• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

chargahi

Registered User
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2008
نوشته‌ها
381
لایک‌ها
841
ﯾـﻌـﻨـﯽ ﺍﯾـﻦ ﭘﺮﺳـﭙـﻮﻟـﯿـﺲ ﮔـﻨـﺪ ﺯﺩﻩ
ﺑﻪ ﻧﻮﺳـﺘـﺎﻟـﮋﯼ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺑـﭽـﮕـﯽ ﻣﺎ ...!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﯾـﻪ ﺯﻣـﺎﻧـﯽ ﻣﯽ ﮔـﻔـﺘـﯽ " ﺷـﯿـﺶ
ﺗﺎﯾـﯽ " ﻫـﻤـﻪ ﻣـﯿـﺪﻭﻧـﺴـﺘـﻦ ﺑﺎ ﮐـﯽ
ﻫـﺴـﺘـﯽ ، ﺍﻻﻥ ﻣـﯿـﮕـﯽ ﻫـﻤـﻪ
ﺑـﺮﻣـﯿـﮕـﺮﺩﻥ !!
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
و هم قهرمانی در لیگ برتر:)

و هم قهرمانی در جام حذفی و هم بردن دربی برگشت



پرسپولیس : فرمایش دیگه ای ندارید




ما :
1380052496071.gif
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
سلام خدمت آبجی گلم

والا دیشب من خواب دیدم تو کمپ تیممونم جلو سید بودم داشتم باهاش حرف میزدم درمورد قهرمانی نامرد برگشت بهم گفت واسه من که مهم نیست من یه استقلالیم وبرمیگردم به خونم جدی میگم ها!!! انصافا دیشب همین خوابو دیدم

چیزی نیستش شب زیاد چیزی خوردی کابوس دیدی :D
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
برگزاری جلسه فوری در باشگاه پرسپولیس/ شکایت سرخپوشان از باشگاه سپاهان و شجاع خلیل زاده


xakhbar.jpg.pagespeed.ic.-b6UOgCoJq.jpg


پرسپولیس نیوز : مسئولان باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای برای رسیدگی به اتفاقات بازی اصفهان به این نتیجه رسیدند که از شجاع خلیل‌زاده و باشگاه سپاهان شکایت کنند. جلسه ویژه بررسی اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان در باشگاه پرسپولیس با حضور برخی از مسئولان باشگاه برگزار شد، ابتدا در خصوص اظهارات شجاع خلیل‌زاده و تکذیب خطایش روی حسینی و همچنین اظهارات این بازیکن پس از بازی با پرسپولیس بحث شد که مقرر شد در خصوص شکایت از این بازیکن اقدامات لازم انجام شود.

با توجه به اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان و اظهارات شجاع خلیل‌زاده در مورد این بازی و پرسپولیس، مسئولان این باشگاه اظهارات مدافع سپاهان را توهین و جوسازی خواندند و با توجه به تنش‌های به وجود آمده و آغاز اتفاقات ورزشگاه فولادشهر از درگیری او با میثم حسینی، طرح شکایت از این بازیکن را به جریان انداختند و به زودی از مدافع سپاهان شکایت می‌کنند.

همچنین با توجه به گزارش مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر بدرفتاری با هواداران سرخپوش و حتی ضرب و شتم برخی از هواداران پس از بازی با توجه به گزارش برخی از مسئولان تیم مقرر شد که درباره این موضوع نیز مسئولان باشگاه پیگیری و به احتمال فراوان شکایت خود را تنظیم و به فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

تصمیم نهایی در این خصوص ظرف دو یا سه روز آینده گرفته می‌شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
افشاگری رئیس سابق فدراسیون فوتبال/ مصطفوی: قهرمانی چند سال است تخلف می کند/رویانیان در لفافه حرف نزند


200x139xmostafavi.jpg.pagespeed.ic.Qb-l8RJpCX.jpg



پرسپولیس نیوز : رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران گفت: متخلفان فضا را برای تخلفات عمدی داوری باز دیده اند و شاهد چنین اتفاقاتی در داوری هستیم.

داریوش مصطفوی اظهار داشت: وقتی تخلفات عمدی در داوری ذره ذره بیشتر می شود و صدای اعتراض سرمربی و مدیرعامل به گوش کسی نرسید، متخلفان فضا را برای خود باز می بینند و فکر می کنند هر کاری که بخواهند می توانند انجام دهند و کسی جلودار آنها نیست، به همین دلیل شاهد چنین اتفاقاتی در داوری هستیم. مسبب همه این مشکلات فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته داوران هستند چون یک نفر نیست که بتواند در مورد داوری در بین آنها حرف بزند.

وی افزود: زحمات یک باشگاه را با یک سوت که عمدا زده می شود، از بین می برند. تمام این برنامه های تلویزیونی و رسانه ای هم هیچ اثری در کل ماجرا ندارد چون مشکلات و تخلفات داوران بررسی نشده و اعمال نظر نمی شود چون اینها فوتبالی نیستند و نمی دانند پنالتی و آفساید چیست و به همین دلیل مدیران فدراسیون فقط می گویند داور اختیار تام دارد، داور اختیار تام دارد یعنی چه؟ یعنی هر کاری که می خواهد انجام دهد. متأسفم که محسن قهرمانی طی این سال ها در زمین فوتبال این همه اشتباه و تخلف می کند و هیچ اتفاقی نمی افتد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ادامه داد: علیپور اعلام کرده بررسی مدارک دایی و رویانیان 10 روز زمان می برد. علیپور چکاره است که مدارک را بررسی کند؟ ما داوران با شخصیت و بازنشسته ای داریم که می توانند به بهترین شکل چنین کاری را انجام دهند. متاسفانه دپارتمان داوری از یک اصل غلط دفاع می کند و فقط اصفهانیان است که همیشه درست صحبت کرده است. داورانی مثل اصفهانیان و نصیری کمتر پیدا می کنید اما امروز جو داوری ما هم مثل جو مملکت سیاسی شده؛ علیپور چکاره است که مدارک را بررسی کند؟ چرا همه از علیپور می ترسند؟ یا خلاف کار هستند و از علیپور می ترسند و یا نیستند که اگر خلاف کار نباشند، ترسی ندارد چون علیپور که کاری با کسی ندارد.

وی افزود: مدارک رویانیان و دایی را گروه فنی فدراسیون فوتبال زیر نظر علی کفاشیان باید بررسی کنند اما تاج، آیت اللهی و نبی کجا هستند؟ کفاشیان که باید همه کاره فدراسیون باشد، بلد نیست و بقیه هم این کاره نیستند. تخلفات عمدی داوری قبلا بوده، الآن هم هست و در آینده بیشتر خواهد شد چون پول در فوتبال ما به عدالت تقسیم نمی شود و بازیکن بیشتر از سرمربی پول می گیرد و کمک داور کمتر از یک بازیکن نیمکت نشین درجه 2 پول می گیرد.

مصطفوی در پایان گفت: وقتی در فوتبال بودم و کار اجرایی می کردم، به من پیشنهاد نشد که پول بدهم تا بازی را به نفع تیمم رقم بزنند اما رویانیان هم که می گوید از او 60 میلیون تومان خواسته اند، در لفافه حرف نزنند و مدارکش را ببرد تا بررسی کنند. امروز بحث دلالان و شرط بندی در فوتبال زیاد شده و باید کمیته داوران خیلی مراقب باشد و داوران را محرمانه تر انتخاب کند. وقتی یک هفته قبل از بازی اسامی داوران اعلام می شود، این مشکلات به وجود می آید.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
خبر جدید درباره سرمربی سابق پرسپولیس / دنیزلی گزینه سرمربیگری گالاتاسرای


xdenizli-derby.jpg.pagespeed.ic.fvi4VOeqed.jpg



پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق پرسپولیس یکی از گزینه های مسئولان باشگاه گالاتاسرای ترکیه برای هدایت این تیم است.

به نقل از سایت medya365 ترکیه، در شرایطی که فاتح تریم دیگر سرمربی باشگاه گالاتاسرای نیست، نام مصطفی دنیزلی سرمربی سابق پرسپولیس به عنوان یکی از گزینه های هدایت این باشگاه مطرح شده است.

دنیزلی بین سالهای 1990 تا 1992 سرمربی این تیم بود.

نام دنیزلی در شرایطی برای هدایت گالاتاسرای مطرح شده که در سایت ویکی پدیا، روبرتو دی ماتئو به عنوان سرمربی جدید این تیم ترکیه ای معرفی شده است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
سالارکیا: برخی از داخل فدراسیون شیطنت می کنند/ بدون اطلاع داوران با مسئولان باشگاه ها صحبت می کنند


185x120xsalarkia2.jpg.pagespeed.ic.HZd1cELayC.jpg



پرسپولیس نیوز : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت:اگر مسئولان کمیته اخلاق لازم بدانند دوباره به فدراسیون فوتبال می رویم.

محمود سالارکیا درباره اتفاقات مربوط به باشگاه پرسپولیس و محسن قهرمانی عنوان کرد: ما منتظریم کمیته اخلاق این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند. خوشبختانه آقایان هم از اینکه ناپاکی ها از فوتبال دور شود، استقبال می کنند و فکر می کنم ته داستان چیزی دربیاید.

وی ادامه داد: در بین تمام ماجراهای تبانی افرادی سودجو هم هستند که شیطنت می کنند. به عنوان مثال افرادی در فدراسیون هستند که بدون اطلاع داوران با مسئولان باشگاه ها صحبت می کنند و کسی هم نمی داند از طرف چه کسی تماس می گیرند اما اصل موضوع این نیست. ما ادله دیگری نیز داریم که مستند هستند و آنها را به کمیته اخلاق ارائه داده ایم.

سالارکیا در پایان افزود: اگر مسئولان کمیته اخلاق لازم بدانند دوباره به فدراسیون فوتبال می رویم و صحبت می کنیم. ما تا آخر داستان هستیم و منتظریم تا کمیته اخلاق هم بررسی های خود را انجام دهد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
سیدصالحی: خط حمله پرسپولیس بهتر از این می‌شود


220x132xseyedsalehi.jpg.pagespeed.ic.zlcB_JW7x4.jpg



پرسپولیس نیوز : سیدمهدی سیدصالحی می گوید خط حمله پرسپولیس در ادامه فصل بهتر خواهد شد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیمش پیش از دیدار هفته یازدهم لیگ برتر برابر فجرسپاسی اظهار کرد: با صحبت هایی که دایی برای ما انجام داد دیدار با سپاهان دیگر برای ما تمام شد. تمرین های خوبی در این هفته انجام داده ایم و تمام تلاش مان این است که در بازی های آینده با دست پر از زمین خارج شویم.

او ادامه داد: دیگر همه می دانند که در بازی با سپاهان چه اتفاقاتی برای پرسپولیس رخ داد. زمانی که بازیکن ما در دقیقه 2 اخراج شد شوک سنگینی به تیم وارد شد اما بازیکنان ما 93 دقیقه 10 نفره بازی کردند و از جان مایه گذاشتند. تصمیم داور شرایط ما را به هم ریخت و اگر 10 نفره نمی شدیم قطعا نتیجه دیگری رقم می خورد با این حال قسمت اینگونه بود که وضعیت آن بازی به این شکل رقم بخورد.

سیدصالحی درباره عملکرد خط حمله پرسپولیس تا این هفته گفت: درست است که کم گل زده ایم، اما سیستم دفاعی ما خوب کار کرده و به نظر من اول باید گل نخورد و بعد برای گلزنی تلاش کرد. مطمئنا در هفته های آینده بیشتر گل می زنیم و از این نظر هم آمار خوبی ثبت می کنیم.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خود راضی است یا خیر، گفت: من سال گذشته هم که در تراکتورسازی بودم تا این هفته دو، سه گل زده بودم چرا که چند هفته مصدوم بودم. امسال هم تمام تلاشم را کرده ام که از موقعیت های بوجود آمده نهایت استفاده را ببرم. کارشناسان و علی دایی باید درباره من نظر بدهند.

او با اشاره یه اینکه امیدوار است به تیم ملی دعوت شود، گفت: من همه تلاشم را کرده ام و این دیگر نظر کی روش است که من را به تیم ملی دعوت کند یا نه. به هر حال آرزوی هر بازیکنی است که در تیم ملی کشورش بازی کند.

سیدصالحی درباره تعویض خود در ابتدای نیمه دوم بازی مقابل سپاهان گفت: نظر دایی بود که تعویض شوم و اصلا از این بابت ناراحت نیستم. نه تنها من بلکه همه بازیکنان پرسپولیس هنگام تعویض شدن به نظر سرمربی تیم احترام می گذارند. مهم بازی کردن من سیدصالحی نیست بلکه موفقیت پرسپولیس در اولویت است.

مهاجم پرسپولیس درباره دیدار مقابل فجرسپاسی هم گفت: تیم جوانی حریف ماست که مربی بزرگی هم دارد. هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم. باید از بازی های داخل خانه نهایت امتیازها را بگیریم و خود را در بالای جدول نگه داریم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
ترازنامه پرسپولیس و استقلال به وزارت ورزش ارسال شد/ ترازنامه استقلال برگشت خورد


xdarbi.jpg.pagespeed.ic.xku2xzkmT7.jpg



پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس ترازنامه مالی خود را تحویل وزارت ورزش و جوانان داد اما باشگاه استقلال هنوز ترازنامه اصلاح شده‌اش را ارایه نکرده است.

در حالی که چندین ماه از درخواست وزارت ورزش و جوانان برای ارایه‌ی تراز مالی باشگاه‌های سرخابی می‌گذرد، دو باشگاه مربوطه به تازگی اقدام به ارایه ترازنامه مالی خود کردند.

باشگاه پرسپولیس حدود یک ماه قبل گزارش مالی خود را در قالب فرم‌های مورد نظر وزارت ورزش و جوانان ارایه کرده است.

مسوولان باشگاه استقلال نیز صورتهای مالی خود را به وزارت ورزش ارسال کردند اما به دلیل نقص در اطلاعات ارایه شده، ترازنامه دوباره به باشگاه آبی‌پوشان بازگردانده شد تا نواقص را برطرف کنند. مسوولان باشگاه استقلال هم از معاونت مالی و پشتیبانی وزارت ورزش فرصت خواستند تا مستندات و مدارک مربوطه را تکمیل و ارسال کنند.

چند ماه قبل و به دنبال درخواست دیوان محاسبات برای روشن شدن نحوه‌ی هزینه‌کرد باشگاه‌های سرخابی، معاونت مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در نامه‌های جداگانه از مدیران استقلال و پرسپولیس خواست تا صورت حساب و گزارش هزینه‌کرد خود را در قالب فرم‌هایی برای وزارت ارسال کنند که با وجود پی‌گیری چندباره به تازگی آنها اقدام به ارایه ترازنامه مالی خود کردند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
مهدوی‌کیا: مدعیان اتفاقات اخیر باید حرف‌هایشان را ثابت کنند/ تیم دوستی شگفتی‌ساز می‌شود


213x128xmahdavikia5.jpg.pagespeed.ic.zSgj3nImK6.jpg



پرسپولیس نیوز : مهدی مهدوی کیا همان طور که از قبل قول داده بود، کارش را پس از آویختن کفش‌هایش از فوتبال پایه دوباره آغاز کرده است.

کیا که همیشه خود را مدیون علی دوستی مهر می‌داند این روزها دوشادوش مربی سابقش در کنار تیم زیر 17 سال حضور دارد تا این تیم در جام جهانی امارات نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشد. او که این روزها شرایط را برای کمپ تیم ملی نوجوانان در آلمان آماده کرده می‌گوید مسئولان باید توجه بیشتری به این تیم آینده‌دار کنند چرا که تیم دوستی نقش مهمی در آینده فوتبال ایران دارد.

او همچنین با ابراز ناامیدی از بحث‌هایی که این روزها در فوتبال ناپاک در لیگ ایران مطرح می‌شود، می‌گوید اگر واقعا اتفاقی پشت پرده می‌افتد باید با آن برخورد کرد، نه این که تنها با طرح این طور مسائل، نوجوانان و جوانان را نسبت به فوتبال ایران بدبین کرد.

مهدی مهدوی کیا درباره اردوی تیم نوجوانان در آلمان و همچنین اتفاقات بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان صحبت کرد.

* آقای مهدوی کیا اگر موافقید از اردوی تیم نوجوانان در آلمان شروع کنیم؛ اردویی که آقای دوستی مهر گفته اگر ارتباط شما نبود، در اروپا برگزار نمی‌شد و در میان مشکلات مالی فدراسیون سرنوشت این تیم هم مثل سرنوشت تیم ملی بزرگسالان می‌شد.
- یکی، دو ماه پیش با دوستی مهر صحبت کردم. او از این که تیم ملی نمی توانست اردویی داشته باشد، ناراحت بود. می‌گفت که با این شرایط مجبور است تنها تیمش را با انجام چند بازی با تیم‌های داخلی روانه جام جهانی کند و با این تجربه کم، کار در امارات بسیار دشوار خواهد شد. پس از این صحبت‌ها در خلال سفری که به آلمان داشتم، برای برگزاری اردو رایزنی‌هایی را انجام دادم. می دانستم فدراسیون فوتبال به لحاظ مالی با مشکلاتی روبروست بنابراین با کمک یکی از دوستانم به نام دکتر نراقی که تولید کنند مواد غذایی است و همچنین آقای هدایتی و با توجه به ارتباطاتی که خودم داشتم تلاش کردم شرایط را برای برپایی اردو فراهم کنم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و اکنون تیم نوجوانان حریفان خوبی را در آلمان پیش‌رو دارد. این حریفان به لحاظ سنی یک رده بالاتر از تیم نوجوانان هستند و در بوندسلیگای جوانان حضور دارند و با این شرایط فکر می‌کنم تجربه خوبی نصیب نوجوانان کشورمان شود.

* شما مدت‌هاست که در کنار این تیم حضور دارید و اکنون هم در یک اردوی شبانه روزی با این بازیکنان بازی می‌کنید. با توجه به هم گروه‌های ایران شانس این تیم را برای صعود از مرحله گروهی چقدر می دانید؟
- به هر حال دو سال است که این تیم دارد مرتب تمرین می‌کند. کادر فنی‌اش هم کادری زحمت کش و کار بلد است و من خیلی امیدوارم که تیم نوجوانان ایران در جام جهانی شگفتی ساز شود. البته می‌دانم کار خیلی سخت است، اما گروه ایران، گروه بدی نیست. آرژانتین که در فوتبال پایه همیشه سرآمد بوده و نیازی به گفتن ندارد که این تیم از چه قدرتی برخوردار است. اتریش هم شگفتی ساز اروپا شد و پس از حذف آلمان و اسپانیا به جام جهانی آمد. کانادا هم قدرت منطقه‌اش است. من واقعا خیلی امیدوارم که در این گروه تیم ایران شگفتی ساز شده و بتواند از گروه صعود کند.

* آرمینیا بیله‌فلد، دورتموند و ... حریفان نوجوانان ایران در اردوی آلمان هستند و این حتما به تیم ملی کمک می‌کند.
- قطعا همین طور است. فکر می‌کنم این بازی‌ها آزمایش بسیار خوبی برای نوجوانان ما خواهد بود. سطح این بازی‌های دوستانه فکر می‌کنم از جام جهانی هم بالاتر باشد، چرا که نوجوانان ما باید با تیم‌هایی بازی کنند که به لحاظ سنی یک رده از آنها پایین‌تر هستند.

* شما کماکان تصمیم ندارید در جام جهانی روی نیمکت تیم نوجوانان بنشینید؟
من علاقه زیادی به علی دوستی مهر و کادرش دارم و دوست دارم هر کاری که از دستم بر می‌آید برای این تیم انجام دهم. به همین خاطر قرار است در جام جهانی نوجوانان در کنار علی دوستی مهر باشم. به هر حال فکر می‌کنم این تیم نقش مهمی در آینده فوتبال ایران بازی کند و امیدوارم پس از این که این تیم از اردوی آلمان برگشت مسئولان توجه بیشتری به این تیم کنند، چرا که این تیم نماینده ایران در جام جهانی امارات خواهد بود.

* حتما در جریان اتفاقات فوتبال ایران هستید. بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان بحث‌های زیادی درباره ناپاک بودن لیگ برتر مطرح شده. سوالی که اینجا وجود دارد این است که شما پس از چند سال حضور در لیگ ایران واقعا با چنین مسائلی روبرو شده بودید یا خیر؟
- متاسفانه اخبار جالبی از فوتبال ایران به گوش نمی رسد، به جای این که زیبایی‌های فوتبال به مردم نمایش داده شود، بحث‌هایی مطرح می‌شود که معلوم نیست آخر و عاقبتش چه می‌شود. همه جای دنیا تلاش می‌کنند زیبایی‌های فوتبال رسانه‌ای شود و اگر مشکلی وجود دارد از مراجع قانونی وارد می‌شوند، اما اینجا برعکس است و فقط بحث‌هایی درباره آلودگی فوتبال مطرح می‌شود. اگر این بحث‌ها واقعا وجود دارد باید راهکار ارائه شود و تنها صرف مطرح کردن این صحبت‌ها چیزی به فوتبال اضافه نمی‌کند، تنها نوجوانان و جوانان زیادی که به فوتبال علاقمندند از این رشته دلسرد می‌شوند.

* به نکته خوبی اشاره کردید. واقعا اگر قرار است تنها این بحث‌ها رسانه‌ای شود و آخر و عاقبت با سرپوش گذاشتن بر روی اتفاقات بد و ناپاکی‌ها همه چیز عادی جلوه کند، این فوتبال است که ضرر می‌کند.
- اگر اتفاق می‌افتد و بحثی مطرح می‌شود باید تا آخر مسائل را دنبال کرد و کسانی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند باید صحبت‌هایشان را ثابت کنند. در سال 2003 ما در آلمان با چنین مساله‌ای برخورد کردیم و بعد از یک بازی در رختکن به داوری اعتراض کردیم و اعلام کردیم داوری طبیعی نبوده است. مدیر باشگاه پس از این صحبت‌ها به شدت به ما حمله کرد و گفت شما می‌خواهید بهانه تراشی کنید. اما پس از چند ماه ثابت شد که آن داور مشکل داشته و بعد از آن، اتفاقی که افتاد این بود که آن داور بازداشت شد و دورانی را در زندان بسر برد. من می گویم اگر واقعا مشکلی وجود دارد و کسی مدرک و سندی دارد باید با ارائه آن حرفش را ثابت کند تا مراجع ذیصلاح با فرد متخلف برخورد کند.

* حالا جدا از بحث‌هایی که مطرح شده نظر شما درباره آن صحنه بحث برانگیز چیست؟
- صحنه تلویزیون نشان می‌دهد که ابتدا مدافع سپاهان خطا کرده است، اما این که حالا دید داور بد بوده یا صحنه را ندیده، نمی‌شود قضاوت کرد. این داور است که باید درباره صحنه ای که سوت زده حرف بزند، اما از نگاه دوربین تلویزیونی آن صحنه خطای بازیکن سپاهان بوده و داور اشتباه کرده است.

* چقدر به پرسپولیس این فصل امیدوارید؟
- پرسپولیس تا اینجای کار خیلی خوب نتیجه‌ گرفته. در سه، چهار سال گذشته هیچ وقت شروع پرسپولیس خوب نبوده، اما امسال شرایط متفاوت است. از ابتدا پرسپولیس در بالای جدول حضور داشته است. امیدوارم بتواند خودش را همچنان بالای جدول نگه دارد.

* هفته‌ پیش شما با رویانیان جلسه داشتید و در پایان او اعلام کرد که شما گفته‌اید راضی نیستید که در شرایط مالی موجود پرسپولیس برای برگزاری خداحافظی دچار زحمت شود.
- ماه‌ها منتظر بودیم که ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و چه نتیجه‌ای به دست می‌آید. من هم اعلام کردم که نیازی به این بازی خداحافظی ندارم و نمی‌خواهم به خاطر برگزاری بازی خداحافظی‌ام پرسپولیس یا سازمان دیگر با موانع مالی روبرو شود. به هر حال تصمیم گرفتم که خودم در آلمان یک بازی آبرومند در حد مسائلی که در تیم ملی و هامبورگ داشتم برگزار کنم و بازی خداحافظی من در هامبورگ خواهد بود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دربی نوجوانان روز جمعه در مرغوبکار


xlogo2.JPG.pagespeed.ic.FAmbIgcnSo.jpg



پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس روز جمعه این هفته به مصاف تیم استقلال می‌رود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، این بازی از ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه مرغوبکار انجام خواهد شد، در حالی که هر دو تیم 10 امتیازی هستند.

رحیم یوسفی سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس درباره شرایط تیم خود اینگونه توضیح می‌دهد؛ در حالی برای این بازی می‌رویم که بر خلاف استقلال، یکی از اصلی‌ترین بازیکنان ما یعنی دفاع آخرمان همراه تیم ملی نوجوانان حضور دارد و ما را همراهی نخواهد کرد. با این وجود برنامه داده‌اند که بازی دربی را انجام بدهیم. علاوه بر این، در بازی قبل نیز دو بازیکن ما یعنی مولایی و گل‌محمدی را هم با اخطار روبرو کردند که این بازی را از دست دادند.

وی ادامه داد: با تمام این اوصاف با انگیزه و هدف پیروزی به میدان می‌رویم، هر چند که با توجه به برگزاری بازی در مرغوبکار و پاره‌ای مسائل جانبی، نگرانی‌هایی وجود دارد ولی ما سال قبل هم می‌توانستیم استقلال را ببریم. در آن بازی، دو بر صفر جلو بودیم که نیمکت استقلال جو بازی را به هم ریخت و بعد از یکسری فعل و انفعالات، بازی دو بر دو مساوی شد. جالب اینکه پس از بازی، داور برای ما گزارش رد کرد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
صادقیان: اتفاقات اصفهان ما را متحدتر کرد


197x132xsadeghian.jpg.pagespeed.ic.jqdS6XqXFN.jpg



پرسپولیس نیوز : هافبک هجومی [SUB]تیم فوتبال[/SUB] پرسپولیس گفت: آقای دایی و بسیاری دیگر به ما گفته بودند، هر قدر به صدر جدول نزدیک بشویم، مشکلات بیشتری برای ما بوجود می‌آید و این را در اصفهان به خوبی درک کردیم. حالا همان اتفاقات باعث شده تا ما متحدتر از قبل بشویم. پیام صادقیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: خیلی‌ها می‌گویند ما نباید 10 نفره به مشکل می‌خوردیم اما در بازی با سپاهان در زمان و در شرایطی یک بازیکن را از دست دادیم که تاثیر روحی و روانی آن سنگین بود. با این وجود عقب هم نکشیدیم و حمله کردیم اما نشد که گل را جبران کنیم. از سوی دیگر بازیکنی از ما اخراج شد که باعث ایجاد تغییرات زیاد در زمین بویژه در خطوط جلو شد که این مساله شرایط را سخت‌تر کرد.

وی ادامه داد: آن بازی گذشت، هر چند تبعات آن تا روز آخر لیگ باقی می‌ماند. به هر حال ما دیگر به بازی‌های بعدی خودمان فکر می‌کنیم. قبل از این خیلی‌ها بویژه آقای دایی می‌گفتند که باید مراقب باشیم چون هر قدر به صدر جدول نزدیک‌تر بشویم مشکلات بیشتری برای ما بوجود می‌آورند و همه ما این مساله را در اصفهان تجربه کردیم.

هافبک خوش تکنیک پرسپولیس خاطرنشان کرد: آنچه در این بازی برای ما بوجود آوردند روح و روانمان را آزرده کرد اما باعث شد اتحادی که وجود داشت، خیلی بیشتر شود و بچه‌ها انگیزه زیادی پیدا کردند تا با بازی‌های بهتر و قوی‌تر از موانعی که بوجود خواهد آمد بگذرند.

صادقیان تصریح کرد: فاصله ما با صدر جدول پنج امتیاز شد اما مصمم هستیم آن را در پنج بازی بعد جبران کنیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
بازدید مسوولان و مربیان پایه باشگاه از مدارس فوتبال پرسپولیس در قم


214x143xmiddle.jpg.pagespeed.ic.sJIXxQPm-i.jpg



پرسپولیس نیوز : مسوولان و مربیان پایه باشگاه پرسپولیس در سفر به قم از مدارس فوتبال پرسپولیس در این شهر بازدید کردند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، مسوولان و مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس در راستای راه‌اندازی مدارس فوتبال باشگاه پرسپولیس در استان‌ها، شهرستان‌ها و کلیه نقاط کشور و خارج از کشور، در سفر به قم از مدارس فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در قم بازدید کردند.

مسوولان باشگاه پرسپولیس به همراه رحیم یوسفی و مرتضی فنونی‌زاده، سرمربی و مربی تیم فوتبال نوجوانان راهی قم شدند. در این سفر ضمن بازدید از زمین تمرین و امکانات و تجیهزات مدارس فوتبال پرسپولیس در قم، مسوولان باشگاه و مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس دیداری با مدیران، مربیان، بازیکنان و خانواده‌های فوتبال‌آموزان داشتند.

مدیر مدارس فوتبال پرسپولیس در قم در خصوص تاسیس و فعالیت این مدارس گفت:از سال 1389 استارت فعالیت مدارس فوتبال به همت هیات فوتبال استان که بنده نیز در سمت مسوول کمیته جوانان استان بودم، زده شد. در آن زمان، بنده مدرسه فوتبال شخصی داشتم که با همت مسوولان و خانواده‌ها توانستیم بچه‌های رده سنی زیر 12 تا 14 سال را دور هم جمع کنیم و پس از آن به عنوان مدارس فوتبال باشگاه پرسپولیس در استان قم فعالیت کنیم.

وی افزود: این مجموعه حاصل سه سال تلاش دائمی و استعدادیابی از تمام نقاط مختلف استان شامل؛ روستاهای قم و مناطق مختلف بود که به حمدا... با حضور خانواده‌ها و مربیان جوان و تحصیل کرده‌ای که تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی دارند، ایجاد شد.

رضایی تصریح کرد: مدارس فوتبال پرسپولیس در قم در حال حاضر به طور میانگین 200 فوتبال‌آموز دارد و ما شاهد حضور گسترده این گروه‌های سنی بودیم اما به دلیل اینکه بیشتر به دنبال کیفیت بودیم تا کمیت، این تعداد را حفظ کردیم. الان حدود 50 تا 60 بازیکن نخبه در سطح 12، 13 و 14 سال داریم. در حال حاضر 22 بازیکن زیر 12 سال، 25 بازیکن زیر 13 سال و حدود 27 بازیکن زیر 14 سال در لیگ استان در مسابقات رسمی به میدان می‌روند. دو تیم زیر 13 سال و زیر 14 سال هم در لیگ استان داریم و بدلیل عدم برگزاری مسابقات زیر 12 سال، ما تصمیم گرفتیم مسابقات این رده را به صورت فستیوال و رفت و برگشت برگزار کنیم.

مدیر مدارس فوتبال پرسپولیس در قم خاطرنشان کرد: تیم‌های رده سنی 13 و 14 سال پرسپولیس در قم در لیگ استان حضور دارند و نتایج فوق‌العاده و در خور شأن نام پرسپولیس را کسب کرده‌اند و توانسته‌ایم تا اینجای کار موفق ظاهر بشویم و امیدواریم در ادامه مسیر نیز بتوانیم با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس شاهد رشد این بازیکنان و حضور آنها در لیگ برتر کشور باشیم.

رضایی در ادامه گفت: نگاه ما به آینده و ایجاد مسیری حرفه‌ای است تا بتوانیم به نحوی به فوتبال پرسپولیس، استان و تیم‌های باشگاهی و ملی کشورمان خدمت کنیم. هدف ما این است که بتوانیم به کمک کارشناسان، خانواده‌ها، پیشکسوتان و مربیان برجسته دارای مدارک بین‌المللی، نقاط ضعف خودمان را رفع و آینده درخشانی را برای نخبه‌های فوتبال کشورمان ایجاد کنیم.

مدیر مدارس فوتبال پرسپولیس در قم در مورد زمین تمرین فوتبال آموزان افزود: زمین چمن با کیفیت مجموعه ورزشی پردیس با همکاری آقای فخاری که از علاقمندان و دوستداران فوتبال هستند، در اختیار ما قرار داده شده تا فوتبال آموزان دچار مشکل نشوند.

رضایی همچنین در خصوص حضور و بازدید مسوولان باشگاه و مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس از مدارس فوتبال شهرها و استان‌ها نیز گفت: حضور نمایندگان باشگاه و سردار رویانیان در مدارس فوتبال شهرستان‌ها باعث افزایش روحیه برای عوامل اجرایی مجموعه، مسوولان، مربیان، خانواده‌ها و بویژه فوتبال‌آموزان می‌شود. وقتی کلیه این عوامل مشاهده می‌کنند که عملکرد کاری‌شان زیر ذره‌بین است، با دلگرمی، انگیزه و اشتیاق خاصی فعالیت خود را دنبال می‌کنند. امیدواریم در مراحل بعدی این بازدیدها، شاهد حضور سردار رویانیان که قم را شهر خودشان می‌دانند و واقعا هم همینطور است، آقای منتقمی، آقای استیلی و دیگر پیشکسوتان باشیم.

رضایی در مورد تعامل با تیم‌های پایه پرسپولیس گفت: آقایان یوسفی و فنونی‌زاده از ما دعوت کردند تا یک تیم را به تهران بیاوریم و دیداری دوستانه با تیم‌های پایه پرسپولیس داشته باشیم که این اقدام نشان‌دهنده توجه باشگاه پرسپولیس به استعدادهای سایر شهرها و استان‌ها خواهد بود. ضمن اینکه این مجموعه شش بازیکن ملی‌پوش دارد و قرار است چند بازیکن ما در تیم‌های پایه پرسپولیس حضور یابند.
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
کمیته انضباطی کارت قرمز بازیکن پرسپولیس را زرد اعلام کرد - Tabnak.IR | تابناك
این کارت زرد رو هم به خاطر لگدی که زد نگه داشتن ولی بازم دمشون گرم نگفتن بازی تموم شدست کاری از دست ما بر نمیاد

هیچ تاثیری تو بازی کردن حسینی نداره چه فایده؟بازم میثم حسینی توی بازی با فجر غایبه
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
این بازیکن اف.سی سئول اسمش چی بود ؟! دامیانوویچ ؟

سردار ! ما می خوایمش
155fs198954.gif

همین بازیکنای خودمون اگه درست بازی کنن بهتر ازین خارجی ها هستن
فقط صبر کنین ببینین نیم فصل دوم عالیشاه و صادقیان و خلعتبری چیکار میکنن:)
 
بالا