• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
سلام دوستان، بامداد شنبه همگی تون بخیر!

متاسف شدم از بازی امشب پرسپولیس و سپاهان از بابت نتیجه ای که به دست آمد.

بله ... من هم مثل همه دوستان پای گیرنده تلویزیونی حرص خوردم از اتفاقی که افتاد.

اما انصافا همونطور که خیلی زیبا همه دوستان اینجا اشاره کردند، مهم این باخت نبود، مهم غیرتی بود که نشان داده شد در کل مجموعه تیم وجود داره و علیرغم 10 نفره شدن، تا آخرین دقایق اجازه ندادند سپاهان مسلط بشه به اوضاع ... بیش از 85 دقیقه 10 نفره بازی رو اداره کردن آن هم در خانه حریف شوخی نیست!

آفرین به همه اعضای تیم.

نا گفته نماند که فکر می کنم اگر اون اتفاق اول بازی نیفتاده بود یک بازی صفر صفر دیگه یا نهایتا یک یک رو شاهد می بودیم، کیفیت بد زمین چمن ورزشگاه هم مزید بر علت بود.

با این اوصاف، شرایط تیم هنوز خیلی بد نیست و می شه دوباره امتیازات از دست داده رو جبران کرد و مجددا به صدر نزدیک شد.


پ.ن 1: قبلا هم تذکر داده ایم ولی ظاهرا برخی دوستان گوششان بدهکار نیست ... پست های حاوی توهین و فخاشی پاک می شود؛ لطفا سعی کنید زمان هایی که اعتراض دارید (حالا به داور، بازیکن، سرمربی تیم، سرمربی تیم حریف، مدیر عامل و ...) این اعتراض رو با صورت مقبول تری عنوان کنید.

پ.ن 2: ترجیحا مسایل داوری رو در تاپیک همه بحث های مربوط به داوری در ایران دنبال کنید؛ اونجا فضا برای چنین بحث هایی فراهم تر هست.
 

احسانبزرگي

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
6,882
لایک‌ها
3,301
محل سکونت
کنار رود بنشین گذر عمر ببین
دایی یکی از پر افتخار ترین بازیکنهای ماست اونوقت این مردک که فرقه قالی کرمون رو از پادری تشخیص نمیده میاد میگه دایی در حدی نیست که جوابشو بدم اگه ضره ای شعور داشت میمود عذر خواهی میکرد بخاطر اشتباهش یادمه داور یه بازی تو لیگ انگلیس اومد مثل مرد گفت من این اشتباهات رو کردم از تیمی هم که به ضررش شد عذر خواهی کرد اونوقت این اقا چی بگم ادم اصلا ارزش نداره راجب این ادم صحبت کنه
من بیشتر سره اون قضیه گر گرفتم که سید جلال توپ رو ول کرد تا به وضعیت غلامی رسیدگی بشه اونوقت مردک توپ رو برداشت بره گل کنه این نشون میده از جوانمردی و انسانیت بویی نبردن سید جلال حرف خوبی زد اصلا نباید تو این لیگ بازی جوانمردانه رو رعایت کرد یا داری حمله میکنی خودشونو میزنن زمین سرعت بازی رو بگیرن یا اینکه بازی رو به احترام بازیکن مثلا مصدوم تیم مقابل نگه میداری اینجور جواب خوبی رو میدن
 

احسانبزرگي

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
6,882
لایک‌ها
3,301
محل سکونت
کنار رود بنشین گذر عمر ببین
برای اولین بارم اعتراض شیرینی در نوعه خودش جالب بود
اعتراض جدی
دمش گرم از صدتا فوش برای قهرمانی بدتر بود صحبتهای شیرینی
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
تیمی که تو هفته های اول و حتی تا نیم فصل اون ته مها دست و پا میزنه یک دفعه چی میشه که قهرمان میشه حاصل کار همین مافیاس


اما در مورد اعتراض آقایون وقتی میببینند داور اینه حداقل باید درخواست تعییرشو بدن و نزارن داوری کنه. این بدترین فحش به این ناداوره!
باور کنید اینقدر کینه ایه که از الان منتظر بازی بعدی میشینه تا دوباره عقده های دوران کودکیشو احتمالا جبران کنه
داورهای ما هیچ وقت خوب نبودن
ولی این قهرمانی و ترکی و اون یکی دیگه بازنشسته شد از اینا بدتر هیچ وقت یادم نمیاد و تا تونستن سر پرسپولیسو بریدن
 
Last edited by a moderator:

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
هوادار پرسپولیس هم فوتبال رو خوب میفهمه هم جنبه باخت داره.
منتها خیلی مهمه که اون باخت چه جوری رقم میخوره!

تیم، همین امسال دو تا بازی به سایپا و نفت باخت، کسی دید که هوادار پرسپولیس بیاد به داور و سازمان لیگ و ... گیر بده؟؟ نه! چون مشخص بود اون بازی رو تو همون زمین چمن باختیم ... حالا یا روی بدشانسی یا روی اشتباهات خودمون.

ولی وقتی تو یه بازی مهم که نتیجش تا آخر لیگ هم میتونه تاثیرگذار باشه تصمیمی گرفته میشه که میزنه کمر تیم رو از وسط خورد میکنه مسلمه که صدای هوادار در میاد...

این، بار اولی نبود که محسن قهرمانی تو بازیهای بزرگ و مهم ضد پرسپولیس سوت زده. سوتهای کمرشکن :|
دربی برگشت پارسال، نیمه نهایی حذفی سال 86 با همین سپاهان، بازی رفت لیگ با سپاهان فصل 89، بازی مقابل ملوان لیگ 87 و ....

چند وقت پیش بود دکتر سیار اعلام کرد که من خودم دیدم و میدونم که بعضی از داورها پول میگیرن .... بعد از اون کسی خبری از دکتر سیار داره؟؟؟ .... :|

مخلص کلام ...
بنازم به ابهت و عظمت تیممون که زمین و زمان حتی از زخم خوردش هم میترسن ....

به نقل از فیسبوک
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
محسن قهرمانی پس از دیدار پرسپولیس - سپاهان به علی دایی چه گفت؟ - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : علی دایی پس از اتمام دیدار پرسپولیس و سپاهان به وسط زمین رفت و با محسن قهرمانی به طور لفظی درگیر شد.

علی دایی پس از پایان بازی پرسپولیس و سپاهان بسیار عصبانی و معتقد بود محسن قهرمانی با قضاوت خود باعث شکست تیمش شده است.

84672_459.jpg

دایی بلافاصله پس ازسوت پایان بازی به وسط زمین رفت و با قهرمانی به طور لفظی درگیر شد.

داور مسابقه نیز که معمولا در درگیری های لفظی حضور فعال داشته و با چهره ای عصبانی پاسخ انتقادها را می دهد حرفی به دایی زد که باعث تشدید عصبانیت وی شد و جالب اینکه دایی در نشست خبری نیز انتقادهای بسیار تندی علیه داور انجام داد و البته اتهاماتی نیز غیر مستقیم وارد کرد.

84675_910.jpg

دایی اشاره ای نکرد که قهرمانی چه به او گفت اما درتصاویر پخش شده از مسابقه در شبکه جام جم لحظه ای تصویر قهرمانی پخش شد که در حال جواب دادن به دایی بود. جمله ای که با لب خوانی می‌شد فهمید این بود: «دلم خواست پنالتی بگیرم!»
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
[h=1]نامه اعتراض‌آميز پرسپوليس به فدراسيون فوتبال[/h]
[h=2] با دستور باشگاه پرسپوليس نامه‌اي را براي فدراسيون فوتبال و کميته داوران آماده ارسال کرده که در آن خواهان روشن شدن تکليف قضاوت قهرماني در داوري روز گذشته شد.[/h]
00942626.jpg

پس از قضاوت بحث‌انگيز محسن قهرماني در ديدار روز گذشته پرسپوليس و سپاهان و اخراج ميثم حسيني واکنش‌هاي شديدي از سوي دايي و محمد رويانيان به نحوه قضاوت اين داور صورت گرفت.

به گزارش فارس، در همين راستا امروز با دستور رويانيان در جلسه‌ داخلي نامه‌اي براي فدراسيون فوتبال، کميته انضباطي و داوران آماده ارسال شد. در اين نامه رويانيان از فدراسيون فوتبال خواسته تا با آناليز و بررسي بازي روز گذشته نظر نهايي خود را در خصوص قضاوت محسن قهرماني اعلام کند.

رويانيان اعلام کرده که به زودي منتظر جواب نامه خود است و تا حصول نتيجه نهايي دست بردار داوري روز گذشته نخواهد بود، او حتي اعلام کرده که آمادگي حضور در فدراسيون فوتبال و کميته داوري درباره دفاع از باشگاه پرسپوليس را دارد.



پ ن : باید به فیفا هم نامه بزنن تا کلا از داوری محروم بشه


 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
سال پیش سه تا پنالتی نگرفت چی شد ؟
دوباره با وزن اضافه تر و دماغ درازتر و روی بیشتر برگشت و به ریش نداشته ! ما خندید و با این پنالتی مسخره رجز خوند.
فایده نداره
کفاشیان باید بره و مافیایی که از سادگیش استفاده میکنه دنبالش . سیستم عوض شه داورهای جدید بیان که جزء‌مافیا نباشن
و گرنه همین آش و همین کاسه است باور کنید.
تو این اواخر هر وفت قوی شده و چند باری برده یه داور عوضی گذاشتن بازی رو عوض کرده
ضعیف هم بوده که خود تیم خودزنی کرده
داستان تمومی نداره
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
باورنکردنی رویانیان و اتهام رشوه 60 میلیونی به یک داور - Goal.com

سایت گل - رشوه 60 میلیونی یا پیشنهاد 60 میلیونی یک داور برای در آمدن نتیجه بازی؛ این چیزی است که محمد رویانیان در واکنش به اتفاقات امروز فولاد شهر آن را به زبان می آورد . اتهام سنگینی که بی شک بی پاسخ نخواهد ماند.
رویانیان گفته است: نامی از داوری نمی‌برم اما فصل گذشته قبل از یک بازی حساس ساعت 10 صبح داور بازی گفته بود بیایید در خیابان فلان آدرس 60 میلیون تومان به من بدهید تا بازی را به نفع شما تمام کنم .چیزی نمانده بود که این اتفاق رخ دهد که بنده مطلع شدم و جلوی چنین فاجعه ای را گرفتم...
نکته مهم این است که برخی روزنامه نگاران قبلا این اتهام را از زبان رویانیان شنیده بودند .حتی یکبار از رویانیان خواسته شده بود که این موضوع را مقابل دوربین ها عنوان کند که او در نهایت از مصاحبه تلویزیونی در این زمینه طفره رفت و حاضر به این کار نشد . او پس از یک بازی حساس که دو پنالتی گم شده و جنجالی داشت این حرف را(خصوصی) با برخی نزدیکان در میان گذاشته بود ... اما حالا اتفاق تازه ای افتاده و او بدون ذکر نام و مسابقه مورد نظر ( که حساس هم بوده !)موضوع را رسانه ای کرده است .
چیزی که از فردا باید رخ بدهد پیگیری رسانه هاست نسبت به این مصاحبه و مدعای کاملا رسمی است. رویانیان که حالا موضوع را علنی کرده ، باید نام داور را اعلام کند .این حقی است که فوتبال دارد، برای آنکه جلوی فسادهای بیشتر گرفته شود.
به نظر می رسد این وظیفه فدراسیون فوتبال است که به عنوان مدعی العموم از رویانیان توضیح بخواهد و پیگیر این ماجرا باشد. ماجرایی که حقیقی بودنش هشداری بر جامعه داوری است و البته اثبات نشدنش می تواند پایان کار رویانیان در فوتبال ایران را رقم بزند .
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
یا حق پرسپولیس را می‌گیرم یا تا پای رفتن می‌ایستم رویانیان: 3 امتیاز مبارک سپاهان اما به همه کارها دخالت نکنند/خطاکار باید شناسایی شود

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: متأسفانه اتفاقات عجیب و تلخی در فوتبالی که می‌توانست زیبا بشود افتاد.

وی افزود: من همین الان اعلام می‌کنم که باید با این بی‌عدالتی برخورد شود حتی تا پای کنار رفتن از پرسپولیس هم جلو می‌روم، حقانیت پرسپولیس و عدالت به صورت جدی باید رعایت شود در غیر این صورت من کنار می‌روم.

رویانیان ادامه داد: با هیچ کس تعارف ندارم، با کسی که خطا کرده و این جریان را به وجود آورده باید به شدت برخورد شود و عاملان شناسایی شوند. در این بین دو راه پیش رو دارم یا حق را می‌گیرم یا می‌روم تا آخرش هم هستم، خیالتان راحت باشد، حرف من نه جنبه تهدیدی دارد و نه اینکه بخواهم خودم را نشان دهم اما این کار را می‌کنم.

مدیرعامل قرمزپوشان خطاب به سپاهانی نیز گفت: 3 امتیاز مبارک اصفهانی‌ها اما از آنها می‌خواهم مسئله‌ای که به آنها ربطی ندارد در آن دخالت نکنند. برد سپاهان نوش جانش ما با برد این تیم مشکلی نداریم اما برای داوری متأسفیم که همیشه و در اکثر بازی‌ها به دنبال ضربه زدن به تیم پرسپولیس بوده تا ما را ناکام کند. من هم یا این موضوع را با توجه به مسئولیتی که دارم ثابت می‌کنم یا می‌روم.

مدیرعامل قرمزپوشان تأکید کرد: پس از صحبت‌های ما دیده شده که مسئولان سپاهان از قهرمانی دفاع کردند که بهتر است این کار را نکنند چون کار از اینی که هست خرابتر می‌شود،راستش را بخواهید با این حمایت‌ها کمی ما به برخی مسائل مشکوک شدیم که همه چیز را در نامه‌ای از فدراسیون فوتبال خواستار بررسی هستیم، یا حقمان را می‌گیریم یا اینکه تصمیم دیگری خواهیم گرفت چون باید جواب 35 میلیون هوادار را بدهیم.
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
یا حق پرسپولیس را می‌گیرم یا تا پای رفتن می‌ایستم رویانیان: 3 امتیاز مبارک سپاهان اما به همه کارها دخالت نکنند/خطاکار باید شناسایی شود

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: متأسفانه اتفاقات عجیب و تلخی در فوتبالی که می‌توانست زیبا بشود افتاد.

وی افزود: من همین الان اعلام می‌کنم که باید با این بی‌عدالتی برخورد شود حتی تا پای کنار رفتن از پرسپولیس هم جلو می‌روم، حقانیت پرسپولیس و عدالت به صورت جدی باید رعایت شود در غیر این صورت من کنار می‌روم.

رویانیان ادامه داد: با هیچ کس تعارف ندارم، با کسی که خطا کرده و این جریان را به وجود آورده باید به شدت برخورد شود و عاملان شناسایی شوند. در این بین دو راه پیش رو دارم یا حق را می‌گیرم یا می‌روم تا آخرش هم هستم، خیالتان راحت باشد، حرف من نه جنبه تهدیدی دارد و نه اینکه بخواهم خودم را نشان دهم اما این کار را می‌کنم.

مدیرعامل قرمزپوشان خطاب به سپاهانی نیز گفت: 3 امتیاز مبارک اصفهانی‌ها اما از آنها می‌خواهم مسئله‌ای که به آنها ربطی ندارد در آن دخالت نکنند. برد سپاهان نوش جانش ما با برد این تیم مشکلی نداریم اما برای داوری متأسفیم که همیشه و در اکثر بازی‌ها به دنبال ضربه زدن به تیم پرسپولیس بوده تا ما را ناکام کند. من هم یا این موضوع را با توجه به مسئولیتی که دارم ثابت می‌کنم یا می‌روم.

مدیرعامل قرمزپوشان تأکید کرد: پس از صحبت‌های ما دیده شده که مسئولان سپاهان از قهرمانی دفاع کردند که بهتر است این کار را نکنند چون کار از اینی که هست خرابتر می‌شود،راستش را بخواهید با این حمایت‌ها کمی ما به برخی مسائل مشکوک شدیم که همه چیز را در نامه‌ای از فدراسیون فوتبال خواستار بررسی هستیم، یا حقمان را می‌گیریم یا اینکه تصمیم دیگری خواهیم گرفت چون باید جواب 35 میلیون هوادار را بدهیم.

به این میگن کار درست . دمت گرم سردار . خوشم اومد . ما هوادارا هم باید پشت رویانیان باشیم . شده بریم جلوی فدراسیون بست بشینیم باید تکلیف این آدم .... مشخص بشه که داوره ، چیکارست که اینجوری میکنه ! :eek:
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018

Abbath

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2010
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
27,705
محل سکونت
(Caspian(Qazvin
الان داشت گزارش بعد بازي رو نشون ميداد،اين كرانچار ميگفت اون پنالتي و اخراج كه كاملا هم موجه بود :blink: با اين حرف ايشون بايد صد رد صد شك كرد كه كاسه اي زير نيم كاسه اس،ديگه به بچه دو ساله هم نشون بدي ميفهمه پنالتي نبوده

تاپيك سپاهان هم كه غوغاست!
 

nilson

Registered User
تاریخ عضویت
28 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,181
لایک‌ها
827
محل سکونت
Tehran
فیلم اظهارات جنجالی دایی پس از شکست مقابل سپاهان
دوستان برین تو لینک بالا مصاحبه علی دایی رو ببینین چه گرد و خاکی کرده خدا کنه فقط محرومش نکنن از این مافیا بعید نیست از هر فرصتی برا بریدن سرمون استفاده می کنن حتی اگه تازه بریده باشنش

نگران نباش بخوانم محروم کنن اونقدری نمیتونن . خود دایی هم مافیاست و همچین ضعیف هم نیست
لعنت بهشون شورش رو دیگه در آوردن

Sent from my HUAWEI G510-0200 using Tapatalk 4
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
مدافع پرسپولیس مجوز دویدن را گرفت

به گزارش خبر گزاری فارس ، مهرداد پولادی پس از مصدومیت چندین بار تحت جراحی قرار گرفت تا بالاخره وضعیت مصدومیتش بهبود پیدا کرد.

وی بالاخره پس از بازگشت پزشکش از خارج از کشور مورد معاینه نهایی قرار گرفت و متخصصان به وی مجوز دادند تا از انتهای هفته دویدن‌های خود را آغاز کند و کفش فوتبالی را بپوشد.
پولادی نیز قرار است از انتهای هفته تمرینات خود را به صورت ویژه با بدنساز تیم دنبال کند تا شرایط را برای همراهی پرسپولیس پیدا کند.
وی ضمن تایید خبر فوق به فارس گفت: خیلی خوشحالم که وضعیتم خیلی بهتر شده و پزشکان هم اجازه تمرین من را صادر کردند. انشاالله از آخر هفته با پوشیدن کفش فوتبالی با خیال راحت دوران بدنسازی‌ام را آغاز می‌کنم تا هر چه سریعتر به شرایط ایده‌آل برای کمک به پرسپولیس برسم. مصدومیت سختی بود اما خدا را شکر که آن را پشت سر گذاشتم و امیدوارم همین طور رو به جلو بروم.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
حسيني: فيرپلي را ما انجام داديم نه بازيکن شما

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: آقاي کرانچار ما قانون را خوب بلديم اما يا شما خوابيد و يا در اين فوتبال نيستيد.
سيد جلال حسيني در مورد بازي با سپاهان اظهار داشت: با توجه به وضعيت دو تيم، مي‌توانست بازي پرسپوليس و سپاهان زيباتر شود اما متأسفانه اين بازي خوب تبديل به يک مسابقه بد شد.

به گزارش فارس ، وي افزود: متأسفانه جريان بازي را با مسائلي که پيش آمد از کار انداختند و فوتبال خراب شد. نمي‌دانم در مورد چه چيز بازي پرسپوليس و سپاهان حرف بزنم اما نبايد با پرسپوليس اين کار را مي‌کردند.

حسيني ادامه داد: ما 90 دقيقه 10 نفره بازي کرديم آن هم با قيمت يک اشتباه، بازيکن حريف بازيکن ما را زد اما بازيکن ما را اخراج کردند.

حسيني ادامه داد: شنيدم کرانچار اعلام کرده که اين يک قانون است که در دقيقه 2، 42، 50 يا 60 يک بازيکن اخراج شود طبيعي است اما آقاي کرانچار حرف‌هايي که مي‌زني را مي‌داني يعني چه؟!

وي افزود: ما خودمان قانون را بلديم و مي‌دانيم کي اخراج درست است و کي غلط اما شما بايد قانون را ياد بگيريد و فيرپلي را به بازيکنانت ياد بدهي، بازيکن شما چگونه فيرپلي را انجام داد و بازيکن ما چگونه، در شرايطي که وضعيت خوبي داشت توپ را به دروازه‌بان شما داد. من خلعتبري را مي‌گويم.

مدافع قرمز‌پوشان خاطر نشان کرد: آقاي کرانچار با اين حرف‌هايت يا نمي‌داني فوتبال چيست و يا خوابي و اصلا در جاي ديگر در حال مربيگري هستي، ما قانون فوتبال را بلديم اما اگر دقيقه 2 يا 3 بازي اين طور بازيکنان خودت را اخراج مي‌کردند همين حرف‌ها را مي‌زدي، پس بهتر است در اين باره سکوت کني.

حسيني يادآور شد: من قصد بي‌احترامي به هيچ کس را ندارم اما کرانچار بهتر است خودش دنبال درست کردن مربيگري خودش باشد و بداند در کجا مربيگري مي‌کند و همه چقدر فوتبال را متوجه مي‌شوند.

وي در پاسخ به اين سؤال که نظرت در مورد داوري چيست گفت: در مورد داوري همه مردم همه چيز را ديدند پس بهتر است خودشان و کارشناسان قضاوت کنند نه من.

مدافع سرخپوشان افزود: حرف من امروز با بازيکنان پرسپوليس است، آنها بدانند بايد بيشتر تلاش کنيم تا به حقمان در ليگ برتر برسيم، ما از الان به بعد بايد با چند گروه مبارزه کنيم تا به نتايج خوب برسيم، بايد با گروه‌هايي مبارزه کنيم که هر وقت دوست داشتند ما را به کرج بفرستند بازي کنيم و يا هر موقع دوست نداشتند اين کار را نکنيم، ما بايد تمام تلاشمان را بکنيم که اجازه ندهيم اين گروه‌ها به ما ضربه بزنند، من باز هم تأکيد مي‌کنم در بازي با سپاهان با وجود اينکه دوستان سعي مي‌کنند که رد را گم کنند اما بايد اعلام کنم که فيرپلي را خلعتبري انجام داد نه بازيکن سپاهان که حتي خود اصفهاني‌ها هم از کارش ناراحت بودند، پس اينجا کرانچار بايد اين آموزش‌ها را به بازيکنانش بدهد نه به دنبال حرف‌هاي بي‌ربط و مسئله‌اي باشد که به او مرتبط نيست.
 

احسانبزرگي

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
6,882
لایک‌ها
3,301
محل سکونت
کنار رود بنشین گذر عمر ببین
هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه
جناب کرانچار میگه تیم من خوب بازی کرد و اون پنالتی هم کاملا موجه بوددیگه مربی درجه 3همینه بهتر نمیشه ازش انتظار داشت
فنایی میگفت تو این وضع کمک داور باید به داد داور برسه دیگه نمیدونه بنده خدا 3تا داور هم جز بازیکنان سپاهان بودنند در صورتی که کمک قشنگ دید صحنه رو ولی از جاش تکون نخورد
سپاهان هم مثلا میخواد اون بازکنی که ارزش نداره اسمشم بیاری بخاطر عدم اجرای بازی جوانمردانه جریمه کنه
فوتبال کثیف دیروزشون رو مثلا خواستن با این خبر یکم ماس مالی کنن دیگه که بگن نه ما کارمون درسته
 

senator@

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2010
نوشته‌ها
6,424
لایک‌ها
1,662
دو سری تو اصفهان با سپاهان بازی کردیم هر دو سری..... بدون شرح!!
این قهرمانی باید از داوری بندازن بیرون
سپاهان حقش برد نبود(تیمی که بعد 9 هفته 3 گل می خوره به راحتی نابود کردند)
عجب رکوردی داشتیم تو لیگ می زدیم اما داور خرابش کرد
 
بالا