• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
برگزاری تمرین سه شنبه و چهارشنبه پرسپولیس پشت درهای بسته


220x147xderafshifar.jpg.pagespeed.ic.QnAyX9WsfY.jpg



پرسپولیس نیوز : تمرینات قبل از دیدار با فجرسپاسی شیراز پشت درهای بسته برگزار می شود.

طبق روال هر هفته تمرینات دو روز قبل از بازی پرسپولیس مقابل فجر پشت درهای بسته برگزار می شود. بدین ترتیب سرخپوشان روزهای سه شنبه و چهارشنبه تمرینات خود را بدون حضور خبرنگاران و هواداران برگزار می کنند.

دیدار پرسپولیس و فجرسپاسی ساعت 17:20 روز پنجشنبه برگزار می شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
کفشگری: قهرمانی مقصر باخت بود نه بازیکنان/ نیمه اول نمی فهمیدم دارم در زمین چکار می کنم!


220x151xkafshgari.jpg.pagespeed.ic.TmgI9pFm_5.jpg



پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ثابت می کنیم که این باخت فقط به دلیل اشتباه داوری بوده نه چیز دیگری.

مهرداد کفشگری اظهارداشت: با اینکه چند روز از بازی پرسپولیس و سپاهان گذشته اما هنوز حاشیه های این بازی فروکش نکرده است. ما این بازی را فقط و فقط به اشتباه محسن قهرمانی باختیم و همین. ما مقصر باخت نبودیم و تنها مقصر باخت قهرمانی بود. ما در این دیدار به چیزی جز برد فکر نمی کردیم و حتی در نیمه دوم هم دایی گفت که باید بازی را ببریم.

وی ادامه داد: خیلی سخت است که در زمین حریف 90 دقیقه 10 نفره بازی کنیم و یک گل هم عقب باشیم. خود من که در نیمه اول شوکه بودم و اصلا نمی فهمیدم دارم در زمین چکار می کنم. فکر می کنم اکثر بچه ها هم مثل من همین حالت را داشتند و همه شوکه بودند اما در نیمه دوم بهتر شدیم و متاسفانه همه چیز تقصیر قهرمانی بود.

کفشگری افزود: دایی و مسئولان باشگاه حق دارند هر حرفی بزنند. ما واقعا ضربه خوردیم. جو اصفهان به اندازه کافی سنگین هست چه برسد به اینکه 10 نفره و یک گل هم عقب باشیم.

وی درخصوص اینکه از عملکرد خود راضی بود یا نه؟ گفت: گفتم که در نیمه اول شوکه بودم اما در نیمه دوم با اینکه در میانه میدان تنها بودم اما سعی کردم همه تلاشم را انجام دهم و فکر می کنم دایی هم از من راضی بود.

هافبک پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: ما بعد از این باخت مظلومانه انگیزه بیشتری پیدا کرده ایم و منسجم شده ایم. ثابت می کنیم که این باخت فقط به دلیل اشتباه داوری بوده نه چیز دیگری.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دایی: جلسه خوبی در فدراسیون داشتیم/مدارک را ارائه کردیم


13920229000253_PhotoA.jpg



پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جلسه خوبی در فدراسیون فوتبال داشتیم و مدارک را ارائه کردیم.

علی دایی پس از حضور در جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: جلسه خوبی برگزار شد و ما مدارک را ارائه کردیم و فدراسیون در این زمینه تصمیم می‌گیرد. جلسه مثبتی بود.

وی ادامه داد: امیدوارم مشکلات در آینده حل شود و ما صحبت‌هایمان را مطرح کردیم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس همچنین در گفتگوی دیگری گفت: برای تمام حرفهایم مدرک دارم و هیچ گاه از موضع خودم عقب نشینی نمی کنم.

علی دایی گفت: نامه ای به من در خصوص شرکت در جلسه امروز داده نشد اما باشگاه پرسپولیس و رویانیان اصرار داشتند که من در این جلسه شرکت کنم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس افزود: برای حرف هایم مدرک دارم و حرف بیهوده نمی زنم و هیچ گاه نیز از موضع خودم عقب نشینی نمی کنم.

وی ادامه داد: در صحنه اي از بازی پرسپولیس و سپاهان شجاع خلیل زاده گردن میثم حسینی را گرفت و صحنه به صورتی بود که داور و کمک داور باید آن را می دیدند.

دايي بیان داشت: اشتباه قهرمانی در بازی پرسپولیس و تراکتور به هیچ عنوان شباهتی با دیدار پرسپولیس و سپاهان نداشت. پنالتی بازی اخیر 100 درصد مشکوک بوده است.

وی در پایان در خصوص قهرمانی عنوان داشت: به هیچ عنوان هواداران پرسپولیس قهرمانی را تهدید نمي کند و این مسئله نیز مشکوک است و باید مورد بررسی قرار بگیرد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
کفاشیان : نمی گویم فوتبال سالم است اما مستندات نیاز داریم/ علیپور: پرونده شکایت پرسپولیس را صد در صد دنبال می کنیم


xkafashian.jpg.pagespeed.ic.k5wUHRtaJ-.jpg



پرسپولیس نیوز : رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان گفت: هیچ وقت نگفته ایم که فوتبال ما کاملاً سالم است اما حتماً باید هر صحبتی مستند و با مدرک باشد.

علی کفاشیان اظهار داشت: 100 درصد با اتفاق رخ داده در داوری برخورد می کنیم. ما هرگز نگفته ایم که فوتبال ما سالم است اما معتقدیم اگر صحبتی می شود باید مستند و با مدرک باشد و هیچ موردی بدون مستند قابل قبول نیست.

رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان تصریح کرد: مثل دوران گذشته که منشوری ها در فوتبال وجود داشتند هنوز هم اگر خاطیانی وجود دارد باید با آنها برخورد شود.

وی بیان داشت: مرخصی کی روش را 2 تا 3 روز دیگر تمدید کردیم و وی حتماً به ایران می آید و اردوها نیز برگزار می شود اما در خصوص بازی های دوستانه باید بگویم که کی روش علاقه مند به برگزاری بازی با تیم های قوی است.


علیپور: پرونده شکایت پرسپولیس را صد در صد دنبال می کنیم

رئيس کميته رسيدگي به تخلفات حرفه اي فوتبال گفت: بدون شک با توجه به مستندات موجود، 100 درصد پرونده شکایت پرسپولیس را دنبال می کنیم.

علیپور گفت: در جلسه امروز پرونده ها را بررسی می کنیم و باشگاه پرسپولیس نیز مستندات خود را ارائه می کند تا با توجه به این مستندات به بهترین شکل ممکن این قضیه بررسی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این پرونده به صورت 100 درصد می شود تا به نتیجه برسد.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
رویانیان: بنای جلسه فدراسیون ماست‌مالی و ماله‌کشی نبود/علیپور پلیس خوبی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان پس از جلسه در فدراسیون فوتبال برای ارائه مدارک باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: علیرغم تصورم جلسه خوبی در فدراسیون فوتبال برگزار شد و اراده افرادی که رؤسای فوتبال کشور هستند اراده و رسیدگی به حق بود و به ما آرامش و فضا دادند تا مدارک و شواهد و مستندات خود را ارائه کنیم. با ما خیلی خوب برخورد شد و دیدم که پرونده‌ای تشکیل شده و در حال پیگیری موضوع هستند. ان‌شاءلله که نتیجه‌اش هم خوب باشد.

وی در مورد اینکه چرا تصور می‌کرد جلسه خوبی برگزار نشود، گفت:‌ زیرا زمانی که من داور یا فردی خطایی می‌کنیم، برخی می‌خواهند آن را ماست‌مالی کنند اما جلسه امروز رویکردش ماست‌مالی و ماله کشیدن نبود. من خوشم آمد چون پلیس بودم کمی هم پلیسی برخورد شد، علیپور می‌تواند پلیس خوبی شود. در جلسه امروز آیت‌اللهی، نبی، تاج، علیپور و حمیسی حضور داشتند.

رویانیان در مورد اینکه مدارک آنها چه چیزی بوده و آیا مدارک علیه داوری فوتبال بوده یا شخص قهرمانی گفت: یکسری مدارک ارائه کردیم که تقریباً مورد قبول بود و فدراسیون باید در این زمینه تصمیم بگیرد. البته اگر بخواهند باز هم می‌توانیم مدرک ارائه کنیم البته من یک‌بار دیگر باید به جامعه داوری تعظیم کنم و عرض کنم که داوران ما پاک و ارزشمند هستند و باید از آنها حمایت کنیم اما نسبت به قهرمانی شکایت جدی داریم و از این مسئله کوتاه نمی‌آییم.

وی ادامه داد: تیم ما باخت زیاد داشته است، من به خاطر باخت ناراحت نشده‌ام اما یکسری مسائل فراتر از باخت و اشتباه داوری وجود داشت. من در این زمانی که در فوتبال هستم خیلی خویشتن‌داری کرده‌ام تا با برخی مسائل برخوردی نشود اما اکنون که قلب 30 میلیون هوادار آزرده شده است، مجبور هستیم که واکنش نشان دهیم.

رویانیان خاطرنشان کرد: ما مدارک خود را به فدراسیون می‌دهیم حالا نمی‌دانیم کمیته انضباطی برای فدراسیون هست یا خیر؟ ستاد اخلاقی چیست؟ کمیته دپارتمان و داوری چیست؟ ما حرف‌مان را زدیم و مدارک خود را هم ارسال کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه یکی از سایت‌ها اعلام کرده بود که شخصی که 60 میلیون را مطرح کرده ح.ش است، خاطرنشان کرد: یکی دو دلال هستند که رابطه برقرار می‌کنند، شاید کلاهبرداری هم بکنند. ما در این جلسه دو سه دلال را هم معرفی کردیم. دلال‌هایی در این زمینه وجود دارند، از یک طرف می‌گویند در مراسمی یک شخص دیگر حضور دارد و از طرف دیگر به شخص مقابل می‌گویند که آن شخص در جلسه حضور دارد. شرط‌بندی، قماربازی و واسطه همه وجود دارند و الحمد‌الله همه چیز است.

رویانیان در مورد اینکه سال گذشته هم به فدراسیون فوتبال آمده بود و به داوری اعتراض داشت، تصریح کرد: درست است سال گذشته همه به خاطر همین داور و پس از دربی به فدراسیون آمدم. در روزنامه‌ها نوشتند که رویانیان کتش را درآورده و درست هم بود عصبانی شده بودم و فشارم بالا رفته بود، مسئولان فدراسیون هم بودند در آن جلسه یک‌سری موارد را اعلام کردم اما طبق معمول چون مستند نبود، نتیجه‌ای نداد. من دیگر طاقت نیاوردم، نمی‌دانم این همه رفتار عمدی و توهین‌آمیز برای چیست؟

وی در مورد صحنه‌ای که منجر به اخراج بازیکن پرسپولیس شد، گفت: خلیل‌زاده به بازیکن ما فن گردن زد و به او کف‌‌گرگی هم زد، اینها همه را ندید و بازیکن ما را اخراج کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص حمله‌‌ای که به قهرمانی در مشهد صورت گرفته، تصریح کرد: امیدوارم این موضوع صحت نداشته باشد. من نوکر خانواده قهرمانی هم هستم. حضرت عباسی با مسئولان صحبت کردم و با پلیس هم در ارتباط بودم که اگر لازم باشد به مشهد می‌روم و از حریم خصوصی او دفاع می‌کنم. درست است که ما با قهرمانی دعوا داریم اما هر دوی ما مرد هستیم و نباید به حریم خصوصی همدیگر کاری داشته باشیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حواشی تمرین امروز پرسپولیس / اعتراض هواداران به دوربین نود


173x130xjjdarafsh.jpg.pagespeed.ic.16EBRGl2eP.jpg



پرسپولیس نیوز : تمرین روز دوشنبه پرسپولیس از ساعت 16:30 با حضور 50 هوادار در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد.

در تمرین امروز علی دایی سرمربی پرسپولیس به دلیل حضور در فدراسیون فوتبال برای ادای توضیحات به کمیته اخلاق فدراسیون حضور پیدا نکرد. در غیاب او سایر اعضای کادرفنی امور تاکتیکی را اجرا کردند.

* مهرداد پولادی در تمرین امروز حضور یافت و قرار است روز شنبه با سایر بازیکنان تمرین خواهد کرد.

* دروازه بانان پرسپولیس حدود نیم ساعت زودتر از سایر بازیکنان تمرین خود را آغاز کردند.

* بهزاد غلامپور همراه با پسرش در تمرین حضور یافته بود. او پیراهن کریستیانو رونالدو بر تن کرده بود و پابه توپ شد.

*یک هوادار معلول در درفشی فر حضور یافت و حرکات سرخپوشان را به نظاره نشست.

*بازیکنان زیر نظر کریم باقری در ابتدا دور زمین دویدند و پس از آن دو به دو پاسکاری کردند. در ادامه نفرات به سه گروه سفید، فسفری و بنفش تقسیم شدند و در نیمی از زمین به تمرین حفظ توپ و فوتبال تحت فشار پرداختند.

* نماینده یک شرکت نوشابه سازی در ایران با حضور در درفشی فر جلسه ای را با سعید شیرینی برگزار کرد تا با باشگاه پرسپولیس همکاری کند.

* در پایان تمرین امروز رضا حقیقی به دروازه بانان شوتزنی کرد . کری حقیقی با دروازه‌بانان پرسپولیس در این آیتم جالب توجه بود.

* پیش از آغاز تمرین امروز یک هوادار پرسپولیس وقتی با گزارشگر و دوربین برنامه 90 مواجه شد به شدت به او و عادل فردوسی‌پور انتقاد کرد و معتقد بود این برنامه باعث شد حق پرسپولیس در بازی با سپاهان خورده شود.

* رضا حقیقی که برای شرکت در مراسم عروسی برادرش به مشهد سفر کرده بود، امروز در تمرین حضور داشت.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
تکمیلی/ علیپور:توضیحات دوستان قابل تامل بود/موارد را بررسی می کنیم و سپس به اطلاع افکار عمومی می رسانیم


xball.jpg.pagespeed.ic.aYTKDned4n.jpg



پرسپولیس نیوز : دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای سازمان لیگ گفت:موارد مطرح شده در جلسه امروز را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

حجت الاسلام علیرضا علیپور پس از پایان نشست عصر روز دوشنبه محمد رویانیان و علی دایی در فدراسیون فوتبال عنوان کرد:دوستان توضیحاتی درباره اتفاقات اخیر بیان کردند که قابل تامل بود.ما موارد را به طور کامل بررسی خواهیم کرد و سپس جمع بندی می کنیم و به اطلاع افکار عمومی می رسانیم.
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
http://www.ghatreh.com/news/nn15784716/داور-جنجالی-چطور-جان-سالم-برد

ﺷﻬﺮﺧﺒﺮ، ﺳﻪ ﺭﻭﺯ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﯼ ﺟﻨﺠﺎﻟﯽ ﺳﭙﺎﻫﺎﻥ ﻭ
ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﯿﺲ، ﻣﺤﺴﻦ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺍﺯ ﺣﻤﻠﻪ ﻣﻮﺗﻮﺭﺳﻮﺍﺭﺍﻥ
ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺧﺒﺮ ﺩﺍﺩ؛ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺧﻠﻮﺗﯽ
ﺑﻪ ﺍﻭ ﺣﻤﻠﻪﻭﺭ ﺷﺪﻩﺍﻧﺪ، ﺍﻣﺎ ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺘﻪﺍﻧﺪ ﻭﯼ ﺭﺍ
ﻣﺠﺮﻭﺡ ﮐﻨﻨﺪ ! ﻣﻌﻤﻮﻻ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺷﮑﻞ
ﺗﺤﺖ ﻓﺸﺎﺭ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩﺍﺕ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽﮔﯿﺮﺩ، ﻃﺒﯿﻌﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ
ﺭﻭ ﺑﻪ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥﺳﺎﺯﯼ ﺑﯿﺎﻭﺭﺩ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﺐ ﻫﻤﺪﻟﯽ ﻭ
ﺗﺮﺣﻢ ﺍﻓﮑﺎﺭ ﻋﻤﻮﻣﯽ، ﻗﺼﻪﻫﺎﯼ ﻋﺠﯿﺐ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﻨﺪ .
ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﯽﺭﺳﺪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺭﺩ ﺧﺎﺹ ﻫﻢ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺭﻭ
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺗﺎﮐﺘﯿﮏ ﺁﻭﺭﺩﻩ؛ ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﺍﻭﻻ ﺩﻟﯿﻠﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ
ﯾﮑﯽ ﻣﺜﻞ ﺍﻭ ﺑﻪ ﻭﯾﮋﻩ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺣﺴﺎﺱ ﺩﺭ
ﺳﺎﻋﺎﺕ ﺷﺐ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺩﺭ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥﻫﺎﯼ ﺧﻠﻮﺕ
ﺗﺮﺩﺩ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﮔﺮ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﭼﻨﯿﻦ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﺭﺥ ﺩﺍﺩﻩ،
ﭼﻄﻮﺭ ﺣﻤﻠﻪ ﺩﻭ ﻣﺮﺩ ﻣﻮﺗﻮﺭﺳﻮﺍﺭ ﻧﺎﮐﺎﻡ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﻭ ﺁﻧﻬﺎ
ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺘﻪﺍﻧﺪ ﺑﺎ ﭼﺎﻗﻮ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺑﺰﻧﻨﺪ؟ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺣﺎﻝ
ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﻣﺤﺴﻦ ﺧﺎﻥ ﺣﺘﻤﺎ ﺟﺰﯾﯿﺎﺕ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺭﺍ
ﺑﺎ ﻣﺮﺍﺟﻊ ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﺑﮕﺬﺍﺭﺩ ﺗﺎ ﺍﮔﺮ ﺭﺍﺳﺖ
ﻣﯽﮔﻮﯾﺪ ﺍﺯ ﺣﻘﺶ ﺩﻓﺎﻉ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍﯼ ﻧﺎﮐﺮﺩﻩ
ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺻﺤﺖ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻫﻢ ﻣﺴﻮﻭﻟﯿﺖ ﺍﺩﻋﺎﯼ ﻏﻠﻄﺶ ﺭﺍ
ﺩﺭ ﻣﺮﺍﺟﻊ ﻗﻀﺎﯾﯽ ﺑﺮ ﻋﻬﺪﻩ ﺑﮕﯿﺮﺩ.
ﺑﺎﻧﮏ ﻭﺭﺯﺵ
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
سيد جلال حسيني: عوامفريبي نكنيد،مهدوي كيا كه دروغ نمي گويد/ كرانچار بايد 4-3 بار فيلم را با چند آناليزور ببيند/ما اتفاقات اصفهان را فراموش كرديم اما اين حرف ها نارحت كننده است/چرا همه اتفاق ها از پرسپوليس شروع مي شود؟

سايت گل – سيد جلال حسيني بهترين بازيكن اين فصل پرسپوليس كه در اصفهان هم خوب بود شرايط فعلي تيمش را عادي مي داند و مي گويد:«خدا را شكر شرايط مان خوب است و همه بچه ها آماده بازي با فجر سپاسي هستند تا با كمك هواداران در اين بازي نتيجه بگيريم.»

بايد باور كنيم كه باخت به سپاهان را فراموش كرده ايد؟

بله بچه ها واقعا خوبند.آن بازي شرايط خاص خودش را داشت و متاسفانه نتيجه را واگذار كرديم.

اما بازي مهمي را برديد كه شايد در آخر فصل برايتان گران تمام شود؟

خب فوتبال همين است و برد و باخت دارد .ما هم مي توانستيم در آن بازي 3 امتياز را بگيريم اما نشد و 3 امتياز از دست داديم.الان هم بايد تلاش كنيم براي جمع آوري امتياز در بقيه بازي ها.

با دو گلي كه در اصفهان خورديد آمار خط دفاعي تان هم كمي خراب شد.

بله .متاسفانه گل هايي كه خورديم خيلي بد بود.يكي پنالتي دقيقه 2 بود و دومي هم كه همه رفته بوديم جلو براي جبران.آمارمان يك مقدار بد شد اما بايد سعي كنيم در بازي هاي بعد اشتباهات مان كمتر شود.

كرانچار امروز مصاحبه كرده و ضمن جواب دادن به علي دايي گفته اثر آب هاي جادويي هنوز روي پرسپوليسي ها مانده.نظرت چيست؟

خب آقاي كرانچار بايد هم اين حرف ها را بزند.ايشان خيلي راحت صحبت مي كند.فوتبال بالا و پائين دارد و به موقعش مشخص مي شود حرف چه كسي درست است.ايشان مي گويد قانون بايد در دقيقه 2،40 يا 60 اجرا شود .ما هم مي دانيم قانون بايد اجرا شود اما وقتي خطاي بازيكن شما گرفته نمي شود و بازيكن ما اخراج مي شود و عليه مان پنالتي مي گيرند نبايد حرف بزنيم؟وقتي خلعتبري با فيرپلي توپ را تقديم گلرشان مي كند اما بازيكن آنها مي خواهد گل بزند درست است؟شايد يكي بخواهد فيرپلي كند و كسي هم دوست نداشته باشد فيرپلي انجام دهد .براي ما هم مهم نيست.اما به آقاي كرانچار مي گويم به جاي اين حرف ها كار خودت را انجام بده.

در اين چند روز طوري درباره كرانچار حرف زدي كه انگار با او مشكل داري.واقعا اينطور است؟

نه من با هيچكس مشكل ندارم.

اما حرف هايت تند بوده و انگار در زمان حضورت در سپاهان با او مشكل داشتي؟

اصلا بحث اين حرف ها و مشكل نيست.براي ما فقط اين عجيب بود كه ايشان از قانون حرف مي زند.

كرانچار در مصاحبه امروزش گفته فيلم آن صحنه پنالتي را دوباره ديده و اول بازيكن پرسپوليس خطا كرده.

خب احتمالا باز هم خوب نديده ،فكر كنم سه چهار بايد تماشا كند يا همراه با چند تا آناليزور نگاه كند.

با تمام اين حرف ها به نظر مي رسد شما هم ديگر بايد اين بازي و اتفاقاتش را فراموش كنيد.

ما فراموش كرديم.ما چه ببريم چه ببازيم فرداي بازي همه چيز را فراموش مي كنيم اما بعضي وقت ها حرف ها را نمي شود فراموش كرد.اين حرف ها ناراحت كننده است.ايشان حرف از قانون مي زند يا مي گويد آب هاي آلوده فلان بوده.مهدي مهدوي كيا كه دروغ نمي گويد.محمد نوري،ميثم نقي زاده همه در آن شرايط بودند.ما كه نمي گوئيم تيمي مقصر بوده،مي گوئيم اتفاقي افتاده.آخر يك بازيكن كه نبود.دو تا كه نبود.سه تا نبود.ايشان با اين حرف ها مي خواهد عوامفريبي كند.

اتفاقا آقاي ترابيان سرپرست باشگاه سپاهان هم گفته اعتراض پرسپوليسي ها در ادامه داستان آب هاي جادويي است.

خب الان وقتي اينطوري مي شود همه حرف مي زنند.آقاي ترابيان حرف مي زند،كرانچار حرف مي زند.همه راحت حرف مي زنند و هيچ مشكلي هم پيش نمي آيد اما وقتي طرف بحث مي شود پرسپوليس هزار تا حرف و حديث پيش مي آيد و بعضي از آقايان فراموشكار مي شوند.

علي دايي هم كه گفته مي تواند حرف هايش را ثابت كند.

بله،ان شاءالله.

با توجه به اينكه شما امتيازهاي بازي با سپاهان را از دست داده ايد و ديگر نتيجه برنمي گردد فكر مي كني شكايت كردن فايده اي هم دارد؟

خب باشگاه هم بايد روند كاري اش را طي كند.من كاري ندارم چه كسي محروم مي شود و چه كسي نه اما طرفداران هم از باشگاه انتظار دارند و بايد احقاق حق شود.واقعا اگر بخواهم درباره حق پرسپوليس حرف بزنم حرف زياد است.

مثلا چه حرفي؟

مثلا همين كه گفتند براي بازي با سايپا بايد برويد كرج يا براي بازي با نفت ما را به تختي بردند.درست است كه حق آنها بوده اما اگر اتفاق ديگري مي افتاد مي گفتند اينها پرسپوليسي هستند و زورشان زياد است.من مي گويم همه چيز كه نبايد از پرسپوليس شروع شود.اينطوري درست نيست و باشگاه متضرر مي شود.

بگذريم.بازي با فجر را چطور مي بيني؟

صد در صد بازي سختي داريم چون فجري ها در كادر فني شان تغييراتي داشته اند.آقاي ياوري فجر را خيلي خوب مي شناسد.با تغييراتي كه داده شده فجر تيم خطرناك و قدري به نظر مي رسد.آنها هميشه تيم دونده و جنگنده اي بوده اند و مقابل تيم هاي بزرگ خوب بازي مي كنند.قطعا يكي از سنگين ترين بازي هاي مان را در پيش داريم .ما هم مي خواهيم باخت قبلي را فراموش كنيم به همين خاطر از هواداران مان خواهش مي كنم به ورزشگاه بيايند و حمايت كنند تا به سه امتياز بازي برسيم.
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]***** فرد: هم اخراج درست بود هم پنالتی![/h]
بهروز ***** فرد مدافع پیشکسوت پرسپولیس تصمیمات محسن قهرمانی در گرفتن پنالتی به حضور این تیم در مصاف با سپاهانو اخراج میثم حسینی از زمین را درست می داند. به نظر می رسد او فعلا روی ساز مخالف با دیگر پرسپولیسی ها کوک کرده.
شهرخبر، بهروز ***** فرد مدافع پیشکسوت پرسپولیس تصمیمات محسن قهرمانی در گرفتن پنالتی به حضور این تیم در مصاف با سپاهانو اخراج میثم حسینی از زمین را درست می داند. به نظر می رسد او فعلا روی ساز مخالف با دیگر پرسپولیسی ها کوک کرده.
در مورد اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان چه نظری دارید؟
- وقتی یک تیمی بزرگ است همه جوانب را باید در نظر بگیرد. مگر فقط الان این اتفاقات برای پرسپولیس می افتد و در گذشته نبوده است؟ قبلا هم این مسائل بوده و ما در دربی دقیقه 35 و در آن جو سنگین 9 نفره شدیم.
عملکرد قهرمانی در این دیدار چطور بود؟
- به نظر من محسن قهرمانی در آن صحنه اشتباه نکرده و نمی دانم چرا صحنه را درست و کامل نمی بینند. بازیکن پرسپولیس وقتی هر 2 نفر در حال بلند شدن از زمین بوده اند، بدون توپ با لگد به سر بازیکن سپاهان زد و قهرمانی آن صحنه را دید و مدافع پرسپولیس را اخراج کرد و برای سپاهان پنالتی گرفت. به نظر من پرسپولیس در این بازی و در حالی که 10 نفره بود، خوب بازی کرد و نمی دانم چرا آقایان ناراحت هستند. این بازی تمام شدو نگاه کادر فنی باید به آینده باشد.
در مورد اظهارات مدیران پرسپولیس پس از این دیدار چه نظری دارید؟
- رویانیان در هر کاری دخالت می کند. او از کار فنی گرفته تا زمین چمن و داوری دخالت کرده و اظهارنظر می کند. در چارچوب باشگاه کار هر کسی مشخص است و اگر آقایان در چارچوب خودشان عمل کنند، حواشی کمتر می شود، هر چند که قهرمانی در آن صحنه اشتباه نکرد اما تیمی که می بازد باید کادر فنی اش یک مقدار آرام باشند تا شرایط بهتر شود. پرسپولیس 10 نفره در اصفهان خوب بازی کرد و اینقدر مسائل را بزرگ نکنند تا بازی بعد را از دست ندهند.
رویانیان مدعی شده یکی از داوران 60 میلیون از او خواسته تا بازی را برای پرسپولیس درآورد. در مورد این ادعای مدیرعامل پرسپولیس صحبت می کنید؟
- اینها مسائلی است که اگر اثبات نشود اتهام است. اگر واقعا چنین اتفاقی افتاده، رویانیان باید خیلی شفاف اسم آن داور را بگوید. اگر کسی چنین درخواستی را از باشگاه پرسپولیس داشته، لیاقت داوری ندارد چون داور قاضی است و حرمت دارد. اگر هم چنین چیزی نیست و نمی تواند چنین ادعایی را ثابت کند، رویانیان استعفا بدهد و برود بهتر است چون تهمت از این بزرگتر نمی شود

____________
پ.ن یکی اینو از برق بکشه
 

H a s t i

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2013
نوشته‌ها
309
لایک‌ها
425
[h=1]***** فرد: هم اخراج درست بود هم پنالتی![/h]
بهروز ***** فرد مدافع پیشکسوت پرسپولیس تصمیمات محسن قهرمانی در گرفتن پنالتی به حضور این تیم در مصاف با سپاهانو اخراج میثم حسینی از زمین را درست می داند. به نظر می رسد او فعلا روی ساز مخالف با دیگر پرسپولیسی ها کوک کرده.
شهرخبر، بهروز ***** فرد مدافع پیشکسوت پرسپولیس تصمیمات محسن قهرمانی در گرفتن پنالتی به حضور این تیم در مصاف با سپاهانو اخراج میثم حسینی از زمین را درست می داند. به نظر می رسد او فعلا روی ساز مخالف با دیگر پرسپولیسی ها کوک کرده.
در مورد اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان چه نظری دارید؟
- وقتی یک تیمی بزرگ است همه جوانب را باید در نظر بگیرد. مگر فقط الان این اتفاقات برای پرسپولیس می افتد و در گذشته نبوده است؟ قبلا هم این مسائل بوده و ما در دربی دقیقه 35 و در آن جو سنگین 9 نفره شدیم.
عملکرد قهرمانی در این دیدار چطور بود؟
- به نظر من محسن قهرمانی در آن صحنه اشتباه نکرده و نمی دانم چرا صحنه را درست و کامل نمی بینند. بازیکن پرسپولیس وقتی هر 2 نفر در حال بلند شدن از زمین بوده اند، بدون توپ با لگد به سر بازیکن سپاهان زد و قهرمانی آن صحنه را دید و مدافع پرسپولیس را اخراج کرد و برای سپاهان پنالتی گرفت. به نظر من پرسپولیس در این بازی و در حالی که 10 نفره بود، خوب بازی کرد و نمی دانم چرا آقایان ناراحت هستند. این بازی تمام شدو نگاه کادر فنی باید به آینده باشد.
در مورد اظهارات مدیران پرسپولیس پس از این دیدار چه نظری دارید؟
- رویانیان در هر کاری دخالت می کند. او از کار فنی گرفته تا زمین چمن و داوری دخالت کرده و اظهارنظر می کند. در چارچوب باشگاه کار هر کسی مشخص است و اگر آقایان در چارچوب خودشان عمل کنند، حواشی کمتر می شود، هر چند که قهرمانی در آن صحنه اشتباه نکرد اما تیمی که می بازد باید کادر فنی اش یک مقدار آرام باشند تا شرایط بهتر شود. پرسپولیس 10 نفره در اصفهان خوب بازی کرد و اینقدر مسائل را بزرگ نکنند تا بازی بعد را از دست ندهند.
رویانیان مدعی شده یکی از داوران 60 میلیون از او خواسته تا بازی را برای پرسپولیس درآورد. در مورد این ادعای مدیرعامل پرسپولیس صحبت می کنید؟
- اینها مسائلی است که اگر اثبات نشود اتهام است. اگر واقعا چنین اتفاقی افتاده، رویانیان باید خیلی شفاف اسم آن داور را بگوید. اگر کسی چنین درخواستی را از باشگاه پرسپولیس داشته، لیاقت داوری ندارد چون داور قاضی است و حرمت دارد. اگر هم چنین چیزی نیست و نمی تواند چنین ادعایی را ثابت کند، رویانیان استعفا بدهد و برود بهتر است چون تهمت از این بزرگتر نمی شود

____________
پ.ن یکی اینو از برق بکشه

عموجون شر نگو ... تا الان اين بابا كجا بود كه اين فصل هر دقيقه سخنراني ميكنه براي ما
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
خب تو این جزیان متوجه شدیم یک سری از اهالی فوتبال!!! مشکل بینایی دارن ....... از این به بعد حرفاشونو جدی نباید گرفت ................. از جمله ***** فرد .کرانچار ........... یه سری از بازیکنان سپاهان ...................
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
یکی نیست به ***** فرد بگه آخه مردک تو برا پرسپولیس چیکار کردی که فکر میکنی سهمی داری از این تیم !
یکی از اون مدافعینی بود که همیشه احتمال گل بخودی ازش میرفت ! پنالتی خراب کردن که هنر اصلیش بود !
و در نهایت هم سر تیم رو میزد ...

الان دلش برا تیم میسوزه :lol: مردیکه !@#!@$!#
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
یکی نیست به ***** فرد بگه آخه مردک تو برا پرسپولیس چیکار کردی که فکر میکنی سهمی داری از این تیم !
یکی از اون مدافعینی بود که همیشه احتمال گل بخودی ازش میرفت ! پنالتی خراب کردن که هنر اصلیش بود !
و در نهایت هم سر تیم رو میزد ...

الان دلش برا تیم میسوزه :lol: مردیکه !@#!@$!#

یعنی کینه شخصی تا این حد!!!!!!!!!!!! متاسفم مدتی تو پرسپولیس بازی میکرده!:hmm:
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
حسن روشن پرسپولیس شده ایشون!!! خیلی مایلم بدونم دنبال چیه؟ یکی بهروز ***** فرد و یکی علی انصاریان، مدتهاست برای من نماد تعصب محسوب نمیشن. پیشکسوت پرسپولیس هستن اما اون تعصبی که ازش دم میزنن در قواره عملکردشون نیست... هرگز فراموش نمیکنم زمان راینر سوبل و بازی برابر ملوان رو در آزادی... همین ایشون یه پنالتی به ملوان داد و یه پنالتی پرسپولیس رو خراب کرد تا بازی که باید 2-1 میبردیم، 2-1 باختیم... مسایل و شایعات مربوط به برنامه ای که هدفش زمین زدن سوبل بود، هنوز لاینحل باقی مونده... من فقط یه پرسش از جناب ***** فرد دارم : "محمد رویانیان اگر در هر مساله ای دخالت میکنه، اولا در جهت منافع باشگاه حرف میزنه ثانیا در راس امور اجرایی باشگاه منصب داره، شما در چه جهتی حرف میزنید و چه جایگاهی در باشگاه دارید که در هر زمینه ای دخالت میکنید و مصاحبه و دردسر تولید میکنید؟" ای کاش کسی این رو ازش بپرسه که اختلاف شما با پیشکسوتانی که عضو شرکت پیشکسوتان باشگاه شدن اونقدر برای شما دردآور و مهمه که نقض غرض میکنید و در لوای پیشکسوتی، حرمت پیشکسوت رو میشکنید؟ تا جایی که میدونم فشم جای خوش آب و هواییه... لطفا بیزنستون رو مدیریت کنید، چه ناراحت باشید یا نباشید، باشگاه فعلا مدیر داره...
 
بالا