• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
تیم راه اهن چرا همیشه اینطوری نیست که ته جدول دست و پا نزنه
واقعا کار پرسپولیس سخته قبول کنید با این جنونو انتحاری بازی کردن و ترشح زیاد ادرنالین حریفان
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
تبریک صدرنشینی به همه دوستان! :)

مهمترین عایدی این بازی سه امتیازی بود که کسب شد؛ در واقع غیر از ضربه کاشته خوب خلعت بری مطلب خاص دیگری برای پرسپولیس در کار نبود و دقایق پایانی (که من چند دقیقه آخر رو دیدم) بازی دست راه آهن بود و پرسپولیس هم شانس آورد که دروازه اش باز نشد! ضربه آخر بهادر عبدی (اگر اشتباه نکرده باشم) بسیار عالی بود!

در مورد تعویض ها: احتمالا نظر دایی بر این بوده که در این زمین پکیده! بازیکن های جنگنده و قدرتی تر مثل دهنوی و نوروزی به نسبت پیام صادقیان و خلعت بری بازی کنند تا این دو که فانتزی باز هستند و احتمال آسیب دیدگی شان بالاتر هست و چون نتیجه مورد نظر کسب شده بود، این دو عملا آمدند برای حفظ نتیجه و بردن نبردهای تک به تک در خط میانی.
 

iranadsense

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2011
نوشته‌ها
3,382
لایک‌ها
2,412
محل سکونت
مازندران-چالوس
آخه دوستان به نظرتون توی اون زمین میشه جور دیگه ای به جز ضربه کاشته ( و ضربه سر) گل زد؟

نیمه اول افتضاح بودیم نیمه دوم کلا بازی خوبی بود

خداییش نیلسون عالی بود.

حتی اون ضربه که توپ به تیر خورد هم نیلسون روش اثر گذاشت.

امیدوارم دیگه پایین بیا نباشیم :lol:
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
این چه مسخره بازیه 10 دقیقه از بازی نگذشته بود خوابم برد تف به این شانس از صبح تا الان منتظر بازیم الان از خواب پریدم دیدم بازی تموم شده اینطور که پیداست بردیم رفتیم صدر جدول اخ چه کیفی میده:D
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
اقای دایی توروخدا بجای اینکه نوروزی بازی بدی ایمون و بیار دلم وایه قیافه فوق سااره خارجی سرخ پوشمون تنگ شده حیف حیف به این نامردیه فوتبال

Sent from my LT29i using Tapatalk 2
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
آقا من به بازی فردا خوشبین نیستم. نمیتونیم خارج از آزادی نتیجه بگیریم.

ولی نمیدونم چرا یه حسی بهم میگه فردا طلسم بازی های خارج از خونه رو مشکنیم
امیدوارم پیش بینیت درست نباشه:D

دیروز گفتم به بازی خوشبین نیستم. اما امین جون خوشبین بود و بردیم. امین جون دوست دارم عزیزم
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]عبدي: نيلسون فراتر از آسياست[/h]
[h=2]بازيکن تيم فوتبال راه‌آهن سورينت گفت: بازيکنان تيم پرسپوليس فراموش نکنند که فوتبالشان را از چه زمين‌هايي آغاز کردند.[/h]
00941464.jpg


بهادر عبدي پس از شکست يک بر صفر راه‌آهن مقابل پرسپوليس در مورد اعتراض بازيکنان سرخ‌پوش به زمين چمن ورزشگاه تختي اظهار داشت: اکثر بازيکنان پرسپوليس دوستان من هستند. آنها در تيم‌هاي شهرستاني بازي مي‌کردند و همه ما از زمين‌هاي خراب وارد فوتبال شده‌ايم، درست نيست حالا که يکي دو سال به تيم بزرگي چون پرسپوليس آمده‌اند آن مسائل را فراموش کنند.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: تمام بازيکنان اول فوتبال خود را از زمين‌هاي خراب شروع کردند، پرسپوليس هم اين برد را مديون دعاي هواداران خود است.

عبدي در مورد سرمربي پرسپوليس يادآور شد: دايي تأثيرگذارترين آدم زندگي من است چه در زندگي فوتبال و چه زندگي شخصي‌ام. او تأثيرگذار بوده و دعاگوي او هستم.

وي در مورد اينکه راه‌آهن بدشانس بوده و توپ او به تيرک خورد، تصريح کرد: ما دائم بدشانسي آورديم، نيلسون هم توپ‌هاي خوبي را دفع کرد، او فراتر از آسياست و فکر مي‌کنم توپ‌هايي که او در بازي امروز دفع کرد هر دروازه‌باني نمي‌تواند دفع کند.


 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
خلعتبري: پرسپوليس شايستگي صدر را دارد


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس شايستگي صدر جدول را دارد و اميدوارم در اين جايگاه بمانيم.
00945725.jpg

محمدرضا خلعتبري پس از پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل راه‌آهن، اظهار داشت: ما شايستگي رسيدن به صدر جدول را داشتيم تمام بازيکنان، کادر فني، مديران باشگاه تلاش مي‌کنند تا بتوانيم در صدر جدول بمانيم اميدوارم تا پايان فصل بتوانيم اين جايگاه را حفظ کنيم.

به گزارش فارس،وي در مورد کيفيت زمين تختي تصريح کرد: به هيچ عنوان کيفيت مطلوبي نداشت خوشحالم در اين زمين توانستيم سه امتياز را کسب کنيم.

مهاجم پرسپوليس در مورد اينکه آيا بازي کردن در اين زمين‌ها خوب است تصريح کرد: به هر حال تيم‌هايي مثل سايپا، راه‌آهن و نفت مي‌خواهند از ميزباني خود استفاده کنند اگر زمين کيفيت لازم را داشته باشد مشکلي ندارد.

وي در مورد انتخابش به عنوان بهترين بازيکن ميدان يادآور شد: اين انتخاب کارشناسان بود همه بازيکنان تلاش کردند و کارشناسان من را انتخاب کردند.

خلعتبري درباره گلي که داز ضربه ايستگاهي به ثمر رساند، گفت: خدا را شکر توانستيم گل سه امتيازي به ثمر برسانم کيفيت زمين نامناسب بود و خوشحالم که روي ضربه ايستگاهي به گل رسيديم. من در سال گذشته در ديدار با داماش هم از روي ضربه ايستگاهي به گل رسيدم و دو سه بار به تيرک دروازه زده بودم.

مهاجم پرسپوليس درباره قضاوت داور گفت: حاجي‌پور داور خوبي بود حالا در چند صحنه داور تحت فشار قرار مي‌گيرد و برخي بازيکنان هم اعتراض مي‌کنند.

وي درباره نبود علي دايي گفت: تمام تلاش خود را انجام مي‌داديم که در نبود دايي بتوانيم پيروز شويم، در بازي‌هاي آينده او در کنار زمين خواهد بود و مشکلي وجود ندارد
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]دايي:اگربه حاشيه برويم اوضاع مابه هم مي‌ريزد[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تاکنون آن حمايتي که دولت بايد از پرسپوليس مي‌کرد صورت نگرفته و اين براي ما مشکل ايجاد کرده است.[/h]
00943846.jpg


علي دايي بعد از کنفرانس مطبوعاتي پس از پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل راه‌آهن گفت: هر دو تيم در نيمه دوم بازي خوبي ارائه کردند، در نيمه اول با وجود اينکه درصد مالکيت ما بر توپ و ميدان بيشتر بود اما نتوانستيم موقعيت ايجاد کنيم، خوشبختانه در نيمه دوم به گل رسيديم و مي‌توانستيم فاصله را بيشتر کنيم که اين مسئله تحقق نيافت. به هر حال در يک شرايط سخت 3 امتياز با ارزش گرفتيم، اولين پيروزي خارج از خانه ما بود که اين مسئله اعتماد به نفس ما را افزايش داده و قوت قلبي براي تيم مي‌شود.

به گزارش فارس،وي افزود: کيفيت زمين بر شرايط مسابقه اثر گذاشت اما دو تيم در نيمه دوم عملکرد خوبي داشتند.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که وزير ورزش رأي نياورد و اين مسئله در کار پرسپوليس که زير نظر وزارت ورزش فعاليت مي‌کند تأثير مي‌گذارد، اظهار داشت: اجازه بدهيد به اين مسئله پاسخ ندهم چرا که دوست ندارم وارد اين مسائل شوم. پرسپوليس براي دولت است و بايد وزير مشخص شود. تا تکليف وزير مشخص نشود خيلي مسائل در پرسپوليس نامعلوم مي‌ماند تا الان با خيلي از شرايط کنار آمديم و آن حمايتي که دولت بايد از پرسپوليس انجام مي‌داده صورت نگرفته و اين مي‌تواند روي کارش تأثير بگذارد، چيز ديگري نمي‌خواهم بگويم.

دايي در مورد اتمام دو جلسه محروميتش از حضور در کنار زمين عنوان کرد: همکاران خوبي دارم که مي‌توانند به راحتي پرسپوليس را هدايت کنند. دوست نداشتم روي سکوها باشم و در اين دو مسابقه خيلي اذيت شدم. سعي مي‌کنم در ادامه تيم را به خوبي رهبري کنم، باز هم مي‌گويم از همکارانم تشکر مي‌کنم که در اين دو بازي پرسپوليس را به خوبي هدايت کردند.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که پس از تعويض‌هاي او تيم دچار افت شد، خاطر نشان کرد: هر کس نظري دارد، من کار خودم را مي‌کنم و کاري به اين چيزها ندارم، دنبال3 امتياز بوديم که خوشبختانه برنده شديم، شما هم نظر خودتان را داريد و براي شما محترم است.

وي در مورد اينکه تعويض محمدرضا خلعتبري چه دليلي داشت؟ تأکيد کرد: من تشخيص مي‌دهم چه کسي مي‌تواند بهتر به ما کمک کند، احساس کردم محمدرضا در آن مقطع از بازي از لحاظ بدني دچار افت شد به همين خاطر قاسم دهنوي را آورديم تا با دوندگي بيشتر به ما از جهت دوندگي کمک کند. به غير از اين مسئله موضوع ديگري در ميان نبود. بهترين نيمکت را داريم. بازيکنان ما چه يک دقيقه و چه 90 دقيقه بازي کنند مهم اين است که مثمرثمر باشند، خلعتبري امروز يک ضربه کاشته زيبايي زد که از توان هر بازيکني بر نمي‌آيد. او توانست به خوبي از خلاقيتش استفاده کند.

دايي در مورد حضور محمد رويانيان تأکيد کرد: تيم متعلق به مديرعامل است ، مطمئنا حضور او مي‌تواند به ما کمک کند. لازم مي‌دانم از هواداران پرسپوليس نيز تشکر کنم، تنها يک ايراد کوچک مي‌گيرم و آن اين است که نبايد به ديگران کاري داشته باشد، آنها در ورزشگاه فقط بايد تيم خود را تشويق کنند. دنبال حاشيه و چيز ديگري نيستيم، آنها اگر قدرتمند تيم را حمايت کنند پيروز مي‌شويم اما اگر بخواهند وارد حاشيه شوند مطمئنا اوضاع ما به هم مي‌ريزد. هواداران کمک کردند که به اين جايگاه رسيديم و اجازه ندهد با مسائل حاشيه‌اي وضعيت ما به هم بخورد.

_____________

پ.ن جان من از غریبی استفاده کن.
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]صادقيان: زمين ورزشگاه تختي افتضاح بود[/h]
[h=2]بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: زمين ورزشگاه تختي همه چيز بود جز زمين فوتبال و در يک کلام بايد بگويم افتضاح بود.[/h]
00945172.jpg


به گزارش فارس، پيام صادقيان پس از پيروزي يک بر صفر مقابل راه‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: بازي خيلي خوبي انجام داديم آن هم در زميني که همه چيز بود جز زمين فوتبال ما توانستيم يک بر صفر راه‌آهني را شکست دهيم که چند لايه دفاع مي‌کرد و خوشبختانه پيروز شديم و به صدر جدول آمديم اميدوارم بتوانيم صدرنشيني را حفظ کنيم.

وي زمين ورزشگاه تختي را بسيار نامناسب دانست و گفت: اين زمين در يک کلام افتضاح بود افتضاح.






[h=1]حقيقي: خدا را شکر که به صدر جدول رسيديم[/h]
[h=2]هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خدا را شکر که پس از مدت‌ها توانستيم به صدر جدول رده بندي ليگ برتر برسيم.[/h]
00945751.jpg


رضا حقيقي پس از برتري يک بر صفر تيمش مقابل راه‌آهن سورينت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر که بازي را برديم و توانستيم به صدر جدول ليگ برتر برسيم.

به گزارش تسنيم،وي افزود: با اين حال بازي اصلاً کيفيت لازم را نداشت و دليل آن هم به کيفيت زمين چمن ورزشگاه تختي باز مي‌گشت. اگر دوربين روي زمين متمرکز مي‌شد مي‌ديديد که چمن ورزشگاه تکه‌تکه است و گويا از جاي ديگري چمن را به چمن ورزشگاه متصل کرده بودند. در اين چمن اصلاً نمي‌شد به خوبي بازي کرد.



[h=1]حسيني: مستحق پيروزي بوديم[/h]
[h=2]مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از مسئولان خواهش مي‌کنم در ورزشگاه تختي تهران بازي برگزار نکنند زيرا ممکن است بازيکني به شدت مصدوم شود.[/h]
00944421.jpg


سيدجلال حسيني پس از پيروزي يک بر صفر برابر راه‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر که برديم و صدرنشين شديم ما مستحق اين پيروزي بوديم. راه‌آهن تيم کوچکي نيست اما توانستيم از موقعيت خودمان نهايت استفاده را ببريم و به صدر جدول صعود کنيم.

به گزارش فارس،وي با اشاره به شرايط ناهموار زمين تختي گفت: از مسئولان يک خواهش دارم اينکه در اين زمين ناهموار بازي برگزار نکنند در وسط بازي يک تکه چمن در مي‌آيد و حالت بدي به وجود مي‌آيد اميدوارم تا قبل از آنکه بازيکني در اين زمين به شدت آسيب ببيند برگزاري بازي در ورزشگاه تختي را لغو کنند نه آنکه زماني فردي مصدوم شد.


 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]خلعتبري بازيکن برتروکريمي بازيکن اخلاق شدند[/h]
[h=2]بازيکنان اخلاق و فني ديدار تيم‌هاي راه‌آهن و پرسپوليس مشخص شدند.[/h]
00945725.jpg


به گزارش فارس، پس از پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل راه آهن در هفته چهاردهم ليگ برتر محمدرضا خلعتبري به عنوان بازيکن برتر فني و ابراهيم کريمي به عنوان بازيکن برتر اخلاق ميدان انتخاب شدند.


[h=1]نوري: دلمان براي صدر جدول تنگ شده بود[/h]
[h=2]بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دلمان براي صدر جدول تنگ شده بود و خوشحالم که توانستيم به اين جايگاه برسيم.[/h]
00939956.jpg


محمد نوري پس از پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل راه‌آهن عنوان کرد: براي رسيدن به اين سه امتياز زحمت زيادي کشيديم مستحق اين پيروزي بوديم و خوشحالم که توانستيم آن را کسب کنيم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: در اين زمين بهتر از اين نمي شد بازي کنيم. باران باريده بود و شرايط زمين هم خودتان ديديد که چگونه بود اما واقعا اين برد لذت ديگري داشت و خيلي شيرين بود. اميدوارم با يک برد ديگر نيم فصل را به پايان برسانيم.

اين بازيکن تصريح کرد: راه‌آهن با انگيزه وارد ميدان شده بود اما در مقابل هواداران که در اين هوا به ورزشگاه آمده بودند ما توانستيم به برترين برسيم. کسب پيروزي در اين ديدار که 6 امتيازي بود لذت‌بخش بود. دلمان براي صدر جدول تنگ شده بود که خوشحالم به اين جايگاه رسيديم اما اين پايان کار ما نيست و اميدوارم تا پايان فصل اين روند ادامه داشته باشد.



[h=1]عاليشاه: بايد بيشتر از يک گل مي‌زديم[/h]
[h=2]بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در زمين ناهموار تختي حتي بازي محلات هم نبايد برگزار شود.[/h]
00945588.jpg


اميد عاليشاه پس از پيروزي يک بر صفر برابر راه‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: هر تيمي مقابل ما بازي مي‌کند انرژي‌اش 3 برابر مي‌شود اما ما مستحق برد بوديم و بايد بيش از يک گل مي‌زديم با اين حال خدا را شکر که بعد از 110 هفته صدرنشين شديم و توانستيم دل هواداران را شاد کنيم.

به نقل از فارس،وي با انتقاد از زمين ورزشگاه تختي گفت: اين زمين آنقدر ناهموار است که حتي بازي محلات هم نبايد در آن برگزار شود چه برسد به ليگ برتر.



[h=1]غلامپور: اميدوارم آخر فصل قهرمان شويم[/h]
[h=2]مربي دروازه‌باني تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با صدرنشيني در هفته چهاردهم به کسي جام نمي‌دهند و اميدوارم در آخر فصل بتوانيم موفق شويم.[/h]
00945867.jpg


بهزاد غلامپور پس از پيروزي يک بر صفر مقابل راه‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: اگرچه به صدرنشيني در هفته چهاردهم جام نمي‌دهند اما اين صدرنشيني براي روحيه تيم بسيار خوب است و به تيم روحيه داد. اميدوارم در پايان فصل بتوانيم موفق شويم و جام قهرماني بگيريم.

به گزارش فارس،وي در مورد وضعيت دروزاه‌بان‌هاي پرسپوليس گفت: 4 دروازه‌بان خوب داريم، نيلسون آماده، حقيقي ملي‌پوش، عابدزاده و محمدي همگي دروازه‌بان‌هاي خوبي هستند و اين علي دايي است که تصميم مي‌گيرد چه کسي درون دروازه قرار بگيرد. همه براي موفقيت تيم تلاش مي‌کنند.


 
بالا