• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

hamed599

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,896
لایک‌ها
2,677
[h=1]قهرمانی اعتراف کرد: اشتباه کردم![/h]


علی خسروی در یک برنامه ی رادیویی حاضر شد و اعلام کرد با قهرمانی صحبت کرده و وی اعتراف کرده که اشتباه کرده است

سایت گل- علی خسروی ساعتی پیش در برنامه ای رادیویی حاضر شد و پیرامون مسائل داوری روز گذشته به صحبت پرداخت. به گزارش گل خسروی در این برنامه گفت: امروز با محسن قهرمانی صحبت کردم و قهرمانی گفت قبول دارم اشتباه کردم . او به من گفت صحنه ی خطای شجاع خلیل زاده روی حسینی را ندیده است و فقط ضربه ی حسینی به کمر خلیل زاده را دیده است که آن صحنه هم قطعا اخراج داشته است.
خسروی اعلام کرد به غیر از همان پنالتی داور نمایش خوبی داشت و فقط به خاطر اینکه ان پنالتی در دقایق اول اتفاق افتاد کل دیدار را تحت تاثیر قرارداد. هم چنین یکی از نکات مثبت داوری قهرمانی این بود که سعی نکرد اشتباهش را در طول بازی جبران کند.
هم چنین خسروی با انتقاد از رویانیان گفت: اقای رویانیان که ادعای فوتبال پاک و درخواست 60 میلیونی کردند چرا همان زمان که این پیشنهاد شد حرفی به میان نیاوردند؟! و حالا که باخته اند این قضیه را پیش کشیده اند. در ضمن پرسپولیسی ها به یاد بیاورند که در دیدار با تراکتورسازی همین اقای قهرمانی یک پنالتی اشتباه برای قرمزپوشان گرفت.
در ادامه خسروی گفت: متاسفانه کمک دوم این دیدار تجربه ی کمی دارد و او باید خطای خلیل زاده را اعلام می کرد و به داور کمک می کرد
خسروی با یاداوری یه خاطره گفت: درک نمی کنم این هجمه ی سنگین علیه قهرمانی از چیست! یادم است خودم هم در دیدار پرسپولیس سپاهان اشتباه کردم و گلی که پیروانی با دست زد را صحیح اعلام کردم.
جالبه خسروی هم اظهار وجود کرده کسی که من در مورد ناپاک بودنش هیچ شکی ندارم داوری هاشم کاملا یادمه پنالتی هایی که واسه استقلال به ناحق گرفت از ترکی هم بیشتره یادمه یه بازی رو نگاه میکردیم از استقلال با فولاد فکر کنم رفیقم گفت اگه تا دقیقه 60 استقلال نتونه گل بزنه خسروی پنالتی میگیره واسش دقیقه 72 یکی از بازیکن های استقلال فکر کنم اکبرپور بود البته علیرضا رفت و تو محوطه خودشو انداخت درجا پنالتی گرفت کلی خندیدیم
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
این شخص را بهتر بشناسید ! نامش خسرو والی زاده است ! از هیچ اقدامی بر علیه پرسپولیس کوتاهی نمی کند! سال گذشته تمام تلاش خود را در برنامه های ورزشی رادیو در جهت حاشیه سازی بر علیه علی کریمی در برنامه های ورزشی رادیو انجام داد ! سال پیشتر از آن و در آن دربی که پرسپولیس با گلهای ایمون زاید پیروز شد هنگامی که استقلال 2 گل پیش بود به گونه ای گزارش میکرد و نوید از زده شدن شاید تا 6 گل برای تیم استقلال می داد که دیگر جای شک برای هیچ کس در مورد تمایل رنگی او باقی نمی ماند ! و این هفته هم حاشیه سازی بر ضد علی دایی را در دستور کار دارد ! دوستان عزیز به این نکنه توجه داشته باشد که علی دایی با یک مقام قهرمانی در لیگ حرفه ای باتیم سایپا در سال 86 و 2 قهرمانی جام حذفی با پرسپولیس در سالهای 89 و 90 یکی از پر افتخارترین مربیان ایران در سالهای اخیر است! اینبار مافیای تیم &^&^&^$علی دایی را هدف گرفته اند ! زیرا تنها کسی است که می تواند در برابر جریان مافیایی حاکم بر فوتبال ما قد علم کند! این نا کارشناس را بهتر بشناسید ! یکی از اعضای مافیای رسانه ای خیس و تیم 87*&*&! خسرو والی زاده... دوستان پرسپولیسی هوشیار باشید!


 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
علیپور:
باشگاه پرسپولیس تا روز دوشنبه فرصت دارد مستندات خود را ارائه کند در غیر اینصورت برخورد قانونی صورت میگیرد!
----------------------------------------------------------

آقای علیپور، رفیق 6 آقای *&*&* که همیشه پای ثابت استخر و سونای مدیرعامل *&*&هست انگار مترصد همچین فرصتی بود!

راستی آقای علیپور! آقای مومن! آقایی که خدا فقط مال شماس! قرار بود بعد از بازی رفت ٪^٪^٪^٪ با بوریرام حرف هایی بزنی که یه سری رو سیل ببره ... چی شد؟؟
بعد از اینکه روابط آقای^÷^÷^^ با *&*^^%^%^ مجدداً حسنه شد شما هم سکوت کردید؟ فکــر میکنید مردم متوجه نمیشن؟!

امیدواریم تصمیمی نگیرید که عامل انفعال بشه ...
هوادار پرسپولیس که حق تیمش تو روز روشن خورده شده شدیداً و قویاً از مدیرعامل و سرمربی تیمش حمایت قاطع خواهد کرد





شیخ اجل
هم پالکیهاتون باعث شدن من مذهبی سر بلند نکنم تو جامعه و حرفی از مذهب بزنم فوری انگ و منگ بزنن
خواهشاً دیگه فوتبالو بیخیال
مستند میخای بازی سال قبلو ببیین و قمیص پاره محسن البنگر رو مشاهده فرما.
مدرک میخای پنالتی دفی الدقایق الولیه فی خلال البازی سپاهان و برسبولیس الایرانی رو ملاحظت کن
شما به همون علم الاقتصاد و السیاسه برسید که ما خودمون ما نحن فیه را اصلاح خواهیم نمود والله اعلم



 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]جلال حسيني: کرانچار به سپاهان بپردازد[/h]
[h=2]مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هر چه مي‌خواهيم بازي پرسپوليس و سپاهان را تمام کنيم اما نمي‌دانم چرا کرانچار کاسه داغ‌تر از آش شده است.[/h]
00944421.jpg


سيدجلال حسيني اظهار داشت: درباره اتفاقات بازي پرسپوليس و سپاهان حرف‌هاي لازم زده شد و ما با کسب تجربه در اين بازي بايد به فکر بازي‌هاي حساس آينده خودمان باشيم.

وي افزود: ما دوست داريم همه چيز زودتر اين مسائل تمام شود اما واقعا مانده‌ام که چرا کرانچار کاسه‌ داغ‌تر از آش شده و دست از حرف‌هاي بي‌ربطش برنمي‌دارد.

حسيني ادامه داد: آقاي کرانچار بهتر است کار خودش را بکند و زياد درباره پرسپوليس نظر ندهد کارشناسان خودشان بهترين قاضي هستند تا درباره بازي با سپاهان و اتفاقات آن صحبت کنند.

وي يادآور شد: اما متاسفانه عليرغم حرف‌هاي بي‌ربطي که کرانچار مي‌زند به نظرم باز هم زياد حرف مي‌زند و معلوم نيست به دنبال چه هدفي است. او بهتر است به سپاهان بپردازد و زياد درباره پرسپوليس نظر ندهد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: ما چند بازي حساس پيش رو داريم اما با تجربه‌اي که به دست آورديم بايد بدانيم که با تمرکز بيشتر بايد به آينده فکر کنيم. بچه‌هاي ما بايد بدانند قهرماني خيلي سخت است و بايد براي رسيدن به هدف‌مان با همه بجنگيم.


 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]دايي: بايد به داوران احترام بگذاريم[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس به بازيکنانش اعلام کرد که سريع تر بازي با سپاهان را فراموش کنند.[/h]
00944882.jpg


بحث داوري بازي پرسپوليس و سپاهان که منجر به شکست قرمزپوشان تهراني شد، اين روزها حرف و حديث‌هاي زيادي در رسانه‌ها به همراه داشته است.

علي دايي امروز در جلسه‌اي که با بازيکنانش داشت، اظهار داشت: ‌بازي با سپاهان براي همه ما تمام شده و نبايد ديگر درباره بازي قبل و اتفاقات آن زياد صحبت کنيم تا خداي نکرده در آينده ضربه بخوريم.

وي افزود: من معتقدم بايد به داوران احترام بگذاريم و انشالله باشگاه در خصوص داوري پرسپوليس و سپاهان در آن ورود و پيگيري خواهد کرد.

دايي ادامه داد: درست است اتفاقاتي افتاده اما بهتر است ديگر وارد اين موضوع نشويم و همه سعي کنند کار خود را انجام دهند. اينطور بهتر است تا با آرامش به بازي بعدي فکر کنيم.

صحبت هاي دايي در اين باره در شرايطي است که او پس از شکست مقابل سپاهان انتقاد تندي را از محسن قهرماني داور بازي داشت.

____________
پ.ن مثل اینکه ترسوندنش. یه جور دیگه شده
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]عليپور: با رويانيان مفصل صحبت کرديم[/h]
[h=2]دبير هيئت رسيدگي به تخلفات فوتبال گفت: با محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس مفصل در مورد اتفاقات ديدار پرسپوليس و سپاهان صحبت کرديم.[/h]
00034278.jpg


حجت‌الاسلام عليرضا عليپور در مورد ضرب‌الاجلي که به باشگاه پرسپوليس براي ارائه مستندات داده شده بود گفت:‌ با رويانيان مفصل در اين زمينه صحبت کرديم و آنها نامه ما را دريافت کرده‌اند. باشگاه پرسپوليس اطلاعات اوليه را در مواردي که در اختيار داشتند به ما ارائه کردند و قرار شد براي تکميل اين مسئله جلسه حضوري نيز با رويانيان يا نماينده تام‌الاختيار باشگاه پرسپوليس برگزار کنيم.

به نقل از فارس،وي افزود: اهالي فوتبال براي مبارزه با تخلفات همگي بايد همدل و همراه و يکپارچه باشند. قطعاً اگر داوري مرتکب اشتباه فني شده باشد کميته داوران بر اساس آئين‌نامه‌اي که دارد در مورد داور تصميم‌گيري مي‌کند اما در مورد اظهاراتي که انجام شده هيئت رسيدگي به تخلفات ورود مي‌کند و قرار است در جلسه حضوري مسائل بيشتري در اين زمينه بيان شود. مستنداتي که باشگاه پرسپوليس به ما ارائه کند را در اختيار اعضاي ستاد هيئت رسيدگي به تخلفات قرار مي‌دهيم و آنها بر اساس آن مستندات تصميم‌گيري خواهند کرد.

 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان


[h=1]نامه قرمزپوشان به فدراسيون و سازمان ليگ[/h]
[h=2]مسئولان باشگاه پرسپوليس امروز در نامه‌اي به فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ خواستار بررسي دقيق اتفاقات اصفهان شدند.[/h]
00940161.jpg


پس از اتفاقات بازي روز جمعه پرسپوليس و سپاهان و مصاحبه‌هايي که عليه داور مسابقه شد با دستور محمد رويانيان پرسپوليسي‌ها امروز نامه‌اي را به فدراسيون فوتبال زدند.

به گزارش فارس،در اين نامه مسئولان باشگاه پرسپوليس ابتدا گلايه‌هاي خود را از نحوه داوري و مخصوصا تصميم نادرست قهرماني مبني بر اخراج حسيني اعلام کردند و فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ خواستار اين شدند تا حق و حقوق باشگاه و هواداران را به آنها برگردانند و با عاملان اين اتفاق اشتباه در يک بازي حساس برخورد جدي شود. اين نامه امروز به فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ ارسال شد.

___________

پ.ن چه سود
 

shahab99

Registered User
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2011
نوشته‌ها
233
لایک‌ها
72
رییس کانون هواداران پرسپولیس گفت:هوادار پرسپولیس در اصفهان گفته است قهرمانی که به همراه کمک هایش با پیراهن زرد برای گرم کردن به زمین آمده بود،بر پیراهنش در جلوی چشم هواداران سپاهان بوسه زد.حسین فریدونی درباره تماس هوادار اصفهانی پرسپولیس با محمد رویانیان پیرامون دست تکان دادن محسن قهرمانی برای هواداران سپاهان پیش از آغاز بازی دو تیم عنوان کرد:این هوادار یکی از طرفداران قدیمی پرسپولیس در اصفهان است.او با من تماس گرفت و گفت به دلیل تکمیل ظرفیت هواداران پرسپولیس در فولادشهر ناگزیر شده است آن شب به جایگاه سپاهانی برود.

وی ادامه داد:این هوادار به مدیرعامل پرسپولیس گفت حاضر است در هر جایی بخواهند شهادت بدهد که قهرمانی برای طرفداران سپاهان قبل از بازی دست تکان داده است.حتی این هوادار پرسپولیس در اصفهان گفته است قهرمانی که به همراه کمک هایش با پیراهن زرد برای گرم کردن به زمین آمده بود،بر پیراهنش در جلوی چشم هواداران سپاهان بوسه زد.هر چند در مقطع فعلی ما در این باره قضاوتی نمی کنیم و نیاز به بررسی بیشتری داریم.

فریدونی افزود:بر اساس دستور مدیرعامل پرسپولیس این بحث را تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم.دوستان خوب دیگری هم هستند که قرار است برای ما تصاویری را از دقایق قبل از آغاز مسابقه ارسال کنند.پس از جمع بندی نهایی مباحث لازم را اطلاع رسانی می کنیم.
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]آخرين وضعيت بهبودي مهرداد پولادي[/h]
[h=2]کادر پزشکي تيم فوتبال پرسپوليس اعلام کرد؛ مهرداد پولادي با آماده شدن کفي مخصوصي که براي پايش سفارش داده شده است، بعد از بازي پرسپوليس با فجر سپاسي تمرين‌هاي ميداني خود را آغاز خواهد کرد.[/h]
00945444.jpg


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، مهرداد پولادي چهارشنبه گذشته توسط پزشک جراح خود معاينه شد و مجوز آغاز تمرينات ميداني را از پايان اين هفته دريافت کرد.

در همين ارتباط کادر پزشکي، کفي مخصوصي را براي اين بازيکن سفارش داده است تا پولادي با استفاده از آن فشار روي موضع آسيب ديده را کم کند که اين امر نيز براي احتياط بيشتر است.

کادر پزشکي بر اين اساس، زمان شروع تمرين‌ها، دويدن و بدنسازي ميداني پولادي را پس از بازي اين هفته سرخپوشان اعلام کرد.

 

shahab99

Registered User
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2011
نوشته‌ها
233
لایک‌ها
72
جنجال بزرگ در راه است/روزهای پر التهاب قهرمانی،شرکا و رفقا

همه می دانیم که علی دایی بی دلیل حرف نمی زند و قطعاً زمانی که حرف می زند دستش پر است و با توپ پر به میدان می آید.
پس از اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس که اشتباه داور یعنی آقای قهرمانی شاخص ترین موضوع آن بود و حرفهای علی دایی در کنفرانس خبری حالا باید منتظر اتفاقات عجیب و غریب دیگری باشیم.
همه می دانیم که علی دایی بی دلیل حرف نمی زند و قطعاً زمانی که حرف می زند دستش پر است و با توپ پر به میدان می آید.
باید منتظر جنجالی بزرگ باشیم چرا که شنیده می شود علی دایی به دنبال کامل کردن مدارکی است که به موقع آنها را برای مراجع ذيربط منتشر کند.
با این اوصاف محسن قهرمانی و شرکا و رفقا روزهای پر التهابی را پشت سر خواهند گذاشت.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
دایی: لقب اسطوره‌ را از من بگیرید تا حرف‌هایم را بزنم/ چشم ندارید یک خانه ۴۰۰ متری داشته باشم؟

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علی دایی پس از مسائلی که این روزها مطرح می‌شود به حرف آمد و گفت: من روی حرف‌هایم ایستاده‌َ‌ام مطمئن باشید بدون دلیل هیچ حرفی نمی‌زنم و وقتی وارد دعوایی می‌شوم آن قدر شجاعتش را دارم که عقب نشینی نکرده و ثابت کنم که به چه دلیل آن اظهارات را مطرح کردم. من مدارک کافی دارم و ثابت می‌کنم این آقا چه کار دارد می‌کند. باز هم می‌گویم من عقب نشینی نمی ‌نم و دنبال حقم بوده‌ام حق را گفته‌ام و نسبت به حقی که دارم و آن را بیان کرده‌ام عقب نشینی نمی‌کنم.

علی دایی در پاسخ به این سوال که زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان برخلاف اظهار نظر همه کارشناسان داوری، کمیته داوران و جامعه فوتبال عنوان کرده آن صحنه پنالتی بود گفت: ایشان که آنقدر تند می‌رود یا حالت عادی نبوده یا اگر هم بوده فهم فوتبالی‌اش همین است و آدم باید به فهم فوتبالی‌اش شک کند. آن صحنه آن قدر واضح بود که نیازی نیست بگویید چه اتفاقی افتاده و چه اتفاقی نیفتاده ، کسی که بگوید آن صحنه پنالتی بوده بدون تردید هیچ چیزی از فوتبال نمی‌فهمد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اعلام شده سرمربی و مدیریت باشگاه پرسپولیس می‌بایست مدارک خود را نسبت به اظهارات مطرح شده ارائه کنند گفت: اولاً نامه‌ای به دست من نرسیده در ثانی اگر رسماً چیزی از من بخواهند جوابگو خواهم بود و همان طور که گفتم عقب نشینی نمی‌کنم. بنده هر موضوعی را همین طوری مطرح نمی‌کنم ، لابد یک چیزهایی می‌دانستم و می‌دانم که می‌آیم و این حرف‌ها را می‌زنم. اگر رسماً چیزی از من بخواهند جوابگو خواهم بود و مخلص قانون و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم هستم و شواهد و مدارک آن را هم می‌آورم. حال بماند که فیلم بازی بزرگترین سند و مدرک این بازی و گفته‌ها هست. در زمین بازی آن جوری فن کشتی می‌زنند و در آخر سه امتیاز می‌گیرند . من از موقعی که فوتبال بازی کرده‌ام و فوتبال تماشا کرده‌ام ، مربیگری کرده و در این فوتبال بوده‌ام چنین صحنه‌ای را ندیده‌ام اما آقای قهرمانی م‌ آید و خطای به این واضحی را ندیده و در عوض بازیکن ما را اخراج کرده و اعلام پنالتی می‌کند. صحنه ای که اظهر من الشمس است . من نمی‌دانم چطوری می‌شود و با چه رویی برخی می‌آیند راجع به این مساله صحبت کرده ، برخی می‌گویند پنالتی بوده و برخی هم می‌آیند ما را بدون اینکه ببینند مدرکی داریم یا نداریم مورد هجمه و حمله قرار می‌دهند و هزار و یک داستان درست می‌کنند. در این چند روز نتوانستم به جای «اشتباه» کلمه‌ای پیدا کنم ، من اسم این را اشتباه نمی‌توانم بگذارم و اسمی هم به جای آن پیدا نکردم . اشتباه داوری همه جا هست یک وقتی هست بازیکن را در محوطه 18 قدم می‌زنند ، یک داور پنالتی می‌گیرد ، یک داور پنالتی نمی‌گیرد و یا اینکه خطایی انجام نشده داوری پنالتی می‌گیرد یا مثلا توپی سانتر می‌شود به دست یک بازیکنی برخورد می‌کند یکی پنالتی می‌گیرد یکی پنالتی نمی‌گیرد ، این ها خیلی فرق می‌کند با این موضوع. شما ببینید چه جوری به بازیکن ما فن کمر می‌زنند و آن وقت ما باید جریمه شویم ، علیه ما پنالتی اعلام می‌شود. چطور می‌شود آن فن کمر را نمی‌بینند،می‌آیند بازیکن ما را اخراج می‌کنند و پنالتی می‌گیرند ، حالا ما یک چیزی هم بدهکار شده‌ایم؟!



علی دایی تصریح کرد: آن فن کشتی که بازیکن سپاهان اجرا کرد ماشاالله چون شمالی است خیلی هم خوب اجرا کرد ، بنده نمی‌خواهم به جای کارشناسان داوری صحبت کرده و نظر کارشناسی بدهم اما معتقدم از یک جهت می‌شد بازیکن سپاهان را دقیقه 4 بازی اخراج کرد چون آن فنی که بازیکن سپاهان روی بازیکن من زد به گونه‌ای بود که ممکن بود باعث صدمه زدن به گردن یا کمر بازیکن پرسپولیس شود. ما به سپاهان نباختیم ، به فن کمر سه امتیازی باختیم. فن کمری که داور ندید و کمک داورش هم ندید، جالب اینکه این داور و کمک داور ظاهرا شب قبل از بازی هم اتاق بوده‌اند و جالب اینکه هر دوی آنها نمی‌بینند که بازیکن حریف چگونه فن کمر می‌زند و بعد کوچکترین حرکت بازیکن ما را می‌بینند و اعلام پنالتی می‌کنند. آدم چه باید بگوید ، حرف هم نزند؟ حالا ما بدهکار هم شده‌ایم؟ آقایان عزیز اول بیایید ببینید علی دایی برای حرف‌هایش مدرک دارد یا ندارد. ببینید اگر او نسبت به حرف‌هایش عقب نشینی کرده بیایید و به او اعتراض کنید شما از کجا می‌‌دانید که من برای حرف‌هایم شاهد و یا مدرکی ندارم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه موضوع دیگری را مطرح کرده و به گلایه و انتقاد از یکی از برنامه‌های خبری پرداخت و گفت: من متاسفم برای این برنامه خبری که ظاهرا یک بار آمده و خانه من را نشان داده و می‌گوید علی دایی منزل هزار و صد متری دارد. متاسفانه بنده فیلمی از آن برنامه ندارم وگرنه خیلی راحت و مثل آب خوردن شکایت می‌کردم و تکلیف آنها را با این کارهایشان مشخص می کردم. منزلی که من دارم یک سوم این متراژ است ، تازه بعد از 20 سال بازی کردن در اروپا ، امارات و ایران و چندین سال مربی ری کردن چشم ندارند علی دایی یک خانه 400 متری داشته باشد؟ آقایان! بنده با افتخار پول حلال در آورده‌ام و برای زن و بچه‌ام یک خانه 400 متری گرفته‌ام. همین آقایان می‌آیند و دیشب در برنامه خبری خودشان می‌گویند سرمربی پرسپولیس تهمت زده، می‌آیند و برنامه‌ای پخش می‌کنند و ما را متهم می‌کنند. شما از کجا می‌دانید که من تهمت زده‌ام از کجا می‌دانید که من افترا زده‌ام. بنده به هیچ احدی تهمت و افترا نمی‌زنم ، حتما یک چیزهایی می‌دانستم و یک مسائلی که آن حرف ها را بیان کردم. چرا اول نمی‌روید تحقیق کنید ببینید علی دایی چه گفته و چرا گفته و بعد موضع گیری کنید. شما رسانه هستید چرا یک طرفه به قاضی می‌روید . مثل اینکه خیلی ناراحتید که من از حقم دفاع می‌کنم. من کارگردان آن برنامه را نمی‌شناسم که می‌آید این گونه سلایق شخصی خودش را علیه من اعمال می‌کند. ایشان اگر دوست دارد بداند چرا این حرف‌ها را زدم اگر خیلی ناراحت بود می‌توانست بیاید و اگر حرفی دارد به من بگوید و از من سوال کند.

سرمربی پرسپولیس که در تمرین دیروز سرخپوشان از شاگردانش خواسته درباره داوری این بازی صحبت نکنند گفت: بدون تعارف من وقتی دقیقه 4 بازی داور چنین تصمیمی گرفت هاج و واج مانده بودم که چرا این کار را کرده و به چه علت. نمی‌دانم شاید اگر متوجه اصل ماجرا شده بودم شاید نمی‌توانستم آن طور خودم را کنترل کنم ، بعد از بازی هم به بچه‌ها گفتم بروید رختکن و نگذاشتم بازیکنی حرفی به کادر داوری بزند. دیروز هم به آنها گفتم که این مسائل مربوط به من و باشگاه است و این من و باشگاه هستیم که باید پیگیر باشیم نه شما. حتی از دو بازیکنی که مصاحبه کرده بودند سوال کردم که چرا چنین حرف‌هایی زده اید و از همه خواستم کسی حق ندارد راجع به داوری صحبت کند بلکه می‌بایست بازیکن کارش را انجام دهد و تمرکزش را بگذارد روی بازی‌ها و باید چه داخل زمین و چه بیرون از زمین به داور احترام بگذارد. پیگیری این مسائل با باشگاه است و حالا چون به بنده اتهام تهمت زده شده من هم در کنار باشگاه باید پیگیر این موضوع باشم و از خودم دفاع کنم. ضمناً از آن روز تا حالا خیلی‌ها با من تماس گرفته‌اند وکلی اطلاعات به من داده‌اند که حد ندارد. وقتی صحنه آهسته آن پنالتی عجیب را دیدم باورم نمی شد و پیش خودم گفتم خدا به من رحم کرده که صحنه را به طور واضح در حین بازی ندیدم وگرنه شاید نم‌ توانستم خودم را کنترل کنم. بعد از بازی ویدئوی آن بازی را دیدم ، مثل کابوس بود ، خیلی‌ها هم خنده‌شان می‌گرفت که داور چه کاری کرده . من باز هم می‌گویم بزرگترین مدرک بازی فیلم بازی است ضمن اینکه از حرف‌هایم عقب نشینی نمی کنم و اگر رسماً از من بخواهند مخلص کمیته انضباطی فدراسیون هم هستم و یک سری مسائل و موارد و شواهد را با آنها در میان می‌گذارم. علاوه بر این حالا که صحبت بازیکنان شد باید بگویم بچه‌ها خیلی خودشان را کنترل کردند و خیلی در آن شرایط توانستند تمرکز خودشان را حفظ کنند . آنها مرد بودند و با غیرت بازی‌شان را کردند برای من غم و غصه بازی یک طرف بود و ناحقی که در حق این بچه ها روا شد یک طرف دیگر. علاوه بر این فقط بحث بازیکنان نیست ، بلکه بحث حق الناس است که آقای قهرمانی آن را ضایع کرد. پرسپولیس مال دایی و ایکس و ایگرگ نیست بلکه متعلق به مردم است و من می‌دانم که هواداران پرسپولیس وقتی پای تلویزیون این ناحقی را دیدند چه کشیده‌اند و این روزها چه می‌گویند و چگونه افسوس می‌خورند که سه امتیاز با فن کمر از تیمشان گرفته شد و سه امتیاز به تیم رقیب آنها داده شد.

علی دایی در ادامه با اشاره به برخی انتفادات مطرح شده گفت: ما پس از این ناحقی که در حق ما و پرسپولیس روا شد آمده ایم یک حرفی زد‌ه ا‌یم و پای حرفمان هستیم ، عقب نشینی هم نمی‌کنیم ، اما ظاهرا چون به ما لقب اسطوره داده‌اند حق حرف زدن نداریم. بیایید و این لقب اسطوره را از ما بگیرید تا ما بتوانیم از حقمان دفاع کنیم. اسم اسطوره را از جلوی اسم ما بردارید ما بشویم همین علی دایی و بس . این القاب را از کنار ما بردارید تا بتوانیم حرف‌مان را بزنیم و از حقمان دفاع کنیم نه اینکه چون به ما لقب اسطوره داده شده ما را خفه کنید و اجازه حرف زدن نداشته باشیم. حالا هزار تا کمیته آمده ‌ند و می‌گویند مدرک بیاورید. من پای حرفم هستم و فیلم بازی هم بزرگترین مدرک است و مطالب دیگری هم وجود دارد و حاضرم در صورتی که رسماً از من بخواهند آن را به کمیته انضباطی فدراسیون ارائه کنم. برای من خیلی سخت بود که بعد از بازی ببینم چگونه بازیکنان تیمم پرپر شده و هر کدام گوشه اتوبوس با خودشان صحبت کنند و بگویند که چقدر راحت و چه عجیب حق ما ضایع شد. تازه این بچه‌ها مرد و مردانه و با غیرت رفتند بازی کردند و در حالی که 10 نفره بودیم تا آخرین دقایق جلوی تیم حریف ایستادند و حتی می‌توانستند نتیجه را برگردانند ولی با وجود اینکه تیم ما یک ناحقی بزرگ را تحمل کرده بود این بچه ها با غیرتی که داشتند زحمت کشیدند و شاید اگر تلاش آنها نبود ممکن بود به خاطر 10 نفره بودن شکست بدی تحمل کنند. من به بچه‌ها گفتم اگر قرار است کسی اعتراض کند من و باشگاه این کار را می‌کنیم و حالا نیز دوباره می‌گویم و چندین باره می‌گویم که نپرسیده و سوال نکرده نگویید دایی تهمت زد. من از حق دفاع کرده‌ام و لابد یک چیزهایی می‌دانم که حالا نیز می‌گویم عقب نشینی نمی‌کنم و اگر مدرک بخواهند پای حرفم هستم و می‌روم و می‌گویم که چرا آن حرف‌ها را زدم.

علی دایی در پایان گفت: یک چیزی می‌خواهم بگویم و آن اینکه هواداران پرسپولیس در بازی‌های آتی خواهشاً کاری با مسائل داوری نداشته باشند. این بازی را فراموش کنند و بگذارند داوران با خیال راحت و آسودگی قضاوت کنند. اشتباه هست برای همه تیم‌ها ، از هواداران می‌خواهیم صبور باشند و فقط به تشویق و حمایت از تیم خودشان بپردازند و تا دقیقه 90 پشت تیم و این بچه ها بایستند. نباید فضا به گونه‌ای باشد که داور فشار بیش از حدی را احساس کند ، ما همیشه به داوران احترام گذاشتیم و حالا هم مخلص داوران هستیم. بنده نیز سال‌ها در این فوتبال بودم و همه می‌دانند که آدمی نیستم که بخواهم به خاطر یک اشتباه حرمت و قداست داوری را زیر سوال ببرم. حالا هم اگر حرفی زده ام لابد یک چیزی بوده حرف زده ام. به قول قدیمی تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها. من از بازیکنان خواسته‌ام و از هواداران هم خواهش می‌کنم کاری به این موضوعات نداشته باشید. بازیکن برود تلاش کند تا دل هواداران را شاد کند و هواداران هم تا دقیقه 90 بازی‌ها پشت این تیم بایستند و بچه‌ها را شارژ کنند تا آنها بتوانند باعث سربلندی پرسپولیس و دوست دارانش شوند.
 
Last edited:

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

مرور خبرها:



xthumb-fp-derakhshan-011dbe47b2f36edcfe1ea4c8f442fe57.jpg.pagespeed.ic.BxhE4ol6KU.jpg

درخشان: بازيكنان پرسپوليس آستانه تحمل خود را بالا ببرند/ بايد به ابراهيم زاده كمك شود

پرسپولیس نیوز : كاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص اتفاقات ديدار جمعه شب اين تيم با سپاهان اصفهان گفت: شرايط بازي در تيم هاي بزرگ همانند پرسپوليس و استقلال با تيم هاي ديگر فرق مي كند، از اين رو بازيكنان بايد آستانه تحمل خود را در اين تيم ها بالا ببرند.







دروازه بان پرسپوليس:مصاحبه هايی كه ازقول من منتشر می شود خيالی است

پرسپولیس نیوز : دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت:در چند وقت اخير مصاحبه هايي كه از قول من منتشر مي شود خيالي بوده چرا كه من گفت وگويي با خبرنگاري نداشته ام.








xthumb-fp-ghodoosi-d89889f16c5f0bfdcf5a9a1bb3f0a3cd.jpg.pagespeed.ic.LKNWDgdc4I.jpg

مدیر روابط عمومی پرسپولیس : پرسپولیس متضرر شده اما الان بدهکار شده است

پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پرسپولیس با توجه به متضرر شدن در دیدار با سپاهان اصفهان، به نوعی بدهکار شده و این نوع برخورد اصلا منصفانه نیست.









xthumb-fp-fereydooni-61d78ed32b8ab34fb49fe086f2d35f47.jpg.pagespeed.ic.BA3ua5Z8VV.jpg

فریدونی : بر اساس ادعای هوادار ما،قهرمانی بر پیراهن زردش بوسه زد/موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم

پرسپولیس نیوز : رییس کانون هواداران پرسپولیس گفت:هوادار پرسپولیس در اصفهان گفته است قهرمانی که به همراه کمک هایش با پیراهن زرد برای گرم کردن به زمین آمده بود،بر پیراهنش در جلوی چشم هواداران سپاهان بوسه زد.










 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
مرور خبرها :





xthumb-fp-6-fa0adb76783cfc6f8fadb068ed4d64db.jpg.pagespeed.ic.1fDCwFs2Cq.jpg

[h=2]تماس هوادار اصفهانی پرسپولیس با رویانیان/قهرمانی برای سپاهانی ها دست تکان داد![/h]پرسپولیس نیوز : یکی از هواداران اصفهانی پرسپولیس در تماس با مدیرعامل سرخپوشان مدعی اتفاقی عجیب پیش از آغاز مسابقه جمعه شب گذشته پرسپولیس و سپاهان در اصفهان شد.








xthumb-fp-salarkia2-b232b81bcd6d1f588151153f49b88df5.jpg.pagespeed.ic.JuNuV0euRX.jpg

[h=2]سالارکیا: دلیلی ندارد سپاهان ادعایی داشته باشد/ شیرینی فردا قضیه حقیقی را روشن می کند[/h]پرسپولیس نیوز :معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: علی دایی حتما مدارک و مستنداتی برای صحبتهای خود دارد.









xthumb-fp-9-89616539ab6056350738bc2eeaff5933.jpg.pagespeed.ic.CBWWPFHk55.jpg

[h=2]عبداللهی: شکایتی از بازی پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی نرسیده است[/h]پرسپولیس نیوز :عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: هیچ شکایتی در مورد بازی پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی واصل نشده است.









 

shahab99

Registered User
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2011
نوشته‌ها
233
لایک‌ها
72
دايي: از حرف‌هايم عقب نشيني نمي‌کنم


علي دايي پس از مسائلي که اين روزها مطرح مي شود به حرف آمد و گفت: من روي حرف هايم ايستاده ام، مطمئن باشيد بدون دليل هيچ حرفي نمي زنم و وقتي وارد دعوايي مي شوم آن قدر شجاعتش را دارم که عقب نشيني نکرده و ثابت کنم.










علي دايي در پاسخ به اين سوال که زلاتکو کرانچار سرمربي تيم سپاهان برخلاف اظهار نظر همه کارشناسان داوري ، کميته داوران و جامعه فوتبال عنوان کرده آن صحنه پنالتي بود گفت: ايشان که انقدر تند مي رود يا حالت عادي نبوده يا اگر هم بوده فهم فوتبالي اش همين است و آدم بايد به فهم فوتبالي اش شک کند.
اونجا که گفته در حالت عادی نبوده خیلی قشنگ متلک حرفه ای بهش انداخت
خدا رو شکر علی دایی مثل مربی های قبلیمون نیست کم بیاره یا فردوسی پور بخواد دوشنبه باز چرت بگه میاد رو خط نود و درس خوبی به همه میده
 
Last edited by a moderator:

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
اونجا که گفته در حالت عادی نبوده خیلی قشنگ متلک حرفه ای بهش انداخت
خدا رو شکر علی دایی مثل مربی های قبلیمون نیست کم بیاره یا فردوسی پور بخواد دوشنبه باز چرت بگه میاد رو خط نود و درس خوبی به همه میده

تو مصاحبه چند بار گفته بهترین سند من همین فیلم بازیه! درسته اتهامات سنگینی وارد شده ......شاید محکوم کردن دایی هم ساده نباشه .......... پشت پرده حل وفصلش کنن بره .......... چیزی که مسلمه باید به فکر بازی های بعدی بود!
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!





نیلسون: فقط خدا اشتباه نمی کند/ داور هم یک انسان است


یکشنبه, 31 شهریور 1392 ساعت 16:59
6.jpg


سایت هواداران پرسپولیس : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اخراج میثم حسینی شوکه شدم.


نیلسون درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهارداشت: بازی خوبی نبود. از باخت ناراحت هستم. داور هم یک انسان است و طبیعی است که اشتباه کند. فقط خدا است که اشتباه نمی کند.

وی درباره اخراج میثم حسینی گفت: همه ما وقتی دیدیدیم میثم حسینی اخراج شده است قاطی کردیم و شوکه شدیم. کسی باور نمی کرد میثم اخراج شود اما این اتفاق افتاد و باید به فکر بازیهای بعدی باشیم.










 

shahab99

Registered User
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2011
نوشته‌ها
233
لایک‌ها
72
تو مصاحبه چند بار گفته بهترین سند من همین فیلم بازیه! درسته اتهامات سنگینی وارد شده ......شاید محکوم کردن دایی هم ساده نباشه .......... پشت پرده حل وفصلش کنن بره .......... چیزی که مسلمه باید به فکر بازی های بعدی بود!
100 درصد
اما خدا وکیلی علی دایی هم قدرت لابی خودشو داره شاید هم محرومش کنن فعلا که کسی براش خط و نشون نکشیده از فدراسیون
رئیس کمیته انضباطی هم گفت حرف هاش به ما مربوط نیست علیپور باید پیگیری کنه
 
بالا