• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
نامه سرپرست باشگاه پرسپولیس مهدی تاج/ رفتار نیمکت نشینان و هواداران پرسپولیس جای تقدیر داشت


218x131xshirini.jpg.pagespeed.ic.wAPtDRLPW8.jpg



پرسپولیس نیوز: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با ارسال نامه ای خطاب به رئیس سازمان لیگ حرفه ای ایران، خواهان توجه به رفتار خویشتندارانه نیمکت نشینان و هواداران پرسپولیس در بازی با سپاهان شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این نامه که توسط سعید شیرینی برای مهدی تاج ارسال شد چنین آمده است:

برادر گرامی : جناب آقای مهدی تاج

ریاست محترم سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران

با سلام و ادای احترام

نظر به اینکه در دیدار حساس اخیر سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران اشتباه عجیب محسن قهرمانی داور مسابقه، از یک سو احساسات و علایق میلیونی و پرشور باشگاه پرسپولیس و از سوی دیگر عدالت فوتبال را خدشه دار کرد و با عنایت به این نکته که تماشاگران فهیم و با بصیرت پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و افراد حاضر بر روی نیمکت پرسپولیس، علی رغم این ظلم آشکار، خویشتن داری کرده و اجازه ندادند اتفاق ناگواری به وقوع بپیوندد انتظار می‌رفت، این رفتار تحسین بر انگیز هواداران و دست اندرکاران این باشگاه دیده شده و تقدیری صورت پذیرد. به هر حال امیدواریم این درخواست که به طور حتم دغدغه حضرتعالی وسایر دوستان در سازمان لیگ نیز به شمار می رود با دید مثبت مورد بررسی قرار بگیرد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
نبی: تکلیف شکایت پرسپولیس از قهرمانی تا دو هفته دیگر مشخص می‌شود/ مهدوی‌کیا بدون اطلاعات دقیق صحبت کرد


201x144xnabi.jpg.pagespeed.ic.Ri6i7VIjhX.jpg


پرسپولیس نیوز : دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال تا ۲ هفته دیگر در مورد بحث پیش آمده در مورد داوری‌های لیگ برتر و موضوع پرسپولیس و محسن قهرمانی تصمیم‌گیری می‌کند. مهدی محمدنبی درباره مباحث مطرح شده پیرامون وضعیت داوری فوتبال و جلسه روز گذشته با مسئولان پرسپولیس اظهار داشت: این جلسه در فدراسیون برگزار شد و رویانیان و علی دایی مطالبی را شفاهی و مستنداتی را به صورت کتبی به فدراسیون فوتبال ارائه دادند. هیئت رسیدگی به تخلفات و فدراسیون درباره شواهد و حقیقت موضوع تحقیق خواهد کرد و به این موضوع تا 2 هفته آینده رسیدگی و تکلیف آن مشخص خواهد شد.

وی افزود:‌ فردا (چهارشنبه) قرار است نشستی با حضور محسن قهرمانی در فدراسیون فوتبال تشکیل شود تا صحبت‌های او را هم بشنویم و در نهایت هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای در این باره به جمع‌بندی برسد.

نبی درباره موفقیت تیم فوتبال ساحلی ایران و صعود به مرحله دوم جام‌جهانی تاکید کرد: به تمامی اعضای تیم فوتبال ساحلی خسته نباشید می‌گویم. خوشبختانه سرمایه‌گذاری خوبی روی این تیم صورت گرفت و حاصل آن قهرمانی در المپیک آسیایی چین و کسب قهرمانی آسیا به همراه به دست آوردن سهمیه جام‌جهانی بود. پس از آن اردوهای خوبی برای تیم ساحلی پیش‌بینی و با پشتیبانی کامل این تیم به تاهیتی اعزام شد. از حسین هدایتی که برای اعزام تیم فوتبال ساحلی به جام‌جهانی کمک بلاعوضی انجام داد تقدیر و تشکر می‌کنم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره بازی فردای تیم ساحلی ایران با روسیه گفت: در بازی با روسیه نیز بازیکنان ایران همانند دیدارهای قبلی خود انگیزه بالایی را دارند و می‌توانند با شکست دادن روسیه به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کنند و در تاریخ فوتبال کشور موفقیت دیگری را رقم بزنند.

نبی درباره سال موفق فوتبال ایران در عرصه‌های مختلف گفت: خوشبختانه این موفقیت‌ها حاصل کار گروهی در فدراسیون فوتبال، باشگاه‌ها و هیئت فوتبال استان‌ها بوده و ما برای 18 تیم ملی که تحت نظر فدراسیون هستند برنامه‌ریزی کاملی را انجام دادیم. اگر این موفقیت‌ها تنها برای یک تیم ما اتفاق می‌افتاد می‌شد آن را حاصل اتفاق و شانس دانست اما فکر می‌کنم اکنون تمام جامعه ما به درستی متوجه شدند که موفقیت‌های فوتبال ایران اتفاقی نبوده و حاصل کار منسجم بوده و به لطف خدا این نتایج خوب را سبب شده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در تشریح وضعیت تیم نوجوانان ایران ابتدا به واکنش در مورد صحبت‌های مهدوی‌کیا در برنامه تلویزیونی 90 گفت:‌ می‌دانم که مهدوی‌کیا به علی دوستی‌مهر ارادت قلبی دارد و حضور او به لحاظ روحی در کنار ملی‌پوشان نوجوان بسیار مفید است و به همین دلیل از او تشکر می‌کنم اما اساسا تیم نوجوانان از زمانی که در مسابقات آسیایی حضور داشت و توانست سهمیه جام‌جهانی را کسب کند برنامه‌های منظم اردویی و دیدارهای تدارکاتی داخل و خارج از کشور را داشته است.

نبی تاکید کرد: تاکنون نزدیک به 2،3 میلیارد برای برنامه‌های آماده‌سازی تیم نوجوانان هزینه شده و ما قبل از اردوی آلمان یک اردو در ایتالیا برای تیم نوجوانان در نظر گرفته‌ بودیم. قرار بود 2،3 هفته مانده به جام‌جهانی تیم‌های نوجوانان مراکش و تونس به جزیره کیش یا بندرعباس بیایند و با تیم نوجوانان ایران بازی کنند که دوستی‌مهر این پیشنهادها را نپذیرفت و خودش تشخیص داد اردوی آلمان برای نوجوانان بهتر است و قبل از اردوی آلمان نیز تیم ایران یک اردوی خوب را در بلاروس پشت سر گذاشته بود.

وی افزود: برداشت من از صحبت‌های مهدوی‌کیا این بود که اطلاعات او کافی نیست و زمانی که اطلاعات کافی نداریم باید در اظهارنظرهای خود دقت کنیم. از مهدوی‌کیا به خاطر آنکه در برپایی اردوی آلمان کمک کرد تشکر می‌کنم اما امیدوارم برای اظهارنظر تمامی جوانب دیده و صحبت‌ها با مطالعه کامل انجام شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در مورد دعوت از دانیال داوری و مسعود شجاعی به تیم ملی فوتبال گفت:‌ ما همچنان منتظر بازگشت کارلوس‌ کی‌روش به ایران هستیم تا فهرست بازیکنان تیم ملی را از او بگیریم و هنوز فهرست کی‌روش را برای بازی با تایلند دریافت نکردیم.

نبی درباره پیگیری بازگرداندن یک میلیون دلار پول بلوکه شده فدراسیون ایران در آمریکا نیز گفت: وکیل بین‌المللی فدراسیون فوتبال این موضوع را پیگیری می‌کند و در این زمینه مکاتباتی را با کنفدراسیون فوتبال آسیا و اوفاک یا همان وزارت خزانه‌داری آمریکا انجام داده‌ایم چرا که از یکی دو سال پیش پرونده درخواست ایران برای بازگشت این پول در وزارت خزانه‌داری آمریکا مفتوح شده و وکیل ما پیگیر این موضوع است تا بتوانیم به امید خدا پول بلوکه شدن فدراسیون فوتبال را بازگردانیم.

وی درباره اظهارات منتشرشده به نقل از کفاشیان درباره برگزاری اردوی تیم ملی در برزیل و بازی با آمریکا در اسفندماه تصریح کرد: من در جریان چنین موضوعی قرار ندارم اما اگر این صحبت‌ها از سوی کفاشیان صورت گرفته باشد حتما صحت دارد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره تمدید مرخصی کی‌روش گفت:‌ با توجه به درخواست این مربی با تمدید مرخصی موافقت کردیم و کی‌روش چهارشنبه آینده به تهران خواهد آمد.

نبی درباره وضعیت تیم زیر 22 سال و اینکه قرار است اردوهای این تیم همزمان با اردوهای تیم بزرگسالان تشکیل شود اظهار داشت: بله، به همین شکل است و طبق توافقی که میان فدراسیون فوتبال ایران و عمان صورت گرفته 2 دیدار دوستانه میان تیم زیر 22 سال 2 کشور برگزار خواهد شد.

وی درباره حمایت‌های فدراسیون فوتبال از نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز تاکید کرد: جلسات خوبی را با فتح‌الله‌زاده و امیری داشتیم و توانستیم بعد از این جلسات در بخش بین‌الملل این فدراسیون کارهای مثبتی را در جهت پشتیبانی از استقلال انجام دهیم. تصور می‌کنم نماینده ایران فردا بتواند تیم کره‌ای را شکست دهد و با کسب موفقیت در بازی برگشت که در تهران خواهد بود به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود باشگاه استیل آذین بدهی‌های خود را تسویه کرده و این موضوع در برخی برنامه‌های تلویزیونی نیز مورد بحث قرار گرفته گفت: جا دارد از هدایتی که مدتی در فوتبال بوده و همچنان هم حضور دارد تشکر کنم. در واقع هدایتی به فوتبال کمک کرده و فوتبال کمکی به او انجام نداده است.

نبی افزود: من و کفاشیان جلساتی را هدایتی داشتیم و از زحمات او تقدیر و تشکر کردیم چرا که در چند سال اخیر او در فوتبال بسیار تاثیرگذار بوده و با کمک‌‌های بلاعوض خود به باشگاه‌های مختلف کمک کرده است. در مورد باشگاه استیل‌آذین نیز باید بگویم برخلاف باشگاه هایی که به سیستم دولتی وابسته هستند و بدهی های خود را تسویه نکرده‌اند، این باشگاه خصوصی بدهی های خود را تسویه کرده و من در این زمینه از کمیته انضباطی نیز استعلام گرفتم که آنها تائید کردند بدهی‌های این باشگاه تسویه شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی، دو پرونده‌ مفتوح نیز وجود دارد که در حال حاضر در مرحله رسیدگی است. به هر صورت شرایط فوتبال ما باید به گونه‌ای باشد که افرادی که از بخش خصوصی در آن فعالیت می‌کنند بتوانند زمینه‌ساز اتفاقات خوبی در فوتبال ایران شوند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره بحث اسپانسر فدراسیون گفت:‌کفاشیان همچنان پیگیر این موضوع است و هنوز خبر تازه‌ای به دست من نرسیده است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پرسپولیس در اولین بازی جام حذفی میزبان شد


220x146xteam.jpg.pagespeed.ic.AnsFsCjFyN.jpg



پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار جام حذفی میزبان تیم پدیده مشهد است.

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار خود در جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی باید به مصاف پدیده مشهد برود که این تیم مشهدی در اولین دیدار خود میزبان بوده است پرسپولیس در دیدار با این تیم در جام حذفی میزبان است. پدیده مشهد در اولین دیدار باید با شهرداری اردبیل بازی می‌کرد که شهرداری اردبیل به مشهد نرفت و پدیده مشهد به این مرحله صعود کرد.

تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در جام حذفی باید به مصاف کاسپین قزوین برود که برای تعیین میزبانی این مسابقه تا دقایقی دیگر قرعه‌کشی انجام می‌شود.

اصغر زمانی سرپرست تیم کاسپین قزوین در گفت‌وگو با فارس، گفت: باید بین ما و استقلال قرعه‌کشی شود تا مشخص شود کدام تیم میزبان خواهد بود ما در دیدار اول خود مقابل شهدای ارتش اصفهان میهمان بودیم که 4 بر صفر این تیم را شکست دادیم.

وی ادامه داد: در صورتی که میزبان استقلال شویم بازی ما با استقلال در ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
زمان برگزاری جام حذفی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی مشخص شد


210x133xhazfi3.jpg.pagespeed.ic.LcSA-ExM4j.jpg



پرسپولیس نیوز : در مراسم قرعه‌کشی جام حذفی زمان برگزاری مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی مشخص شد.

مراسم قرعه کشی جام حذفی برای مرحله یک شانزدهم نهایی که با حضور تیم های لیگ برتری است، از ساعت 14 در سازمان لیگ آغاز شده است.

در این جلسه مشخص شد که بازی های جام حذفی در این مرحله در دو تاریخ اول و هفتم آبان برگزار می شود.

قرعه کشی مسابقات هنوز آغاز نشده است.

باشگاه استقلال امروز در این جلسه نماینده ای ندارد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
تمرین پرسپولیس، امروز پشت درهای بسته


211x141x22.jpg.pagespeed.ic.j-ii1PMwwh.jpg



پرسپولیس نیوز : تمرینات پرسپولیس از امروز تا بازی با فجر سپاسی پشت درهای بسته انجام خواهد شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولس و بنا بر اعلام مسئولان تیم، باتوجه به اینکه طبق رسم معمول تمرینات تیم دو روز مانده به هر بازی پشت درهای بسته انجام می‌پذیرد. سرخپوشان امروز و فردا بدون حضور تماشاگران و نمایندگان رسانه‌های گروهی، تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

پرسپولیس از ساعت17 و 20 دقیقه روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال فجر سپاسی خواهد بود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پنجعلی:از سرپرستی رضا شاهرودی خبری ندارم/وجدان های بیدار درباره قهرمانی قضاوت کنند


210x135xpanjali.jpg.pagespeed.ic.QUu5eSQ3Gs.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیر تیم پرسپولیس گفت:امیدوارم وجدان های بیدار درباره قهرمانی قضاوت داشته باشند.

محمد پنجعلی درباره اتفاقات رخ داده در برنامه 90 دوشنبه شب عنوان کرد:من متقدم قضاوتی که شد همه چیز را نشان می دهد.به نظر من هم یک یک مساله ای بوده است و کار قهرمانی فقط اشتباه داوری نبود.

وی ادامه داد:قهرمانی هرگز صحنه را ندید و از کمک خود هم در این باره سوال نکرد.او نباید به حسینی کارت قرمز می داد.نهایت جریمه ای که برای حسینی می توانست در نظر گرفته شود،کارت زرد بود.من شخصا هرگز علاقه ای ندارم به داوران تهمت بزنم اما با این اتفاقات و حرف و حدیث ها همه به شک افتاده اند.

مدیر تیم پرسپولیس درباره اینکه در سالهای دهه 60 بهمن بهلولی داوری بوده است که به نظر بسیاری به طور واضح به نفع سرخپوشان سوت می زده و به همین دلیل باید گفت او هم به سمت پرسپولیس غش می کرده گفت:اینطورها نیست.زمانه عوض شده است.همان زمان هم ما داوری داشتیم که تماشاگران به او لقب تاج ابوالحسن را داده بودند از بس که به نفع استقلال سوت می زد.بنابراین باید شرایط روز را دید.قهرمانی سال گذشته هم پنالتی واضح را برای پرسپولیس در دربی نگرفت.بنابراین تداوم اشتباهات نگاهها را عوض می کند.امیدوارم وجدان های بیدار درباره قهرمانی قضاوت داشته باشند.

پنجعلی درباره این شایعه که به رضا شاهرودی پیشنهاد شده است سرپرست تیم پرسپولیس شود گفت:من درباره نام ها نمی توانم اظهانظر کنم.تغییرات در هر جایی ممکن است رخ بدهد و شاید یک روز به خود من هم گفتند دیگر نباید بیایی.البته اسم رضا شاهرودی را در این باره نشنیده بودم و از بحث سرپرستی او خبری ندارم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
بنگر: در جهنم آزادی منتظر سپاهان هستیم/ دایی و رویانیان تا آخر این داستان را می روند


217x143xbengar2.jpg.pagespeed.ic.bSinjKi42n.jpg



پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بازیکنان تیممان خواهش می کنم دیگر درباره مسایل داوری صحبت نکنند.

محسن بنگر اظهارداشت: بعد از بازی با سپاهان اتحاد خوبی بین بازیکنان و هواداران پرسپولیس ایجاد شده است. اتفاقات بازی با سپاهان و مظلوم واقع شدن پرسپولیس باعث نزدیک شدن همه ما شده است.

وی درخصوص عملکرد محسن قهرمانی افزود: صحنه ای که روی ان این همه بحث شده واقعا صحنه ای بحث برانگیز و الکی بود. شخصا از بازیکنان خواهش می کنم دیگر درباره این موضوع حرف نزنند. تیم ما مربی مثل دایی و مدیرعاملی مثل رویانیان دارد که خودشان تا آخر این موضوع را پیگیری می کنند. من خیلی به پیام گفتم این حرفها را نزن. اگر صادقیان محروم شود ما چکار کنیم؟ پرسپولیس خیلی به بازیکنانش نیاز دارد.

بنگر ادامه داد: وقتی 10 نفره شدیم سپاهان نتوانست هیچ صحنه خطرناکی روی دروازه ما تدارک ببیند. آنها 2 گل زدند که یکی پنالتی بود و یکی هم روی ضد حمله. حرفی برای گفتن نداشتند. می خواهم به سپاهانی ها بگویم در جهنم آزادی منتظرشان هستیم و آنها را می بینیم. حتما تلافی این بازی را درمی آوریم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
محمدی: نیلسون گفت مرا یاد جوانی‌هایم می‌اندازی/ در زمان مناسب بهترین تصمیم را می‌گیرم


205x142xrezamohammadi.jpg.pagespeed.ic.s_tYZEf7Gj.jpg



پرسپولیس نیوز :دروازه‌بان پرسپولیس که شایعه جدایی‌اش در نیم‌فصل به گوش می‌رسد می‌گوید که تا آن زمان فرصت زیادی باقی است و در فرصت مناسب بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

رضا محمدی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: کادر فنی در این مدت تلاش کرده تیم را از نظر روحی به سطح بالایی برساند. امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز بازی با فجر را کسب کنیم.

وی در خصوص شرایط خودش هم عنوان کرد: در بهترین شرایط آمادگی بدنی و روحی هستم و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارم و فقط منتظر تصمیم کادرفنی برای بازی کردن هستم.

دروازه‌بان پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا قرار است در نیم‌فصل از جمع سرخپوشان جدا شود، گفت: فعلا تمام فکر و ذکرم این است که خوب باشم و با آمادگی بالا در تمرینات حضور پیدا کنم. تا نیم‌فصل خیلی فرصت و زمان باقی مانده و از حالا نمی‌شود هیچ تصمیمی گرفت اما قطعا در زمانش بهترین تصمیم را می‌گیرم.

محمدی درباره تجربه کار با نیلسون تصریح کرد: نیلسون شاید تنها دروازه‌بانی باشد که از او خیلی چیزها یاد گرفته‌ام. او در کنار اینکه دروازه‌بان خوبی است دوست خوبی هم هست و با وجود اینکه سن و سال بالایی دارد اما در تمام تمرینات با آمادگی بالایی حضور پیدا می‌کند. نیلسون به من می‌گفت روز اولی که به پرسپولیس آمدی به همسرم گفتم رضا من را یاد جوانی‌های خودم می‌اندازد.

وی ادامه داد: مهمترین نکته نیلسون این است که به هیچ‌عنوان غرور ندارد و اگر به عنوان دروازه‌بان اول در کنار ما تمرین می‌کند بدون هیچ غروری این کار را انجام می‌دهد که این برای من و بقیه دروازه‌بان‌ها بسیار جالب است.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص رکورد «کلین شیت‌های» نیلسون در این فصل اظهار داشت: این نشان از آمادگی بالای نیلسون و خط دفاعی ما دارد که کارهای دفاعی را منسجم انجام می‌دهند، امیدوارم این روند و رکورد در ادامه هم پایدار باشد.
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
وایی خدا من خواب میبینم یا تو توهمم یعنی کشور داره به بهشت تبدیل میشه واقعا روحانی روح زندگیو بهمون داره برمیگردونه
همهچی داره عالی پیش میره این تیتر چقد میتونه صحت داشته باشه بازی با تیم ملی فوتبال امریکا !!!
خداکنه ارزونی برگرده زندگیا سامون بگیره
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
تاج: اتهامات علیه قهرمانی و حرف‌های کریمی نباید در حد حرف باقی بماند/ باید هزینه کار خلاف را سنگین کرد


217x130xtaj.jpg.pagespeed.ic.DyVdVSkDdN.jpg



پرسپولیس نیوز : رئیس سازمان لیگ تاکید کرد که اتهامات اخیر علیه قهرمانی و مسائلی که مرتضی کریمی مطرح کرده باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد و در همین حد باقی نماند.

مهدی تاج درباره حضور در آسایشگاه ثارالله و دیدار با جانبازان جنگ تحمیلی عنوان کرد: اعتقاد دارم اگر امروز چیزی به نام فوتبال داریم و آسوده‌خاطر زندگی می‌کنیم به برکت وجود جانبازان عزیز است. اگر آنها نبودند، ما هم نبودیم و باید قدردان زحمات این افراد باشیم.

وی ادامه داد: پیراهن شماره 8 را به یاد 8 سال دفاع مقدس به آنها هدیه کردیم اما به اعتقاد من ما باید پیراهن آنها را بر تن کنیم چرا که ممکن است با پیراهن تیم ملی برد و باخت رقم بخورد ولی با پیراهن این عزیزان همواره پیروزی به دست می‌آید. پیراهن جانبازان عزیز از عظمت خاصی برخوردار است.

تاج در ادامه درباره اتفاقات اخیر در فوتبال ایران و ادعای مرتضی کریمی که گفته بود در سال‌های گذشته یکی از اعضای سازمان لیگ درخواست رشوه کرده خاطرنشان کرد: اگرچه صحبت‌های این کمک داور به دوران من مربوط نمی‌شود اما اعلام کردم یک هفته فرصت است تا به این ادعا رسیدگی شود. اگر فردی خطا کرده باید با او برخورد شود؛ حال چه در دوران من باشد و چه در دوره‌های گذشته.

رئیس سازمان لیگ با تاکید بر اینکه این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد اظهار داشت: باید طوری برخورد کنیم که راه‌های خلاف را ببندیم و کسی جرأت نکند به سمت خلاف برود. اگر فردی خطایی کرده باید با او برخورد کرد تا زمینه فساد از بین برود. باید هزینه کار خلاف را سنگین و گران کرد تا هیچکس نتواند با سوءاستفاده به اهداف خود دست یابد.

تاج که روز گذشته در جلسه با رویانیان و دایی درباره اتهامات مطرح شده علیه قهرمانی حضور داشت گفت: داوران ما پاک هستند و اگر ادعایی مطرح می‌شود باید مورد رسیدگی قرار گیرد. در این باره حرف‌ها و اتهاماتی زده شده که باید بررسی شود. ما در ایران داوران قاطع و زحمتکشی داریم و اگر موردی است باید مورد پیگیری قرار گیرد.

وی گفت: نباید اینگونه باشد که حرفی زده شود و در همان حد بماند و مورد بررسی قرار نگیرد. به صورت جدی این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا اینکه مشخص شود چه اتفاقاتی رخ داده است. اگر حرفی زده شده باید مورد بررسی قرار گیرد و اگر تخلفی رخ داده باید با آن برخورد شود.

رئیس سازمان لیگ یادآور شد: این حرف‌ها نباید در همین حد بماند؛ یا باید ثابت شود یا اینکه توضیح داده شود که چرا چنین مسائلی گفته شده است. اینکه حرفی زده شود و رسیدگی نشود فایده‌ای ندارد و من مصرانه دنبال این موضوع هستم تا حصول نتیجه این پرونده و پرونده‌ای که کریمی درباره آن اظهارنظر کرده را پیگیری کنیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
وایی خدا من خواب میبینم یا تو توهمم یعنی کشور داره به بهشت تبدیل میشه واقعا روحانی روح زندگیو بهمون داره برمیگردونه
همهچی داره عالی پیش میره این تیتر چقد میتونه صحت داشته باشه بازی با تیم ملی فوتبال امریکا !!!
خداکنه ارزونی برگرده زندگیا سامون بگیره

کلا سحر در راه است :D
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
عزیز محمدی: چند داور منشوری بودند ولی با سفارش برگشتند/ توضیح درباره رشوه مسئول سازمان لیگ


200x133xaziz-mohamadi.jpg.pagespeed.ic.eFlVnneYXM.jpg



پرسپولیس نیوز : رئیس پیشین سازمان لیگ برتر فوتبال ایران گفت: صحبت‌های مرتضی کریمی مبنی بر دریافت رشوه یکی از مسئولان سازمان لیگ مربوط به دوره ما نیست و به همین یکی، دو سال گذشته بر می‌گردد.

مرتضی کریمی کمک داور پیشین فوتبال ایران دوشنبه شب در برنامه نود از اتفاقات عجیب در فوتبال ایران پرده برداشت و گفت که یکی از مسئولان سازمان لیگ در مقطعی 17 هزار دلار به عنوان رشوه دریافت کرده است. کریمی البته زمان دریافت این رشوه را اعلام نکرد تا گمانه زنی‌ها برای مشخص شدن دریافت این رشوه در زمان ریاست مهدی تاج و عزیزالله محمدی بالا بگیرد. هرچند مهدی تاج سرپرست فعلی سازمان لیگ اعلام کرده است این موضوع مربوط به دوره گذشته سازمان لیگ است، ولی عزیزالله محمدی رئیس پیشین سازمان لیگ این ادعا را رد می‌کند.

محمدی اظهار داشت: ادعای کریمی مربوط به همین یکی، دو سال گذشته بوده است. این اتفاق در دوره ریاست من رخ نداده. البته باید از خود کریمی بپرسید که چه زمانی این مسائل پیش آمده است.

وی درباره اینکه تاج اعلام کرده دریافت رشوه مربوط به دوره قبلی سازمان لیگ بوده، گفت: من آن زمان چیزی در این خصوص نشنیدم. به هر حال تاج این موضوع را به علیپور (دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات فوتبال) اعلام کرده و قرار است وی این مسئله را پیپگیری کند.

رئیس پیشین سازمان لیگ برتر، در پاسخ به سئوالی مبنی بر صحت ادعای زد و بند بعضی از داوران و ارائه پیشنهاد مالی به بعضی از باشگاه‌ها، یادآور شد: بحث داوری چند سالی است که مطرح شده است. آن زمان که بحث منشور اخلاقی مطرح بود و من در سازمان لیگ بودم چند داور را محروم کردیم ولی خود مسئولان کمیته داوران اصرار داشتند که این داوران به عرصه قضاوت بر گردند.

محمدی ادامه داد: همان موقع بعضی از داوران برای همیشه از داوری خدحافظی کردند. منشور اخلاقی داشت این کار را درباره داوران انجام می‌داد ولی متاسفانه بعضی از مسئولان وارد این قضیه می‌شدند و می‌گفتند شما حق ندارید دخالت کنید.

وی با بیان اینکه سه، چهار داور و کمک داور شامل این موضوع می‌شدند، تاکید کرد: این داوران حتی پنج هفته قضاوت نکردند ولی بعدا با سفارش برگشتند. به هر حال این صحبت‌هایی که این روزها مطرح می‌شود یا درست است یا غلط. اگر ادعاهای مطرح شده درست است که باید با خاطیان برخورد جدی کرد وگرنه با افرادی که آنرا در رسانه‌ها منتشر می‌کنند و اتهام می‌زنند باید برخورد شود.

رئیس اتحادیه فوتبال خاطرنشان کرد: اگر یادتان باشد محمد مایلی کهن چند سال پیش ادعایی را مطرح کرد و حتی چند بازیکن اعلام کردند حاضرند شهادت بدهند. رفت و آمدهایی در سازمان لیگ و کمیته انضباطی انجام شد. چند بازیکن هم از صحبت کردن جا زدند. اگر مسئله‌ای واقعا وجود دارند باید آنرا مکتوب و اعلام کنند. اگر واقعا چیزی هست افرادی که از آن با خبرند مردانه بگویند.

محمدی در پایان گفت: در حال حاضر علیپور یک کارگروه برای بررسی این مسائل ایجاد کرده است. اگر لازم بود من هم در این خصوص شفاف سازی خواهم کرد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
اکبری: از دایی و رویانیان خواستیم همه چیز را به کمیته اخلاق بسپارند/ هواداران صبور باشند



205x142xakbari.jpg.pagespeed.ic.1WABeFM-3n.jpg



پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برای اینکه تمرکز کادر فنی و بازیکنان و مدیران باشگاه به هم نخورد از دایی و رویانیان خواستیم همه چیز را به کمیته اخلاق بسپارند.

محمدصادق اکبری در خصوص بازی با سپاهان اظهار داشت: بدون شک پرسپولیس روند رو به رشد و بسیار خوبی را با اتکاء به مربی توانمند و با دانش خود طی می‌کرد و از طرفی با بازیکنان خوب و با تجربه خود کارهای خود را رو به جلو ادامه می دهد.

وی افزود: حاشیه‌ای که در بازی سپاهان و پرسپولیس آن هم در دقیقه 2 و یا 3 بازی رخ داد بسیار تلخ بود و حتی مسئولان فدراسیون فوتبال نیز این موضوع را در جریان هستند که چگونه در یک شرایط و یک اشتباه به پرسپولیس ضربه وارد شد.

اکبری ادامه داد: ما خدای ناکرده قصد بی‌احترامی به جامعه داوری را نداریم اما اتفاقات اصفهان ما را بر این تلاش واداشت که باید مراقب باشیم و به صورت منطقی توسط صاحب نظران این موضوع آسیب‌شناسی شود، نمی‌خواهم یک طرفه قضاوت کنم اما مسلما حق پرسپولیس در اصفهان با وجود احترامی که به همه دارم نادیده گرفته شد و دایی به همین دلیل و به خاطر حق پرسپولیس ناراحت بود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اتفاق تلخ بود اما از هواداران پرسپولیس می‌خواهم صبور باشند، از مسئولان فدراسیون فوتبال هم می‌خواهم که دیگر این موضوع تکرار نشود چون ما باید جواب 35 میلیون هوادار را بدهیم، من حتی از دایی و رویانیان خواهش کردم که همراه با بازیکنانشان، کادر فنی خوبشان تمام تمرکز خود را به بازی‌های بعدی مشغول کنند و دایی و رویانیان آرامش خود را حفظ کنند.

وی افزود: دایی و رویانیان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رفتند و مستندات خود را دادند، از ایشان خواستیم سایر تحقیقات و مسائل را به فدراسیون فوتبال بسپارند تا خدای ناکرده تمرکز تیمی و مخصوصا تمرکز علی دایی برای آینده به هم نخورد، اتفاق تلخی بود که فراموش کردنش سخت است اما باید این اتفاق بیفتد.

اکبری خطاب به هواداران پرسپولیس نیز گفت: ما از هواداران می‌خواهیم که سعه صدر داشته باشند و با تمام وجود و بدون هیچ حاشیه‌ای از تیم دایی و پرسپولیس حمایت کنند و به مسائل حاشیه‌ای کاری نداشته باشند، ما امیدواریم هواداران به هیچ فوتبالی بی‌احترامی نکنند و مطمئن باشند بهترین تصمیم‌ در خصوص اتفاقات اخیر گرفته می‌شود. ما دوست داریم مسائل حاشیه‌ای و غیر فوتبالی در فوتبال کشورمان نباشد تا ورزش در محیطی پاک اجرا شود.

اکبری در خصوص اظهارات مسئولان سپاهان علیه علی دایی نیز گفت: اولین هدف برای ما این است که علی دایی تمرکزش به هم نخورد، او اگر حرفی زده مدارک ارائه کرده و مسائلی در مورد محرومیت و اینگونه حرف‌هایش صحیح نیست، خود باشگاه‌ها باید به مشکلات رسیدگی کنند تا سطح بازی‌ها و رقابت‌ها بالاتر، زیباتر و در فضایی سالم اجرا شود، ما باید بدانیم اتفاقات حاشیه‌ای زیبنده فوتبال ایرانی نیست، باشگاه‌ها باید صبور باشند اما در مورد اصفهان به نظرم باید بررسی شود.

وی خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال نیز گفت: حالا که از دایی و رویانیان خواستیم آرامش داشته باشند از همین جا به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته اخلاق خواهش می‌کنم تا به این پرونده به صورت دقیق رسیدگی کنند تا دیگر شاهد اتفاقاتی مانند اصفهان نباشیم آن وقت فوتبال ما زیباتر، جذاب‌تر خواهد شد.

اکبری در خصوص جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز گفت: با دعوت قبلی امروز نشستی بسیار صمیمانه را پس از جلسه با سرپرست وزیر ورزش و جوانان در همان راستا برگزار کردیم، در جلسه با صالحی امیری چند پیشنهاد مطرح شد یکی از آنها بحث خصوصی‌سازی بود، ما هم امروز درباره این موضوع در ابعاد مختلف بحث کردیم و قرار شد هیئت مدیره طی نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان سیاست‌ها و برنامه‌های خود را اعلام کنند تا وزارت ورزش تصمیم بگیرد، ما به دنبال این هستیم هر چه سریعتر باشگاه پرسپولیس به درآمدزایی برسد تا وظایف ورزشی خود را بیش از پیش اجرایی کند.

اکبری در پاسخ به این سؤال که با توجه به عزل شما از معاونت ساماندهی جوانان وزارت ورزش همچنان در هیئت مدیره هستید یا خیر گفت: این دو مقوله بسیار جدا است، من بر اساس تکلیف فعلا در خدمت باشگاه پرسپولیس هستم تا زمانی که موضوع دیگری اعلام شود، من به عنوان یک هوادار کوچک پرسپولیس هستم و اگر باشم یا نباشم به پرسپولیس علاقمندم و این تیم را دوست دارم فعلا هم در خدمت پرسپولیسم و از همه بازیکنان، کادر فنی و مسئولین باشگاه و مخصوصا هواداران می‌خواهم با حمایت و آرامش خود پرسپولیس را کمک کنند تا در بازی‌های حساس آینده به امتیازهای دلخواه برسند و با آرامش دوباره به بالای جدول برگردد، مهمترین موضوع که امکان دارد خدای ناکرده ما را از هدفمان دور کند حاشیه‌ها و مسائلی است که تمرکز کادر فنی به هم بخورد که مطمئن باشید پرسپولیسی‌ها این موضوع را به خوبی متوجه شدند و دست به دست همدیگر اجازه نخواهند داد تا این زنجیره به هم چسبیده برای قهرمانی خدای ناکرده از بین برود. ما با قدرت از علی دایی و رویانیان حمایت خواهیم کرد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
عزیزی: دایی حق داشت با چاقو خود را بزند/ قبل از ۲ بازی تماس گرفتند و گفتند بازی را درمی‌آوریم


220x147xazizi-daei.jpg.pagespeed.ic.pxZF8m7VF3.jpg



پرسپولیس نیوز : بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: سرمربی پرسپولیس حق داشت پس از بازی با سپاهان با چاقو رگ خود را بزند.

خداداد عزیزی در خصوص شرایط تیم ابومسلم برای حضور در لیگ دسته اول عنوان کرد: برای اولین بار خودم این موضوع را پیگیری کردم در جریان بازی‌های سیاسی و دعواهای آقایان بودم به همین دلیل با رسولی‌نژاد مهربان و تاج خودم صحبت کردم.

وی ادامه داد: زمانی که حسن‌زاده دستور موقت داد که تیم تحت مدیریت وفاییی به رسمیت شناخته می‌شود ما قراردادهای خود را در فدراسیون ثبت کردیم. وفایی سه سال است در ابومسلم هزینه می‌کند و بالغ بر 11.5 میلیارد برای تیم خرج کرده است آن وقت زمانیکه می‌گوییم این پول برگردانده شود می‌گویند او مالک باشگاه نبوده و پولی به او تعلق نمی‌گیرد در حالیکه وقتی چنین اتفاقی می‌افتد باید پول هزینه شده برگردانده شود.

مدیر فنی ابومسلم یادآور شد: زمانیکه کمیته انضباطی فعالیت تیم تحت مدیریت وفایی را تایید کرد اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان کمیسیون ماده 5 تشکیل داد و تیم را در اختیار اداره‌کل قرار داد با لابی‌گری‌هایی که در فدراسیون فوتبال هم انجام دادند هفته گذشته نامه‌ای ارسال شد که تیم در اختیار اداره کل است روز گذشته در جلسه کمیسیون ماده 5 شرکت کردم ای کاش در این جلسه خود صالحی امینی هم بود که می‌دید چه اتفاقاتی در ورزش ما رخ می‌دهد.

عزیزی تأکید کرد: مدیرکل استان خراسان در نامه‌ای به تاریخ 6 اردیبهشت ماه اعلام کرد که وفایی مالک ابومسلم است در حالیکه نیازی به این موضوع نبود و وفایی سه سال برای این تیم هزینه کرده بود زمانی هم که گفتیم پول هزینه شده را برگردانند گفتند می‌خواست هزینه نکند این چه وضعیتی است از هر فردی که خوششان بیاید در پست‌های مختلف استفاده می‌کنند خودشان می‌گفتند که مدیرکل استان خراسان غیرقانونی عمل کرده است.

وی ادامه داد: اصلا اداره کل حق دخالت در امر فوتبال را ندارد ابومسلم بخش خصوصی است و چرا باید دولت در این بخش دخالت کند من این موضوع را از طریق فیفا پیگیری خواهم کرد زیرا دخالت دولت در امر ورزش امری خلاف قانون است ما در این زمینه وکیلی گرفته‌ایم و پیگیر این موضوع هستیم.

مدیر فنی ابومسلم در مورد اینکه احتمال دارد با این شکایت فوتبال ایران تعلیق شود گفت: چرا نباید بشود وقتی خودشان به فکر نیستند چرا ما باید به فکر باشیم حاضر نیستند با هیچ کسی برخورد کنند چرا ما باید نگران فوتبال باشیم آمدیم و دو روز دیگر مسئولان اداره کل ورزش استان اصفهان با یکدیگر چای خوردند و تصمیم گرفتند آذری را از مدیرعاملی ذوب آهن بردارند تا فک و فامیل خود را جای این پست بگذارند فردا نوبت سپاهان است و کم‌کم این اتفاق در تمام تیم ها رخ می‌دهد.

عزیزی تأکید کرد: ما قرارداد بازیکنانمان را در فدراسیون فوتبال ثبت کردیم هم‌اکنون 27 بازیکن روی هوا هستند. مدیرکل استان خراسان هم می‌گوید تمام تبعات این تصمیم بر عهده خود من باشد او اصلا نمی‌داند فوتبال چه تبعاتی دارد و تماشاگران چه واکنش‌هایی نشان می‌دهند او اصلا ورزشی نیست استاد دانشگاه است که احترامش واجب است اما نمی‌دانم چرا چنین تصمیم‌هایی می‌گیرند تیم تحت مدیریت اداره کل به یزد سفر کرده و قرار است فردا به میدان برود در حالیکه هنوز پول حق عضویت خود را پرداخت نکرده‌اند و قرارداد آن‌ها هم در فدراسیون فوتبال ثبت نشده است.

خداداد عزیزی درباره اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر در فوتبال افتاده است و اعتراض‌هایی که به نحوه قضاوت‌های داوران و زد و بندها صورت گرفته یادآور شد: نمی‌دانم چرا برخوردی با داوران نمی‌کنند می‌گویند اشتباه جزء داوری اما من این موضوع را قبول ندارم زمانیکه داور یک اشتباه سنگین می‌کند او را 2 سال محروم کنند من سرمربی اگر اشتباه کنم مدیرعامل من را عوض می‌کند چرا نباید برای داوران این اتفاق رخ دهد زمانیکه در پیام بودم 2 بار از طریق واسطه با من تماس گرفتند و گفتند 20 میلیون پرداخت کن تا بازی را برایت در بیاوریم من گفتم چگونه می‌خواهد این اتفاق رخ دهد گفتند کاری نداشته باش 10 میلیون قبل از بازی پرداخت کن و 10 میلیون پس از بازی تا نتیجه را 2 بر یک برایت در بیاوریم آن‌ها نتیجه را هم می‌گویند همانطور که در جامعه مدیرعاملی، بازیکنی و سرمربی افراد خاطی وجود دارند در داوری هم این امر است.

وی افزود: متاسفانه نمی‌توانیم حرفی بزنیم زیرا آقایان کمیته داوری و سایر مراجع ذیصلاح علیه ما رای صادر می‌کنند چرا نباید در مورد اشتباهات داوری صحبت کنیم وقتی یک داور با یک اشتاه فاتحه تیم را می‌خواند چه باید کرد اگر علی دایی پس از بازی با سپاهان خودش را با چاقو هم می‌زد روا بود زیرا پرسپولیس 30 میلیارد هزینه کرده تیمش تازه جان گرفته بود و با این 3 امتیاز می‌توانست در رده دوم قرار بگیرد اما با این شکست هم از قهرمانی فاصله گرفت هم کارش برای سهمیه گرفتن سخت شد مطمئن هستم که این سه امتیاز در آینده برای پرسپولیس دردسر ساز خواهد بود تیم‌هایی که برای صعود و سقوط تلاش می‌کنند گرفتن یک امتیاز هم اهمیت دارد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود او قصد دارد شواهدی را علیه قهرمانی مطرح کند گفت: واقعا از او مدرکی ندارم و نمی‌توانم به خلافم شهادت بدهم اما در بازی‌هایی بوده که با واسطه تماس گرفته‌اند و مسائلی را عنوان کرده‌اند با خود من صحبت کرده‌اند اما تنها مدرکمان همین مسئله است در بازی پیام و نیروی زمینی با من تماس گرفتند اما مدرکی نداریم که بخواهیم ارائه بدهیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] تکرار/ آقای «ایران ورزشی» پرسپولیس دشمن شما نیست ، دست بردارید![/h] پرسپولیس نیوز : یکی از معضلاتی که در جامعه رسانه ای کشور وجود دارد مسئله طرفداری و انجام وظایف خبری بدون کنار گذاشتن تعلقات قلبی است.
این مساله وقتی بغرنج تر می شود که حالت لجبازی با تیم رقیب پیدا کرده و به نوعی به تسویه حساب با رقبای تیم مورد علاقه شخص خبرنگار تبدیل می شود.

روزنامه ایران ورزشی مدت هاست که مخالفت و عناد ورزی با باشگاه پرسپولیس و اتفاقات رخ داده در آن را در دستور کار خود قرار داده و حجم دور از انتظار مطالب منتشره علیه تیم پرسپولیس در این نشریه ثابت می کند نه ندای حق طلبی و دفاع از حقیقت و راستی که تعلقات رنگی و دشمنی های شخصی عامل شکل گیری این رویه دور از تصور بوده است.

سوالی که در این میان پیش می آید این که چگونه است هیچ کدام از رسانه های مکتوب و غیر مکتوب به این حجم و اندازه از سرنخ های بی عدالتی حول محور باشگاه پرسپولیس دست پیدا نکرده اند و یا اینکه آیا تنها باشگاه متخلف کشور پرسپولیس تهران است و هیچ اتفاق نامیمون و خلافی در ده ها باشگاه دیگر کشور رخ نمی دهد که ایران ورزشی یک بار هم که شده محض رضای خدا دست از سر پرسپولیس بردارد و تیتر یک خود را به روشنگری درباره باشگاه دیگری اختصاص دهد؟ بر حسب اتفاق یک بار هم نشده که در دعواهای موجود در فوتبال حق با پرسپولیس باشد که همیشه و بدون استثنا سمت مقابل پرسپولیس مورد دفاع این نشریه قرار می گیرد؟

این روند به اصطلاح «تابلو» ایران ورزشی در عناد با پرسپولیس در ماه های اخیر به قدری نخ نما شده که دیگر تقریبا کسی پیدا نمی شود برای تیترهای عجیب و غریب این روزنامه اهمیتی قائل شود و نسبت به پیگیری آن اقدام نماید. هواداران پرسپولیس بهتر است تا زمانی که این روزنامه با بودجه بیت المال دست از این روند یک طرفه و غیرمنصفانه خود نکشیده است از خرید و پیگیری مطالب آن چشم پوشی کنند شاید اصلاحی در روند حرکتی مغرضانه آن ایجاد شود.

در ادامه تعدادی از تیترهای صفحه اول ایران ورزشی طی 2 ماه گذشته در فاصله پنجم مرداد تا اول مهر را منتشر می کنیم که بدون استثنا در جهت محکومیت پرسپولیس انتخاب شده و به چاپ رسیده است . 23 موضع گیری در فاصله کمتر از 2 ماه ، جالب است نه؟
x1.jpg.pagespeed.ic.ssF_R8RfoE.jpg
x2.jpg.pagespeed.ic.Nipedt7KpP.jpg
x3.jpg.pagespeed.ic.3CkWBtTKOs.jpg
x4.jpg.pagespeed.ic.o0SSoSr6gp.jpg
x5.jpg.pagespeed.ic.--C4P-y6pt.jpg
x6.jpg.pagespeed.ic.1jmPd6Y7PM.jpg
x7.jpg.pagespeed.ic.O935wVA9Dm.jpg
x8.jpg.pagespeed.ic.n4dgJ9ucK3.jpg
x9.jpg.pagespeed.ic.l3WRu2mNKi.jpg
x10.jpg.pagespeed.ic.TWe0Wu14DS.jpg
x11.jpg.pagespeed.ic.QRMAduW-1o.jpg
x12.jpg.pagespeed.ic.1heXMVwwI-.jpg
x13.jpg.pagespeed.ic.oouHgoVz_j.jpg
x14.jpg.pagespeed.ic.ckEhUYJGrd.jpg
x15.jpg.pagespeed.ic.PSOTOgcOJN.jpg
x16.jpg.pagespeed.ic.l9-EQAM0IA.jpg
x17.jpg.pagespeed.ic.Z3j1AhciZ_.jpg
x18.jpg.pagespeed.ic.oNxicBTJQb.jpg
x19.jpg.pagespeed.ic.4ICvVree8X.jpg
x20.jpg.pagespeed.ic.FL-lMH3ysc.jpg
x21.jpg.pagespeed.ic.4O038G4Ast.jpg
x22.jpg.pagespeed.ic.bg9EdZKp1b.jpg
x23.jpg.pagespeed.ic.MMW_5yrAxa.jpg

 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] پروژه موزه پرسپولیس منتفی شد[/h]
پرسپولیس نیوز : طرح باشگاه پرسپولیس برای ایجاد موزه باشگاه فعلا منتفی است.
مسئولان پرسپولیس قصد داشتند موزه باشگاه را تاسیس کرده و افتخارات باشگاه را به معرض نمایش عموم قرار دهند تا راهی نیز برای درآمدزایی باشد.

این اتفاق اما قرار نیست فعلا رخ دهد چراکه بسیاری از افتخارات باشگاه در اختیار مسئولان باشگاه قرار ندارد.

برخی از جام های قهرمانی در اختیار امیر عابدینی است و برخی دیگر نیز در ویلای علی پروین! بازیکنان سابق نیز افتخاراتی در اختیار دارند که به این راحتی ها حاضر به قرار دادن آنها در موزه باشگاه نمی شوند.

از سوی دیگر رویانیان تاکید کرد برای موزه باشگاه به دنبال ساختمان است و نمی خواهد موزه در محلی استیجاری واقع شود ولی مشکلات مالی اجازه نمی دهد باشگاه ساختمان خریداری کند.

با توجه به این مسائل پرسپولیسی ها فعلا از راه اندازی موزه منصرف شده اند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پولادی در تمرین پرسپولیس دوید


220x132xM-pooladi.jpg.pagespeed.ic._h8l8_qzsu.jpg



پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس پس از مدتها دوید.

مهرداد پولادی که طی ماههای اخیر به دلیل آسیب دیدگی پایش نتوانسته بود در تمرین و مسابقات پرسپولیس حضور داشته باشد،عصر روز سه شنبه به صورت جداگانه زیر نظر فیزیوتراپ سرخپوشان دور زمین دوید.

وی روز گذشته پس از مدتها کفش کتانی به پا کرده بود تا پزشکان پرسپولیس نسبت به وضعیتش امیدوار شوند.پولادی قرار است به زودی تمرینات بدنسازی اش را شروع کند تا بتواند در تمرینات گروهی سرخپوشان هم حاضر شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
گزارش تمرین امروز پرسپولیس / دویدن پولادی ؛ ۹۰ سوژه تمرین شد


219x146x3.jpg.pagespeed.ic.1FRJSYUm1a.jpg



پرسپویلس نیوز : هواداران پرسپولیس در تمرین امروز این تیم در خصوص برنامه شب گذشته ۹۰ و حواشی آن صحبت کردند. تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 16:30 در ورزشگاه درفشی‌فر و پشت درهای بسته برگزار شد.

* علی دایی آخرین نفری بود که در محل تمرین سرخپوشان حضور پیدا کرد. در کنار دایی پنجعلی هم با تاخیر در تمرین آفتابی شد.

* پیش از شروع تمرین بازیکنان پرسپولیس با دستور کادر فنی به تمرینات اختصاصی پرداختند.

*سرمربی پرسپولیس پیش از آغاز تمرین حدود 10 دقیقه با سرخپوشان صحبت کرد.

* قرار است پیش از تمرین فردای پرسپولیس بازی آخر فجر سپاسی مقابل استقلال خوزستان با حضور کادر فنی و بازیکنان آنالیز شود.

* پرسپولیسی‌ها پس از تمرین فردا (چهارشنبه) با 19 بازیکن به اردوی پیش از بازی با فجرسپاسی می‌روند.

*حدود 20 هوادار پرسپولیس پشت درهای بسته حضور داشتند.سوژه اصلی آنها درباره برنامه دوشنبه شب 90 بود.نکته جالب اینکه برخی هواداران پرسپولیس معتقد بودند با توجه به اتفاقات رخ داده در این برنامه،احتمال دارد فدراسیون فوتبال نتیجه بازی سرخپوشان با سپاهان را عوض کند.

*بازیکنان پرسپولیس در بخشی از تمرین زیر نظر مربی بدنساز به دوهای سرعتی پرداختند.

* شاگردان دایی در تمرین امروز ابتدا طبق معمول به دویدن و انجام کششی مشغول شدند و سپس استارت‌های کوتاه و بلند را در دستور کار داشتند. آیتم بعدی تمرین حفظ توپ و پرسینگ بود. پس از این سرخپوشان ضربه زدن با سر و پا به توپ در حال حرکت را انجام دادند. در مرحله بعدی بازیکنان پرسپولیس در 2 گروه بنفش و فسفری حمله به دفاع را تمرین کردند. همین 2 تیم در فاز بعدی به فوتبال درون تیمی مشغول شدند و پس از آن با سرد کردن تمرین به اتمام رسید.

* مدت زیادی از تمرین امروز پشت دیوار و دور از دید هواداران و خبرنگاران برگزار شد، هرچند با وجود اتومبیل و موارد ایمنی فراوان، عملا چیزی از تمرین پرسپولیس مشخص نیست.

* علی دایی چند دقیقه‌ای با بازیکنان پرسپولیس به صحبت پرداخت و مراحل تمرینی را برای آنها توضیح داد.

* دروازه‌بانان پرسپولیس بعد از 25 دقیقه به تمرینات گروهی اضافه شدند.

* مهرداد پولادی مدافع - هافبک مصدوم پرسپولیس امروز بعد از مدت‌ها زیر نظر کادر پزشکی دویدن را شروع کرد تا کم کم به شرایط بازی کردن برسد . پولادی 30 دقیقه دور زمین دوید و سپس به انجام حرکات کششی پرداخت.

*هادی نوروزی،غلامرضا رضایی و محمد نوری به دروازه بدون دروازه بان پنالتی زدند.

*بخش پایانی تمرین به بازی درون تیمی اختصاص داشت که پرسپولیسی ها در قالب دو تیم فوتبال بازی کردند.

*علی دایی در هنگام بازی درون تیمی با جدیت عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشت و از آنها می خواست با تمرکز بالا به کارشان ادامه بدهند.سرمربی پرسپولیس در یکی دو صحنه به پیام صادقیان و امید عالیشاه تذکر جدی داد.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
برگزاری جلسه فوری در باشگاه پرسپولیس/ سرخپوشان در آستانه شکایت از باشگاه و مدافع سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه ویژه بررسی اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان در باشگاه پرسپولیس با حضور برخی از مسئولان باشگاه برگزار شد، ابتدا در خصوص اظهارات شجاع خلیل‌زاده و تکذیب خطایش روی حسینی و همچنین اظهارات این بازیکن پس از بازی با پرسپولیس بحث شد که مقرر شد در خصوص شکایت از این بازیکن اقدامات لازم انجام شود.

همچنین با توجه به گزارش مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر بدرفتاری با هواداران سرخپوش و حتی ضرب و شتم برخی از هواداران پس از بازی با توجه به گزارش برخی از مسئولان تیم مقرر شد که درباره این موضوع نیز مسئولان باشگاه پیگیری و به احتمال فراوان شکایت خود را تنظیم و به فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

تصمیم نهایی در این خصوص ظرف دو یا سه روز آینده گرفته می‌شود.
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
کلا سحر در راه است :D
سحر کیه:blink:
همین قدر بهتون بگم که اگه همین الان دایی و رویانیان افتادن دنبال همین مفاسد داوری و سازمان های انظباطی مربوطه هم دارن همکاری لازم رو می کنن از محاسن همین دولت جدید و فضای باز تره وگرنه قبلا که از این خبرا نبود و جلو این دست حرکت ها گرفته نمی شد این کله گنده ها که دارن شیره فوتبال رو می مکن تو این 8 سال به اوج قدرتشون رسیدن البته قبل اون هم بودن ولی الان کار و کاسبیشون رونق گرفته :D که ایشا... با یه حرکت دسته جمعی و این جریانی که الان راه افتاده حداقل شاید نشه این غول هفت سر رو سرنگون کرد ولی میشه یکی دوتا سرشو برید
 
بالا