• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
صالحی امیری خطاب به پرسپولیسی‌‌ها: به زودی به شما کمک خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس صالحی امیری در جلسه امروز با اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: من بسیار دوست دارم به هر طریقی که شده باشگاه‌های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال شادی را به میان مردم بیاورند و در این بین نقش باشگاه پرسپولیس بسیار بسزاست.

وی افزود: به زودی کمکی را از طرف وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس خواهم کرد اما مسئولان باشگاه باید بدانند که از این به بعد باید روی پای خود بایستند و باشگاه پرسپولیس را اداره کنند.

صالحی امیری تاکید کرد: بالاخره باشگاه پرسپولیس یکی از باشگاه‌های پرطرفدار و خوب کشورمان است که من امیدوارم با آرامش و برنامه‌ریزی‌ای که برای این تیم می‌شود، بتواند رضایت دل هوادارانش را به دست آورد. در این باشگاه بزرگانی مثل پروین حضور دارند که هر کدام از آنها از سرمایه‌های فوتبال ایران هستند.
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
به نظرم اعتراض ها باید کم بشه
و گرنه این قهرمانی بی صفت در اولین داوری آینده بهونه تراشی میکنه و جبران میکنه
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
به نظرم اعتراض ها باید کم بشه
و گرنه این قهرمانی بی صفت در اولین داوری آینده بهونه تراشی میکنه و جبران میکنه

حالا حالا ها جرات ندارن اینو بزارن برا پرسپولیس! خودشونم دنبال دردسر نمیگردن ..... گند این طرف به خیلی جاها کشیده میشه
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
مرور اخبار:






xthumb-fp-panjali-da4964d490ed85f172d1ec5c0b24ca5a.jpg.pagespeed.ic.kjAC7HeaOJ.jpg

[h=2]پنجعلي: بايد دريك دادگاه عمومي به مساله نحوه قضاوت قهرماني رسيدگي شود / سرمان را بدون خونریزی بریدند[/h]پرسپولیس نیوز : مديرتيم فوتبال پرسپوليس تهران معتقد است رسيدگي به موضوع داوري ديدار سپاهان و پرسپوليس در صلاحيت كميته انضباطي نيست و بايد در يك دادگاه عمومي به آن رسيدگي شود.








xthumb-fp-maleki-afc02ebd596b129cebe62bad649fd33d.jpg.pagespeed.ic.Y29Oa_qBks.jpg

[h=2]حسین مالکی: پرسپولیس قربانی حاشیه‌ها شد/با دیدن این بازی دلم برای پرسپولیس سوخت[/h]پرسپولیس نیوز : رئیس اسبق هیأت مدیره پرسپولیس گفت: قضاوت درباره عملکرد داور را به کارشناسان می‌سپاریم اما اخراج بازیکن، همراه اعلام پنالتی در دقایق ابتدایی بازی، شیرازه هر تیمی را از هم می‌پاشد، چه رسد به اینکه هر دو با هم اتفاق بیفتد.








 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



پرسپولیس علیه اشتباهات قهرمانی، فیلم مستند می سازد





ارتش سرخ دات كام :
تجربه ثابت کرده که نامه های اعتراض باشگاه ها به اشتباهات داوری راه به جایی نمی برد، چرا که در غیر اینصورت پرسپولیس نباید با مشکلات داور رو به رو می شد.


پرسپولیسی ها قصد دارند شکایتی را علیه قهرمانی برای سازمان لیگ و کمیته داوران ارسال کنند، این درحالی است که شنیده می شود ، تهیه فیلمی مستند از اشتباهات داوری قهرمانی در بازیهای پرسپولیس هم در دستور کار قرار دارد.


اوج اعتراض های سرخپوشان به داوری قهرمانی در بازی دربی برگشت به سال قبل بر می گردد که قریب به اتفاق کارشناسان از نادیده گرفته شدن دو پنالتی و بعضی از آنها از دیده نشدن سه پنالتی برای سرخپوشان سخن گفتند.


اشتباه قهرمانی در بازی شب گذشته، همچنین
پرسپولیس را به یاد بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی برابر سپاهان در زمان دوره اول سرمربیگری مصطفی دنیزلی انداخته است.


در آن دیدار
پرسپولیس با یک گل از حریف خود پیش بود که با اعلام یک پنالتی مشکوک در دقیقه 80 توسط قهرمانی بازی به تساوی یک بر یک کشید و سپاهانی ها تیم درهم ریخته پرسپولیس که از مشکلات مالی به شدت رنج می برد و قبل از بازی در آن صحبت از اعتصاب بود در وقت اضافه 4 بر یک شکست دادند.


 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



گزارشگر اصفهان و يك گمانه زني عجيب




ارتش سرخ دات كام :
معمولا بيشتر گزارشگران شهرستاني در گزارش بازي هاي تيم شهر خود مقابل اس.... و پرسپوليس طوري عمل مي كنند كه انگار يك طرف ميدان تيم ملي ايران( تيم شهرشان) قرار گرفته و در طرف مقابل تيم ملي عربستان يا بحرين( اس....يا پرسپوليس) بازي مي كند به طوري كه نحوه توصيف گل و لحظه گزارش گل تيم خودي با گلي كه آن تيم دريافت مي كند فاصله نجومي دارد و به ازاي فريادهايي كه براي گل تيم خودي مي كشند اشاره اي هم به گل دريافتي شان دارند!​



البته برخي گزارشگران هم انصافا اعتدال را رعايت مي كنند و به نكات بازي حريف تهراني هم معترف مي شوند .روز گذشته دادخواه گزارشگر بازي سپاهان – پرسپوليس هم تلاش زيادي داشت تا اين اعتدال را رعايت كند اما بعضا به نكاتي اشاره مي كرد كه براي مخاطب فوتبالي عجيب و غير قابل باور بود.​



گزارشگر اصفهاني يك بار بعد از هدر دادن موقعيتي بسيار خوب توسط پاپي به اين نكته اشاره كرد كه:« اگر سپاهان از حريف خود جلو نبود اين توپ ها حتما گل مي شد!» اما عجيب تر آنجا بود كه در انتهاي نيمه اول و در حالي كه شرايط داوري آنطور نبود كه سوت ها عليه سپاهان چرخيده باشد گفت:«بايد ببينيم سپاهان بازي را با يازده نفر تمام مي كند يا نه؟»​



حتما دادخواه تصور مي كرده قهرماني به تلافي آن اخراج عجيب يكي از بازيكنان سپاهان را از زمين بازي بيرون مي فرستد كه البته گمانه زني او حتي به واقعيت نزديك هم نشد.​
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
رویانیان: صالحی امیری برای عدم وابستگی پرسپولیس به دولت دیدگاه‌های راهگشا و ارزنده‌ای داشت

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان درباره نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه با سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: آقای دکتر صالحی امیری درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس نظرات و دیدگاه‌های بسیار خوب و راهگشایی داشتند و آنها را در جلسه امروز مطرح کردند و ما امیدواریم که با اجرایی شدن این موضوع باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس به سرعت بتواند به این هدف رسیده و بسیاری از مشکلات آن حل و فصل شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اراده آقای صالحی امیری و نگاه جدید در وزارت ورزش و جوانان این است که پرسپولیس و استقلال از وضعیت صد درصد دولتی بودن و وابستگی به دولت خارج شده و به باشگاهی مستقل، خودکفا و درآمدزا تبدیل شوند. آقای صالحی امیری در این نشست راهکارهای مدنظر را مطرح کردند و دستورات لازم را نیز دادند.

آقایان کیومرث هاشمی و سجادی و اعضای محترم هیئت مدیره نیز دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و بر اساس دستور آقای صالحی امیری مقرر شد کارگروه و ستادی در وزارت ورزش تشکیل شود تا پس از بررسی راهکارهای موجود یکی از روش‌های مدنظر برای خروج پرسپولیس از وابستگی به دولت و یا خصوصی‌سازی کامل آن اجرایی شود.

رویانیان در پایان گفت: ما نیز گزارش کاملی از عملکرد و مشکلات فوتبال ایران و اینکه در فوتبال ما باشگاه‌ها هزینه‌بر بوده و درآمدزا نیستند، عنوان کردیم و مسائلی را درباره اقتصادی شدن فوتبال که خود به خود مشکلات پرسپولیس و استقلال را حل و فصل می‌کند مطرح کردیم. مهم این است که اراده و دیدگاه خوبی جهت خروج پرسپولیس و استقلال از وابستگی به دولت در وزارت ورزش و جوانان حاکم است و اگر ما در این کارگروه‌ها بتوانیم پیگیری‌های لازم را انجام دهیم و آن را به مرحله اجرا برسانیم شاهد شکوفایی و تحول بنیادین در پرسپولیس خواهیم بود. در مجموع بدون تعارف باید بگویم دیدگاه‌های آقای صالحی امیری بسیار عالی بوده و به نظر می‌رسد در صورت حمایت دولت، مجلس و ورزشی‌ها از ایشان شاهد تحولات بسیار خوب و فوق‌العاده‌ای در ورزش خواهیم بود.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=2]گزارش تمرین شنبه 30 شهریورماه پرسپولیس[/h]
10.jpg




خبرگزاری هواداران پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در یک دیداری تدارکاتی با نتیجه 5 بر یک آلومینیوم میناب را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری هواداران پرسپولیس ، تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی با بازیکنان ذخیره خود از ساعت 17 امروز به مصاف آلومینیوم میناب رفت و موفق شد این تیم را که هدایتش بر عهده کوروش برمک بود با نتیجه 5 بر یک شکست دهد.

در این دیدار ابتدا غلامرضا رضایی در دقیقه 14 و سپس مهاجم حریف در دقیقه 20 دروازه همدیگر را باز کردند تا این دیدار به تساوی کشیده شود.

در نهایت این عباس‌زاده بود که گل دوم و سوم که منجر به پیروزی قرمزپوشان شد را به ثمر رساند و یک گل هم دوباره غلامرضا رضایی به ثمر رساند تا شاگردان دایی به پیروزی 4 بر یک برسند. در ادامه رضایی با به ثمر رساندن یک گل دیگر هت‌تریک کرد.

* بازیکنان اصلی در دیدار مقابل سپاهان 40 دقیقه ریکاوری کردند و بدون اینکه مصاحبه‌ای انجام دهند محل تمرین را ترک کردند.

* مهرداد پولادی، بازیکن مصدوم پرسپولیس زیر نظر پزشکان به تمرین پرداخت.

*در بین نیمه نیز هادی نوروزی از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را به میلاد کمندانی داد.

* 20 هوادار از نزدیک این دیدار تدارکاتی پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردند.

* میثم حسینی از ناحیه پای راست دچار مصدومیتی جزئی شد.

* رضا محمدی دروازه‌بان پرسپولیس در تمرین امروز حضور پیدا کرد اما تمرین نکرد.

* چیزی نمانده بود تا درگیری خانزاده با مهاجم حریف به درگیری فیزیکی منجر شود شود که طرفین پس از گفت‌وگو با یکدیگر این مشکل را حل کردند.

* علی دایی با لباس غیر ورزشی در تمرین امروز حضور داشت و به بررسی رسانه‌ها می‌پرداخت.

* اما نکته جالب تمرین امروز این بود که رئیس کانون هواداران باشگاه فریدونی مسئول خبرنگاران شده بود و برای ورود و خروج آنها به ورزشگاه تصمیم‌گیری می‌کرد.

* در دقیقه 50 بازی علیرضا حقیقی که در ترکیب ثابت بود، جای خود را به امیر عابدزاده داد.

* فیلم بازی پرسپولیس و سپاهان به بازیکنان قرمز‌پوش جهت آنالیز داده شد.

* محمد نوری و حمید علی‌عسگر بدون مشکل در بازی امروز به میدان رفتند. این دو بازیکن بازی با سپاهان را به دلیل مصدومیت از دست داده بودند.

* کارهای ترکیبی پرسپولیس از جناح راست توسط غلامرضا رضایی و پاس‌های خوب محمد نوری در بازی امروز کاملا مشهود بود. همین موضوع باعث شد تا بارها پرسپولیسی‌ها صاحب فرصت‌هایی شوند اما آنها را با بی‌دقتی از دست دادند.

* نیلسون زودتر از سایر بازیکنان در درفشی‌فر حضور پیدا کرد و به تمرین پرداخت.

* با تصمیم کادرفنی تمرین فردای پرسپولیس تعطیل اعلام شد و برنامه تمرینی آنها از روز دوشنبه پیگیری خواهد شد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
آیا سپاهان کثیف بازی می کند؟


هنوز بازی قبلی سپاهان با پرسپولیس را که یازیکنان پرسپولیس تلوتلو می خوردند و در رختکن با حال تهوع روی زمین خوابیده بودند را فراموش نکردیم که دیروز در دقایق اولیه بازی بود که بازیکن سپاهان با یک زیر یک خم و بعد از آن سربند و پی بازیکن پرسپولیس را خاک کرد و در این لحظه بود که داور با گرفتن یک پنالتی برای سپاهان و اخراج بازیکن پرسپولیس این تیم را برای ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره کرد!

همه ما به این اعتقاد داریم که هر داوری اشتباه می کند٬ اما خطای داخل ۱۸ و اخراج نیاز به مشورت با کمک داور دارد که این داور اصلا به آن توجهی نکرد.


هنوز مسله بطری های آب اصفهانی حل نشده که باید به این موضوع جدید هم رسیدگی شود که آیا به قول علی دایی آقای قهرمانی در شب قبل به سمت سپاهانی ها غش کرده یا خیر.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات داوری بازی سپاهان/ روی سخن ما محسن قهرمانی است و بس - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس درباره اتفاقات داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان اطلاعیه ای صادر کرد.


به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس در پی اشتباهات عجیب داوری در دیدار پرسپولیس و سپاهان که منجر به 10 نفره شدن پرسپولیس و اعلام پنالتی علیه تیم در دقایق ابتدایی بازی شد و همچنین درباره اظهار نظرهای مربیان و مدیران پرسپولیس برخی اظهارنظر ها و برداشت هایی صورت گرفته که باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به همین دلیل اطلاعیه ای صادر کرد.

در اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آمده است: اشتباه داوری جزئی از فوتبال است. پرسپولیس در دوران مدیریت فعلی و در زمان مربی گری سرمربی کنونی خود نیز با اشتباهات داوری زیادی مواجه بوده است نیازی به ذکر مثال نیست اما تردیدی وجود ندارد که میزان اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس در طی دو سال اخیر بر اساس مستندات موجود به مراتب بیشتر از اشتباهاتی بوده که به نفع پرسپولیس تمام شده. در بازی حساس و مهم پرسپولیس و سپاهان نیز اشتباه بسیار بزرگی رخ داد و به طبع این اشتباه بزرگ اظهار نظرهایی از سوی کادرفنی و مدیریت باشگاه مطرح شد . در این باره ذکر یک نکته مهم را ضروری دیدیم. مدیرعامل ، سرمربی و همه ارکان باشگاه پرسپولیس به جامعه داوری کشور احترام گذاشته و به آن اعتقاد دارد. حتی در مصاحبه دیروز مدیرعامل پرسپولیس با سایت رسمی باشگاه عنوان شده بود که «من به داوران شریف کشورمان که سالم کار می کنند و همه فشارها را تحمل می نمایند تعظیم می کنم و احترام می گذارم» .

همچنین علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس نیز همواره از احترام به داوری سخن گفته و حتی بارها و بارها سعی در آرام کردن فضا و شرایط برای داور داشته و مانع از اعتراض بازیکنان تیم به داوری شده است. بنابراین مدیریت ، کادرفنی و اعضای تیم پرسپولیس هرگز منکر زحمات جامعه شریف داوری کشورمان نشده و سلامت و پاکی کل جامعه داوری را هرگز و هرگز زیر سوال نمی برند. باشگاه پرسپولیس بر این باور بوده و اعتقاد راسخ دارد که احترام و حرمت جامعه داوری کشور باید حفظ شود.

اما روی سخن ما صرفا و صرفا آقای محسن قهرمانی داور بازی پرسپولیس و سپاهان بوده که قضاوت های ایشان به ضرر پرسپولیس سابقه قبلی داشته و تکرار شده است. میزان اشتباهات قهرمانی به ضرر پرسپولیس و ضریب آن به گونه ای بوده که کاسه صبر مدیران ، مربیان و همه دوست داران پرسپولیس را لبریز کرده است. اگر اشتباهات این داور به ضرر پرسپولیس را مرور کنید به این نکته خواهید رسید که قضاوت های ایشان نامتعادل بوده ، رفتارهای نامتعادلی داشته و به پرسپولیس لطمات بسیار زیادی زده است. در فصل گذشته همین داور سه و حتی به گفته بعضی کارشناسان چهار پنالتی محرز پرسپولیس را در دربی و دیدار برگشت مقابل استقلال نادیده گرفت. این نکته ای نیست که ما به آن تکیه کنیم بلکه استناد و تکیه گاه ما در این باره اظهار نظر سه کارشناس برجسته داوری کشور است که برخی از آنها بر روی نادیده گرفته شدن چهار پنالتی و برخی بر روی گرفته نشدن سه پنالتی پرسپولیس در بازی مقابل استقلال صحه گذاشته و روی آن تاکید داشتند. مگر می شود در یک بازی مهم و سرنوشت ساز و حساس سه پنالتی یک تیم گرفته نشود و بعد همین داور در بازی حساس پرسپولیس مقابل سپاهان بیاید و در دقیقه چهار بازی تیم پرسپولیس را 10 نفره کرده ، علیه آن پنالتی اعلام کند و کل معادلات بازی را بر هم ریخته و پرسپولیس را از گرفتن سه امتیاز محروم کرده و به رقیب آن سه امتیاز بدهد. تکرار اشتباهات این داور به ضرر پرسپولیس و رفتارهای نامتعادل موضوع مد نظر مدیریت پرسپولیس و کادرفنی بوده و تاکید می کنیم که باشگاه پرسپولیس به سلامت جامعه داوری اعتماد و اعتقاد کامل داشته و باید حساب باشگاه پرسپولیس با کل جامعه داوری و دیدگاه باشگاه پرسپولیس با این داور را جدا کرد . موضوع مد نظر ما شخص محسن قهرمانی بوده و رفتارهای نامتعادل وی و اشتباهات مکرر او به ضرر پرسپولیس . این داور در سال ها و مقاطع مختلف به ضرر پرسپولیس سوت زده و تمام زحمات و رشته های پرسپولیس را پنبه کرده است ، نمونه آن در سال 85 و نیمه نهایی جام حذفی که این داور با اشتباه خود به ضرر پرسپولیس و به نفع سپاهان اعلام پنالتی کرد و پرسپولیس را از رسیدن به فینال جام حذفی محروم کرد. سوال ما این است ؛ این همه اشتباه از سوی یک داور به ضرر پرسپولیس ، چرا؟! آیا کسی هست به این سوالات پاسخ دهد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
[h=1]جوک سال

قهرمانی: از دایی شکایت می کنم/درحدی نیست جوابش را بدهم[/h]
محسن قهرمانی که در قضاوت بازی پرسپولیس و سپاهان جنجال ساز شده بود با لجن تندی جواب علی دایی را داده است...
74241_740.jpg
گروه ورزشی« تیتریک »؛محسن قهرمانی در واکنش به اظهارات علی دایی پس از بازی با سپاهان گفت:« اتهام های دایی را به طور جدی پیگیری می کنم. او باید حرف هایش را ثابت کند. دایی در حدی نیست که من جوابش را بدهم و دیگر حرفی برای گفتن ندارم.»
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
[h=1]قهرمانی اعتراف کرد: اشتباه کردم![/h]


علی خسروی در یک برنامه ی رادیویی حاضر شد و اعلام کرد با قهرمانی صحبت کرده و وی اعتراف کرده که اشتباه کرده است

سایت گل- علی خسروی ساعتی پیش در برنامه ای رادیویی حاضر شد و پیرامون مسائل داوری روز گذشته به صحبت پرداخت. به گزارش گل خسروی در این برنامه گفت: امروز با محسن قهرمانی صحبت کردم و قهرمانی گفت قبول دارم اشتباه کردم . او به من گفت صحنه ی خطای شجاع خلیل زاده روی حسینی را ندیده است و فقط ضربه ی حسینی به کمر خلیل زاده را دیده است که آن صحنه هم قطعا اخراج داشته است.
خسروی اعلام کرد به غیر از همان پنالتی داور نمایش خوبی داشت و فقط به خاطر اینکه ان پنالتی در دقایق اول اتفاق افتاد کل دیدار را تحت تاثیر قرارداد. هم چنین یکی از نکات مثبت داوری قهرمانی این بود که سعی نکرد اشتباهش را در طول بازی جبران کند.
هم چنین خسروی با انتقاد از رویانیان گفت: اقای رویانیان که ادعای فوتبال پاک و درخواست 60 میلیونی کردند چرا همان زمان که این پیشنهاد شد حرفی به میان نیاوردند؟! و حالا که باخته اند این قضیه را پیش کشیده اند. در ضمن پرسپولیسی ها به یاد بیاورند که در دیدار با تراکتورسازی همین اقای قهرمانی یک پنالتی اشتباه برای قرمزپوشان گرفت.
در ادامه خسروی گفت: متاسفانه کمک دوم این دیدار تجربه ی کمی دارد و او باید خطای خلیل زاده را اعلام می کرد و به داور کمک می کرد
خسروی با یاداوری یه خاطره گفت: درک نمی کنم این هجمه ی سنگین علیه قهرمانی از چیست! یادم است خودم هم در دیدار پرسپولیس سپاهان اشتباه کردم و گلی که پیروانی با دست زد را صحیح اعلام کردم.
 

Scarer boy

Registered User
تاریخ عضویت
31 دسامبر 2012
نوشته‌ها
185
لایک‌ها
161
با اجازه مدیر عزیز
سلام دوستان من یه استقلالی هستم

با اجازتون اودم اینجا پست بدم به این دلیل که این تاپیک رو هم کمی شلوغش کنین چون اونجا مال تیم ما فعالیت خوبی نسبت به تاپیک تیم شما عزیزان داره...

اینو گفتم چون رقابت سالم رو همیشه دوست دارم و میخوام شما هم اونجا بترکونید تا بچه های اس اس ما هم انگیزه داشته باشن و بعدشم یه رقابت خوب بکنیم
 
Last edited by a moderator:

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
طوفان عربشاهی درپی ناداوری علیه پرسپولیس: داور بازی پرسپولیس و سپاهان توهم داشت/ قهرمانی باید یک سال محروم شود - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : سخنگوی کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من قهرمانی با حرکات عجیب و غریب و تصمیم‌هایش توهم داشت.


ضیاء عربشاهی اظهار داشت: در دوران فوتبالی‌ام و یا زمانی که فوتبال را به عنوان کارشناس می‌بینیم با مسائل داوری متفاوتی رودررو شدیم اما موضوع آقای قهرمانی مثل اینکه خیلی با موضوعات دیگر فرق دارد.

وی افزود: نمی‌دانم آقایان چرا متوجه نمی‌شوند که بازی‌های بزرگ داوران بزرگ می‌خواهند. سپاهان و پرسپولیس مدعی قهرمان هستند و کم هم برای شادی هوادارانشان هزینه نکرده‌اند اما روی چه حسابی از دقیقه سه بازی روی یک اشتباه پرسپولیس باید 10 نفره باشد؟ اصلا من سوالم اینجاست که حالا ضربه پنالتی اعلام شد اما آن صحنه اخراج داشت؟ واقعا در عجبم.

عربشاهی ادامه داد: کجای دنیا داور ندیده اینطور پنالتی می‌گیرد؟ به نظر من قهرمانی دچار توهم شده و این برای داوری که جوان است اصلا خوب نیست. او یک اشتباه کرد و فردا می‌گوید ببخشید اما پرسپولیس و بازیکنانش باید جواب 40 میلیون هوادار را بدهند. شاید قهرمانی با این کارش امید قهرمانی را از پرسپولیس گرفته باشد البته ما معتقدیم قهرمانی سر پرسپولیس را برید و امیدواریم که تصمیمی گرفته شود که با یک لبخند همه چیز را تمام شده نبیند.

وی تاکید کرد: آقای قهرمانی 40 میلیون هوادار را زیر پا له کردی و با تخریب و محرومیت این کار تو جبران نمی‌شود. ما به عنوان کمیته پیشکسوتان پرسپولیس معتقدیم یک یا دو جلسه محرومیت هیچ فایده‌ای برای داوری ندارد که 87 دقیقه با اشتباهش در حق پرسپولیس ظلم کرد و تیم را 10 نفره کرد.

قهرمانی حتی به تدارکات پرسپولیس نیز جفا کرد و باید سزای اعمالش را ببیند. به نظرم ایشان تا آخر فصل هم در فوتبال نباشد هیچ تیمی ضرر نمی‌کند و برعکس چه بسا که داوری ما سود هم بکند. ایشان با قیافه و کارهای عجیبی که در زمین نشان می‌دهد باور کنید نمی‌دانم دنبال چیست و شاید داوری را با چیز دیگر اشتباه گرفته. ما امیدواریم به عنوان کمیته پیشکسوتان برخورد جدی‌ای با این داور پراشتباه آن هم در یک بازی حساس و حیاتی شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
با اجازه مدیر عزیز
سلام دوستان من یه استقلالی هستم

با اجازتون اودم اینجا پست بدم به این دلیل که این تاپیک رو هم کمی شلوغش کنین چون اونجا مال تیم ما فعالیت خوبی نسبت به تاپیک تیم شما عزیزان داره...

اینو گفتم چون رقابت سالم رو همیشه دوست دارم و میخوام شما هم اونجا بترکونید تا بچه های اس اس ما هم انگیزه داشته باشن و بعدشم یه رقابت خوب بکنیم
سلام دوست عزیز

من نفهمیدم چه بکنیم دقیقا
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حسن زاده: رأي کميته انظباطي در مورد اتفاقات ديدار پرسپوليس - سپاهان فردا اعلام خواهد شد


xleague.jpg.pagespeed.ic.KFPRYpm7HD.jpg



کميته انظباطي در خصوص اتفاقات ديدار پرسپوليس و سپاهان در جريان هفته دهم مورد بررسي قرار مي‌دهد.

رئيس کميته انظباطي فدراسيون فوتبال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: کميته انظباطي در خصوص اتفاقات ديدار پرسپوليس و سپاهان در جريان هفته دهم مورد بررسي قرار مي‌دهد. هنوز گزارش تکميلي در خصوص اين ديدار به دست ما نرسيده است.

کميته انظباطي در حال حاضر نمي تواند نسبت به اين موضوتع واکنش نشان دهد، چون هنوز ما نمي دانيم در اصفهان چه اتفاقاتي رخ داده است. اما به مرور زمان گزارشات ناظران انظباطي در حال تکميل شدن است ما هم منتظر اين گزارشات هستيم.

وي در ادامه تصريح کرد: انتظار مي‌رود تا پايان وقت اداري فردا رأي کميته انظبازي در خصوص بازي پرسپوليس و سپاهان اعلام شود.

وي در پايان در مورد ادعاي محمد رويان و علي دايي در مورد محسن قهرماني خاطر نشان کرد: در اين خصوص بايد ستاد تخلفات حرفه‌اي فوتبال نظر دهد ربطي به کميته انظباطي ندارد و آنطور که من مطلع شدم علي‌پور دبير ستاد رسيدگي به تخلفات فوتبال رونوشتي به باشگاه پرسپوليس ارسال کرد تا مستندات خود را نسبت به صحبت‌هاي اخير راجع به داور بازي پرسپوليس و سپاهان ارائه دهند.
 
بالا