• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
تکریم هواداران شهرستانی دربی با توزیع ساندویچ سرد و صبحانه


xakhbar.jpg.pagespeed.ic.-b6UOgCoJq.jpg



پرسپولیس نیوز : شهرداری منطقه ۲۲ چادرهایی برای اسکان هوادارانی که شب قبل از دربی به ورزشگاه آزادی می‌روند برپا می‌کند.

حمیدرضا احمدی مدیر پشتیبانی سازمان لیگ اظهار داشت: سازمان لیگ مکاتباتی را با شهرداری منطقه 22 تهران انجام داد تا مسئولان محترم شهرداری این منطقه تسهیلاتی را برای تماشاگرانی که از شهرستان‌ها می‌آیند و شب قبل از بازی مقابل ورزشگاه آزادی مستقر می‌شوند در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه 22 نیز جهت تکریم تماشاگران فوتبال و دو چادر بزرگ در منطقه خرگوش دره برپا کرده و پتو و زیرانداز به تعداد کافی برای تماشاگران در نظر گرفته شده است همچنین پکیچ‌های تغذیه‌ای و ساندویچ سرد برای تماشاگران به عنوان شام در نظر گرفته شده است و صبحانه‌ هم به این تماشاگران داده خواهد شد.

احمدی افزود: سرویس‌های بهداشتی صحرایی نیز به تعداد مورد نیاز برپا شده است.

مسئولان شهرداری کار احداث این کمپ را از روز دوشنبه آغاز کرده‌اند و این کمپ فردا شب( چهارشنبه) قابل بهره‌برداری است و این کمپ مقابل ورودی غربی ورزشگاه آزادی برپا شده است. دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس جمعه ساعت 18 و 50 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
یوسفی: ۹۹ درصد پرسپولیس برنده دربی است/ دربی‌های امروز با گذشته فرق کرده است


x1.jpg.pagespeed.ic.5glk1U_0G4.jpg



پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دربی ۹۹ درصد برنده است و این بازی برای پرسپولیس باخت ندارد.

رحیم یوسفی در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: با نمایشی که پرسپولیس در دیدار آخر خود مقابل فولاد خوزستان ارائه کرد، نشان داد که وضعیت این تیم بسیار خوب است اما محرومیت امید عالیشاه به تیم لطمه زد. اگر این بازیکن درون زمین حضور داشت، شرایط بسیار بهتر می‌شد.

وی در مورد پیش‌بینی خود از این دیدار، افزود: بازی‌ها بسیار به هم نزدیک شده و اینکه کدام تیم می‌برد و کدام می‌بازد اصلا مشخص نیست با روحیه‌ای که پرسپولیس پیدا کرده فکر می‌کنم 99 درصد برد با ما است و در این دیدار باختی برایمان وجود ندارد.

وی در مورد اینکه محمدرضا خلعتبری تازه به عضویت تیم درآمده است، خاطرنشان کرد: حضور محمدرضا خلعتبری شوک مثبتی برای پرسپولیس بود و باعث شده بازیکنان استقلال کمی روحیه خود را از دست بدهند.

یوسفی در مورد خاطراتش از دربی‌های سال گذشته عنوان کرد: خاطره زیاد است و هر بازی دربی یادآور خاطرات خوب و خوش زیادی است. توجهات به این مسابقات بیش از حد است و از قدیم شرایط این مسابقه با سایر دیدارها فرق دارد البته دربی‌های امروز با دربی‌های گذشته تفاوت زیادی دارد امروز تاکتیک بالا رفته اما در گذشته از لحاظ قدرتی بازی‌ها بسیار محکم‌تر بود و درگیری‌ها خیلی بیشتر بود. در زمان ما داور‌ها خیلی کم سوت می‌زدند اما در دربی‌های امروز با کوچک‌ترین اتفاق داورها سوت می‌زنند که باعث شده از جذابیت دربی‌ها کم شود.

وی در مورد اینکه در سال 68 طی درگیری در دربی با شاهین بیانی از زمین اخراج شدند، خاطرنشان کرد: در آن مسابقه درگیری فیزیکی کوچکی بین ما به وجود آمد که داور دزفولی بود او سریع ما را از زمین اخراج کرد تا تیم 10 نفره به کارش ادامه دهد.

وی در پایان گفت: ‌ان‌شاءالله بازی خوبی را مشاهده کنیم و هواداران تنها به تشویق تیم خود بپردازند. هواداران می‌توانند با رفتار خوب خود به زیبایی بازی کمک زیادی کنند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پنجعلی:مربی می شناسم روز بازی حساس 37 بار دستشویی رفت اما دایی خیلی آرامش دارد/باید به فغانی کمک کنیم


205x132xpanjali.jpg.pagespeed.ic.vJkR0soMwE.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیر تیم پرسپولیس گفت:بازیکنان و هواداران پرسپولیس روز جمعه به تیم داوری کمک می کنند. محمد پنجعلی درباره شرایط پرسپولیس در آستانه دربی 77 عنوان کرد:بدون تعصب بگویم وضعیت خیلی خوبی داریم و همه چیز مرتب و هماهنگ پیش می رود.درست است سه امتیاز این بازی سه امتیاز مسابقات قبلی است اما سر و صدایش بیشتر از مسابقات دیگر است.امیدوارم این حساسیت به زیبایی بیانجامد و نه خدای ناکرده تنش و حاشیه.

وی ادامه داد:نکته مهمی که در این باره وجود دارد آرامش ویژه ای است که این روزها از علی دایی می بینم.او واقعا با صلابت و آرامش زیادی کار می کند و این مساله برای من خیلی جالب و مهم است.

کاپیتان سابق سرخپوشان افزود:من خودم در بحث بازی های مهم مربی می شناسم که در روز آن مسابقه حساس 37 بار دستشویی رفت!اما واقعا از دایی هم چیزی جز این انتظار نمی رود.امیدوارم این آرامش به تیم منتقل شود.

پنجعلی درباره سابقه درگیری میان بازیکنان استقلال و علیرضا فغانی داور،دربی 77 گفت:باید روز جمعه به فغانی کمک کرد.من از طرف تیم خودمان به همه قول می دهم کوچکترین اعتراضی به تصمیمات داوری نداشته باشیم.این را مطمئن باشید که بازیکنان و هواداران پرسپولیس روز جمعه به تیم داوری کمک می کنند.

وی افزود:هفته گذشته در بازی با فولاد این مساله را ثابت کردیم.روی امید عالیشاه خطای پنالتی شد اما نه او،نه بازیکنان و نه هواداران ما علیه داوری موضع نگرفتند.در دربی هم روند همین خواهد بود.

پنجعلی درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی گفت:ما برتر و سر تر از حریف هستیم.امیدوارم در نتیجه هم این مساله دیده شود و برنده باشیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
مدیر روابط عمومی پرسپولیس:هیچ کسی نمی تواند ذهن دایی را بخواند/حضور خلعتبری بستگی به تصمیم مربی تیم دارد


xghodoosi.jpg.pagespeed.ic.lwAga19oBc.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت:ممکن است سرمربی شب قبل از بازی و یا حتی ساعاتی قبل از بازی ترکیب را عوض کند.

حسین قدوسی درباره شرایط سرخپوشان در آستانه دربی 77 عنوان کرد:همه چیز خوب است و ما با آرامش به کارمان ادامه می دهیم.تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم.البته روز چهارشنبه تمرین پشت درهای بسته برگزار می شود.امیدوارم برای دربی جمعه به یک برد خوب می رسیم.

وی درباره وضعیت محمد رضا خلعتبری در بازی روز جمعه گفت:حضور خلعتبری بستگی به تصمیم مربی تیم دارد.البته اول باید ITC او برسد که هنوز صادر نشده است.اگر هم صادر شود تصمیم نهایی با دایی است.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس درباره ترکیب احتمالی سرخپوشان در دربی اظهار داشت:هیچ کسی این پیش بینی ها را نمی تواند قبول کند.این ها گمانه زنی است چون هر سایتی یک جور این ترکیب را اعلام کرده بود.حتی ممکن است سرمربی شب قبل از بازی و یا حتی ساعاتی قبل از بازی ترکیب را عوض کند.این ها همه گمانه زنی است.هیچ کسی نمی تواند ذهن دایی را بخواند.

قدوسی درباره استعفا سررشته داری از سمت مدیریت روابط عمومی استقلال و حضور نوری فر در این سمت گفت:سررشته داری به من گفته بود قصد استعفا دارد اما قبول نشده بود.نوری فر هم از کارآمدهای این حرفه است.البته هم نوری فر و هم سررشته داری از همکاران مطبوعاتی ما و بچه های خوبی هستند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
در تمرین امروز ؛حضور عربشاهی و استیلی/ تاکید دایی بر دادن پاس های سالم


190x127x22.jpg.pagespeed.ic.s3Y6ZLSv07.jpg



پرسپولیس نیوز : تمرین روز چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:45 در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد.

در این تمرین که پشت درهای بسته برگزار شد، سیدجلال حسینی، محسن بنگر و محمدرضا خلعتبری برای دقایقی با یکدیگر به صورت خصوصی صحبت کردند.

*محمد پنجعلی مدیر سرخپوشان قبل از شروع تمرین ورزشگاه را ترک کرد.

* حمید استیلی در تمرین امروز حضور داشت و حرکات بازیکنان را زیر نظر گرفت.

* هوادارانی که جلوی در درفشی فر حضور یافته بودند، توسط نیروی انتظامی پراکنده شدند و اجازه تجمع آنها مقابل درب ورزشگاه داده نشد.

* یکی از لیدرهای قدیمی پرسپولیس که در زمان حضور افشین قطبی با این مربی درگیری پیدا کرده بود، امروز به درفشی فر آمد.

* میثم بائو با پیراهن قرمز رنگ به درفشی فر رفت و با بازیکنان این تیم خوش و بش کرد.

* ضیا عربشاهی نیز در تمرین امروز حاضر بود.

* حمید علی عسگر که در تمرین روز گذشته دستش دچار آسیب دیدگی شد با لباس شخصی در درفشی فر حضور یافت و نظاره گر بود.

* تمرین امروز با حرکات کششی آغاز شد. سپس بازیکنان دور زمین دویدند و در ادامه استارت های سریع را تمرین کردند. سپس کار با توپ آغاز شد و پاس های بلند و در عمق در دستور کار بازیکنان قرار گرفت. در پایان نیز فوتبال تحت فشار انجام دادند. دایی در تمرین امروز به پاسهای سالم تاکید بسیاری داشت.

* پرسپولیسی ها از امروز اردوی پیش از بازی با استقلال را در هتل آزادی تهران برگزار می کنند. آنها در پایان تمرین امروز با اتوبوس به محمل برگزاری اردوی خود رفتند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رویانیان به درفشی فر رفت


190x122xrooyanian-tamrin.jpg.pagespeed.ic.LlmIdJxFaR.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به ورزشگاه درفشی فر رفت.

پس از اتمام تمرین روز چهارشنبه سرخپوشان پایتخت، محمد رویانیان به ورزشگاه درفشی فر و در رختکن با دایی و شیرینی جلسه ای را برگزار کرد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
تکمیلی/حضور ضارب قطبی و یک استقلالی/ ۱۱۰ آمد، پرسپولیسی‌ها به اردو رفتند


219x146x3.jpg.pagespeed.ic.1FRJSYUm1a.jpg



پرسپولیس نیوز : تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که محمد رویانیان مدیرعامل سرخپوشان در آن حضور داشت و درخواست عجیبی از هواداران داشت.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:30 امروز پشت درب‌های بسته در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین پرسپولیسی‌ها آخرین مرور کارهای تاکتیکی خود را در دستور کار خود داشتند. در شرایطی تمرین امروز پشت درب‌های بسته بود که لیدرهای این باشگاه خیلی راحت در محوطه ورزشگاه درفشی‌فر جولان می‌دادند و به راحتی تمرین را نظاره‌گر بودند. البته اطراف ورزشگاه نیز گشت نیروی انتظامی با موتور رفت و آمد می‌کرد که هیچکس تمرین سرخپوشان را از روی دیوارها هم نظاره‌گر نباشد.

یکی از لیدرهای پرسپولیس که در زمان حضور افشین قطبی در این تیم ضارب او بود و یک‌بار برخورد خشنی با او داشت در تمرین امروز حضور داشت. او دقایقی در تمرین امروز به گشت و گذار پرداخت و سپس درفشی‌فر را ترک کرد.

* در تمرین امروز خبر از سرپرست پرسپولیس سعید شیرینی نبود.

* حدود 100 هوادار مقابل درب ورزشگاه حضور داشتند که ناگهان پلیس 110 سر رسید و آنها را سریعا متفرق کرد حتی برخی از هواداران نیز مورد بازرسی بدنی ماموران نیروی انتظامی و پلیس 110 قرار گرفتند.

* هواداران پرسپولیس از انتخاب فغانی به عنوان داور بازی و حضور خلعتبری در پرسپولیس بسیار رضایت داشتند.

* میثم بائو هافبک سابق تیم فوتبال استقلال و تراکتورسازی میهمان ویژه تمرین امروز بود. وی در هنگام ورود به درفشی‌فر خیلی سرحال و قبراق بود اما در هنگام خروج لنگان لنگان و روی کمرش یخ گذاشته بود البته اعلام شد وی به کلینیک باشگاه رفته اما این در شرایطی است که کلینیک باشگاه ساعت 15 بسته می‌شود.

* حمید استیلی نیز در تمرین امروز حضور پیدا کرد و عملکرد قرمزپوشان را زیر نظر داشت.

* حضور همراه بازیکنان نیز در تمرین امروز ممنوع شد به همین دلیل برخی از بازیکنان سرخپوش درگیری‌های لفظی با مسئولین باشگاه که این دستور را داده بودند، پیدا کردند.

* بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز همه به دنبال بلیت‌های بازی استقلال و پرسپولیس و دربی 77 بودند.

* علی دایی در تمرین امروز بیشتر از بازیکنان باتجربه در ترکیب اصلی خود استفاده می‌کرد و این در شرایطی است که در بازی گذشته، دایی به جوان‌ترها میدان داده بود.

* تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که هیچ مصدومی به جز حمید علی‌عسگر حضور نداشت، عسگر باید حدود 10 روز دیگر دستش در گچ باشد تا تکلیفش برای بازی‌های آینده روشن شود.

* برخی از لیدرهای باشگاه پرسپولیس که به آنها برای بازی جمعه بلیت نرسیده بود با داد و فریاد مقابل درفشی‌فر همه چیز را تحت‌الشعاع کار خود قرار داده بودند.

* در انتهای تمرین محمد رویانیان در جمع سرخپوشان حضور پیدا کرد که هواداران با دیدن او فریاد زدند سردار ما از مازندران آمده‌ایم چرا نمی‌گذارید تمرین را ببینیم که رویانیان نیز با آنها گفت بهتر است به جای تمرین ما به تمرین استقلالی‌ها بروید تا ببینید چه خبر است و بعد برای ما خبرها را بیاورید اینطوری بهتر است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پرسپولیس در غیاب 2 بازیکن به اردو رفت/خلعتبری له شد!


xakhbar.jpg.pagespeed.ic.-b6UOgCoJq.jpg



پرسپولیس نیوز : 200 هوادار علی‌رغم مشکلات پس از تمرین امروز بازیکنان را برای رفتن به اردو بدرقه کردند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز و بدرقه محمد رویانیان مدیرعامل قرمزپوشان از کنار رختکن به هتل آزادی برای تشکیل اردوی دو روزه خود رفتند.

با دستور دایی تمام بازیکنان در این اردو حضورشان الزامی بود و فقط حمید علی‌عسگر به دلیل مصدومیت و کهندانی با تصمیم دایی به اردو نرفتند.

حدود 200 هوادار پرسپولیس در مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر پس از تمرین ایستادند و بازیکنان پرسپولیس را برای دربی بدرقه کردند. آنها با وجود اینکه خلعتبری می‌خواست با توجه به اینکه کلاهی روی سرش بود به صورت ناشناس از درفشی‌فر خارج شود اما او را شناختند و به دلیل هجوم به سمت وی خلعتبری در آستانه له شدن قرار گرفت اما با پا درمیانی برخی هوداران او سریعاً سوار اتوبوس شد. هواداران همچنین بنگر و جلال حسینی مدافعان پرسپولیس را به شدت تشویق کردند و از آنها خواستند که در مهار مجیدی تمام تلاش خود را به کار گیرند. آنها همچنین از محمد نوری درخواست می‌کردند تا میانه زمین را از آن پرسپولیس کند و از غلامرضا رضایی نیز درخواست داشتند که با سرعت خود دفاع استقلال را به دنبال خود بکشاند.

علی دایی نیز پس از تمرین امروز با ماشین شخصی خود به صورت جداگانه از درفشی‌فر خارج شد تا امشب به اردوی سرخپوشان اضافه شود.

پرسپولیس فردا بعد از ظهر آخرین تمرین خود را قبل از دربی 77 در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال خواهد کرد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
میثم حسینی:استقلال روی کاکل سه نفر می‌چرخد/پارسال فهمیدم قلعه‌نویی در دربی به مساوی فکر می‌کند


208x138xm.hoseyni.jpg.pagespeed.ic.sqK2s2Qlic.jpg



پرسپولیس نیوز : میثم حسینی فصل پیش تقریباً در همین مقطع با پیراهن آبی در دربی به میدان رفت وحالا شرایط برای او کاملاً متفاوت است. مدافع مازندرانی قرمزها روز جمعه قرار است مقابل استقلال و خسرو حیدری بازی کند. حسینی در گفت‌وگو با ما تفکرات قلعه‌نویی در دربی را هم فاش کرد.

* هفته گذشته با یک مصاحبه شوک خوبی به همبازیانت دادی!

در آن مصاحبه سعی کردم طوری صحبت کنم که بچه‌ها مثبت به آینده فکر کنند و بیشتر متوجه شرایط تیم شوند که شکر خدا با همت بچه‌ها و درایت کادرفنی پیروزی شیرین و باارزشی را مقابل فولاد کسب کردیم.

* دوباره رسیدیم به دربی، مسابقه‌ای که فقط در ایران جذاب نیست!
من اطمینان دارم که این بار دربی زیبایی را می‌بینیم البته در این دو، سه سال اخیر دربی‌ها بد نبوده است، مخصوصاً آن چند بازی که پرگل از آب درآمد؛ 2- صفر، 3- صفر، 3-2 و ...

* فصل پیش در هیچ‌یک از دربی‌ها گل ندیدیم!

بازی رفت را قبول دارم قشنگ نبود اما بازی برگشت دو تیم خوب بازی کردند، مخصوصاً پرسپولیس که خلاف تصور ظاهر شد.

* برخی معتقدند امیر قلعه‌نویی در دربی‌ها بیش از حد به نباختن فکر می‌کند و به این خاطر استقلال اجازه نمی‌دهد بازی زیبا شود!
فصل پیش من در بازی رفت بعد از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت طولانی توانستم به میدان بروم. قبل از آن مسابقه خیلی‌ها روی کاغذ استقلال را از پیش برنده می‌دانستند چون شرایط پرسپولیس خوب نبود اما بازی که شروع شد، پرسپولیس بر بازی تسلط پیدا کرد و به نوعی غافلگیر شدیم. به این خاطر قلعه‌نویی تصمیم گرفت سیستم تیم را دفاعی کند و در نهایت هم بازی مساوی شد. به هر حال هیچ مربی‌ای دوست ندارد بازنده دربی باشد. مربیانی که من در استقلال با آنها کار کردم، به نباختن در دربی خیلی اهمیت می‌دادند البته هواداران دو تیم هم دوست ندارند بازنده دربی باشند و به ما می‌گویند همه بازی‌ها را ببازید اما دربی را ببرید!

* قبول دارید که پیروزی در دربی از خیلی جهات هم تأثیرات مثبت دارد؟
بله، مسلماً همین‌طور است. پیروزی در دربی از لحاظ روحی و روانی خیلی به تیم کمک می‌کند تا در ادامه راه با اعتماد به نفس بیشتری پیش برویم. از طرفی اگر جمعه ببریم، به صدر جدول خواهیم رفت البته اگر فولاد برنده نشود. به هر حال ما فقط به شکست استقلال فکر می‌کنیم تا به اصطلاح فوتبالی‌ها در راه قهرمانی گام برداشته و یک روز به یادماندنی برای هواداران رقم بزنیم. هواداران پرسپولیس مدت زیادی است که از ته دل شاد نشده‌اند و امیدوارم این اتفاق روز جمعه رخ دهد.

* خاطرات تلخ و شیرین زیادی با پیراهن استقلال در دربی داری. کدام بیشتر در ذهنت مانده؟
اولین دربی‌ام با پیروزی استقلال رقم خورد که یک خاطره شیرین بود. خاطره تلخم در دربی نیز برمی‌گردد به همان بازی که در 10 دقیقه 3 گل خوردیم و بازی برده را باختیم. آن اتفاق واقعاً کار خدا بود و لطف او شامل حال پرسپولیسی‌ها شد. هنوز هم نفهمیدم در آن 10 دقیقه چه اتفاقاتی رخ داد.

* روی کاغذ کارشناسان شانس استقلال را برای پیروزی بیشتر می‌دانند چون معتقدند مهره‌های این تیم باتجربه‌تر هستند. نظر تو چیست؟
دربی بازی مهره‌ها نیست بلکه اتفاقات در زمین مسابقه رخ می‌دهد. استقلال بازیکنان خوب و هماهنگی دارد و در آسیا هم خوب نتیجه گرفته اما ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و دنبال 3 امتیاز این بازی هستیم.

* 5، 6 بازیکن پرسپولیس اولین دربی خود را تجربه خواهند کرد. به آنها چه توصیه‌ای داری؟
بله، ما بازیکن جوان زیاد داریم که خوشبختانه کم‌تجربه نیستند و پتانسیل بالایی برای درخشش در دربی دارند البته آنها باید 10 دقیقه اول را با احتیاط کار کنند تا با جو دربی آشنا شده و در ادامه راحت‌تر کار کنند.

برای مهار خسرو حیدری آماده هستی؟
به احتمال خیلی زیاد خسرو مقابل من بازی خواهد کرد. او یکی از بهترین و بااخلاق‌ترین فوتبالیست‌های ایران است. خوشبختانه یا متأسفانه، هم او به خوبی مرا می‌شناسد و هم من او را! و این کارمان را سخت‌تر می‌کند.

* نقطه قوت استقلال را کجا می‌بینی؟
به نظر من استقلال روی کاکل 3 یا نهایتاً 4 بازیکن می‌چرخد. آنها در خط دفاع هماهنگی خوبی دارند اما روی کارهای تهاجمی؛ خسرو، فرهاد و آندو نقطه قوت استقلال به شمار می‌روند. اگر آنها را از کار بیندازیم، استقلال خیلی سخت به دروازه ما نزدیک خواهد شد البته باید مواظب محمد قاضی آماده هم بود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
مشاور رئیس جمهور سابق : امیدوارم پرسپولیس برنده دربی شود/ طلسم قلعه نویی جمعه شکسته می شود


abtahi241387.jpg



پرسپولیس نیوز : مشاور و رئیس دفتر رئیس جمهور سابق گفت: امیدوارم پرسپولیس برنده دربی شود.

محمد علی ابطحی درباره بازی روز جمعه گفت: به عنوان طرفدار قدیمی پرسپولیس امیدوارم این تیم برنده دربی روز جمعه شود و قرمزها با خوشحالی و بدون آنکه در استادیوم درگیری به وجود بیاید، به خانه هایشان برگردند.

ابطحی در پاسخ به این سئوال که امیر قلعه نویی تا امروز بازنده دربی نبوده است، اعلام کرد: بالاخره هر چیزی باید از یک جایی شروع شود و امیدوارم این طلسم روز جمعه شکسته شود.



سلام العلیکم حاج آقا :D
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
هدایتی هزینه ساخت ۵ مسجد در ۵ ورزشگاه تهران را تقبل کرد


139112210001593.jpg



پس از پیام مقام معظم ***** در خصوص کیفیت بخشیدن به نماز و ترویج آن در اماکن عمومی، حسین هدایتی هزینه ساخت ۵ مسجد در تهران را متقبل شد.

به گزارش تسنیم ، پس ازپیام **** معظم انقلاب اسلامی به بیست و دومین اجلاس سراسری نماز و تاکید ایشان بر کیفیت بخشیدن به نماز و ترویج و همگانی کردن آن و نبود جایگاه نماز در مراکز اجتماعات همچون ورزشگاه‌ها؛ حسین هدایتی مالک پیشین باشگاه‌های ملوان و استیل آذین هزینه ساخت 5 مسجد در 5 ورزشگاه جنوب شهر تهران را تقبل کرد. قرار است وی به زودی اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.




بفرما آقای فردوسی پور بفــــــــــــــرما مرد نیستی تو 90 اینو نگی و تشکر نکنی :|
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پرسپولیس شش انگشتی

عدد شش بین هواداران پرسپولیس ویژگی ها خاصی دارد.این عدد یادآور یک روز خوب در ماه شهریور برای پرسپولیسی هاست.

به گزارش خبر آنلاین ، خیلی ها می گویند نشان دادن عدد شش،که مختص پرسپولیسی ها است دیگر قدیمی شده است.به عقیده آنها کسی آن بازی را یادش نمی آید و اصلا فیلمی از دربی معروف شش تایی ها موجود نیست اما مگر می شود تاریخ را تحریف کرد؟!شش عددی است که پرسپولیسی ها به آن می بالند.آنها در شانزدهم شهریور سال 52 این عدد را در تاریخ جاودانه کردند تا هنوز هم که هنوز است به آن ببالند.




13-9-4-16332%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%AF%DB%8C%20%D9%87%D8%A7.jpg

یک - تایلندی‌ها هم استقلال را شناختند

بله دیگر! تیمی که در دربی 6 گل می‌خورد، مشخص است که ماجراهایش بین‌المللی می‌شود. این هم از تایلندی‌ها که گویا به خوبی قصه شش تایی شدن استقلال را می‌دانند و در روز بازی با استقلال، این طور عدد 6 را به رخ آبی‌ها می‌کشند!




13-9-4-145956.JPG

دو- سلطان هم این مدلی است

علی پروین آدم محافظه‌کاری است و تا وقتی برای کاری که انجام می‌دهد، منفعتی نبیند، سمت آن کار هم نمی‌رود اما علی‌آقا هم این مدلی است! یعنی وقتی کسی برایش کری بخواند، خنده در لبش می‌شکفد و این‌گونه عدد 6 را به‌ فرد مقابل‌ نشان می‌دهد. او در آن دربی 6 - صفر، روی 4 گل تیم تأثیر مستقیم داشت.




IMG_9757.JPG

سه-نیلسون خطرناک شد

نیلسون خطرناک‌ترین بازیکن پرسپولیس است. او گاهی اوقات در بازی‌ها آنقدر عصبانی می‌شود که تصور می‌کنی می‌خواهد مدافعان را کتک بزند! او این طوری عدد 3 را‌ نشان می‌دهد و البته علیرضا حقیقی با نیم متر قد بلندتر، کار را تکمیل می‌کند.




13-9-4-134454.JPG

چهار- سردار و کاپیتان

این هواپیما که می‌بینید، آرم پرسپولیس را روی خودش چسبانده. واقعاً آرم دارد و فتوشاپ نیست. کاپیتان پرواز هواپیما ایستاده و عدد 6 را‌ نشان می‌دهد. سردار هم این طور مواقع کمی احساساتی می‌شود و با اینکه عینک به چشم دارد و لبخند به لب، یک 6 دیگر را ‌نشان می‌دهد تا ثابت کند یک پرسپولیسی است.




13-9-4-13458fdh.JPG
پنجم- خیال کریمی راحت شد

عکس‌های زیادی در فضای سایبری از علی کریمی در کنار طرفداران فوتبال منتشر شده که همراهانش در عکس عدد 4 را ‌نشان داده‌اند و کریمی نیز عدد 2 را. کریمی همیشه نگران این موضوع است که کسی عدد 4 را در عکس یادگاری با او ‌نشان دهد اما این بار، خیال کریمی راحت است چون کودکی که می‌بینید، یک پرسپولیسی دو‌آتشه است.




13-9-4-15426%D8%AE%D9%84%D8%B9%D8%AA%20%D8%A8%D8%B1%DB%8C.jpg

ششم- خلعت را فریب نده!

به طور کلی محمدرضا خلعتبری از آن دست بازیکنانی است که هرگز فریب نمی‌خورد. دیدید با همین عجمانی‌ها چه کار کرد؟! او رفته با کسی عکس یادگاری بگیرد که طرف عدد 4 را به او ‌نشان داد و همین مسئله باعث شد خلعت فریب نخورده و یک عدد 2 را وارد عکس کند.




13-9-4-155472.JPG
هفتم- آهای فرهاد مجیدی...

به چشم‌های‌‌تان اعتماد کنید! این همان فرهاد مجیدی است. فرهاد اما به رفقایش اجازه می‌دهد با او شوخی کنند، مثل همین کسی که در عکس می‌بینید، عدد 6 را ‌نشان می‌دهد و فرهاد هم می‌خندد.




13-9-4-156583.JPG
هشتم- سلاطین 6تایی کننده!

آقایان، خانم‌ها... این دو نفر را می‌شناسید؟ آندرس اینیستا و ویکتور والدس دو سلطان در ترکیب بارسلونا هستند که بعد از زدن 6 گل به رئال‌مادرید، این طور مقابل دوربین‌ها ژست گرفته‌اند. آنها این مدل کری‌خوانی را از پرسپولیسی‌ها یاد گرفته‌اند احتمالاً!




13-9-4-1582815etv5y.jpg

نهم- این هم آقامورینیو!

البته فکر نکنید فقط بارسایی‌ها هستند که ماجرای شش تایی شدن استقلال را می‌دانند، رئالی‌ها هم از این قصه خبر دارند. این هم مورینیو سرمربی سابق رئال که می‌داند پرسپولیس چگونه 6 گل به استقلال زد.
 

M o n e y

Registered User
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
128
لایک‌ها
93
محل سکونت
جایی همین نزدیکی ها
اصلا به محض اینکه یه خبر بیاد که تو تاپیک نباشه تا نذازم تو تاپیک احساس عذاب وجدان دارم :p

مثله خودمم که پرسپولیسی رئالی هستی.
از این تصویر پایینیه برا پرسپولیسشو نداری؟؟اینی که خیلی ریزه برا رئاله رو میگم.

خلعت آتیش پاره سرور استقلاله

خلعت آتیش پاره قاتل استقلاله

صل الا محمد قاتل اس اس امد

همرو خودت سرودی؟ :D
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
کی‌روش مگر برای فوتبال ما چه کار کرده؟ اگر هم به جام جهانی رفتیم کار او نبوده و اتفاقی و شانسی بوده



140866_heroa.jpg



سایت گل- خداداد عزیزی حماسه‌ساز ملبورن و بازیکن محبوب و دوست‌داشتنی ایران زمزمه‌ حضور دوباره‌اش در لیگ بر‌تر شنیده می‌شود. در آستانه داربی پیرامون مسائل روز فوتبال با خداداد عزیزی صحبت کردیم. مصاحبه سایت گل با خداداد عزیزی می‌خوانید.
شنیده‌ایم با یک تیم لیگ برتری مذاکراتی داشته‌اید؟
بله از طریق یکی از دوستانم در تهران که پیگیر کار‌هایم است با یکی‌ دو تیم مذاکراتی داشته‌ام اما هنوز چیزی قطعی نشده و منتظر هستم تا ببینم چه شرایطی پیش می‌آید. من به خاطر قول و قرارهایی که با ابومسلم گذاشته‌ام. به تهران نیامدم و تلفننی مذاکراتم را پیگیر کردم.
می‌توانید اسم تیم را بگویید؟
نه می‌ترسم دوباره زیرآبم را بزنند. (باخنده)
نظرتان در مورد دربی چیست؟ چه تیمی می‌برد؟
به نظر من با توجه به شرایط فعلی اوضاع به نفع پرسپولیس سنگینی می‌کند. من فکر می‌کنم برنده داربی با توجه به این شرایط پرسپولیس باشد. البته این بازی شرایط خاص خودش را دارد و هیچ چیز مشخص نیست.
شما یکی از منتقدان کی‌روش هستید. نظرتان درباره قهر و آشتی‌های کی‌روش چیست؟
کی‌روش دیگر شورش را درآورده و به نظر من نباید ناز او را بکشیم و بهتر است که برود. کی‌روش مگر برای فوتبال ما چه کار کرده؟ اگر هم به جام جهانی رفتیم کار او نبوده و اتفاقی و شانسی بوده و تلاش بچه‌ها و لطف و عنایت خدا بوده است
 
بالا