• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
پورو ترین تیم لیگ 3پاهانه
اینقد پورو هستن که میخوان دایی رو 1 سال محروم کنن
اخه نیست کسی بگه شما ..... کی باشین؟؟
در حدی نیستین بخواین شهریارو 1 روز محرووم کنینن
دلم میخواد سردار پدرشونو در بیاره
 

mahyar rahnama

Registered User
تاریخ عضویت
4 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,682
لایک‌ها
644
محل سکونت
tehran
پورو ترین تیم لیگ 3پاهانه
اینقد پورو هستن که میخوان دایی رو 1 سال محروم کنن
اخه نیست کسی بگه شما ..... کی باشین؟؟
در حدی نیستین بخواین شهریارو 1 روز محرووم کنینن
دلم میخواد سردار پدرشونو در بیاره

خیلی ...پررو هستن

برو تو تاپیکشون ببین چه ...شعرایی بلغور کردن
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
سلام دوستان

بازی رو دیدم

خدا میدونه تا حالا حالم گرفته است که حتی حال پست دادن رو ندارم به معنای تمام از این قهرمانی متنفرم جایی ببینمش بلایی سرش میارم تا آخر عمرش نتونه سوت بزنه اون از دربی ها اینم از این

تیم ما رو به معنای تمام قربانی کردند

در روزی که شایسته برد بودیم کاملا قربانی داوری ..... شدیم

خا لعنتشون کنه
 

mahyar rahnama

Registered User
تاریخ عضویت
4 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,682
لایک‌ها
644
محل سکونت
tehran
سلام دوستان

بازی رو دیدم

خدا میدونه تا حالا حالم گرفته است به معنای تمام از این قهرمانی متنفرم جایی ببینمش بلایی سرش میارم تا 40 روز گوشه اتاقش بمونه

تیم ما رو به معنای تمام قربانی کرد

در روزی که شایسته برد بودیم کاملا قربانی داوری ..... شدیم

خا لعنتشون کنه

من قهرمانی رو ببینم یه چک بهش میزنم 17 دور بدون مرشد بچرخه
 

mahyar rahnama

Registered User
تاریخ عضویت
4 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,682
لایک‌ها
644
محل سکونت
tehran
تو کل این اصفهان من فقط یه نفرو دیدم که باهاش حال کردم
اونم شاهین اس تو
بقیه از دم تخس و پررو ( البته توهین به دوستان نباشه - من در مورد اونایی که دیدم نظر دادم )
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
دوستان کسی آدرس خونه این قهرمانی رو داره بریم آتیشش بزنیم این یارو خیلی رو اعصابه

امیر جوون دیشب 2 تا قرص آلپرازولام خوردم تا خواب رفتم
روانیم کرده بووود
بیشتر از اوونا این سپاهانیا بی شرف رو اعصاب بووودن
شجاع خلیل زاده حرووم خور برداشته بود گفته بود 100% خطا بوود
کسی نیست بش بگه جوجه رشقال بیشعور تو رو چه به این .....خوردنا
دلم میخواد سردار بیخیال نشه مادرشونو به عذاشون بشووونه
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
ولش کن
همین عقده عین خوره جونشو میخوره
فکر کردی همچین آدم هایی راحت میتونن بخوابن
دائم از استرس لگد حواله شدن از پشت به شخمشون از خونه بیرون نمیان
کلا کثافت زندگی میکنن
باور کن
همین مسعود مرادی هنوز بعد از بازنشسته شدن تو 90 هفته پیش یا قبلش اومده تیکهای عصبی داشت
بالاخره دنیا دار مکافاته حواسمون باشه دوست من (با خودمم بودما)
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
[h=1]قدوسي: چرا اشتباهات به ضرر سپاهان نمي‌شود[/h]
[h=2] مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: داور بازي ديروز 3 امتياز را تقديم سپاهان کرد.[/h]
00945669.jpg

حسين قدوسي در گفت و گو با اوج، اظهارداشت: قهرماني در بازي ديروز اشتباه بزرگي کرد. او 3 امتياز را از پرسپوليس گرفت و تقديم سپاهان کرد. او اگر جاي علي دايي بود و مسئوليت يک تيم بزرگ و پرطرفدار را بر عهده داشت و در حق تيمش چنين اشتباهاتي رخ مي داد زمين و زمان را به هم مي دوخت. بايد به علي دايي و همه پرسپوليسي ها حق داد که اين چنين اعتراض کنند.

وي درباره اظهارات دايي که گفته بود قبل از بازي مي دانسته قهرماني به سمت سپاهان غش مي کند، افزود: حتما دايي مدارکي دارد که اين حرف را زده است. قهرماني در دربي برگشت سال گذشته هم 3 پنالتي به نفع پرسپوليس نگرفت و در سال 85 در نيمه نهايي جام حذفي هم يک پنالتي به نفع سپاهان گرفت تا اين تيم به فينال برسد. من نمي گويم اشتباهات قهرماني عمدي است اما چرا اين اشتباهات داوري به ضرر سپاهان رخ نمي دهد؟

قدوسي درباره اعتراض پرسپوليسي ها به عدم رعايت بازي جوانمردانه از طرف سپاهاني ها گفت: در ان صحنه انتظار رعايت بازي جوانمردانه از سپاهاني ها را داشتيم. ما گفتيم در صورتي که مصدوميت واقعي باشد بازي جوانمردانه را رعايت مي کنيم حتي در بازي با گسترش هم خود دايي گفت توپ را بزنيد بيرون.

 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
میثم حسینی : عقیلی و ابراهیمی هم گفتند چرا داور پنالتی گرفت/ محرومیت داور چه فایده‌ای برای پرسپولیس دارد؟


217x144xm.hoseyni.jpg.pagespeed.ic.ITVHEfp9QT.jpg



پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اعلام پنالتی از سوی قهرمانی، حتی عقیلی و ابراهیمی هم سوال کردند چرا داور برای سپاهان پنالتی گرفته است!

سیدمیثم حسینی اظهار داشت: پس از اتفاقات تلخی که روز گذشته برای من و پرسپولیس افتاد، نمی‌توانستم واقعا حرفی بزنم. من آدمی هستم که حرف‌هایم را رو در رو می‌زنم و برایم فرقی ندارد که طرفم چه برداشتی داشته باشد.

وی افزود: من شجاع خلیل‌زاده را از زمانی که در مس سرچشمه بود می‌شناسم و می‌دانم که نحوه بازی کردن او چطور است. حتی پارسال هم وقتی در نفت توپ می‌زدم ابراهیم‌زاده مرا مأمور مهار او کرده بود اما دیروز باور کنید در شرایطی او یار من بود که داور با یک اشتباه وحشتناک کاری کرد که تیم ما ضرر کند. من روز گذشته حرفی نزدم اما به دنبال دروغ گفتن و این حرف‌ها نیستم ولی من و خیلی‌ها دیدند که خلیل‌زاده روی من خطا کرد.

مدافع قرمزپوشان ادامه داد: من نمی‌دانم و مانده‌ام چرا محسن قهرمانی خطای من بر روی خلیل‌زاده را اعلام کرد. یک دست خلیل‌زاده در گردن من بود و یک دست او در گوش من و اصلاً روی من سوار شده بود. اما نمی‌دانم چه خطایی از من داور گرفت.

حسینی ادامه داد: از طرفی دیگر وقتی افتادیم هم همه چیز مشخص بود او آنقدر در صحنه‌ای که قهرمانی خطا اعلام کرد با فشار به من حمله‌ور شد که من روی زمین خراب شدم اما سؤال من اینجاست که چطور قهرمانی که روی این صحنه دید نداشت مرا اخراج کرد.

مدافع پرسپولیس تاکید کرد: حتی زمانی که قهرمانی سوت پنالتی را زد، هادی عقیلی و امید ابراهیمی بالای سر من آمدند و گفتند برای چه قهرمانی پنالتی گرفته است؟ من هم گفت که خدا را گواه می گیرم که علت این پنالتی را نمی دانم!

وی افزود: حدود 8 متر مانده بود که توپ به من و خلیل‌زاده برسد که محسن بنگر توپ را دفع کرد. اصلاً چه نیازی داشت که من بخواهم خلیل‌زاده را بزنم! من اتفاقاً در بازی دیروز هیچ حرفی به قهرمانی نزدم و به او گفتم خدا شاهد است که من خطایی نکردم. حتی توقع داشتم که کمک‌داور که کنار خط بود درباره این صحنه قضاوت کند که وقتی که کنار شش قدم آمد و به او گفتم چه اتفاقی افتاده؟ به من گفتند که خطا را قهرمانی اعلام کرده و من نمی‌دانم ماجرا چه بود.

مدافع پرسپولیس یادآور شد: من باز هم در آن شرایط حرفی نزدم، نه به کمک داور و نه به قهرمانی اما باور کنید وقتی اخراج شدم در حالت سکته بودم. چون نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده و فقط دوست داشتم قهرمانی به من یک کلام بگوید که چه شده اما خیلی‌ راحت پنالتی گرفت و وقتی گفتم آقای قهرمانی چرا من را اخراج کردی و پنالتی گرفتی؟ به من گفت من و تو می‌دانیم دلیلش چه بود. حالا ما که نفهمیدیم دلیلش چه بود و هرچه گفتیم ایشان حرفی نزد.

حسینی تأکید کرد: کارشناسان اهل فن، نظرات خود را نیز مانند آقایان محمد فنایی و هوشنگ نصیرزاده درباره این صحنه دادند که معتقد بودند من خطایی نکردم اما باور کنید چون نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده در حالت سکته بودم. بعد از سوتی که داور به نفع سپاهان زد و مرا اخراج کرد مانده بودم که چه کار کنم. من خیلی دوست داشتم بدانم که چه اتفاقی افتاده حتی بعد از سوت بازی نیز نمی‌‌دانستم به بازیکنان، مردم و کسانی که از من سؤال می‌کنند چه حرفی بزنم اما مهمترین مسئله این است که ما یک بازی مهم را با یک اشتباه داوری از دست دادیم. الآن باید 17 امتیازی باشیم و با خیال راحت به دیدار حساس خودمان در تهران فکر می‌کردیم اما با یک پنالتی جای سؤال باقی ماند و همه چیز خراب شد. من 15 سال است که فوتبال بازی می‌کنم و هیچ گاه نخواستم به داوران بی‌احترامی کنم. اگر هر روز هم یک چیزی یاد گرفته باشم می‌دانم که کارت قرمز را به بی‌احترامی، تکل خطرناک و خطاهای خطرناک و در آستانه منجر به گل شدن می‌دهند نه اینکه وقتی کرنر زده می‌شود و 12 نفر در محوطه 18 قدم هستند. واقعاً مانده‌ام.

وی یادآور شد: کمیته داوران آقای عسگری اول اعلام می‌کند که نظر قهرمانی درست است اما بعد می‌گوید او اشتباه کرده و باید جریمه شود. من می‌گویم قهرمانی را 4 جلسه محروم کنند، اما چه فایده‌ای برای پرسپولیس دارد؟ ما می‌توانستیم در همین رده دوم بمانیم اما با یک اشتباه الآن چهارم هستیم. خیلی دوست دارم محمد رویانیان این مسئله را به عنوان مدیرعامل پیگیری کند. چون او زحمت کشیده و می‌خواهد حق باشگاه را بگیرد. البته این را می‌دانم اتفاقی افتاده و دیگر امتیازش خیلی راحت بر نمی‌گردد، اما حداقل باید کاری کنیم که دیگر این اتفاق‌ها نیافتد. روز گذشته حتی دوربین 90 هم سعی کرد بارها از من درباره این نکته سؤال کند اما من هیچ حرفی نزدم چون نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده، البته این را هم باید بگویم بعد از بازی و یا حین بازی من هیچ بی احترامی و حرفی به قهرمانی نزدم اما امیدوارم که این مسئله پیگیری شود. چون به نظر من اگر این اشتباه نبود چه بسا می‌توانستیم به جای اینکه دقیقه 2 همه چیز را از دست بدهیم به یک نتیجه بهتر در بازی مقابل سپاهان برسیم. امیدوارم که به این مسئله رسیدگی شود.
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
[h=2]یک سور به سنگ پای قزوین / کرانچار: فدراسیون به حرف‌هایی دایی واکنش نشان دهد/ قهرمانی به خوبی قضاوت کرد!
[/h]
سرمربی سپاهان با تمجید از قضاوت محسن قهرمانی می‌گوید فدراسیون فوتبال باید به حرف‌های علی دایی و انتقاد او به قضاوت بازی واکنش نشان دهد.
به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: من دیروز هم در نشست خبری گفته بودم که برای این بازی کاملا آماده هستیم و فکر می‌کنم که در طول 90 دقیقه توانستیم این موضوع را به اثبات برسانیم که ما تیم باکیفیت‌تری هستیم. در همان نیم ساعت اول بازی به دلیل موقعیت‌های زیادی که داشتیم باید سرنوشت بازی را تعیین می‌کردیم اما بازیکنان ما در این نیمه در ضربات آخر عجولانه کار می‌کردند به همین خاطر در بین دو نیمه به آن‌ها گفتم که با آرامش بیشتری بازی کنند و روی موقعیت‌ها با طومانینه بیشتری کار کنند تا به گل برسند.

وی ادامه داد: بالطبع پرسپولیس در ادامه رو به بازی ریسکی و مخاطره‌آمیز آورد و همین به ما کمک کرد که بتوانیم بیشتر تهاجمی باشیم و شانس‌های بیشتری داشته باشیم اما متاسفانه بازیکنان ما این فرصت‌ها را از دست دادند با این حال به آن‌ها تبریک می‌گویم.

خبرنگاری در ادامه با انتقاد از صحبت‌های علی دایی در نشست خبری از کرانچار درباره رد و بدل شدن وجوه مالی بین محسن قهرمانی و طرف دیگر پرسید که سرمربی سپاهان پاسخ داد: من بسیار تعجب می‌کنم از علی دایی که به عنوان یک اسطوره در فوتبال ایران و حتی جهان مطرح است و سوابق بین‌المللی بسیاری دارد اما خود او می‌داند که در دوران بازیگری‌اش هم به کرات اتفاق افتاده که داور بعضی مواقع اشتباه می‌کند. اما نباید چنین عکس‌العملی به اشتباه داور نشان داد. من بعد از بازی دوباره فیلم آن صحنه را دیدم که بازیکن حریف با بغل‌گیری کشتی‌گیرانه شجاع خلیل‌زاده را سرنگون کرد و به نظر من داور امروز قضاوت خوبی داشت. نیازی نیست که ضعف‌هایمان را با مطرح کردن این مسائل پوشش دهیم.

کرانچار گفت: به نظر من عکس‌العمل‌های دیگر باید از سوی کمیته داوران و نهادهای دیگر نشان داده شود چرا که فکر نمی‌کنم اتهام ساده‌ای زده شده باشد. ما امروز بازی باکیفیت و رو به جلویی انجام دادیم و تلاش کردیم با سلطه بر حریف، نتیجه را از آن خود کنیم.

او درباره سوال خبرنگار دیگری که از هدر دادن موقعیت‌های متعدد روی ضد حمله‌ها به وسیله مهاجمان سپاهان انتقاد می‌کرد و می‌گفت بهتر است اشاره‌ای به نام آن‌ها نداشته باشم پاسخ داد: فکر می‌کنم به جای شما من باید نام آن بازیکنان را ببرم. منظور شما حسین پاپی و محمد غلامی است که امروز شانس‌های متعددی داشتند. اما آن‌ها را به گل تبدیل نکردند. خود ما هم می‌دانیم که در مسابقه‌های بعدی این موضوع می‌تواند نگران کننده باشد. اما به طور قطع در روزهای آینده و در تمرین‌ها به طور مصور به بازیکنان نشان می‌دهیم که چگونه باید از این موقعیت‌ها استفاده کنند و آنالیز جداگانه‌ای روی این صحنه‌ها خواهیم داشت.

کرانچار در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید تصمیم داور در اخراج بازیکن پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی باعث شد که تیم شما بر بازی مسلط شود گفت: باید بگویم که خطایی که جریمه دارد باید حتما گرفته شود چه در دقیقه 2 باشد چه 42 و چه 62 . برای شما مثالی می‌زنم. 40 سال پیش در یک بازی در یوگسلاوی جو جردن در میانه‌های میدان به وسیله بازیکن حریف سرنگون شد که این صحنه از چشم داور دور ماند اما کمک داور دید و به او گفت. داور هم بازیکن خاطی را اخراج کرد. بارها در بازی‌های تیم‌های من هم اتفاق افتاده که داور اشتباه می‌کند اما من هرگز به این شکل اعتراض نکرده‌ام چرا که معتقدم داور باید در لحظه تصمیم بگیرد و ممکن است در آن لحظه اشتباه کند. با این حال من بعد از بازی فیلم آن صحنه را دیدم و داور تصمیم درستی گرفت.

سرمربی سپاهان درباره بازی بعدی این تیم با ذوب آهن هم گفت: باید در نظر بگیریم که ذوب آهن به خاطر تحمل شکست در این هفته برای جبران می‌آید. ما باید به تیم‌مان خوب استراحت بدهیم چرا که امروز بازی پرفشاری را پشت سر گذاشت. باید تمرین‌های خود را با توجه به نوع بازی ذوب آهن برنامه‌ریزی کنیم. ما در این بازی حق عقب‌نشینی نداریم. تیم ذوب آهن در بازی‌هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس داشت، کاملا محق کسب امتیاز از این تیم‌ها بود. بازی با ذوب آهن یعنی یک داربی در پیش است و چون لوکا بوناچیچ قبلا در تیم سپاهان کار کرده است، کاملا با فضا و شرایط این تیم آشناست. پس مطمئنا بازی سختی خواهیم داشت اما سپاهان تیمی نیست که به همین سادگی‌ها به ذوب آهن امتیاز بدهد.
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
[h=2]وقتی وجدان راست گویی وجود ندارد / شجاع خلیل‌زاده: خطای میثم حسینی روی من مثل فن کشتی بود!
[/h]
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: میثم حسینی روی من فن کشتی اجرا کرد و حرکتش صددرصد پنالتی بود.
به گزارش ایسنا، شجاع‌ خلیل‌زاده درباره صحنه برخوردش با میثم حسینی در بازی پرسپولیس و سپاهان، اظهار کرد: حسینی انگار یک فن کشتی به من زد و حرکتش صددرصد خطا بود و داور به درستی او را اخراج و خطا را پنالتی اعلام کرد.

وی افزود: سپاهان مقابل پرسپولیس خوب بازی کرد. ما فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم که می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را ببریم. امیدوارم در بازی بعدی که داربی اصفهان هم هست بتوانیم پیروز باشیم اگرچه داربی شرایط خاص خودش را دارد.
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
[h=1]پروین: مگر با شکایت سه امتیاز ما برمی‌گردد/ پرسپولیس 10 نفره نمی‌شد، هرگز نمی‌باخت
[/h]
عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر داور با اشتباه بزرگ خود پرسپولیس را 10 نفره نمی‌کرد، این پرسپولیس هرگز به سپاهان نمی‌باخت.

به گزارش ایسنا، علی پروین در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس با اشاره به دیدار پرسپولیس - سپاهان افزود: داور بازی مرتکب اشتباه بزرگ و عجیبی شد. به اعتقاد من داور ابتدا خطای بازیکن سپاهان که با فن کمر و زیر یک خم، باعث سرنگون شدن بازیکن پرسپولیس شد را ندید و لحظه آخر که بازیکن پرسپولیس روی بازیکن سپاهان خطا کرد را دید. راستش را بخواهید وقتی داور به بازیکن پرسپولیس کارت قرمز نشان داد و اعلام پنالتی کرد، مانده بودم داور چه چیز اعلام کرده است؟! طوری تعجب کرده بودم که از اطرافیان سوال کردم که آیا آنها متوجه موضوعی شده‌اند؟! از اینکه چرا داور چنین تصمیمی گرفته است و کل بازی را به هم ریخت به شدت ناراحت بودم تا اینکه صحنه آهسته پخش شد و معلوم شد این بازیکن سپاهان بود که اول خطایی آشکار انجام داد. در عمرم چنین چیزی ندیده بودم. داور مرتکب اشتباه بزرگی شد.

پروین تصریح کرد: اگر بازیکنی در دقایق ابتدایی خطای محرز کرده باشد داور می‌تواند تصمیم به اخراج بگیرد اما یک اشتباه بزرگ در دقایق ابتدایی آن هم در چنین دیدار مهمی، بحث برانگیز می‌شود. با این وجود بازیکنان پرسپولیس با اینکه 10 نفره شدند و تمرکزشان بر هم خورد، خیلی خوب عمل کردند. آنها بیش از 85 دقیقه 10 نفره نه تنها گلی نخوردند بلکه می‌توانستند گل هم بزنند. من به بازیکنان پرسپولیس آفرین می‌گویم که اینگونه با تمام وجود بازی و تلاش کردند و نتیجه را برگرداندند. طبیعی است پرسپولیس که سراسر حمله بود در آخرین لحظات یک گل خورد ولی ما باید بازی را اینطور تصور کنیم که پرسپولیس در زمین تیمی مثل سپاهان، 10 نفره، برای 85 دقیقه گلی دریافت نکرد و حریف را تحت فشار هم قرار داد.

سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس خاطرنشان کرد: به نظر من سپاهان با وجود آنکه پرسپولیس 10 نفره شد، خوب بازی نکرد و معتقدم که اگر تیم ما 10 نفره نمی‌شد هرگز بازی را نمی‌باخت. بچه‌های پرسپولیس خیلی خوب بازی کردند. ما خودمان فوتبال بازی کردیم و می‌دانیم وقتی در دقیقه چهارم بازی، 10 نفره می‌شوی و پنالتی اشتباه به ضررت می‌گیرند، روح و روان تیم بر هم می‌ریزد و این مساله روی تمرکز بازیکنان اثر می‌گذارد. با این وجود بازیکنان پرسپولیس خوب بازی را اداره کردند. شاید هر تیم دیگری بود گل‌های بیشتری می‌خورد.

پروین در پاسخ به این سوال که نظر شما به عنوان عضو هیأت مدیره پرسپولیس درباره شکایت از داور چیست؟ افزود: بر فرض که شکایت کنیم، چه فایده‌ای دارد؟ فوقش داور را چند جلسه محروم می‌کنند، مگر نتیجه بر می‌گردد؟ در یک بازی حساس سه امتیاز از پرسپولیس گرفتند و سه امتیاز به رقیبش دادند. شکایت دردی را دوا نمی‌کند. فقط باید امیدوار باشیم در بازی‌های بعدی چنین اشتباهات داوری روی ندهد. باید کاری کرد که پرسپولیس در بازی‌های بعدی اینطور از داوری ضربه نخورد وگرنه با شکایت، سه امتیاز بر نمی‌گردد.

وی ادامه داد: آقایان باید به بازیکنان، مربیان و مسوولان پرسپولیس حق بدهند که ناراحت و عصبانی باشند، هر کس جای اینها باشد از کوره در می‌رود. تازه فکر می‌کنم بازیکنان و کادر فنی خیلی خودشان را کنترل کردند. داور باید دقت بیشتری می‌کرد. او اشتباه بزرگی کرد. او خطای آشکار سپاهان را ندید ولی خطای پرسپولیس را دید. نهایت این صحنه آن بود که داور باید به سود پرسپولیس اعلام خطا می‌کرد و به دو بازیکن اخطار می‌داد تا بازی را کنترل کند.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: این اتفاقی است که افتاد. به نظرم با شکایت دردی دوا نمی‌شود. من در عوض می‌خواهم حرف دیگری بزنم. می‌خواهم بگویم تیم پرسپولیس امسال راه افتاده است. بچه‌ها دارند خوب بازی می‌کنند و انصافا خوب نتیجه می‌گیرند. ما 10 نفره ملوان را می‌بریم. 10 نفره، 85 دقیقه مقابل سپاهان و در زمین خودش می‌ایستیم. اینها نکات مهمی است و نشان می‌دهد پرسپولیس تیم شده است. باید از این تیم حمایت کرد. من می‌گویم پیشکسوتان و هواداران باید بیایند و مثل کوه پشت تیم بایستند و از این تیم به خاطر دل هواداران حمایت کنند.

علی پروین در پایان افزود: به اعتقاد من بازیکنان پرسپولیس باید فراموش کنند در بازی با سپاهان به خاطر یک اتفاق چه شد. باید بروند و محکم کارشان را دنبال کنند. این تیم، تیم خوبی شده است. تیم یکدستی است که هم جوانان کارآمد دارد و هم با تجربه‌های خوب در آن بازی می‌کنند. باید سپاهان و اتفاقاتش را فراموش کرد و تمرکز را روی بازی‌های بعدی گذاشت. پرسپولیس امسال می‌تواند نتایج خوبی بگیرد. برای بازی با سپاهان افسوس می‌خوریم ولی فکر و نظرمان ما باید روی بازی‌های بعد باشد، چون پتانسیل بالایی در تیم وجود دارد و به امید خدا به موفقیت می‌رسیم.
 

shahab99

Registered User
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2011
نوشته‌ها
233
لایک‌ها
72
نامه اعتراض‌آميز پرسپوليس به فدراسيون فوتبال


با دستور باشگاه پرسپوليس نامه‌اي را براي فدراسيون فوتبال و کميته داوران آماده ارسال کرده که در آن خواهان روشن شدن تکليف قضاوت قهرماني در داوري روز گذشته شد.
00942626.jpg

پس از قضاوت بحث‌انگيز محسن قهرماني در ديدار روز گذشته پرسپوليس و سپاهان و اخراج ميثم حسيني واکنش‌هاي شديدي از سوي دايي و محمد رويانيان به نحوه قضاوت اين داور صورت گرفت.

به گزارش فارس، در همين راستا امروز با دستور رويانيان در جلسه‌ داخلي نامه‌اي براي فدراسيون فوتبال، کميته انضباطي و داوران آماده ارسال شد. در اين نامه رويانيان از فدراسيون فوتبال خواسته تا با آناليز و بررسي بازي روز گذشته نظر نهايي خود را در خصوص قضاوت محسن قهرماني اعلام کند.

رويانيان اعلام کرده که به زودي منتظر جواب نامه خود است و تا حصول نتيجه نهايي دست بردار داوري روز گذشته نخواهد بود، او حتي اعلام کرده که آمادگي حضور در فدراسيون فوتبال و کميته داوري درباره دفاع از باشگاه پرسپوليس را دارد.



پ ن : باید به فیفا هم نامه بزنن تا کلا از داوری محروم بشه

فیفا به هیچ وجه دخالت نمیکنه اینقدر هم به قولی سرشون شلوغ هست که تو این چیزا دخالت نمیکنه
فیفا خودش از همه کثیفتر نمونش میزبانی قطر که تموم ادم و عالم میگن قطر رشوه گرفته اما فیفا مقابل کشورهای بزرگ ایستاد
نمونه واضح ترش دوپینگ بازیکنا استقلال تو حذفی بود که تمام قانون ها میگه باید بازی 3 بر 0 میشد اما در عمل ...
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
اینا همش میخوان داوری رو ماست مالی کنند حالا به هر قیمتی

دربی رو یادته

من داشتم تک تک موهام رو میکندم بازیکن استقلال مشت میزد تو شکم بازیکن ما بعدش این یارو میگفت نه اصا خطا نبود فردوسی پور هم هی میخندید

آخه اینا دیگه کی هستند خدا خودش حالشون رو جا بیاره

بخدا امیر اگر این دفه ماست مالی بشه من همشونو نفرین میکنم داااغ بچه هاشونو ببینن به حق 5 تن
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پرسپولیس چقدر تو مظلومی

چقدر
چقدر
چقدر


اما باز هم با بازیکن های باغیرتمان ما قهرمان میشویم

تا دربیاد و کور بشه چشم بدخواهان
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
بخدا امیر اگر این دفه ماست مالی بشه من همشونو نفرین میکنم داااغ بچه هاشونو ببینن به حق 5 تن

حداقل باید قهرمانی رو 1 سال محروم کنند

این اشتباهش سرنوشت لیگ رو عوض می کنه



حالم ازت بهم میخوره قهرمانی
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
سپاهان - پرسپولیس و فرصتی که از دست رفت/ اشتباهی که ممکن است سرنوشت لیگ را عوض می‌کند


IMG10183097.jpg



بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در حالی جمعه شب با برتری نماینده اصفهان به پایان رسید که حرف و حدیث‌های فروانی پس از آن به وجود آمد؛ آنجا که داور مسابقه در دقایق ابتدایی بازی خیلی قاطعانه اقدام به اخراج مدافع تیم میهمان کرد. اکنون پرسش این است که قضاوت چنین دیدارهای حساس و سرنوشت‌سازی آیا نباید به دست داورهای کارآزموده‌تر سپرده شود؟

به گزارش خبرگزاری مهر، فوتبال دنیا مدت‌هاست که جای خود را از ورزش به یک نمایش پربیننده تلویزیونی داده است. این موضوع نه فقط در ایران بلکه در دنیا چنین است. تماشاگران میلیونی پای گیرنده‌های خود می‌نشینند یا به ورزشگاه می‌روند، پول و وقت هزینه می‌کنند تا ساعت و یا ساعاتی توام با هیجان را تجربه کنند. اما موضوع داوری همواره برای فوتبال چالش برانگیز بوده است. موضوعی که مسئولان فیفا را به فکر انداخته برای پایین آوردن ضریب اشتباهات داوری تا حد ممکن به فناوری‌هایی از قبیل توپ‌های هوشمند و وسایل مخابراتی روی بیاورد.

در کشور ما که البته وضعیت فوتبال آن به هیچ وجه با ممالک دیگر قابل قیاس نیست، داوری هم به همان میزان پراشکال است و چه بسا بدتر. به نظر می‌رسد مجموعه فوتبال قرار نیست چاره‌ای اساسی برای این معضل بیندیشد. بی تردید وضعیت فوتبال ایران از وضعیت داوری آن جلوتر است کمااینکه ما به جام جهانی صعود کرده‎ایم و در رده های پایه همواره موفقیت‌هایی کسب کرده ایم اما داوری ما در آسیا مورد اقبال نیست نشان به این نشان که بازی‌های مهم قاره را کمتر به داوران ایرانی می‌سپارند.

دیدار تیم‌های سپاهان - پرسپولیس یکی از همان سرگرمی‌های فوتبال است که قضاوت داور، زیبایی آن را از بین برد. از آنجا که شهرآورد فوتبال ایران به دلیل حساسیت‌های کاذب، زیبا و جالب از آب درنمی‌آید، دیدار تیم‎های پایتخت با سپاهان همواره جذاب بوده و برای فوتبالدوستان ایرانی فرصتی بوده تا از تماشای بازی لذت ببرند منوط به اینکه اشکالات و اشتباهات سوال برانگیز، این زیبایی را از بین نبرد.

صرف نظر از اینکه چه تیمی برنده یا بازنده می‌شود، نوع بازی پرسپولیس و سپاهان که هر دو فوتبالی تهاجمی ارائه می‌کنند همواره جالب توجه بوده و فدراسیون فوتبال باید این فرصت را برای آشتی تماشاگران با فوتبال مغتنم بشمارد. اما مسابقه‌ای که می‌توانست به دلیل جایگاه دو تیم در جدول رده بندی بسیار زیبا و جذاب از کار درآید به دلیل اشتباه نادر داور مسابقه، ناراحت‌کننده و پرایراد از آب درآمد.

مدافع پرسپولیس در دقیقه چهارم بازی با سپاهان در حالی از زمین اخراج شد که بازیکن سپاهان گردن وی را در دست گرفته و فن کشتی بر روی وی اجرا می‌کرد. اینکه داور با نشان دادن کارت قرمز بازیکن پرسپولیس را اخراج می‌کند چندان مهم نیست؛ مهم اینجاست که این کار خیلی سهل‌انگارانه صورت می‌گیرد. این اولین اخراج جنجال برانگیز تاریخ فوتبال نیست و آخرین آن هم نخواهد بود اما داوران در اینگونه موارد با کمک‎های خود وارد شور می‌شوند و بعد تصمیم‎گیری می کنند. در این صحنه کمک داور بیش از هر کس دیگر می‌توانست نظر بدهد اما قهرمانی معلوم نیست با اتکا به چه دلیلی دو اشتباه بزرگ را تومان مرتکب می‌شود و هم پنالتی اعلام می‌کند و هم کارت قرمز نشان می‌دهد.

اکنون سوال اینجاست که تماشاگر برای فدراسیون فوتبال چقدر مهم است. هوادار فوتبال ایرانی از قضاوت داوری کم لطمه نخورده کما اینکه در 9 هفته گذشته لیگ همواره مربیان تیم‎ها مدعی بوده‌اند که داور در خصوص تصمیماتش دچار اشتباهاتی بوده اما اشتباه داریم تا اشتباه. اشتباه قهرمانی از آن دست اشتباهاتی است که سرنوشت لیگ را عوض می‌کند و کمیته داوران باید تصمیمی جدی در این خصوص اتخاذ کند.

اگر تماشاگر برای فوتبال مهم است باید به وی احترام گذاشته شود. این شرط احترام متقابل است. ساماندهی به وضعیت داوری یکی از همین بدیهی‌ترین حقوقی است که یک تماشاگر فوتبال باید از آن برخوردار باشد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] جهان‌عالیان: از پرسپولیسی‌ها و هواداران‌شان عذرخواهی می‌کنم/ سپاهان شایسته پیروزی بود[/h] زننده گل دوم سپاهان به پرسپولیس گفت: به خاطر حرکت اشتباهی که انجام دادم از پرسپولیسی‌ها و هواداران این تیم عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، امید جهان‌عالیان که یکی از دو گل تیم فوتبال سپاهان مقابل پرسپولیس را به ثمر رساند در پایان این بازی اظهار کرد: سپاهان در طول مسابقه نبض کار را به دست گرفته بود و تا آخر سوار بر بازی بود. خوشحالیم که مزد زحمات‌مان را با این پیروزی گرفتیم.

وی افزود: پرسپولیسی‌ها پس از آنکه یک گل از سپاهان عقب بودند جلو کشیده بودند و در یک صحنه فرصت خوبی را برای گلزنی دیدم و پا به توپ جلو رفتم تا اینکه با دروازه‌بان تک به تک شده و زحمات همه بازیکنان را تبدیل به گل کردم.

وی در پاسخ به این که چرا در آن صحنه به بازیکن کناری‌ات که در موقعیت بهتری بود پاس ندادی گفت: پارسال در بازی با نفت در چنین موقعیت مشابهی قرار گرفتم و به راحتی گل زدم در این بازی هم می‌دانستم اگر خودم به توپ ضربه بزنم گل می‌شود.

جهان عالیان که در یک صحنه به دستور داور توجهی نداشت و حرکت شیطنت‌آمیزی را در حمله به سمت دروازه پرسپولیس انجام داد، در این باره گفت: اشتباه از من بود و جوانی کردم. برای همین از پرسپولیسی‌ها که عذرخواهی کردم و الان از تمام هواداران این تیم هم عذرخواهی می‌کنم امیدوارم که آن‌ها من را ببخشند و خوشحالم که آن توپ گل نشد.




همون موقع که ماهینی شیرجه زد حالت رو بگیره به غلط کردن افتادی خخخخخخخخخخخخخ
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
دلم خواست پنالتی بگیرم!!!!!!!!!!!!

به گزارش جوان ايراني، دایی بلافاصله پس ازسوت پایان بازی به وسط زمین رفت و با قهرمانی به طور لفظی درگیر شد.داور مسابقه نیز که معمولا در درگیری های لفظی حضور فعال داشته و با چهره ای عصبانی پاسخ انتقادها را می دهد حرفی به دایی زد که باعث تشدید

عصبانیت او شد و جالب اینکه دایی در نشست خبری نیز انتقادهای بسیار تندی علیه داور انجام داد و البته اتهاماتی نیز غیر مستقیم وارد کرد.دایی اشاره ای نکرد که قهرمانی چه به او گفت اما درتصاویر پخش شده از مسابقه در شبکه جام جم لحظه ای تصویر قهرمانی پخش شد که در حال جواب دادن به دایی بود. جمله ای که با لب خوانی می‌شد فهمید این بود: «دلم خواست
پنالتی بگیرم!»
 
بالا