• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پولادی: نباید فریب باخت استقلال را خورد/وزنه به نفع پرسپولیس سنگینی می‌کند


219x132xM-pooladi.jpg.pagespeed.ic.RZvpd_bI6D.jpg



پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نباید فریب شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان را بخورد.

مهرداد پولادی در مورد دربی 77 اظهار داشت: بدون هیچ حرف و حدیثی باید قبول کنیم این بازی برای هواداران با همه بازی‌ها فرق دارد.

وی افزود: قطعا هواداران دوست دارند تیم محبوبشان برنده باشد و هر تیمی که با دقت و کم اشتباه باشد برنده بازی است.

پولادی ادامه داد: خوشبختانه پس از بازی خوبی که پرسپولیس مقابل فولاد انجام داد به نظرم کمی وزنه به پرسپولیس سنگینی می‌کند و خدا را شکر شرایط پرسپولیس خوب شده و در جدول هم جزء مدعیان قرار گرفتیم.

پولادی خاطرنشان کرد: دربی هیچ ربطی به نتایج و بازی‌های قبلی ندارد و یک بازی جداگانه نسبت به سایر بازی‌هاست. هر تیمی که بتواند استرس کمتر داشته باشد و بازیکنی که بتواند بر غلبه بر جو خود را کنترل کند، برنده خواهد بود. البته به نظر من استقلال هم تیم خوبی است اما پرسپولیس نباید فریب باخت این تیم را بخورد.

مدافع قرمزپوشان در پاسخ به این سوال که نتیجه بازی چه می شود، گفت: نتیجه بازی قابل پیش‌بینی نیست اما تیمی برنده است که قدر فرصت‌های خود را بداند البته بازیکنان نیز باید قدر این بازی را بدانند چون با درخشش در آن می‌توانند راه موفقیت را کوتاهتر بپیمایند.

وی افزود: خوشبختانه خلعتبری هم به پرسپولیس اضافه شد و به نظرم صددرصد می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. او بازیکن زیرک و باهوش است و انشاءالله بتواند در دربی برای پرسپولیس موثر باشد.

مدافع سابق تیم ملی در حمایت از تیم ملی و در آستانه حضور در جام جهانی و مشکلات پیش‌آمده نیز تاکید کرد: اگر من حرفی بزنم نمی‌دانم فایده‌ای دارد یا خیر، خود مسئولان باید بدانند که چطور تیم ملی به جام جهانی رفت و مردم چقدر شاد و خوشحال بودند.

وی افزود: ما با زحمت به جام جهانی رفتیم اما بعد از جام جهانی هیچ کاری برای تیم ملی نکردیم. من امیدوارم مسئولان تصمیم‌گیرنده به داد کفاشیان و فوتبال ایران برسند که این مشکلات حل شود و تیم ملی اردوهای مناسب خود را دنبال کند. باور کنید خوب نیست که دست خالی به جام جهانی برویم و زنگ تفریح تیم‌های دیگر شویم. فکر کنم کی‌روش دوست ندارد این اتفاق بیفتد و به همین دلیل با جدیت برنامه‌هایش را دنبال می‌کند.

پولادی در پایان درباره آخرین وضعیت خودش گفت:‌تمریناتم را رسما استارت می‌زنم و خدا را شکر وضعیتم بهتر شده، انشاءالله پس از کار با وزنه و آب‌درمانی وقتی پزشکم از خارج از کشور آمد برنامه‌های بعدی‌ام را دنبال خواهم کرد تا بتوانم هرچه سریع‌تر به پرسپولیس کمک کنم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
در تمرین صبح امروز ؛ خلعتبری با پزشک پرسپولیس رفت/ ماهینی و رضایی تمرین کردند


210x140x22.jpg.pagespeed.ic.0UCq2n4D96.jpg



پرسپولیس نیوز : تمرین صبح امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که محمد‌رضا خلعتبری پس از حضور در تمرین و گفت‌وگو با دایی با پزشک تیم رفت.

تمرین تیم پرسپولیس در نوبت صبح از ساعت 10و 30 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

در این تمرین محمد‌رضا خلعتبری برای اولین بار در جمع قرمز‌پوشان حضور پیدا کرد.

وی ابتدا با بازیکنان به خوش و بش پرداخت و پس از گفت‌وگو با دایی با پزشک پرسپولیس برای ترمیم مصدومیتش از درفشی‌فر رفت.

*ماهینی و غلامرضا رضایی دو مصدوم پرسپولیس در تمرین امروز در کار با وزنه شرکت کردند البته هنوز تکلیف این دو بازیکن برای بازی جمعه مشخص نیست.

*پرسپولیسی‌ها در تمرین امروز ابتدا بدن های خود را گرم کردند. 15 دقیقه در زمین چمن دویدند و سپس وزنه‌های سبک زدند.

*علی دایی نیز امروز بیشتر نظاره‌گر تمرین بود و برخی اوقات با تک تک بازیکنان به گفت‌وگو می‌پرداخت.

*حدود 40 هوادار پشت درهای بسته در تمرین امروز حضور داشتند و بابت حضور خلعتبری در پرسپولیس خوشحال بودند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حسینی: استقلال تیم خوبی است اما ما هم پرسپولیس هستیم/ شانس برد هر دو تیم برابر است



209x126xhoseyni.jpg.pagespeed.ic.5ydWuENo7U.jpg



پرسپولیس نیوز : مدافع ملی‌پوش پرسپولیس اعتقاد دارد شانس این و استقلال برای برد در دربی برابر است.

سید جلال حسینی در خصوص دربی روز جمعه پایتخت گفت: این مسابقه نماد فوتبال ایران است و امیدوارم هر دو تیم بازی زیبا و جوانمردانه‌ای را به نمایش بگذارند. هر چقدر حاشیه در دربی کمتر باشد بار فنی بیشتر خواهد بود و امیدوارم تماشاگران از دیدن یک بازی زیبا لذت ببرند. همه آنها دوست دارند که دربی گل داشته باشد و من امیدوارم از سوی هر دو تیم بازی زیبایی را ببینیم.

وی در مورد کری خواندن بازیکنان دو تیم در آستانه این بازی و اظهارات مختلفی که در این خصوص مطرح می‌شود عنوان کرد: من بعد از بازی با فولاد گفتم که دوست ندارم برای استقلال کری بخوانم و همیشه سعی می‌کنم تمرکزم را روی مسائل فنی بگذارم. بازیکنان پرسپولیس و استقلال باید به یکدیگر احترام بگذارند و اگر قرار است صحبتی هم در مورد بازی شود، خیلی چیزها باید رعایت شود. نباید این را فراموش کرد که هواداران دو تیم از طریق روزنامه‌ها، سایت‌ها و تلویزیون در جریان حرف‌های بازیکنان قرار می‌گیرند.

حسینی در پاسخ به این سوال که به نظر تو شانس کدام تیم برای بردن بیشتر است، گفت: قبل از بازی مشخص است که شانس هر دو تیم برای برد برابر است و این اتفاقات مسابقه است که نتیجه را مشخص می‌کند. تیمی که کمتر اشتباه کند و حرفه‌ای باشد شانس بیشتری برای برد خواهد داشت. ما باید تلاش کنیم در زمین مسابقه خیلی کم اشتباه کنیم تا به آنچه که می‌خواهیم، برسیم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فکر می کنی دروازه پرسپولیس در این بازی بسته بماند خاطرنشان کرد: وقتی تیم گل نمی خورد، همه تلاش می کنند همانطور که همه در گلزنی نقش دارند. امیدوارم خط دفاعی پرسپولیس روز خوبی داشته باشد و گل نخوریم. البته بارها گفته‌ام این بازی با تمام بازی ها فرق دارد و نمی توان چیزی را پیش بینی کرد.

او در پایان درباره استقلال گفت: استقلال نیازی به تعریف ندارد و نگاهی به نیمکت و بازیکنان این تیم نشان می دهد که آنها تیم پرقدرتی هستند و ملی پوشان زیادی دارند. بازی سختی داریم ولی فراموش نکنید که ما هم پرسپولیس هستیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
فیلم بازی‌های استقلال رسید/ پرسپولیسی‌ها از فردا پشت درهای بسته


xlogo2.JPG.pagespeed.ic.FAmbIgcnSo.jpg



پرسپولیس نیوز : فیلم بازی‌های استقلال در هفته‌های گذشته به دست کادر فنی پرسپولیس رسید.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر از روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت از همین رو با درخواست دایی فیلم بازی‌های استقلال در هفت هفته گذشته به دست کادر فنی رسید و قرار است پس از آنالیز دستیاران دایی مورد ارزیابی خود علی دایی و بازیکنان قرار گیرد. دایی تاکید زیادی مبنی بر در اختیار داشتن فیلمی که استقلال در آن به نتیجه برد رسیده داشت.

خبر دیگر از پرسپولیس اینکه با اعلام سعید شیرینی سرپرست سرخپوشان به دلیل حساسیت بالای بازی روز جمعه پرسپولیسی‌ها از فردا تمرینات خود را پشت در‌های بسته برگزار خواهند کرد.

گفتنی است قبل از این پرسپولیسی‌ها 48 ساعت قبل از بازی‌ها تمرینات خود را پشت در بسته دنبال می‌کردند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رضایی : مشکلم فقط گرفتگی عضله بود/ برای دربی مشکلی ندارم


xrezaei.jpg.pagespeed.ic.aB9KX_IOVE.jpg



پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی دوستانه با شهرداری یاسوج دچار گرفتگی عضله شدم.

غلامرضا رضایی درباره مصدومیتش گفت: در بازی دوستانه مقابل شهرداری یاسوج ناگهان از ناحیه عضله دچار گرفتگی شدم و به همین دلیل پزشکان گفتند بازی را ادامه ندهم بهتر است. وی افزود: امروز وزنه زدم و خدا را شکر مشکلی نبود.در تمرین بعد از ظهر نیز شرکت خواهم کرد و به نظرم برای دربی مشکل خاصی ندارم.

مهاجم قرمزپوشان تاکید کرد: خوشبختانه از لحاظ روحی و روانی آماده دربی هستیم. کار برای پیروزی سخت است اما ما سه امتیاز بازی را می‌خواهیم. شناخت خوبی نیز از حریف داریم و امیدواریم که در ادامه روند موفقیت خود روز جمعه نیز دست پر از زمین بازی خارج شویم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حقیقی: برای استقلال کری نخواندم/ حرفهایم را بعد از بازی می زنم


204x143xrezahaghighi.jpg.pagespeed.ic.odTljvmgj3.jpg



پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس نقل قولهای منتسب به خود را تکذیب کرد.

رضا حقیقی درخصوص صحبتهای منتشر شده از قول وی اظهارداشت: من در روزهای اخیر مصاحبه ای انجام نداده ام که در آن برای استقلال کری بخوانم.

وی ادامه داد: این هفته نمی خواهم مصاحبه ای داشته باشم بلکه می خواهم روی دربی تمرکز کنم. حرفهایم را هم بعد از این بازی می زنم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
آلبرت گریگوریان :ITC خلعتبری برسد، مشکلی برای حضور در دربی ندارد/ انتقال او قانونی است


200x133x4.jpg.pagespeed.ic.jjeHrePL6W.jpg



پرسپولیس نیوز : عضو سازمان لیگ برتر فوتبال در مورد حضور خلعتبری در دربی گفت: اگر ITC برسد خلعتبری مشکلی برای حضور در دیدار روز جمعه ندارد.

آلبرت گریگوریان در خصوص ابهاماتی که بعد از ثبت قرارداد محمدرضا خلعتبری به وجود آمده عنوان کرد: با توجه به مکاتبات فدراسیون فوتبال و مسئولان باشگاه پرسپولیس با اماراتی‌ها، اعلام شد انتقال خلعتبری به پرسپولیس با تایید مسئولان باشگاه عجمان امارات انجام شده و پس از این مسئله این قرارداد در هیئت فوتبال استان تهران و سازمان لیگ به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: هر زمانی که ITC صادر شود، خلعتبری مشکلی برای همراهی پرسپولیس در دربی ندارد، حتی اگر ITC او روز بازی صادر شود. بر اساس قوانین جدید لیست اسامی و مشخصات تیم‌ها باید به تایید هیئت فوتبال برسد.

عضو سازمان لیگ برتر با اعلام این مسئله که انتقال خلعتبری به صورت کاملا قانونی انجام شده، تاکید کرد: مدارک باشگاه عجمان امارات در مورد اینکه قرارداد خلعتبری در زمان قانونی فسخ شده به دست ما رسیده و پس از تایید در هیئت فوتبال و سازمان لیگ به ثبت رسید، شب گذشته قرارداد خلعتبری با پرسپولیس در سازمان لیگ هم ثبت شد .هر زمانی که ITC خلعتبری برسد کارت بازی او را صادر می‌کنیم.

گریگوریان گفت: طبق قانون جدید هر زمانی که بازیکنی با تیمی قرارداد ببندد می‌‌تواند پس از ثبت برای آن تیم به میدان برود. این قانونی است که تمام تیم‌ها از آن سود بردند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
مسئولان هامبورگ به دنبال روادید و سفر به ایران



xlogo.jpg.pagespeed.ic.iYWd_ROHUe.jpg



پرسپولیس نیوز :مسئولان باشگاه هامبورگ در حالی که هنوز پاسخی به باشگاه پرسپولیس نداده‌اند به دنبال روادید برای حضور در ایران هستند.

با دعوت باشگاه پرسپولیس قرار بود تیم هامبورگ در سفری به تهران برای خداحافظی چند پیشکسوت از تیم پرسپولیس حضور پیدا کند. مقدمات این کار فراهم شد اما باشگاه هامبورگ در درخواستی عجیب از پرسپولیسی‌ها خواست تا حق پخش تلویزیونی را به این باشگاه بدهند که این موضوع مورد مخالف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

هامبورگی‌ها قرار بود پیشنهاد جدید پرسپولیسی‌ها مبنی بر اینکه این حق پخش به آلمانی‌ها داده نشود را در جلسه هیئت مدیره خود مطرح و سپس به پرسپولیسی‌ها جواب بدهند.

با وجودی که هنوز جوابی رسما به پرسپولیسی‌ها داده نشده اما مسئولان باشگاه هامبورگ مکاتبات خود را با سفارت آلمان در ایران آغاز کردند و به دنبال گرفتن روادید ایران هستند. البته پس از جلسات متوالی در باشگاه پرسپولیس قرار است با مهدی مهدوی‌کیا نیز صحبت‌هایی انجام شود تا او نیز با هامبورگی‌ها در این باره به گفت و گو بپردازد.پرسپولیسی‌های همچنان به دنبال حضور هامبورگ در ایران هستند و قرار است تا انتهای هفته تکلیف این موضوع مشخص شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پرسپولیس منتظر پاسخ سفارت سوئیس / دیدار احتمالی رویانیان با مدیران بازل و بلاتر



208x138xmontaghami.jpg.pagespeed.ic.I0ZPrkppSz.jpg



پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: برای سفر رویانیان به سوئیس منتظر هماهنگی های سفارت سوئیس هستیم.

بهروز منتقمی درباره احتمال حضور راجر فدرر تنیسور سرشناس سوئیسی در ایران گفت: قرار شد اگر پرسپولیس در تهران دیداری دوستانه با تیم بازل سوئیس انجام دهد هماهنگی های لازم برای حضور فدرر در ایران انجام شود.

منتقمی ادامه داد: هنوز تاریخ این بازی مشخص نیست. قرار است سفارت سوئیس هماهنگی های لازم را انجام دهد تا زمان سفر رویانیان به سوئیس مشخص شود. سفری که در آن رویانیان هم به دیدار مدیران بازل می رود هم احتمالا با آقای بلاتر دیدار خواهد داشت. ما منتظر پاسخ سفارت سوئیس هستیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حسینی: فریب شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان را نمی خوریم


219x146xm.hoseyni.jpg.pagespeed.ic.aQhK3_G5tS.jpg



پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فریب شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان را نمی خوریم.

سید میثم حسینی درخصوص شرایط پرسپولیس اظهارداشت: با باخت استقلال مقابل استقلال خوزستان شرایط دو تیم متفاوت شده است. ما روحیه خوبی داریم و با انگیزه بالا به مصاف استقلال می رویم. البته فریب شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان را نمی خوریم اما شرایط روحی ما بهتر از پرسپولیس است.

وی ادامه داد: شکست دادن صدرنشین لیگ کار بزرگی بود که توانستیم در بازی با فولاد این کار را انجام دهیم. فکر می کنم برد در این بازی حقانیت پرسپولیس را ثابت کرد. در هفته های گذشته انتقادات زیادی از ما شد اما اگر به این تیم فرصت دهند حتما نتایج بهتری خواهد گرفت.

حسینی درباره شرایط خط دفاع تیم پرسپولیس افزود: خوشبختانه مدافعان به هماهنگی خوبی در بین خودشان و با نیلسون رسیده اند. در بازی با فولاد هم روی یک ضربه غافلگیر کننده گل خوردیم اما تلاش می کنیم در دربی دروازه مان را بسته نگه داریم هرچند که استقلال مهاجمان خوبی دارد و کار ما مقابل آنها سخت است.

مدافع سابق استقلال درباره تقابلش با تیم سابق خود گفت: برای استقلال و هواداران این تیم احترام زیادی قایلم چون روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذراندم. اطمینان دارم هیچ مشکلی بین من و آنها پیش نخواهد آمد چون هیچوقت با آنها مشکل نداشته ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به سمت نیمکت استقلال می رود یا نه؟ خاطرنشان کرد: چرا نباید این کار را انجام دهم؟ قلعه نوعی جزو بزرگان فوتبال است و من حتما به سمت نیمکت استقلال می روم چون دوستان زیادی آنجا دارم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
باشگاه پرسپولیس برای خلعتبری درخواست ITC کرد/ درد شدید مچ پا مشکل مهاجم قرمزپوشان


203x122xsabt.khalat.jpg.pagespeed.ic.xh7F85hjeC.jpg



پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس شب گذشته برای مهاجم جدید خود درخواست ITC کرد. مسئولان باشگاه پرسپولیس شب گذشته از فدراسیون فوتبال امارات از طریق سیستم PMF درخواست ITC برای محمد رضا خلعتبری کردند.

البته خلعتبری از ناحیه مچ پا احساس درد شدیدی می کند و این در حالیست که فیزیوتراپی خود را از چند روز قبل آغاز کرده است. با توجه به دردی که این بازیکن از ناحیه مچ پا دارد حضور وی در دربی ابهام دارد. البته قرار است این بازیکن زیر نظر دو متخصص معاینه شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رویانیان : فتح‌الله‌زاده نمی‌دانست می‌بازند که کری خواند/ آخرین مشکل خلعتبری را حل می‌کنیم


197x131xrooyanian.jpg.pagespeed.ic.2KLgPBDv7a.jpg



پرسپولیس نیوز : رویانیان با ابراز رضایت از شرایطی که بر تیم فوتبال این باشگاه برای دیدار برابر استقلال حاکم است از تدابیر ویژه برای حضور در این دیدار خبر داد و پیرامون کری که مدیرعامل رقیب برای وی خوانده است گفت: احتمالا آقای فتح‌الله‌زاده این کری را زمانی خوانده بود که نمی‌دانست تیمش به استقلال صنعتی خوزستان می‌بازد! محمد رویانیان ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت این باشگاه قبل از دربی تهران اشاره کرد و گفت: خدا را شکر همه شرایط خوب است و کادر فنی و بازیکنان در تلاش هستند تا با آمادگی مطلوب خود را برای حضور در این دیدار آماده کنند. از نظر روحی هم شرایط بسیار خوب است و بردی که برای فولاد به دست آوردیم بازیکنان را از نظر بالا بردن انگیزه تحت تاثیر قرارداده و همه چیز برای بازی با استقلال خوب است.

وی در مورد پیوستن محمدرضا خلعتبری به پرسپولیس نیز گفت: به هر حال من از ماه ها پیش به دنبال جذب خلعتبری بودم که اسناد و مدارکش هم موجود است. حتی در سفری که هنگام اردوی تیم ملی به امارات داشتم جلسه ای را با این بازیکن برگزار کردم که خیلی از بازیکنان تیم ملی دیدند. با این حال از همان زمان پیگیری کارهای او بودم و خدا شکر که توانستیم او را از لیگ امارات بیرون بکشیم و پرسپولیس بیاوریم. او قراردادش را ثبت کرده و ان شالله اگر مشکلی نباشد برای استقلال بازی خواهد کرد. البته یک مشکل دیگر باقی مانده که باید برطرفش کنیم. این مشکل هم به ثبت این انتقال در TMS است که در حال انجام آن هستیم و بزودی هم این مشکل برطرف خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه قرارداد خلعتبری با پرسپولیس دوساله است در ادامه خاطرنشان کرد: ما این بازیکن را فقط برای بازی با استقلال جذب نکرده ایم. قطعا او می تواند در طول فصل به ما کمک کند. ضمن اینکه این یک سرمایه گذاری خوب برای آینده پرسپولیس است. حالا اگر علی دایی صلاح بداند و در دیدار برابر استقلال هم از او استفاده کند به نفع تیم است و کمک می کند که تیم ما بتواند با شرایط بهتری به مصاف استقلال برود.

رویانیان از غیبت امیدعالیشاه به عنوان یک افسوس خود نام برد و گفت: مطمئن بودم که حضور عالیشاه در دیدار برابر استقلال می توانست این تیم را اذیت کند و به نفع ما باشد. او بازیکن تاثیرگذار و با کیفیت بود که متاسفانه در دیدار برابر فولاد اخراج شد. البته بازیکنان خوب دیگری داریم که می توانند مقابل استقلال جای خالی عالیشاه را پرکنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه نمی خواهد در مورد اظهارات علی کریمی واکنشی داشته باشد به تجربه اش برای دیدار با استقلال اشاره کرد و گفت: الان نسبت به فصل قبل شرایط بهتری داریم و از نظر تجربی هم پخته تر شده ام. با این حال بازیکنان و کادر فنی از نظر روحیه و انگیزه در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و مطئنم که آنها بیشتر از من می خواهند در دیدار برابر استقلال برنده باشند.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت 18 روز جمعه پیش رو در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. داور این مسابقه هنوز معرفی نشده و قرار است تا روز سه شنبه کمیته داوران گزینه نهایی خود را معرفی کند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
جلسه رویانیان با مسئولان میلان برگزار شد/ افتتاح آکادمی میلان در تهران و و برگزاری دیدار دوستانه تا دو ماه آینده


200x134x5.jpg.pagespeed.ic.q09-PyDg4C.jpg



پرسپولیس نیوز : نماینده باشگاه میلان ایتالیا با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیدار کرد.

در راستای برگزاری بازی‌های دوستانه پرسپولیس و ستارگان میلان محمد رویانیان شب گذشته به مدت دو ساعت با نماینده باشگاه میلان و نماینده فرانکو بارسی دیدار کرد.

در این دیدار قرار شد ظرف دو ماه آینده میلانی‌ها پیشنهاد پرسپولیس مبنی بر برگزاری بازی‌های دوستانه را با تیم ستارگان این تیم برگزار کنند و سپس پس از نامه‌نگاری‌های مکتوب جواب یکدیگر را بدهند. همچنین مقرر شد که این بازی قبل از فصل سرما برگزار شود که مشکلی برای دو تیم به وجود نیاید.

قرار است این پیشنهادها بین طرفین بررسی شود و سپس نظر نهایی در نامه‌های مکتوب به یکدیگر اعلام گردد.

پرسپولیسی‌ها به دنبال این هستند تا یک دیدار دوستانه با تیم ستارگان میلان تا دو ماه آینده در تهران برگزار شود.

همچنین قرار است پس از تعامل باشگاه پرسپولیس و میلان ایتالیا اولین آکادمی فوتبال پرسپولیس با نام میران که تلفیقی از نام ایران و باشگاه میلان است نیز به زودی در ایتالیا تاسیس شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دکتر حقیقت: معلوم نیست خلعتبری به دربی می رسد یا نه/ باید چکاپ کامل شود


223x134xkhalat2.jpg.pagespeed.ic.aQGfT7ANDU.jpg


پرسپولیس نیوز : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فعلا نمی توانم نظر نهایی ام را درباره وضعیت خلعتبری بگویم.

علیرضا حقیقت درخصوص وضعیت محمدرضا خلعتبری اظهارداشت: خلعتبری 3 هفته پیش از ناحیه مچ پا پیچ خوردگی داشت. او پای وی عکس گرفته ایم اما هنوز نظر نهایی را نمی توانم بگویم چون خلعتبری باید چکاپ کامل شود.

وی درباره اینکه این بازیکن به دربی می رسد یا نه؟ افزود: سعی می کنم وی را به دربی برسانم. خلعتبری از عصر امروز کار با توپ را در تمرین پرسپولیس آغاز می کند. از آنجایی که او مدتهاست بازی نکرده از شرایط بازی به دور است و ما باید آمادگی بدنی اش را بسنجیم و بعد تصمیم بگیریم.

حقیقت درخصوص وضعیت حسین ماهینی گفت: ماهینی کارهای پیشرفته پزشکی را درون زمین انجام می دهد و از فردا هم کار باتوپ را آغاز می کند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
نیلسون:می‌خواهیم مزه برد در دربی را بچشیم/به جای کری‌خواندن باید تمرکز کنیم


216x138xnilson3.jpg.pagespeed.ic.IvL63NVxE-.jpg



پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به جای کری‌خواندن باید تمرکز کنیم تا روز جمعه مقابل استقلال موفق شویم.

نیلسون کوریا درباره شرایط پرسپولیس و دربی پیش رو صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

می‌خواهیم از شرایط پرسپولیس در 7 هفته گذشته از شما بپرسیم، چرا اینقدر نوسان دارید؟
بالاخره شما خودتان خبرنگار هستید و می‌توانید ببینید که چقدر تغییرات در تیم ما انجام شده است. با این حساب قطعا‌ ما نیاز به زمان داشتیم تا بچه‌ها حداقل بتوانند با روحیات همدیگر آشنا شوند، به نظرم شاید 7 هفته هم کم باشد.

اما در بازی مقابل نفت پرسپولیس خیلی بد بود و کار از شاخت نسبت به یکدیگر گذشته بود.
من قبول دارم، در بازی مقابل نفت خوب نبودیم اما همیشه مهم این است که چطور از این شرایط خاص یک تیم خارج شود، ما همیشه باید با امید به آینده کار خود را دنبال کنیم. باخت مقابل نفت برای همه ما تلخ بود و دایی هم حق داشت ناراحت باشد اما دقیقه‌ای گل خوردیم که هیچ عکس‌العملی نمی‌توانستیم انجام دهیم ولی خیلی خوب به خودمان آمدیم و به شرایط ایده‌آل برگشتیم.

از بازی مقابل فولاد بگو.
خوب بودیم اما نمی‌گویم خیلی خوب بودیم چون ما خیلی می‌توانیم بهتر باشیم، ما در 10 دقیقه اول دو گل به فولاد زدیم این برای سیستم هجومی یک تیم که مربی‌اش دایی است خیلی خوب است، خیالمان آسوده شد و همیشه در این شرایط در فوتبال روز دنیا تیم‌ها به دنبال حفظ توپ، اداره کردن بازی و بعد با خیال راحت به حمله فکر می‌کنند. ما برابر فولادی بازی کردیم که تیم‌های دیگر را خیلی عصبانی و اذیت کرده بود، به نظرم این 3 امتیاز قبل از یک روز بزرگ خیلی برای ما خوب بود.

بعد از زدن گل‌ها به سمت هوادارانتان عکس‌العمل‌های عجیبی را نشان می‌دادی، دلیلش چه بود؟

باور کنید وقتی که گل می‌زنیم آن هم در بازی که هوادارانمان روی سکوها نشسته‌اند آنقدر خوشحال می‌شوم که قابل وصف نیست، من حتی سخت‌ترین توپ‌ها را بگیرم ‌آنقدر خوشحال نمی‌شوم که دروازه حریفان را باز می‌کنیم، بالاخره باید یک طوری خوشحالی خودم را نشان دهم که در بازی با فولاد خودم را با آن فریادها و عکس‌العمل‌ها خالی کردم، شما هم خیلی حواستان جمع است.

بله چون اکثر کارهای بازیکنان قبل از دربی زیر ذره‌بین خبرنگاران است.

بله ما بازی سخت و هفته سخت را در پیش داریم، من 3 دربی را تجربه کرده‌ام، بازی عجیب، لذت‌بخش و شرایط خاصی دارد، هم در آن استرس حکمفرما است و هم بازیکنان شرایط خاص خودشان را دارند، من امیدوارم بازی را خیلی خوب ببریم.

به نظر شما چه تیمی برنده است؟

تیمی که تمرکز بالایی دارد، تیمی که خوب تمرین کرده و در شرایط دربی قرار دارد. من کاری ندارم که در 7 هفته گذشته برای استقلال و پرسپولیس چه اتفاقی افتاده اما ما با تیم دگرگون دایی این بار می‌خواهیم برنده شویم، کار سخت است اما می‌خواهیم مزه برد دربی را بچشیم.

خیال تو هم راحت است، خط دفاعی خوب و فیکس بودن درون دروازه!

برای من فرقی ندارد، پشت سر من بهترین دروازه‌بان جهان باشد یا فرد دیگر، من تمرینم را انجام می‌دهم و هیچ کاری به کسی دیگر ندارم، همیشه تابع کادر فنی بوده‌ام و این را از اول زندگی فوتبالی‌ام دنبال می‌کنم که آنقدر خوب باشم تا مربی به من اطمینان کند این برای من ارزش زیادی دارد. هیچ فرقی هم ندارد که چه کسی می‌خواهد من را تعقیب کند.

پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد؟

خیلی باید حواسمان باشد، امیدوارم جمعه روز پرسپولیس باشد و جشن بزرگی را بگیریم، امیدوارم جمعه خوش‌شانس باشیم البته خودمان هم می‌توانیم در این خوش‌شانسی نقش داشته باشیم. فوتبال 90 دقیقه است و همه چیز در زمین مشخص می‌شود. خیلی سخت است و به نظر من به جای کری‌خوانی باید تمرکز کنیم پس اجازه بدهید من حرفی نزنم.

پیش‌بینی که تمرکز را به هم نمی‌زند، نتیجه چه می‌شود؟
دلم می‌گوید یک بر صفر استقلال را شکست می‌دهیم، بالاخره خودتان می‌دانید ما یک بازیکن خوب خودمان را نداریم و از طرف دیگر یک ملی‌پوش می‌خواهد به ما کمک کند، باید ببینیم روز بازی چه اتفاقی می‌افتد اما به نظرم یک بر صفر برنده‌ایم.

حتما می‌‌دانی در خط حمله استقلال قاضی و مجیدی حضور دارند؟

بله این دو نفر از بهترین‌های ایران و با کیفیت‌ترین هستند، محمد قاضی هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی جوانی بسیار خوب و خلاق است اما فرهاد مجیدی به نظرم با این سن و سال بهترین مهاجم ایران است به همین دلیل کار ما سخت است اما ما هم دفاع‌هایی داریم که همه ملی‌پوش و آمارشان را در بازی‌های قبلی دیده‌اید، به نظرم جدالی سخت و حساس می‌شود. ما می‌دانیم استقلال نیز همین دو نفر نیستند و آنها تیمی بسیار خوب و خلاقی هستند، مطمئنا هم ما و هم آنها برای همدیگر برنامه داریم اما پرسپولیس در این بازی برد می‌خواهد و به نظرم با جوانانمان می‌توانیم به این خواسته برسیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
قدوسی :نگران تکرار اشتباهات دربی به ضرر پرسپولیس هستیم/ مثبت بودن دوپینگ دو بازیکن استقلال ظلم تاریخی بود


217x159xghodoosi.jpg.pagespeed.ic.j8pr96p_bK.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: از حالا نگران تکرار سریال اشتباهات داوری در دربی به ضرر پرسپولیس هستیم.

حسین قدوسی در مورد اتفاقاتی که در دربی‌های چند سال اخیر رخ داده است اظهار داشت: اشتباهات داوری در دربی‌های اخیر به ضرر پرسپولیس بوده و چیزی فراتر از فاجعه است. در دربی‌های 4 سال اخیر اتفاقاتی رخ داد که نشان دهنده اوج مظلومیت پرسپولیس و نادیده گرفته شدن حق این تیم پرطرفدار است. این اشتباهات فراتر از فاجعه است و چیزی نیست که ما بگوییم بلکه نظریه اکثر کارشناسان داوری است.

وی افزود: حق داریم از الان نگران تکرار سریال‌ اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس باشیم البته تاکید می‌کنم که نمی‌گوییم این اشتباهات عمدی بوده بلکه داور هم انسان است و دچار اشتباه می‌شود اما اشتباهاتی که در چند سال اخیر از سوی داوران به ضرر پرسپولیس رخ داده است باور‌کردنی نیست.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: زمان هدایت پرسپولیس توسط علی دایی در دربی 69 گل مسلم و سالم محمد نوری با اشتباه کمک داور آفساید اعلام شد که تمامی کارشناسان روی اشتباه بودن آن صحه گذاشتند و حتی کمک داور آن مسابقه در گفت‌وگو با رسانه‌ها از پرسپولیس عذرخواهی کرد.

در دربی 70 پنالتی مسلم روی غلامرضا رضایی نادیده گرفته شد. این اشتباه هم توسط کارشناسان داوری تائید شد. در آن دیدار هم هدایت پرسپولیس برعهده دایی بود.

وی افزود: فصل گذشته در دیدار رفت درون محوطه جریمه پیراهن محسن بنگر توسط جواد نکونام پاره شد. همه این صحنه را دیدند و تنها داور ندید. فیلم اختصاصی این اتفاق توسط سایت رسمی پرسپولیس انتشار داده شد و بلافاصله تمام کارشناسان پنالتی بودن آن را تائید کردند. در دربی برگشت فصل قبل اشتباهات داوری به اوج خود رسید که در تاریخ فوتبال ایران بی‌سابقه است. در این دیدار داور سه الی چهار پنالتی پرسپولیس را نادیده گرفت که نوذر رودنیل، علی خسروی و رضا غیاثی رئیس سابق کمیته داوران تاکید کردند سه الی چهار پنالتی پرسپولیس گرفته نشده است. مصاحبه‌ها موجود است مگر می‌شود در یک بازی سه الی چهار پنالتی گرفته نشود؟ فیلم و عکس تمامی این اتفاقات موجود است و حتی می توانیم آن را در اختیار خبرگزاری ها قرار دهیم.

قدوسی در ادامه تاکید کرد: این در حالی است که سال گذشته به استناد کارشناسان اشتباهات داوری به سود استقلال به اوج خود رسید و خیلی‌ها قهرمانی این تیم در لیگ برتر را ماحصل اشتباهات داوری می‌دانستند. اینکه در سه _ چهار سال اخیر پنج پنالتی پرسپولیس گرفته نشده و یک گل سالم این تیم را ندیدند نشان دهنده پایمال شدن حق پرسپولیس است.

وی با اشاره به مثبت شدن تست دوپینگ دو بازیکن استقلال در دربی دو سال قبل عنوان کرد: بماند که دو فصل پیش در جام حذفی به ناگاه تاریخ بازی پرسپولیس و استقلال عوض شد و پرسپولیس مجبور شد با سیلی از مصدومان به مصاف استقلال برود. اگر بازی در موعد مقرر برگزار می‌شد می‌توانست مصدومان خود را در اختیار داشته باشد آن بازی ظلم تاریخی علیه پرسپولیس بود که در پایان آن مشخص شد تست دوپینگ دو بازیکن استقلال به دلیل استفاده از پودر JACK 3D مثبت اعلام شد. اینکه آیا تمام بازیکنان استقلال از آن پودر استفاده کرده بودند یا نه را تاریخ مشخص می‌کند و خود استقلالی‌ها بهتر می‌دانند.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس یادآور شد: خود استقلالی‌ها این موضوع را بهتر می‌دانند. از دو بازیکن آنها تست دوپینگ گرفتند که هر دوی آنها مثبت اعلام شد و حتی برخی از بازیکنان این تیم در مصاحبه‌های خود اعلام کردند که تمامی آنها در آن مسابقه از پودر مذکور استفاده کرده بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اشتباهات یک روی واقعیت و یک روی سکه دربی را نشان می‌دهد. مسائلی که از ذهن تاریخ هیچگاه پاک نخواهد شد اما امیدواریم این سریال‌ اشتباهات به ضرر پرسپولیس به پایان برسد چرا که حق هواداران پرسپولیس این نیست. امیدوارم پس از سال ها عدالت در این دربی رعایت شود.


قدوسی زلزله محبوب هر چی دله ..... دمت گرم
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
خلعتبری: مشکلم برطرف شده/ مطمئنا استقلال را می‌بریم



219x132xkhalat2.jpg.pagespeed.ic.30ybIdWrSG.jpg



پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صبح امروز با دکترها صحبت کردم و مشکلم برطرف شده و می‌توانم بازی کنم.

محمدرضا خلعتبری در حاشیه تمرین عصر امروز پرسپولیس در خصوص مصدومیتش اظهار داشت: امروز صبح با دکترها صحبت کردم و مشکلم برطرف شده و می‌توانم بازی کنم.

وی در مورد اینکه آیا در مقابل استقلال به میدان خواهد رفت، اظهار داشت: اگر ITC من برسد در خدمت تیم هستم و اگر کادر فنی صلاح بداند به میدان می‌روم در غیر این صورت برای موفقیت پرسپولیس دعا می‌کنم.


مهاجم جدید سرخ‌پوشان در مورد دیدار دربی یادآور شد: دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد امیدوارم این بازی با پیروزی پرسپولیس همراه باشد تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.


خلعتبری در مورد اینکه در دیدارهایی که مقابل استقلال قرار گرفته مشکلاتی با هواداران داشته، تصریح کرد: من با کسی مشکلی ندارم و با کسی هم به مشکل نمی‌خورم در بازی‌ها با تمام وجودم به میدان می‌روم. به هر حال فوتبال است و اتفاقی رخ می‌دهد. مشکل خاصی نبوده. هواداران استقلال هم تیم‌شان را تشویق می‌کنند و خواهان نتیجه با تیم‌شان هستند.


وی افزود:‌ من چه بازی کنم و چه به میدان نروم برای موفقیت پرسپولیس دعا می‌کنم امیدوارم که تیم بازی خوبی انجام دهد و 3 امتیاز را از آن خود کنیم. مطمئن باشید که برنده دیدار مقابل استقلال هستیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پنجعلی: پیروزی دو بر یک مقابل استقلال نتیجه مطلوبی است/ از حضور خلعتبری خوشحالیم


218x141xpanjali.jpg.pagespeed.ic.uwoNJM1T8V.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه 2 بر یک نتیجه مطلوبی است که در بازی روز جمعه می تواند رقم بخورد.

محمد پنجعلی قبل از شروع تمرین روز دوشنبه تیمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک دربی دیگر در پیش است و هیجانات زیاد شده است. تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و با برد روحیه بخشی که مقابل فولاد بدست آوردیم بچه ها در شرایط مطلوبی قرار دارند. روز گذشته استراحت کردیم و امروز تمرینات را از سر می گیریمو تا پنجشنبه تمرینات را ادامه می دهیم و انشاءالله با آمادگی کامل به مصاف حریف می رویم.

وی درباره حضور خلعتبری عنوان کرد: خلعتبری بازیکن برجسته ای است. سال های سال است در تیم ملی به بازیکنی باارزش تبدیل شده است. او بازیکن تاثیر گذاری است و بسیار خوشحالیم که که او به ما پیوسته است. امیدوارم بتواند در دربی عملکرد مطلوبی داشته باشد.

مدیر تیم پرسپولیس درباره بازی دربی تاکید کرد: بازی سختی با استقلال داریم اما من فکر می کنم استقلال را شکست دهیم. نتیجه 2 بر یک نتیجه مطلوبی است که در بازی روز جمعه می تواند رقم بخورد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حاشیه تمرین پرسپولیس؛ حضور دایی همراه با دخترش و همراهی خلعتبری با ماهینی /شعار علیه دروازه بان استقلال

200x134x22.jpg.pagespeed.ic.WHq-K6OKT5.jpg



پرسپولیس نیوز : تمرین عصر روز دوشنبه پرسپولیس با حضور تعداد زیادی از نمایندگان رسانه ای گروهی برگزار می شود. تمرین عصر دوشنبه پرسپولیس که قرار است از ساعت 17:30 در درفشی فر آغاز شود با استقبال شدید اصحاب رسانه روبرو شده است.

به طوریکه حدود 12 عکاس،3 دوربین تلویزیونی و 6 خبرنگار در درفشی فر حضور یافته اند.

*حدود 200 هوادار هم در آغاز تمرین در مقابل درب درفشی فر حضور یافتند.آنها دقایقی در انتظار حضور علی دایی ماندند تا پس از آن وارد مجموعه شوند.

*محمد رضا خلعتبری به همراه حسین ماهینی به تمرین پرسپولیس آمد.

*به محض ورود خلعتبری به درفشی فر؛هواداران شعار:خلعت یادت باشه،رحمتی سوراخ بشه را سر دادند.

*یک گوسفند توسط هواداران پرسپولیس در اتومبیل ماکسیمایی قرار داده شده بود که به تمرین آمد.

*همسایگان مجموعه درفشی فر از ازدحام هواداران تعجب کردند.

*علی دایی وقتی عصر دوشنبه به محل تمرین پرسپولیس آمد،با بیان این جمله که باید هر چه سریعتر تمرین را آغاز کند از گفت و گو با دوربین شبکه خبر خودداری کرد و رفت.

*5 هوادار خانم پشت درهای درفشی فر و از دور تمرین سرخپوشان را نظاره کردند.

*علی دایی به همراه دخترش در تمرین حضور یافت.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
در پاسخ به اظهارات مدیرروابط عمومی استقلال/ قدوسی: برخی مسئولان استقلال در فرافکنی قهرمان جهان هستند/ آیا فقط دو بازیکن استقلال پودر مصرف کرده بودند؟


213x134xghodoosi.jpg.pagespeed.ic.lwAga19oBc.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس پاسخ اظهارات همتای آبی پوش خود را داد.

حسین قدوسی در این خصوص گفت: شنیدم آقای سررشته داری گفته اند رتبه 446 جهان بهع خاطر ندانستن ها است. می خواهم بگویم اگر پرسپولیس در رده 446 جهان قرار گرفته است که استقلالی ها در بهره جستن از اشتباهات داوری رتبه اول را در دنیا دارند. همچنین برخی مسئولان این باشگاه در فرافکنی قهرمان جهان هستند.

وی درباره اینکه در مصاحبه سررشته داری آمده است چرا بازیکن دوپینگی(میثم حسینی) را جذب کرده اند، گفت: وقتی در آن بازی دوپینگ هردو بازیکن استقلال که تست دادند، مثبت می شود این سوال به وجود می آید که آیا همه بازیکنان پودر مصرف کرده بودند. در مصاحبه هایی حتی برخی بازیکنان نیز آن موضوع را اعلام کردند که همه شان پودر مصرف کرده بودند. استقلالی ها باید به این سوال پاسخ بدهند.

قدوسی در پایان افزود: اگر استقلالی ها کمرشان با اشتباهات داوری می شکست و 5 پنالتی شان را نادیده می گرفتند و حریفشان با دو بازیکن دوپینگی به برتری می رسید، زمین و آسمان را به هم می دوختند.



قدوسی زلزله محبوب هر چی دله ..... دمت گرم
 
بالا