• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
برگزاری نشست شورای مدیران و معاونان باشگاه به ریاست محمد رویانیان


218x146x00.jpg.pagespeed.ic.lScSfxbZcM.jpg



پرسپولیس نیوز : نشست شورای معاونان و مدیران باشگاه پرسپولیس امروز در محل باشگاه به ریاست محمد رویانیان برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در آغاز این نشست، ابتدا بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه گزارشی را از فعالیت‌های باشگاه در حوزه‌های مختلف مطرح کرد. این نشست مصوبات گوناگونی هم داشت.

بررسی تفاهم‌نامه‌های همکاری در حوزه تیم‌های پایه و آکادمی فوتبال، ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه پرسپولیس توسط داریوش سودی ریاست این دانشگاه، استقبال شدید از ثبت نام در دانشگاه پرسپولیس و اقدامات صورت گرفته برای خودکفایی دانشگاه از مسائل مهم مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین مصوب شد به مناسبت روز کارمند، از پرسنل باشگاه تقدیر شود. در جلسه امروز دکتر اسماعیلی معاونت فرهنگی و اجتماعی باشگاه نیز درباره برگزاری تورنمنت چند جانبه پیشکسوتان طرحی را ارائه کرد که مقرر شد توسط بخش‌های مربوطه پیگیری و اجرا شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در جلسه امروز از معاونان و مدیران مجموعه خود خواست پیوسته وحدت رویه و هم‌افزایی در اجرای امور را در دستور کار خود قرار بدهند. وی در همین راستا از منتقمی قائم مقام باشگاه به جهت ساختارمند کردن باشگاه، ایجاد نظم و انضباط در **** اداری و حل و فصل بسیاری مسائل به ابتکار خود، تقدیر و تشکر کرد.

از مسائل مهم مطرح شده در نشست امروز، مسائل مربوط به بازی دربی بود که درباره آنها بحث و تصمیم‌گیری شد، همچنین مقرر شد برای رفاه حال هواداران اقدامات لازم صورت بگیرد.

در این نشست محمد پنجعلی مدیر تیم فوتبال بزرگسالان نیز مباحثی درباره تیم فوتبال مطرح کرد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پیشکسوتان پرسپولیس چهارشنبه به میدان می‌رون


xlogo2.JPG.pagespeed.ic.FAmbIgcnSo.jpg


پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس فردا در چارچوب رقابت‌های قهرمانی تهران به میدان می‌روند. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، پیشکسوتان پرسپولیس از ساعت 17 چهارشنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) در چهارمین بازی خود میزبان تیم تربیت بدنی شهرری خواهند بود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پاسخ باشگاه پرسپولیس به استقلالی‌ها ؛ بازیکنان پرسپولیس نیازی به پاداش ندارند/ شادی دل هواداران سرلوحه کار ماست


218x160xghodoosi.jpg.pagespeed.ic.TUI3-tyyK8.jpg



پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس در واکنش به پاداش مسئولان باشگاه استقلال عکس‌العمل نشان داد.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در جلسه امروز مدیران باشگاه یکی از اعضا به محمد رویانیان پیشنهاد داد که با توجه به اظهارات مسئولان باشگاه استقلال پاداشی برای پیروزی دربی توسط بازیکنان در نظر گرفته شود.

وی افزود: سپس مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با توجه به سیاست‌های بازیکنان به این نتیجه رسید که شادی دل هواداران و سربلندی پرسپولیس در دستور کار آنها قرار دارد و آنها برای پاداش بازی نمی‌کنند.

رویانیان گفت: بازیکنان ما هدف‌شان این است تا دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کنند و ان‌شاءالله بعد از بازی در صورتی که آقای دایی صلاح دانست پاداش و یا مسائلی دیگر برای بازیکنان در نظر گرفته خواهد شد اما تا الان رقم و مسئله‌ای در این باره پیش نیامده و پرسپولیس روز جمعه فقط به خاطر شادی دل هوادارانش به میدان خواهد رفت.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
شهبازی : ITC خلعتبری نیم‌ ساعت قبل از بازی هم برسد می‌تواند در دربی حاضر شو


219x132xsabt.khalat.jpg.pagespeed.ic.ipsl8OqKLB.jpg



پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: ITC خلعتبری نیم ‌ساعت قبل از بازی هم برسد، این بازیکن می‌تواند در دربی حاضر شود. مصطفی شهبازی در مورد وضعیت حضور محمدرضا خلعتبری در دربی 77، گفت: هنوز ITC محمدرضا خلعتبری به دست ما نرسیده است. اگر باشگاه پرسپولیس ITC را حتی نیم‌ ساعت قبل از مسابقه روز جمعه به ما ارائه کند این بازیکن برای حضور در بازی با استقلال مشکلی نخواهد داشت و می‌تواند در این دیدار به میدان برود.

وی ادامه داد: البته باشگاه پرسپولیس باید تاریخ فسخ قرارداد خلعتبری را هم به ما اعلام کند.

شهبازی در مورد اینکه شب گذشته در برنامه 90 اعلام شده بود 13 تیر ماه قرارداد خلعتبری فسخ شده است، گفت: در این صورت مشکلی وجود ندارد و باشگاه پرسپولیس باید این تاریخ را به ما ارائه کند. دربی 77 پایتخت روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حاشیه تمرین پرسپولیس؛ دوربین شبکه خبر پشت درهای بسته تمرین پرسپولیس ماند/تشویق شدید خلعتبری با کری علیه استقلال


207x138x22.jpg.pagespeed.ic.Lbonw4fNwA.jpg



پرسپولیس نیوز : دوربین شبکه خبر مجوز ورود به تمرین تیم پرسپولیس را پیدا نکرد.

گزارشگر و تصویربردار یکی از برنامه های شبکه خبر برای پوشش تمرین عصر روز سه شنبه پرسپولیس به درفشی فر رفته بودند،اما به دلیل اینکه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده تمرینات پشت درهای بسته برگزار می شود مجوز ورود را به داخل پیدا نکردند.

این احتمال وجود دارد در صورتیکه دایی و شیرینی قبول کنند فقط نمایندگان شبکه خبر وارد مجموعه شوند اما سایر رسانه ها حق ورود ندارند.

*حدود 100 تماشاگر در ساعت 17 در پشت درهای بسته حضور یافتند.

*محمد رضا خلعتبری به شدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شدند.در جملات طرفداران پرسپولیس،کری علیه استقلال وجود داشت.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
ناظر انضباطی دربی 77 معرفی شدند


x1.jpg.pagespeed.ic.5glk1U_0G4.jpg



پرسپولیس نیوز : اسامی ناظرین انضباطی دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر از سوی کمیته انضباطی اعلام شد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی ساعت 18:50 جمعه،‌ 15 شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که عنایت اله دهمیانی به عنوان ناظر انضباطی در این دیدار حضور دارد.

همچنین روزبه وثوق احمدی نیز به عنوان ناظر نامحسوس برای این دیدار از سوی کمیته انضباطی در نظر گرفته شده است و اسماعیل حسن زاده نیز به عنوان ناظر ویژه کمیته انضباطی در ورزشگاه آزادی حضور خواهد داشت.
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
دوستان امکانش هست مثلا یه نفر 4تا بلیت بگیره ؟!
میخوام اگر امکانش جور شد عازم شیم ... هم فاله هم تماشا :دی
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دست مدافع پرسپولیس شکست/ علی‌عسگر بازی با استقلال را از دست داد


207x138xaliasghari.jpg.pagespeed.ic.FUBXkGWR5I.jpg



پرسپولیس نیوز : حمید علی‌عسگر به دلیل شکستگی دست بازی با استقلال را از دست داد.

حمید علی‌عسگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از ناحیه دست دچار شکستگی شد. از همین رو این بازیکن به دلیل اینکه دست خود را گچ گرفته بازی با استقلال را از دست داد. وی باید 10 روز دیگر دستش در گچ باشد تا تکلیفش برای بازی‌های بعدی مشخص شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
در تمرین امروز ؛حضور صادقیان و خلعتبری در تمرین گروهی/شعار علیه فردوسی پور،فتح الله زاده و ماجدی

200x130x3.jpg.pagespeed.ic.AQ7x3NOo5B.jpg



پرسپولیس نیوز : پیام صادقیان در تمرین گروهی پرسولیس حضور یافت.

وی که در تمرین عصر دوشنبه سرخپوشان دچار آسیب از ناحیه مچ پا شده بود،امروز بدون مشکل تمرین کرد.

وی بدین ترتیب برای حضور در دربی مشکلی ندارد.

*محمد رویانیان در تمرین تیم پرسپولیس حضور یافت.وی به محض حضور در درفشی فر از طرف هوادارانی که بیرون درب ورزشگاه بودند تشویق شد.

* قبل از شروع تمرینات تاکتیکی دایی بازیکنان را به دو تیم سبز و بنفش تقسیم کرد و برای آنها مسابقه‌ای که در آن پرش و بغل پا زدن تمرین می‌شد، در نظر گرفته بود که در این مسابقه تیم سبز تیم بنفش را شکست داد و دقایقی شوخی و خنده و بگو و بخند در تمرین حرف اول را می‌زد. در تمرین امروز دایی سعی کرد تا بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی برای بازی روز جمعه آماده کند.

*حمید رضا علی عسگری با لباس شخصی در تمرین حاضر شد.دست راست وی گچ گرفته شده است و به همین دلیل نمی تواند در بازی جمعه به میدان برود.

*قرار بود درب تمرین امروز بسته باشد اما با پادرمانی دایی و رویانیان درب تمرین باز شد. یکی از نکات تمرین امروز بلاتکلیفی خبرنگاران بود. ابتدا قرار شده بود تمرین پشت درب‌های بسته باشد اما به یک باره درب تمرین باز شد و هواداران و خبرنگاران به داخل رفتند.

*هواداران پرسپولیس علیه عادل فردوسی پور،علی فتح الله زاده و میرشاد ماجدی شعار سر دادند.

* حدود 150 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که این هواداران با شعارهایی مبنی بر اینکه به احترام سردار شش‌تایی‌ها خبر دار برای استقلالی‌ها کری خواندند.

*دایی با فریادهای بلندش در تمرین امروز به بازیکنان گوشزد می‌کرد که در محوطه 18 قدم فقط گل بزنند و زیاد با توپ حرکت نکنند.

* در تمرین امروز خلعتبری بعد از زدن هر گل توسط هواداران به شدت تشویق می‌شد.

* ابراهیم تقی‌پور مدافع سابق استقلال میهمان ویژه تمرین امروز بود.

* محمد رویانیان در طول تمرین به دور زمین قدم می‌زد و با تلفن همراه خود صحبت می‌کرد.

* در پایان تمرین بازیکنان در قالب دو تیم در زمین هندبالی به فوتبال دست‌‌گرمی پرداختند.

*محمد رضا خلعتبری به شدت تشوبق شد.وی هم در تمرینات گروهی پرسپولیس حضور یافت.

*محمد رویانیان دقایقی با مارکار آقاجانیان گفت و گو کرد.

*بازی تحت فشار یکی از بخش های اصلی تمرین روز سه شنبه پرسپولیس بود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رویانیان: مازندرانی‌ها همه دوست‌داشتنی هستند/بدون خلعتبری هم حریف استقلال هستیم


210x147xrooyanian2.jpg.pagespeed.ic.c8SQ8-QQzO.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بدون خلعتبری هم حریف استقلال در دربی هستیم.

محمد رویانیان پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به تمرینات با نشاط و با انگیزه‌ای که داریم آماده بازی روز جمعه هستیم. ما بسیار سرحال و قبراق تمرین کردیم و خوشبختانه همه چیز برای یک بازی خوب مهیا است. متأسفانه ما یک محروم برای بازی روز جمعه داریم که نمی‌دانم چرا این فرد را اینطور محروم کردند.

وی افزود: منظور من امید عالیشاه است که به او خیلی تند تند کارت دادند و دلیلش را نمی‌دانم. من از این برخوردها بسیار ناراحتم و دلیلش را اصلاً‌ نمی‌دانم ولی بقیه بچه‌ها در شرایط بسیار خوبی هستند و مشکل خاصی ندارند.

رویانیان در مورد خلعتبری نیز گفت: خوشبختانه این بازیکن تمرینات خود را با ما آغاز کرده و مجوز بازی او را باید علی دایی صادر کند. از لحاظ کارهای مجوز بازی نیز ایشان همه کارهای نهایی‌اش را انجام داده اما می‌دانم خیلی‌ها دوست دارند که خلعتبری بازی نکند. شاید باورتان نشود خیلی‌ها فقط شعار دادند و گفتند که باید در این زمینه عرق ملی داشته باشیم اما همه فقط شعار دادند و همه دوست داشتند یک اتفاقی برای خلعتبری بیافتد که به پرسپولیس نیاید. من فقط برای این عزیزان متأسفم، برای باشگاهی که هواداران‌شان ارزش آنهاست اما خودشان را طوری دیگر فریب می‌دهند و دست به هر کاری می‌زنند و آنقدر تماس می‌گیرند به خارج و داخل آب که یک بازیکن برای تیم حریف بازی نکند.

وی یادآور شد: متأسفانه کارهایی داخلی و خارجی کردند تا خلعتبری ضربه بخورد. منظور از این کارشان را نمی‌دانم، رضایتنامه او صادر شده و فدراسیون فوتبال امارات نیز اقدامات لازم را انجام داده اما متأسفانه شرایط تمام دنیا با ایران فرق دارد و همه در ایران می‌خواهند دیگری موفق نشود.

رویانیان درباره نگرانی هواداران نیز گفت: من نگران نیستم که خلعتبری بازی کند یا خیر. ما 25 سرباز داریم که همین‌ها حریف استقلال هستند، خلعتبری بیاید بهتر، اگر نشد هیچ مشکلی نداریم. مگر در هفت هفته گذشته خلعتبری را داشتیم؟ ما در هفته هشتم باید مقابل استقلال قرار بگیریم و نمی‌دانستیم آیا او را در اختیار داریم یا خیر، بالاخره جور شد که خلعتبری آمد حالا شاید او یک هفته دیگر بازی کند و یا دو هفته دیگر بازی کند آقایان هرچه دوست دارند بزنند تا او بازی نکند. ما مشکلی در این زمینه نداریم چون هدف آنها کاملاً مشخص است. باید ببینیم زمین و زمان در این‌باره چه می‌گویند.

رویانیان درباره کری‌هایی که بین پرسپولیس و استقلال پیش آمده یادآور شد: اینها مسائلی طبیعی است یکسری کری‌خوانی‌ها قبل از دربی همیشه هست و مشکلی نیست. اگر این کری‌‌خوانی‌ها نباشد، شماها، خبرگزاری‌ها و شبکه‌ها چه کاری انجام دهند، من نمی‌دانم، پس این کری‌خوانی‌ها به نفع شما هم هست.

رویانیان ادامه داد: ما سه بازیکن را به پرتغال فرستادیم و کار بزرگی بود، این بازیکنان قرارداد بسته‌اند و قطعاً‌ آینده درخشانی دارند. امروز عکس اسماعیل‌زاده با بیرامار را دیدید و قطعاً‌ نفرات بعدی هم می‌روند. امکان دارد این بازیکنان ترانسفر شوند یا برگردند. سن بازیکنان ما زیر 21 سال است اما تجربه بازی در بزرگسالان را دارند.

رویانیان در پایان درباره نارحتی برخی بازیکنان از حضور خلعتبری در پرسپولیس نیز گفت: اصلاً‌ اینطور نیست همه با خلعتبری از تیم ملی، باشگاه‌ها و حتی در ذوب‌آهن رفیق هستند. اتفاقاً باورتان نمی‌شود همه به من زنگ می‌زدند و می‌گفتند خلعتبری را زودتر به پرسپولیس بیار. مازندرانی‌ها همه دوست داشتنی هستند، ان‌شاءالله ما به دنبال کسب سهمیه هستیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حقیقی: دربی قابل پیش‌بینی نیست/ فوتبال بالا و پایین دارد


214x139xhaghighi-conferenc.jpg.pagespeed.ic.5Kd_EH-2W9.jpg



پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرگز دربی قابل پیش‌بینی نیست.

علیرضا حقیقی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه پس از برد مقابل فولاد در بهترین شرایط ممکنه قرار داریم و به دنبال گرفتن سه امتیاز بازی جمعه هستیم.

وی افزود: در فوتبال هیچوقت نتایج قابل پیش‌بینی نیست. چون فوتبال بالا و پایین دارد اما می‌خواهیم با یک بازی خوب به بالای جدول برویم تا به هواداران هدیه بدهیم. انگیزه لازم در تیم وجود دارد و امیدوارم که به هدف‌مان برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من در دربی‌ها هم روی نیمکت بودم و هم در ترکیب اصلی، تیمی موفق خواهد شد که صد درصد تمرکزش در زمین اجرا شود تا راحت‌تر دروازه حریف را باز کند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
خیر پرسپولیس در تمرین امروز رونمایی شد


xlogo.jpg.pagespeed.ic.iYWd_ROHUe.jpg



پرسپولیس نیوز : پس از حسین هدایتی محمد رویانیان اعلام کرد که روز چهارشنبه از دومین خیر پرسپولیس که بابت حضور خلعتبری در جمع سرخپوشان دست به جیب شد رونمایی می‌شود.

از همین رو رضا امیری صاحب یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها که اهل خوزستان است در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا کرد و از وی به عنوان دومین خیر که به پرسپولیسی‌ها برای آمدن خلعتبری کمک کرد، رونمایی شد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
سیدصالحی:فکر نمی کنم طرفداران استقلال با من برخورد بدی داشته باشند/تلاشم را می کنم در دربی گل بزنم


219x137xseyedsalehi2.jpg.pagespeed.ic.UlbKlfqW2e.jpg



پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم پرسپولیس گفت:فکر نمی کنم طرفداران استقلال با من برخورد بدی داشته باشند.

سید مهدی سید صالحی پس از پایان تمرین روز سه شنبه سرخپوشان عنوان کرد:خدا را شکر پس از پیروزی مقابل فولاد شرایط خوبی داریم.امیدوارم روز جمعه مسابقه خوبی را شاهد باشیم و هر دوتیم بازی جوانمردانه ای را ارائه دهند.

وی درباره اینکه فکر می کند هواداران استقلال با او چه برخوردی داشته باشند گفت:من هر جا بودم سعی کردم کاری کنم که هواداران از دست من ناراحت نشوند.در استقلال هم سالهای خوبی داشتم.فکر نمی کنم طرفداران استقلال با من برخورد بدی داشته باشند.با این وجود بستگی به خودشان دارد.

سید صالحی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش در دربی گل می زند یا نه اظهار داشت:دست خداست.من همه تلاشم را می کنم که در این مسابقه گل بزنم ولی نهایت این مساله دست آن بالایی است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
بنگر:مقابل بهتر از مهاجمان استقلال هم بازی کرده ایم/سعی می کنیم جوابگوی هواداران باشیم


198x131xbengar.jpg.pagespeed.ic.LRJQou8mVT.jpg



پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت:ان شالله جمعه یک بازی باشد که هر کسی حقش است ببرد. محسن بنگر پس از پایان تمرین روز سه شنبه پرسپولیس عنوان کرد:وضعیت تیم خوب است.خوب تمرین می کنیم.امیدوارم بازی خوبی شود و تماشاگران بازی خوبی را ببینند.

وی ادامه داد:ما تمام سعی مان را برای این بازی می کنیم.همه مسابقات سه امتیاز دارد اما سعی می کنیم جوابگوی هواداران در این مسابقه باشیم.

مدافع پرسپولیس درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی گفت:پیش بینی نمی کنیم ولی امیدوارم هر تیمی حقش است برنده شود.ان شالله جمعه یک بازی باشد که هر کسی حقش است ببرد.

بنگر درباره تقابل با مهاجمان استقلال و اینکه مدافعان پرسپولیس بازی سختی خواهند داشت گفت:اینجوری هم نیست.ما مقابل فورواردهای بهتر از استقلال هم بازی کرده ایم.مهم این است تیم مان خوب بازی کند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حقیقی: خلعتبری می تواند دربی را برای ما در بیاورد/خوب هستم و مشکلی ندارم



211x147xrezahaghighi.jpg.pagespeed.ic.bfGOwXaAwV.jpg



پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت:دوست داشتم مقابل فولاد بازی کنم تا برای دربی آماده شوم.

رضا حقیقی پس از تمرین روز سه شنبه پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در آستانه دربی عنوان کرد:خدا را شکر وضعیت خوبی داریم.شکر خدا توانستیم فولاد صدرنشین را شکست بدهیم و اعتماد به نفس بالایی داریم.فکر و ذکرمان این است که در بازی با استقلال برنده شویم.

وی ادامه داد:برای دربی دو روز به اردو می رویم تا با استراحت کامل به مصاف حریف برویم.در حال حاضر همه بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردارند.

هافبک پرسپولیس درباره وضعیت خود گفت:من یک مصدومیت قبلی داشتم.دوست داشتم مقابل فولاد بازی کنم تا برای دربی آماده شوم.خدا را شکر اتفاقی نیفتاد.الان هم خوب هستم و مشکلی ندارم.

حقیقی درباره حضور محمد رضا خلعتبری در پرسپولیس گفت:خلعتبری بازیکن خوبی است و باعث می شود روند ما خیلی خوب شود.ان شالله کمک می کند تا برنده دربی شویم.به نظرم خلعتبری می تواند دربی را برای ما در بیاورد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
«الا يا ايها «دّايي» كجا بودي تو تا حالا؟! - كه فولادو تركّوندي، برو سروقت آبي‌ها!»

واقعا پیشکوست ها یه حرف خیلی خوب زده باشند همین بود که یه پرسپولیسی میتونه پرسپولیس رو موفق کنه

واقعا این جمله رو باید با آب طلا نوشت


اگه استقلال رو ببریم میریم برا قهرمانی
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
واقعا پیشکوست ها یه حرف خیلی خوب زده باشند همین بود که یه پرسپولیسی میتونه پرسپولیس رو موفق کنه

واقعا این جمله رو باید با آب طلا نوشت


اگه استقلال رو ببریم میریم برا قهرمانی
100% دادا میگم امیرجان اگه دیگه چیه شک نکن میبریم اونم با یه بازی فوق العاده
 

sorkhe-sorkh

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2012
نوشته‌ها
418
لایک‌ها
717
باز شروع شد
آقايون مدير انگيزه پست دادن رو از آدم نگيريد. اينجا خبرگزاريه يا محل پستاي شخصي بچه ها .
فرق شما با مديراي سياسي كه دو روزه اومدن تو فوتبال چيه؟ مگه فوتبال ورزش يه طرفه اس كه درباره رقيب هفته بعد تيممون صحبت نكنيم؟
 
بالا