• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
بازی ایتالیا - ایران بسیار جالب می‌شود/ بازی با پرسپولیس مردانه بود

کاپیتان پیشین تیم فوتبال میلان با تاکید بر اینکه دوست دارد تیم ملی ایتالیا در جام جهانی با تیمی مانند ایران بازی کند که امسال با نتیجه خوبی به جام جهانی رفت، گفت: بازی ایتالیا با ایران می‌تواند خیلی جالب باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، پائولو مالدینی در پایان بازی با پیشکسوتان پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی سخت، خیلی مردانه و جذاب بود، خیلی خوش گذشت. با توجه به شرایط سنی، خیلی سخت است در چنین بازی‌هایی به میدان برویم.

وی در مورد اینکه پیش از حضور در ایران بازیکنی را از کشورمان می‌شناخته است، تاکید کرد: بله، رحمان رضایی را می‌شناسیم که در فرودگاه به استقبال‌مان آمد.

کاپیتان اسطوره‌ای باشگاه میلان همچنین در مورد اینکه دوست دارید در جام جهانی با ایران بازی کنید، گفت: دوست داریم در جام جهانی با تیمی مانند ایران بازی کنیم که امسال با نتیجه خوبی به جام جهانی رفت، این بازی می‌تواند خیلی جالب باشد.

وی در مورد تاثیر مذاکرات 5+1 و برگزاری این بازی به روابط بهتر ایران و ایتالیا، خاطرنشان کرد: تیم میلان اینجا برای بازی دوستانه آمدیم و خوشحالیمن روابط بهتر شود اما باز هم تاکید می‌کنم ما برای برگزاری بازی دوستانه به ایران آمدیم.

مالدینی در مورد غیبت علی دایی در این بازی اظهار کرد: من علی دایی را می‌شناسیم که با ما در لیگ قهرمانان اردوپا بازی کرد و گل هم زد.

وی در مورد دلایل ضعیف شدن در سال‌های اخیر تصریح کرد: میلان 30 سال است با برلوسکونی کار می‌کند و حتی در مقطعی بهترین تیم دنیا هم شد. البته موقعیت‌های تاریکی داشته است اما هرچه زودتر بزرگ خواهد شد و راهش را پیدا می‌کند.

کاپیتان اسطوره‌ای باشگاه میلان با بیان اینکه یادش نمی‌آید به عیادت یک جانباز ایرانی رفته باشد، در مورد حضورش در بخش مدیریتی باشگاه میلان یادآور شد: هنوز نمی‌دانم و ممکن است در خانه باشم و کنار فرزندانم.

وی در مورد اینکه فکر می‌کرد در ایران، میلان و تیم ایتالیا اینهمه هوادار داشته باشد، گفت: فکر نمی‌کردم اما وقتی آمدم ایران دیدم خیلی از هواداران من را تشویق می‌کنن و خیلی از پیراهن‌ها را با شماره خودم را دیدم که این بسیار خوشحال کننده بود.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!






Homayon-Behzadi-39867.jpg


تشویق بهزادی با لقب شاهد ۶تایی ها
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
سلام رفقا

به هر جان کندنی بود خودم رو در هاف تایم دوم و از دقیقه 70 رساندم جایی که بتوانم بازی رو تماشا کنم! ...

دیدن صحنه های این بازی نمایشی و زیبا باعث شد بغض گلویم را فشار دهد ...

چه خاطراتی داشتیم با این بازیکنان:

ناصر محمد خانی (یکی از محبوب ترین بازیکن های من همین ناصر بود ...)، حمید درخشان، محمد پنجعلی، بهروز سلطانی، محسن عاشوری، مجتبی محرمی، فرشاد پیوس ... و البته کریم باقری، مهدی مهدوی کیا ... و همین طور بقیه!

آث میلان محبوب هم به همین ترتیب، من یک زمان واقعا شیفته بازی های این تیم بودم زمانی که همین باره سی، با فرانک رایکارد، رود گولیت و گل سر سبدشان مارکو فان باستن بازی می کردند ...

چه فوتبالیست هایی بودند: پائولو مالدینی (بی اغراق یکی از بهترین مدافعان سی سال اخیر دنیا بوده)، جنارو گتوزو (با همان هیبت همیشگی اش!)، زوونیمیر بوبان و ...


صحنه های اخر کار و خداحافظی مهدی هم بسیار دیدنی بود، مهدی برای ثانیه هایی دوباره چشمانش بارانی شد و در برابر تماشاچیان و در عزت و افتخاری درست و درخور شان خودش و هم تیمی هایش وداع شکوهنمدی داشت.


کار فوق العاده ای بود آوردن میلانی ها به ایران.

امیدواریم این قبیل حرکت ها را باز هم ببینیم ... فعلا در شکل و شمایل باشگاه بارقه های نزدیک شدن به روزهای خوب گذشته را داریم می بینیم.


پ.ن: واقعا افسوس خوردم که نتوانستم بازی را کامل و از اول ببینیم. کاش فایل بازی کامل موجود باشه...
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
فقط یه نظره
کاشکی ما هم مثل میلان تعویضامون کم بود
تیم اولیه خودمون خیلی خوب بازی میکرد
یا خداقل رده سنی ها یکی میشد محله برو بیا شده بود
میلانیها معلوم بود که از یک فرهنگ منظم و حرفه ای میان خیلی محکم و جدی بازی میکردن ولی ما با یه عقبه اومدیم شبه جمعه ای دور هم باشیم
به هر حال حرکت خوبی بود و امیدوارم ادامه داشته باشه. از رویانیان هم باید تشکر کرد که ورزشی نبود ولی چون با همه انتفادها مدیریت بلد بود همچین حرکت بزرگی راه انداخت که تا قبل از اون فقط و فقط انصاری فرد! که نمیدونم چرا نبود تونسته بود انجام بده اونم بین این همه مدعی مدیریت ورزشی!
ولی خیلی خودمو نگه داشتم که گریم نگیره یاد اون حرکت مخمدخانی افتادم زد یه جند نفریو درییل کرد و زد تو کل سال 65 بود.
یادمه داداشم به گریه افتاد و استقلالو بوسید و کناز گذاشت و خانواده یه دست قرمز شدیم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
اشکم دراومد .فوتبال چقدر میتونی زیبایی بیافرینه ......... یه بازیکن خارجی میاد اینجا و احساس شعف میکنه از خوشحالی تماشاگرها ........آفرین.............:wub:






[h=1]با: خوشحالي مردم از برد ما مهم‌تر بود[/h]
[h=2]ستاره سال‌هاي نه چندان دور فوتبال ميلان خوشحالي مردم را بهترين نتيجه اين بازي دوستانه مي‌داند.[/h]
00946132.jpg


ابراهيم با يکي از پيشکسوتان ميلان که امروز از اواسط نيمه دوم در بازي مقابل پرسپوليس به ميدان رفت، در جمع خبرنگاران گفت: آنچه براي من مهم بوده، خوشحالي مردم است. آن‌ها امروز به ورزشگاه آمدند و با خوشحالي اينجا را ترک کردند. مهم اين است که من اين خوشحالي را بين آنها حس کردم.


به نقل از ايسنا، وي همچنين درباره نتيجه ديدار اظهار کرد: خوشحالم که دو تيم براي بردن تلاش کردند. ما نيز مي‌خواستيم نتيجه بازي را به نفع خودمان تمام کنيم ولي از اين مهم‌تر، خوشحالي مردم بود چون آن‌ها به ورزشگاه آمده بودند تا بازي زيبا ببينند.




 

BluRay20

Registered User
تاریخ عضویت
27 نوامبر 2013
نوشته‌ها
471
لایک‌ها
259
سلام
آخر بازی که مالدینی پیرهنشو در اوردید دیدید هیکلش رو فرم بود یا حتی سایر بازیکنان میلان ولی تو ایران هر کسی فوتبالش تموم میشه 20-30 کیلو اضافه وزن میاره .
البته جای خانومها هم خالی بود به هر حال یاد قدیمها افتادیم یادش بخیر چه بازیهای زیبایی بود انشالله هر سال 2-3 تا از این بازی ها داشته باشیم عالی میشه.
 

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,902
لایک‌ها
15,990
محل سکونت
@takhfif_100
ستارگان تیم فوتبال آث میلان که برای برگزاری دیدار خیریه برابر پیشکسوتان پرسپولیس به تهران سفر کرده‌اند صبح امروز در شیرخوارگاه آمنه حضور یافتند.
188116_247.jpg
188121_103.jpg

188122_564.jpg

188123_755.jpg

 

RuDiger

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 آگوست 2006
نوشته‌ها
4,793
لایک‌ها
5,069
سن
34
محل سکونت
Tehran
نکیسا پرسپولیسیه؟؟؟
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
نکیسا پرسپولیسیه؟؟؟

چطور؟


یادداشت روز:فرار 8 سابق برای یک گل!/ با یک گل بهار می شود ولو در پاییز! - Goal.com

سایت گل-از آن چپ پاهایی بود که دلت می خواست همه 21 نفر درون توپ را به او برسانند و ناصر پا به توپ شود. شاه ماهی یعنی او، غزال یعنی او و او بود که در آن سالهایی که با لالایی موشک ها می خوابیدیم ناصر محمدخانی برایمان یک آرامبخش عظیم بود.

چپ پایی که اگر قطار زندگیش «چپ» نکرده بود می توانست یکی از خوش فکر ترین مربیان ایرانی باشد. مرد پا به توپ دهه 60 روی صفحه تلویزیون های سیاه و سفید 14 اینچ لبریز از خاطراتمان شعبده بازی می کرد.جنس فوتبالش مخمل اصل بود. لامصب نمی شد دوستش نداشت. ناصر هنوز هم وقتی پا به توپ می شود ، جنس فوتبالش با بقیه فرق دارد. هنوز هم دلت برای حرکات سریع و تغییر جهت های منحصر به فردش تنگ می شود. مثل اینکه بخواهد تصدیق موتورسیکلت بگیرد و باید مانع ها را زیگزاگ رد کند و عجیب آنکه همه را رد می کرد.هنوز هم می تواند چشمه هایی از روزهای غبار گرفته دهه 60 را از میان صندوقچه یادها بیرون بکشد و یادت بیاورد فوتبال ایران چه مرواریدهایی داشت.

ناصر هنوز هم آنقدر دوست داشتنی است که وقتی ماجرای بازی با ستاره های میلان تازه داشت داغ می شد ، در دیداری با علی پروین از او پرسیدم «ناصر را هم دعوت می کنی؟» و او با همان لحن خاص خود گفت «شوما می دونی من از باخت بدم میاد. خیلی هم بدم میاد.پس باید ناصر باشه» جمله ای استفهامی که می خواست بفهماند هنوز هم شاه مهره سلطان برای روزهای سخت، همین ناصر است.

همه آنهایی که فوتبال دهه 60 را به یاد دارند، همه آنهایی که با دنیای ورزش و کیهان ورزشی و عکس های دسته جمعی سرخابی ها با بک گراند ورزشگاههای مملو از تماشاگر خوابیده و بیدار شده و قد کشیده اند ناصر و چنگیزو مختاری فر و پیوس و محمد پنجعلی و برادران بیانی تمام نمی شوند. ناصر هنوز برایمان همان ناصری است که تیتر« فرارهای 8 برای سه گل» را خلق می کرد. ناصر هنوز همان کاشته زنی است که دروازه حجت شاه نباتی و شاهین را گشود. ناصر هنوز همان ناصر است. قضاوت درباره نیمه کدر و تیره زندگی اش بماند برای همان هایی که خود را پسر پیغمبر می دانند وگرنه در فضایی که می توان هزاران بار از روی این بیت پروین اعتصامی جریمه نوشت که می گوید«گفت باید حد زند هشیار مردم مست را /گفت هشیاری بیار اینجا کسی هشیار نیست» ناصر برایمان گوهر ارزشمندی است که وجودش یادمان می برد صبح ها در دفتر حضور و غیاب کلاس ، مقابل نام دوستی که تا دیروز کنارمان روی نیمکت می نشست غیبت ابدی با قلم قرمز می نشست و به جای او دسته گلی می گذاشتند تا رد موشک ها آزارمان ندهد.

ناصر هنوز هم هر فرارش بوی گل می دهد.10 بپوشد یا 8 مهم نیست.مهم ذوق عجیب مرد میانسال همسایه مان است که وقتی غروب امروز مرا دید این بار نه از «ظریف» حرف زد،نه از 5+1سخنی به میان آورد، نه قیمت سکه و دلار را آنلاین خبر داد و نه مثل اغلب روزها از پول های مترادف علف خرس رایج در فوتبال نالید. فقط لبخندی زد و گفت«فلانی؛ ناصر را دیدی؟» تو گویی پشت پای امروز ناصر، پشت پا به همه دغدغه های یک نسل بود.کاش برگردد و این بار با همین گل، دنیای فوتبالش بهاری شود.در همه این سال ها پایش را خیلی ها گرفتند، دستش را اما....

پ.ن:ممنون جناب رویانیان که سرداران دهه 60 سرخ ها را باردیگر روی چمن آزادی آوردی.ممنون که باز هم تب خال سلطان و چشمان به خون نشسته علی زاغی دولابی ها یادمان آورد می شود برای هر باختی ناراحت شد.این ورزشگاه هم انگار دلتنگ آنها بود. بغضش امروز ترکید.خیس شد مثل چشم های موشک...مانند چشمان همکلاس هایمان در عصر موشک باران.ممنون فوتبال!دلمان برایت تنگ شده بود.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
حسین هدایتی:
تیم پیشکسوتان پرسپولیس را حفظ خواهیم کرد

مالک پیشین تیم‌های استیل آذین و ملوان بندرانزلی با اشاره به دیدار تیم‌های پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان گفت: تحت هر شرایطی تیم پیشکسوتان پرسپولیس را حفظ خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین هدایتی در پایان دیدار تیم‌های پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان که عصر امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: این دیدار با اهداف صلح و دوستی برگزار شد و گردهم آمدن همه بازیکنان قدیمی کار بسیار قشنگی بود که صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تیم پیشکسوتان پرسپولیس باید مورد حمایت قرار گیرند یادآور شد: در رختکن هم این موضوع صحبت شد که تیم پیشکسوتان را حفظ کنیم و بایدعنوان کنم به هر قیمتی که شده این کار را خواهیم کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با حساب 3 بر یک به سود تیم میلان خاتمه یافت.


پ ن : اینا رو کجا ول میکنی عمو جان؟
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!




دایی:برای کسب سه امتیاز به تبریز آمده ایم/ از کودکی بازی های تراکتورسازی را دنبال کردم






سرمربی تیم
پرسپولیس گفت:.من از کودکی بازی های تراکتورسازی را دنبال کردم و از عشق و علاقه مردم به این تیم با خبرم.

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی عنوان کرد:شرایط ما با تراکتور فرق می کند.تعداد زیادی از بازیکنان ما طی ماه گذشته در اردوهای تیم ملی بودند و فقط در هفته آخر کنار ما بودند.

در حال حاضر متاسفانه یا خوشبختانه در آمادگی خوبی به سر می بریم و برای کسب سه امتیاز آمدیم تا در این مسابقه بزرگ به برتری برسیم.

وی ادامه داد:به طور حتم هر دو تیم انگیزه بالایی برای برد دارند و اینکه هر دو تیم برای پیروزی می آیند می تواند زیبایی مسابقه را بالا ببرد.

در این مسابقه مقابل استاد خودم مجید جلالی که مربی من در تیم ملی ارتش بود قرار می گیرم و از ایشان عذرخواهی می کنم.امیدوارم در نهایت بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

سرمربی
پرسپولیس درباره همزمانی بازی جمعه با صعود ایران به جام جهانی فرانسه گفت:فردا،روز بزرگی برای فوتبال ما و ما که بازی کردیم هست.ان شالله بتوانیم پاسخ هوادارانمان را در سالروز صعود به جام جهانی 98 فرانسه بدهیم.

وی درباره هواداران تراکتورسازی گفت:مطمئنا تراکتورسازی با هوادارانش زنده است.من از کودکی بازی های تراکتورسازی را دنبال کردم و از عشق و علاقه مردم به این تیم با خبرم.ان شالله بازی خوبی شود و ما با دست پر به میدان برگردیم.

دایی درباره غایبان تیمش در این بازی گفت:
امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت نداریم و پیام صادقیان را به دلیل محرومیت نداریم.

وی درباره اتفاقات رخ داده در نیم فصل برای
پرسپولیس اظهار داشت:در نقل و انتقالات هم 5،6 بازیکن را از دست دادیم.به بازیکنانی که دوست نداشتند بمانند رضایتنامه دادیم تا در جایی باشند که بازی کنند.

دو بازیکن به نام محسن مسلمان و فرزاد حاتمی گرفتیم و امیدوارم به نحو احسن از آنها استفاده کنیم.من اطمینان دارم آنها می توانند به ما کمک کنند.





 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!





اگه تو بازی امروز دایی نوک حمله بود ....................... کریمی وسط میدون ................ عابدزاده هم دروازبان ...................... حتما میلان 6 تایی میشد ................ بی برو برگرد!
 
بالا