• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
زمان فروش بلیت دربی 77 در ورزشگاه آزادی مشخص شد


216x135x21.jpg.pagespeed.ic.Woqpar-MCp.jpg


پرسپولیس نیوز : با تأئید مسئولان برگزاری دربی 77 قرار است از ساعت 10 صبح فردا بلیت‌فروشی آغاز شود.

پس از جلسات متوالی مسئولان برگزاری دربی 77 بالاخره با توجه به اینکه بلیت جایگاه ویژه 15هزار تومانی به صورت الکترونیکی فروخته شده، قرار است از ساعت 10 صبح فردا بلیت‌فروشی در ورزشگاه آزادی آغاز شود.

البته نیروی انتظامی و یگان ویژه اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورتی که هواداران زودتر به ورزشگاه بیایند با آنها همکاری‌های لازم را برای ورود به ورزشگاه و پشت گیت‌های بلیت‌فروشی داشته باشند. در صورتی که هواداران زیادی قبل از ساعت 10 صبح در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند احتمال فروش بلیت 30 تا 40 دقیقه قبل از ساعت 10 صبح نیز وجود دارد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
بهروان:صدا و سیما خرج تماشاگران را بدهد/ از تماشاگرانی که امشب می آیندپذیرایی خواهیم کرد


213x134xbehravan.jpg.pagespeed.ic.gYkXmRRYZb.jpg



پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال گفت: صدا و سیما خرج تماشاگران دربی را بدهد.

غلامرضا بهروان درباره دربی 77 عنوان کرد برای تماشاچیانی که امشب به استادیوم آزادی می آیند تمهیداتی انجام شده و هماهنگی لازم با شهرداری منطقه 22 انجام شده است. بهتر بود آنهایی که می خواهند بازی را از نزدیک ببینند، فردا به استادیوم بیایند اما از تماشاگرانی که امشب هم می آیند، پذیرایی خواهیم کرد.

بهروان در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران درباره اینکه چرا با وانت برای تماشاگران ساندویچ می آورید، عصبانی شد و گفت: نمی شود این همه آدم را که به رستوران برد. کار شما شده انتقاد و اینکه همه چیز را به هم بریزید.

رئیس کمیته مسابقات در پایان حرفهایش خاطرنشان کرد: صدا و سیما که این همه از ما اننقاد می کند، بهتر است با آن درآمدی که دارد، بیاید و خرج این تماشاگران را بدهد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دایی: فقط برد می‌خواهیم و به تساوی هم فکر نمی‌کنیم/ امیدوارم داور حق تیمی را ضایع نکند


200x130x14.jpg.pagespeed.ic.XqxTeGsQeN.jpg



پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواهیم فردا مقابل استقلال تیم پیروز میدان باشیم.

علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مطمئناً با توجه به شرایط دو تیم بازی بسیار سختی را استقلال و پرسپولیس پیش‌روی دارند. بهتر از من همه می‌توانند راجع به این بازی بزرگ اظهارنظر و حرف بزنند.

وی افزود: با توجه به بازی قبلی و تمریناتی که در هفته جاری داشتیم به دنبال این هستیم تا یک نمایش قابل قبول به نمایش بگذاریم و تمام امیدمان این است تا هواداران راضی باشند.

دایی ادامه داد: انشالله بهترین بازی خودمان را در دربی 77 به نمایش می‌گذاریم و به هیچ عنوان پا عقب نمی‌گذاریم، مطمئن باشید بازی با استقلال و کادر فنی بزرگش که لزومی ندارد من بخواهد از قلعه‌نویی و همکاران خوبش تعریف کنم بسیار سخت است. نتایج استقلال نشان داده که این تیم چه کادر فنی بزرگ و بازیکنان خوبی دارد اما ما هم برای برد به میدان می‌رویم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: نباید اشتباه کنیم، بلکه باید تلاش کنیم برنده بازی باشیم. ما به مساوی فکر نمی‌کنیم. این پیروزی می‌تواند در ادامه راه لیگ برتر به ما کمک کند. متأسفانه امید عالیشاه از بازی محروم است و حمید علی‌عسگر نیز به دلیل مصدومیت به بازی نمی‌رسد. ما دنبال مساوی نیستیم. سعی می‌کنم تیم را طوری بچینم که بهترین نتیجه را بگیریم. به بازیکنانمان هم گفته‌ام به سه امتیاز بازی فکر کنند. باختن هر تیم در این بازی به مربیان فشار وارد می‌کند و در ادامه راه برای آنها سخت می‌شود. امیدوارم بتوانیم با پیروزی شرایط مان را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به این سوال که در رده بندی جهانی پرسپولیس در رتبه 446 و استقلال در جایگاه 84 قرار دارد، خاطرنشان کرد: من به برخی از مسائل فکر نکردم و گوش هم نمی‌دهم. من با شرایط حال و آینده زندگی می کنم مطمئن باشید ما باید بازی را ببریم و به مسائل حاشیه‌ای نیز هیچ کاری نداریم.

دایی در مورد وضعیت محمدرضا خلعتبری نیز گفت: قبل از اینکه به نشست بیایم با مسئولان باشگاه تماس گرفتم اما هنوز مجوز بازی او صادر نشده است.

سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به سؤال دیگری که نبرد پرسپولیس و استقلال در فصل جاری نبرد تجربه‌ها و جوان‌ها است، گفت: احترام خاصی برای همه کارشناسان قائل هستم اما تیم ما به اندازه کافی تجربه دارد در شرایط حساسی این با تجربه‌ها تیم را ***** کردند و به قول معروف کاری درست انجام دادند. ما بازیکنانی خیلی بزرگی داریم که لحظه به لحظه به بازیکنان جوان ما کمک می‌کنند و یکی از عوامل موفقیت‌های ما و جوانان ما بوده‌اند. ما به اندازه کافی بازیکن بزرگ داریم تا همه چیز را اداره کنند.

دایی درباره تقابلش با امیر قلعه‌نویی نیز گفت: ما همیشه از گذشته تجربه کسب می‌کنیم و درس می‌گیریم اما با حال و آینده زندگی می‌کنیم. من اگر قرار بود بدانم قلعه‌نویی فردا قرار است چه کاری و با چه ترکیبی به میدان برود مطمئن باشید کار برای من راحت‌تر بود اما ما برای برد می‌آییم و تمام امتیاز فردا را با آمادگی می‌خواهیم. البته به دنبال یک بازی خوب، قشنگ و منطقی هم هستیم. قطعاً‌ استقلال هم برای برد می‌آید و به نظرم دربی زیبایی انجام خواهد شد.

وی در مورد حضور خلعتبری در بازی فردا، اظهار کرد: من از این جریانات خبری ندارم و به هیچ عنوان چیزی را نمی‌دانم. این سؤال‌ها را از مسئولان تیم بپرسید. من دوست دارم فردا خلعتبری به ما کمک کند تا الآن هم درصد کوچکی را برای بازی او کنار گذاشته‌ایم. خلعتبری اگر فردا به بازی برسد می‌تواند به ما کمک کند. اگر او باشد می‌توانیم روی اهدافمان که داریم تغییرات ایجاد کنیم.

وی در مورد حساسیت بازی فردا گفت: قلعه‌نویی مربی بزرگی است و با نتایجی که در این چند سال گذشته در لیگ کسب کرده نشان داده مربی بزرگی است. وی دوست من نیز است. شرایط بازی فردا فرق می‌کند ما دنبال پیروزی هستیم.

وی در ادامه گفت: از روزی که از راه‌آهن به باشگاه پرسپولیس آمدم آرامش بزرگی را از دست داده‌ام چرا که در تیم راه‌آهن بدون حاشیه و جنجال به کارم ادامه می‌دادم اما به پرسپولیس آمدم تا به این تیم کمک کنم. امیدوارم بتوانیم فردا مردم را خوشحال کنیم. شرایط بازی فردا خاص است، همه بازیکنان با انگیزه زیادی در این دیدار حضور پیدا می‌کنند و آنها می‌خواهند با بازی خود در دربی همه چیز را جبران کنند. استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند، مطمئناً به خاطر هواداران انگیزه آنها برای یک بازی خوب بالا می‌رود.

سرمربی قرمزپوشان درباره داوری فغانی در دربی 77 نیز گفت: من نظر خاصی درباره داوری ندارم اما آرزو می‌کنم که موفق باشد و بهترین داوری خود را در دربی انجام دهد. ما مربیان، هواداران، بازیکنان وهمه باید به داور کمک کنیم تا با آرامش لازم بتواند سوت بزند و بهتر کار کند. انشالله داوری بدون هیچ اشتباهی به نحو احسن سوت‌های خود را فردا خواهد زد و حقی را از تیم و یا کسی ضایع نمی‌کند.

دایی در پایان درباره هواداران نیز خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام هواداران واقعی آنهایی هستند که از دقیقه یک تا سوت پایان بازی تیم خود را تشویق می‌کنند و دست از حمایت نمی‌کشند تا تیم بتواند راحت و روان‌تر بازی خود را به نمایش بگذارد. باز هم عاجزانه از کل هواداران درخواست دارم در کمال احترام به رقیب تیم خود را تشویق کنند تا شاهد یک بازی خوب با فضایی مناسب و اتمسفری خوب را در ورزشگاه آزادی شاهد باشیم.
 

M1V

کاربر فعال عکس و عکاسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 می 2013
نوشته‌ها
13,700
لایک‌ها
3,616
محل سکونت
asalkade.com خرید تلفنی عسل از زنبوردار09155869597

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
سوپــــــــــــــــــــــر خبر ویـــــــــــــــــــــــــــــــــــــژه داغ داغ



ITC مهاجم پرسپولیس رسید/خلعتبری در دربی 77 به میدان می‌رود


202x128xkhalat3.jpg.pagespeed.ic.mVrAxU3G7F.jpg



پرسپولیس نیوز :ITC محمدرضا خلعتبری از امارات رسید تا مهاجم قرمزپوشان بتوان مقابل استقلال به میدان برود.


پس از تلاش‌های مسئولان فدراسیون فوتبال و پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس بالاخره ITC محمدرضا خلعتبری مهاجم قرمزپوشان به تهران رسید و این بازیکن برای بازی فردا مقابل استقلال مشکلی ندارد.



صل علی محمد این ITC هم آمد :D
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
بچه ها فردا کیا میرن آزادی ؟

التماس دعا داریم ! خوش بگذره ، کاش میشد منم بیام و له شدن استقلال رو ببینم از نزدیک :D
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
بچه ها فردا کیا میرن آزادی ؟

التماس دعا داریم ! خوش بگذره ، کاش میشد منم بیام و له شدن استقلال رو ببینم از نزدیک :D

احتمالا من میرم
اگه خدا بخواد
 

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***
خیلی امیدی به برد نیست فقط ،

هر چی میشه مساوی نشه ...




.
خو اگه امیدی به بردمون نباشه و مساوی هم نشه میشهخ باخت واسه تیممون
blinksmiley.gif
شما جدی طرفدار پرسپولیسی؟
 

M o n e y

Registered User
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
128
لایک‌ها
93
محل سکونت
جایی همین نزدیکی ها

aghamostafaa

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
7,235
لایک‌ها
18,128
سن
38
محل سکونت
اصفهان
دوستان ... تاپیک صندلی داغ رو دریابید :)

میهمان این برنامه : F@rzad

خلاصه مو رو از ماست بکشید بیرون :)
 

M o n e y

Registered User
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
128
لایک‌ها
93
محل سکونت
جایی همین نزدیکی ها

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
دوستان اینقدر انتظارها رو بالا نبرید که بعد دربی با روحیه درب و داغون بیاین اینجا پست بدین باور کنین استقلال وضعش به اون بدی که فکر می کنید نیست که راحت برین سوراخ سوراخشون کنیم برگردیم خونه کلا بازی اخر پرسپولیس مصبب همه اینا شده به نظر من که تو بازی با فولاد بیشتر از اینکه ما عالی بازی کنیم فولاد بد بازی کرد و روز بدش بود و استقلال هم تو جهنم اهواز باخت داد با هوای بالا 45 درجه که نفس نمیشه کشید اگه از اول لیگ تا الان بازی هارو دنبال کرده باشین دیدین که استقلال تو روز بدش و در حالی که بسیار ضعیق تر از حریف بازی کرده روی خلاقیت فردی بازیکناش تو تک موقعیت ها پیروزی رو بدست اورده پس فردا باید حسابی حواس بازیکنا جمع باشه و بازی سفت و محکمی بکنن ولی با توجه به شرایط بعید می دونم چون به احتمال زیاد الان اعتماد به نفس کاذب تو بازیکنای پرسپولیس که خودشونو از پیش برنده دربی می دونن کار دستشون میده
امیدوارم اینا فقط منفی بافی های ذهن من باشه به حقیقت نپیونده هرچند که .......
 

abbas joon

Registered User
تاریخ عضویت
18 آگوست 2012
نوشته‌ها
455
لایک‌ها
218
محل سکونت
شیـــــــــــراز
دوستان اینقدر انتظارها رو بالا نبرید که بعد دربی با روحیه درب و داغون بیاین اینجا پست بدین باور کنین استقلال وضعش به اون بدی که فکر می کنید نیست که راحت برین سوراخ سوراخشون کنیم برگردیم خونه کلا بازی اخر پرسپولیس مصبب همه اینا شده به نظر من که تو بازی با فولاد بیشتر از اینکه ما عالی بازی کنیم فولاد بد بازی کرد و روز بدش بود و استقلال هم تو جهنم اهواز باخت داد با هوای بالا 45 درجه که نفس نمیشه کشید اگه از اول لیگ تا الان بازی هارو دنبال کرده باشین دیدین که استقلال تو روز بدش و در حالی که بسیار ضعیق تر از حریف بازی کرده روی خلاقیت فردی بازیکناش تو تک موقعیت ها پیروزی رو بدست اورده پس فردا باید حسابی حواس بازیکنا جمع باشه و بازی سفت و محکمی بکنن ولی با توجه به شرایط بعید می دونم چون به احتمال زیاد الان اعتماد به نفس کاذب تو بازیکنای پرسپولیس که خودشونو از پیش برنده دربی می دونن کار دستشون میده
امیدوارم اینا فقط منفی بافی های ذهن من باشه به حقیقت نپیونده هرچند که .......

داداش ما به ا.نا نمیگیم خلاقیته فردی میگیم شانس، بد نی یه نگاه دوباره بندازی به بازیاشون
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
باز هم دروغ باز هم دروغ استقلال منطقی باش !!!!




[h=2]دروغ سازی جاعلان تمامی ندارد / مجیدی دربی 68 را به پرسپولیس باخته![/h]

پرسپولیس نیوز : روزنامه باشگاه استقلال در ادامه دروغ پردازی های خود یک واقعیت تاریخی دیگر را زیر سوال برد.
پس از جعل تصویر گل آفساید محمد نوری در دربی با فوتوشاپ و اعلام غیر واقعی رتبه باشگاه استقلال در میان باشگاه های جهان از دید فیفا به وسیله روزنامه استقلال جوان این روزنامه در تیتر روز قبل از دربی هفتاد و هفتم نیز دست به یک دروغ سازی دیگر زده است. این روزنامه در شماره امروز پنجشنبه خود که با عناوین کم تعدادی در صفحه اول به انتشار درآمده مصاحبه ای از حنیف عمران بازیکن این تیم را مورد استناد قرار داده و نوشته دربی 77 نماد 7 سال نباختن فرهاد مجیدی به پرسپولیس است.
400x279xesteghlaljavan.jpg.pagespeed.ic.aDXjTBzqkS.jpg
این در حالی است که این ادعا به هیچ وجه صحت ندارد و با کمی رجوع به حافظه می توان باخت تاریخی مجیدی و استقلال به پرسپولیس با سرمربی گری علی دایی و کاپیتانی کریم باقری را به خاطر آورد. این برد از آن جهت تاریخی بود که پس از چندین بار به دست آمدن نتیجه تساوی یک بر یک برای دو تیم بالاخره یک تیم برنده از میدان خارج شد. در این بازی که مجیدی در ترکیب آبی پوشان حضور داشت و اتفاقا گل اول را به پرسپولیس زد ، ابتدا قرمزپوشان با گل هادی نوروزی بازی را به تساوی کشاندند و سپس با تیر خلاص دقیقه 86 کریم باقری برتری را برای تیم علی دایی رقم زدند. مشخص نیست استقلالی ها از این واقعیت ها خبر ندارند و یا خودشان را به ندانستن زده و چنین ادعاهای عجیبی را مطرح می کنند که تبدیل به گاف های بزرگ رسانه ای می شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حاشیه کنفرانس مطبوعاتی دایی و قلعه‌نویی قبل از دربی/ سرمربیان دو تیم با یکدیگر روبه‌رو نشدند

پرسپولیس نیوز : در کنفرانس مطبوعاتی قبل ازدربی 77 سرمربیان دو تیم پرسپولیس و استقلال علی دایی و امیر قلعه‌نویی با یکدیگر روبرو نشدند

کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان پرسپولیس و استقلال قبل از دربی 77 امروز از ساعت 14 در سازمان لیگ برگزار شد.

*برخلاف سال‌های گذشته که خبرنگاران از کنفرانس‌های قبل از بازی پرسپولیس و استقلال استقبال بسیار گرمی می‌کردند و حتی در سالن کمبود جا به وجود می‌آمد اما امروز با وجود استقبال خوب خبرنگاران حضور آنها مثل سال‌های گذشته نبود.

*علی دایی به محض ورود به روابط عمومی سازمان لیگ با توجه به اینکه دقیقاً رأس ساعت 14 وارد محل شده بود مستقیم به اتاق کنفرانس رفت تا صحبت‌های خود را آغاز کند.

*روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد: زمان کنفرانس‌ها 15 دقیقه بیشتر نیست در حالیکه امیر قلعه‌نویی اعلام کرد تا هر موقعی که خبرنگاران بخواهند در خدمت آنها است.

*در حاشیه نشست غلامرضا بهروان به دفتر روابط‌ عمومی سازمان لیگ رفت و با مسئولان پرسپولیس دیدار کرد.

*مهمترین سؤالهایی که از امیر قلعه‌نویی و علی دایی پرسیده می‌شد کرکری‌هایی بود که بین هواداران وجود داشت که هر دو مربی پاسخ‌هایی بی‌حاشیه به این سؤالات دادند.

*با توجه به اینکه کنفرانس علی دایی 15 دقیقه بیشتر طول نکشید او با امیر قلعه‌نویی روبرو نشد. کنفرانس سرمربی اسقتلال رأس ساعت 14 و 31 دقیقه آغاز شد.
 
بالا