• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
اشتباهات قهرمانی به ضرر پرسپولیس در 6 بازی:

1-سال 85 یه پنالتی اشتباه برای سپاهان در فینال جام حذفی گرفت

2- سال 86 یه پنالتی برای پرسپولیس در نیمه نهایی حذفی نگرفت

3-سال 89 سه پنالتی برای پرسپولیس نگرفت

4-سال 1391 در دربی 3 پنالتی برای پرسپولیس نگرفت

5- سال گذشته در بازی پرپسولیس فجر از اول تا آخر بازی به سود فجر سوت زد و یه پنالتی هم برای پرسپولیس نگرفت

6- مقابل سپاهان به اشتباه 90 دقیقه پرسپولیس 10 شد یه پنالتی هم به سپاهان داد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دلم خواست پنالتی بگیرم!!!!!!!!!!!!

به گزارش جوان ايراني، دایی بلافاصله پس ازسوت پایان بازی به وسط زمین رفت و با قهرمانی به طور لفظی درگیر شد.داور مسابقه نیز که معمولا در درگیری های لفظی حضور فعال داشته و با چهره ای عصبانی پاسخ انتقادها را می دهد حرفی به دایی زد که باعث تشدید

عصبانیت او شد و جالب اینکه دایی در نشست خبری نیز انتقادهای بسیار تندی علیه داور انجام داد و البته اتهاماتی نیز غیر مستقیم وارد کرد.دایی اشاره ای نکرد که قهرمانی چه به او گفت اما درتصاویر پخش شده از مسابقه در شبکه جام جم لحظه ای تصویر قهرمانی پخش شد که در حال جواب دادن به دایی بود. جمله ای که با لب خوانی می‌شد فهمید این بود: «دلم خواست
پنالتی بگیرم!»

اصلا تعادل روانی نداره این یارو

بگیرید از فوتبال بندازیدش بیرون حالمون رو بهم زده اه اه اه
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رویانیان:با قهرمانی برخورد قاطع نشود از فوتبال می‌روم/مردم بگویند اشتباه‌ها عمدی است یا نه


220x139xrooyanian2.jpg.pagespeed.ic.hRwVlAccEl.jpg



پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان با انتقاد از قضاوت محسن قهرمانی در بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: اگر با قهرمانی قاطعانه برخورد نشود، از فوتبال می‌روم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اتفاق‌های بازی پرسپولیس و سپاهان و انتقادها به عملکرد محسن قهرمانی اظهار کرد: صحبت ما از اشتباهات داوری گذشته است. آن چه در بازی روز گذشته اتفاق افتاد فراتر از یک اشتباه بود. از جامعه داوران استمداد می‌طلبم نگذارند افرادی خاص وجاهت، عدالت و صلاحیت قضاوت داوران را زیر سوال ببرند. یکی از این افراد قهرمانی است. او در بازی روز گذشته اشتباه نکرد بلکه عمدا آن تصمیم را گرفت.

وی ادامه داد: این کار می‌تواند ناشی از مسائل روحی – روانی و شخصیتی باشد و یا می‌تواند ناشی از دست‌های پشت پرده باشد که امیدوارم مورد دوم نباشد. اگر دستی در کار است، چرا آن را قطع نمی‌کنید؟ آیا این درست است که دل 30 میلیون هوادار را غمگین کنید. آخر به چه قیمتی و چرا؟ اتفاق رخ داده در بازی گذشته اشتباه داوری نبود. اشتباه برای وقتی است که داور صحنه را نمی‌بیند. نه اینکه وقتی صحنه را ندیده، بدترین تصمیم را می‌گیرد و یک تیم را نابود می‌کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد مجدد از محسن قهرمانی گفت: این برای نخستین بار نیست که این داور در بازی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان اتفاقات را به نفع تیم اصفهانی رقم می‌زند. در سال‌های گذشته یک بار در زمان دنیزلی و یک بار هم در زمان دایی پرسپولیس با سپاهان بازی داشت که هر دو بار 4 بر یک مغلوب شد و جالب اینجاست که در آن بازی‌ها هم اشتباه‌های داوری به کمک تیم اصفهانی آمد. آقای قهرمانی آیا اشتباه شما در آن بازی‌ها هم اتفاقی بوده است. وقتی یک اشتباه فاحش چند بار تکرار می‌شود، اسمش چیست؟ مردم به این سوال پاسخ دهند.

رویانیان در ادامه گفت: پرسپولیس این بازی را باخته و دیگر نمی‌توان سه امتیاز را برگرداند اما من توقع برخورد قاطعانه با قهرمانی را دارم. اگر با او برخورد نشود از فوتبال می‌روم و اگر برخورد شود هم به این فوتبال امیدوار می‌شوم که می‌توان در آن نفس کشید. من به اصفهانیان ارادت دارم. او می‌تواند از من شکایت هم بکند اما یادش نرود که این کار صورت مسئله را پاک نمی‌کند. برخورد محکم با قهرمانی نه تنها حرف و حدیث‌ها را از جامعه داوری دور می‌کند که همه ما را به پاک بودن فوتبال امیدوار می‌کند.


زنده باد سردار زنده باد زنده باد

درود بر شرف سرخ تو
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
عالیشاه: قهرمانی همه ما را غافلگیر کرد /حرکت جهان عالیان زشت بود


202x121xalishah1.jpg.pagespeed.ic.BOxQvHEYnN.jpg



پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تصمیمات قهرمانی در دقایق آغازین بازی تیمش مقابل سپاهان همه را غافلگیر کرد.

امید عالیشاه در مورد اتفاقاتی که در بازی شب گذشته پرسپولیس و سپاهان رخ داد و منجر به شکست سرخپوشان شد، گفت: من اصلا صحنه‌ای که آقای قهرمانی خطا گرفت را ندیدم و فقط کارت قرمز را دیدم، بعد هم که قهرمانی نقطه پنالتی را نشان داد، داشتم از تعجب شاخ درمی‌آوردم. متاسفانه مسابقه‌ای که می‌توانست خیلی بهتر از این‌ها از کار در آید، خراب شد.

وی ادامه داد: ما به 3 امتیاز این بازی احتیاج داشتیم و برای پیروزی هم به اصفهان رفتیم اما واقعا نمی‌شود 90 دقیقه 10 نفره بازی کنیم، شما دیدید که همه تلاش می‌کردند اما واقعا کاری از دست کسی بر نمی‌آمد. قهرمانی همه ما را غافلگیر کرد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات دایی و رویانیان علیه محسن قهرمانی، عنوان کرد: من به این صحبت‌ها کاری ندارم و دایی و رویانیان خودشان می‌دانند که باید چه بگویند.وظیفه ما این است که کار خودمان را انجام دهیم اما فقط این را بگویم که در این بازی هر چقدر می‌دویدیم به بازیکنان سپاهان نمی‌رسیدیم.

عالیشاه درباره عملکرد خودش در این مسابقه هم گفت: بعد از اخراج حسینی در نیمه اول عملا مدافع بودم و برای حمله کردن جان نداشتم. در نیمه دوم هم همین اتفاق افتاد و نمی‌توانستم در حملات شرکت کنم. فکر کنم این بدترین بازی عمرم بود.

وی در خصوص عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی بازیکن سپاهان گفت: واقعا حرکت جهان عالیان زشت و بد بود. در نهایت هم دیدید که نتوانست توپ را گل کند. بالاخره چوب خدا صدا ندارد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این مساله که بازیکنان این تیم می‌توانند شکست مقابل سپاهان را جبران کنند، اظهار داشت: سپاهان در این بازی کار خاصی انجام نداد. آنها فقط روی سانترها تمرکز کرده بودند. در مجموع فکر می‌کنم اگر بازی یک‌- -بر یک مساوی می‌شد، عادلانه‌تر بود.




خیلی عالی بودی پسر دمت گرم
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
درود بر تمامی بازیکنامون خداییش خیلی با غیرت هستند

خداییش دوستتون داریم

خداییش مردید

ممنون آقای دایی

ما پشت تیم هستیم حتی در دسته 3 حتی اگر منحل بشه
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
خسروی : قهرمانی باید خطای مدافع سپاهان را می‌گرفت نه پنالتی/ هرگز نگفتم آن صحنه پنالتی بود


xleague.jpg.pagespeed.ic.KFPRYpm7HD.jpg



پرسپولیس نیوز : کارشناس داوری با رد این مسئله که هرگز نگفته تصمیم قهرمانی در خصوص اعلام پنالتی به سود سپاهان صحیح بوده است، اظهار داشت: اگر داور خطای مدافع سپاهان را اعلام می‌کرد، دیگر لازم نبود روی خطای دوم و ضربه میثم حسینی پنالتی بگیرد.

علی خسروی در خصوص صحبت‌‎های جمعه شب خود در خصوص قضاوت محسن قهرمانی در بازی سپاهان اصفهان با پرسپولیس در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: در بین دو نیمه این مسابقه، من در برنامه زنده جمعه شب ابتدا اعلام کردم تصویر واضح نیست و نمی‌‌توانم اظهار نظر کنم که چرا محسن قهرمانی چنین تصمیم گرفته است، شاید پنالتی بوده و شاید هم نبوده است.

وی اضافه کرد: میثم حسینی مدافع پرسپولیس در آن صحنه نباید به شجاع خلیل‌زاده بازیکن حریف لگد می‌زد و شاید قهرمانی آن صحنه را دیده است زیرا طبق قانون ضربه این بازیکن پرسپولیس بدون احتساب اینکه آیا در آن صحنه خطایی صورت گرفته یا نه، اخراج دارد.

این کارشناس داوری در ادامه افزود: اما تصاویر بعدی مشخص کرد شجاع خلیل‌زاده اول روی مدافع پرسپولیس خطا انجام داده است و اگر داور خطای مدافع سپاهان را اعلام می‌کرد، دیگر لازم نبود روی خطای دوم و ضربه میثم حسینی پنالتی بگیرد و یا آن صحنه‌ای که باعث اخراج حسینی شد، رخ نمی‌داد.

وی با بیان اینکه میثم حسینی حق نداشت حتی اگر خطا رویش صورت گرفته، خودش واکنش نشان دهد، یادآور شد: متاسفانه در برخی از رسانه‌ها از قول من اعلام شده که گفته‌ام پنالتی درست بوده است اما این مسئله صحیح نیست زیرا طبق توضیحاتی که دادم، اعلام پنالتی به سود سپاهان به هیچ وجه درست نبوده است.

خسروی در مورد اینکه چرا در این 10 هفته نظارت مسابقات لیگ به او واگذار نشده، گفت: با فریدون اصفهانیان در این خصوص صحبت کرده‌ام و قرار است علاوه بر حل این مسئله، به بحث نظارتم در AFC رسیدگی شود. اصفهانیان به من اعلام کرده که خواهان همکاری با شما هستیم.



این هم یه کارشناس داوری دیگه

شجاع خلیل زاده ..... مصاحبه بعدیت باید باشه گه خوردم داوری پرسپولیس رو قربانی کرد من رو ببخشید
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
غلامپور: قهرمانی امشب کلاهش را قاضی کند/ اگر پنالتی نبود سپاهان تا شش ماه دیگر به پرسپولیس گل نمی زد


202x141xgholampoor.jpg.pagespeed.ic.EGbB0ZKpPt.jpg



پرسپولیس نیوز : مربی دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:

بهزاد غلامپور درخصوص شکست پرسپولیس مقابل سپاهان اظهارداشت: اگر تا 6 ماه دیگر در اصفهان می ماندیم و بازی می کردیم سپاهان نمی توانست به ما گل بزند مگر اینکه داور اشتباه می کرد. ما هیچ جوره به سپاهان نمی باختیم اما وقتی داور آن اشتباه را کرد تیم ما از هم پاشیده شد. در مجموع اشتباه داوری تنها دلیل باخت ما مقابل سپاهان بود.

وی ادامه داد: دایی حق داشت این همه به داوری معترض باشد. او یک هفته برای تیمش زحمت کشید اما داوری همه چیز را خراب کرد. در مجموع داوری در حق ما جفا کرد و حق ما را خوردند.

غلامپور افزود: دایی قبل از بازی یک چیزهایی فهمیده بود و به ما گفت داوری امروز به نفع سپاهان خواهد بود. در پایان بازی هم به دنبال تساوی بودیم و برایمان مهم نبود یک گل دیگر بخوریم یا نه به همین دلیل با تمام توان بازی کردیم. تلاش بازیکنان قابل ستایش بود و آنها با تمام توان بازی کردند.

وی گفت: دستهای پشت پرده باعث باخت ما شدند. همیشه افرادی که سالم کار می کنند نتیجه نمی گیرند. دایی هم در دوران بازیگری و هم در دوران مربیگری سالم بود و خیلی ها به دنبال زمین زدن او بودند. قهرمانی اگر وجدان دارد امشب کلاه خود را قاضی کند و ببیند با پرسپولیس چه کار کرده است.

غلامپور خاطرنشان کرد: قهرمانی اگر سهوا اشتباه کرده باید عذرخواهی کند. ما بعد از این باخت هم به بحران نمی رویم و بچه ها با هم همدل شده اند که از این به بعد نتایج بهتری بگیرند.

مربی دروازه بانان پرسپولس درباره صعود استقلال و ناراحتی برخی هواداران پرسپولیس گفت: بعید می دانم هواداران پرسپولیس از برد استقلال ناراحت شده باشند. آنها تماشاگر نما هستند. ما از صعود استقلال خوشحال هستیم و برای این تیم که نماینده ایران است آرزوی قهرمانی آسیا را داریم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حسینی: آقای کرانچار یا خوابی و یا فوتبال نمی‌دانی/ فیرپلی را ما انجام دادیم نه بازیکن شما


213x128xhoseyni.jpg.pagespeed.ic.Iot_oCyN7q.jpg



پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای کرانچار ما قانون را خوب بلدیم اما یا شما خوابید و یا در این فوتبال نیستید.

سید جلال حسینی در مورد بازی با سپاهان اظهار داشت: با توجه به وضعیت دو تیم، می‌توانست بازی پرسپولیس و سپاهان زیباتر شود اما متأسفانه این بازی خوب تبدیل به یک مسابقه بد شد.

وی افزود: متأسفانه جریان بازی را با مسائلی که پیش آمد از کار انداختند و فوتبال خراب شد. نمی‌دانم در مورد چه چیز بازی پرسپولیس و سپاهان حرف بزنم اما نباید با پرسپولیس این کار را می‌کردند.

حسینی ادامه داد: ما 90 دقیقه 10 نفره بازی کردیم آن هم با قیمت یک اشتباه، بازیکن حریف بازیکن ما را زد اما بازیکن ما را اخراج کردند.

حسینی ادامه داد: شنیدم کرانچار اعلام کرده که این یک قانون است که در دقیقه 2، 42، 50 یا 60 یک بازیکن اخراج شود طبیعی است اما آقای کرانچار حرف‌هایی که می‌زنی را می‌دانی یعنی چه؟!

وی افزود: ما خودمان قانون را بلدیم و می‌دانیم کی اخراج درست است و کی غلط اما شما باید قانون را یاد بگیرید و فیرپلی را به بازیکنانت یاد بدهی، بازیکن شما چگونه فیرپلی را انجام داد و بازیکن ما چگونه، در شرایطی که وضعیت خوبی داشت توپ را به دروازه‌بان شما داد. من خلعتبری را می‌گویم. مدافع قرمز‌پوشان خاطر نشان کرد: آقای کرانچار با این حرف‌هایت یا نمی‌دانی فوتبال چیست و یا خوابی و اصلا در جای دیگر در حال مربیگری هستی، ما قانون فوتبال را بلدیم اما اگر دقیقه 2 یا 3 بازی این طور بازیکنان خودت را اخراج می‌کردند همین حرف‌ها را می‌زدی، پس بهتر است در این باره سکوت کنی.

حسینی یادآور شد: من قصد بی‌احترامی به هیچ کس را ندارم اما کرانچار بهتر است خودش دنبال درست کردن مربیگری خودش باشد و بداند در کجا مربیگری می‌کند و همه چقدر فوتبال را متوجه می‌شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که نظرت در مورد داوری چیست گفت: در مورد داوری همه مردم همه چیز را دیدند پس بهتر است خودشان و کارشناسان قضاوت کنند نه من.

مدافع سرخپوشان افزود: حرف من امروز با بازیکنان پرسپولیس است، آنها بدانند باید بیشتر تلاش کنیم تا به حقمان در لیگ برتر برسیم، ما از الان به بعد باید با چند گروه مبارزه کنیم تا به نتایج خوب برسیم، باید با گروه‌هایی مبارزه کنیم که هر وقت دوست داشتند ما را به کرج بفرستند بازی کنیم و یا هر موقع دوست نداشتند این کار را نکنیم، ما باید تمام تلاشمان را بکنیم که اجازه ندهیم این گروه‌ها به ما ضربه بزنند، من باز هم تأکید می‌کنم در بازی با سپاهان با وجود اینکه دوستان سعی می‌کنند که رد را گم کنند اما باید اعلام کنم که فیرپلی را خلعتبری انجام داد نه بازیکن سپاهان که حتی خود اصفهانی‌ها هم از کارش ناراحت بودند، پس اینجا کرانچار باید این آموزش‌ها را به بازیکنانش بدهد نه به دنبال حرف‌های بی‌ربط و مسئله‌ای باشد که به او مرتبط نیست.
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
از سر ظهر چند دفه مصاححبه علی دایو گوش دادم یه جملش خیلی حال کردم اونم این بود :

آقای قهرمانی یه لطف میکردی اواخر نیمه اول یا اول نیمه دوم اخراج میکردید تیم من اینقد بش فشار نمیومد
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
انصاری‌فرد: قهرمانی در دوره مدیریت من هم باعث شکست پرسپولیس و برتری سپاهان شد


xhasanansarifard.jpg.pagespeed.ic._qcslxPfS2.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص قضاوت محسن قهرمانی اظهارنظر جالبی کرد.

محسن قهرمانی که به خاطر قضاوت های گذشته اش داور محبوبی نزد پرسپولیسی ها نیست، باز هم جنجال آفرید و قضاوت بحث برانگیزی داشت.

وی در دقیقه 4 مسابقه پرسپولیس و سپاهان میثم حسینی را اخراج کرد و یک پنالتی برای سپاهان گرفت و این در حالی است به گواه کارشناسان، ابتدا مدافع سپاهان خطا کرد و پنالتی و اخراج درست نبود.

محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل سابق پرسپولیس و راه آهن کارشناس برنامه فوتبال برتر بود که تاکید داشت قهرمانی در این صحنه اشتباه کرده است.

وی البته خاطره تلخی هم از قضاوت این داور داشت: « درسال 86 و در زمان مدیریت من هم قهرمانی دقیقه 86 یک پنالتی اشتباه به سود سپاهان گرفت و باعث باخت ما شد. در حالی که هیچ کس با پاپی برخوردی نکرد و قهرمانی هم این صحنه را ندید و فقط زمین خوردن پاپی را پنالتی گرفت. امروز هم قهرمانی صحنه را ندید و فقط زمین خوردن بازیکن سپاهان را دید و پنالتی گرفت.»
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
از سر ظهر چند دفه مصاححبه علی دایو گوش دادم یه جملش خیلی حال کردم اونم این بود :

آقای قهرمانی یه لطف میکردی اواخر نیمه اول یا اول نیمه دوم اخراج میکردید تیم من اینقد بش فشار نمیومد

یعنی واقعا من هنوز تو هنگم

هزار تا چیزی دلم میخواد به این مرتیکه بگم

آخر بازی میاد میگخه دلم خواست پنالتی بگیرم ..........عوضی....................
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حسین مالکی: پرسپولیس قربانی حاشیه‌ها شد/با دیدن این بازی دلم برای پرسپولیس سوخت


216x142xmaleki.jpg.pagespeed.ic.5KDQvDUDFr.jpg



پرسپولیس نیوز : رئیس اسبق هیأت مدیره پرسپولیس گفت: قضاوت درباره عملکرد داور را به کارشناسان می‌سپاریم اما اخراج بازیکن، همراه اعلام پنالتی در دقایق ابتدایی بازی، شیرازه هر تیمی را از هم می‌پاشد، چه رسد به اینکه هر دو با هم اتفاق بیفتد.

من با دیدن این بازی دلم برای بازیکنان جوان و هواداران پرسپولیس سوخت چون پرسپولیس قربانی حاشیه‌ها شد.

حسین مالکی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی که بازی پرسپولیس وسپاهان را دیدم خیلی دلم گرفت. البته بازی این دو تیم با انگیزه، همیشه برایم جذاب بوده است اما این بار شرایط به گونه‌ای رقم خورد که دلم برای بازیکنان جوان و هواداران پرسپولیس سوخت. هر چند که همیشه برای تصمیم داوری احترام قائلم اما قضاوت این بازی پر مسئله و پر حاشیه را به عهده کارشناسان داوری باید گذاشت که انشاءا... پاسخ قانع کننده‌ای به هواداران میلیونی پرسپولیس بدهند.

وی ادامه داد: سخن دوستانه‌ای هم با آقایان علی کفاشیان و محمد نبی عزیز دارم. یادم هست در جلسه‌ای که خدمت این برادران داشتیم، دقیقا یکی از مسائل مورد بحث‌مان این بود که داوری بازی‌های پرسپولیس و استقلال با هر تیم دیگری، از حساسیت‌های خاصی برخوردار است و باید در انتخاب داور مسابقه تدبیر به خرج داد تا مشکلی بوجود نیاید.

رئیس پیشین هیأت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: نباید گذاشت تیم‌های بزرگی همچون پرسپولیس، قربانی حاشیه‌ها شوند که متاسفانه چنین شد. آن هم در شرایطی که دو تیم می‌توانستند بازی دلچسبی را ارائه دهند. در مسابقات مهم فوتبال در دنیا به ندرت اتفاق می‌افتد که همزمان پنالتی و اخراج صورت گیرد چون هر یک از این موارد در هر بازی آن هم در دقایق ابتدایی می‌تواند شیرازه تیم را بر هم بزند. چه برسد که تصمیم پنالتی و اخراج با هم گرفته شود. اگر در فوتبال‌مان این وضعیت ادامه پیدا کند همه چیز از دست می‌رود. در این بازی حساس آقای قهرمانی می‌توانست درایت بیشتری به خرج دهد تا چنین اتفاقی همزمان صورت نگیرد اما متاسفانه چنین نشد.

مالکی در پایان تصریح کرد: آفرین به همت و جسارت بازیکنان پرسپولیس که در همان ابتدای بازی، هم طعم تلخ پنالتی و هم طعم تلخ‌تر اخراج را چشیدند ولی با این وجود بازی را اداره کرده و سراپا هجومی عمل کردند وگرنه با آن پنالتی مشکوک و اخراج مشکوک‌تر شکست تیم از همان ابتدا رقم خورده بود.
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
جدای همه ی بحث های دیروز و امروز . یه چیزی خیلی خوشحالم کرد . اول اینکه شکر خدا هیچ کس اینجا از بازی تیم ایراد نگرفت و دنبال خود زنی نبود . من از همه بابت این موضوع تشکر میکنم .

دوم اینکه خبری از راه رفتن تو زمین نیست و همه با جون و دل بازی میکنن .

مطلب مهم بدی هم اینکه به یاد بیارید سالی رو که با قطبی بودیم و جدای کارشکنی های که باهامون کردند ، 6 امتیازم ازمون کم شد اما باز قهرمان شدیم :)

ما پرسپولیسیم و با این بادا خم نمیشیم ، قهرمانی که هیچ ! کمیته ی داوران هم نمیتونه مانع از قهرمانی ما تو این فصل بشهههههههههههههه .

باید جواب بازی با غیرت و زیبای بازیکنامونو تو آزادی ، و در بازی فجر بدیم .

برای یک بارم که شده ، تو بازی های که به دربی مربوط نمیشه ، باید پر کنیم ورزشگاه رو ، از این به بعد هر بازی لیگ برای ما حکم دربی رو داره ، پس یک صدا همه با هم ............ زنده باد پرسپولیسسسسسسسسسسسسسسسسسسس :rolleyes:
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
علیپور به فارس خبر داد ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال به پرسپولیس

حجت‌الاسلام علیرضا علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اظهارات علی دایی و محمد رویانیان در مورد مسائل مختلف داوری پس از شکست برابر سپاهان اظهار داشت: امروز نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس نوشتیم و در این نامه از بالاترین مقام اجرایی باشگاه یعنی مدیرعامل خواسته‌ایم تا هر گونه مستندات خود را در مورد مسائلی را که بیان کردند را به ستاد رسیدگی به تخلفات ارائه کنند.

وی ادامه داد: ستاد رسیدگی به تخلفات آمادگی دارد هر گونه مستندات یا گزارش‌های کتبی و شفاهی و ادله باشگاه پرسپولیس را در مورد اظهاراتشان مورد بررسی قرار دهند و با متخلفان با شدیدترین وجه ممکن از نظر قانونی برخورد شود.

تأکید رئیس فدراسیون و سایر مسئولان نیز بر برخورد قاطع با متخلفان احتمالی است.

علیپور افزود: البته در صورتی که این صحبت‌ها فقط گمانه‌زنی باشد و هیچ گونه مستنداتی نداشته باشد با افرادی که چنین صحبت‌هایی را بیان کردند طبق قانون برخورد خواهد شد. یک وجهه این صحبتها جنبه عمومی فوتبال است که از سوی کمیته انضباطی رسیدگی خواهد شد و جنبه دیگر آن به مسائل شخصی و حقوقی افرادی برمی‌گردد که مورد اتهام قرار گرفته‌اند با این حال اگر مستنداتی ارائه شود با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران با گلایه از باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: بهتر بود که دوستان قبل از آنکه این مسائل را رسانه‌ای کنند در فرم‌هایی که برای این کار تهیه و در اختیار باشگاه‌ها قرار داده شده گزارش‌های خود را در مورد هر یک از مقامات برگزاری مسابقه یا داوری به طور محرمانه ارائه می‌کردند اما اکنون که آنها این مسائل را رسانه‌ای کردند ما هم آمادگی داریم که ظرف 48 ساعت آینده مستندات رویانیان را مورد بررسی قرار دهیم و حتی اگر ایشان لازم می‌دانند به طور حضوری در ستاد رسیدگی به تخلفات فوتبال حاضر شود و مسائل خود را بیان کنند. بنابراین باشگاه پرسپولیس حداکثر تا روز دوشنبه مهلت دارد تا مستندات خود را ارائه دهد.
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
علیپور به فارس خبر داد ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال به پرسپولیس

حجت‌الاسلام علیرضا علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اظهارات علی دایی و محمد رویانیان در مورد مسائل مختلف داوری پس از شکست برابر سپاهان اظهار داشت: امروز نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس نوشتیم و در این نامه از بالاترین مقام اجرایی باشگاه یعنی مدیرعامل خواسته‌ایم تا هر گونه مستندات خود را در مورد مسائلی را که بیان کردند را به ستاد رسیدگی به تخلفات ارائه کنند.

وی ادامه داد: ستاد رسیدگی به تخلفات آمادگی دارد هر گونه مستندات یا گزارش‌های کتبی و شفاهی و ادله باشگاه پرسپولیس را در مورد اظهاراتشان مورد بررسی قرار دهند و با متخلفان با شدیدترین وجه ممکن از نظر قانونی برخورد شود.

تأکید رئیس فدراسیون و سایر مسئولان نیز بر برخورد قاطع با متخلفان احتمالی است.

علیپور افزود: البته در صورتی که این صحبت‌ها فقط گمانه‌زنی باشد و هیچ گونه مستنداتی نداشته باشد با افرادی که چنین صحبت‌هایی را بیان کردند طبق قانون برخورد خواهد شد. یک وجهه این صحبتها جنبه عمومی فوتبال است که از سوی کمیته انضباطی رسیدگی خواهد شد و جنبه دیگر آن به مسائل شخصی و حقوقی افرادی برمی‌گردد که مورد اتهام قرار گرفته‌اند با این حال اگر مستنداتی ارائه شود با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران با گلایه از باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: بهتر بود که دوستان قبل از آنکه این مسائل را رسانه‌ای کنند در فرم‌هایی که برای این کار تهیه و در اختیار باشگاه‌ها قرار داده شده گزارش‌های خود را در مورد هر یک از مقامات برگزاری مسابقه یا داوری به طور محرمانه ارائه می‌کردند اما اکنون که آنها این مسائل را رسانه‌ای کردند ما هم آمادگی داریم که ظرف 48 ساعت آینده مستندات رویانیان را مورد بررسی قرار دهیم و حتی اگر ایشان لازم می‌دانند به طور حضوری در ستاد رسیدگی به تخلفات فوتبال حاضر شود و مسائل خود را بیان کنند. بنابراین باشگاه پرسپولیس حداکثر تا روز دوشنبه مهلت دارد تا مستندات خود را ارائه دهد.

فوتبالی که تو توش کاره ای باشی با پر کردن فرم و آوردن دلیل و مستندات ! به هیچ جا نمیرسه . یکی نیست بگه این همه گفتی مستندات بدید تا ما شدیدا برخورد کنیم ! با کی برخورد کردید تاحالا ؟!!!

شما یا خوابید یا خودتون رو زدید به خواب ! شورش دیگه در اومده ! این دفعه دیگه از اون خبرا نیست ، شده بلایی سر قهرمانی بیاد ، باید تکلیف ما با این .... روشن بشه
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
11.jpg

[h=2] رویانیان: از لیگ کنار می‌کشیم[/h]
سایت هواداران پرسپولیس : رویانیان همچنین فدراسیون را بار دیگر تهدید کرد در صورت تکرار ناداوری‌ها تیمش را از رقابت‌های لیگ برتر کنار می‌کشد: «این بار دیگر وساطت آقایان هم تاثیری ندارد. از لیگ کنار می‌کشیم.»


ما با کمیته داوران کاری ندارم و کار خودمان را می‌کنیم. این اظهارنظر رویانیان در گفت‌وگوی یک‌دقیقه‌ای با قانون آنلاین است. مدیرعامل پرسپولیس که از قهرمانی بسیار عصبانی بود در پاسخ به دو سوال کوتاه قانون آنلاین سه تیتر مهم داد! رویانیان گفت: «ما تنها درخواستی که از کمیته داوران داریم این است که از آقای قهرمانی تست اعصاب و روان بگیرند. صراحتا اعلام می‌کنم در هر دیداری از لیگ که پرسپولیس بازی داشته باشد و داور آن قهرمانی باشد پرسپولیس به میدان نخواهد رفت.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا منظورش از داوری که فصل گذشته 60میلیون تومان رشوه می‌خواسته، قهرمانی بوده یا کس دیگری به قانون آنلاین گفت: «من اسم شخص خاصی را نبردم اما آقایانی که باید بدانند می‌دانند که منظور من چه کسی است.»

رویانیان همچنین فدراسیون را بار دیگر تهدید کرد در صورت تکرار ناداوری‌ها تیمش را از رقابت‌های لیگ برتر کنار می‌کشد: «این بار دیگر وساطت آقایان هم تاثیری ندارد. از لیگ کنار می‌کشیم.»
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
[h=2] بهترین دفاع حمله است / طبق معمول شاکی متهم شد ! [/h]
220x137xghahremani-heydari.jpg.pagespeed.ic.-uLshgxW-n.jpg
پرسپولیس نیوز : خبرها و عکس العمل های روز بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان یکی پس از دیگری منتشر می شود و دهان را از تعجب بازتر و بازتر می کند! محمد فنایی مشاور داوری تیم معروف و مدافع خستگی ناپذیران داوران خطا کار گفته : دایی عواقب صحبتهایش را نمی داند . اصفهانیان رئیس کمیته داوران گفته : از دایی و رویانیان شکایت می‌کنیم. علیپور پای ثابت استخر و سونای فتح الله زاده گفته: رویانیان 48 ساعت وقت دارد ادعایش را ثابت کند وگرنه چشمش روز بد نبیند! دیدید چقدر راحت بود؟ بهترین دفاع حمله است ، به همین سادگی! طبق معمول در فوتبال ایران بلافاصله جای شاکی و متهم عوض شد. نمونه هم زیاد دارد. دکتر سیار یادتان هست؟ گفت چند تا داور خراب داریم! دیگر از آن پس کسی دکتر را ندید! این بار هم دیگر کسی صحبت از حق تضییع شده پرسپولیس و میلیون ها هوادارش نمی کند و همه در پی محکومیت اتهام زنندگان به غیرطبیعی ترین و مشکوک ترین داور یک دهه اخیر فوتبال ایران خواهند بود. حالا پرسپولیسی ها به جای این که طلبکار باشند باید جواب پس بدهند! مثلا می توانند بگویند ببخشید که دقیقه 2 بازی کمر تیم را در حساس ترین بازی انتهای نیم فصل شکستید! شرمنده ایم که سالتوی کمر 5 امتیازی خوردیم و فقط 3 امتیاز دادیم ، آخر فوتبال 3 امتیاز بیشتر ندارد! معذرت می خواهیم که نگذاشتید قهرمان نیم فصل شویم! شرمنده ایم که سه پنالتی دربی ما را نگرفتید! عفو بفرمایید که قهرمانی جام حذفی 85 را از ما گرفتید! از طرف جمع زیادی از هواداران پرسولیس عرض می کنیم ، کلا ببخشید به خاطر همه بلاهایی که سرمان می آورید!
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
حرفهای دایی و رویانیان ممکنه براشون گرون تموم شه ............ خوب بود اتهام نمیزدن ...................
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
من بعید میدونم
اینقدر تابلوس که انکارش تابلوتر و از اون بدتر جریمه کردنه
جواب.نمیده
آتش.شعله ور تر میشه
اون طرف زرنگ تر از این حرفهاس
 
بالا