• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

H a s t i

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2013
نوشته‌ها
309
لایک‌ها
425
اون تيم با اون مربي ثابت كرده جلو پرسپوليس مياد تا فقط گل نخوره و بازي رو مساوي كنه اين براي مربيشون برد محسوب نشه حداقلش اين هست كه با مساوي حيثيت خودش رو حفظ كرده ...

تاكتيكشون بزن زيرش هست و زدن گل خركي ...

اميدوارم پرسپوليس گل اول رو كه زد، نكشه عقب تا باعث بشه اونا فشار بيارن ( بزن زيرش ) و خركي گل بزنند

برا من نيمه اول دو گل نيمه دوم هم يك گل كافيه بيشتر از اون گريشون ميگيره و نمي تونند تو جامعه سرشون رو بالا بگيرند
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
اقا اقا اقا سر ظهر شبکه ورزشو قبل اخبار ورزشی شبکه سه یه لحظه داشتم نگاه میکردم
مثل اینکه یکی اس داده گفته پرسپولیس 6 تا تاحالا نزده استقلال جمعه میزنه فیلمشم میگیریم ثبت شه(شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گهی دانه دانه)
بعد یکی اس داد گفت پرسپولیسی بود که فیلم بازی 6 تایی رو داره میفرسته براشون اونا هم گفتم پخش میکنن تا معلوم شه ضر ضر نکنن تا ابی ها
من وقت ندارم امارشو داشته باشین اگه نشون دادن ظبط کنین ماهم ببینیم دمتون گرم
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
همشون میرسن

فقط جو سازیه وساه تیم حریف خوشحال شه یکم

بنده خدا ترسیده : دی
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
600_Perspolis-1392-06-12.jpg
600_Piroozi-1392-06-12.jpg
5d44ee6f.jpg
44c4c173.jpg
851ddf50.jpg
8e82ab72.jpg
b2f627ff.jpg
d490d7b4.jpg

 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پرسپولیس در هتل آزادی/ برگزاری اردو ۴۸ ساعت قبل از دربی


team.jpg



پرسپولیس نیوز : اردوی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دربی در هتل آزادی برگزار می‌شود.

طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است اردوی تیم پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال در هتل آزادی برگزار شود.

همچنین قرمزپوشان 48 ساعت قبل از دیدار مقابل استقلال اردوی خود را تشکیل خواهند داد. البته این موضوع در دست بررسی است.

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم روز جمعه ساعت 18:50 برگزار می شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
نیلسون: با گل سیدصالحی استقلال را می بریم/ مهم نیست من گلر باشم یا حقیقی


nilson3.jpg


پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 3 امتیاز دربی مال پرسپولیس است.

نیلسون درخصوص دربی اظهارداشت: شرایط پرسپولیس خوب است و ما آماده برد در دربی است. من اطمینان دارم که با گل سیدصالحی استقلال را می بریم.

وی ادامه داد: اینکه من گلر باشم یا حقیقی اصلا اهمیتی ندارد بلکه مهم موفقیت پرسپولیس است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
بنگر: با هچکدام از بازیکنان استقلال کری نمی خوانم/ برایم مهم نیست گل بزنم یا نه


bengar3.jpg



پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با خلعتبری تیممان کامل شده است.

محسن بنگر اظهارداشت: دربی هم مثل بقیه بازیها است 3 امتیاز بیشتر ندارد اما طبعا حساسیتش بالاتر است و هواداران دو تیم به کمتر از برد راضی نمی شوند. هردو تیم هم بالای جدول هستند و شرایط خوبی دارند. به همین دلیل این بار دربی جذاب از کار در می آید.

وی ادامه داد: بر خلاف آنچه خیلی ها می گویند استقلال در خط دفاع عملکرد خوبی نداشته اما من این را قبول ندارم. بازیکنان استقلال جزو بهترین فوتبالیستهای ایران هستند و قرار نیست چون به استقلال خوزستان باخته اند به پرسپولیس هم ببازند.

بنگر افزود: پیروز مقابل فولاد شرایط ما را قبل از دربی بهبود بخشید. ما مقابل فولاد به آنچه می خواستیم رسیدیم و امیدوارم دربی را هم ببریم. با خلعتبری تیم ما کامل شده اما استقلال هم پرمهره است و بازیکنان بزرگی دارد. بر خلاف آنچه می گویند تیم ما هم کم تجربه نیست و شاید فقط یکی دو نفر تجربه بازی در دربی را نداشته باشند. فوتبال را نمی توان پیش بینی کرد.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه برای کدام بازیکن استقلال کری می خواند، گفت: همه بازیکنان استقلال دوستان من هستند و من برای آنها کری نمی خوانم.

بنگر درخصوص درگیری فصل گذشته که با نکونام داشت، خاطرنشان کرد: آن موضوع یک اتفاق فوتبالی بود و نکونام جزو بزرگان فوتبال ایران است.

وی درباره اینکه دوست دارد در دربی گل بزند یا نه؟ گفت: برایم مهم نیست در دربی گل بزنم یا نه. فقط برایم مهم است که تیمم در دربی برنده شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
یک خیّر دیگر متولی پرداخت مبلغ قرارداد خلعتبری شد


khalat2.jpg



پرسپولیس نیوز : یک فرد ایرانی قبول کرده مبلغ ۸۰۰ میلیونی قرارداد خلعتبری با پرسپولیس را پرداخت کند.

محمدرضا خلعتبری که پس از جدایی از عجمان به پرسپولیس پیوست با مسئولان این باشگاه بر سر قراردادی توافق کرد که جمعا دریافتی او را به 800 میلیون می‌رساند، البته 150 میلیون آن منوط به آسیایی شدن پرسپولیس و زدن 10 گل از سوی این بازیکن در طول فصل است.

حال سوال اینجاست در شرایط این روزهای پرسپولیس که به نظر می‌رسد از نظر مالی شرایط خوبی وجود ندارد محمد رویانیان چگونه پول قرارداد خلعتبری را پرداخت خواهد کرد؟ قرار است یک فرد ایرانی پا پیش بگذارد تا در فاز دوم پروژه بازگرداندن خلعتبری به ایران پول قرارداد این بازیکن را بپردازد که البته گفته می‌شود این بار شخصی غیر از هدایتی این کار را انجام خواهد داد و تا چهارشنبه این فرد معرفی خواهد شد.

قرارداد خلعتبری با این تیم 2 ساله است و در صورتی که سال آینده بخواهد از پرسپولیس جدا شود باید به اندازه مبلغ دریافت رضایت‌نامه‌اش از باشگاه عجمان به پرسپولیس پرداخت کند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
میناوند: پرسپولیس پتانسیل ۶ تایی کردن استقلال را دارد/ دایی راه بردن قلعه‌نویی را بلد است


200x128xminavand.jpg.pagespeed.ic.Z2K2UzuPyw.jpg



پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در اظهارنظری جالب مدعی شد که این تیم در دربی هفتادوهفتم توانایی زدن ۶ گل به استقلال را دارد.

مهرداد میناوند درباره شرایط پرسپولیس و استقلال پیش از دیدار روز جمعه 2 تیم عنوان کرد: از نزدیک بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران را دیدم و بعد از این بازی به این نتیجه رسیدم که اگر پرسپولیس در شرایط خوب قدم به میدان بگذارد راحت استقلال را می‌برد. استقلال مقابل استقلال خوزستان خیلی سست نشان داد و این برای من و هواداران پرسپولیس خوب است!

وی درباره حضور خلعتبری در پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم یک ایرانی در لیگ امارات که نامی جعلی برای آن انتخاب شده است، بازی نمی‌کند. حضور خلعتبری در پرسپولیس نقطه عطفی در کارنامه رویانیان، دایی و هدایتی است، در ضمن شک ندارم خلعتبری در دربی تاثیرگذار خواهد بود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تقابل خطوط سه‌گانه استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: استقلال خط حمله و هافبک قدرتمند و پرسپولیس دفاع و دروازه‌بان قابل اعتمادی دارد. استقلال در ضربات ایستگاهی و پرسپولیس در ضدحمله خطرناک هستند.

میناوند، علی دایی را برنده جدال با امیرقلعه‌نویی دانست و گفت: دایی راه بردن قلعه‌نویی را بلد است. او در بازی با فولاد نشان داد که می‌تواند در دربی روند روبه‌رشد پرسپولیس را تکمیل کند.

وی ادامه داد: من قلعه‌نویی را دوست داشته و به کارش اعتقاد دارم اما می‌دانم دایی توانایی انجام کار بزرگی را دارد و می‌تواند با اقتدار استقلال را شکست دهد، فقط امیدوارم داوری به ضرر دایی نباشد چون همیشه همینطور بوده است. اگر مسائل داوری و حاشیه‌ای وجود نداشته باشد پرسپولیس، استقلال را شکست می‌دهد.

وقتی صحبت از کری‌خوانی شد پیشکسوت پرسپولیس اینطور پاسخ داد: خیلی‌ها می‌گویند برد 6 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال یک رویا است اما برای من یک سنبل است و البته قابل تکرار. پرسپولیس روز جمعه پتانسیل 6 تایی کردن استقلال را دارد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
کادر پزشکی پرسپولیس در منزل صادقیان مستقر شد


217x144xsadeghian2.jpg.pagespeed.ic.xLFJsBcjGr.jpg



پرسپولیس نیوز : پیام صادقیان در تمرین عصر دیروز مصدوم شد و کادر پزشکی برای اینکه زمان را جهت مداوای این بازیکن از دست ندهد در منزل او مستقر شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام دکتر حقیقت، کادر پزشکی تیم امیدوار به حضور صادقیان در بازی دربی است و به همین دلیل برای اینکه زمان از دست نرود، شب گذشته میثم علیپور فیزیوتراپ تیم به منزل صادقیان رفت تا ضمن مراقبت ویژه از وی، اقدامات پزشکی لازم در ساعات شب هم ادامه پیدا کند.

کادر پزشکی پرسپولیس پیگیری در درمان را که پیش از این در مورد مهرداد پولادی هم شاهد بودیم در دستور کار دارد.

صادقیان در تمرین عصر دیروز دچار پیچ‌خوردگی از ناحیه مچ پا شد اما به نظر می‌رسد تا بازی دربی آماده خواهد بود.

در تمرین دیروز همچنین هادی نوروزی هم با مشکل مشابهی روبرو شد اما آسیب دیدگی او از صادقیان خفیف‌تر بود.

محمدرضا خلعتبری هم دیگر بازیکنی است که به طور ویژه زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم قرار دارد.

پزشک تیم پرسپولیس در این باره می‌گوید: خلعتبری تمرینات خود را پیش از این زیر نظر مربیان تیم ملی آغاز کرده است و الان در مرحله تمرینات بدنی قرار دارد و با توجه به در پیش بودن دربی، برنامه ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده‌ایم. در تمرین روز دوشنبه نیز تست‌های عملکردی مثل دویدن، زیگزاگ، جهش و سایر موارد را به خوبی انجام داده است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
شاهرودی: پرسپولیس دچار خواب زمستانی نشود/پاس‌های گلم خاطرات شیرینم در دربی‌هاست


200x133xshahroodi.jpg.pagespeed.ic.XerLIL_1PJ.jpg



پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:شرایط پرسپولیس خوب است اما اگر آنها دچار غرور و خواب زمستانی نشوند شرایط در دربی بهتر هم می‌شود.

رضا شاهرودی در مورد دربی روز جمعه اظهار داشت: بدون شک باید قبول کنید که دربی هر ساله هیچ ربطی به سال قبل و بازی‌های قبل از یک دربی ندارد. درست است که استقلال باخته و پرسپولیس نیز فولاد مدعی را شکست داده آن هم با سه گل اما این موضوع دلیلی ندارد که بخواهیم از قبل بگوییم پرسپولیس برنده است.

شاهرودی ادامه داد:‌من همیشه گفته‌ام و صد بار دیگر هم می‌گویم دربی همیشه بازیکنان خاص خودش را می‌طلبد الآن شرایط پرسپولیس خوب است اما اگر آنها دچار غرور و خواب زمستانی نشوند شرایط در دربی بهتر هم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها می‌گویند استقلال تجربه دارد اما پرسپولیس هم نیروی جوان و با انگیزه دارد که می‌تواند به تجربه و سن وسال حریف غلبه کرد. من در کل از این دربی احساس خوبی دارم که پرسپولیس دست پر بیرون بیاید.

شاهرودی خاطرنشان کرد: من خاطرات بسیار خوبی از دربی‌ها دارم اما همه بردها مقابل استقلال یک طرف و برد سه بر یک یک طرف دیگر. هر پاس گلی که دادم و هر پیروزی که داشتیم جزو شیرین‌‌ترین خاطرات من در دربی‌های گذشته است. بالاخره استقلال رقیب دیرینه ما بوده و به نظرم همیشه باید این تیم را جدی بگیریم. اگر می‌خواهیم دل هواداران را شاد کنیم هیچ وقت نباید در دربی‌ها حتی به فکر تساوی باشیم چه برسد به باخت.

مدافع چپ قرمزپوشان در پایان تأکید کرد: 90 دقیقه حساس در انتظار پرسپولیس است که به نظرم با این برد و با توجه به تجربه دایی می‌تواند جهشی به بالای جدول داشته باشد تا ناکامی‌های فصل گذشته را جبران کند.

بچه‌ها باید خودشان باشند و خیال کنند از نقطه صفر وارد مسابقات شده‌اند. این می‌تواند رمز پیروزی پرسپولیس باشد. البته این بازی جای ریسک هم نیست و امیدوارم خط دفاعی پرسپولیس مثل همیشه بسیار پرقدرت و محکم مقابل بازیکنان استقلال بایستد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
خلعتبری: با رحمتی شوخی کردم/ در پرسپولیس غریبه نیستم


198x126xkhalat3.jpg.pagespeed.ic.c1lsaPw2Xf.jpg



پرسپولیس نیوز : مهاجم جدید پرسپولیس می‌گوید مصدومیتش رفع شده و برای بازی در داربی مشکلی ندارد.

محمدرضا خلعتبری درباره‌ی پیوستن خود به پرسپولیس، بندهای قرارداد خود با این تیم، اهدافش برای بازگشت به لیگ ایران و دیدار برابر استقلال صحبت کرد.

* بالاخره به پرسپولیس پیوستی.

باید تشکر ویژه‌ای از رویانیان به خاطر زحماتش داشته باشم. او در این مدت خیلی تلاش کرد که رضایت‌نامه من را بگیرد. هم‌چنین باید از هدایتی تشکر کنم که این کمک را به من و پرسپولیس کرد. قرارداد دو ساله‌ای با این تیم بستم. خوشحالم که به این تیم آمده‌ام و تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین بازی‌ها را انجام دهم.

*مثل این‌که قراردادت 650 میلیون است.

بله همین‌طور است. البته چند آپشن هم دارد. مثلا اگر بالای 10 گل بزنم 100 میلیون می‌گیرم و یا برای پاس گل هم مبلغی از سوی باشگاه تعیین شده است. بالاخره آدم بعضی مواقع باید به خاطر کشورش کاری انجام دهد. اگر پرسپولیس این پول را پرداخت نمی‌کرد من مجبور بودم در عجمان بمانم.

* بحث درباره حضورت در داربی، به یکی از موضوعات اصلی فوتبال ایران تبدیل شده. سرانجام می‌توانی جمعه بازی کنی یا نه؟

مسوولان باشگاه در حال پی‌گیری صدور ITC من هستند. اگر کارت بازی‌ام صادر شود مشکلی برای حضور در این بازی ندارم. همین جا باید تشکر ویژه‌ای از زمانی مدیر برنامه‌هایم داشته باشم که در مدتی که در دوبی بودم در رفت و آمدم به من کمک می‌کرد و بعد از آن هم برای گرفتن رضایت‌نامه خیلی اذیت شد. هرچند به نظرم خیلی سخت است اما به هر نحوی که شده باید زحمات او را جبران کنم. شاید یکی از دلایلی که باعث شد عجمان راضی شود من را به پرسپولیس بدهد همین آقای زمانی بود.

* نخستین تمرینت را با پرسپولیس انجام دادی، آن هم در آستانه‌ی داربی 77.

می‌گویند که شرایط داربی با سایر بازی‌ها فرق دارد. تا کنون در این بازی حضور نداشته‌ام. بازیکنانی که بازی کرده‌اند می‌گویند جو آن خیلی سخت است. امیدوارم اگر با تشخیص دایی در زمین حضور پیدا کردم بهترین بازی‌ام را انجام دهم.

* مثل این‌که برای رحمتی کری هم خوانده بودی و گفته بودی اگر پنج دقیقه هم بازی کنی گل می‌زنی.
مهدی رحمتی یکی از دوستان خیلی خوب من است. البته آن را برای شوخی گفتم اما شک نکنید که اگر بازی کردم با تمام وجودم تلاش می‌کنم؛ چه پنج دقیقه چه 90 دقیقه. می‌خواهم کاری کنم که هواداران پرسپولیس خوشحال شوند.

* مصدومیتت رفع شده؟

خدا را شکر وضعیت پایم خیلی بهتر است. دیروز هم با پزشک تیم اختصاصی تمرین کردم. فکر می‌کنم تا روز جمعه دیگر مشکلی برای بازی نداشته باشم.

* به نظر می‌رسد در پرسپولیس دوستان زیادی داری.
بله من در این تیم غریبه نیستم. با ماهینی و صادقیان چند سال همبازی بودم. محسن بنگر و سید جلال حسینی هم رفقای خوب من هستند. علی دایی هم که نخستین فردی بود که من را به تیم ملی دعوت کرد. مطمئن باشید آن‌قدر رفاقت داریم که تا پایان فصل اتحاد خود را حفظ کنیم. تیم وقتی موفق می‌شود که همه پشت هم می‌شوند و به نحو احسن دستورات سرمربی را اجرا کنند. به موفقیت پرسپولیس در این فصل خوشبینم و امیدوارم هواداران هم در هر بازی حمایت خود را از ما دریغ نکنند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
صادقیان: مدافعان استقلال روز سختی مقابل من دارند/ هم گل می زنم هم پاس گل می دهم


214x143xsadeghian.jpg.pagespeed.ic.REuE2JRVy4.jpg



پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می توانم در دربی برای پرسپولیس بازی کنم.

پیام صادقیان درباره مصدومیت خود اظهارداشت: دیروز مچ پایم پیچید و نتوانستم تمرین کنم. در خانه درمانم را پیگیری کردم و خوشبختانه وضعیت خوبی دارم. اگر توانستم امروز تمرین می کنم اما حتما به دربی می رسم.

وی افزود: روحیه بسیار خوبی قبل از دربی دارم. اصلا نمی خواهم برای استقلال کری بخوانم اما این بازی برای من با همه بازیها فرق دارد. برای استقلال و همه بازیکنانش احترام زیادی قایلم. مدافعان این تیم را هم به خوبی می شناسم اما آنها باید بدانند روز سختی مقابل من دارند.

صادقیان ادامه داد: در این بازی آنقدر انگیزه دارم که هم می توانم گل بزنم هم پاس گل بدهم. خوشحالم که خلعتبری هم در تیم ما حضور دارد و ما روز بسیار سختی را برای استقلال رقم می زنیم.

مهاجم پرسپولیس خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس تا الان لطف زیادی به من داشته اند. امیدوارم در دربی هم گل بزنم و محبت آنها را جبران کنم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
اسماعیل‌زاده رسما به بیرامار پیوست


200x133xlarge.jpg.pagespeed.ic.M3Hm5itqp9.jpg



پرسپولیس نیوز : افشین اسماعیل‌زاده که شنبه پس از عقد قرارداد همکاری دو باشگاه پرسپولیس و بیرامار راهی پرتغال شده بود، رسما به این باشگاه پیوست.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، طبق اعلام امیر مشیری مشاور روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، افشین اسماعیل‌زاده که عصر روز شنبه راهی پرتغال شده بود، عصر یکشنبه قرارداد خود با باشگاه بیرامار را به ثبت رساند.

باشگاه پرسپولیس در این ارتباط در زمینه صدور ITC، همکاری لازم را انجام داد تا مجوز بازی اسماعیل‌زاده صادر شود و او به این ترتیب در تمرینات این تیم شرکت می‎کند.

در حال حاضر حسین کنعانی و میلاد کمندانی هم که طبق توافق سه جانبه به بیرامار ملحق خواهند شد، منتظر انجام اقدامات اداری مربوط به خروجی و گذرنامه هستند تا در پرتغال به اسماعیل‌زاده و بیرامار ملحق شوند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پس از جلسه با حضور کفاشیان، نبی و کی‌روش ؛رویانیان: به نفع باشگاه‌ها صحبت کردم/مشکل خلعتبری حل شده است


215x131xrooyanian3.jpg.pagespeed.ic.l6e7yPffCV.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: در جلسه‌ای با کی‌روش به نفع باشگاه‌ها صحبت کردم.

محمد رویانیان در مورد اینکه چرا امروز به فدراسیون فوتبال رفت عنوان کرد: به فدراسیون رفتم تا ببینم چه خبر است که کارلوس کی‌روش را دیدم، جلسه دارد. مذاکره کردیم او طرح توجیهی خود را به فدراسیون داده است و من به نفع همه باشگاه‌ها صحبت کردم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و همیشه برنامه‌هایی که می‌دهند بررسی می‌کند و نظر خودم را اعلام می کنم.

وی افزود: اول تیم ملی و سپس باشگاه‌ها باید مدنظر قرار بگیرد. با کفاشیان و نبی هم صحبت کردم جلسه دوستانه‌ای بود. به امور بین‌الملل هم سر زدم که خوشبختانه مشکل محمدرضا خلعتبری هم حل شده است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه آیا مدیرعامل دیگری هم در جلسه حاضر بود، گفت:‌مدیرعامل دیگری در این جلسه نبود و من هم به صورت سرزده به فدراسیون آمده بودم.

رویانیان در مورد صحبت‌هایی که مبنی بر جذب محمدرضا خلعتبری مطرح می‌کنند، عنوان کرد: این‌ها همه حرف است و صحبت زیاد می‌کنند، ما نباید به این حرف‌ها گوش کنیم و کار خودمان را می‌کنیم. در کنار این موضوعات از تیم ملی هم به شدت حمایت می‌کنیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
بلیت فروشی عادی برای دربی/ ساعت فروش بلیت فردا مشخص می شود


21.jpg



پرسپولیس نیوز : فروش بليت‌هاي دربي فقط به صورت اينترنتي نیست و بليت به صورت عادي هم در روز مسابقه فروخته می شود. غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات با اعلام این خبر، گفت: مسئولان شوراي تامين اعلام کردند با توجه به حضور تماشاگران از شهرستان‌ها بايد بليت عادي هم فروخته شود وگرنه سازمان ليگ همان طور که وعده داده بود شرايط براي فروش بليت الکترونيک در تمام ورزشگاه آزادي فراهم است اما به خاطر تماشاگراني که از استان‌هاي مختلف ممکن است براي ديدن اين بازي به تهران بيايند بليت عادي هم در روز جمعه فروخته مي‌شود.

وي در مورد ساعت آغاز بليت فروشي در دربي 77 گفت: ساعت فروش بليت فردا مشخص خواهد شد و منتظر نظر مسئولان شوراي تامين و فرماندهي يگان ويژه در مورد زمان آغاز فروش بليت در ورزشگاه آزادي هستيم البته از هم اکنون افرادي که کارت‌هاي الکترونيک را قبلا خريداري کردند مي‌توانند بليت‌هاي 15 هزار توماني دو طرف جايگاه VIP را از طريق اينترنت خريداري کنند. يک سمت اين جايگاه متعلق به هواداران پرسپوليس و سمت ديگر آن متعلق به هواداران استقلال است.
رئيس کميته مسابقات در مورد اين ظرفيت دقيق ورزشگاه آزادي و ميزان بليت فروخته شده براي دربي 77 گفت: ورزشگاه آزادي به ورزشگاه يکصدهزار نفري معروف است اما با توجه به نصب صندلي حداکثر ظرفيت اين ورزشگاه حدود 82 هزار نفر است مگر آنکه تماشاگران بسيار فشرده بنشينند و حتي در راه پله‌ها نيز تماشاگر بنشيند که در ان صورت ممکن است تعداد تماشاگران به 100 هزار نفر هم برسد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پروین : دلم برای دربی‌ها، محمدخانی‌ها و حجازی‌ها تنگ شده/ قلعه‌نویی و دایی بُرد می‌خواهند


218x134xparvin-interview.jpg.pagespeed.ic.nDfl8MhOxQ.jpg



پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: مربیان استقلال و پرسپولیس در دربی 77 می‌خواهند پیروز شوند. علی پروین در مورد شرایط پرسپولیس، دربی 77 و شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان گفت‌‌وگویی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

وقت دربی که می‌رسد همه یاد علی پروین می‌افتد. چرا؟
این لطف شما رسانه‌ها و مردم به من است. بالاخره من هم یکی از بازیکنان در زمین بودم که برای تیم محبوبم تلاش می کردم تا موفق شود. باور کنید دربی آنقدر هیجان داشت که سال‌ها عرق آن بازی‌ها در بدن آدم می ‌ماند. از همه مهم‌تر حضور مردم و تشویق‌های بی‌امانشان بود که باور کنید دلم برای آن روزها تنگ شده است.

نظر شما درباره دربی 77 چیست؟
امیدوارم بازی زیبا و قشنگی شود. چون باور کنید میلیون‌ها هوادار به عشق این دو تیم به ورزشگاه می‌آیند، پای تلویزیون می‌نشینند و در سراسر دنیا بیننده دارد.

خیلی‌ها معتقدند دربی 77 هم مساوی می شود. شما در این باره چه نظری دارید؟
بالاخره دربی حساس است. هیچ تیمی نمی‌آید بی‌محابا به دیگری حمله کند. اگر می‌بینید مساوی در میان است به خاطر حساسیت‌ها است. به ما که کسی نگفت که این بازی مساوی شود. ما همیشه کار خودمان را می‌کردیم ولی فوتبال یک سرش برد است و یک سر باخت و یک سر هم مساوی.

به نظر شما دربی 77 قشنگ از آب درمی‌آید؟
ما امیدواریم که اینطور شود. بالاخره مردم پس از قرعه‌کشی‌ها 6 تا 7 ماه می‌نشینند تا این بازی را ببینند. شما نگاه کنید وقتی قرعه‌کشی می‌شود تمام جدول مسابقات یک طرف و بازی این دو تیم یک طرف. بازی حساس است و باید قطعا هر تیمی که می‌خواهد موفق شود بیشتر تلاش کند، در غیر این‌صورت به بن‌بست می‌خورد. خیلی‌ از موفقیت‌ها در یک بازی در زمین اتفاق می‌افتد. خوب بدوی و هماهنگ باشی، در زمین می‌توانی حریف را شکست دهی. من امیدوارم در کل بازی جوانمردانه و بسیار شاداب باشد که همه از فوتبال لذت ببریم.

چه تیمی برنده می‌شود؟
هر کس که بهتر باشد. هر کس که قدر موقعیت‌های خود را بیشتر بداند. تیمی موفق می‌شود که همه به فکر کمک به همدیگر باشند تا تیم‌شان موفق شود.

می‌گویند وضعیت پرسپولیس بهتر است.
راستش را بخواهید وضعیت پرسپولیس بهتر است. چون آنها با بردی که مقابل فولاد آوردند روحیه‌شان به مراتب بهتر شده اما استقلال با باختی که آورده بالاخره کمی شرایط خاص خودش را دارد. پرسپولیس می‌تواند از این موضوع بهترین استفاده را کند اما نباید فراموش کنیم که جمعه دربی است و شرایط خاص خودش را دارد. باید خیلی از شرایط در این بازی برای رسیدن به موفقیت طی شود.

من از دربی ها مختلفی که دیده‌ام یک چیز را آموخته‌ام و نکته این است که غرور افت این بازی است. غروز برای این بازی چیزی جز دردسر ندارد و نباید از موضوع را بازیکنان ما فراموش کنند.

چرا اغلب دربی‌ها تماشایی نمی شود؟
همان طور که گفتم هیچ یک از تیم‌ها نمی‌آیند بی‌محابا حمله کنند و راحت دروازه‌شان باز شود. به خاطر همین است می‌گویم دربی شرایط خاص خودش را دارد. تا زمانی هم که یک گل رد و بدل نشود تیم‌ها با احتیاط همدیگر را می‌سنجند. حمله می‌کنند و حتی به یکدیگر پاس می‌دهند. چون احتیاط تا قبل از خوردن گل در دستور کار تیم‌ها است. حتی اگر مربیان نخواهند، اما بعدش یک گل که رد و بدل شد تیم‌ها به آب و آتش می‌زنند تا نتیجه را به تساوی بکشانند و به مراتب بازی قشنگ‌تر می‌شود. در این بازی‌ها بازیکنان جوان با تجربه و تاثیرگذار خودشان می‌توانند خوب نشان دهند.

مثل محمدرضا خلعتبری؟
خلعتبری بازیکن خوب و تند و تیزی است، اما دفاع استقلال هم با تجربه است. بالاخره بازیکن باید بداند همه چیز را در زمین به نمایش بگذارد. البته من این را می‌گویم هدف اصلی پرسپولیس، رویانیان، هدایتی و حتی علی دایی این بود که این بنده خدا در لیگی که نامش جعلی است به میدان نرود و به مملکت خودش بیاید. همه زحمت کشیده‌اند و حالا هم باید برای این زحمت آفرین گفت. انشاءالله خلعتبری نیز اگر در زمین بود با صلاحدید کادر فنی کارش را می‌کند. درغیر این صورت حتما بازیکنان دیگری هم هستند. ولی برای آمدن خلعتبری واقعا زحمت کشیده شد. حالا هم کمی شلوغ شده دلیلش را نمی‌دانم. چون اگر او با این همه تلاش در آن لیگ جعلی بازی می‌کرد خدا رحم کند که چه اتفاقی می‌افتد. آن وقت همین آقایان بر خلاف صحبت‌هایی که الان می زنند، واکنش های دیگری نشان می دادند. اما همه چیز تمام شده و ایشان به پرسپولیس آمده است.

این را باید بگویم که این روزها روی پرسپولیس فشارهایی را وارد می‌کنند. فشارها در آستانه دربی باید از روی پرسپولیس برداشته شود.الان تیم نیاز به آرامش کامل دارد تا روز جمعه شاگردان دایی با 25 بازیکن مثل سرباز آماده خدمت به پرسپولیس باشند و تیم را به سوی موفقیت ببرند.

نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کنید؟
هم تیم امیر و هم تیم دایی خوب هستند. قطعا هر دو تا نیز به دنبال برد هستند. انشاءالله بازی زیبا شود. ولی ما ته دلمان پرسپولیسی است و امیدواریم که نتیجه آخر بازی به نفع قرمزها باشد. البته استقلال نیز باتجربه است که قطعا کادر فنی پرسپولیس تمام و کمال این تیم را می‌شناسد.

دلتان برای دربی‌های گذشته تنگ نشده؟
اگر راستش را بخواهید دلم برای دربی‌ها تنگ شده، اما بیشتر برای برخی بازیکنانی که با آنها بازی می‌کردم و یا شاگردم بودند و یا حریفان رودررویم تنگ شده است.

مثل ناصر محمدخانی؟
ناصر حرف نداشت. وقتی که توپ را به او می‌دادی، او توپ را گل می خورد و حریف باید توپ را وسط زمین می‌کاشت. ناصر محمدخانی خودش یکپارچه سلطان فوتبال ایران بود که به نظر من در آن شرایط فوتبال جزء 5 فوتبالیست برتر بود. اما واقعا یاد ناصر حجازی و خیلی دیگر از رفتگان بخیر و انشاءالله خدا به افرادی مثل غلامحسین مظلومی که خدا را شکر به خانه آمد و دیگر بازیکنانی که الان کمی مریض‌احوال هستند سلامتی بدهد. دربی می آید و می‌رود اما خاطراتش می‌ماند و رفاقت‌ها. اما من معتقدم هر وقت استقلال و پرسپولیس قوی بودند تیم ملی هم قوی است.

مجتبی محرمی هم از جمله چهره‌هایی است که خاطرات دربی‌های گذشته را زنده می‌کند.نظرتان در مورد این شاگرد قدیمی‌ات چیست؟
چه آن زمانی که بازی می کردم و چه زمانی که مربی بودم، شاگردان ریز و درشت زیادی داشتم که همه آنها با تعصب و غیرت بازی می کردند. من نمی توانم اسمی از کسی ببرم چون دوست ندارم خدایی نکرده دل بازیکنی از من بشکند.من همه آنها را دوست دارم، چه آنهایی که بازیکن تیمم بودن و چه آنهایی که کنار بودند.لحظه به لحظه فوتبال برایم خاطره است و من می گویم که مجتبی محرمی یکی از آن بازیکنان با تعصب تیم من بود.

به تیم ملی اشاره کردید؛ می‌دانید که کی‌روش تهدید به رفتن کرده است؟
از رادیو و تلویزیون شنیدم. نباید بگذاریم این اتفاق بیفتد. مگر ما ساده به جام جهانی رفتیم تا بخواهیم همه چیز را فراموش کنیم. مثل اینکه همه چیز خیلی زود یادمان رفته، اگر قرار است به جام جهانی برویم تا زنگ تفریح شویم و تیم‌ها به ما بخندند و گل بزنند و خوشحالی کنند، همان بهتر است نرویم. چرا خودمان را خسته کنیم و با احساسات میلیون‌ها هوادار بازی کنیم.

پس این حرف شما انتقادی است؟
نه، دلم برای این فوتبال می‌سوزد. ما با یک برنامه‌ریزی و هشت بازی خوب می‌توانیم در جام جهانی زنگ تفریح نباشیم. اما متاسفانه به جای برنامه‌ریزی سرمربی ما می‌خواهد برود. من همیشه منتقد سرمربیان خارجی دسته سه و چهار بودم اما می‌‌گویم کی‌روش باید بماند و مسئولان و فدراسیون به او کمک کنند. البته لیگ هم مشکل دارد.

چه مشکلی؟
چرا انقدر بازی‌ها را عجله داریم تا فشرده تمام کنیم؟ دلیلش چیست؟ به نظر من فوتبالی‌ها بنشینند و در یک خانواده مشکلات را حل کنند. این خوب نیست که هر روز خبری جدید از تیم ملی بیرون می‌آید. مثل اینکه یادمان رفته فقط 32 تیم به جام جهانی می‌روند. به جای این حرف‌ها به دنبال تدارک باشیم. در مملکتی هستیم که هر وجب از خاکش طلاست. رشته فوتبال که مورد علاقه مردم است بیشتر باید برسیم تا کی‌روش با خیال راحت کارش را بکند. من روز اول گفتم الان هم می‌گویم اگر می‌خواهیم دلمان خوش باشد که به جام جهانی رفته‌ایم و از همان روز اول بخواهیم مقابل بهترین‌های جهان زنگ تفریح باشیم همان بهتر است نرویم. پس به جای این حرف‌ها دنبال برنامه ریزی باشیم.

مثل اینکه خیلی طرفدار تیم ملی هستید؟
من می‌گویم چون مردم دوست دارند تیم ملی کشورشان موفق شود حقشان است تیم ملی خوب، باانگیزه و باطراوت ببینند. ما الان اصلا نباید بگذاریم که کی‌روش این دغدغه‌ها را داشته باشد. تیم را به جام جهانی برده آن هم خودتان می‌دانید در چه وضعی. پس انشاءالله همه یک یاعلی بگویند و به تیم ملی کمک کنند.

در پایان اگر حرفی دارید یا خاطره‌ای در مورد دربی بگویید.
قبلا خاطرات‌مان درباره دربی را گفته‌ایم. من فقط برای دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم تا با یک بازی خوب و هوادارپسند بتوانند رضایت هواداران را جلب کنند. از طرف دیگر از هواداران هم می‌خواهم فقط تیم خود را تشویق کنند تا فوتبال به آنها مزه دهد. برد و باخت در فوتبال است اما نگه‌داشتن حرمت‌ها باید در دستور کار باشد تا فضای فوتبال ما بهترشود و یک پدر بتواند دست پسرش را بگیرد و به ورزشگاه بیاید.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
آشتیانی: اگر مجبور نبودیم جلوی دعوای آنها را بگیریم، بیشتر از شش گل می‌زدیم/ به خاطر گریه استقلالی‌ها، قید خوشحالی را زدیم


xashtiani.jpg.pagespeed.ic.Pg7QPzm2eL.jpg



پرسپولیس نیوز : مدافع ملی‌پوش و پیشین پرسپولیس گفت: در روز بازی 6تایی‌ها می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. حداقل می‌توانستیم تا هشت گل جلو برویم اما از یک سو خودمان غافلگیر شده بودیم و از سوی دیگر در 15 دقیقه پایانی حواسمان به میانداری بین بازیکنان استقلال بود که بهم می‌پریدند و باید جدایشان می‌کردیم.

ابراهیم آشتیانی یکی از حماسه‌سازان بازی 6تایی‌ها بود. مردی که اولین پاس گل را داد. او در گفتگویی اختصاصی با سایت باشگاه پرسپولیس درباره آن بازی تاریخی صحبت کرد.

از روزهای قبل از بازی بگویید، مثل اینکه قبل از آن دربی تمرینات خیلی منظم نبود؟
آن روزها اردوهای تیم ملی خیلی طولانی بود. حدود هشت نفر ملی‌پوش بودیم. بازی‌های مقدماتی جام جهانی بود و با استرالیا بازی داشتیم. استقلالی‌ها هم شرایط مشابهی داشتند. حدود یک هفته قبل از بازی به تمرینات برگشتیم.

با این اوصاف سریع هماهنگ شدید؟
هماهنگ بودیم. آن زمان مثل الان نبود که هر سال بازیکن عوض شود. ما سال‌ها کنار هم بازی کرده بودیم و همه همدیگر را می‌شناختیم.

مثل اینکه آلن راجرز که به مرخصی رفته بود و شب قبل از بازی آمد، مگر آن روزها بازی‌های دربی مثل الان حساس نبود؟
اتفاقا خیلی حساس بود. برای همان بازی ورزشگاه پر شد. حتی دوربین‌ها هم اول آنجا مستقر بودند، بعد گفتند برای مسابقات کشتی مقامات می‌روند و دوربین‌ها منتقل شدند.

آن روزها نسبت تماشاگران چطور بود؟
آن روز شاید کمتر از 20 درصد ظرفیت ورزشگاه استقلالی بودند، بقیه پرسپولیسی بودند.

واقعا؟
بله، استقلالی‌ها یک گوشه نشسته بودند. پرسپولیس طرفداران خیلی بیشتری داشت. طرفداران پرسپولیس از شاهین آمدند و طرفداران استقلال گروهی از طرفداران دارایی بودند. طرفداران شاهین هم خیلی خیلی بیشتر از طرفداران دارایی بودند. می‌توانم بگویم حتی طرفداران دارایی بیشتر از استقلالی‌ها بودند.

در غیاب راجرز، بهزادی تیم را تمرین می‌داد، روز بازی چه کسی تیم را هدایت کرد؟
راجرز خودش هدایت تیم را بر عهده داشت ولی آن روزها این مسائل مطرح نبود. همه با تمام وجود در خدمت تیم بودیم و دلیل موفقیت ما هم همین بود.

شروع آتش‌بازی هم با پاس گل شما بود؟
آن روزها خیلی سرحال بودم. یکی از بهترین بازی‌های عمرم بود. من یک توپ را سانتر کردم. منصور رشیدی آمد توپ را جمع کند، نتوانست و توپ به تیر دروازه خورد، در برگشت حسین کلانی امان نداد.

وقتی دو گل زدید، در بین دو نیمه، راجرز نمی‌خواست با احتیاط بازی کنید؟
او اتفاقا ما را تهییج کرد. می‌گفت با این بازی می‌توانیم به گل‌های بیشتری برسیم.

وقتی چهار گله شدید چقدر دنبال زدن گل‌های بیشتر بودید؟
ما می‌توانستیم آن روز به هشت یا حتی ده گل برسیم. در 15 دقیقه آخر شرایط خاصی بوجود آمد. استقلالی‌ها دیگر نمی‌توانستند بازی کنند. مرتب با هم جنگ لفظی داشتند. تقصیرها را گردن هم می‌انداختند. ما در آن 15 دقیقه بخشی از حواسمان به آنها بود. با تعداد زیادی از آنها در تیم ملی همبازی بودیم. بخشی از تمرکزمان روی این مساله رفته بود که میانداری کنیم تا آنها با هم درگیر نشوند. خودم چند بار آنها را از هم جدا کردم.

این اتفاقات در جریان بازی روی داد؟
در همان جریان بازی اتفاق افتاد و اگر درگیر این مساله نمی‌شدیم، حتما گل‌های بیشتری می‌زدیم. آخر بازی هم اکثر آنها روی زمین افتاده بودند و گریه می‌کردند. ما دیگر سراغ خوشحالی کردن و کری خواندن نرفتیم. وقتی دیدم حال آنها خیلی بد است و بچه‌های استقلال زار زار گریه می‌کنند سراغشان رفتیم و به آنها دلداری می‌دادیم. زیر بغل آنها را گرفتیم تا به طرف رختکن خودشان بروند.

چه چیزهایی می‌گفتید؟
هر چیزی که به ذهنمان می‌رسید تا آنها را آرام کند. مثلا می‌گفتیم این بازی را شانسی بردیم.

پیروزی با 6 گل که شانسی نمی‌شود؟
باید یک چیزی می‌گفتیم که تحمل آن شکست برایشان آسانتر می‌شد.

و کاسه، کوزه‌ها سر جواد ا...وردی شکست؟
او را قربانی کردند، وگرنه اکثر گل‌ها روی ضربات راه دور بود یا اینکه دروازه‌بان و سایر مدافعان بیشتر مقصر بودند. استقلالی‌ها سال‌ها تلاش کردند آن بازی را از ذهن همه خارج کنند ولی هیچگاه موفق نشدند.

نسبت به دربی که در آن زاید سه گل زد چه حسی دارید، بسیاری هیجان آن را با بازی 6تایی‌ها مقایسه می‌کنند؟
آن بازی برای همه ما لذت‌بخش بود. پرسپولیس 10 نفره در 10 دقیقه بازی را بر‌گرداند اما اصلا به پای دربی 6 تایی‌ها نمی‌رسد. اگر به دربی 6 تایی نمره 100 بدهیم، به آن بازی نمره 70 می‌دهم.

شرایط پرسپولیس برای دربی روز جمعه را چطور می‌بینید؟
امیدواریم اتفاقاتی مانند اشتباهات داوری این بازی را تحت تاثیر قرار ندهد. اعتقاد دارم پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد. پرسپولیس حتی در روزهایی که باخته است، سرتر از استقلال بازی کرده ولی الان فکر می‌کنم هم نتیجه و هم بازی بهتر برای پرسپولیس خواهد بود. الان تیم جوانی بسته شده است و اتفاقا این جوان‌ها خیلی خوب جواب داده‌اند. پرسپولیس به موقع و هوشمندانه نقطه ضعف خود را تبدیل به نقطه قوت کرد. الان با حضور نفراتی مثل؛ حقیقی، دهنوی، کفشگری، صادقیان و عالیشاه، خط هافبک پرسپولیس به نقطه قوت بدل شده است تا مشکل سال قبل برطرف شود. الان این تیم پرسپولیس می‌تواند پایه تیمی باشد که حتی به قهرمانی آسیا برسد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
صادقیان: می‌خواهم در جام جهانی برزیل بازی کنم، آن وقت از دربی بترسم؟/لذت می‌برم وقتی پاس گل می‌دهم


206x136xsadeghian2.jpg.pagespeed.ic.HV38og-uVt.jpg



پرسپولیس نیوز : هافبک سرعتی - تکنیکی پرسپولیس گفت: می‌خواهیم قهرمان لیگ بشویم و می‌خواهم در جام جهانی برزیل بازی کنم، آنوقت از دربی بترسم؟

پیام صادقیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط خود برای بازی دربی افزود: در تمرین روز دوشنبه مچ پایم پیچید و باعث درد و تورم شد اما کادر پزشکی کارهای لازم را انجام داد و خیلی امیدوارم که برای بازی مشکل نداشته باشم. حتی اگر کمی هم درد داشته باشم در بازی شرکت می‌کنم. روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم. بازی دربی یکی از بازی‌های مستقیم ما برای صعود در جدول لیگ است و بچه‌ها خودشان را از هر جهت برای این بازی آماده کرده‌اند.

وی درباره اینکه آیا برای دربی با توجه به اینکه تجربه اول او است استرس دارد یا نه، تصریح کرد: استرس کجا بود؟ اصلا استرس چیست؟ مرتب می‌گویند جو این بازی سنگین است. بازی که جو ندارد. من فوتبال خودم را بازی می‌کنم. حالا می‌خواهد 10 هزار نفر در ورزشگاه باشند یا 100 هزار نفر، فرقش این است که با تماشاگر بیشتر، انرژی بازیکن بیشتر می‌شود، این که نگرانی ندارد.

صادقیان در خصوص این سوال که خیلی‌ها منتظر هستند ببینند آیا بازی‌های خوب جوان‌های پرسپولیس در بازی استقلال هم ادامه پیدا می‌کند، گفت: الان طوری شده که وقتی به یک بازیکن می‌گویند «جوان» انگار توهین شده است. کجای این مساله عجیب است که یک بازیکن در 21 یا 22 سالگی در نقطه اوج باشد. نمی‌دانم چرا همه روی این مساله حساس هستند. من در 16، 17 سالگی جام جهانی دیدم. اولین گل لیگ برتری خودم را به صبا و در همین سن و سال زدم. الان پنج سال است در لیگ برتر بازی می‌کنم و همه رده‌های ملی را گذرانده‌ام. به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کرده‌ام. هدف من حضور در جام جهانی برزیل است، آن وقت چرا باید برای بازی در لیگ برتر یا دربی مشکل و استرس داشته باشم؟

هافبک تهاجمی پرسپولیس درباره اینکه سید مهدی سید صالحی دومین گل خود را هم روی پاس گل او به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: سید، خیلی شیرین و خوش اخلاق است. او مهاجم فرصت‌طلبی هم به حساب می‌آید. با یکی، دو بار صحبت می‌فهمی که همبازیانت چه می‌خواهند و تا جایی که از دستم بر بیاید می‌خواهم به او کمک کنم. نه فقط به او که به همه تیم و سایر مهاجمان کمک می‌کنم. من پاس گل دادن را بیشتر از گل زدن دوست دارم. این را از ته دل می‌گویم. به نظرم لذتی که در پاس گل دادن وجود دارد، در گل زدن نیست. من اینطور هستم، حالا فرصت هم پیش بیاید، گلزنی هم می‌کنم. من اعتقاد دارم وقتی در موقعیتی نیستی که گل بزنی، نباید خودت و تیم را اذیت کنی، خب پاس بدهی، بهتر است. بازیکن تیم برنده بودن خیلی بهتر از گلزن تیم بازنده بودن است. من لذت می‌برم وقتی پاس گل می‌دهم.

وی در پایان گفت: علی آقا تا حالا به من اطمینان کرد و فرصت داد که بازی کنم. خدا را شکر از همان بازی اول توانستم جواب این اعتماد را بدهم. الان هم به چیزی غیر از این فکر نمی‌کنیم که دربی را ببریم و هر چه زودتر خودمان را به صدر جدول برسانیم تا انتظار طولانی هواداران هم تمام شود. به خاطر همین وقتی بتوانم کاری کنم که برای تیم خوب باشد، لذت می‌برم و خیلی در فکر گل زدن نیستم.
 
بالا