• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
زمانبدی جام حذفی فوتبال مشخص شد + عکس


xhazfi3.jpg.pagespeed.ic.LcSA-ExM4j.jpg



پرسپولیس نیوز : زمانبندی بازی‌های جام حذفی کشور مشخص شد.

پس از برگزاری مرحله چهارم رقابتهای جام حذفی باشگاههای کشور از سوی کمیته مسابقات، نمودار این دوره از مسابقات به روز شده است.

در تصویر زیر نمودار جام حذفی را می بینید:

13920701000317_PhotoL.jpg


همچنین برای دانلود تصویر بزرگ تر به لینک زیر مراجعه کنید.

نمودار زمانبندی جام حذفی
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پروین : هر طوری فیلم را دیدیم پنالتی سپاهان را متوجه نشدیم/ از نگاه ورزشی صالحی خوشم آمد


214x131xparvin-interview.jpg.pagespeed.ic.4rvP8l7yGC.jpg



پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: کره‌ای‌ها خطرناک و زخمی هستند به خاطر همین امیر باید چهار چشم مراقب آنها باشد.

علی پروین ابتدا در خصوص موفقیت تیم ملی کشتی کشورمان در بوداپست مجارستان گفت: به تمام بچه‌های تیم ملی کشتی کشورمان از آنهایی که مدال گرفتند و نگرفتند خدا قوت می‌گویم که در این مسابقات بزرگ باز هم ثابت کردند که ایران در کشتی همیشه مدعی درجه یک است.

وی افزود: بچه‌های ما در کشتی آزاد گل کاشتند و قهرمانی پس از مدت‌ها حاصل دست‌رنج آنها بود البته من معتقدم یکی دو تا از بچه‌ها مانند تقوی و یا همان لشکری و یا 120 کیلوی ما بدشانسی آوردند در غیر این صورت می‌توانستند طلا بگیرند.

پروین ادامه داد: البته در کشتی فرنگی نیز با توجه به اینکه بنا را نداشتیم اما بچه‌ها با سرمربی جدید خود و در غیاب المپیکی‌ها خوب درخشیدند و کشتی‌های پر و پا قرصی را گرفتند چه بسا ما اگر المپیکی‌ها را داشتیم طلاهای فرنگی را درو کرده بودیم.

پروین ادامه داد: اول به خطیب علی‌رغم اینکه خیلی تحت فشار بود تبریک می‌گویم و سپس به رسول خادم و دستیارانش که با دار و ندارها جنگیدند و به جایش با نتایج خوب جواب‌هایش را دادند. من امیدوارم که این زحمات بچه‌های کشتی در بوداپست مجارستان پشت گوش انداخته نشود تا با این جوانان انشاء‌الله دفعات دیگر مدال‌ها را بیشتر بگیریم.

پروین در مورد جلسه خودش با صالح امیری نیز گفت: جلسه خوبی داشتیم و کلا از نگاه صالحی امیری و مخصوصا نگاه او به ورزش خیلی خوشم آمد، انشاء‌الله موفق باشد.

پروین در مورد بازی استقلال و اف سی سئول کره نیز گفت: ابتدا به جامعه فوتبال و مخصوصا کادر فنی استقلال پیروزی مقابل نماینده تایلند را تبریک می‌گویم، گفتم تایلندی‌ها تیمی نیستند که مقابل تیم امیر قد علم کنند اما حالا کار سخت است به نظر من کره‌ای‌ها همیشه خطرناکند و تیم امیر باید در سئول بجنگند بالاخره آنها یک بار از فوتبال ما ضربه خورده‌اند و امیر باید چهار چشم مراقب کره‌ای‌ها باشد تا انشاء‌الله با یک مساوی و یک نتیجه خوب در تهران ضربه نهایی را به کره‌ای‌ها بزند و انشاء‌الله فوتبال ما بعد از مدت‌ها در آسیا موفق باشد. ما به عنوان ایرانی دعا می‌کنیم که انشاءالله تیم امیر سربلند باشد چون لیاقتش را دارد.

پروین در مورد بازی پرسپولیس و سپاهان و اتفاقات آن نیز گفت: من حرف‌هایم را در این باره قبلا زده‌ام و زیاد نمی‌خواهم دوباره در مورد آن حرف بزنم اما ما هر چه فیلم بازی را دیدیم باور کنید نفهمیدیم برای چه پنالتی اعلام شد البته اشتباه داوری هم جزئی از داوری است ولی اشتباه در دقیقه 3 بالاخره این جار و جنجال‌ها را هم داشت، نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد اما امیدوارم پرسپولیس با فراموش بازی قبلی خیلی سخت هم است با یک نتیجه خوب مقابل فجر به امتیاز برسد و یک طوری بازی قبل را فراموش کند البته باید ببینیم نظر کارشناسان نیز درباره این موضوع چیست که اغلب آنها حق را به تیم دایی داده‌اند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
مباشری مسوول برگزاری دیدار پرسپولیس - فجر سپاسی


201x135xleague.jpg.pagespeed.ic.KFPRYpm7HD.jpg



پرسپولیس نیوز : سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، اسامی مسوولان برگزاری دیدارهای هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و به نقل از سایت سازمان لیگ، اسامی مسوولان برگزاری دیدارهای هفته یازدهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال (جام خلیج فارس) به شرح زیر اعلام شد:

پنجشنبه 4 مهر ماه 1392

پرسپولیس- فجر سپاسی، ساعت 17و 20 دقیقه ورزشگاه آزادی

مسئول برگزاری: مباشری

جمعه 5 مهر ماه 1392

مس کرمان - گسترش فولاد تبریز، ساعت 17، ورزشگاه امام علی کرمان

مسئول برگزاری: شمس

ذوب‌آهن-سپاهان، ساعت 17و 15 دقیقه ورزشگاه فولادشهر

مسئول برگزاری: نوذر رودنیل

تراکتورسازی-نفت تهران، ساعت 16 و 30 دقیقه ورزشگاه یادگار امام تبریز

مسئول برگزاری: صدیقی

ملوان انزلی - فولاد خوزستان، ساعت 16 و 15 دقیقه ورزشگاه تختی انزلی

مسئول برگزاری: بهنیا

راه‌آهن - داماش گیلان، ساعت 16 و 15 دقیقه، ورزشگاه تختی تهران

مسئول برگزاری : زمانی

استقلال خوزستان - صبای قم، ساعت 17و 30 دقیقه، ورزشگاه تختی اهواز

مسئول برگزاری: محمد فنایی.

گفتنی است؛ دیدار تیم‌های سایپا و استقلال به دلیل حضور آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول خواهد شد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
کفاشیان: بگوییم داوران ناپاکند بی‌انصافی است



xkafashian.jpg.pagespeed.ic.k5wUHRtaJ-.jpg



پرسپولیس نیوز : رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اینکه بگوییم جامعه داوری ناپاک است بی‌انصافی است. داوری که ناپاک باشد نمی‌تواند تا این مرحله برسد.

علی کفاشیان در خصوص صعود تیم ملی فوتبال ساحلی به مرحله یک چهارم نهایی و مسائل و اختلافات گوناگونی که اخیرا در فوتبال رخ داده صحبت‌هایی انجام داده که در زیر می‌خوانید:

تیم ملی فوتبال ساحلی برای اولین بار توانست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شود نظرتان در این باره چیست؟
به نظرم مزد زحمات چندین ساله را گرفتیم فوتبال ساحلی سال گذشته دو بار در آسیا اول شد یک بار در مسابقات انتخابی جام جهانی و بار دیگر در بازی‌های آسیایی بازیکنان بسیار زحمت کشیده بودند و حق‌شان بود. بسیار خوشحال هستیم که توانستیم از گروه سخت صعود کنیم. هم اکنون در فوتسال هم مسابقات جام جهانی کوچک را داریم که در گروه سختی قرار داریم. به هر حال تیم‌ها باید از این شرایط دشوار عبور کنند. فکر می‌کنم بازیکنان در بازی‌های‌ آینده انگیزه بهتری دارند و بهتر کار می‌کنند.

در مرحله یک چهارم نهایی مقابل روسیه مدافع عنوان قهرمانی بازی داریم نظرتان در این باره چیست؟
فکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دهند انگیزه بالایی دارند و با این صعود انگیزه‌شان را هم بیشتر شد.

حمایت‌های چند ساله بود که توانستیم به این مهم برسیم.
با وجود اینکه مربی ما برزیلی است و گفتند که او را رد کنیم اما ما این کار را انجام ندادیم و آن را حفظ کردیم اوکتاویو مربی خوبی است. همچنین این نتیجه ثمره برگزاری مسابقات لیگ و برگزاری بازی‌ها در شهرستان‌هاست برخی جاها که زمین ساحلی ندارد مانند یزد بازیکنان خوبی حضور دارند اما شهرهایی هم مثل کیش بوده‌اند که حمایت لازم را انجام ندادند البته قشم در این زمینه اقدامات خوبی انجام داد.

با توجه به اینکه برای اولین بار صعود کردید از حالا به بعد سطح انتظارات بالا می‌رود چه برنامه‌ای برای این تیم دارید؟
امیدواریم که بازیکنان و تیم بهتر از این هم عمل کند ما چندین بار در بازی‌هایی مقابل اوکراین به برتری رسیده بودیم اما شکست مقابل این تیم در جام جهانی نشان می‌دهد آنها مثل قبل آماده نبودند. ما در این بازی عبداللهی را در اختیار نداشتیم که در بازی مقابل روسیه او به ترکیب تیم اضافه خواهد شد.

فیفا رسما اعلام کرد که تمام عناوین و نقشه‌هایش با نام خلیج فارس خواهد بود. رایزنی‌های ما چقدر توانسته در این امر مثمرثمر باشد؟
پس از اینکه آنها از واژه جعلی استفاده کردند ما به اسناد و مدارک خود روی آوردیم غیر از ما که در فدراسیون این کار را کردیم سایر ارگان‌ها، مردم و تمام افراد اسناد و مدارک را ارائه کردند آنها هم وقتی اسناد و مدارک درست باشد به آن عمل می‌کنند. فدارسیون در این زمینه سهم کوچکی داشته است و سایر افراد از جمله رسانه‌ها و مردم سهم زیادی در این زمینه داشتند. همه متحد بودیم و این امر شکل گرفت و امیدواریم دیگر شاهد چنین موضوعی نباشیم.

از فیفا به خاطر این موضوع تشکر نمی‌کنید؟
زمانی که سب بلاتر به ایران بیاید با آنها بیشتر در این زمینه صحبت می‌کنیم.

کارلوس کی‌روش دقیقا چه زمانی به ایران برمی‌گردد؟
او بار دیگر مرخصی خود را تمدید کرد و شنبه هفته آینده به ایران بازخواهد گشت. دو سه روز دیگر در پرتغال خواهد ماند زیر کارهای دادگاهی او باقی مانده است.

پول کی‌روش واریز شده است؟
بله مشکلی در این زمینه نیست.

دیدار دوستانه تیم ملی چه شد؟
ما با چند گزینه صحبت کردیم اما خود کی‌روش هم اعتقادی ندارد که هم اکنون اعلام کنیم. کی‌روش می‌خواهد تیم و نوع بازی را مشخص کند باید خودش بیاید و ببینیم چه تدابیری در این زمینه در نظر گرفته است.

اتفاقات سیاسی در حال رخ دادن است و یک نرمش قهرمانانه در حال اجراست پول‌های بلوکه شده در فدراسیون به کجا کشیده شد؟
ما نامه‌ای از خزانه‌داری آمریکا دریافت کرده‌ایم که فعالیت‌های ورزشی را آزاد کرده و این مسائل تحریم نیست. این خود قدم خوبی است. این موضوع مربوط به 7-8 روز پیش است خزانه‌داری آمریکا یک نامه 3-4 برگی داده است خزانه‌دار آمریکا از واشنگتن یک نامه‌ای زده که اعلام کرده ارائه خدمات ویژه به منظور حمایت از فعالیت‌های ورزشی و تبادل مسائل ورزشی بین ایران و آمریکا و مجوز واردات و صادرات خدمات ورزشی بین آمریکا و سایر کشورها آزاد کرده است این مسائل شامل بازی‌های دوستانه، حمایت‌های مالی از بازیکنان و داوران و آموزشی این نشان می‌دهد که مشکلی وجود ندارد. نامه‌نگاری‌های خوبی انجام شده و این موضوع نشان می‌دهد که آنها قدم اول را برداشته‌اند. همچنین بحث یک میلیون دلاری که بلوکه شده است مورد بررسی قرار می‌گیرد. البته آنها این پول را مشروط اعلام کردند اما ما این موضوع را در مسائل آموزشی انجام داده‌ایم. به دنبال بازی دوستانه هستیم پیشنهادهایی هم در این زمینه انجام شده و به دنبال آن هستیم که این بازی را در آمریکا برگزار کنیم و قرارداد خود را هم نوشته‌ایم و قرار شده مبلغ اولیه را پرداخت کنند و پس از آن ما این موضوع را رسانه‌ای کنیم.

بحث اسپانسر به کجا کشیده شد؟
اقداماتی را انجام داده‌ایم و در صدد هستیم تا مسائل نهایی آن صورت بگیرد.

این مبلغ به چه اندازه است؟
هر زمانی که پرداخت شد این موضوع را رسانه‌ای خواهیم کرد تا پایان هفته به آنها مهلت داده‌ایم و این موضوع نهایی خواهد شد.

چرا آئین‌نامه کمیت داوران ابلاغ نمی‌شود؟
این آئین‌نامه را به ما ارسال کردند و فرستاده‌ایم تا مورد ارزیابی قرار گیرد تا مشکلی پیش نیاید.

چه زمانی حل می‌شود؟
به زودی این مسئله را انجام خواهیم داد

صحبت‌های دایی را هم که در مورد داوران صحبت کرده شنیده‌اید؟
امروز عصر در کمیته تخلفات جلسه‌ای دارند و قرار است اگر مدارکی دارند در این کمیته ارسال کنند.

به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال معتقدید جامعه داوری پاک است؟
هر جامعه‌ای ممکن است خطاهایی انجام دهد البته این مسائل اندک است مگر می‌شود داوری که چندین سال فعالیت کرده به صورت ناپاک تا این مرحله رسیده باشد. شک نکنید که جامعه داوری پاک است داورانی که در لیگ برتر سوت می‌زنند برگزیده جامعه داوری ما هستند حالا امکان دارد داوری هم اشتباه کند شاید یک درصد یا نیم درصد افراد متخلف هم در این جامعه باشند.در همه جای دنیا آدم‌های متخلف وجود دارند باید افراد متخلف را شناسایی کنیم و کم کم آنها را حذف کنیم. داوران زحمت زیادی می‌کشند و با حداقل امکانات فعالیت می‌کنند. اگر بگوییم آنها ناپاک هستند بی‌انصافی است.

لیگ قهرمانان آسیا در شرایط حساسی قرار دارد استقلال در بین 4 تیم قرار دارد نظرتان در این باره چیست؟
امیدوارم استقلال به فینال و قهرمانی برسد با روحیه‌ای که بازیکنان دارند می‌توانند نتیجه خوبی بگیرند.

با این وضعیت می‌طلبد تعامل بین استقلال و تیم ملی بیشتر شود قبول دارید؟
صد در صد همین گونه است تعامل را به وجود می‌آوریم.

مجمع فدراسیون چه زمانی انجام خواهد شد؟
امروز جلسه هیئت جلسه فدراسیون را داریم که تصمیم می‌گیریم برای اواخر مهر ماه برنامه‌ریزی می‌کنیم که مجمع برگزار شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
علی دایی: امیدوارم حمله به قهرمانی و خانواده‌اش صحت نداشته باشد


220x132xdaei.jpg.pagespeed.ic.02WlDklJZl.jpg



پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم حمله به محسن قهرمانی و خانواده‌اش صحت نداشته باشد.

علی دایی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره اظهارنظر محسن قهرمانی مبنی بر اینکه شایعه حمله به وی طی دو روز گذشته صحت نداشته، اما شب گذشته در یکی از خیابان‌های مشهد یک موتور سوار به وی و خانواده‌اش حمله کرد، گفت: امیدوارم این خبرها صحت نداشته باشد.

وی تصریح کرد: حریم شخصی افراد قابل احترام است و این کارهای ناپسند به طور طبیعی هرگز مورد تائید ما و هیچ یک از اهالی فوتبال کشور نیست. ما از قضاوت ایشان متضرر شدیم و به جای اینکه بازیکن سپاهان اخراج شود، تیم ما 10 نفره شد و به ضرر ما پنالتی اعلام شد. بنده نیز حرف‌هایی زدم و سر حرف‌هایم هستم اما این کارها درست نیست. نباید به حریم شخصی افراد و خانواده‌شان اهانت شود. امیدوارم این موضوع صحت نداشته باشد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
معاونت فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس خبر داد؛ نشریه کمک درسی «اندیشه پرسپولیس» از هفته آینده توزیع می‌شود


xakhbar.jpg.pagespeed.ic.-b6UOgCoJq.jpg



پرسپولیس نیوز : معاون فرهنگی و اجتماعی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از انتشار و توزیع نشریه اندیشه پرسپولیس در هفته آینده خبر داد.

دکتر علیرضا اسماعیلی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: همیشه نزد هواداران پرسپولیس صحبت از این بوده است که پرسپولیس ادامه راه شاهین است. در واقع قدیمی‌های باشگاه همواره مکتب پرسپولیس را برگرفته از مکتب شاهین می‌دانستند که در آن اخلاق، درس و ورزش در کنار هم قرار می‌گرفت. از اینرو بود که بسیاری از بزرگان گذشته پرسپولیس، بویژه بنیانگذاران پرسپولیس چه در اخلاق و چه در تحصیل علم زبانزد بودند و مسوولیت‌های خطیری را هم بر عهده می‌گرفتند. این مساله، خود الگویی برای جامعه به ویژه هواداران پرسپولیس بود.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس از دو سال قبل تلاش بسیاری انجام داد تا فضای روی سکوها را با همکاری خود هواداران تغییر دهد و با وجود تمام اتفاقاتی که برای تیم روی داد، شاهد این تغییر فرهنگی بوده‌ایم. حالا از برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس، حضور باشگاه در عرصه تحقیق، مطالعه، نشر و کتب کمک آموزشی درسی است. برای حضور در این عرصه‌ها بحث درآمدی نداریم، بلکه با توجه به جایگاه اجتماعی گسترده پرسپولیس، اعتقاد داریم از این پتانسیل می‌توان برای توجه دادن نسل جوان به این مسائل بهره گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس در ادامه خبر داد؛ به این منظور با همکاری یکی از ناشران مطرح و با بهره‌گیری از اساتید مجرب و مطرح اقدام به انتشار نشریه «اندیشه پرسپولیس» کرده‌ایم که در آن مطالب کمک آموزشی ارائه خواهد شد. در بخش اول کار، کلیه دروس عمومی و اختصاصی پیش دانشگاهی در رشته‌های ریاضی و تجربی را شامل می‌شود که با تیراژ اولیه از ششم مهرماه در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد و در کتابفروشی‌های معتبر و نمایندگی‌های باشگاه قابل تهیه خواهد بود. همچنین کتب کمک آموزشی پایه‌های اول، دوم و سوم دبیرستان نیز در تیراژ اولیه از آبان ماه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. امیدواریم این حرکت، مشوقی برای توجه داد هواداران به سمت درس و تحصیل باشد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
نوری: پرسپولیس ۵ هفته حساس پیش رو دارد/باید فرصت‌سوزی را تمام کنیم


220x138xnoori.jpg.pagespeed.ic.c5HAqUz8Lr.jpg



پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقات بازی با سپاهان را باید فراموش کنیم و پرسپولیس 5 هفته حساس پیش رو دارد.

محمد نوری در خصوص آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: خدا را شکر پس از مصدومیت بدی که گریبان‌گیرم شد به بازی با سپاهان نرسیدم ولی بچه‌ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما متاسفانه با پرسپولیس برخورد خوبی نشد.

وی افزود: من باید البته در اول صحبت‌هایم برای استقلال در بازی مقابل سئول کره جنوبی آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم این تیم بتواند با موفقیت و یک پیروزی شیرین به ایران بازگردد چون لیاقت آن را دارد.

کاپیتان قرمزپوشان در مورد بازی پرسپولیس و سپاهان نیز گفت: تیمی که از دقیقه دوم 10 نفره می‌شود مشخص است در یک بازی حساس و پر استرس دچار مشکل می‌شود. به نظر من اصلاً نمی‌شود در مورد بازی با سپاهان فنی حرف زد چون با 10 نفره شدن و یک اشتباه فاحش از لحاظ روحی و روانی تیم ما بهم ریخت، اما پا پس نکشید ولی چون بازی سنگین بود و یک یار کمتر داشتیم قطعا کفه ترازو به نفع سپاهان سنگینی می‌کرد.

نوری خاطر نشان کرد: من کارشناس نیستم اما همه دیدند که چه اتفاقی افتاد و چرا کادر فنی ما و مسئولان باشگاه معترض هستند. ما بازیکنان باید بدانیم که آن بازی تمام شده و باید با تمام تمرکزمان به فکر 5 بازی آینده که به نظر من بسیار حساس و سرنوشت ساز است باشیم.

نوری ادامه داد: ما باید ببریم تا به صدر برسیم، اگر فرصت سوزی بکنیم و امتیازها را ساده از دست بدهیم قهرمانی از دستمان می‌پرد، همه می‌دانند که برای پرسپولیس چه اتفاقی افتاد و نیاز به باز کردن مسئله نیست، اما ما اگر در 4 یا 5 بازی آینده خود ببریم به صدر جدول برمی گردیم و نیم فصل دوم را با خیال راحت آغاز می‌کنیم.

کاپیتان قرمز‌پوشان در پاسخ به سوالی که برخی‌ها معتقدند پرسپولیس هم مقابل سپاهان خوب بازی نکرد، گفت: بازی مقابل سپاهان آن هم در اصفهان با 11 نفر سخت است چه برسد از دقیقه 2 بازی بر روی یک اشتباه 10 نفره بازی کردن. اما من مطمئنم اگر 11 نفره بودیم همه چیز فرق می‌کرد البته دیگر نباید زیاد نباید درباره این موضوع بحث کرد، چون می‌ترسم خدایی نکرده آینده را از دست بدهیم.

نوری تاکید کرد: پرونده بازی با سپاهان به نظر من بسته شد و ما باید به فجری فکر کنیم که با تغییر مربی و یک برد به تهران می‌آید. ما باید فجر را به هر قیمتی که شده شکست دهیم تا دوباره به بالای جدول برسیم، شکست سپاهان برای ما با ارزش بود اما همه چیز دست به دست هم داد تا ما شکست بخوریم ولی باید بهترین درس را از این بازی‌ها بگیریم و سریعا به شرایط ایده‌آل برگردیم.

هافبک قرمزپوشان درباره عملکرد خوبش در دیدار دوستانه نیز گفت: من سعی کردم در دیدار دوستانه پس از بازی با سپاهان کمی وضعیت خودم را بسنجم که خوشبختانه مشکلی نداشتم و با خیال راحت می‌توانم مقابل فجر به میدان بروم. ما هرگز نباید فجر را دست کم بگیریم چون آنها بسیار جوان و پرانگیزه هستند. از طرفی دیگر ما هم می‌خواهیم به بالای جدول برسیم و به نظرم بدون عجله و با تمرکز بالا البته با تشویق پرشور هواداران که فقط تیم خودشان را تشویق می‌کنند وبه داور و حریف کاری ندارند به سه امتیاز می‌رسیم و با خیال راحت به بالای جدول برمی‌گردیم چون خوشبختانه پتانسیل تیم ما برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی بسیار خوب و در شرایط ایده‌الی است، فقط امیدوارم دیگر اسیر اتفاقات فوتبال، حاشیه‌ها و برخی مسائل غیر فنی نباشیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پولادی: پس از هفت ماه کفش پایم می‌کنم


220x132xM-pooladi.jpg.pagespeed.ic._h8l8_qzsu.jpg



پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس گفت: بعد از هفت ماه که برای من بسیار سخت گذشت، از امروز کفش می‌پوشم و آماده می‌شوم که کم کم تمرینات جدی خودم را شروع کنم.

مهرداد پولادی در خصوص مصدومیتش عنوان کرد: با تلاش پزشکان بالاخره آن آسیب‌دیدگی را پشت سر گذاشتم و حالا پایم کاملا بهبود یافته است و پزشک جراحم اجازه داد که از روز چهارشنبه تمرینات خودم را شروع کنم. البته اینکه از چهارشنبه استارت بزنم یا بعد از بازی با فجرسپاسی، با توجه به هماهنگی با کادر پزشکی و کادر فنی، مشخص می‌شود اما مهم این است که دوباره تمرینات خودم را شروع می‌کنم.

وی ادامه داد: امروز قصد دارم بعد از هفت ماه کفش بپوشم. باید از مهندسین شرکت آرنگ تشکر کنم که با بررسی و دقت بسیار، یک وسیله مخصوص ساخته‌اند که هم کفی است و هم قسمتی دارد که از پشت پایم محافظت می‌کند. نمونه‌ای که آنها ساختند نسبت به نمونه‌ای که از آلمان برایم فرستادند، خیلی بهتر است و کاملا قالب پایم است و فکر می‌کنم با این وسیله و با تلاش پزشکان، دوران مصدومیتم دیگر تمام شده است.

پولادی درباره اینکه برای بدنسازی او چقدر زمان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: باید تمرینات را با مولایی شروع کنم و در جریان کار معلوم می‌شود که چقدر زمان لازم است، شاید نزدیک به یک ماه طول بکشد. به هر حال باید یک بدنسازی کامل و خوب انجام بدهم چون هم می‌خواهم با قدرت و آمادگی کامل برگردم و هم اینکه بعد از هفت ماه دوری، نمی‌خواهم به خاطر چند روز ریسک کنم.
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
خیلی خوشحالم که پولادی داره میاد ، حسینی بازیکن این تیم نیست ! پولادی یه سر و گردن ازش بالاتره . وقتی فکرش رو میکنم که در کنار هافبک های سرعتی ، دفاع های سرعتی هم داریم ، حال میکنممممممممم ! چه تیمی بشه این تیممممممم با پولادییییییی :D
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
خیلی خوشحالم که پولادی داره میاد ، حسینی بازیکن این تیم نیست ! پولادی یه سر و گردن ازش بالاتره . وقتی فکرش رو میکنم که در کنار هافبک های سرعتی ، دفاع های سرعتی هم داریم ، حال میکنممممممممم ! چه تیمی بشه این تیممممممم با پولادییییییی :D

میثم خیلی خوب بود:(به نظرم عالی بود
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
باشگاه پرسپولیس جدیدترین بیانیه خود را صادر کرد لطفاً فجر سپاسی را قربانی اتفاقات اصفهان نکنید/ این امتیازها از گلوی ما پایین نمی‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید عباسی مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در جدیدترین بیانیه این باشگاه در آستانه دیدار با فجر آورده است: ما به عنوان باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند هستیم تا عدالت واقعی در فوتبال حکمفرما و رعایت شود و تمایلی به جبران اشتباهات غیرعمدی داوری در دیدار آتی سرخپوشان مقابل فجر سپاسی شیراز نداریم.

در این بیانیه آمده است: مسائل حل نشده اما قابل حل در فوتبال ما تعدادش کم نیست، سوت‌های جهت‌دار که بر سرنوشت لیگ ایران تأثیر می‌گذارد کماکان ادامه دارد. متأسفانه به رغم آگاهی مسئولان فوتبال به این مسائل و مشکلات در داوری کشور، اراده و برنامه‌ای برای حل این معضل بزرگ نداشته و وجود ندارد، خوشبختانه اهالی دلسوخته و پاک ورزشی و همینطور هواداران پرشمار و مردمی پرسپولیس به خوبی متوجه می‌شوند از چه مشکلات و مسائلی ما سخن می‌گوییم که اشاره بدان به نوعی آبی در هاونگ کوبیدن است.

در ادامه این بیانیه آمده است: از طرفی این روزها شنیده می‌شود به احتمال فراوان برای جبران اشتباه قهرمانی داور بازی، نتیجه بازی پرسپولیس و فجر به سود ما سوت بخورد اما با توجه به این حرف و حدیث‌ها که کم سابقه داشته است، باشگاه پرسپولیس به عنوان یک تیم ریشه‌دار، مردمی و عدالت‌خواه با انتشار این بیانیه تأکید دارد این قبیل پیروزی‌ها و اشتباهات حاصل از اشتباهات سهوی و عمدی داوری کشور از گلوی ما پایین نمی‌رود. تا کِی و چند سال مسئولان داوری کشور و فوتبال کشورمان به جای حل مسئله صورت‌ مسئله را پاک کنند؟ از آن گذشته همانطور که پیشتر اشاره کردیم ما به دنبال احقاق حق خود از سوی قهرمانی در بازی حساس سپاهان هستیم، دیداری که به گواه دوست و دشمن 9 امتیازی بود و می‌توانست سرنوشت لیگ سیزدهم را مشخص کند. در پایان این بیانیه همچنین بیت شعری نیز از سوی مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس نوشته شده است که در آن آمده «در میان هفت دریا تخته بندم کرده‌اند، باز می‌گویم چابک باش و دامن تر مکن».
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
میثم خیلی خوب بود:(به نظرم عالی بود


خوبه اما به خوبی پولادی نیست . میثم حسینی شاید دفاع خوبی باشه ! اما نمیتونه تو کارای حجومی شرکت کنه ، اما پولادی هم هوای دفاع رو داره هم حمله رو :D
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
چهارشنبه نشست خبری دایی و یاوری


xdaei-conference.jpg.pagespeed.ic.lgVVXkcTQj.jpg



پرسپولیس نیوز : سازمان لیگ برنامه نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان را اعلام کرد.

سازمان لیگ برنامه نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان در هفته یازدهم لیگ برتر را به شرح زیر اعلام کرد:

چهارشنبه سوم مهر ماه

نشست خبری علی دایی و محمود یاوری سرمربیان پرسپولیس و فجرسپاسی ساعت 14

جلسه هماهنگی ساعت 11

پنجشنبه چهارم مهر ماه

نشست خبری منصور ابراهیم‌زاده و افشین ناظمی سرمربیان راه آهن سورینت و داماش گیلان ساعت ۱۴

جلسه هماهنگی ساعت 11

تمامی نشست‌ها در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می‌شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
غیبت دایی و تمرینات عجیب دروازه‌بان‌ها/پولادی استوک نپوشید، نوری به ترکیب اصلی رفت


219x146x3.jpg.pagespeed.ic.1FRJSYUm1a.jpg



پرسپولیس نیوز : تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که علی دایی به دلیل حضور در فدراسیون فوتبال در تمرین امروز غایب بود.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

در این تمرین ابتدا بازیکنان پرسپولیس بدن‌های خود را گرم کردند و سپس با حفظ توپ و پرسینگ به مرور کارهای تاکتیکی و دویدن‌های سرعتی پرداختند.

*علی دایی در تمرین امروز غایب بود. او همراه با رویانیان به فدراسیون فوتبال رفته بود.

*حدود 30 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و نظاره‌گر عملکرد قرمزپوشان بودند.

*علی‌رغم اعلام سایت باشگاه، مهرداد پولادی امروز استوک ورزشی به پایش نکرد و با اعلام پزشک سرخپوشان از روز چهارشنبه همراه با کفش و کفی مخصوص، این بازیکن بر روی چمن تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

*با توجه به نبود دایی امروز تقریباً بیشتر امور به دست کریم باقری بود.

*اما یکی از عجیب‌ترین تمرینات امروز پرسپولیس مخصوص دروازه‌بان‌ها بود، سه دروازه‌بان به همراه غلامپور در یک خط می‌ایستادند و به نفر پنجم که در دروازه می‌ایستاد با همدیگر شوت می‌زدند. با این تمرین که بسیار شاداب هم بود دقایقی شادی و خنده به اردوی سرخپوشان آمده بود.

*در هنگام کارهای ترکیبی در تمرین امروز محمد نوری به ترکیب اصلی برگشته بود البته تمرین امروز طوری انجام می‌شد که مثل اینکه از قبل با نوشته‌های دایی به اعضای کادر فنی برنامه‌ریزی شده بود.

*در حاشیه تمرین امروز پیام صادقیان که گفته می‌شد به دلیل مصاحبه علیه داور بازی پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی دعوت شده این موضوع را تکذیب کرد.

*دروازه‌بانان پرسپولیس امروز به صورت یکدست با لباس‌های متحدالشکل به تمرین پرداختند.

*علی‌رغم گذشت چند روز از بازی پرسپولیس و سپاهان اما همچنان سوژه اصلی قرمزپوشان بازی روز جمعه و شکست مقابل نماینده اصفهان است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
شیرینی: بار قبل سرمان را با آب بریدند این بار بدون آب


220x132xshirini.jpg.pagespeed.ic.FpBYPWeTwC.jpg



پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اتفاقاتی که در بازی این تیم و سپاهان رخ داده باعث شده سرخپوشان متضرر شوند. سعید شیرینی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره صحبت یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه چرا غلامرضا بهروان 3 روز زودتر عازم اصفهان شده و واکنش بهروان که گفته بود پرسپولیسی‌ها می‌خواهند باخت خودشان را توجیه کنند عنوان کرد: صحبت‌هایی که مطرح می‌شود را من انجام ندادم؛ فقط یک جمله را می‌گویم که مرتبه قبلی در اصفهان سرمان را با آب بریدند این بار بدون آب. نمی‌خواهم به ریز مسائل بپردازم فقط روی یک جمله تاکید دارم آن هم اینکه خدا کند همیشه سرمان را با آب ببرند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم این مسائل به چه صورت مطرح می‌شود فقط حرف ما این است که از انجام کارهای شائبه ساز در بازی‌های حساس اجتناب شود تا این مسائل پیش نیاید. تمام این اتفاقات در اصفهان افتاده و ما نمی‌خواهیم به تلافی داوری به نفع پرسپولیس باشد. پرسپولیس به این کارها نیازی ندارد و فقط باید به صورت ریشه‌ای به این مسائل پرداخته شود. باید برای حل این مسائل اراده‌ای باشد که فعلا نیست.

سرپرست تیم پرسپولیس با بیان اینکه در جریان صحبت‌های مطرح شده از سوی بهروان نیست گفت: امیدوارم اتفاقاتی که برای پرسپولیس در اصفهان افتاد انگیزه‌ای باشد تا دیگر این مسائل رخ ندهد. هر کاری که باعث ایجاد شائبه می‌شود نباید شود. تاکید می‌کنم در جریان این نیستم که آقای بهروان 3 روز زودتر به اصفهان سفر کرده است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
برنامه یک شانزدهم جام حذفی فوتبال اعلام شد/ کاسپین و پدیده رقبای سرخ‌آبی‌ها

xhazfi3.jpg.pagespeed.ic.LcSA-ExM4j.jpg



پرسپولیس نیوز : فدراسیون فوتبال برنامه دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را اعلام کرد. به این ترتیب تیم‌های کاسپین قزوین و پدیده مشهد، حریف دو تیم سرخ و آبی پایتخت شدند.

فدراسیون فوتبال برنامه دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را اعلام کرد تا تیم‌های لیگ برتری حاضر در این رقابت ها حریفان خود را بشناسند.

به این ترتیب استقلال تهران با کاسپین قزوین دیدار می‌کند، پرسپولیس (نایب قهرمان سال گذشته جام حذفی) با پدیده مشهد روبه‌رو می‌شود و سپاهان (مدافع عنوان قهرمانی) رو در روی صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد.

میزبان و مهمان بودن تیم‌ها فردا (سه‌شنبه) طی مراسم قرعه‌کشی در سازمان لیگ فوتبال تعیین می‌شود.

برنامه دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال به این شرح است:

استقلال تهران – کاسپین قزوین

ملوان انزلی – مس رفسنجان

نفت تهران – داماش ایرانیان

ذوب آهن اصفهان – پیام صنعت آمل

صبای قم – نفت امیدیه

مس کرمان – شهرداری دزفول

گسترش فولاد تبریز – میناب طیور هرمزگان

سپاهان اصفهان – صنعت نفت آبادان

و در سوی دیگر جدول:

سایپا البرز – نفت مسجدسلیمان

تراکتورسازی تبریز – ماشین‌سازی تبریز

داماش گیلان – یزد لوله

راه آهن سورینت – تالار وحدت همدان

فولاد خوزستان – فولاد یزد

فجر سپاسی شیراز – فولاد نوین اهواز

پرسپولیس تهران – پدیده مشهد

استقلال خوزستان – الوند همدان

در حالی که سازمان لیگ اعلام کرده میزبان و مهمان بودن تیم‌ها در قرعه‌کشی مشخص می‌شود، فدراسیون فوتبال در جدولی که منتشر کرده این مساله را تعیین کرده است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رویانیان و دایی در کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال/ رویانیان: هرگز نگفتم قهرمانی 60 میلیون گرفته


220x132xRooyanian4.jpg.pagespeed.ic.tQm8R2-v5W.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم بعدازظهر امروز در کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فدراسیون فوتبال حضور یافتند.

پس از دیدار جنجالی پرسپولیس و سپاهان و اعتراض‌هایی که به قضاوت محسن قهرمانی صورت گرفت، اصفهانیان رییس کمیته داوران اعلام کرد به خاطر انتقادهای تند رویانیان و دایی از آنها شکایت خواهد کرد.

رویانیان و دایی امروز در کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فدراسیون فوتبال حضور یافتند تا اسناد و مدارک خود را در رابطه با اتهاماتی که علیه داوری مطرح کردند، ارائه کنند.

هم‌چنین آیت‌اللهی، نبی، تاج و علیپور هم در این نشست که در فدراسیون فوتبال انجام شده حضور داشتند.

رویانیان پیش از آغاز جلسه گفت: من هرگز نگفتم قهرمانی 60 میلیون تومان خواسته است. همه می‌دانند قضاوت قهرمانی در آن بازی چه ضربه‌ای به ما زد ولی من درباره بحث 60 میلیون تومان نامی از قهرمانی نیاوردم. آن اتفاقی که در بازی با سپاهان رخ داد را نمی‌توان اشتباه نامید.

علی دایی هم بار دیگر تاکید کرد که همچنان به حرف‌هایش اعتقاد دارد و روی حرفی که پیش از این گفته ایستاده است.
 
بالا