• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
برگی از تاریخ باشگاه

این ها با خط واحد خودشان را رسانده اند میدان انقلاب، تا دسته جمعی با مینی بوس دربستی بیایند استادیوم.
پیراهن های نخی را بعد از بازی می
شویند تا بازی بعدی هم بپوشند. زیر این پیراهن، پیراهن های یازهرا را برای شادی بعد از گلزنی پنهان نکرده اند.
صبح فردا قرار نیست این عکس روی جلد روزنامه برود چون اصلاً روزنامه ای چاپ نمی شود. بلیت ها 15 تومن است اما نمی خریم که، راه خزیدن به داخل استادیوم را بلدیم.
ناصر هنوز مخ ..... را نزده، قلیچ هنوز باغبان چمن ورزشگاه کارگران نشده، سردارها هنوز توی ستادهای پشت جبهه اند.
دوربینی نیست تا بازی را ضبط کند اما خاطرات ما، روزهای بی دلال، بی 90، بی سردار، بی اسپانسر، بی قرارداد، بی کمیته انضباطی، و فوتبال با بستنی یخی در روزهای جنگ را با کیفیت دی وی دی حفظ کرده است



 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پنجعلي: بايد دريك دادگاه عمومي به مساله نحوه قضاوت قهرماني رسيدگي شود / سرمان را بدون خونریزی بریدند


220x142xpanjali.jpg.pagespeed.ic.A3YdXWwnGW.jpg



پرسپولیس نیوز : مديرتيم فوتبال پرسپوليس تهران معتقد است رسيدگي به موضوع داوري ديدار سپاهان و پرسپوليس در صلاحيت كميته انضباطي نيست و بايد در يك دادگاه عمومي به آن رسيدگي شود.

محمد پنجعلي روز شنبه در خصوص اتفاقات شب گذشته ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و با بيان اينكه سر ما را بدون خون ريزي بريدنا،افزود:شب گذشته خوابمان نبرد از صبح هم دائم فيلم بازي را مشاهده و آن صحنه مشكوك را آناليز كرديم و تاكيد داريم اين صحنه پنالتي نبود.
وي افزود: داور در آن صحنه توپ را دنبال مي كند و پشتش به صحنه است و اصلا اتفاقي كه افتاد را نديد، سوال اصلي اين است حالا كه داور صحنه را نديده چرا با كمكش مشورت نمي كند.
مدير تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينكه نمي خواهيم به كسي تهمت بزنيم تاكيد كرد: كاملا معلوم است داور در اين صحنه اشتباه كرده است و شائبه تباني را مطرح مي كند البته نمي خواهيم به كسي تهمت بزنيم اما داورخودش اين فضا را براي زدن تهمت فراهم كرده است.
وي با اشاره به فراخوانده شدنش به كميته انضباطي در خصوص يك مصاحبه درباره ناتمام ماندن ديدار ستارگان ۱۹۹۸وتيم ملي ادامه داد:درآن مصاحبه از مسوولان فدراسيون فوتبال به دليل ناتمام گذاشتن بازي واينكه آن بازي به صورت زنده پخش تلويزيوني دارد و آبروي فوتبال مي رود به اين كميته فراخوانده شدم حالا يك داور با تصميمي اشتباه كه ۶ امتياز از تيم ما گرفته نيز بايد به اين كميته برود.
به گفته وي سپاهان رقيب ماست و در بازي رودررو به پيروزي رسيده است از اين رو ما يك بازي شش امتيازي را از دست داديم.
مديرتيم فوتبال پرسپوليس درخصوص شكايت از اين داور نيز گفت: با اين شكايت چيزي تغيير نمي كند و ما ازكورس قهرماني عقب افتاديم اما بايد اين اتفاق بيفتد اين داور سال گذشته هم حداقل دو پنالتي به سود ما نگرفت و به تيم ما آسيب زد.
تيم پرسپوليس ديشب درهفته دهم ليگ برترايران مقابل سپاهان اصفهان با نتيجه دو برصفر مغلوب شد دريك صحنه محسن قهرماني راي به يك پنالتي به نفع سپاهان و اخراج يك بازيكن پرسپوليس در دقيقه سوم داد كه پرسپوليسي ها روي اين صحنه و اين اخراج اعتراض دارند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
تا ۳۰ آبان زمان تقریبی تعطیلات نیم فصل لیگ برتر


xleague.jpg.pagespeed.ic.KFPRYpm7HD.jpg



پرسپولیس نیوز : زمان تقریبی تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر مشخص شد.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور جمعه 17 آبان به پایان می‌رسد و بدین ترتیب تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر از روز 18 آبان آغاز خواهد شد.

از سوی دیگر کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال از تاریخ 9 تا 19 نوامبر (18 تا 28 آبان) را به عنوان زمان برگزاری اردوی چهارم تیم ملی پیش از بازی با کویت در جام ملت‌های آسیا انتخاب کرده است. این تاریخ زمانی است که دبیر سازمان لیگ برتر به عنوان زمان پیشنهادی برای تعطیلات نیم‌فصل لیگ درنظر گرفته است و البته تاکید دارد که تاریخ تعطیلات نیم‌فصل نزدیک به 2 هفته و فراتر از روز 28 آبان خواهد بود.

علی کاظمی اظهار داشت: ما تمهیدات لازم را برای زمان تعطیلات نیم فصل انجام اندیشیده‌ایم و منتظر هستیم تا با هماهنگی کارلوس کی‌روش و نظر تاج رئیس سازمان لیگ، مطابق با برنامه‌های سرمربی تیم ملی فوتبال زمان تعطیلات نیم‌فصل لیگ را مشخص کرده و برای تایید به هیئت رئیسه سازمان لیگ ارسال کنیم.

وی ادامه داد: از یک سو بعد از هفته پانزدهم لیگ برتر اردوی تیم ملی تشکیل می‌شود و از سوی دیگر روز 18 آبان فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد. ما برای استقلال در روزهای 3 و 17 آبان در لیگ بازی پیش‌بینی کرده‌ایم که اگر استقلال به فینال لیگ قهرمانان برسد مسابقاتش در این 2 تاریخ به تعویق می‌افتد و اگر هم از لیگ قهرمانان کنار برود که طبق برنامه بازی‌های لیگ خود را انجام خواهد داد.

دبیر سازمان لیگ برتر خاطرنشان کرد: بنابراین با توجه به این که اردوی تیم ملی از تاریخ 18 تا 28 آبان برگزار می‌شود ما همین مقطع را به عنوان تعطیلات نیم‌فصل پیش‌بینی کرده‌ایم که البته زمان آن چند روز بیشتر از زمان اردوی تیم ملی و حدودا تا 30 آبان خواهد بود.

کاظمی ادامه داد: موضوع دیگری که باید آن را با کارلوس کی‌روش درمیان بگذاریم، احتمال برگزاری دیدارهای معوقه استقلال در زمان تعطیلات نیم‌فصل است. در این زمینه به احتمال زیاد هفته آینده جلسه‌ای برگزار خواهد شد و باید دید هیئت رئیسه سازمان لیگ و کادرفنی تیم ملی به چه ترتیبی در این زمینه تصمیم‌گیری خواهند کرد تا در صورت فراهم شدن شرایط، بازی‌های معوقه استقلال را در تعطیلات نیم‌فصل برگزار کنیم.

وی افزود: البته تمامی این مسائل پیشنهاد است و در نهایت هیئت رئیسه سازمان لیگ تصمیم نهایی را در این باره اتخاذ و اعلام خواهد کرد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
جزئیات نشست دو ساعته مدیران پرسپولیس با سرپرست وزارت ورزش


xclub.jpg.pagespeed.ic.eeLKZQjOU3.jpg



پرسپولیس نیوز : نشست ویژه سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس عصر امروز برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس نشست مهم دکتر صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از ساعت 16 الی 18 عصر امروز در ساختمان وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید.

در این نشست صالحی امیری ، حمید سجادی و کیومرث هاشمی از وزارت ورزش و جوانان و محمد رویانیان مدیرعامل ، اکبری رئیس هیئت مدیره و پروین ، نامی و جمشیدی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و همچنین منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس حضور داشتند.

در آغاز این نشست دکتر صالحی امیری موضوعاتی را در رابطه با باشگاه پرسپولیس و به ویژه خصوصی شدن آن مطرح کرد و راهکارهای مد نظر را عنوان کرد. به گفته صالحی امیری کارگروه و ستادی در وزارت ورزش و جوانان برای بررسی و اجرایی کردن راهکارهای خصوصی سازی و واگذاری پرسپولیس و استقلال تشکیل خواهد شد.

همچنین محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز گزارشی از وضعیت موجود باشگاه پرسپولیس و فعالیت های انجام شده و خصوصی سازی باشگاه بیان کرد.

اکبری رئیس هیئت مدیره و سایر اعضای هیئت مدیره نیز دیدگاه و نظرات خود را در این مورد در نشست دو ساعته مطرح کردند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پیروزی پرسپولیس مقابل آلومینیوم / حسینی مصدوم شد، رضایی هت‌تریک کرد


xrezaei.jpg.pagespeed.ic.aB9KX_IOVE.jpg



پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در یک دیداری تدارکاتی با نتیجه 5 بر یک آلومینیوم میناب را شکست داد. تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی با بازیکنان ذخیره خود از ساعت 17 امروز به مصاف آلومینیوم میناب رفت و موفق شد این تیم را که هدایتش بر عهده کوروش برمک بود با نتیجه 5 بر یک شکست دهد.

در این دیدار ابتدا غلامرضا رضایی در دقیقه 14 و سپس مهاجم حریف در دقیقه 20 دروازه همدیگر را باز کردند تا این دیدار به تساوی کشیده شود.

در نهایت این عباس‌زاده بود که گل دوم و سوم که منجر به پیروزی قرمزپوشان شد را به ثمر رساند و یک گل هم دوباره غلامرضا رضایی به ثمر رساند تا شاگردان دایی به پیروزی 4 بر یک برسند. در ادامه رضایی با به ثمر رساندن یک گل دیگر هت‌تریک کرد.

* بازیکنان اصلی در دیدار مقابل سپاهان 40 دقیقه ریکاوری کردند و بدون اینکه مصاحبه‌ای انجام دهند محل تمرین را ترک کردند.

* مهرداد پولادی، بازیکن مصدوم پرسپولیس زیر نظر پزشکان به تمرین پرداخت.

*در بین نیمه نیز هادی نوروزی از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را به میلاد کمندانی داد.

* 20 هوادار از نزدیک این دیدار تدارکاتی پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردند.

* میثم حسینی از ناحیه پای راست دچار مصدومیتی جزئی شد.

* رضا محمدی دروازه‌بان پرسپولیس در تمرین امروز حضور پیدا کرد اما تمرین نکرد.

* چیزی نمانده بود تا درگیری خانزاده با مهاجم حریف به درگیری فیزیکی منجر شود شود که طرفین پس از گفت‌وگو با یکدیگر این مشکل را حل کردند.

* علی دایی با لباس غیر ورزشی در تمرین امروز حضور داشت و به بررسی رسانه‌ها می‌پرداخت.

* اما نکته جالب تمرین امروز این بود که رئیس کانون هواداران باشگاه فریدونی مسئول خبرنگاران شده بود و برای ورود و خروج آنها به ورزشگاه تصمیم‌گیری می‌کرد.

* در دقیقه 50 بازی علیرضا حقیقی که در ترکیب ثابت بود، جای خود را به امیر عابدزاده داد.

* فیلم بازی پرسپولیس و سپاهان به بازیکنان قرمز‌پوش جهت آنالیز داده شد.

* محمد نوری و حمید علی‌عسگر بدون مشکل در بازی امروز به میدان رفتند. این دو بازیکن بازی با سپاهان را به دلیل مصدومیت از دست داده بودند.

* کارهای ترکیبی پرسپولیس از جناح راست توسط غلامرضا رضایی و پاس‌های خوب محمد نوری در بازی امروز کاملا مشهود بود. همین موضوع باعث شد تا بارها پرسپولیسی‌ها صاحب فرصت‌هایی شوند اما آنها را با بی‌دقتی از دست دادند.

* نیلسون زودتر از سایر بازیکنان در درفشی‌فر حضور پیدا کرد و به تمرین پرداخت.

* با تصمیم کادرفنی تمرین فردای پرسپولیس تعطیل اعلام شد و برنامه تمرینی آنها از روز دوشنبه پیگیری خواهد شد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دکتر صالحی : فعالیت فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس در جهت منافع ملی ورزش است



پرسپولیس نیوز : سرپرست وزارت ورزش و جوانان در دیدار با هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به راهکارهای موجود در جهت استقلال مالی این باشگاه ، فعالیت فرهنگی و ورزشی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در جهت منافع ملی ورزش دانست .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ، دکتر سید رضا صالحی امیری عصر امروز در دیدار با هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ، ضمن تاکید بر جایگاه این باشگاه در ورزش و بویژه فوتبال ایران ، تصریح کرد : تجربه ثابت کرده است که هر زمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حضوری قدرتمند در عرصه رقابت ها داشته اند ، فوتبال ملی نیز توانسته است از اثرات مثبت این حضور بهره لازم را داشته باشد .

وی افزود : فعالیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، ورای رقابت های ورزشی ، در زمینه مسائل فرهنگی نیز بسیار تاثیر گذار است و مسوولان دو باشگاه باید با توجه ویژه به مسائل اخلاقی و فرهنگی ورزش ، زمینه هایی را بوجود آورند تا با حضور پر شور و گسترده جوانان در ورزشگاهها ، هیجانات آنها در محیط ورزش تخلیه شود .

دکتر صالحی در عین حال با اشاره به 4 راهکار مورد توجه وزارت ورزش و جوانان در زمینه استقلال مالی باشگاههایی چون استقلال و پرسپولیس گفت : تشکیل شرکت سهامی عام به گونه ای که 51 درصد سهام از آن مردم و 49 درصد به هواداران و بازیکنان و پیشکسوتان واگذار شود ، اجاره باشگاه از سوی هیات مدیره و مدیر عامل ، توافق با یکی از مجموعه های خصوصی و مالی نظیر بانک ها بعنوان سرمایه گذار باشگاه و واگذاری باشگاه به سرمایه گذاری خصوصی ، چهار راهکاری است که وزارت ورزش و جوانان در زمینه استقلال مالی باشگاهها مورد توجه قرار دارد . در این رابطه نیز از شما اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتظار دارم که با بررسی این راهکارها ، نقطه نظرات خود را جهت تصمیم گیری لازم ، ظرف ده روز آینده با من در میان بگذارید .

سرپرست وزارت ورزش و جوانان ، همچنین توجه به حاشیه ها را آفتی برای ورزش ایران خواند و خطاب به رویانیان مدیر عامل باشگاه ، گفت : از شما انتظار دارم که به حواشی توجه نکنید و صرفا روی مسائل و امور باشگاه متمرکز شوید.

دکتر صالحی تصریح کرد : بی شک اگر به جای توجه به مسائل کلان مدیریتی، وقت یک مدیر صرف توجه به حاشیه ها شود ، مدیریت به روزمره گی دچار خواهد شد که بطور طبیعی ، این مسئله ما را از اهداف کلان ورزش باز می دارد .

این گزارش حاکسیت ، پیش از صحبت های سرپرست وزارت ورزش و جوانان ، اکبری رییس هیات مدیره ، رویانیان مدیر عامل و دیگر اعضای هیات مدیره ، ضمن ارایه گزارشی از وضعیت باشگاه پرسپولیس ، نقطه نظرات خویش را جهت خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس و زمینه های استقلال و خودکفایی مالی باشگاه در میان گذاشتند .



640x426xvezarat.jpg.pagespeed.ic.w3S_0slRQP.jpg

 

lilyrose

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 جولای 2010
نوشته‌ها
4,270
لایک‌ها
8,207
محل سکونت
My Sweet Home
درود عزیزان !

من دیشب پست ندادم چون گفتم عصبانیم و ممکنه فحش بدم و این خیلی بده :دی
ولی با گذشت 24 ساعت از شاهکار قهرمانی ذلیل مرده ، میل به فحش دادن در من از بین نرفته !
ولی خوب که فکر می کنم می بینم که هیچ حرفی و فحشی نمی تونه ادای مطلب کنه :D پس بی خیال فحش ! بعدشم به قول اون بنده خدا توی اون داستانه : هیچ چیزی نمی تونه بی ادبی رو توجیه کنه !

ولی یه چیزی رو دیگه مطمئن شدم : این فصل ما قهرمانیم و خوشبختانه خلافش هم ثابت نمی شه !
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات داوری بازی سپاهان/ روی سخن ما محسن قهرمانی است و بس


xlogo.jpg.pagespeed.ic.iYWd_ROHUe.jpg



پرسپولیس نیوز : باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس درباره اتفاقات داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس در پی اشتباهات عجیب داوری در دیدار پرسپولیس و سپاهان که منجر به 10 نفره شدن پرسپولیس و اعلام پنالتی علیه تیم در دقایق ابتدایی بازی شد و همچنین درباره اظهار نظرهای مربیان و مدیران پرسپولیس برخی اظهارنظر ها و برداشت هایی صورت گرفته که باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به همین دلیل اطلاعیه ای صادر کرد.

در اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آمده است: اشتباه داوری جزئی از فوتبال است. پرسپولیس در دوران مدیریت فعلی و در زمان مربی گری سرمربی کنونی خود نیز با اشتباهات داوری زیادی مواجه بوده است نیازی به ذکر مثال نیست اما تردیدی وجود ندارد که میزان اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس در طی دو سال اخیر بر اساس مستندات موجود به مراتب بیشتر از اشتباهاتی بوده که به نفع پرسپولیس تمام شده. در بازی حساس و مهم پرسپولیس و سپاهان نیز اشتباه بسیار بزرگی رخ داد و به طبع این اشتباه بزرگ اظهار نظرهایی از سوی کادرفنی و مدیریت باشگاه مطرح شد . در این باره ذکر یک نکته مهم را ضروری دیدیم. مدیرعامل ، سرمربی و همه ارکان باشگاه پرسپولیس به جامعه داوری کشور احترام گذاشته و به آن اعتقاد دارد. حتی در مصاحبه دیروز مدیرعامل پرسپولیس با سایت رسمی باشگاه عنوان شده بود که «من به داوران شریف کشورمان که سالم کار می کنند و همه فشارها را تحمل می نمایند تعظیم می کنم و احترام می گذارم» .

همچنین علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس نیز همواره از احترام به داوری سخن گفته و حتی بارها و بارها سعی در آرام کردن فضا و شرایط برای داور داشته و مانع از اعتراض بازیکنان تیم به داوری شده است. بنابراین مدیریت ، کادرفنی و اعضای تیم پرسپولیس هرگز منکر زحمات جامعه شریف داوری کشورمان نشده و سلامت و پاکی کل جامعه داوری را هرگز و هرگز زیر سوال نمی برند. باشگاه پرسپولیس بر این باور بوده و اعتقاد راسخ دارد که احترام و حرمت جامعه داوری کشور باید حفظ شود.

اما روی سخن ما صرفا و صرفا آقای محسن قهرمانی داور بازی پرسپولیس و سپاهان بوده که قضاوت های ایشان به ضرر پرسپولیس سابقه قبلی داشته و تکرار شده است. میزان اشتباهات قهرمانی به ضرر پرسپولیس و ضریب آن به گونه ای بوده که کاسه صبر مدیران ، مربیان و همه دوست داران پرسپولیس را لبریز کرده است. اگر اشتباهات این داور به ضرر پرسپولیس را مرور کنید به این نکته خواهید رسید که قضاوت های ایشان نامتعادل بوده ، رفتارهای نامتعادلی داشته و به پرسپولیس لطمات بسیار زیادی زده است. در فصل گذشته همین داور سه و حتی به گفته بعضی کارشناسان چهار پنالتی محرز پرسپولیس را در دربی و دیدار برگشت مقابل استقلال نادیده گرفت. این نکته ای نیست که ما به آن تکیه کنیم بلکه استناد و تکیه گاه ما در این باره اظهار نظر سه کارشناس برجسته داوری کشور است که برخی از آنها بر روی نادیده گرفته شدن چهار پنالتی و برخی بر روی گرفته نشدن سه پنالتی پرسپولیس در بازی مقابل استقلال صحه گذاشته و روی آن تاکید داشتند. مگر می شود در یک بازی مهم و سرنوشت ساز و حساس سه پنالتی یک تیم گرفته نشود و بعد همین داور در بازی حساس پرسپولیس مقابل سپاهان بیاید و در دقیقه چهار بازی تیم پرسپولیس را 10 نفره کرده ، علیه آن پنالتی اعلام کند و کل معادلات بازی را بر هم ریخته و پرسپولیس را از گرفتن سه امتیاز محروم کرده و به رقیب آن سه امتیاز بدهد. تکرار اشتباهات این داور به ضرر پرسپولیس و رفتارهای نامتعادل موضوع مد نظر مدیریت پرسپولیس و کادرفنی بوده و تاکید می کنیم که باشگاه پرسپولیس به سلامت جامعه داوری اعتماد و اعتقاد کامل داشته و باید حساب باشگاه پرسپولیس با کل جامعه داوری و دیدگاه باشگاه پرسپولیس با این داور را جدا کرد . موضوع مد نظر ما شخص محسن قهرمانی بوده و رفتارهای نامتعادل وی و اشتباهات مکرر او به ضرر پرسپولیس . این داور در سال ها و مقاطع مختلف به ضرر پرسپولیس سوت زده و تمام زحمات و رشته های پرسپولیس را پنبه کرده است ، نمونه آن در سال 85 و نیمه نهایی جام حذفی که این داور با اشتباه خود به ضرر پرسپولیس و به نفع سپاهان اعلام پنالتی کرد و پرسپولیس را از رسیدن به فینال جام حذفی محروم کرد. سوال ما این است ؛ این همه اشتباه از سوی یک داور به ضرر پرسپولیس ، چرا؟! آیا کسی هست به این سوالات پاسخ دهد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] پرسپولیس مظلوم تر از مظلومان

پنالتی گم شده پرسپولیس در هیاهوی بازی سپاهان + فیلم

[/h] پرسپولیس نیوز : صحنه ای در هیاهوی بازی پرحاشیه پرسپولیس و سپاهان اتفاق افتاد که می توانست برای پرسپولیس هم پنالتی باشد.

اتفاقی که می تواند پرسپولیسی ها را نه تنها معترض به شکست ناعادلانه در اصفهان بکند بلکه در شرایطی که بازی یک بر صفر بود می توانست این تیم را به بردن هم امیدوار کند.

در دقیقه 90 مسابقه یک ضربه آزاد برای پرسپولیس بدست می آید که پس از ارسال توپ روی دروازه دو مدافع جلوکشیده پرسپولیس نورمحمدی و حسینی درون محوطه پشت سر هم روی زمین می افتند اما داور دستور به ادامه بازی می دهد.

در نگاه اول ممکن است این طور به نظر بیاید که مدافع سپاهان توپ را زده و خطایی مرتکب نشده اما بارها و بارها این صحنه را فریم به فریم بررسی کردیم و مشخص شد مدافع سپاهان ابداً به توپ ضربه نزده و این رضا نورمحمدی است که زودتر به توپ می رسد ، با زانوی خود به توپ ضربه ای رو به جلو می زند و پس از برخورد با پای مدافع سپاهان توپ کمانه می کند و به بالا می رود.

حرکت مدافع سپاهان و حمله ور شدن با کف پا به سمت توپ ، عدم موفقیت در رسیدن به توپ و سرنگون کردن بازیکن پرسپولیس همراه با قیچی کردن پای او یک بی احتیاطی واضح و یک پنالتی مشخص است که از چشمان داور دور مانده. اگر با ارفاق هم با تیم مدافع برخورد شود حداقل جریمه این بی احتیاطی می تواند یک ضربه آزاد غیرمستقیم از روی خط محوطه شش قدم باشد که تفاوت چندانی با پنالتی ندارد.

مطمئنا از این صحنه در برنامه نود به سادگی عبور خواهد شد چرا که در نگاه اول خطای مدافع مشخص نیست و تنها نیاز به بررسی دقیق و لحظه به لحظه دارد که خبری از آن در این برنامه نیست!

تماشا کنید:






[h=2][/h]


 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
پیروزی پرسپولیس مقابل آلومینیوم / حسینی مصدوم شد، رضایی هت‌تریک کرد


xrezaei.jpg.pagespeed.ic.aB9KX_IOVE.jpg



پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در یک دیداری تدارکاتی با نتیجه 5 بر یک آلومینیوم میناب را شکست داد. تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی با بازیکنان ذخیره خود از ساعت 17 امروز به مصاف آلومینیوم میناب رفت و موفق شد این تیم را که هدایتش بر عهده کوروش برمک بود با نتیجه 5 بر یک شکست دهد.

در این دیدار ابتدا غلامرضا رضایی در دقیقه 14 و سپس مهاجم حریف در دقیقه 20 دروازه همدیگر را باز کردند تا این دیدار به تساوی کشیده شود.

در نهایت این عباس‌زاده بود که گل دوم و سوم که منجر به پیروزی قرمزپوشان شد را به ثمر رساند و یک گل هم دوباره غلامرضا رضایی به ثمر رساند تا شاگردان دایی به پیروزی 4 بر یک برسند. در ادامه رضایی با به ثمر رساندن یک گل دیگر هت‌تریک کرد.

* بازیکنان اصلی در دیدار مقابل سپاهان 40 دقیقه ریکاوری کردند و بدون اینکه مصاحبه‌ای انجام دهند محل تمرین را ترک کردند.

* مهرداد پولادی، بازیکن مصدوم پرسپولیس زیر نظر پزشکان به تمرین پرداخت.

*در بین نیمه نیز هادی نوروزی از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را به میلاد کمندانی داد.

* 20 هوادار از نزدیک این دیدار تدارکاتی پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردند.

* میثم حسینی از ناحیه پای راست دچار مصدومیتی جزئی شد.

* رضا محمدی دروازه‌بان پرسپولیس در تمرین امروز حضور پیدا کرد اما تمرین نکرد.

* چیزی نمانده بود تا درگیری خانزاده با مهاجم حریف به درگیری فیزیکی منجر شود شود که طرفین پس از گفت‌وگو با یکدیگر این مشکل را حل کردند.

* علی دایی با لباس غیر ورزشی در تمرین امروز حضور داشت و به بررسی رسانه‌ها می‌پرداخت.

* اما نکته جالب تمرین امروز این بود که رئیس کانون هواداران باشگاه فریدونی مسئول خبرنگاران شده بود و برای ورود و خروج آنها به ورزشگاه تصمیم‌گیری می‌کرد.

* در دقیقه 50 بازی علیرضا حقیقی که در ترکیب ثابت بود، جای خود را به امیر عابدزاده داد.

* فیلم بازی پرسپولیس و سپاهان به بازیکنان قرمز‌پوش جهت آنالیز داده شد.

* محمد نوری و حمید علی‌عسگر بدون مشکل در بازی امروز به میدان رفتند. این دو بازیکن بازی با سپاهان را به دلیل مصدومیت از دست داده بودند.

* کارهای ترکیبی پرسپولیس از جناح راست توسط غلامرضا رضایی و پاس‌های خوب محمد نوری در بازی امروز کاملا مشهود بود. همین موضوع باعث شد تا بارها پرسپولیسی‌ها صاحب فرصت‌هایی شوند اما آنها را با بی‌دقتی از دست دادند.

* نیلسون زودتر از سایر بازیکنان در درفشی‌فر حضور پیدا کرد و به تمرین پرداخت.

* با تصمیم کادرفنی تمرین فردای پرسپولیس تعطیل اعلام شد و برنامه تمرینی آنها از روز دوشنبه پیگیری خواهد شد.


آفرین بر امید آینده پرسپولیس
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
درود عزیزان !

من دیشب پست ندادم چون گفتم عصبانیم و ممکنه فحش بدم و این خیلی بده :دی
ولی با گذشت 24 ساعت از شاهکار قهرمانی ذلیل مرده ، میل به فحش دادن در من از بین نرفته !
ولی خوب که فکر می کنم می بینم که هیچ حرفی و فحشی نمی تونه ادای مطلب کنه :D پس بی خیال فحش ! بعدشم به قول اون بنده خدا توی اون داستانه : هیچ چیزی نمی تونه بی ادبی رو توجیه کنه !

ولی یه چیزی رو دیگه مطمئن شدم : این فصل ما قهرمانیم و خوشبختانه خلافش هم ثابت نمی شه !

بانو آخرش کار خودتونو کردید که!:happy:
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
درود عزیزان !

من دیشب پست ندادم چون گفتم عصبانیم و ممکنه فحش بدم و این خیلی بده :دی
ولی با گذشت 24 ساعت از شاهکار قهرمانی ذلیل مرده ، میل به فحش دادن در من از بین نرفته !
ولی خوب که فکر می کنم می بینم که هیچ حرفی و فحشی نمی تونه ادای مطلب کنه :D پس بی خیال فحش ! بعدشم به قول اون بنده خدا توی اون داستانه : هیچ چیزی نمی تونه بی ادبی رو توجیه کنه !

ولی یه چیزی رو دیگه مطمئن شدم : این فصل ما قهرمانیم و خوشبختانه خلافش هم ثابت نمی شه !

این طرف فحش براش کمه باید به طور عملی حالیش کرد

خیلی پر رو هست :|
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

مقصر کیست؟

اشتباهات داوری٬ چند سالی است که از معضلات اساسی فوتبال ایران است. در این مساله نمی‌توان هیچ شکی داشت. تاکنون بارها مربیان مختلف به انحای گوناگون٬ داوران ایران را متهم به فساد کرده‌اند. در هیچ‌کدام از این موارد اما٬ سند و مدرکی ارایه نشده است. کسی نمی‌تواند قاطعانه حکم دهد که این مساله عمومیت دارد یا آن‌که به کلی وجود ندارد. اما طبیعتا تا زمانی که سند و مدرک و یا شواهدق اعی در این زمینه وجود نداشته باشد٬ نمی‌توان داوران را به فساد متهم کرد.

319653_heroa-51df7.jpg


اگر مربی٬‌ مدیرعامل یا هر دست‌اندرکار دیگری در فوتبال به فکر ارتقای سطح داوری است٬ به جای آن‌که صرفا یک داور را مورد انتقاد قرار دهد٬‌ باید سیستمی را که داوران را انتخاب می‌کند٬ آن‌ها را آموزش می‌دهد و در نهایت آن‌ها را به جامعه فوتبال معرفی می‌کند٬ بازخواست کند. تاکنون چند بار در خاطر دارید که یک مربی یا مدیر فوتبال٬ پس از پیروزی در یک بازی حساس و از این جهت٬ فدراسیون یا کمیته داوران را مورد انتقاد قرار دهد؟ چه کارهایی تاکنون برای ارتقای سطح داوری کشور انجام شده است؟ و …
 

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,144
لایک‌ها
13,441
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها

nilson

Registered User
تاریخ عضویت
28 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,181
لایک‌ها
827
محل سکونت
Tehran
این داره چیکار میکنه اون زیر ؟! :eek:

انگار بازیکن ما رو میخواد با قیچی برگردون بندازه تو دروازه :دی

من این صحنه رو خوب یادمه ، بازیکن سپاهان قشنگ به قصد ساق پا لگد انداخت !
اینا از نظر قهرمانی پنالتی نیست
یه مطلب هم اضافه کنم : از قهرمانی بیکفایت تر اون کمک داور بود که دهن باز نکرد بگه بازیکن سپاهان اول خطا کرد
حرف های علی دایی هم کاملا تعیید میشه ، این آقااومده بود که یه حرمتی بزنه ، اگه توجه کنید توی صحنه مذکور اصلا صورتش به سمت جناه چپ و جایی هست که میخوان سانتر کنن!

Sent from my HUAWEI G510-0200 using Tapatalk 4
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
این داورها باید برن نسل جدید بیاد
از اول رشوه بگیر بودن
ترکی سالها پیش شاید ده سال همزمان با شروع.لیگ برتر میگفتن ماکسیمادار شده وبرای بچه محلاش خیلی عجیب بود. عادت به رشوه درمونی جز بازنشستگی محترمانه نداره
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
درود عزیزان !

من دیشب پست ندادم چون گفتم عصبانیم و ممکنه فحش بدم و این خیلی بده :دی
ولی با گذشت 24 ساعت از شاهکار قهرمانی ذلیل مرده ، میل به فحش دادن در من از بین نرفته !
ولی خوب که فکر می کنم می بینم که هیچ حرفی و فحشی نمی تونه ادای مطلب کنه :D پس بی خیال فحش ! بعدشم به قول اون بنده خدا توی اون داستانه : هیچ چیزی نمی تونه بی ادبی رو توجیه کنه !

ولی یه چیزی رو دیگه مطمئن شدم : این فصل ما قهرمانیم و خوشبختانه خلافش هم ثابت نمی شه !

تو این پست شما دقیقا هیچ حرفی از پرسپولیس نبود و کاملا یه پست اسپم گونه بود:D
 
بالا