• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
واقعا حیفه چرا بخاطر سلایق شخصی با شخصیت تیم ویا بازیکن بزرگی که از جونش واسه تیم مایه گذاشته بود بازی بشه به نظر من کریمی نباید اینقد تند مصاحبه میکرد ما درسته عاشقشیم وارزو داریم که یه روزی دوباره ستاره ای مثله کریمی داشته باشیم ولی دیگه اینهمه حاشیه واسه چی اخه خودش میاد کاری میکنه که بهش بی احترامی بشه بازم مهدوی کیا رو عشقه که خیلی صبورانه برخورد کرد من نه میتونم از کریمی بگذرم چون عاشقشم ونه میتونم از تیمم بگذرم چون عاشقشم ولی اینبار کریمی رو دور میزنم تا با تیمم خواتره جدید بسازم وزندگی کنم
انشالله فردا بازیو ببریم -معذرت از دوستان به جهت پاره ای مشکلات کمتر میرسم به تاپیک محبوبترین تیم وجودم ومحبوب ترینم دوستانمسر بزنم
با امید به روزهای روشن پرچم ارتش سرخ بالاست

این چه حرفیه که شما میزنید طوری شما صحبت میکنی که علی کریمی یه بازیکن معمولیه . بدترین کار ممکن رو باشگاه انجام داد . متاسفم . این علی دایی تون زمین خوردنش رو هم میبینیم . با اون تیم کارچاق کنش . به زودی .
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
این چه حرفیه که شما میزنید طوری شما صحبت میکنی که علی کریمی یه بازیکن معمولیه . بدترین کار ممکن رو باشگاه انجام داد . متاسفم . این علی دایی تون زمین خوردنش رو هم میبینیم . با اون تیم کارچاق کنش . به زودی .

پرسپولیسی واقعی باشی اینطوری پشت تیمتو سرمربیت حرف نمیزنه
به خاطر پرسپولیسم شده پستتو ویرایش کن علی دایی هم کم از کریمی نیست توهین بهش برا ما پرسپولیسی ها دیگه بده به خدا
ویرایش کن منم ویرایش کنم معلوم نشه
فدات
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
* پوشيدن پيراهن شماره 88، رد كردن توپ از بين پاهاي سيدورف، دريبل دوطرفه گتوزو و يك مشت دريبل كه تو وسط ميدان زدي از اتفاق‌هاي جالب آن بازي بود. - يادش بخير... با اينكه آن بازي توي ايران نبود ولي مردم به شدت پيگير بودن و اين برام يه‌دنيا ارزش داشت. به هر حال توي امارات و مديران باشگاه‌ الاهلي برام سنگ‌تموم گذاشتن و جدا از اسكورت، ماشين، همراه، هتل، هواپيما و... در ورزشگاه هم كلي منو تحويل گرفتن.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]8پرسپوليسي براي بازي با داماش خط خوردند[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از تمرين امروز 18 بازيکن خود را براي بازي مقابل داماش مشخص کرد.[/h]
00944979.jpg


علي دايي پس از تمرين امروز 18 بازيکن خود را براي ديدار مقابل داماش مشخص کرد اما در ليست دايي بازيکناني مانند رضا محمدي، عباس‌زاده، فرشاد قاسمي، يونس شاکري، مارکو، محسن بنگر به دليل سه کارته بودن و ميلاد غريبي و امير عابدزاده حضور ندارند.


به گزارش فارس،18 بازيکن
پرسپوليس براي ديدار مقابل داماش به شرح زير هستند:


نيلسون - عليرضا حقيقي - سيدجلال حسيني - ميثم حسيني - خانزاده - نورمحمدي - ماهيني - رضا حقيقي - محمد نوري - هادي نوروزي - غلامرضا رضايي - قاسم دهنوي - اميد عاليشاه - پيام صادقيان - سيدصالحي - خلعتبري - کفشگري و حميد علي‌عسگر







 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]گزارش تمرين پرسپوليس[/h]
[h=2]آخرين تمرين تيم پرسپوليس قبل از ديدار مقابل داماش در شرايطي برگزار شد که مربيان تيم ملي به عنوان ميهمان ويژه در تمرين امروز حضور داشتند.[/h]
00945557.jpg


آخرين تمرين پرسپوليس قبل از ديدار مقابل داماش گيلان از ساعت 16 و 30 دقيقه امروز در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شد. در اين تمرين قرمزپوشان آخرين مرور کارهاي تاکتيکي را در دستور کار خود داشتند.


به گزارش فارس، کليه ملي‌پوشان در تمرين امروز حضور داشتند و با دستورات دايي به تمرينات ويژه پرداختند.


* ميهمان ويژه تمرين سيموئز و مارکار آقاجانيان دستياران کارلوس کي‌روش بودند که عملکرد قرمزپوشان را زير نظر داشتند.امروز مربيان تيم ملي به دقت عملکرد بازيکنان را زير نظر داشتند و از آن حتي يادداشت‌برداري مي‌کردند.





 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]دايي: بازي سختي مقابل داماش داريم[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد، او و اطرافيانش و افرادي که تحت مديريتش هستند، دست به خلاف نمي‌زنند.[/h]
00943846.jpg


علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر داماش اظهار داشت: بازي‌هاي بسيار حساسي را پيش رو داريم. اين ديدار براي ما از حساسيت بيشتري برخوردار است، زيرا با تساوي که در ديدار قبلي به دست آورديم کمي از صدر جدول فاصله گرفتيم و با تمام قدرت سعي مي‌کنيم که 3 امتياز بازي را با کمک هواداران کسب کنيم.



به گزارش تسنيم، وي افزود: حضور تماشاگران مي‌تواند مثمرثمر باشد و با همراهي آنها امکان پيروزي در زمين خودمان وجود دارد.



سرمربي
پرسپوليس در مورد شرايط تيمش اظهار داشت: در يکي، دو هفته اخير به دليل اينکه 7-8 بازيکن‌مان در اردوي تيم‌هاي ملي بزرگسالان و اميد حضور داشتند، تمرينات ناقصي را برگزار کرديم اما با اين حال تلاش مي‌کنيم بازي آبرومندانه‌اي را انجام دهيم و از تمام نيروهاي‌مان مقابل داماش استفاده خواهيم کرد.



دايي با اشاره به وضعيت تيم داماش گيلان گفت: داماش تيم خوبي است و در 2، 3 هفته اخير نيز نتايج خوبي کسب کرده است، بازي سختي پيش رو داريم ولي همانطور که گفتم تلاش مي‌کنيم تا با حمايت هواداران اين بازي را ببريم.



وي در پاسخ به پرسشي مبني بر اينکه آيا از ملي‌پوشانش که تعدادي از آنها برابر تايلند ثابت بازي کرده بودند، برابر داماش استفاده خواهد کرد يا خير، گفت: دوست داشتم پيروزي تيم ملي را تبريک بگويم، به نظرم تيم ملي با وجود عدم انجام بازي‌هاي دوستانه و اردوهاي تدارکاتي توانست در اين ديدار پيروز شود که براي ما مهم بود. شرايط بازيکنان ملي‌پوش را هم بايد امروز ببينيم که چگونه است و ببينيم کدام يک از آنها را مي‌توانيم استفاده کنيم. به هر حال ما سعي مي‌کنيم تا از تمام سرمايه‌هاي‌مان بهره ببريم و انتخاب بازيکنان بستگي به تمرينات امروز دارد.



سرمربي پرسپوليس در واکنش به صحبت‌هاي امير عابديني مبني بر اينکه بازي با پرسپوليس براي داماش يک جنگ است، عنوان کرد: من هميشه براي عابديني احترام قائل هستم، ايشان از بزرگان فوتبال ما هستند که اطلاعات دقيق ورزشي دارند و جزو مديراني هستند که از جنس فوتبال هستند اما اصلاً اين مسئله را قبول ندارم. ما فردا فوتبال را در زمين چمن بازي مي‌کنيم و تمام سعي‌مان اين است که بتوانيم در زمين کارايي مناسب را داشته باشيم و داماش را شکست دهيم.



دايي در پاسخ به اين سوال که آيا قرار است در ازاي
پرسپوليسي شدن مسلمان، خانزاده و غريبي به ذوب‌آهن بروند، تاکيد کرد: ما با باشگاه ذو‌ب‌آهن مکاتباتي را انجام داده‌ايم تا بتوانيم مسلمان را جذب کنيم. قطعاً اين بازيکن مي‌تواند به تيم ما کمک کند. مسلمان از بازيکنان خوب ايران است که در پرسپوليس بيشتر مي‌تواند پيشرفت کند. من تا به اينجا خبر دارم و از بقيه مسائل بي‌خبر هستم و از شما مي‌شنوم. قطعاً در مسائلي که اطلاع ندارم نمي‌توانم صحبت کنم.



وي ضمن بيان اينکه
پرسپوليس مشکل گلزني دارد، تصريح کرد: تيم ما کم گل‌زده و بايد اين آمار را بهتر کنيم اما براي من 3 امتياز بازي مهم است و برد يک - صفر و 10 - صفر فرقي ندارد. ما سعي مي‌کنيم 3 امتياز بازي را بگيريم و اگر هم در گلزني مشکل داريم، به خاطر اين است که خط هافبک و حمله ما بيشترين تغييرات را داشته است. در بسياري از بازي‌ها، خطوط هافبک و فوروارد ما با نفرات جديدي به ميدان مي‌روند اما قبول دارم که تا اينجاي فصل کم گل زده‌ايم. ما از لحاظ شرايط بازي، سيستم بازي و موقعيت‌ها پيشرفت کرده‌ايم و فقط بايد ضربه آخر را بهتر بزنيم. با بازيکنان صحبت مي‌کنم تا اين مسائل حل شود.



سرمربي تيم فوتبال
پرسپوليس در واکنش به صحبت‌هاي مرتضي کريمي گفت: خوشبختانه ديگر تمام مردم با صحبت‌ها و مصاحبه‌هايي که انجام شده از همه چيز خبر دارند. من هميشه گفته‌ام و باز هم مي‌گويم با قرباني کردن 2 يا 3 نفر به جايي نمي‌رسيم. پرونده همين آقا مشخص است. درد فوتبال ما اين است که براي سالم‌سازي فوتبال از صحبت‌هاي آدم‌هايي استفاده مي‌کنيم که همه چيزشان مشخص است و خيلي مسائل داشتند. به نظر من در تمام اقشار فوتبال‌مان متخلف داريم و بايد با همه اينها برخورد شود. در آن برنامه زنده تلويزيوني خيلي چيزها مشخص شد. ديديد که آقايان نتوانستند جواب من را بدهند و متاسفانه 2 آدمي که در حد و قواره و شأن فوتبال نيستند مي‌خواهند با شلوغ‌کاري اصل مطلب را گم کنند.



دايي ادامه داد: آقايان کارمند باشگاه هستند و پول و حقوق مي‌گيرند اما در برنامه زنده تلويزيوني جواب من را ندادند که اگر اين کار را مي‌کردند، مي‌ديديد به چه نتيجه‌اي مي‌رسيديد. کسي که خود باشگاه به خاطر يک سري مسائل اخراج کرده که من نمي‌توانم آنها را بگويم، صحبت مي‌کند. همه فهميدند که در برنامه 90 هر 3 نفر از قبل صحبت‌هاي‌شان را هماهنگ کرده بودند.



وي افزود: آقاياني که اسم برديد ريز مطالب را مي‌گويند پس حتماً اطلاعات خوبي دارند. کسي که اطلاعات دقيق دارد و موبه‌مو اينها را مي‌گويد يا اطلاعاتش زياد است يا با هم نشستند و اين آمار را درآورده‌اند. شايد با يک ابر کوچک بتوانيم براي مدتي آفتاب را بپوشانيم اما با يک باد ابر مي‌رود و آفتاب نمايان مي‌شود. گذشت سال‌ها همه چيز را نشان مي‌دهد.



دايي اضافه کرد: از کساني که دنبال اين مسائل هستند خواهش مي‌کنم قبل از دعوت از افرادي که مي‌آيند و صحبت مي‌کنند ببينند که آنها به صراط هستند يا خير.



در ادامه نشست خبرنگاري از دايي پرسيد اگر اين افراد که اينگونه اظهارنظر مي‌کنند چرا مي‌خواستند در ابتداي فصل خود را به
پرسپوليس نزديک کنند.



دايي در پاسخ گفت: اينها تناقض است ديگر، من ناراحتي‌ام را در برنامه 90 هم عنوان کردم و به خيلي از صحبت‌هايي که آقايان انجام دادند پاسخ دادم ولي چرا آنها را پخش نکردند؟! همين عکاس اعلام کرد که آقايان از من دعوت به همکاري کردند. آقا حميد عباسي (مدير رسانه‌اي
پرسپويس) شاهد است در روز اول که به پرسپوليس آمديم اين آقاي عکاس با برخورد شديد من از استاديوم خارج شد. چرا اين ضدونقيض‌ها در برنامه پخش نشد؟! مگر مي‌شود يک عکاس را همه کاره تيم باشد و تنخواه باشگاه را به او بدهند؟! اين پول‌هايي که به حساب او رفته از کجا آمده است؟! به خاطر اينکه نمي‌توانستند به دايي گير بدهند، سراغ اطرافيانش رفتند؟!



وي اضافه کرد: چون مي‌دانستم در مورد چه چيزي مي‌خواستند صحبت کنند، همه تاريخ‌ها را درآورده بودم، از طرفي مي‌گويند خبر نداشته‌اند ولي از طرف ديگر مي‌گويند به خاطر آرامش تيم حرف نمي‌زنند.



دايي گفت: در تلويزيون جمهوري اسلامي ايران، مخصوصاً مي‌گويم جمهوري اسلامي ايران، چنين مسائلي مطرح مي‌شود و متاسفم که در اين تلويزيون شأن و جايگاه‌ها را در نظر نمي‌گيريم و کسي روي خط مي‌آيد که دروغ مي‌گويد. مگر مي‌شود من با کمک داوري که 3 سال است مسائلي داشته و به اين دليل کنار گذاشته‌اند و کسي که در منشور اخلاقي تعهد مي‌دهد بيايم صحبت کنم و بايد بگويم به دليل اينکه بزرگ‌تر‌هاي اين افراد نتوانستند جواب بدهند، اينها را جلو فرستادند تا چنين دروغ‌هايي را بگويند. جالب است همين آدم‌هايي که دروغ مي‌گويند اعلام مي‌کنند از دايي چيزي نديده‌ايم، اول مي‌خواستند به خود من گير بدهند اما ديدند که هر کاري مي‌کنند چيزي گيرشان نمي‌آيد و حالا به اطرافيان دايي رسيده‌اند. مطمئن باشيد من و اطرافيانم و کساني که تحت مديريت من باشند هيچگاه دست به خلافي نمي‌زنند.






 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

پایان یک شایعه ؛ دایی فردا حقیقی را بازی می دهد




14-23204.jpg




قصه از کجا شروع شد از یک کارت زرد که برخی گفتند عمدی و بود برای عروسی برادر اما خودش پایش را در یک کفش کرد که عمدی در کار نیود و اتفاق بود . برای این کارت زرد پای همه مقدساتش را وسط کشید

رضا حقیقی دو بازی از ترکیب بیرون رفت تا همان دو بازی کافی باشد که او تیم ملی را هم از دست بدهد . کار حتی داشت به جدایی هم می کشید و پای تیم رقیب هم وسط بود که

گویا همه چیز به شرایط عادی برگشت و دایی پذیرفت که رضا حقیقی از عمد کارت نگرفته است .

حالا شماره 9 قرمزها از شواهد تمرین پیداست که به ترکیب این تیم برگشته است و جمعه مقابل داماش بازی می کند تا این شایعه تلخ که برای حقیقی گران تمام شد به پایان خود سلام کند .



 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!




تالار افتخارات ...............................





تقابل میناوند و بکام در لیگ قهرمانان اروپا








مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی ایران در فصل 2000-1999 لیگ قهرمانان با تیم اشتروم گراتس اتریش مقابل منچستر یونایتد قرار گرفت.

میناوند در بازی برگشت دو تیم که در آبان ماه 1378 در اولدترافورد برگزار شد، با شماره 20 در ترکیب اصلی تیم اتریشی قرار گرفت. بازیکن مقابل او در تیم منچستر یونایتد دیوید بکام بود که در این عکس نیز در ابتدای مسابقه دو بازیکن باهم دست می دهند.













 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
دوستان کریمی مگه مصدوم نیست چطوری می خواست تو بازی با میلان بازی کنه که حالا اسمشو خط زدن این همه جنجال به پا شده:(
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
امیدوارم اول از همه یه برد پرگل داشته باشیم ... و در مرتبه بعد بازی زیبا ...

جمعه هست و ورزشگاه حیفه زیر 60-70 هزار تا جمعیت داشته باشه ...

با گل های خلعت و سیدصالحی و پیام ...

ساعت6 به امید یه 6تایی دیگه ...
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

ترکیب نهایی ......................................

نيلسون، سيد‌جلال حسيني، ميثم حسيني، مهرداد کفشگري، هادي نوروزي، محمد نوري، پيام صادقيان، سيد مهدي سيد‌صالحي، رضا نورمحمدي، رضا حقيقي و حميد علي‌عسگر.
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
هند که صد در صد بود اونم دو بار تازه اگه کارت زرد هم میداد اخزاج میشد ..................

جالب اینجاست که کمک داور هم پرچم زد ولی داور به پرچم کمکش توجه نکرد!!
دقیقه 30 بازیکن داماش باید اخراج میشد!!
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
جالب اینجاست که کمک داور هم پرچم زد ولی داور به پرچم کمکش توجه نکرد!!
دقیقه 30 بازیکن داماش باید اخراج میشد!!

گندشون بزنه ........... دیگه اینا رو نمیبینن ............ اگه صحنه حساس پیش بیاد چه کار میکنن!؟
 
بالا