• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

lilyrose

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 جولای 2010
نوشته‌ها
4,270
لایک‌ها
8,207
محل سکونت
My Sweet Home
سلام خدمت آبجی گلم

والا دیشب من خواب دیدم تو کمپ تیممونم جلو سید بودم داشتم باهاش حرف میزدم درمورد قهرمانی نامرد برگشت بهم گفت واسه من که مهم نیست من یه استقلالیم وبرمیگردم به خونم جدی میگم ها!!! انصافا دیشب همین خوابو دیدم

نگووو
128fs4765852.gif


ابجی قیمتو نگاه کن اگر همچین چیزی سردار بخره که عالم و ادم بش گیر میدن که 5 میلیارد دادی بهش
Dejan Damjanovic - Player profile - transfermarkt.co.uk

آره واقعا
128fs4765852.gif
حالا ایشالا تا سال دیگه قیمت پوند و یورو و دلار میاد پایین :دی
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
همین بازیکنای خودمون اگه درست بازی کنن بهتر ازین خارجی ها هستن
فقط صبر کنین ببینین نیم فصل دوم عالیشاه و صادقیان و خلعتبری چیکار میکنن:)

داش امین این یارو یه چیز دیگه بووود یه بازیکن تمام عیار بود
بنده به شخصه حاضرم سید صالحی + نوری + نوروزی + رضایی + دهنوی + نور محمدی رو این تیم کره ای بگیره زلاتانشو بده ما:)
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
داش امین این یارو یه چیز دیگه بووود یه بازیکن تمام عیار بود
بنده به شخصه حاضرم سید صالحی + نوری + نوروزی + رضایی + دهنوی + نور محمدی رو این تیم کره ای بگیره زلاتانشو بده ما:)

اره یه مقدار از بازی رو دیدم:)
با دادن این بازیکن ها موافقم:D
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
چه تیمیه این تیم گوانگژو چین . واقعن لیپی چه تیمی ساخته . تو ژاپن تیم ژاپنی رو چهار تا زد .!!! واقعن کار تو 4 تیم آسیا واقعن سخته .
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] سرپرست وزارت ورزش و جوانان از تشکیل کارگروهی برای بررسی واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی خبر داد.[/h]
پرسپولیس نیوز : سرپرست وزارت ورزش و جوانان از تشکیل کارگروهی برای بررسی واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی خبر داد.

سیدرضا امیری صالحی که در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران با خبرنگاران سخن می‌گفت، درخشش تیم ملی کشتی کشورمان درمسابقات جهانی را به مردم تبریک گفت.

وی تصریح کرد: فدراسیون و تیم کشتی مجموعه بسیار قوی و فعال است اما برای حمایت از قهرمانان مدال‌آور بر اساس آئین‌نامه‌ای که داریم عمل خواهیم کرد.

امیری‌صالحی متذکر شد: ما در این زمینه از روش‌های احساسی و سلیقه‌ای و موارد خاص که موجب تحریک دیگران می‌شود، پرهیز خواهیم کرد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان درباره انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار داشت: کمیته قطعا یک نهاد ملی است که در چارچوب قوانین بین‌المللی اداره می‌شود.

وی افزود: سازوکار کمیته ملی المپیک مشخص است و انشاءالله در آینده انتخابات آن برگزار خواهد شد و کمیته بین‌المللی المپیک هم خوشبختانه با برگزاری انتخابات موافقت کرده است.

صالحی‌امیری در خصوص واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی نیز از تشکیل کارگروهی برای بررسی کارشناسی یک ماهه این موضوع خبر داد.

وی خاطرنشان کرد که وزارتخانه متبوعش پس از اعلام نظر کارگروه مذکور تصمیم لازم را در این خصوص اتخاذ خواهد کرد.

سرپرست وزارت ورزش در عین حال گفت: اینکه در کشور از یک یا دو باشگاه فقط حمایت شود و سایر باشگاه‌ها بدون حمایت، مطمئنا نه به مصلحت و نه منطقی است و لذا رفتار وزارت ورزش با همه باشگاه‌ها یکسان خواهد بود.

امیری‌صالحی در پاسخ به خبرنگاری که نظر وی را درباره واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان جویا شد، اظهار داشت: مطمئن باشید در خصوص واگذاری این دو باشگاه هنوز تصمیم‌گیری نشده و ما بر اساس منافع دولت و ملت تصمیم‌گیری خواهیم کرد تا این بحث در انحصار کسی درنیاید.

وی در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید برای مقابله با تبانی در عرصه داوری فوتبال چه تدابیری اندیشیده شده، تاکید کرد: قرار نیست در مسائل جزئی فدارسیون‌ها دخالت کنم اما به رئیس فدراسیون فوتبال گفتم که حتما باید برای مقابله جدی و قانونمند با فساد در عرصه این ورزش سازوکار قانونی ایجاد شود.

سرپرست وزارت ورزش در پایان متذکر شد: تحت هیچ شرایطی وجود فساد و تبانی در عرصه ورزش و به ویژه در حوزه فوتبال قابل تحمل نیست.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
کمیته انضباطی کارت قرمز بازیکن پرسپولیس را زرد اعلام کرد


210x140xm.hoseyni.jpg.pagespeed.ic.3KDQm4w5PQ.jpg



پرسپولیس نیوز : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کارت قرمز میثم حسینی را زرد اعلام کرد.

دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در هفته دهم در تاریخ 29/6/92 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد و میثم حسینی بازیکن تیم پرسپولیس در دقیقه 3 از زمین بازی اخراج شد، کمیته انضباطی به استناد بند 3 ماده 77 آیین نامه انضباطی فیفا که برای کمیته انضباطی این صلاحیت را قائل شده است تا اشتباهات واضح در تصمیمات داوران را اصلاح کند، بر همین اساس کمیته انضباطی خطای میثم حسینی را مصداق خطای شدید ندانسته و کارت قرمز را به کارت زرد تبدیل کرد.

جریمه نقدی برای تیم داماش گیلان

در دیدار دو تیم داماش گیلان و تراکتورسازی که در تاریخ 29/6/92 در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد، تیم داماش گیلان با شش دقیقه تاخیر در نیمه دوم وارد زمین شد. بر همین اساس این تیم به پرداخت 18 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه و محرومیت برای سرمربی تیم بانوان استقلال تهران

دیدار دو تیم استقلال تهران و ملوان بندر انزلی از سری مسابقات لیگ برتر بانوان که در 30 شهریورماه برگزار شد و مریم حسن زاده سرمربی تیم استقلال تهران اعتراضاتی به تصمیم داور و گفتار ناپسند و بی احترامی به نماینده مسابقات به دو جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت و جریمه برای سرمربی تیم شهرداری تبریز

در دیدار دو تیم شهرداری تبریز و دبیری تبریز از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال که در تاریخ 29 شهریور ماه در ورزشگاه تبریز برگزار شد، از سوی اسماعیل تقی پور سرمربی تیم شهرداری تبریز تخلفاتی صورت گرفت که منجر به اخراج وی از زمین مسابقه شد. بر همین اساس کمیته انضباطی وی را به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.







مدافع پرسپولیس با وجود بخشش کارت قرمزش مقابل سپاهان همچنان محروم است


220x146xm.hoseyni.jpg.pagespeed.ic.6lDDBhTK1K.jpg



پرسپولیس نیوز : کارت قرمز بازیکن پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان به کارت زرد تبدیل شده است.

فدراسیون فوتبال پس از بررسی دیدار پرسپولیس و سپاهان و به خاطر اخراج اشتباه میثم حسینی، کارت قرمز این بازیکن را به کارت زرد تبدیل کرد.

وی با وجود بخشش کارت قرمزش نمی تواند پرسپولیس را در دیدار بعدی همراهی کند.

حسینی از قبل دو اخطار داشت و با کارت زرد بازی با سپاهان سه اخطاره شد و بازی با فجرسپاسی را از دست داد.

طبق آمار موجود حسینی در بازی های هفته ششم ، هشتم و دهم مقابل نفت ، استقلال و سپاهان کارت زرد دریافت کرده است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پولادی: برای بازی کردن عجله نمی‌کنم/ بعد از بازی در پرسپولیس به تیم ملی فکر می‌کنم


205x123xM-pooladi.jpg.pagespeed.ic.exrzIZORHE.jpg



پرسپولیس نیوز : مهرداد پولادی می گوید برای بازگشت به تمرین‌های گروهی عجله نمی‌کند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره آغاز تمرین دویدن خود بعد از مدت‌ها اظهار کرد: شکر خدا بعد از 7 ماه مصدومیت از روز گذشته تمرین دویدن را شروع کردم. خوشبختانه مشکلی نداشتم و امیدوارم هرچه زودتر بتوانم به میادین برگردم و به پرسپولیس کمک کنم.

او در پاسخ به این سوال که طبق پیش بینی پزشکان چه زمانی می‌تواند در تمرین‌های گروهی شرکت کند، گفت: از آنجایی که مدت زمان زیادی از میادین دور بودم باید سه، چهار هفته خوب بدنسازی کنم. نمی‌خواهم ریسک کنم و برای بازی کردن عجله نمی کنم. در هفته‌های پیش‌رو زیر نظر مولایی بدنسازی می‌کنم تا به امید خدا زودتر بازگردم.

پولادی با تشکر از همه کسانی که در این مدت به یادش بودند، گفت: مصدومیت ناخواسته‌ای برایم پیش آمد. در واقع اتفاق کوچکی بود که بزرگ شد اما حتما خیری در آن بوده است. با این حال دوره این آسیب دیدگی تمام شد و من الان تمرکزم روی بازگشت هرچه سریعتر به میادین است. جا دارد همین جا از همه کسانی که در این مدت به من کمک کردند و به فکرم بودند تا دوره سخت مصدومیت را پشت سر بگذارم تشکر کنم.

او گفت: دوست دارم بعد از حضور در پرسپولیس یک بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم. بنابراین سعی می کنم با آمادگی کامل وارد میادین شوم تا از مصدومیت مجدد احتمالی جلوگیری شود.

مدافع پرسپولیس درباره شرایط این تیم بعد از شکست جنجالی مقابل سپاهان هم گفت: آن بازی تمام شد و اگر بخواهیم همچنان به اتفاقات بازی مقابل سپاهان فکر کنیم، بازی‌های بعد را از دست می‌دهیم. خوشبختانه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و فکر و ذکرشان این است که سه امتیاز بازی مقابل فجرسپاسی را بگیرند. امتیازهای بازی‌های خانگی اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد و باید آنها را به دست بیاوریم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] دایی: اتفاقات بازی با سپاهان اظهر من الشمس است/ ما در فولادشهر نباختیم[/h]
xdaei-conference.jpg.pagespeed.ic.lgVVXkcTQj.jpg
پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به لحاظ نتیجه من معتقدم که در بازی قبلی مقابل سپاهان ما شکست نخوردیم. علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل فجر سپاسی ضمن آرزوی موفقیت برای استقلال برای دفاع از آبروی ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فردا بازی سختی داریم، با تیمی روبرو می‌شویم که شرایط بهتری پیدا کرده و از دو مسابقه قبلی خود 4 امتیاز کسب کرده است. جا دارد عرض ارادت کنم به غلامحسین پیروانی که تیم را تشکیل داده و همچنین محمود یاوری که استاد همه ما است داشته باشم. فجر تیم بسیار خوبی است، دو بازی قبلی آنها را آنالیز کردیم و بسیار خطرناک هستند. با توجه به اینکه بازی قبلی را به ناحق واگذار کردیم در این دیدار مقابل هوادارانمان برای جبران و کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم. آرزو می کنم همه چیز خوب پیش رود و در تمام قسمت‌ها عدالت رعایت شود.

وی در مورد اینکه محمود یاوری در افکارش ترجیح می‌دهد نبازد تا بخواهد پیروز شود، عنوان کرد: از افکار محمود یاوری خبر ندارم و نمی‌دانم چیست اما ما فکر همه چیز را کردیم در تمرین دو روز گذشته روی این تیم کار کردیم تا با شناخت کامل به میدان برویم، مطمئن باشید تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم تا 3 امتیاز را بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که تیمش در خانه پیروز می‌شود اما در خارج از خانه تنها 2 تساوی کسب کرده است، اظهار داشت: این موضوع دلیل خاصی ندارد فوتبال همین است. البته شرایط ورزشگاه آزادی با سایر زمین‌ها فرق می‌کند و ما می‌توانیم راحت‌تر بازی کنیم، حضور هوادارانمان نیز بسیار مؤثر است البته باید بگویم بازی قبل را شکست نمی‌دانم و این مسابقه را از بعد نتیجه قبول ندارم، امیدوارم پس از کسب نتیجه در دیدار فردا در مسابقه بعدی نیز اولین پیروزی خارج از خانه خود را کسب کنیم.

دایی در مورد اینکه کارت قرمز میثم حسینی در مقابل سپاهان به کارت زرد تبدیل شد و این موضوع چه تأثیری در کار این تیم دارد، تأکید کرد: این اتفاق هیچ تأثیری ندارد و مشکلی را از ما حل نمی‌کند البته باز هم دستشان درد نکند که چنین کاری کردند، حالا با این حساب او 3 اخطاره می‌شود و تنها یک بازی برای ما نیست اما اگر آن اخراج می‌ماند شاید او را دو بازی نداشتیم. از همه این اتفاقات می‌توان نتیجه گرفت که چه اتفاقاتی در بازی مقابل سپاهان افتاده است.

وی در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای حفظ شرایط خوب بدنی بازیکنان دارد، اظهار داشت: برای این موضوع برنامه داریم و بر اساس آن کار می‌کنیم، انشاء‌الله بتوانیم این شرایط بدنی را حفظ کنیم و نتیجه هم بگیریم. مسائل روحی و روانی هم بسیار مهم است و تلاش می‌کنیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

دایی در مورد اینکه محسن قهرمانی اعلام کرده امروز به فدراسیون می‌رود تا مستنداتش را ارائه کند، عنوان کرد: صحبت خاصی ندارم، اتفاقاتی که در بازی‌های قبلی افتاده اظهر من الشمس است و خیلی راحت نشان‌دهنده حقیقت است. ما چیزهایی داریم که مطمئنا می تواند به ما کمک کند، اعتقاد دارم باید با متخلف در هر قشری برخورد شود. ما در فوتبال هستیم و در بین بازیکن، مربی، مدیر و سرپرست ممکن است افراد متخلفی باشد، در داوری هم افراد پاک، سالم و با وجدانی حضور دارند که وجدان خود را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند، این افراد زیاد هستند و باید به دنبال استفاده از آنها باشیم.


زنده باد علیییییییییییییییی دااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییی
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
جشن تولد ۶۷ سالگی علی پروین برگزار شد

203x128xparvin-interview2.jpg.pagespeed.ic.6xqGGCDZG-.jpg



پرسپولیس نیوز : جشن تولد علی پروین که ۶۷ سالگی خود را به پایان رسانده بود امروز در ساختمان استیل‌آذین برگزار شد.

جشن تولد 67 سالگی علی پروین امروز در دفتر پییشکسوتان پرسپولیس برگزار شد. در این مراسم محسن حاجیلو مجری تلویزیونی و همچنین فرامرز ظلی پیشکسوت پرسپولیس صحبت کردند.

ترابی، درخشان، خروطی، استیلی، حاجیلو، فرامرز ظلی، حسن روشن، رضا جباری، ابوالقاسم‌پور، رضا وطنخواه، محمد‌خانی، عباس کارگر، عبادزاده، پرویز جعفری و عرب‌شاهی پیشکسوتان حاضر در این مراسم بودند.

این جشن از ساعت 13 تا 14 و 30 برگزار شد. حاضرین در مراسم زمانی که بازی استقلال آغاز شد نیمه اول دیدار آبی‌پوشان مقابل اف سی سئول کره جنوبی را در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشاهده کردند.



سلطان انشاالله 10000000000 سالگیت

زنده باشی
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] حضور چند ساعته‌ی قهرمانی در حراست فدراسیون فوتبال[/h] پرسپولیس نیوز : محسن قهرمانی، داور بین‌المللی فوتبال ایران با حضور در فدراسیون فوتبال به اتهامات وارد شده علیه خود پاسخ داد.

محسن قهرمانی داور دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در هفته‌ دهم لیگ برتر فوتبال – که قضاوتش در این دیدار جنجال آفرین شد و صحبت‌های علی دایی و اعتراض این مربی را در پی داشت، امروز (چهارشنبه) با حضور در فدراسیون فوتبال درباره اتهاماتی که علی دایی علیه او مطرح کرده بود، پاسخ داد.

قهرمانی از ساعت‌های اولیه صبح به فدراسیون فوتبال مراجعه کرده بود و هنوز در این محل حضور دارد.

علاوه بر قهرمانی که برای پاسخگویی به اتهام مطرح شده علیه او به حراست فدراسیون رفته بود، بادیه مدیرعامل باشگاه نفتون، حاتم و مولایی به عنوان شاهد در دفتر نایب رییس فدراسیون فوتبال حضور پیدا کردند تا اعتراض خود را در اختیار کمیته‌ بررسی تخلفات حرفه‌ای قرار دهند.

در حالی که حدود بیش از شش ساعت از حضور قهرمانی در فدراسیون فوتبال می گذشت، فریدون اصفهانیان، رییس کمیته‌ داوران وارد فدراسیون شد تا در جلسه بررسی پرونده‌ قهرمانی شرکت کند.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
شما فکر میکنید آخر قهرمانی چی میشه ؟

یه مدت محرومیت رو شاخشه ...............ولی با این وضعیت تا آخز فصل باید آفتابی نشه! .........دسته 3 هم میتونن بفرستنش ............میدونین که!
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
فک کنم دست قهرمانی روشده

از اولم مشکل دار قضاوت میکرد چه عمدا چه سهوا

تازه فهمیدی دستش رو شده؟:D
اگه ایندفعه ازش بگذرند دیگه کاملا باورم میشه که فوتبال ما کثیف ترین فوتبال دنیاست...
 
بالا