• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]باره‌سي:سعي‌کرديم ستاره‌هاي را بياوريم[/h]
[h=2]کاپيتان پيشين تيم ملي ايتاليا و آث ميلان گفت: تمام سعي خود را کرديم تا بازيکنان نامداري را به ايران بياوريم.[/h]
00033615.jpg


به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، فرانکو باره‌سي پس از ورود به ايران اظهار داشت: من قبلاً هم به ايران آمده بوده و دربي تهران را از نزديک ديده بودم. اين براي دومين بار است که به ايران سفر مي‌کنم. از سقر قبلي‌ام بسيار رضايت دارم و به دوستانم در ميلان گفته‌ام که سفر خوبي خواهيد داشت. به آنها گفته‌ام فوتبالدوستان ايراني هواداراني پرهيجان هستند و اتمسفر بسيار جالبي در ورزشگاه وجود خواهد داشت.

باره‌سي در ادامه افزود: باشگاه پرسپوليس براي اين بازي بزرگ با ستاره‌هاي پرسپوليس ما را دعوت کرده و ما از اين دعوت و برنامه‌ريزي‌هاي مسئولان اين باشگاه تشکر مي‌کنيم. حضور هواداران در فرودگاه و استقبال آنها از ستاره‌هاي ميلان نشان مي‌دهد که آث ميلان در ايران طرفداران زيادي دارد و اين نکته جالبي است.

وي در پايان تصريح کرد: هواداران معمولاً از بازي خداحافظي يک ستاره استقبال مي‌کنند. فکر مي‌کنم بازي ستارگان ميلان و پرسپوليس مي‌تواند يک بازي به يادماندني باشد. من دربي ايران را از نزديک ديده‌ام و با فضاي آن استاديوم بزرگ و اتمسفر تماشاگران آشنايي دارم. منتظرم که فردا هواداران زيادي به استاديوم بيايند و مي‌خواهم ببينم اتمسفر حاکم بر ورزشگاه آزادي چگونه خواهد بود.


 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
[h=1]تابلوفرش هواداران به دست ميلاني‌ها نرسيد[/h]
[h=2] هواداران ايراني آث‌ميلان نتوانستند هديه خود را به دست اعضاي ميلان برسانند.[/h]
00942058.jpg

کاروان تيم فوتبال آث‌ميلان براي ديدار دوستانه با پيشکسوتان پرسپوليس يک ساعت پيش وارد ايران شد.

هواداران بسيار زيادي براي استقبال از کاروان ايران به فرودگاه امام خميني رفته بودند. در اين بين تعدادي از هواداران يک تابلو فرش با نقش آرم باشگاه ميلان را تهيه کرده بودند تا به ستارگان اين تيم هديه بدهند.

به دليل ازدحام بسيار زياد جمعيت، اين تعداد از هواداران موفق نشدند هديه خود را به ميلاني‌ها تقديم کنند.

 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
خدایی حیفه با وجود اینهمه پیشکسوت بزرگ پرسپولیس و میلان و مخصوصا بازی خداحافظی مهدی مهدوی کیا عزیز، ورزشگاه کاملا پر نشه. امیدوارم تماشاگرا ورزشگاه رو کاملا پر کنن و سنگ تموم بذارن. دم همشونم گرم
 

mehdi-021

Registered User
تاریخ عضویت
26 می 2012
نوشته‌ها
184
لایک‌ها
65
محل سکونت
شهر*************یارهست در همین دیار<>شه رود
بازیهای سختمون همه بیرون از خونه هست . خدا به دادمون برسه این علی دایی چه جوری میخواد ! قهرمانی هم نخواستیم تیم رو تو 3 تا نگه داره عالیه .

........................................نگیداین حرفارو..................3 تیم؟..........................عایا............................نداشتن امیدبه عاینده کارخو20؟
 

Ali-Ahmari

Registered User
تاریخ عضویت
28 اکتبر 2012
نوشته‌ها
3,285
لایک‌ها
4,882

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
[h=1]لغونشست خبري پيش ازبازي پرسپوليس وميلان[/h]
[h=2] نشست خبري پيش از بازي ستارگان پرسپوليس و ميلان لغو شد.[/h]
00942058.jpg

به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس پس از عقد قرارداد بين باشگاه پرسپوليس و ميلان مقرر گرديد باشگاه پرسپوليس برنامه ستارگان ميلان از بدو ورود به تهران تا زمان خروج از ايران را به طور مکتوب به آنها اعلام نمايد.

باشگاه پرسپوليس سه روز پيش پس از برنامه ريزي هاي لازم اين برنامه را براي نمايندگان تيم ستارگان ميلان ارسال کرد و آنها پس از مطالعه اين برنامه اعلام کردند درباره برخي از برنامه ها از جمله بازديد کل تيم از شيرخوارگاه آمنه و همچنين کنفرانس خبري قبل از بازي نظر خود را پس از ورود به تهران اعلام خواهند کرد چرا که مي بايست نظر کل بازيکنان تيم را درباره اين برنامه ها جويا شوند.

در همين راستا چهارشنبه شب و پس از صرف شام نشستي بين بهروز منتقمي قائم مقام باشگاه پرسپوليس ، مائورو تاولا مدير امور بين الملل و ارتباطات باشگاه ميلان، کارلو باروفي مديرعامل شرکت ميران(هماهنگ کننده بازي) ، دکتر قاضي ميرسعيد نماينده مشترک دو باشگاه پرسپوليس و ميلان و همچنين يکي از ديگر مسئولان باشگاه آث ميلان برگزار شد.

در اين نشست ميلاني ها اعلام کردند با توجه به خستگي ناشي از پرواز و همچنين از آنجايي که بازيکنان تيم ساعت 12 شب براي استراحت در اتاق هاي خود اسکان يافته اند بهتر است برخي از برنامه ها منتفي شود تا ستارگان ميلان زمان کافي براي استراحت داشته باشند. همچنين برخي از ستارگان ميلان درخواست کردند که بازديدي از مناطق ديدني شهر داشته باشند. در نهايت مقرر گرديد تعدادي از بازيکنان ميلان در بازديد از شيرخوارگاه آمنه حضور يافته و ساير نفرات تيم مي توانند به استراحت در هتل پرداخته و يا در صورتي که تمايل به بازديد از اماکن ديدني دارند نظر خود را اعلام نمايند تا باشگاه پرسپوليس برنامه ريزي هاي لازم در اين مورد را انجام دهد.

همچنين با توجه به اينکه تمامي اعضاي تيم ميلان پس از پايان مسابقه با پرسپوليس در کنفرانس خبري و ميکسد زون پاسخگوي سوالات خبرنگاران خواهند بود کنفرانس خبري قبل از بازي لغو شد و مقرر گرديد درباره انعقاد قرارداد آکادمي مشترک پرسپوليس و ميلان در تهران پس از بازي مذاکرات ابتدايي انجام شود.

ميلاني ها با برگزاري مراسم ضيافت شام پس از بازي مخالفتي نداشته و تنها تغيير ايجاد شده در برنامه لغو کنفرانس خبري قبل بازي و موکول شدن مذاکرات مربوط به راه اندازي آکادمي و مدارس فوتبال ميلان در تهران به پس از بازي بوده است.

 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
ایول به مهدوی کیا کهاین قدر قشنگ توی تلویزیون صحبت می کنه

رویانیان هم واقعا پرسپولیسی دو آتیشه شده واقعا :دی

از کسی که پرسپولیس رو تنها و تنها بخاطر پرسپولیس دوست داره و این عشق رو با هیچ چیز دیگه ای در ترازوی مقایسه نمیذاره انتظاری جز این نیست... مهدوی کیا در تاریخ فوتبال ایران ماندگار خواهد موند، نه تنها بخاطر کیفیت فنی و افتخاراتی که در مقیاس فوتبال ایران کسب کرده، بلکه بیشتر بخاطر صعه صدر و احترامی که به همه گذاشت، از اونهایی که بزرگش کردن تا اونهایی که بهش بد کردن... هیچکس از احترام گذاشتن ضرر نمیکنه... مهدی مهدوی کیا بارزترین نمونه اش...
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
کرمانی مقام:فوقش سکته می کنم و در زمین فوتبال می میرم!/ببینیم می توانیم حال مالدینی را بگیریم یا نه/علی آقا به همه 40 دقیقه بازی داد به من 80 د�



شرایط بدنی من هم بد نیست چون هر روز با آقا فرهاد یک ساعت تمرین می کنیم.اتفاقا در تمرین علی آقا به همه 40 دقیقه بازی داد اما من 80 دقیقه کامل بازی کردم.

سایت گل – مرتضی کرمانی مقام یکی از آن فوتبالیست های عجیب و غریب دهه 60 پرسپولیس بود که هر آنچه در توان داشت،می گذاشت تا تیمش برنده باشد.کرمانی مقام دقایقی بعد از حضورش در اردوی ستارگان پرسپولیس می گوید:«همه چیز عالی است فقط یک مقدار شلوغ است.الان چند تا از بچه هایی که خط خورده اند هم آمده اند چون علی آقا گفته بیایند.»

وی درباره تمرینات پیشکسوتان پرسپولیس می گوید:«تمرینات خوب بود اما یکسری از بچه ها آماده نیستند که این هم طبیعی است چون بالاخره هم سنی از آنها گذشته هم خودشان فکر نمی کردند بازی اینقدر جدی باشد.البته بعضی ها هم آماده اند و شرایط بدی ندارند.»

کرمانی درباره شرایط خودش می گوید:«شرایط بدنی من هم بد نیست چون هر روز با آقا فرهاد یک ساعت تمرین می کنیم.اتفاقا در تمرین علی آقا به همه 40 دقیقه بازی داد اما من 80 دقیقه کامل بازی کردم.به من گفت تو بازی کن.»

وقتی به کرمانی می گوئیم پس جناح راست تیم دهه 60 با حضور شما بیمه می شود؟می گوید:«ان شاء الله.ببینیم می توانیم حال مالدینی را بگیریم یا نه.»

از کرمانی می پرسیم سورپرایزت برای این بازی چیست که جواب می دهد:«اینکه دل مردم را شاد کنیم،همین.ما که آن تیم را نمی شناسیم ،فقط به عشق مردم بازی می کنیم و اینکه بعد از این همه سال در ورزشگاه آزادی بازی می کنیم خیلی جالب خواهد شد.»

به کرمانی می گوئیم تو با شور و حرات خاصی بازی می کردی اما الان که بدنت مثل قدیم نیست شاید از اینکه نتوانی آنطور بازی کنی بهم بریزی.او جواب می دهد:«الان هم می خواهم با دل و جان بازی کنم.فوقش آنقدر می دوم که قلبم بگیرد و سکته کنم،بمیرم.اتفاقا همه آرزو دارند در زمین فوتبال بمیرند.»

وی درباره آمادگی دهه شصتی ها می گوید:«محسن عاشوری خیلی خوب بود.محمد پنجلی و رضا شاهرودی هم در تمرینات خیلی خوب بودند.»

کرمانی ادامه می دهد:«ما شاید نتوانیم همان بازی قدیم مان را انجام بدهیم اما همین که دور هم جمع می شویم و این بازی را انجام می دهیم خیلی خوب است.»

کرمانی که هنوز نمی داند چه شماره پیراهنی برایش در نظر گرفته اند می گوید:« باید ببینیم ناصر محمدخانی شماره چند است؟»وقتی می گوئیم محمدخانی 10 را می پوشد و محرمی 8 را احتمال می دهد که 11 به او برسد و می گوید:«بعد از اینکه رفتم قطر و برگشتم مجتبی محرمی دیگر 8 را به من نداد.» وقتی می گوئیم 11 هم به پژمان جمشیدی رسیده و برای شما شماره 18 را انتخاب کرده اند به حالت مزاح و شوخی می گوید:«هیچی دیگر، من هیچ وقت 18 نبودم اما اصلا مهم نیست .می خواهیم دور هم بازی کنیم.»

به کرمانی می گوئیم میلانی ها شرایط بدنی خیلی خوبی دارند و ممکن است با نتیجه بدی ببازید که جواب می دهد:«عیب ندارد ببازیم .می دانم آنها بدن های خوبی دارند چون مثل ما بدن هایشان را ول نمی کنند.»

وقتی به او می گوئیم پروین و همبازیانت گفته اند به هیچ وجه دوست ندارند ببازند ،حنی مقابل تیم های محلی، می گوید:«خدایی اش راست می گویند. دوست نداریم ببازیم اما به هر حال آنها خطرناکند دیگر .باید مقابل شان چه کار کنیم؟»
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
میناوند چرا این شکلی شده !!! مثل زنانی معتاد شده چهرش ! :blink:

شما الان به هیکل مالدینی یه نگاه بکن ! به پیشکسوت های ما هم نگاه کن !!! انگار همه جیگرکی داشتن و تو عمرشون توپ هم ندیدن ! :D

ای جانم پژماننننننننننننننن . دوست دارم ببینم امروز هوادارا با دیدن پژمان چیکار میکنن :D
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
یادداشت روز: یاغی خط خورد/ - Goal.com

سایت گل- بالاخره٬ آبی یا قرمز؟! این مهدی هاشمی‌نسب که با ذوق و شوق دعوت حضور در جمع پیشکسوتان پرسپولیس را پذیرفت و چند جلسه‌ای را با تیم تمرین کرد٬ همان بازیکنی ست که زمانی با چهار گل زده در در داربی‌ها٬ محبوبِ پرسپولیسی‌ها بود و منفور استقلالی‌ها٬ اما بعد از رفتنش به استقلال قسم خورد که از بچگی آبی بوده و بعد زدن آن گل حیثیتی به تیم سابقش٬ این بار شد هاشمی‌نسبِ محبوب استقلالی‌ها و منفور پرسپولیسی‌ها و شعاری رکیکی را که زمانی از زبان تیفوسی‌های آبی می‌شنید٬ این بار می‌بایست از زبان تیفوسی‌های قرمز در گوش خود بنشاند. هرچند بعد از مدت کوتاهی از این انتقال جنجالی٬ به شدت افت کرد و رفته‌رفته از مرکز توجهات خارج شد. او استقلال تهران را ترک کرد و بعد از چند سال تبدیل به بازیکنی شد که نه محبوب قرمزها بود و نه چندان مورد توجه آبی‌ها.
حالا بعد از گذشت این سال‌ها زمانی که فرصتی برای بازی کردن و دیده شدن در مقابل ستارگان سابق میلان ایتالیا پیش آمده٬ آن غش کردن اغراق‌آمیز را فراموش کرده و یک شبه دوباره پرسپولیسی شده! این ماجرای دعوت شدن٬ آمدن و تمرین کردن و در نهایت خط خوردن٬ می‌تواند از دو جهت برای او مفید باشد؛ یکی این که روشن شود آیا تعلقات واقعی وی طی این سال‌ها به آسانی مورد معامله قرار گرفته است یا نه؛ دوم این که بداند برای همراهی با پیشکسوتان پرسپولیسی همچون عاشوری٬ پنجعلی٬ پیوس ... و باقری و مهدوی‌کیا آیا از سابقه و جایگاه قابل قبولی نزد هواداران برخوردار است؟ می‌توان تصور کرد که خط خوردن نام مهدی‌ هاشمی‌نسب برای بازی با ستارگان سابق میلان٬ او را به این فکر انداخته باشد که ایکاش هیچگاه این دعوت آخر را نمی‌پذیرفت و یا مهمتر از این٬ کاش در زندگی ورزشی تصمیماتی میگرفت یا رفتارهایی می‌کرد تا لااقل نزد هواداران یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت محبوب بماند
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
[h=1]رويانيان: به همه مردم ايران تبريک مي‌گويم[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس به همه مردم ايران تبريک مي‌گويم که به گرمي از بازيکنان ميلان استقبال کردند.[/h]
00942733.gif

محمد رويانيان در خصوص برنامه‌هايي که براي ستارگان ميلان در نظر گرفته، اظهارداشت: ما برنامه‌هاي ويژه‌اي در نظر گرفته‌ايم و سعي مي‌کنيم با اکثر بچه‌هاي بي‌سرپرست ديدار داشته باشيم و آنها را زير نظر بگيريم و اين کار را هم از شيرخوارگاه آمنه آغاز کرديم.

به گزارش فارس،وي افزود: اين کار بزرگي است که در خاطره‌ها خواهد ماند، سعي مي‌کنيم اين موضوع را تکرار کنيم، به همه خسته‌نباشيد مي‌گويم؛ چه کساني که در اين زمينه کار کردند و چه افرادي که کاري انجام ندادند. روز به يادماندني خواهد بود و به همه مردم ايران تبريک مي‌گويم که با گرمي با ستارگان ميلان تبريک مي‌گويم.

 
بالا