• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
پرسپولیس نیوز : طبق آخرین شنیده‌ها از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس علی پروین و هدایتی به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب می‌شوند.


استعفای محمد رویانیان و برخی مشکلات باعث شد تا مسئولان وزارت ورزش تصمیم به تغییراتی در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بگیرد.

طبق آخرین شواهد که حتی در جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح شد علی پروین به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب و حسین هدایتی نیز به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه معرفی شده است.

این در شرایطی است که رویانیان از سمت مدیرعاملی باشگاه برکنار شده اما احتمال دارد عضو هیئت مدیره باقی بماند اما هنوز این موضوع تایید نشده است.

این اتفاق امشب در حالی رخ داده که وزارت ورزش قرار است تا 2 روز آینده لیست نهایی هیئت مدیره باشگاه را معرفی کند.



حضور پر سر و صدای امروز علی پروین در باشگاه پرسپولیس هم در همین راستا بوده است.
 

M1V

کاربر فعال عکس و عکاسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 می 2013
نوشته‌ها
13,700
لایک‌ها
3,616
محل سکونت
asalkade.com خرید تلفنی عسل از زنبوردار09155869597

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***
معلومه چی میگی تو ؟ پرسپولیس تو بهترین شرایط سرمربیش سلطان بوده . چطوری حق میدی به خودت که توهین کنی به سلطان؟
بعله اون زمانی که ایشون مربی بود بازیکنا غیرت داشتن عشق پیراهن بودن ولی الان بازیکنا بقول خودشون حرفه ای شدن پس با اون سیستم قدیم نمیشه پیش رفت قطعا میخوریم زمین اصلا چرا راه دور بریم همین بازی با میلان 3 تا تعویض بسیار بد داشت پروین وگرنه بازیو مساوی میکردیم معلومه کلا سیستم بلد نیست
 

ya30n

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
14 آپریل 2007
نوشته‌ها
5,200
لایک‌ها
5,471
محل سکونت
امارات متحده عربی
اینایی که به پروین توهین میکنن همونایی هستن که به علی کریمی توهین میکردن ... کلا اسم اینا رو نباید گزاشت هوادار !
انشاالله که این خبر درست باشه ...
رویانیان بره با همون بابک زنجانی و میم.الف به شغل اصلی خودش (دلالی) بچسبه;)

هدايتي و پروين مي‌آيند، رويانيان مي‌رود

طبق آخرين شنيده‌ها از هيئت مديره باشگاه پرسپوليس علي پروين و هدايتي به عنوان مديرعامل و عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس انتخاب مي‌شوند.


استعفاهاي پي در پي رويانيان در چند وقت اخير و برخي مشکلات باعث شد تا مسئولان وزارت ورزش تصميم به تغييراتي در هيئت مديره باشگاه پرسپوليس بگيرد.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
خب... همونطور که انتظار میرفت، کسانی که چشم دیدن موفقیتهای پرسپولیس رو نداشتن و در طی ماه ها و روزهای گذشته حتی یه تبریک خشک و خالی هم از نوک انگشتانشون تایپ نشد، یکی یکی دارن پیدا میشن... طرفدار!!! هوادار!!! اما فقط تحت شرایط و دلخواسته های خودشون... فصل هواداری عده ای فرا رسیده و منتظرن میوه صبر و آرزوی سکون و سقوط پرسپولیس رو بچینن... ایولله به این همه اعتماد به نفس...
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
گزارش ویژه:سلطان جای سردار را می گیرد؟ - Goal.com

سایت گل-ماجرای استعفاها و بازگشت های رویانیان هر چند وقت یکبار سوژه رسانه ها بوده و حالا گویا باید خط پایانی بر حضور او متصور بود.

جایی که برخی تلاش می کنند اتفاقات و صف بندی های اخیر برخی پیشکسوتان را هم به ماجرای عزل رویانیان ربط بدهند که صحت یا رد آن نیازمند ادله مکفی است.

گفته می شود حمله اخیر ضیا عربشاهی به پروین و تلاش برای رو در رو قراردادن سلطان و شهریار از آنجایی که سرچشمه می گیرد که به او گفته شده رویانیان در حال رفتن است و پروین قرار است بر مسند مدیریت باشگاه تکیه بزند.

اگر در مرتبه قبل و مقابل کامبوزیا، دایی آستین بالا زد و پاشنه ها را بالاکشید و به جرم فوتبالی نبودن وی، عرصه را برای آمدنش تنگ و تهدید به استعفا کرد حالا مقابل پروین نمی توان از این حربه استفاده کرد و او را غیر فوتبالی خواند.

پس دایی را باید جور دیگری مقابل پروین قرار داد. اشارات ضیا را یکبار دیگر بخوانید تا متوجه شوید.

او اول سعی دارد پروین را نحقیر کند و سپس بحث اختلاف این دو را مطرح می کند«بعضی‌ها که به اندازه پنج انگشت هم نیستند، دارند دق می‌کنند و چشم دیدن رویانیان و دایی را ندارند. روی صحبت من با علی پروین است. آقای پروین! چرا وقتی دایی را محروم کردند، سکوت کردید؟ چرا از موضع دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس دفاع نکردید؟ شما که اسطوره پرسپولیس هستید و می‌گویید من پرسپولیسی‌ ام، آیا باید از موفقیت دایی چشم‌پوشی کنید؟ چشم دیدن موفقیتش را ندارید؟شما که می‌گویید دلتان به حال پرسپولیس می‌سوزد، چرا وقتی تیم صدرنشین است کارشکنی می‌کنید؟ آقای پروین شما پرسپولیسی هستید و خانواده‌تان هم همینطور اما نوه شما در تلویزیون می‌گوید که من استقلالی هستم! زمانی که خیری می‌خواست چک خلعتبری را بدهد چرا گفتید که چک آن فرد را بگیرید؟ مگر شما پرسپولیسی نبودید. آقای پروین شما در منزلتان که مثل کاخ می‌ماند نشسته‌اید. البته خدا بیشترش کند اما پیشکسوتانی هستند مثل مجتبی محرمی، نجم‌الدین بخشی و وحید قلیچ که الان روی تخت بیمارستان هستند و سال‌های سال برای این تیم زحمت کشیدند اما شما به راحتی از آنها چشم‌پوشی می‌کنید. من که 13 – 14 سال در پرسپولیس بازی کرده‌ام و یک ثانیه هم ذخیره نبودم در سال 65 به خاطر پرسپولیس از پیشنهاد هفت میلیونی گذشتم. اما شما از یک ریال هم نمی‌گذرید. من می‌توانستم در آن زمان دو آپارتمان 200 متری بخرم که الان ارزش آنها 10 میلیارد تومان می‌شد.»

همه این حرفها به کنار؛ ضیا شاه کلید گفته هایش را اینجا رو می کند«لطفا به دنبال پست و مقام‌ها نباشید. اگر راست می‌گویید که یک پرسپولیسی هستید مثل یک سرباز در خدمت پرسپولیس باشید. آدم باید همیشه مرد باشد و پشت و روی دستش یکی باشد و به دنبال منافع شخصی هم نرود. »

سلطان عضو هیات مدیره پرسپولیس است. دنبال پست و مقام بودن یعنی چه؟ ضیا دارد کدهای جدیدی می دهد و این تاییدی بر حضور پروین به عنوان مدیر عامل است.

خبرگزاری فارس هم خبر داده «طبق آخرین شنیده‌ها از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس علی پروین و هدایتی به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب می‌شوند.

استعفاهای پی در پی رویانیان در چند وقت اخیر و برخی مشکلات باعث شد تا مسئولان وزارت ورزش تصمیم به تغییراتی در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بگیرند.

طبق آخرین شواهد که حتی در جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح شد علی پروین به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب و حسین هدایتی نیز به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه معرفی شده است.

این در شرایطی است که رویانیان از سمت مدیرعاملی باشگاه برکنار شده اما احتمال دارد عضو هیئت مدیره باقی بماند اما هنوز این موضوع تایید نشده است.این اتفاق امشب در حالی رخ داده که وزارت ورزش قرار است تا 2 روز آینده لیست نهایی هیئت مدیره باشگاه را معرفی کند.»

باید دید این اتفاقات در حالی که پرسپولیس صدر نشین است به کجا ختم می شود و این بار موضع دایی چیست.از سوی دیگر پروین هم کنایه هایی به دایی داشته و در باره عابدزاده گفته« خیلی ها دوست ندارند احمدرضا به پرسپولیس برگردد» و البته نگفته که خود او اولین نفری بود که عابدزاده را به دلیل حمایت از عباس انصاری فرد از پرسپولیس اخراج کرد!

وزارت ورزش این روزها مکرر از عدم حمایت مالی از سرخابی ها زده و احتمالا حضور هدایتی به همین منظور است.پروین، هدایتی، رویانیان و افشین پیروانی نفراتی هستند که می توان گفت حضورشان در هیات مدیره آینده تا حد زیادی قطعی است.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
عشق من باش... دلال باش... اصلا هرچیز که میخوای باش... عشق من نباش... هر لعنتی بر تو رواست... هر تهمتی و هر جوسازی علیه ات میکنم... گور پدر پرسپولیس که مهم عشق منه...
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
پروین : کدام نامه و دیدار مخفیانه با وزیر؟!/ روی این مسائل مانور نکنید - Perspolisnews.Com

اکبری: موافق تغییر در ترکیب مدیریتی پرسپولیس نیستم/ نگران برخی تحرکات اطراف باشگاه هستم - Perspolisnews.Com

پیروانی به وزارت ورزش و جوانان رفت - Perspolisnews.Com

4 ماه نتونستن دندون روی جگر بذارن... 4 ماه ناقابل... کجان اونهایی که میگن برنامه زمین زدن پرسپولیس توهمی بیش نیست. حتی اگر از این خان هم به سلامت بگذریم اصل پروژه سینوسی کردن پرسپولیس سر جاشه... خوشا به سعادت اونهایی که چشم انتظار سقوط پرسپولیس بودن...
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
پشت‌پرده تغییرات مدیریتی در پرسپولیس/ پروین چگونه جانشین رویانیان شد؟ - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : پرسپولیس این روزها در آتش اختلافات مدیریتی می‌سوزد و در حالی که رویانیان در سفر بود اعضای هیئت مدیره تصمیم به برکناری او و مدیرعاملی پروین گرفتند.

پرسپولیس این فصل برخلاف فصول گذشته اوضاع خوبی دارد؛ خبری از باخت‌های پیاپی، بازی‌های سرد و پیرمرد‌های خسته نیست. تیم دایی صلابت دارد، جوان است و البته صدرنشین، اما ظاهرا قرار نیست هیچ وقت آرامش در این تیم وجود داشته باشد. در شرایطی که امسال هیچ ایراد فنی وجود ندارد اما مشکل در ریشه و راس تیم است.

محمد رویانیان بعد از گذشت تقریباً 2 سال دیگر فوتبالی شده، دیگر فرق حاج رضایی و محصص را می‌‌داند، دیگر لازم نیست بازیکنان پرسپولیس را برایش کالبد شکافی کرد و البته دیگر بدون مخالف نیست. واقعیت این است که اختلاف در هیئت مدیره پرسپولیس بیداد می‌کند. این اختلاف از زمانی آغاز شد که هیئت مدیره جدید تنها چند روز مانده به پایان دولت دهم انتخاب شد؛‌ هیئت مدیره‌ای که هر کدام ادعای مدیریت داشتند.حضور علی دایی و «کاریزمای» او باعث شد برخلاف فصول گذشته اختلافات سطح مدیریتی کمتر در نتایج تیم اثر بگذارد اما ...

سکانس اول؛ جلسه مخالفان رویانیان در غیاب او

چهارشنبه هفته گذشته جلسه مهم و عجیبی تشکیل شد، در حالی که رویانیان به خارج کشور سفر کرده بود (همانند دفعه گذشته که رویانیان در سفر به روسیه برکنار شده بود) اعضای مخالف او در هیئت مدیره تشکیل جلسه دادند تا خط قرمزی بکشند روی نام مدیرعامل. همه شرایط فراهم بود و حتی مدیرعامل آینده پرسپولیس هم انتخاب شد اما دایی و شاگردانش چنان نمایشی در کرمان ارائه دادند که مدیرعامل منتخب جلسه 3 نفره - یعنی علی پروین - ترجیح بدهد فعلاً قضیه مسکوت بماند. نکته جالب اینجاست که بعد از این نتیجه و در جلسه این هفته مخالفان با 180 درجه تغییر عقیده، صحبت از برطرف شدن سوء تفاهمات کردند چرا که پرسپولیس 6 گل به مس زده بود و تغییرات به صلاح مخالفان نبود.

سکانس دوم؛ پیروانی جا خالی داد تا سلطان مدیرعامل شود

پروین، جمشیدی و تا حدود زیادی «نامی» مخالفان محمد رویانیان در هیئت مدیره پرسپولیس هستند. در جلسه‌‌ای که برگزار شد ابتدا پیشنهاد مدیرعاملی به جمشیدی داده می‌شود اما او که تجربه این کار را دارد به خاطر بدهی‌های زیاد قبول زحمت نمی‌کند تا «سلطان» مدیرعامل شود! هرچند این پیشنهاد به یکی از مخالفان سرسخت رویانیان یعنی افشین پیروانی می‌شود ولی کاپیتان پیشین پرسپولیس ترجیح می‌هد فوتبالی بماند تا اینکه تبدیل به محمد حسن انصاری‌فرد دوم شود.

برخلاف رویانیان که مدت‌ها تفاضای وقت ملاقات با وزیر ورزش کرده اما به او وقت داده نشده، گفته می‌شود علی پروین مستقیم یا غیرمستقیم با وزیر ورزش در ارتباط است و این یک برگ برنده برای او است و البته پروین مدت‌هاست ساز مخالف رویانیان را می‌نوازد. بعد از حمله عجیب و بی سابقه ضیاء عربشاهی به علی پروین، او توقع داشت که رویانیان موضع محکمی مقابل پیشکسوت پرسپولیس داشته باشد و حتی عربشاهی را از باشگاه اخراج کند، اما موضع نرم رویانیان، پروین را بیشتر اذیت کرد.

سکانس سوم؛ جنگ 2 گروه برای خرید یک سهام

از زمانی که بحث واگذاری سهام پرسپولیس مطرح شده 2 گروه رقابت شدیدی را برای مالکیت این باشگاه شروع کردند،‌ یک طرف علی پروین و حسین هدایتی حضور دارند و از طرف دیگر زوج رویانیان و بابک زنجانی. نکته جالب اینجاست که زنجانی مدت‌هاست رفیق گرمابه و گلستان سردار و حتی به یکی از طرفداران بازی‌های پرسپولیس در ورزشگاه تبدیل شده است. این مسئله و تاکید چند باره رویانیان مشخص می‌کند که رابطه این 2 نفر چقدر با هم خوب است.

حسین هدایتی اما گزینه جدی برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس است، او می‌خواهد برای کمک به رویانیان پول رضایت نامه خلعتبری را به باشگاه عجمان بدهد و البته انگیزه این کار چیزی جز حضور مجدد در هیئت مدیره نیست. رابطه او این روزها بار دیگر با پروین خوب شده است.

سکانس چهارم؛ موضع علی دایی چه خواهد بود؟

علی دایی پیش از این اعلام کرده بود در صورت جدایی احتمالی رویانیان از پرسپولیس او هم از پرسپولیس می‌رود، حالا باید دید در صورت جدایی رویانیان از پرسپولیس آیا علی دایی تا پایان فصل دوام می‌آورد یا اینکه او هم از جمع سرخپوشان جدا می‌شود، هر چند عملکرد خوب پرسپولیس در این فصل اجازه نمی‌دهد دایی از این تیم جدا شود. او این روزها در قبال دعواهای مدیریتی باشگاه سکوت کرده و ترجیح داده به امور فنی تیمش بپردازد و باید دید آیا این سکوت تا پایان فصل ادامه خواهد داشت یا اینکه زودتر از آن سکوتش را می‌شکند.

سکانس پنجم؛ چرا سلطان و چند چرای دیگر...

حالا بحث جانشینی علی پروین به جای محمد رویانیان مطرح شده و در این بین چند سوال پیش می‌آید؛ چرا علی پروین می‌خواهد دوباره به قدرت برسد؟ چرا سلطان برای مدیرعاملی دندان تیز کرده؟ چرا در مواقعی که به رویانیان حمله شد پروین سکوت کرد؟ چرا علی پروین از احمدرضا عابدزاده حمایت می کند؟ چرا او از گذشته درس نمی‌گیرد؟ چرا پروین می‌خواهد بار دیگر به راهی بازگردد که تجربه شکست در آن را داشته است؟ چرا او همواره به بازگشت به عقب علاقه دارد؟ چرا او همواره دوست دارد در دهه 60 بماند؟ و چند چرای دیگر که شاید با توجه به «عقبه» سلطان در آینده برای آنها پاسخ مناسبی پیدا نشود همان طور که تا امروز پاسخش روشن نشده و کسی سر از کارهای پروین و «چراهای» مطرح شده درنیاورده است.


پ ن : و یک چرای دیگه... چرا این همه مدعی عشق و ارادت پرسپولیس، وقتی پای منافعشون وسط میاد به تنها چیزی که فکر نمیکنن پرسپولیسه؟ این پیکر نحیف اما سربلند تا کی باید چوب خودبینی و خودخواهی های افراد رو بخوره؟ واقعا چرا؟
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
همین که اون یارو رفت و تیم بعد از این همه سال نتیجه گرفت مشخص میکنه که پرسپولیس باید نابود میشده و آقایون از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.
اولا ًزهی خیال باطل
دیماً حالا که نوبت ماست باید هم و غممون این بشه که پیشکسوتهای غضنفرنما رو جلوشونو گرفت.
باور کنید این مردم وارث یه امپراطوری بزرگ نبستند. همه چاخان پاخان بوده. پایش بیفته سر یه تومن آدم میکشن
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
از شنیدن این اخبار واقعا متاثر و متاسف شدم ...

دست از سر این پرسپولیس بردارید آقایانی که دوستی تان هم دوستی خاله خرسه است!

...


پ.ن 1: البته باید قدری صبر کرد تا ببینیم سرانجام این بحث تکراری چه می شود.

پ.ن 2: هیچ کس در اینجا حق ندارد به علی پروین بی احترامی بکند؛ مخالف بودن با مدیر عامل شدن وی به معنای مجوزی برای بد و بیراه گفتن نیست. هر پستی که حاوی توهین به هر یک از پیشکسوت های باشگاه باشد قطعا پاک خواهد شد.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
تحرکات سلطان برای اینکه «کشک» نباشد / چرا پروین زیرآب رویانیان را زد؟ - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : علی پروین بار دیگر مرد شماره یک معادلات باشگاه پرسپولیس شده و تحرکات خود را برای تغییر مدیریت این باشگاه و روی کار آمدن مدیران جدید آغاز کرده است.


اما دلایل اتخاذ این مواضع پروین که در طی دو سه سال اخیر از بیشترین عزت و احترام نزد باشگاه پرسپولیس برخوردار بوده و در تمام مراسم های مختلف باشگاه در صدر مجلس قرار داشته چیست؟

پروین قبل از روی کار آمدن رویانیان و در زمان مدیریت عباس انصاری فرد و حبیب کاشانی نقشی در باشگاه پرسپولیس نداشت و سال ها بود که تقریبا خانه نشین شده بود.

اما پس از انتصاب رویانیان به مدیرعاملی و برگزیده شدن پروین به عنوان عضو ورزشی در هیئت مدیره بار دیگر به معادلات باشگاه پرسپولیس برگشت. سیاسیون شناختی از فوتبال نداشتند و بالطبع اتخاذ تصمیمات اساسی را به پروین واگذار کردند اما خیلی زود متوجه شدند که این روند دردی از پرسپولیس دوا نخواهد کرد.

عضو هیئت مدیره ، رئیس سازمان فوتبال ، رئیس کمیته فنی ، سرمربی تیم ستارگان و ... بسیاری از سمت هایی بودند که پروین خانه نشین بعد از مدیرعاملی رویانیان به آن منصوب شد اما تصمیمات و مواضع وی باعث شد همه این ها به جز عضویت هیئت مدیره یک به یک از او پس گرفته شود.

پروین ابتدا با قرار گرفتن تمام قد پشت حمید استیلی آوردن دنیزلی را تصمیمی اشتباه دانست. پس از آن در اولین باخت لیگ دوازدهم در هفته دوم با مانوئل ژوه علیه او مصاحبه کرد و رسما از سمت ریاست سازمان فوتبال برکنار شد. با رفتن مانوئل ژوزه پرتغالی پروین با جانشین او یعنی گل محمدی هم به شکل اساسی برخورد کرد و یحیی رسما اعلام کرد اگر پروین دخالتی در کار او بکند استعفا خواهد داد. گل محمدی هم با تصمیم کمیته فنی به ریاست پروین در پایان لیگ دوازدهم از پرسپولیس رفتنی شد تا داستان طول و دراز انتخاب سرمربی با خرد جمعی آغاز شود. این بار هم خروجی های جلسات موسفیدها چیزی جز تصمیمات منفعت طلبانه و تقسیم سمت ها بین خودی ها نبود و انتخاب افرادی چون مایلی کهن و درخشان باعث شد بار دیگر رویانیان تصمیم پروین را وتو کرده و شخصا با علی دایی وارد مذاکره شده و با تصمیمی ناگهانی او را به سرمربی گری پرسپولیس انتخاب کند.

در اکثر این ماجراهای سرنوشت ساز پیش آمده رویانیان در مقابل تصمیمات عجیب و مغرضانه پروین قد علم کرده و پشت هواداران را گرفت تا پروین بالاخره کاسه صبرش لبریز شود و از پایان دوره احمدی نژاد تا ابتدای روی کار آمدن دولت روحانی فعالیت وسیع خود برای بیرون کردن رویانیان و گرفتن پرسپولیس دست خود و دوستانش را آغاز کند. پروین ابتدا در پایان دولت قبلی با رفتن پیش احمدی نژاد درخواست واگذاری سهام پرسپولیس را در واپسین روزهای عمر دولت مطرح کرد که با توجه به کمبود وقت این امر میسر نشد و به همین خاطر به سراغ تغییر مدیریت در باشگاه رفت. او طی مذاکراتی که با عباسی وزیر وقت ورزش داشت او را مجاب به برکناری رویانیان کرد و پس از آن طی تصمیماتی بحث برانگیز که مخالفت شدید اهالی ورزش و هواداران را در پی داشت هیئت مدیره قبلی از سمت خود برکنار و علی پروین ، محمود خوردبین و محمدجعفر کامبوزیا به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره انتخاب شدند تا مدیرعامل را از میان خود انتخاب کنند.

تجمع های هواداران و مصاحبه های منفی اهالی ورزش و پیشکسوتان باشگاه باعث شد خوردبین و کامبوزیا عطای عضویت در هیئت مدیره پرسپولیس را به لقایش ببخشند و پروین این بار نیز در به کرسی نشاندن افکارش ناکام بماند. اعضای هیئت مدیره جدید در آخرین روزهای عمر دولت منصوب شدند و پروین که این بار هم عضوی از اعضای آن بود در اقلیت قرار گرفت و کسی طرفدار تز تغییر مدیرعامل او در هیئت مدیره جدید نبود.

تحرکات پروین مدتی فروکش کرد تا پس از مدت ها تاخیر و پس از معرفی 4 وزیر بالاخره وزارت ورزش و جوانان به عنوان آخرین وزارت خانه دولت «تدبیر و امید» کلید دار خود را پیدا کرد و طولی نکشید که تحرکات جدید از سوی استخوان خرد کرده قرمزها و کسی که می گوید معادل نام پرسپولیس است در حساس ترین مقطع فصل و در زمانی که همین پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد آغاز شد.

پرسپولیس نتیجه می گرفت و دولت عملاً بهانه ای برای ایجاد تغییرات در پرسپولیس نداشت و این می توانست برای شعار تدبیر و امید خدشه آور باشد. اما بهترین راه قطع بودجه باشگاه و مقابله غیرمستقیم با مدیریت آن بود. رویانیان 6 ماه بدون دریافت بودجه از دولت باشگاه را با هزینه های کمرشکن به کمک پول اسپانسر و کمک های خیّرین گرداند تا در نهایت چاره ای جز استعفا نداشته باشد تا فرد مورد نظر وزارت خانه روی کار بیاید بلکه بودجه ای به او اختصاص داده شود. دقیقا همان سناریویی که حسین هدایتی برای برکناری داریوش مصطفوی در سال 87 پیاده کرده و با قطع کمک های خود او را مجبور به استعفا کرد.

این تمام ماجرای پروین ، اسطوره خیلی از پرسپولیسی ها در سال های اخیر است. یک روز به دنبال برگشتن به گود و سرمربی گری در پرسپولیس ، روز دیگر دنبال خرید سهام و در روزهای نزدیک هفتاد سالگی درپی جانشینی مدیرعامل پرسپولیس. فردی که مانند خیلی دیگر از اسطوره های دهه 50 پرسپولیس قدر خود را نمی داند و با اتخاذ تصمیمات عجیب و منفعت طلبانه روز به روز از میزان محبوبیت خود کاسته و حرمتش را با قرار گرفتن برابر خواسته های هواداران و قبول سمت هایی که برای آن ساخته نشده است از بین می برد. این بار باید دید تلاش های پروین برای وارد شدن به گود به کجا می انجامد و آیا می تواند مرکز ثقل هدایت پرسپولیس را مانند دهه 60 که در صندوق عقب «پیکان» خودش بود به حیاط «ویلای لواسان» منتقل کند یا خیر؟
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
دوستان زیاد نگران نباشن هیچ اتفاقی نمیوفته اگر این عزیزانی که همش به ما میگفتن حمایت با تغییر مدیریت هم بگن حمایت هیچ اتفاقی نمیوفته .
 

koonkooa

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,274
لایک‌ها
2,542
عجب /// هست اوني كه الان ميخواد بشه مديرعامل به جاي رويانيان ! چون بايد از قبل خودشو اماده هر چي فحش خاروخاشاك هست بكنه در صورتي كه تيم فقط دو تا بازي مساوي كنه و در اخر هم كاري به سرش ميارن كه براي هميشه از فوتبال محو بشه !

طرف خيلي بايد /// باشه كه تو اين جايگاه بخواد بياد بشه مديرعامل با اين كار خودشو فداي رويانيان كرده چون خودشو ب/// و از رويانيان هم بت ساخته ! يعني يك درصد هم به عواقب كارش فكر نكرده ...
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
مراسم تقدیر از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در هتل آزادی برگزار شد / پرسپولیسی ها سهامدار بانک گردشگری شدند :: وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزش

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درپی قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر بانک گردشگری اسپانسر و حامی تیم فوتبال پرسپولیس مراسم تقدیری را برای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برگزار کرد. در این ضیافت که سه شنبه شب در هتل آزادی برگزار شد همه اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشتند.

محمود شهریاری مجری با سابقه صداوسیما که اجرای این مراسم را بر عهده داشت در این مراسم سعی کرد به طرق مختلف از زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین تلاش های مدیریت باشگاه و مدیران بانک گردشگری تشکر کرده و البته با طرح برخی مسائل جذاب نشاط خاصی را به مراسم بخشیده بود.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران محمد رویانیان به عنوان اولین سخنران مراسم از حمایت های بانک گردشگری و گروه مالی گردشگری تقدیر و تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد که تیم فوتبال پرسپولیس در پایان رقابت های این فصل به مقام قهرمانی در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی دست یابد و حامیان مالی تیم فوتبال پرسپولیس نیز پاداش هایی ویژه برای اعضای تیم در نظر بگیرند.

رویانیان تصریح کرد: وظیفه خود می دانیم که از ریاست محترم بانک گردشگری و همچنین هیئت مدیره آن تقدیر و تشکر کرده و عنوان نمایی که حمایت های حامی تیم در نیم فصل اول گره گشای بسیاری از موانع و مشکلات تیم بوده است.

رویانیان تاکید کرد: حامی تیم فوتبال پرسپولیس به تمامی تعهدات خود عمل کرده و حتی به گونه ای با باشگاه همکاری کرده که توانسته ایم طرح های جدید و نوینی را در عرصه فوتبال و ورزش کشور پیاده کنیم.

همچنین مهندس علی اصغر صفری مدیرعامل بانک گردشگری صدرنشینی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیم فصل اول را به مدیران و هیئت مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم و همچنین هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تبریک گفت و اعلام داشت باشگاه پرسپولیس از این پس یکی از سهامداران بانک گردشگری خواهد بود و ما مفتخریم که حامی محبوب ترین و پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیا هستیم و برای قدردانی از تلاش های اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بخشی از سهام بانک گردشگری را در این مراسم به آنها تقدیم خواهیم کرد.

پس از سخنرانی رویانیان و صفری مراسم تقدیر از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد و علی دایی و دستیارانش لوح تقدیر و سهام بانک گردشگری را از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و بانک گردشگری دریافت کردند. محمد پنجعلی و سعید شیرینی هم پس از لوح تقدیر و سهام خود را دریافت کردند.

همچنین محمد نوری و سیدجلال حسینی دو کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس نیز به نمایندگی از کلیه بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس هدایای در نظر گرفته شده و سهام بانک گردشگری را دریافت کردند.

حامی تیم فوتبال پرسپولیس این هدایا و سهام را برای کلیه بازیکنان تیم در نظر گرفته بود که دو کاپیتان تیم به نمایندگی از سایر بازیکنان آنها را دریافت کردند.

همچنین دکتر حقیقت پزشک تیم به نمایندگی از کادر پزشکی، قاسم عبدالصمدی مدیر تدارکات تیم فوتبال پرسپولیس به نمایدنگی از گروه تدارکات، حمید عباسی مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس به نمایندگی از گروه رسانه ای و تصویری تیم و همچنین داریوش نورستی به نمایندگی از گروه تشریفات و اجرایی هدایا و سهام در نظر گرفته شده را از مدیران بانک گردشگری و باشگاه پرسپولیس دریافت کردند.

در این ضیافت نامی و جمشیدی دو عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نیز حضور یافتند.

دکتر محمدصادق طاهری رئیس هیئت مدیره بانک گردشگری و دکتر مهدی جهانگیزی رئیس گروه مالی گردشگری نیز از جمله چهره های ویژه حاضر در این مراسم بودند که لوح تقدیر و سهام بانک گردشگری را به همراه محمد رویانیان، محمدحسن نامی و مهندس علی اصغر صفری به اعضای تیم فوتبال پرسپولیس هدیه کردند.

این مراسم با نظم و ترتیب خاصی برگزار شد و پس از صرف شام خاتمه یافت.

محمود شهریاری مجری مراسم بارها به تمجید از علی دایی و بیان افتخارات سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پرداخت و گفت مخالفان دایی چه بخواهند و چه نخواهند او شهریار فوتبال ایران است و پشتوانه امروز فوتبال کشورمان.

شهریاری همچنین سوالی را به عنوان مسابقه مطرح کرد که این سوال اختصاص به معرفی گلزنان پرسپولیس در دربی سال 1352 که به برتری شش بر صفر پرسپولیس مقابل تاج انجامید داشت. یکی از مدیران برگزاری رقابت های لیگ در ورزشگاه آزادی که از جمله مدعوین این مراسم بود به این سوال پاسخ صحیح داد و هدیه ای از سوی حامی تیم فوتبال پرسپولیس به وی اهدا شد.


پ ن : نتیجه یکی دیگه از دلالی های رویانیان... متوجه هستید که؟
 
بالا