• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
ولی نمیدونم چرا یه حسی بهم میگه فردا طلسم بازی های خارج از خونه رو مشکنیم
امیدوارم پیش بینیت درست نباشه:D

خدا از دهنت بشنوه. من که از خدامه تیم ببره.
نیم فصل دوم بازی های بیشتر خارج از خانه داریم . فکر کنم 7 تا از 15 بازی برگشت تو آزادیه و خیلی دوست دارم یه فکری بحال نبردن خارج خونه بکنند.
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]آخرين وضعيت مصدومان پرسپوليس اعلام شد[/h]
[h=2]مهرداد پولادي تنها بازيکن پرسپوليس است که در شرايط مسابقه قرار ندارد و مهرداد کفشگري هم به خاطر محروميت از بازي با راه آهن بيشتر استراحت مي‌کند.[/h]
00945444.jpg


کادر پزشکي تيم فوتبال پرسپوليس به سايت باشگاه گفت که محمدرضا خلعتبري در شرايط مطلوبي به سر مي‌برد و با انجام تمرينات، خود را در شرايط مسابقه نشان داد. مشکل مهرداد کفشگري هم برطرف شده و به جهت آنکه در بازي با راه آهن محروم است، ترجيح داده شد زمان بيشتري در اختيار وي قرار بگيرد تا اطمينان خاطر بيشتري حاصل شود.

به گزارش ايسنا ، کادر پزشکي پرسپوليس شرايط بازيکنان سرماخورده تيم مانند، حميدرضا علي عسگري و عليرضا حقيقي را براي بازي با راه‌آهن آماده اعلام کرد.

بنابر اعلام کادر پزشکي، مهرداد پولادي تنها بازيکن حال حاضر تيم است که در شرايط مسابقه قرار ندارد و او هم بايد دوره بدنسازي خود را کامل کند.

___________
پ.ن مهرداد پولادی دیگه واسه نیم فصل دوم آماده میشه.
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]دايي: اين بازي فقط يک فوتبال است[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ما به همه نيروهايمان احتياج داريم و سعي مي کنيم از تمام آنها به بهترين نحو استفاده کنيم.[/h]
00943846.jpg


علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل سورينت اظهار داشت: مطمئنا بازي فردا از حساسيت خاصي برخوردار است، هم براي ما و هم براي تيم حريف. تيم ما با يک برد به صدر جدول مي رسد و توقع هواداران نيز کسب پيروزي است. تيم سورينت نيز با توجه به شرايطي که در جدول دارد مي خواهد نتيجه خوبي بگيرد.

به گزارش اوج، وي ادامه داد: با توجه به شرايطي که زمين ورزشگاه تختي دارد، کارمان سخت مي شود اما سعي مي کنيم اولين پيروزي بيرون از خانه خود را بدست آوريم. بازي بسيار سختي داريم. من سورينت را تيم خودم مي دانم چون دو سال در اين تيم زحمت کشيدم و بيشتر بازيکنان اين تيم رفقاي خودم هستند. براي اين تيم آرزوي موفقيت دارم البته به غير از بازي فردا با تيم ما. انشاءالله بعد از بازي با ما در ساير مسابقات نتايج خوبي بگيرند. در کل اميدوارم بازي خوبي باشد و بتوانيم 3 امتياز را کسب کنيم.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا حواشي اخير ميان او و مديران سورينت روي اين بازي تاثير مي گذارد، تاکيد کرد: به هيچ عنوان اين مسائل تاثيري ندارد. من دوستان خوبي در سورينت پيدا کردم. مديران خوب راه آهن، مالکان اين باشگاه همه دوستانم هستند. متاسفانه مسائلي که پيش آمد بر اثر ناآگاهي آقاي رييسي کيا بود و حالا هم هيچ مشکلي وجود ندارد. ما دو سال زحمت کشيديم و سورينت را سر و سامان داديم. بهترين نتايج راه آهن در تاريخ ليگ را ما کسب کرديم. اگر هم مساله اي وجود دارد، اين است که ما هميشه حقايق را مي گوييم و به دنبال اثبات حق هستيم. بازي فردا فقط يک فوتبال است و ما به دنبال 3 امتياز هستيم. اميدوارم هر تيمي بهتر باشد به حقش برسد.

دايي در ادامه گفت: ما ترکيب تيم را بر اساس بازي ها انتخاب مي کنيم. در بازي با پديده شانديز اين فرصت را پيدا کرديم تا از بازيکناني که کمتر فرصت بازي داشته اند استفاده کنيم. مساله اي که وجود دارد، ما به همه نيروهايمان احتياج داريم و سعي مي کنيم از تمام آنها به بهترين نحو استفاده کنيم.

وي در پايان درباره شعارهاي هواداران استقلال عليه او و صحبت هاي امير قلعه نوعي تاکيد کرد: قطعه نوعي به من لطف دارد اما منتظريم ببينيم تصميم کميته انضباطي در اين باره چيست. همانطور که مثل آب خوردن ما را قلع و قمع کردند، بايد ببينيم در اين باره چه تصميمي گرفته مي شود.

 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]حسيني: به حرف‌هاي دايي شک نکنيد[/h]
[h=2]مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: زمين تختي به نظرم فوتبال زيبا را از بين مي‌برد و من به همين دليل به استقلالي‌ها حق مي‌دهم.[/h]
00940756.jpg


سيد‌جلال حسيني ابتدا در خصوص وضعيت پرسپوليس در جام حذفي اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش بچه‌ها و يک اراده خوب با نتيجه قابل قبولي موفق شديم پديده را که تيم کوچکي نبود و قطعا با اين بازيکنان بيشتر از آن خواهيد شنيد شکست دهيم.

به گزارش فارس ، وي افزود: بازي خيلي سختي بود و به نظرم فشار زيادي را به ساق‌هاي بازيکنان وارد کرد اما خيلي خوب توانستيم از اين بازي با تجربه‌اي که داشتيم استفاده کنيم و يک استارت بسيار خوبي در جام حذفي بزنيم. ما در جام حذفي هم قطعا مانند پارسال مدعي هستيم اما شرايط با پارسال کمي فرق دارد چون مي‌خواهيم فينال را هم برنده باشيم.

وي در مورد بازي با راه‌آهن نيز گفت: هر روز که جلو مي‌رويم کارمان سخت‌تر مي‌شود. بازي مقابل پديده تمام شد و حالا بايد مقابل تيمي بازي کنيم که مربي آن سال‌ها است که خود را در اين فوتبال ثابت کرده.

وي افزود: راه‌آهن تيم بسيار خوبي است و در چند سال گذشته نيز نتايج خوبي گرفته. از طرف ديگر ابراهيم‌زاده نيز فوتبال ايران و بازيکنانش را بسيار خوب مي‌شناسد و به همين دليل شايد اين بازي کمي با بازي‌هاي ديگر فرق داشته باشد اما ما هم سه امتياز را در روزي مي‌خواهيم که راه‌آهن به نتايج خوبي نرسيده و مي‌خواهد مقابل ما با انگيزه زياد خودش را ثابت کند.

حسيني تاکيد کرد: تنها مشکل ما و شايد دو تيم زمين تختي است، البته براي ما فرقي ندارد اما واقعا اين زمين شرايط بازي کيفيت بالا را ندارد. البته خيلي زحمت کشيده‌اند اما در اين زمينه همه بايد زير توپ بزنند و به همين دليل نبايد دنبال فوتبال زيبا باشيم. ما متاسفانه در همين زمين مقابل نفت بازي کرديم و وقتي که گفتيم شرايط خوب نيست همه گفتند بهانه مي‌گيريم.

وي تاکيد کرد: اما استقلال هم در همان زمين بازي کرد و ديديد آنها هم نظر ما را داشتند و حرف‌هاي ما را تاکيد کردند. پس دنبال بهانه و اين حرف‌ها نبوديم. اي کاش بازي در آزادي برگزار مي‌شد تا هم هواداران فوتبال زيبايي مي‌ديدند و هم در آن شرايط وضعيت تختي قرار نمي‌گرفتيم.همانطور که مي دانيد دايي گفته روي زمين صاف هيچ تيمي حريف پرسپوليس نيست که به حرفهاي دايي هرگز نبايد شک کنيد.

مدافع قرمز‌پوشان تاکيد کرد: البته اين موضوع را هم بايد بدانيم که بازيکنان ما با توجه به اينکه 120 دقيقه در بازي قبلي به ميدان رفتند ساق‌هايشان خسته است ولي خوب ريکاوري کردند. اميدوارم در اين ديدار که يکي از حساس‌ترين ديدار‌هاي ما براي حضور در صدر جدول است هيچ مشکلي نداشته باشيم و با تمام توان وارد زمين شويم.

حسيني در پايان در پاسخ به سوالي در خصوص سکوت کميته انضباطي درباره خودش گفت: حرفي در اين باره ندارم. من حرفم را قبلا زده‌ام و الان هم با تمام تمرکز‌م صد در صد آماده بازي با راه‌آهن هستم. ما به اين برد بيشتر از هر چيزي نياز داريم. آنها در چند وقت اخير خوب نبودند و اين کار ما را سخت مي‌کند پس اجازه نداريم به چيز ديگري فکر کنيم. فقط اميدوارم تختي يا آزادي فرقي ندارد هواداران ما بيايند تا انشاءالله براي حضور در صدر جدول آنها را کنار خودمان داشته باشيم. خوشبختانه خيلي از مسائل هم اين هفته به نفع ما بوده و بايد از اشتباهات تيم‌هاي ديگر بهترين استفاده‌ها را داشته باشيم. البته من از هواداران مي‌خواهم فقط در ورزشگاه تيم خودشان را تشويق کنند تا انشاءالله پرسپوليس بتواند به هدفش برسد و به هيچ تيم و هيچ کسي کاري نداشته باشد.

 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
اینم 18 بازیکن پرسپولیس برای بازی فردا:)

نيلسون کوريا،عليرضا حقيقي،ميلاد غريبي،رضا نورمحمدي،حميد رضا علي عسگري،رضا حقيقي،سيد جلال حسيني،حسين ماهيني،يونس شاکري،قاسم دهنوي،محسن بنگر،محمد رضا خلعتبري،پيام صادقيان،اميد عاليشاه،ميثم حسيني،هادي نوروزي،سيد مهدي سيد صالحي و محمد نوري
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]داور بازي پرسپوليس- راه آهن تغيير کرد[/h]
[h=2]کميته داوران فدراسيون فوتبال داور وسط ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و راه آهن را تغيير داد.[/h]
00026108.jpg


در حالي که امروز کميته داوران فدراسيون فوتبال از قضاوت عليرضا فغاني در ديدار پرسپوليس برابر راه آهن خبر داده بود، ساعتي بعد سايت فدراسيون اعلام کرد که با تغيير تصميم البرز حاجي‌پور به جاي نامزد داوري ايران در جام جهاني برزيل در بازي فردا قضاوت خواهد کرد.

به گزارش ايسنا ، قرار است حسن کامراني فر و سعيد قاسمي، حاجي‌پور را در بازي دو تيم ياري کنند.









 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD

mahyar rahnama

Registered User
تاریخ عضویت
4 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,682
لایک‌ها
644
محل سکونت
tehran
امشب بارسا 2-1 برد ما فردا 3-1 می بریم رو بارسا رو کم کنیم:D
صدر جدول ما داریم می اییم

حالا انقد بارسا بارسا کنید مدیر بیاد بگه اینجا تاپیک پرسپولیسه نه بارسا بعد پستامونو حذف کنه :D

والله انقد پستای این تاپیک حذف شده تاپیک پدیده مشهد داره میرسه به پرسپولیس :blush:
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD

Reza_Rms

Registered User
تاریخ عضویت
14 دسامبر 2012
نوشته‌ها
409
لایک‌ها
230
محل سکونت
تهران
خدا از دهنت بشنوه... خودم اولین نفر پست تبریکت رو لایک میکنم:D
ایشالا میبریم و میا ایم صدر جدول
شما و من هم بعد برد تیممون با هم پست همدیگه و اصلا پست همرو لایک میکنیم...
 
بالا