرخپوشان،پیچید و او به همین دلیل زمین را ترک کرد و به روی نیمکت نشست.

پزشکان پرسپولیس بلافاصله پس از این اتفاق،صادقیان را تحت مداوا قرار دادند اما او به تمرین بازنگشت.

*طرفداران پرسپولیس و استقلال دچار درگیری شدید فیزیکی شدند.

پس از پایان تمرین عصر روز دوشنبه پرسپولیس بین گروهی از طرفداران پرسپولیس و استقلال درگیری شدید به وجود آمد.

بلافاصله پس از این اتفاق،سعید شیرینی وارد معرکه شد و با پادرمیانی طرفین را از هم جدا کرد.

ای بابا یعنی صادقیان هم به دربی نمیرسه؟:(
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
آقا امیر ممنون واسه توضیحاتتون. فقط این دوست من که کارت نداره باید چه کار کنه؟ الان درخواست کارت کنه که کلی طول میکشه تا صادر شه. پس چجوری بلیط تهیه کنه؟؟

خواهش داداش



3-در صورتیکه کارت الکترونیکی به همراه ندارید، از باجه محل فروش بلیط، کارت و بلیت مسابقه را خریداری و رسید خرید کارت و راهنمای محل استقرار را دریافت نمایید. این نوع از کارت‌ها قابل عودت به باجه‌های فروش بلیت است و در این صورت هزینه پرداختی بابت خرید کارت نیز به شما برگشت داده خواهد شد.
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران

Eddiy

Registered User
تاریخ عضویت
20 جولای 2013
نوشته‌ها
584
لایک‌ها
505
برق رفت؛ گزارش راديويي گم شد، تیم تاج آواره شد!
رمزگشايي از تاريخي ترين دربي ايران



دیدار تاریخی دربی 16 شهریور 1352 در دل خود ناگفته های فراوان دارد.

به گزارش خبرنگار شفقنا ورزشی، در اين سالها، يکسري ناگفته از آن دربي تاريخي مغفول باقي مانده است. سعي مي کنيم خيلي کوتاه، گذري بر اين بازي و اتفاقاتي که در آن رخ داد اما هرگز رسانه اي نشد داشته باشیم.

راز اول: شيخان تاب نياورد

در آن زمان، سروان پرويز شيخان مدير باشگاه استقلال يا تاج سابق بود. او به قدري عصباني و شاکي بود از نتيجه به دست آمده که شاهدان مي گويند نتوانست تاب بياورد و در اواسط نيمه دوم به همراه چند تن ديگر از نظامياني که براي تماشاي برد استقلال به ورزشگاه آمده بودند، استاديوم آزادي را ترک کرد. حتي بعدها مطالبي منتشر شد مبني بر اينکه تا يک ساعت بعد از بازي نيز برخي از مقامات سياسي و نزديکان به باشگاه استقلال نمي دانستند چنين نتيجه اي رقم خورده است.

راز دوم: گزارش راديويي چه شد؟

حتما اين موضوع را شنيده ايد که اين مسابقه فوتبال هرگز به صورت ويدئويي ضبط نشد چرا که همزمان با فوتبال که ساعت 18 انجام مي شد، در قسمت ديگري از شهر (گفته مي شود ورزشگاه شيرودي واقع در ميدان هفت تير) مسابقات بين المللي کشتي برپا بود و به رسم ديرينه، ورزش دوستان در آن روز راهي سالن کشتي شدند و پوشش تصويري آن بازي در اولويت راديو و تلويزيون قرار گرفت. البته بعضي ها معتقدند يادشان مي آيد که در کنار زمين فوتبال دوربين هاي تلويزيوني را ديده اند اما هرگز و هرگز، هيچ فيلمي حتي براي چند دقيقه از آن دربي به نمايش درنيامد. موضوع فيلم ها به کنار، گزارش راديويي بازي نيز هيچ وقت شنيده نشد. با اينکه اين بازي توسط راديو پخش شده بود و به صورت طبيعي، نوار آن ضبط مي شد، ولي هيچ وقت هواداران پرسپوليس موفق به شنيدن گزارش راديويي بازي در اين سالها نشده اند. تنها جواب ممکن، نفوذ بيش از اندازه استقلالي ها بر رسانه هاي تصويري و صوتي بوده که نگذاشته سندي از آن باقي بماند و اگر مطبوعات نيز دچار چنين سانسوري مي شدند، امروز استقلالي ها به راحتي مي توانستند مدعي شوند سندي از آن ديدار وجود ندارد.



راز سوم: چرا برق ها قطع شد؟

به گزارش شفقنا ورزشی، تا دو ساعت بعد از اتمام بازي، برق مناطق مرکزي تهران از جمله محله لاله زار که محله اي پررفت و آمد بود و حدود ساعت 20 جمعه شب، بسياري از مردم را در دل خود جاي مي داد، قطع بود! مي گويند قطعي برق هيچ ارتباطي به فوتبال نداشته ولي پس از خالي شدن شهر "تاريک" از هواداران فوتبال و کساني که به ورزشگاه آزادي رفته بودند، اوضاع آرام شد و برق مناطق پر رفت و آمد که عمدتا محل گذر خانواده ها بود،​وصل شد.

راز چهارم: استقلالي ها حجازي را نديدند

شايد باورتان نشود اما بسياري از هواداران استقلال تا قبل از انتشار مجلات به فاصله يک روز بعد، نمي دانستند ناصر حجازي نيز در آن ديدار به ميدان رفته است. در دقيقه 57 بازي، پرسپوليس به گل چهارم خود رسيد و از اين رو، اکثريت تماشاگراني که براي حمايت از استقلال به ورزشگاه آزادي رفته بودند، پس از اين گل استاديوم را ترک کردند. رايکوف سرمربي استقلال اما در دقيقه 64 بازي، منصور رشيدي دروازه بان خود را بيرون کشيد و به مرحوم ناصر حجازي عزيز و فراموش نشدني ميدان داد و همين قضيه باعث شد استقلالي ها فکر کنند هر 6 گل بازي را منصور رشيدي دريافت کرده است.



راز پنجم: راجرز با پرسپوليسي ها قهر بود!

به گزارش شفقنا ورزشی، اين موضوع هم در نوع خود بسيار جالب و شايد باورنکردني باشد ولي تعدادي از پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس که در روز 16 شهريور براي اين باشگاه يک افتخار تاريخي آفريدند تائيد مي کنند که آلن راجرز سرمربي انگليسي پرسپوليس، حدود يک هفته قبل از بازي با اکثر بازيکنان قهر بود و مشکل داشت! در تمام طول هفته يعني بعد از بازي با پاس تهران و قبل از ديدار با استقلال، همايون بهزادي به عنوان کاپيتان و بزرگ تر تيم، پرسپوليس را تمرين داد. در تمام طول 90 دقيقه نيز دست به ترکيب تيمش نزد و حتي براي تنوع هم شده، يک تعويض هم نکرد. اين قضيه هم بي ارتباط به قهر او با بازيکنان نبود!

راز ششم: جرقه شعارهاي سياسي

به گزارش شفقنا ورزشی، موضوع ديگري نيز در اين ميان بود مبني بر اينکه چند بازيکن استقلال در خط دفاع، قبل از بازي با بازيکنان ملي پوش پرسپوليس تباني کرده بودند تا پس از برتري سرخپوشان به تيم ملي برسند. اين اتهام اما بارها از سوي تک تک بازيکنان رد شد و هرگز کساني که نام شان به عنوان تباني کننده مطرح بود، به تيم ملي نرسيدند! از طرف ديگر در کتاب هاي سياسي که پس از انقلاب شکوهمند اسلامی چاپ شد، بارها به اين موضوع اشاره شده که بعضی از شعارهاي سياسي ريشه در اجتماعات ورزشي نيز داشت. از جمله يکي از مهم ترين اين اجتماعات، ديدار پرسپوليس و استقلال در سال 52 بود. وقتي پرسپوليسي ها به گل ششم خود رسيدند، شعار "ششمين گل وارد دروازه شد... تيم تاج آواره شد" را سر مي دادند که طعنه اي بود به دولت و رژيم سابق. اين شعار در ساير بازي هاي پرسپوليس با حريفان ديگر نيز ادامه داشت.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
برق رفت؛ گزارش راديويي گم شد، تیم تاج آواره شد!
رمزگشايي از تاريخي ترين دربي ايران



دیدار تاریخی دربی 16 شهریور 1352 در دل خود ناگفته های فراوان دارد.

به گزارش خبرنگار شفقنا ورزشی، در اين سالها، يکسري ناگفته از آن دربي تاريخي مغفول باقي مانده است. سعي مي کنيم خيلي کوتاه، گذري بر اين بازي و اتفاقاتي که در آن رخ داد اما هرگز رسانه اي نشد داشته باشیم.

راز اول: شيخان تاب نياورد

در آن زمان، سروان پرويز شيخان مدير باشگاه استقلال يا تاج سابق بود. او به قدري عصباني و شاکي بود از نتيجه به دست آمده که شاهدان مي گويند نتوانست تاب بياورد و در اواسط نيمه دوم به همراه چند تن ديگر از نظامياني که براي تماشاي برد استقلال به ورزشگاه آمده بودند، استاديوم آزادي را ترک کرد. حتي بعدها مطالبي منتشر شد مبني بر اينکه تا يک ساعت بعد از بازي نيز برخي از مقامات سياسي و نزديکان به باشگاه استقلال نمي دانستند چنين نتيجه اي رقم خورده است.

راز دوم: گزارش راديويي چه شد؟

حتما اين موضوع را شنيده ايد که اين مسابقه فوتبال هرگز به صورت ويدئويي ضبط نشد چرا که همزمان با فوتبال که ساعت 18 انجام مي شد، در قسمت ديگري از شهر (گفته مي شود ورزشگاه شيرودي واقع در ميدان هفت تير) مسابقات بين المللي کشتي برپا بود و به رسم ديرينه، ورزش دوستان در آن روز راهي سالن کشتي شدند و پوشش تصويري آن بازي در اولويت راديو و تلويزيون قرار گرفت. البته بعضي ها معتقدند يادشان مي آيد که در کنار زمين فوتبال دوربين هاي تلويزيوني را ديده اند اما هرگز و هرگز، هيچ فيلمي حتي براي چند دقيقه از آن دربي به نمايش درنيامد. موضوع فيلم ها به کنار، گزارش راديويي بازي نيز هيچ وقت شنيده نشد. با اينکه اين بازي توسط راديو پخش شده بود و به صورت طبيعي، نوار آن ضبط مي شد، ولي هيچ وقت هواداران پرسپوليس موفق به شنيدن گزارش راديويي بازي در اين سالها نشده اند. تنها جواب ممکن، نفوذ بيش از اندازه استقلالي ها بر رسانه هاي تصويري و صوتي بوده که نگذاشته سندي از آن باقي بماند و اگر مطبوعات نيز دچار چنين سانسوري مي شدند، امروز استقلالي ها به راحتي مي توانستند مدعي شوند سندي از آن ديدار وجود ندارد.



راز سوم: چرا برق ها قطع شد؟

به گزارش شفقنا ورزشی، تا دو ساعت بعد از اتمام بازي، برق مناطق مرکزي تهران از جمله محله لاله زار که محله اي پررفت و آمد بود و حدود ساعت 20 جمعه شب، بسياري از مردم را در دل خود جاي مي داد، قطع بود! مي گويند قطعي برق هيچ ارتباطي به فوتبال نداشته ولي پس از خالي شدن شهر "تاريک" از هواداران فوتبال و کساني که به ورزشگاه آزادي رفته بودند، اوضاع آرام شد و برق مناطق پر رفت و آمد که عمدتا محل گذر خانواده ها بود،​وصل شد.

راز چهارم: استقلالي ها حجازي را نديدند

شايد باورتان نشود اما بسياري از هواداران استقلال تا قبل از انتشار مجلات به فاصله يک روز بعد، نمي دانستند ناصر حجازي نيز در آن ديدار به ميدان رفته است. در دقيقه 57 بازي، پرسپوليس به گل چهارم خود رسيد و از اين رو، اکثريت تماشاگراني که براي حمايت از استقلال به ورزشگاه آزادي رفته بودند، پس از اين گل استاديوم را ترک کردند. رايکوف سرمربي استقلال اما در دقيقه 64 بازي، منصور رشيدي دروازه بان خود را بيرون کشيد و به مرحوم ناصر حجازي عزيز و فراموش نشدني ميدان داد و همين قضيه باعث شد استقلالي ها فکر کنند هر 6 گل بازي را منصور رشيدي دريافت کرده است.



راز پنجم: راجرز با پرسپوليسي ها قهر بود!

به گزارش شفقنا ورزشی، اين موضوع هم در نوع خود بسيار جالب و شايد باورنکردني باشد ولي تعدادي از پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس که در روز 16 شهريور براي اين باشگاه يک افتخار تاريخي آفريدند تائيد مي کنند که آلن راجرز سرمربي انگليسي پرسپوليس، حدود يک هفته قبل از بازي با اکثر بازيکنان قهر بود و مشکل داشت! در تمام طول هفته يعني بعد از بازي با پاس تهران و قبل از ديدار با استقلال، همايون بهزادي به عنوان کاپيتان و بزرگ تر تيم، پرسپوليس را تمرين داد. در تمام طول 90 دقيقه نيز دست به ترکيب تيمش نزد و حتي براي تنوع هم شده، يک تعويض هم نکرد. اين قضيه هم بي ارتباط به قهر او با بازيکنان نبود!

راز ششم: جرقه شعارهاي سياسي

به گزارش شفقنا ورزشی، موضوع ديگري نيز در اين ميان بود مبني بر اينکه چند بازيکن استقلال در خط دفاع، قبل از بازي با بازيکنان ملي پوش پرسپوليس تباني کرده بودند تا پس از برتري سرخپوشان به تيم ملي برسند. اين اتهام اما بارها از سوي تک تک بازيکنان رد شد و هرگز کساني که نام شان به عنوان تباني کننده مطرح بود، به تيم ملي نرسيدند! از طرف ديگر در کتاب هاي سياسي که پس از انقلاب شکوهمند اسلامی چاپ شد، بارها به اين موضوع اشاره شده که بعضی از شعارهاي سياسي ريشه در اجتماعات ورزشي نيز داشت. از جمله يکي از مهم ترين اين اجتماعات، ديدار پرسپوليس و استقلال در سال 52 بود. وقتي پرسپوليسي ها به گل ششم خود رسيدند، شعار "ششمين گل وارد دروازه شد... تيم تاج آواره شد" را سر مي دادند که طعنه اي بود به دولت و رژيم سابق. اين شعار در ساير بازي هاي پرسپوليس با حريفان ديگر نيز ادامه داشت.

اگه راحرز با تیم دوست بود فکر کنم استقلال 10 تایی میخورد

پرسپولیس زنده باد
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!


[h=1]تغییر پست پیام صادقیان در دربی هفتادو هفتم[/h]

پرسپولیس آنلاین : تغییر پست پیام صادقیان در دربی هفتادو هفتم

پیام صادقیان در دیدار پرسپولیس برابر اس... به پست اصلی خود باز می گردد.
پیام صادقیان پدیده جوان پرسپولیس که عملکرد قابل قبولی در فصل جاری ارائه کرده است، در دیدارهای اخیر به عنوان هافبک نفوذی سمت راست به میدان رفت و این در حالی است که تخصص وی بازی در جناح چپ است.

علی دایی به خاطر حضور امید عالیشاه در سمت چپ، بالاجبار از صادقیان در سمت راست استفاده کرد اما عالیشاه دربی را به خاطر محرومیت از دست داد و به همین دلیل صادقیان در دیدار حساس برابر اس.... به پست اصلی خود باز می گردد.

دایی برای پست هافبک نفوذی سمت راست از بین غلامرضا رضایی، هادی نوروزی و میلاد غریبی یک بازیکن را انتخاب خواهد کرد که با توجه به حساس بودن این مسابقه و تعویض های اخیر دایی احتمالا بازیکن مورد نظر وی رضایی خواهد بود.
 
بالا