• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
ما همیشه در صحنه حضور داریم :دی

ما یه لحظه اومدیم اونجا گفتیم از این پست های نزنید ... محترمانه صحبت کنید از بزرگتون تا کوچیکتون مارو مورد لطف قرار دادن !

بهتر میبینم هر کسی نظاره گر تاپیک خودشون باشه بهتره ... ما مشکلی نداریم ولی متاسفانه تاپیک شما الان پر شده از عکس های خشن بازی قبل که دارن تشویق هم میشن !

واقعا آدم میمونه ...
 

.:smr:.

Registered User
تاریخ عضویت
22 آگوست 2012
نوشته‌ها
3,133
لایک‌ها
4,964
محل سکونت
tehran
ما یه لحظه اومدیم اونجا گفتیم از این پست های نزنید ... محترمانه صحبت کنید از بزرگتون تا کوچیکتون مارو مورد لطف قرار دادن !

بهتر میبینم هر کسی نظاره گر تاپیک خودشون باشه بهتره ... ما مشکلی نداریم ولی متاسفانه تاپیک شما الان پر شده از عکس های خشن بازی قبل که دارن تشویق هم میشن !

واقعا آدم میمونه ...

همه شما رو دوست دارن ما هم دوست داریم :happy:

بنده از طرف همه عذر میخوام
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
همه شما رو دوست دارن ما هم دوست داریم :happy:

بنده از طرف همه عذر میخوام

شما آقایی ... این رفاقت دو طرفست ...
من که آخرین پستم بود تو تاپیک شما ... ولی ما استفاده میبریم از پست های شما و استقبال هم میکنیم ...
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
آیا میدانید تیم گسترش فولاد که این هفته باهاش بازی داریم
تقریبا هر یک بازی در میان بازی هاش رو یا میبرده یا مساوی میکرده
پس نباید دست کمش یگیریم
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
از علی آقا خبری نیست ؟ از آقای موری 54 هم خبری نیست دوست داشتم تحلیل ایشون رو در مورد دربی بدونم .

اگر منظورتون منم، من بازی رو ندیدم... تو هواپیما بودم و نتیجه رو هم خلبان اعلام کرد... بنابراین نمیتونم نظری داشته باشم...
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
سلام

دو- سه روزی گرفتار شدم و کمتر فرصت کردم اینجا رو ببینم.

دیروز هم تازه از مسافرت برگشته بودم و بازی دربی رو از اواسط نیمه اول موفق شدم ببینم.

خیلی بازی بد و بی کیفیتی بود و مصداق کاملی بود از: "هیاهو برای هیچ!"

دوستان قبلا به نکات مهم بازی اشاره کرده اند و جایی برای تحلیل - و بیشتر از اون حوصله ای برای تحلیل!- باقی نمانده ...

با این حال، برای این که فضای تاپیک رو به سمت گفتگوی پیرامون باشگاه و وضعیت فعلی فنی تیم پیش ببریم، چند کلمه ای درد و دل! می کنیم:


در نیمه اول فقط یک موقعیت نصیب پرسپولیس شد و اون هم پاس خوبی بود که پیام صادقیان داشت در پشت دفاع حریف برای سید صالحی یک موقیعت تک به تک فراهم می کرد که در آخرین لحظه پژمان منتظری با یک تکل به موقع مانع تکمیل شدن این حرکت شد، در غیر این صورت شانس گلزنی خوبی فراهم می شد.

در نیمه دوم هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه رو دیدیم ... بهترین موقعیت ها عبارت بود از پاس پشت دفاع و موقیعت بسیار خوب گلزنی برای فرهاد مجیدی که خوشبختانه مجیدی یا به تصور افساید اون رو جدی نگرفت یا این که موفق نشد ضربه مناسبی به توپ بزنه و به هر حال این موقعیت گلزنی برای استقلال از دست رفت ...

در صحنه ای دیگر هم پیام صادقیان سازمان دفاعی حریف رو به هم ریخت و توپ خیلی خوبی رو کاشت برای دهنوی که ضربه این بازیکن آه از نهادمون برآورد ...!!!

البته یک شوت دیگر هم در پانزده دقیقه پایانی مهدی رحمتی رو وادار به واکنش کرد که درست نفهمیدم که کی زد (صادقیان؟) ...

بهر تقدیر ... همین چند موقعیت، تقریبا همه اون چیزی بود که از یکی به اصطلاح شهرآوردهای برتر حال حاضر دنیا دیدیم!!

بازی رو من داشتم با برادرم که او هم پرسپولیسی است ولی خیلی کمتر از من فوتبالی هست، می دیدم. برادرم داشت می گفت پرسپولیس اصلا بازیکن به درد بخور نداره و همه شون بی خود هستند! ... بعد من خواستم مثلا یک کمی طرفداری کنم گفتم نه همه شون که بی خود نیستند یک چند تایی نسبتا خوب داریم ... اما بعد بلافاصله گفتم البته این خوبی که می گم در حد فوتبال خودمون هست نه جاهای دیگه!

تماشای این قبیل بازی ها بیش از هر زمان دیگر احساس پوچ و توحالی بودن کل فوتبال مملکت رو در آدم تقویت می کند. وقتی خوب به نوع بازی انجام شده و اتفاقات اون توجه می کنی بهتر درک می کنی که وقتی گل سرسبد فوتبال ما این بازی است، از تیم ملی و در راس اون کارلوس کیروش نوعی، چه انتظاری باید داشت.

بازیکن ها به دفعات همدیگر رو زدند! اصلا هر بازیکنی صاحب توپ می شد در کسری از ثانیه یک نفر از تیم مقابل - اصلا هم فرقی نمی کرد که کی باشه! - هجوم می اورد روی توپ و بازیکن صاحب توپ تا سرنگونش کنه، حالا گاهی این هجوم آوردن به صورت تکل رفتن مستقیم و زدن توپ بود، گاهی برای زدن ساق حریف و سرنگون کردنش و گاهی هم زدن از پشت سر و بدون توپ ...!!! خدا وکیلی، کجای دنیا و در کدامیک از بازی های مهم و غیر مهم! باشگاهی دنیا چنین حرکت هایی رو می بینید؟؟!!

گویی به بازیکن گفته شده هر طوری هست باید جلوی بازیسازی حریف رو بگیری و اگه توپ ازت رد شد جات دیگه تو ترکیب نیست و بازیکن هم جلوی تماشاچیان و هوادارانش می خواد مثلا کم نیاره و سرشکسته نشه، به قصد نابود کردن حریف یورش می بره تا جلوی حرکت اون رو بگیره! در نتیجه اصلا بازیسازی صورت نمی گرفت و همه در حال زدن هم - و بلکه لت و پار کردن هم- بودند!! حالا تصورکنید که داور بیچاره (فرقی نمی کنه فغانی باشه یا هر کس دیگر) بخواهد با روشی غیر از کارت دادن و سوت زدن بازی رو کنترل بکنه، فکر می کنید بازی حتی در همون نیمه اول تلفات نمی داد؟!

این دیگر اسمش فوتبال نیست به نظر من، باید اسمش رو تغییر بدهند ...


به قول یکی از دوستان بازنده بزرگ این مسابقه "هواداران و تماشاچیان" بودند که این همه وقت و انرژی گذاشتند تا این ادا و اطوارهای میلیاردهای فوتبالی رو ببینند ... این مجموعا 20 - 30 میلیارد تومنی که وسط بازی همه کار کردند الا فوتبال!
...


در مورد بحث فنی مربی گری دایی هم نکاتی قابل ذکر هست.

قبول داشتن دایی به معنای انتقاد نکردن نیست، ما گاهی اوقات بحث می کنیم که انتقاد باید سازنده باشه و هدف هم بهبود وضعیت فنی تیم باشه، ولی این به معنای دربست پذیرفتن همه تصمیات سرمربی نیست؛ در نتیجه به دایی هم انتقاد وارد هست و می شود در این باره صحبت کرد، فقط چیزی که ملال آور هست، نوع ادبیات برخی از دوستان هست که مثلا می گویند دایی عقلش نمی رسه و چیزهای دیگه ای که قابل ذکر نیست ... خیر، این نوع ادبیات مناسب برای انتقاد نیست؛ از دید من مسلما سرمربی - هر که هست - اول به فکر اعتبار و آبروی خودش هست و در نتیجه تمام تلاشش رو می کنه که نتیجه بگیره ... اما با توجه به شناختی که از دایی پیدا کرده ایم شاید بتوانیم بگوییم مربی لجبازی است و این لجبازی می تواند به ضرر تیم تمام شود، این لجبازی رو در بازی دادن به بازیکنی مثل غلام رضایی و از اول در ترکیب قرار دادنش می شه فهیمد و علامت های دیگه ای هم از این لجبازی ها وجود داره که امیدواریم در نهایت به ضرر تیم تمام نشه ...

فقط می توانم امیدوار باشم که شرایط کلی تیم بهتر و ثبات تیمی در اون ایجاد بشه.


الان پرسپولیس با کمترین گل خورده (فقط سه گل) بیلان خوبی در خط دفاعی داشته و این جای امیدواری زیادی برای همه هواداران داره. مشخصا بنگر و سید جلال در خط دفاعی بسیار خوب بوده اند تا اینجای کار. حالا اگر پولادی هم برگرده و بتونه زود به شرایط مناسب خودش برسه، و از اون طرف هم ماهینی دوباره همونی بشه که قبلا در باشگاه قبلیش بوده، وضعیت کناره ها هم بهتر خواهد شد. (زیاد از این خانزاده خوشم نمیاد!)

ولی در خط هافبک و بازی سازی خوب نیستیم. تعارف هم نداره! دهنوی در اون حدی که ازش انتظار داشته ایم نشان نداده و محمد نوری هم باز مدتی است که نزول کرده، رضا حقیقی هم باز در حد انتظار نیست و افت کرده... ولی با این وجود چاره ای نیست که سرمربی به همین ها اعتماد کنه و بفرسته داخل زمین ... (همین نوری هر چه باشه از حمید علی عسکر بهتره!)

در خط حمله من سید صالحی رو بازیکن چارچوب شناس و موثری می بینم، اگر این بازیکن خوب تغذیه بشه، شانس گلزنی افزایش پیدا می کنه.

بازی خلعت بری اگر چه اولین بازی با پیراهن سرخ پرسپولیس اون هم در دربی بود، قابل قبول بود.

فکر می کنم در ادامه بازی ها، در کمربند میانی با حضور صادقیان، عالیشاه و در فاز تهاجمی خلعت بری وضعیت گردش توپ و خلق موقعیت گل در این تیم بهتر خواهد شد.


نهایتا:

الان شرایط تیم در مجموع خیلی بد نیست و جایگاه فعلی در جدول با صدرنشین (فولاد 18 امتیازی) 5 امتیاز اختلاف هست که می شه این اختلاف رو با دو برد متوالی جبران یا فاصله رو لااقل خیلی کم کرد.



پ.ن:

یک سری نکاتی رو در ارتباط با پست های اخیر (مربوط به 25 تا 30 صفحه اخیر) باید خدمت دوستان عرض کنم:

اولا: فعلا تاپیک کل کل بسته شده، در نتیجه هر گونه پست کل کل و یا پستی که حتی شائبه تمسخر حریف در اون باشه، بر خلاف موضوع تاپیک بوده و طبیعتا ناگزیر به حذف آن خواهیم بود.

مجددا تقاضا می شه که فقط در چارچوب مقررات تاپیک های هواداری در زمینه هواداری از پرسپولیس پست زده بشه.

ثانیا: برخی از دوستان با حالتی طلبکارانه و بعضا با توهین دیگر کاربرها رو مخاطب قرار می دهند که چه بکنند و چه نکنند ... اینجا جای شاخ و شانه کشیدن یا قلدری نیست و کسی هم چنین حقی نداره، حالا می خواد یک کاربر معمولی باشه یا همکار و حتی مدیر باشه، همه کاربرهای اینجا هدفشان در کنار هم بودن در یک محیط دوستانه به قصد گفتگو درباره تیم پرسپولیس - در یک چارچوب و مقررات خاص- هست و این فضا نباید به عدم رعایت حقوق همدیگر منجر و ملتهب بشه؛ در این صورت متاسفانه علیرغم میل باطنی مجبور به حذف پست های تحریک آمیز و یا حتی برخوردهای دیگر خواهیم بود ...

نهایتا: در مورد نحوه خبر گذاشتن: من البته موافقم که زیاد خبر گذاشتن - که بعضا دیده می شه همین خبرها هم چندین بار تکرار شده اند و من بناچار تمام اونهایی که تکراری بودند رو پاک کردم! - مقداری ملال آور هست و ترجیحا بهتره که پست های خبری سلکشن باشند، یعنی مهمترین ها یا جذاب ترین ها انتخاب بشوند و بعد اگر متن خبر خیلی طولانی است ترجیحا لینکش گذاشته بشه و بالاخره اینکه چند خبر در یک پست گذاشته بشه؛ با تمام این اوصاف با حذف کردن پست های خبری هم موافق نیستم، خیلی از دوستان هستند که قبل از دیدن هر سایت خبری دیگه، اینجا رو می بینند و از طریق این تاپیک از آخرین وضعیت باشگاه و تیم خبر دار می شوند. در نتیجه حالت بینابینی از نظر من ایده آل هست، نه رگباری از پست های خبری - همراه با یکسری خبر تکراری!- جالب هست و نه زدن ریشه پست های خبری! از دوستان خبرگذار! تقاضامندیم این نکات رو مد نظر قرار بدهند.


من هم فکر می کنم اگر بیشتر برویم سمت بحث و گفتگوهای فرومی تاپیک جذاب تر خواهد بود، به شرطی که از پست های اسپم گونه! استفاده نشه (مگر استثنائاتی برای تغییر ذایقه و اون هم با رعایت احترام به دیگران) و در کل پستهایی زده بشه که واقعا حرف یا نکته مهمی برای گفتن داره.

باز هم تاکید و خواهش می کنم از ارسال پست هایی در باره رقیب خودداری کنید و فقط به هواداری پرسپولیس در چارچوب قوانین موجود بپردازید.


ممنون از توجه همگی
 

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***
همه شما رو دوست دارن ما هم دوست داریم :happy:

بنده از طرف همه عذر میخوام

داداش سجاد شما راحت باش اینجا تاپیک پرسپولیسو و پرسپولیسیام مهمون نواز
مثل بعضی تاپیکا نیست که تا یک پست میدیم هزار تا... تو پ.خ بارمون میکنند
 

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***
بچه ها گسترش تیم خیلی خوبیه دیدید که استقلالم با شانس محض تونست با حداقل اختلاف ببردش :shades:این بازی باید با دو تا فروارد نوک بازی کنه وگرنه
میشه مساوی
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
گسترش شروع طوفانی پرسپولیس در لیگ خواهد بود ................

درسته یکم برای شروع دیره ! اما خوب ما با صدر جدول فاصله ای نداریم :)


امسال هوادار قهرمانی میخواد . همه چیز فراهم شده شکر خدا . هرکی هم میگه هافبک و مهاجم و ... نداریم ! یه نگاه به تیم های دیگه بندازه ! و انقدر پرسپولیسی هارو لوس بار نیاره ! ;)


ما قهرمانی میخوایممممممممممممممم ، اونم نه تو حذفی , بلکه تو لیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***
[h=1]حنیف در حدی نیست که برایش کری بخوانم[/h]اولین دربی‌ات را تجربه کردی. بازی چطور بود؟
- طبیعتا دیداری که مساوی می شود و گل هم ندارد، نمی تواند جذاب باشد اما در بازی برابر استقلال به دنبال این بودیم تا حداکثر امتیازات را بدست آوریم که این گونه نشد و یک امتیاز گرفتیم. نیمه اول بازی جالبی نبود اما در نیمه دوم شرایط تا حدودی بهتر شد و فرصت های نسبتا خوبی خلق کردیم که از آن بهره نبردیم. * برای این بازی استرس نداشتی؟!
- دربی همیشه حساس است و و این حساسیت ها باعث می شود تا بار فنی مسابقه پایین بیاید. از قبل هم گفته بودم مشکلی برای انجام این بازی ندارم و خودم را آماده کردم تا بهترین بازی ام را برای پرسپولیس انجام بدهم.
* به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شدی.
- تمام بازیکنان تلاش کردند تا به پرسپولیس کمک کنند و من هم یکی از این نفرات بودم. خوشحالم این جایزه را گرفتم و اگر برنده هم می شدیم خیلی بهتر بود.
* سرمربی استقلال هم به بازی خوب تو اشاره کرده بود.
- قلعه نویی به من لطف دارد و بابت این صحبتش تشکر می کنم.
* در نیمه اول امیرحسین صادقی خطایی روی تو انجام داد که در نوع خودش عجیب بود؟!
- در آن صحنه امیرحسین با استوک روی کمرم فرود آمد و با این که چند ساعت از بازی گذشته اما هنوز جای استوکش مانده است. نمی دانم چرا داور در آن صحنه به صادقی اخطار نداد و به راحتی از کنارش عبور کرد!
* در چند صحنه تلاش کردی برای سیدصالحی موقعیت گلزنی ایجاد کنی که نشد؟
- یکی از بهترین فرصت ها را در نیمه اول می توانستیم ایجاد کنیم که نشد. توپ را گرفتم و به سمت دروازه استقلال رفتم که پاس در عمقم به سید نرسید وگرنه حتما آن موقعیت گل می شد.
* در نیمه دوم هم چنین فرصتی را برای دهنوی فراهم کردی اما نتیجه‌ای در بر نداشت؟
- در آن صحنه بعد از جا گذاشتن مدافعان حریف به داخل محوطه رفتم و به دهنوی پاس دادم که ضربه اش را خوب نزد.
* بعد از به هدر رفتن این فرصت خیلی هم ناراحت شدی؟!
- فکر می کردم قاسم این توپ را گل می کند و اگر سید در آن صحنه جای دهنوی بود می توانست با پای چپ ضربه بهتری بزند. البته خودم می توانستم آن ضربه را بزنم و ای کاش این کار را انجام می دادم.
* یک ضربه هم به سمت دروازه مهدی رحمتی داشتی؟
- وقتی توپ را گرفتم شرایط را مناسب دیدم و با پای چپ توپ را زدم که رحمتی آن را عالی در آورد و نگذاشت تبدیل به گل شود.
* در صحنه‌ای پژمان منتظری توپ را با دست کنترل کرد.
- به نظرم پژمان خیلی حرفه ای این کار را انجام داد و نگذاشت به سمت دروازه شان بروم.اگر این اتفاق نمی افتاد به دروازه استقلال نزدیک تر می شدم و امکان داشت شرایط متفاوت شود.
* بعد از خطای پژمان چه دیالوگی با فغانی داشتی؟!
- به فغانی گفتم این صحنه اخراج دارد اما خودش گفت به طور کامل با دروازه تک به تک نمی شدی و به همین دلیل کارت زرد داده است.
* مشابه چنین صحنه‌ای را هم تو خلق کردی و با دست به سمت پای آندو شیرجه زدی؟!
- تلاش کردم تا نگذارم آندو حرکتش را ادامه بدهد و با انجام این کار سعی در متوقف کردن تیموریان داشتم.
* در لحظات پایانی روی نکونام خطایی انجام دادی که تا حدودی خطرناک بود؟!
- در آن صحنه متوجه نشدم که جلویم نکونام است و به خاطر فشار زیادی که وجود داشت این خطا را مرتکب شدم و کار جالبی انجام ندادم. نکونام کاپیتان تیم ملی است و از دستم دلگیر نباشد.
* حنیف عمران‌زاده بعد از بازی گفت صادقیان نتوانست در این بازی کاری انجام بدهد؟!
- در نیمه اول با عبور از همین مدافعان استقلال و حنیف در پشت محوطه جریمه خطا گرفتم و دوباره با عبور از آنها به سیدصالحی پاس دادم. در نیمه دوم هم خود حنیف را دریبل زدم و به دهنوی پاس دادم. حنیف در حدی نیست که برایش کری بخوانم اما می گویم تا 10 سال دیگر هم به سایه من نخواهد رسید. اگر منتظری و صادقی که مداقعان ملی پوش هستند، این حرف ها را می زدند، می پذیرفتم اما حنیف که ملی پوش هم نیست حق ندارد این صحبت ها را مطرح کند.
* علی دایی در رختکن چه برخوردی با بازیکنان داشت؟
- دایی می گفت باید این بازی را می بردیم و هر سه امتیاز را می گرفتیم که این گونه نشد.
* اما طرفداران هم بابت کسب سه تساوی متوالی بدون گل در دربی راضی نیستند؟!
- بازیکنان هم دوست ندارند که دربی های بدون گل تمام شود اما این فوتبال است و از این دست اتفاقات ممکن است رخ بدهد. طرفداران مطمئن باشند که با کسب جام قهرمانی آنها را خوشحال خواهیم کرد و به خاطر حمایت هایی که انجام می دهند، ممنون هستم.
* از پست جدیدت در ترکیب دایی راضی هستی؟
- دایی هرجایی بخواهد بازی می کنم اما در پشت تک مهاجم راحت تر هستم و کارایی ام بیشتر می شود.
* حضور خلعتبری را چطور می‌بینی؟
- محمدرضا بازیکن بزرگی است و جلوی استقلال هم بازی کرد. ضمن این که با اضافه شدن امید عالیشاه و حضور سایر نفرات قدرت بیشتری پیدا خواهیم کرد.
* خط حمله پرسپولیس توانسته موفق ظاهر شود؟
- تا الان هفت گل زده ایم و در هفته های آینده می توانیم شرایط بهتری را رقم هم بزنیم. ضمن این که در خط دفاعی هم موفق ظاهر شده ایم و در واقع به آینده خوشبین هستم.
* دیدار هفته بعد برابر گسترش فولاد را چطور می‌بینی؟
- گسترش تیم جوان و با انگیزه ای است و این بازی هم سختی های خاص خودش را دارد و با حمایت هواداران به دنبال کسب برد خواهیم بود.
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
http://www.parsnews.com/خبر-اخبار-ورزشی/81460-حنیف-نیست-برایش-بخوانم-بازی/
* حنیف عمران‌زاده بعد از بازی گفت صادقیان نتوانست در این بازی کاری انجام بدهد؟!
- در نیمه اول با عبور از همین مدافعان استقلال و حنیف در پشت محوطه جریمه خطا گرفتم و دوباره با عبور از آنها به سیدصالحی پاس دادم. در نیمه دوم هم خود حنیف را دریبل زدم و به دهنوی پاس دادم. حنیف در حدی نیست که برایش کری بخوانم اما می گویم تا 10 سال دیگر هم به سایه من نخواهد رسید. اگر منتظری و صادقی که مداقعان ملی پوش هستند، این حرف ها را می زدند، می پذیرفتم اما حنیف که ملی پوش هم نیست حق ندارد این صحبت ها را مطرح کند.

بابووووو مردم از خنده.خدا خیرت بده داش پیام دارم کم کم به جادوگر شدنت ایمان میارم
 

-mey3am-

Registered User
تاریخ عضویت
13 آپریل 2013
نوشته‌ها
5,637
لایک‌ها
2,939
محل سکونت
rasht
اگر منظورتون منم، من بازی رو ندیدم... تو هواپیما بودم و نتیجه رو هم خلبان اعلام کرد... بنابراین نمیتونم نظری داشته باشم...

چیزی رو از دست ندادی داداش :دی
 

saeedsh7j

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2007
نوشته‌ها
1,540
لایک‌ها
5,702
چرا پست من پاک شد؟
الان مگه شما نمیگید پست دادن تو تاپیک تیم حریف مجازه و دوستان شما نمیان توتاپیک ما مگه الان چی گفتم؟
 

ya30n

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
14 آپریل 2007
نوشته‌ها
5,200
لایک‌ها
5,471
محل سکونت
امارات متحده عربی
مردك ! ديگران رو چي فرض كردي آخه ؟!!!


سرپرست سرخپوشان در پایان تاکید کرد:‌ «البته من خوب می‌دانم دوست خوب‌مان آقای فردوسی‌پور قصد دارد همین اتفاقات ساده نیمکت و بسته شدن چشم من در یک لحظه را سوژه کند اما ملالی نیست چون فعلا تریبون و رسانه ملی دست آنهاست و کاری از دست ما بر نمی‌آید. ضمنا بار دیگر تاکید می‌کنم در آن لحظه که بازی از جریان افتاده بود، من فقط یک لحظه چشمم را بستم و در دل دعایی کردم که ظاهرا از نظر دوستان و رسانه شخصی‌شان گناهی نابخشودنی بوده است. از این به بعد قول می‌دهم در حین مسابقه هم از عادل و دوستان اجازه بگیرم.»
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
چرا پست من پاک شد؟
الان مگه شما نمیگید پست دادن تو تاپیک تیم حریف مجازه و دوستان شما نمیان توتاپیک ما مگه الان چی گفتم؟

پست شما و بقیه پستهایی که پاک شد در راستای تاپیک نبود دوست عزیز. اگر خاطرتون باشه گفتم در چهارچوب قوانین. قانون فعالیت در تاپیکهای هواداری پستهای پاک شده رو اسپم میدونه...
 
بالا