• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
خانزاده: جدایی ام از پرسپولیس به نظر دایی بستگی دارد/ عدم هماهنگی ملی پوشان به خاطر نداشتن اردوی تدارکاتی است


203x136xkhanzadeh.jpg.pagespeed.ic.96OHvrjxHg.jpg



پرسپولیس نیوز : مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داماش اصلا قابل پیش بینی نیست اما ما نیز به دنبال برد خواهیم بود و انشاءالله بتوانیم توانایی هایمان را به رخ بکشیم.
محمدرضا خانزاده درباره غیبتش در لیست 18 نفره تیم ملی مقابل تایلند اظهار داشت: این مساله نظر کی روش بود. من به بهترین شکل تمرین کرده بودم و کی روش هم از شرایط راضی بود اما به هر شکل با توجه به اینکه مدافع روی نیمکت زیاد داشتیم، کی روش ترجیح داد من در لیست 18 نفره نباشم.

وی درباره انتقاداتی که از بازی تیم ملی می شود، تصریح کرد: باید این را در نظر بگیرید که ما بعد از 4 ماه دور هم جمع شده بودیم. از طرفی تیم تایلند هم تیم بدی نبود ولی ما بعد از برد مقابل کره جنوبی و موفقیتی که بدست آمد دیگر به اردو نرفته بودیم. دلیل عدم هماهنگی بازیکنان هم این مساله است.

مدافع پرسپولیس درباره پیشنهاد باشگاه ذوب آهن برای جذب او و غریبی گفت: من چیزی در این خصوص نشنیدم و در جریان این مساله نیستم اما باید صحبت کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد. در این باره نظر دایی مهم است و او باید تصمیم نهایی را بگیرد.

خانزاده در پایان درباره دیدار با داماش افزود: بازی سختی با داماش داریم. این تیم اصلا قابل پیش بینی نیست اما ما نیز به دنبال برد خواهیم بود و انشاءالله بتوانیم توانایی هایمان را به رخ بکشیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
اشتهای زیاد مسئولان ذوب آهن / با چه فرمولی 1 بازیکن می دهند 2 تا میگیرند؟


220x144xkhanzadeh.jpg.pagespeed.ic.9qYvow1gVg.jpg



پرسپولیس نیوز : باشگاه ذوب آهن پیشنهاد معاوضه محسن مسلمان بازیکن خود با دو بازیکن پرسپولیس را به صورت قرضی ارائه کرده است.

این باشگاه که از تمایل پرسپولیس برای جذب مسلمان اطلاع دارد درمقابل خواستار به خدمت گرفتن محمدرضا خانزاده و میلاد غریبی شده است.

در مقام مقایسه محسن مسلمان بازیکنی است که از استعدادهای جوان لیگ به حساب آمده و به تازگی به تیم ملی بزرگسالان هم بیشتر دعوت می شود و خانزاده مدافع پرسپولیس هم تقریبا همزمان با او به اردوهای تیم ملی دعوت شده و از اعضای ثابت اردوهای تیم ملی است و می تواند مشکلات باشگاه ذوب آهن را که در خط دفاعی با معضل روبروست کمتر کند.

اگر مسلمان و خانزاده هر دو را ملی پوش حساب کنیم پرسپولیس چرا باید یک بازیکن دیگر برای این معاوضه سر بدهد؟ این به آن معناست که میلاد غریبی هیچ ارزش مادی ندارد؟ غریبی که از پدیده های فصل گذشته لیگ است اگر یک ثانیه هم در لیگ جاری بازی نکرده باشد و هیچ سابقه لیگ برتری هم نداشته باشد حداقل یک بازیکن با استعداد از رده سنی امید به حساب می آید و فرض بر اینکه از تیم های پایه پرسپولیس رشد یافته و اکنون به تیم اصلی راه یافته بود هم انتقال رایگانش به تیم های دیگر با عقل سالم جور در نمی آمد.

ذوب آهن اگر دو بازیکن از پرسپولیس می خواهد یا باید اشتهای خود را کمتر کند و یک بازیکن دیگر را هم به پیشنهادات خود اضافه کند یا برای به دست آوردن غریبی کمی دست به جیب شده و پول خرج کند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
مخالفت با پیشنهاد ذوب آهن/غریبی: به دلیل برخی مسائل به اصفهان نمی‌روم


220x150xgharibi.jpg.pagespeed.ic.1H3Gtwb6Ik.jpg



پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به پیشنهاد باشگاه ذوب‌آهن روی خوشی نشان نداد.

میلاد غریبی در گفت‌وگو کوتاه درباره پیشنهاد باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: من از مسئولان باشگاه ذوب آهن بابت نگاهشان صمیمانه سپاسگزارم اما با توجه به برخی مسائل من به اصفهان نمی‌روم و برای ذوب آهن نیز صمیمانه آرزوی موفقیت در بازی‌های آینده دارم.
 
Last edited:

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
لیگ برتر از نگاه آمار ؛ پرسپولیس ۱۰ - داماش ۳

پرسپولیس نیوز : پرسپولیسی‌ها در هفته‌های سیزدهم ادوار لیگ برتر ۵ برد، ۴ تساوی و ۳ شکست را کسب کرده‌اند.تیم فوتبال پرسپولیس جمعه از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در تهارن میزبان داماش گیلان خواهد بود.

پرسپولیسی‌ها در 12 دوره تاریخ لیگ برتر و در هفته‌های سیزدهم این رقابت‌ها صاحب 5 پیروزی شده‌اند و در مقابل 4 تساوی و 3 شکست را تجربه کرده‌اند و جالب اینکه هیچگاه دو تیم پرسپولیس و داماش در هفته‌های سیزدهم ادوار لیگ برتر به مصاف یکدیگر نرفته‌اند.

پرسپولیس در فصول سوم تا پنجم و نهم و دهم رقیبانش را شکست داده و در فصول اول، هشتم و دوازدهم به ترتیب مقابل تیم‌های فجرسپاسی (اول و هشتم) و مس کرمان شکست خورده است.
به گزارش فارس، تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان از هفته سیزدهم سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر باشگاهی فوتبال ایران در حالی جمعه برای پانزدهمین‌‌بار به مصاف هم می‌روند که در 14 دیدار رو در رو در کارنامه بازی‌های این دو تیم در تاریخ ادوار لیگ برتر 10 برد برای قرمزپوشان تهرانی، 3 برد برای رشتی‌ها و یک تساوی ثبت شده است.

در این میان سهم فرمزپوشان از 42 گلی که در دیدارهای رو در روی پرسپولیس – داماش به ثمر رسیده 30 گل و سهم داماشی‌ها هم 12 گل است تا به این ترتیب علاقمندان به فوتبال فردا در انتظار به ثمر رسیدن گل شماره 43 در این دیدار باشند.
 
Last edited:

enimonte

Registered User
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
1,337
لایک‌ها
1,311
محل سکونت
فعلا تهران
دمش گرم دایی که اینطوری باهاش رفتار کرد:)


کمک داور دربی ۶۹ صحبت‌هایش را تکذیب کرد کریمی: دشمنانی که قبلاً دوستم بودند، علیه ما جنگ راه‌ انداخته‌اند/لوازم خانگی هم به ابزار تبانی



کمک داور دربی ۶۹ صحبت‌هایش را تکذیب کرد
کریمی: دشمنانی که قبلاً دوستم بودند، علیه ما جنگ راه‌ انداخته‌اند/لوازم خانگی هم به ابزار تبانی اضافه شده است؟

کمک داور سابق فوتبال ایران گفت: این جنگی است که پس از برنامه 90 آقایانی که قبلا دوستم بودند و امروز دشمنم شده‌‌اند علیه من راه انداخته و هدفشان خراب کردن وجهه من و برخی افراد است.
خبرگزاری فارس: کریمی: دشمنانی که قبلاً دوستم بودند، علیه ما جنگ راه‌ انداخته‌اند/لوازم خانگی هم به ابزار تبانی اضافه شده است؟

Tweet

مرتضی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص صحبت‌هایی که در چند روز اخیر به نقل از وی در سایت‌های خبری مبنی بر اینکه قبل از دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از دوستان پرویز مظلومی پول دریافت کرده است تا دربی را به سود آبی‌ها دربیاورد، گفت: در شهرستان هستم و متأسفانه من هم چنین صحبت‌هایی را شنیده‌ام و فهمیده‌ام که این مصاحبه در سایت‌هایی که معتبر نیستند درج شده است و این در حالی است که چنین مصاحبه‌ای را نه در گذشته و نه حتی در این یکی دو روز اخیر انجام داده‌ام.

وی ادامه داد: چنین حرف‌‌هایی را نزده‌ام و تمام آن را تکذیب می‌کنم. نه به شوخی و نه جدی و نه به طور رسمی این صحبت‌ها را مطرح نکرده‌ام و چون در تهران نیستم تا به امروز از متن این مطالب خبر نداشتم.

کریمی تأکید کرد: به محض بازگشت به تهران از سایتی که ابتدا این خبر را درج کرده شکایت کرده و تا آخر پای شکایتم خواهم ایستاد چرا که این مطالب صد در صد کذب است.

کمک داور سابق فوتبال ایران گفت: این جنگی است که پس از برنامه 90 آقایانی که قبلا دوست من بودند و امروز دشمنم شده‌‌اند برعلیه من راه انداخته و هدفشان خراب کردن وجهه من و برخی افراد است.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا همیشه نام وی در این قضایا به میان می‌آید، گفت: چون آشکارا صحبت می‌کنم و شفاف‌سازی می‌کنم. من حقایق را مطرح می‌کنم و الان این حقایق دامنگیر من شده است ضمن اینکه چون رشته‌ام خبرنگاری است می‌دانستم اگر چنین صحبت‌هایی را بکنم برخی افراد درصدد خراب کردن من برخواهند آمد.

وی یادآور شد: چرا خبرگزاری‌های معتبر چنین مصاحبه‌ای را از من منتشر نکرده و تنها یک سایت از قول من این را نوشته است. آنها فکر می‌کنند چون تعهدی ندارند می‌توانند هر حرفی را که دلشان می‌خواهد بنویسند.

کریمی در خصوص دریافت 16 میلیون و یک تلویزیونی LCD قبل از دربی 69 گفت: مگر طرفم دیوانه است که به جای پول به من LCD بدهد. این حرفها کذب است و از آنها تعجب می‌کنم. جالب اینکه این روزها وسایل خانه هم جزو ابزار تبانی اضافه شده است.

کریمی گفت: کسانی که سواد رسانه‌ای داشته باشند با خواندن متن مصاحبه می‌فهمند که این مطالب می‌خواهد من و محسن قهرمانی را خراب کند. این سایت باید صدای من را داشته باشد و در غیر این صورت به طور حتم تا پایان شکایتم خواهم رفت.

وی در پایان گفت: اگر بخواهم حرف بزنم این کار را با خبرگزاری‌های معتبر و مطرح انجام می‌دهم و باز هم تأکید می‌کنم که برخی درصدد کوبیدن و خراب کردن من و قهرمانی هستند.
 
Last edited:

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!


پرسپولیس - داماش

علی دایی از بازی با سپاهان به بعد وارد مسائل حاشیه ای شده و درستی یا نادرستی کار دایی در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

مهمتر این است که تیم او شاید نتواند با این شرایط با تمرکز کامل به میدان برود. داماش را نمی توان حریف آسانی برای پرسپولیس قلمداد کرد همان طور که نمی توان از این تیم رشتی تصویر یک غول کُش را ارائه داد.

همه چیز بستگی به این دارد که پرسپولیس چگونه فوتبالی به نمایش خواهد گذاشت. اینکه
پرسپولیس در حال حاضر در چه سطحی از آمادگی فنی و خصوصا روانی قرار دارد سوالی است که جوابش را فقط در زمین مسابقه می گیریم.

داماش با همه نداری ها 14 امتیازی است و در رده نهم جدول جای گرفته است. موقعیت فعلی اگر چه نمی تواند حاشیه امنیت مناسبی برای تیم شهر باران محسوب شود اما دست کم آرامش لازم

را برای ادامه کار در لیگ برای این تیم فراهم می کند. ترکیب فنی ناظمی و عابدینی تا این جای کار که جواب داده تا در آینده چه پیش آید.


تیم دایی در حالی به مصاف داماش می رود که ملی پوشانش را خسته تحویل می گیرد و قطعا دایی در استفاده از آنها با محدودیت مواجه خواهد شد.

برای تیم 21 امتیازی و رده پنجمی لیگ برتر که توانسته در دیدارهای خانگی این فصل خوش بدرخشد،

بازی با داماش موقعیت مناسبی است تا فاصله اش را با صدر جدول کمتر کند.
پرسپولیس در حال حاضر در 4 امتیاز فولاد صدرنشین قرار دارد.



 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!


هفته سیزدهم
*
پرسپولیس - داماش گیلان،

ساعت 18، ورزشگاه آزادی تهران

داور: شاهین حاج بابایی، کمک ها: رضا سخندان و مهدی الوندی،
داور چهارم: حسن اکرمی

ناظر داوری: نوید مظفری







هفته چهاردهم
* یکشنبه 5/8/92
راه‌آهن-​
پرسپولیس​
ساعت 15 و 30 دقیقه ورزشگاه تختی تهران




هفته پانزدهم
* چهارشنبه 15/8/92
پرسپولیس​
- استقلال خوزستان ساعت 17 و 30 دقیقه ورزشگاه آزادی​
 

e4lyas

Registered User
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
3,092
لایک‌ها
2,399
محل سکونت
دنیای رنگارنگ !

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)


هفته سیزدهم
*
پرسپولیس - داماش گیلان،

ساعت 18، ورزشگاه آزادی تهران

داور: شاهین حاج بابایی، کمک ها: رضا سخندان و مهدی الوندی،
داور چهارم: حسن اکرمی

ناظر داوری: نوید مظفری







هفته چهاردهم
* یکشنبه 5/8/92
راه‌آهن-​
پرسپولیس​
ساعت 15 و 30 دقیقه ورزشگاه تختی تهران




هفته پانزدهم
* چهارشنبه 15/8/92
پرسپولیس​
- استقلال خوزستان ساعت 17 و 30 دقیقه ورزشگاه آزادی​

این شاهین حاج بابایی کیه؟!
فکر نکنم تاحالا اسمشو شنیده باشم این فصل یا فصل قبل برا پرسپولیس قضاوت کرده؟

ترس برم داشت این کیه گذاشتن
میبینم که صفحه 3333 هستیم
به امید اینکه به صفحه 6666 برسیم:D
666666
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
آره گفتن یه تیم بدین ستاره ای مثل مسلمان رو بگیرین ...
ما هم شاسکولیم که قبول کنیم ...


قضیه این چیه ؟!!:(اظهارات جنجالی علی کریمی در واكنش به حذف نامش از ليست پرسپوليسي ها براي مصاف با ستاره هاي ميلان
اه اه اه
عجب گرفتاری شد بابا یه اسم رد کردن مگه چیه اسم این کریمی هم میدادین دیگه بابا کریمی ما بدتر از جباری استقلاله واقعا بخواد حاشیه درست کنه انچنان درست میکنه همه روزنامه ها فقط مصاحبه های کریمی رو میزنن مسوئلای ما هم بیکارنا فقط میخوان سرگرمی درست کنن
چه حالی دارین آخه با علی کریمی
اسمشو رد میکردین میرفت دیگه
آسمون زمین می اومد؟:(
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
واقعا حیفه چرا بخاطر سلایق شخصی با شخصیت تیم ویا بازیکن بزرگی که از جونش واسه تیم مایه گذاشته بود بازی بشه به نظر من کریمی نباید اینقد تند مصاحبه میکرد ما درسته عاشقشیم وارزو داریم که یه روزی دوباره ستاره ای مثله کریمی داشته باشیم ولی دیگه اینهمه حاشیه واسه چی اخه خودش میاد کاری میکنه که بهش بی احترامی بشه بازم مهدوی کیا رو عشقه که خیلی صبورانه برخورد کرد من نه میتونم از کریمی بگذرم چون عاشقشم ونه میتونم از تیمم بگذرم چون عاشقشم ولی اینبار کریمی رو دور میزنم تا با تیمم خواتره جدید بسازم وزندگی کنم
انشالله فردا بازیو ببریم -معذرت از دوستان به جهت پاره ای مشکلات کمتر میرسم به تاپیک محبوبترین تیم وجودم ومحبوب ترینم دوستانمسر بزنم
با امید به روزهای روشن پرچم ارتش سرخ بالاست
 
  • Like
Reactions: usl
بالا