• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
از فلافل و ابميوه بگير تا شيريني و چلوكباب و سوشي و نهنگ و ... شرط بستيم سر اين بازي واي به حالتون مساوي كنيد

منم چند تا شرط سنگین بستم

پول هم ندارم تازه : دی

انقدر امیدوارم که میبره بدون پول شرط سنگین بستم
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
طرف دوست نداره باخت بده پس میاد برای نهایت مساوی

فرصت خوبی برای ترکوندن فراهمه
خبر بد اینه ظاهراً به یکی از مدافعاش استراحت داده این جوون خوب سوتی میده
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
دوستان بلیت فروشی چه ساعتی و چه روزی هست ؟!
گیر میاد 100% ؟! این همه راه رو نکوبیم بیایم ندیده برگردیم :دی
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
دوستان بلیت فروشی چه ساعتی و چه روزی هست ؟!
گیر میاد 100% ؟! این همه راه رو نکوبیم بیایم ندیده برگردیم :دی

سلام
احتمالا از همون 10صبح اوکیه

ولی شما تا ساعت 4-5هم برسی جا هست طبقه دوم

اما زودتر بری بهتره!
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
[h=1]تا فردا ITC خلعتبري به تهران مي‌رسد[/h]
[h=2] مسئولان باشگاه عجمان پس از پيگيري‌هاي مکرر مسئولان باشگاه پرسپوليس اعلام کردند ITC خلعتبري امروز يا فردا به تهران مي‌رسد.[/h]
00945651.jpg

به گزارش فارس، مسئولان باشگاه پرسپوليس براي گرفتن ITC محمدرضا خلعتبري با مسئولان باشگاه عجمان و فدراسيون فوتبال امارات تماس‌هايي را امروز برقرار کردند که در نهايت عجماني‌ها به پرسپوليسي‌ها اعلام کردند که ITC خلعتبري امروز يا فردا به تهران خواهد رسيد و مشکل خاصي در اين زمينه وجود ندارد.

گفتني است عجماني‌ها از طريق فدراسيون فوتبال امارات نيز پيگيري صدور ITCخلعتبري بودند.

 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
[h=1]استيلي: وضعيت قرمزپوشان بهتر از آبي‌هاست[/h]
[h=2] پيشکسوت باشگاه پرسپوليس گفت: با تهديدهاي کسر امتياز هواداران نبايد کاري کنند که دودش به چشم باشگاه پرسپوليس برود.[/h]
00031752.jpg

حميد استيلي اظهار داشت: بالاخره بايد قبول کنيم که دربي هميشه حساس و مورد توجه ميليون‌ها هوادار ايراني است. قطعاً به نظر من امسال بازي يک مقدار نسبت به سال‌هاي ديگر جذاب‌تر و زيباتر خواهد شد.

به گزارش فارس،وي افزود: دليل اصلي‌اش هم اين است که تيم‌ها نسبت به سال‌هاي قبل شرايطشان بهتر است و زودتر مربيان خود را شناخته‌اند و آماده شدند. پرسپوليس 10 بازيکن جديد و جوان را به خدمت گرفته و روند خود را به خوبي دنبال مي‌کند.

وي افزود: از طرفي ديگر استقلال هم نتايج خوبي را گرفته و 9 مهره ملي‌پوش، کليدي و با تجربه دارد که در بازي مي‌توانند تأثيرگذار باشند. به نظرم ضربات ايستگاهي و جنگ هافبک‌ها در اين بازي مخصوصاً در خط مياني قطعاً برگ برنده موفقيت يک تيم است. البته دو تيم نقاط ضعف و قوت‌هايي دارند که بايد مربيان آنها را تا الآن شناخته باشند.

استيلي تأکيد کرد: آناليز بازي‌ها قطعاً در موفقيت‌ يک تيم بسيار مهم و ضروري است تا تيم مربوطه بتواند ضربه لازم را به حريفش بزند. پرسپوليس متأسفانه مهره خوب و تأثيرگذارش يعني عاليشاه را خيلي بد از دست داد اما از طرفي ديگر اميدوارم خلعتبري بازي کند چون از لحاظ روحي براي پرسپوليس خيلي عالي است.

پيشکسوت پرسپوليس درباره هواداران نيز گفت: هواداران هميشه به پرسپوليس کمک مي‌کنند و بعد از من از ژوزه، دنيزلي و يحيي خيلي خوب حمايت کردند. نقطه مثبتش فينال جام حذفي بود که علي‌رغم اينکه پرسپوليس باخت اما 100هزار نفر آمدند و پس از ضربات پنالتي خيلي خوب رفتند که همه گفتند برگ برنده بازي هواداران بودند. به نظرم صحه صدر هواداران بايد در دربي در حمايت از پرسپوليس بيشتر باشد تا کادر فني و بازيکنان بتوانند خود را ثابت کنند. خوشبختانه باشگاه نيز تمام کارهاي لازم را براي اينکه پرسپوليس در آرامش باشد انجام داده و اميدوارم به دور از غرور که به تيم‌ها ضربه مي‌زند فقط به بازي روز جمعه فکر کنند. البته باز هم مي‌گويم کار سخت است و تيمي موفق مي‌شود که تمرکز بالايي داشته باشد.







[h=1]حقيقي: اگر نباشم به نيلسون روحيه مي‌دهم[/h]
[h=2] دروازه‌بان پرسپوليس مي‌گويد اگر نيلسون در ترکيب ثابت پرسپوليس برابر استقلال باشد، به او روحيه مي‌دهد.[/h]
00943394.gif

عليرضا حقيقي درباره وضعيت پرسپوليس در آستانه داربي 77 اظهار کرد: شکر خدا هم از لحاظ روحي - رواني و هم از نظر بدني با تمرين‌هاي خوبي که انجام داده‌ايم، آماده هستيم. تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم که بهترين بازي خود را انجام دهيم و سه امتياز ديدار مقابل استقلال را به دست بياوريم.

به گزارش ايسنا،او درباره شرايط خود گفت: در حال حاضر آمادگي بالايي دارم و خيلي باانگيزه‌ام. قبلا هم گفته‌ام تا زماني که آن بالايي نخواهد، بازي کردن عليرضا حقيقي که هيچ، برگي هم از شاخه درخت نمي‌افتد. قاعدتا نيمکت‌نشيني براي هر بازيکني خيلي سخت است اما چاره‌اي نيست بايد صبر کرد و در عين حال تلاش بيشتري انجام داد تا بالاخره به ترکيب اصلي رسيد.

حقيقي با اشاره به اينکه اگر مقابل استقلال در ترکيب نباشد به نيلسون روحيه مي‌دهد، گفت: در همه بازي‌ها به نيلسون روحيه مي‌دهم چرا که مشکلي با هم نداريم. مهم نتيجه گرفتن پرسپوليس است نه بازي کردن من.

او درباره خاطرات خود از داربي‌هاي گذشته هم گفت: فوتبال هميشه بالا و پايين زياد دارد. از داربي هم خاطرات تلخ و شيرين زيادي دارم. بايد از گذشته‌ها درس گرفت. اميدوارم بتوانيم اين بازي را ببريم و بالاي جدول بمانيم.

دروازه‌بان پرسپوليس همچنين درباره لغو اردوهاي تيم ملي و ناراحتي کي‌روش به ايسنا گفت: متاسفانه اين هم از بي‌خيالي مسئولان ماست. آماري شنيدم مبني بر اينکه در فيفا دي بعدي نزديک به 200 کشور دنيا بازي تدارکاتي دارند و فقط ايران است که ليگ خود را برگزار مي‌کند. متاسفم براي هر کسي که مسئول اين وضعيت است و دلش براي فوتبال نمي‌سوزد. خيلي زشت است که کي‌روش - که ايراني هم نيست - بيشتر از مسئولان ايراني براي تيم ملي دلش مي‌سوزد.

او گفت: وقتي تيم ملي به جام‌جهاني صعود کرد بعضي از مسئولان فقط به دنبال عکس گرفتن و مطرح کردن نام خودشان بودند و اين واقعا تاسف‌بار است. اميدوارم که مديران زودتر به خودشان بيايند و ديگر بيشتر از اين زمان را از دست ندهند. دير بجنبيم تيم ملي فرصت‌هاي آماده‌سازي را از دست مي‌دهد.

 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
[h=1]پرسپوليسي‌ها از استقلالي‌ها باانگيزه‌تر هستند[/h]
[h=2] مهاجم سابق پرسپوليس مي‌گويد در حال حاضر دو تيم پرسپوليس و استقلال هجومي و رو به جلو بازي مي‌کنند و اين مي‌تواند نويد دهنده يک بازي تهاجمي و جذاب از سوي دو تيم باشد.[/h]
00943007.gif

فرشاد پيوس در حاشيه‌ مراسم تجليل از مرحوم ناصر حجازي درباره‌ برگزاري اين مراسم گفت: اين‌که در اين مراسم هنرمندان هم حضور قابل توجهي داشتند، بسيار برايم جالب بود و نشان داد هنرمندان نيز فوتبالي هستند و حضورشان قابل تحسين بود. با هم ارتباط خوبي برقرار کرديم که اميدوارم اين پيوندها ادامه داشته باشد.

به گزارش ايسنا،مهاجم سابق پرسپوليس خاطرنشان کرد: اين‌گونه همايش‌ها بايد بيشتر برگزار شود و البته از کساني که در فوتبال و سينما زنده هستند بايد تقدير صورت پذيرد و اسطوره‌ها در هنگام زنده بودن فراموش نشوند و به قول معروف پهلوان زنده را عشق است.

وي درباره‌ پيش‌بيني خود از داربي هم گفت: به عقيده‌ من مسابقه‌ جذابي خواهد بود و دو تيم در حال حاضر هجومي و رو به جلو کار مي‌کنند و از همه مهم‌تر اين است که پرسپوليس از استقلال سرحال‌تر است و بازيکنانش نيز جوان‌تر و باانگيزه‌تر هستند. البته استقلالي‌ها نيز باتجربه‌اند و به نظر من هر تيمي که بتواند از موقعيت‌هاي خود بهتر استفاده کند، پيروز ميدان است.

پيوس ادامه داد: از ته قلب دوست دارم پرسپوليس برنده‌ بازي شود ولي اميدوارم يک بازي تماشاگرپسند و جوانمردانه را از جانب دو تيم مشاهده کنيم و تماشاگران هم به بازيکنان، طرفداران حريف و داور بازي بي‌احترامي نکنند.

وي هم‌چنين عملکرد دايي در مدت حضورش در پرسپوليس را مطلوب خواند و خاطرنشان کرد: وي توانسته تيم را پله‌پله بالا ببرد و نتايج خوبي را براي پرسپوليس رقم بزند و اميدوارم در ادامه کار نيز تا پايان فصل موفق باشد.






[h=1]براي حضورم در دربي دايي تصميم مي‌گيرد[/h]
[h=2] مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خوشبختانه آمادگي خودم را براي دربي به دست آوردم و تابع تصميم علي دايي هستم.[/h]
00945216.jpg

محمدرضا خلعتبري در خصوص آخرين وضعيتش، اظهار داشت‌: خوشبختانه ديگر همه چيز برايم به حالت عادي درآمده و خودم را آماده مي‌کنم تا يک بازي خوب و قابل قبول براي پرسپوليس انجام دهم.

به گزارش فارس،وي افزود: نمي‌دانم روز جمعه در دربي بازي مي‌کنم يا نه، اما من تابع تصميمات علي دايي هستم و ايشان هرچه صلاح بداند، همان اتفاق مي‌افتد.

اين بازيکن خاطرنشان کرد: براي ديدن هواداران پرسپوليس لحظه‌شماري مي‌کنم چون آنها در اين مدت خيلي به من لطف داشتند و مي‌خواهم جواب محبت آنها را بدهم. اميدوارم که به اين خواسته خودمان برسيم.

وي در پايان درباره شناختش از استقلال نيز گفت:‌ مدت‌ها همه بازيکنان کنار يکديگر بازي کردند و شناخت خوبي نسبت به همديگر داريم، اما براي من اهميت اين بازي مانند بازي‌هاي ديگر است، ولي چون شايد اولين حضورم در ميدان باشد کمي حساسيت برايم بيشتر باشد ولي در کل اميدوارم بازي زيبا و هوادارپسندي را ببينيم تا همه مردم از آن لذت ببرند، دوست دارم دربي 77 به نفع پرسپوليس تمام شود.

 

احسانبزرگي

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
6,882
لایک‌ها
3,301
محل سکونت
کنار رود بنشین گذر عمر ببین
انصافا سردار سنگ تموم گذاشته برای پرسپولیس و تمام سعی و تلاشش رو کرده که پرسپولیس بهترین باشه البته جا داره از جناب هدایتی هم تشکر کرد که تو خرید خلعت خیلی موثر بود و انشالله بچه هام با یه بازی خوب دل هوادا رارو شاد میکنن و شک نکنید ما بهترین هستیم و کابوس تیم های لیگ برتر خواهیم شد
 

sorkhe-sorkh

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2012
نوشته‌ها
418
لایک‌ها
717
دوستان عزیز همین نوروزی که زیاد باهاش سازگار نیستیم به تیم استقلال 4تا گل زده !!!!!

ایشالا که نیمه دوم هم بازی کنه گل بزنه

ولی در کل احساس میکنم سید صالحی گل میزنه!
و پیام صادقیان

و خلعت فقط حسابی ازارشون میده!

3 تا زده نوروزی
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
کفه تزارو به نفع ما سنگینی میکنه ............. فقط امیدوارم بدشانسی و داور و از دست مشکلات پیش نیاد و دو تیم با تمام قوا مردونه بجنگن و بعدش ما 4 تا بزنیم ........بریم برا قهرمانی ...................
 

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***
با سلام خدمت همه دوستان سرخ دل
یک خواهشی از همتون داشتم برای یکپارچه شدن دوستان پرسپولیسی گفتیم تا زمان دربی عکس آواتار خودشونو عکس ایمون زاید قرار بدن به یاد داربی هیجانی 10-10-3
دوستان فقط میخام همدلی پرسپولیسیا رو به رخ حریف بکشید ببینم چکار میکنید.
پیشاپیش دم همتون گرم
اینم عکسی که برای آواتار در نظر گرفتم:

 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حسینی: نتایج قبلی ربطی به دربی ندارد/ استقلالی‌ها کاربلدند



205x123xhoseyni.jpg.pagespeed.ic.dmQO_0Iadu.jpg



پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرگز نباید دیدارهای قبلی استقلال و پرسپولیس را برای دربی مدنظر قرار داد.

ابتدا از شرایط پرسپولیس شروع کنیم؛ وضعیت تیم چطور است؟

خوشبختانه با بردی که مقابل فولاد به دست آوردیم به شرایط ایده‌آل برگشته‌ایم. بازی مقابل خیلی سخت بود، اما در همان مسابقه شکست به تیم نفت را فراموش کردیم. ما باید در هر بازی بیشتر دقت کنیم تا امتیاز‌ها را راحت از دست ندهیم.

پس می توان گفت که به دلیل پیروزی شما مقابل فولاد و شکست استقلال در اهواز، شرایط شما برای دربی 77 بهتر از آبی‌ها است؟

اصلا اینطور نیست. شرایط دربی با همه بازی‌ها فرق دارد. این را تک تک بازیکنان دو تیم هم می‌دانند. تیمی در روز دربی موفق و سربلند است که تمرکز و تلاش بیشتری را از خود نشان دهد. بازی‌های قبلی هیچ ربطی به دربی ندارد و من با این موضوع مخالفم. امیدوارم که ما این موضوع را با جدیت دنبال کنیم.

دربی چه تفاوتی با بازی‌های دیگر دارد؟

بالاخره میل هواداران به بردن زیاد است. نگاه‌ها به این بازی فراوان است. ما مقابل استقلالی بازی می‌کنیم که باتجربه و فوتبال بلد است. آنها حتی در آسیا هم خلاقیت‌های خود را نشان دادند و باور کنید کار ما خیلی سخت است. هرگز نباید این تیم را دست کم بگیریم چون خطرناک است.

قطعا به برد فکر می‌کنید؟

برای موفقیت در هر بازی نیاز به تلاش و کوشش است. کار خیلی سخت است و اگر برد می‌خواهیم باید بیشتر تلاش کنیم تا به هدفمان برسیم. هر دو تیم شرایط خوبی دارند و در زمین بازی به نظرم همه چیز مشخص خواهد شد. استقلال تیم خوبی است و هرگز نمی‌توان این بازی را از قبل پیش‌بینی کرد.

چرا؟

چون هر دو تیم برد می‌خواهند تا دل هوادارانشان را شاد کنند، از طرفی دیگر استقلال کادر فنی بزرگی مثل پرسپولیس دارد، پس کارها سخت است و پیش‌بینی اشتباه. هر تیمی در زمین تلاش کرد و زحمت کشید برنده می‌شود. استقلال در همه خطوط خود بازیکنان خطرناکی دارد و از طرفی ما هم جوانان جویای نام داریم. امیدوارم که زحمت و تلاش بیشتر در این بازی موفق باشیم.

برای دربی هم شما کاپیتان پرسپولیس هستید؟

کاپیتان تیم را علی دایی مشخص می‌کند اما با توجه به اینکه برخی بچه‌ها نبودند سرمربی تیم این ماموریت را به من داد. من برایم فرقی ندارد. البته بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس افتخار بزرگی است چون دست بازیکنان بزرگی بسته شده است که گردن این فوتبال حق دارند اما من همیشه با تمام وجودم برای تیم بازی می‌کنم و چون در آخرین نقطه زمین البته قبل از دروازه‌بان هستم و بیشتر بازیکنان را راهنمایی می کنم. برای تیم ما مهم بردن است و انشاءالله بتوانیم در پایان فصل یک جام بگیریم.

نتیجه دربی را پیش‌بینی نمی‌کنید؟
بازی سخت است. هر دو تیم با تلاش و کوشش فراوان وارد این بازی می‌شوند پس اجازه دهید تا بعد از بازی همه چیز مشخص شود. هر دو تیم بسیار خوب هستند و باخت و بردشان در بازی‌های قبلی هم هیچ ارتباطی به دربی ندارد، چون شرایط خاص است. هم ما از آنها شناخت داریم و هم آنها از ما شناخت دارند، پس باید تمرکزمان را به داخل زمین مشغول کنیم نه به مسائل دیگر.

نظرت در مورد حضور محمدرضا خلعتبری چیست؟
خلعتبری بازیکن خوبی است و یکی از ملی‌پوشانی که در چند سال اخیر خوب برای تیم ملی زحمت کشیده است اما از جوان و باتجربه از نیمکت‌نشین تا حتی آنهایی که مصدوم یا روی سکو می‌روند همه با کمک همدیگر باید تلاش کنیم تا به هدفمان برسیم. پس به کمک همدیگر بیشتر از همه چیز نیاز داریم. مطمئن باشید هر وقت اجازه ندادیم حاشیه وارد تیم شود و در قالب یک خانواده یکدل بودیم، پرسپولیس هم سربلند شد. ما باید فقط به شادی دل این هواداران فکر کنیم که هرگز ما را تنها نگذاشتند. در بازی با فولاد خودتان دیدید چه استقبالی از تیم ما شد. این در شرایطی بود که در بازی با نفت نتیجه را برای روی یک بدشانسی و اتفاق واگذار کردیم. پس باید برای رضایت این هواداران در بازی‌ که بسیار سخت و حساس هم هست بیشتر تلاش کنیم و هرگز حریف را دست‌کم نگیریم.

آرامش و انگیزه می‌تواند رمز موفقیت تیم ما باشد البته باز هم می‌گویم استقلال هم با موفقیتش در فصل گذشته و جاری و مخصوصا در آسیا نشان داده تیمی بسیار خوب و منسجم است.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
چرا هیچی نمیگین علی چی گفته . علی کریمی عشقه منه .

اگه جادوگر حرفی برنه در راستای حمایت از پرسپولیس من خودم با کمال میل و تیتر درشت میرازم اینجا ...........






[h=1]دعوت پرسپوليس به تورنمنت چهارجانبه عراق[/h]
[h=2]وزير ورزش عراق با ارسال نامه‌اي به سرپرست وزارت ورزش و جوانان ايران، تيم فوتبال پرسپوليس را به تورنمنت چهارجانبه‌اي در عراق دعوت کرد.[/h]
00944748.jpg


بهروز منتقمي قائم مقام باشگاه پرسپوليس به سايت اين باشگاه گفت: وزير ورزش عراق با ارسال نامه‌اي به آقاي صالحي اميري سرپرست وزارت ورزش و جوانان ايران از تيم فوتبال پرسپوليس براي حضور در تورنمنت چهار جانبه‌اي که در اواخر ماه سپتامبر در بصره برگزار مي‌شود، دعوت کرده است.


در اين نامه آمده است: به منظور تدوام فعاليت‌هاي ورزشي بين دو کشور عراق و ايران و به مناسبت افتتاح استاديوم ورزشي شهر بصره عراق، وزارت ورزش و جوانان عراق در نظر دارد تورنمنت چهار جانبه‌اي با حضور تيم‌هاي الزوراي عراق،
پرسپوليس ايران و تيم‌هايي از کويت و لبنان در اواخر ماه سپتامبر برگزار کند.


منتقمي تصريح کرد: نامه‌اي که وزير ورزش و جوانان عراق براي آقاي صالحي اميري ارسال کرده است، در اختيار باشگاه
پرسپوليس قرار گرفته است و ما پس از دريافت نظر آقاي دايي، پاسخ نهايي خود را به وزارت ورزش و جوانان ايران اعلام خواهيم کرد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
با سلام خدمت همه دوستان سرخ دل
یک خواهشی از همتون داشتم برای یکپارچه شدن دوستان پرسپولیسی گفتیم تا زمان دربی عکس آواتار خودشونو عکس ایمون زاید قرار بدن به یاد داربی هیجانی 10-10-3
دوستان فقط میخام همدلی پرسپولیسیا رو به رخ حریف بکشید ببینم چکار میکنید.

امیر جان چند روز پیش دوستان پیشنهاد یکسان سازی آوتارها رو دادن ...........ما چند نفرم یکی کردیم .... همینی که الان هست ................. حالا این یکی رو پیشنهاد دادین ........فرقی نمیکنه اتفاقا آوتارای یکسان فکر جالبیه! دوستان تایید کنن همه یکی کنیم............
 
بالا