• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1][/h]
مهر - مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه دلیلی ندارد در شرایطی که این تیم در صدر جدول است محمد رویانیان از مدیرعاملی کناره گیری کند گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و این روند رو به رشد پرسپولیس ادامه داشته باشد، این تیم قطعا در پایان رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی می‌تواند دو جام را برای هوادارانش به ارمغان بیاورد.

محمد پنجعلی در خصوص پیروزی پرسپولیس برابر سایپا در هفته نوزدهم و تداوم صدرنشینی سرخپوشان اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس از نظر فنی تغییرات زیادی داشته است و بازیکنانش به بلوغ تاکتیکی رسیده‌اند. بازیکنان همچنین از نظر بدنی خوب کار می‌کنند و در جریان مسابقات سر حال و شاداب هستند.

وی افزود: به نظرم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و همین روند رو به رشد ادامه داشته باشد پرسپولیس امسال دو جام خواهد گرفت.

مدیر تیم پرسپولیس درباره عملکرد خوب بازیکنان جوان این تیم از جمله محسن مسلمان و پیام صادقیان هم تاکید کرد: پرسپولیس یکسری بازیکن جوان دارد که آینده تیم ملی را می‌سازند. به نظرم جوان‌های پرسپولیس امسال پدیده بودند. هرچند مربیگری سلیقه‌است ولی به نظرم باید از این بازیکنان برای حضور در تیم ملی دعوت شود.

پنجعلی در پایان درباره احتمال انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس و کنار گذاشتن محمد رویانیان از این پست، گفت: من خبری از این موضوع ندارم. فکر نکنم رویانیان از پرسپولیس برود چون دلیلی ندارد این اتفاق رخ بدهد! پرسپولیس در حال حاضر شرایط حساسی دارد و هر تغییری در پست مدیریت به تیم لطمه می‌زند.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
دروازه‌بان سابق سرخپوشان از بیمارستان مرخص شد/تقدیر از شرکت پیشکسوتان پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس، وحید قلیچ دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد و حتی تحت عمل جراحی نیز قرار گرفت.

قلیچ بالاخره پس از حدود 10 روز بستری شدن در بیمارستان، بعد از ظهر امروز مرخص شد و به آغوش گرم خانواده برگشت.

گفتنی است هزینه‌های درمان قلیچ را شرکت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس پرداخت کرد و به همین دلیل قلیچ پس از مرخص شدن از بیمارستان، تقدیر و تشکر ویژه‌ای از شرکت پیشکسوتان داشت.

او همچنین در این باره گفت: واقعاً جای بسی خوشحالی است که جایی برای پیشکسوتان باز شده که چشم امیدشان به آنجا است، من از تمام مسئولانی که این زمینه را آماده کردند سپاسگزارم چون کاری به یاد ماندنی است.


پ ن : محصول یکی دیگه از دلالیهای رویانیان... باز هم باید گفت؟
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
شرایط رویانیان برای ماندن در پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر کنارگذاشتنش از مدیریت باشگاه مطرح شده بود، پس از بیانیه‌ای که وزارت ورزش و جوانان صادر کرد فعلا در این باشگاه ماندنی شد. اما محمد رویانیان قصد ندارد با شرایطی که برایش ایجاد شده در پرسپولیس بماند. وی به وزیر ورزش و جوانان نامه زده و شرایطش را اعلام کرده است.

به گزارش مهر، محمد رویانیان که با حضورش در باشگاه پرسپولیس طرح‌های اقتصادی زیادی را برای درآمدزایی باشگاه آغاز کرده بود طی هفته ها و روزهای اخیر با مشکلات زیادی مواجه شده و اختلافاتی که بین او و برخی اعضای هیات مدیره ایجاد شده بود، باعث شد وی با اعلام کناره گیری و استعفا امور باشگاه را به قائم مقام خود واگذار کند.

با این حال در شرایطی که عنوان شده بود بزودی جانشین رویانیان مشخص خواهد شد، امروز شنبه وزارت ورزش و جوانان با صدور بیانیه ای تاکید کرد هیچ قصدی برای ایجاد تغییرات در هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس ندارد. در این اطلاعیه آمده است:

« طی روزهای گذشته شایعات و اخباری در رسانه‌های گروهی مبنی بر تصمیم وزارت ورزش و جوانان برای تغییرات مدیریتی در هیات مدیره و مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منتشر شده که انعکاس این اخبار غیر واقعی نگرانی‌هایی را در هوادران و افکار عمومی ایجاد کرده است.

لذا با توجه به اهمیت موضوع و برای روشن شدن اذهان عمومی تاکید می‌شود که در وضع کنونی تغییرات مدیریتی در این دو باشگاه در دستور کار وزارت ورزش و جوانان نیست و انتظار می‌رود هیات مدیره باشگاه‌های ‌استقلال و پرسپولیس امور و وظایف اصلی دو باشگاه را با جدیت و اهتمام هر چه بیشتر دنبال کنند و اجازه ندهند که شایعات و اخبار نادرست مدیریت و هواداران این باشگاه ها را دچار حاشیه کنند.

بدیهی است در حال حاضر عمده ترین موضوع مورد نظر وزارت ورزش و جوانان در مدیریت آینده این دو باشگاه، پی گیری خصوصی سازی است که پس از بررسی های کارشناسی در کارگروه ذی ربط و جمع بندی تصمیمات نتایج آن به اطلاع افکار عمومی رسانده خواهد شد.»

پس از انتشار این اطلاعیه انتظار این بود که محمد رویانیان با قدرت به کارش در پرسپولیس ادامه دهد اما وی در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان شرایطش برای ادامه فعالیت در این باشگاه را اعلام کرده است. خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد یکی از شرایط رویانیان این است که چند عضو فعلی هیات مدیره برکنار شوند و سه عضو جدید به هیات مدیره اضافه شوند که اعضای جدید بتوانند برای باشگاه درآمدزایی کنند تا بخشی از مشکلات مالی باشگاه حل شود.

رویانیان همچنین تاکید کرده اگر وزارت ورزش و جوانان تصمیم دارد به باشگاه پرسپولیس پولی ندهد اما باشگاه را به مدت چهار سال به صورت پیمانی در اختیار وی قرار دهد تا بتواند با طرح‌هایی که دارد درآمدزایی کند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرایط دیگری را هم برای ماندنش اعلام کرده که قرار است طی بیانیه ای منتشر شود.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
قفل واگذاری سرخابی ها و کلید نهادهای امنیتی/مخابرات را خریدید فوتبال را هم بخرید ،باور کنید سود دارد - Goal.com

سایت گل-حالا که وزارت ورزش صریحا عنوان می کند "فعلا" به دنبال تغییر محمد رویانیان و همچنین علی فتح الله زاده نیست،بهتر است یک بار برای همیشه تکلیف مدیریت این دو باشگاه روشن شود. قطعا با توجه به اهمیت استراتژیک این دو باشگاه و هواداران میلیونی شان،اگر وزارت ورزش هم میل و ارده ای راستین برای واگذاری آنان به بخش خصوصی داشته باشد،نهادهای دیگری هستند که شروط خاص خود را در قبال این انتقال دارند.شاید در بهترین حالت 49 درصد سهام این دو باشگاه (در صورت ورود به بورس) به بخش خصوصی برسد. البته محمود احمدی نژاد پیش از این خیلی تلاش کرد تا افتخار واگذاری سرخابی ها را به نام خودش سند بزند،او نزدیک به هر انتخاباتی که می شد نامه ای آمرانه به علی آبادی ،سعید لو در این آخری ها محمد عباسی می زد و به آنان امر می کرد مقدمات واگذاری را مهیا سازید و ملت ایران را خوشحال کنید!روسای سابق دستگاه ورزش هم چند صباحی در عرصه رسانه در این مورد حرف هایی را می زدند و پس از افتادن رای به صندوق روز از نو، روزی از نو.

اگر دکتر گودرزی و همراهانش می خواهند برخلاف دولت قبلی،واقعا ساز و کاری مناسب را جایگزین شعار و عوام فریبی کنند، بهتر است در همین ابتدای راه ،برنامه خصوصی سازی را با مراجع بالاترهماهنگ کنند. پرسپولیس با راه آهن تفاوت دارد که یک شبه بابک زنجانی آمد و با 4.5 میلیارد تومان سندش را به نام زد.نهادهای امنیتی اعتقاد دارند تیمی که بر اساس گمانه زنی 30 میلیون هوادار دارد نمی شود به یکباره به بخش خصوصی واگذار کرد.مثل انتقال مخابرات که بنا به مسائل امنیتی عوض واگذاری به بخش خصوصی به یک نهاد کاملا نظامی رسید.

از این رو بهتر است وزارت ورزش قبل از انجام هر کاری در ابتدا این مسئله را روشن کند که کدام بخش خصوصی، حق خرید سهام را دارد و چند درصد این سهم به صورت واقعی به مردم می رسد. اگر آنها این مشکل را حل کردند آن وقت سرمایه گذاران می دانند تکلیف شان چیست.اما اگر به هر ترتیبی اصل 44 قانون اساسی مشمول این دو تیم خاص نشد(که تا امروز هم نشده است)ان وقت وزارت ورزش به صورت شفاف وضعیت مدیریت این تیم ها و همچنین منابع مالی شان را روشن کند.

مجلس مصوب کرده که دولت حق ندارد در ورزش حرفه ای و قهرمانی بیشتر از یک حدی بودجه تزریق کند.این مصوبه یک دستور لازم الاجراست و یک معنای دیگر هم می دهد؛حالا که نمی توانید بودجه این تیم ها را بدهید دست کم مدیرانی را انتخاب کنید که توان جذب سرمایه را داشته باشند. رویانیان بارها اعلام کرده اگر دولت و هیات مدیره همکاری کنند توان تامین کردن بخش اعظمی از هزینه های تیمش را دارد.در این بین وزارت ورزش یا باید فضا را برای ادامه همکاری با "رویانیان ها" مهیا سازد یا خیلی صریح و شفاف مدیر مورد نظرخودش را در این پست بگمارد.

اگر امروز در مورد آینده کادر مدیریتی قرمزها هزار و یک شایعه راست و دروغ وجود دارد تنها دلیلش این است که دولت نمی خواهد یا نمی تواند به صورت شفاف موضعش را اعلام کند.یا تا پایان فصل به همین محمد رویانیان و برنامه هایش اعتماد کنید و یا اینکه یکی مثل حسین هدایتی را بیاورید تا در ازای شهیرتر شدن،محبوب تر شدن و پیش بردن کارهای دیگرش، چند وقتی از جیب مبارک، هزینه پرسپولیس کند و بعدش هم نقطه سر خط.اما قطعا دومی راهکار مناسبی نیست چون پیش از این یک بار آزموده شد و جوابش منفی بود

.شاید کلید طلایی دکتر روحانی قفلگشای سرخابی ها باشد.چه ایرادی دارد همان هایی که مخابرات را خریدند حالا هم گوشه چشمی به سرخابی ها داشته باشند؟اسمش در ظاهر خصوصی است و پولش کاملا حقیقی.

باشد که شاید آنان زورشان به سیما رسید و پول واقعی حق پخش را گرفتند.اگر تلویزیون حق حقیقی استقلال و پرسپولیس را بدهد ان وقت خواهید دید فوتبال از مخابرات هم سودآورتر است.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
شرط رویانیان برای ماندن اعلام شد/یا 10 میلیارد بدهید یا دو نفر را به هیات مدیره بیاورید

سایت گل-مدیرعامل پرسپولیس در پی مباحث مطرح شده در روزهای اخیر اطلاعیه‌ای را صادر کرد. او در این اطلاعیه دو شرط گذاشته که یکی از آنها باید محقق شود؛ پرداخت 10 میلیارد به پرسپولیس که بعید است شدنی باشد یا اضافه شدن دو نفر به هیات مدیره که اتفاقا متمول هم هستند! شاید منظورش زنجانی و هدایتی باشند.



متن اطلاعیه محمد رویانیان به شرح زیر می‌باشد:



«در شرایطی که در باشگاه فرهنگی – ورزشی پرسپولیس به لطف حمایت‌های همه جانبه هواداران عزیز و فهیم و تلاش‌های شبانه روزی اتفاقاتی بی‌سابقه و تاریخی رخ داده و با تلاش و همت سرمربی، کادر فنی و بازیکنان، تیم فوتبال پرسپولیس نیز پس از چند سال ناکامی و بحران به ساحل آرامش رسیده و علاوه بر صدرنشینی رکوردهای تاریخی از خود برجای گذاشته به رغم کم لطفی‌ها، بی‌مهری و موانع متعدد که عرصه را بر بنده تنگ کرده برای ادامه فعالیت و برآورده کردن انتظارات میلیون‌ها عاشق پرسپولیس خواسته‌ای دارم که به زعم خودم و شاید خیلی‌ها منطقی و معقول است و در صورت تحقق یکی از دو نکته ذیل به فعالیت خود ادامه خواهم داد.»



در ادامه اطلاعیه مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی پرسپولیس آمده است: «در شرایطی که برخی تیم‌های لیگ برتری از بودجه کلان و دولتی بهره‌مند بوده و همواره در رفاه و آرامش هستند پرداخت بودجه 10 میلیارد تومانی مصوب مجلس محترم شورای اسلامی که تنها یک میلیارد تومان آن به باشگاه پرداخت شده خواسته منطقی و معقول بنده است و اگر به دلیل موانع قانونی و سایر ملاحظات امکان پرداخت این بودجه به باشگاه وجود ندارد با اضافه شدن دو فرد علاقمند به پرسپولیس، واجد صلاحیت و دارای تمکن مالی بالا به هیات مدیره موافقت شود تا در کنار درآمدزایی‌های دیگر بتوانیم به تعهدات خود در قبال تیم فوتبال و سایر امور باشگاه عمل نماییم. افراد مورد نظر برای حضور در هیات مدیره باشگاه نفراتی هستند که آمادگی خود را به بنده اعلام کرده‌اند.



امید آن است که در شرایط کنونی به جای چوب لای چرخ گذاشتن‌ها، لحاظ منافع شخصی و برخی اختلافات شاهد همدلی‌ها، اتحاد و همکاری‌های لازم برای سربلندی پرسپولیس و شادی میلیون‌ها هواداری باشیم که دل در گرو عشق به تیم محبوب خود دارند. بنده نیز بنا ندارم که سکوت را شکسته و بسیاری از کم‌لطفی‌ها و ناگفته‌ها را به زبان بیاورم، چرا که مصلحت و موفقیت پرسپولیس عزیز در گرو حفظ آرامش آن می‌دانم و لاغیر.»



خدمتگزار و سرباز **** مقدس جمهوری اسلامی ایران و هواداران فهیم باشگاه فرهنگی – ورزشی پرسپولیس



محمد رویانیان
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
این باشگاها نباید خصوصی بشن اینا باید پشتشون دولت باشه اگر نباشه شما اگر پولی بیاد مطمئن باش صاحب زیاد پیدا میکنه :D
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
قسمتی از احکام
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
بازی پرسپولیس - مس


در این بازی تماشاگران منتسب به دو تیم تخلفاتی را مرتکب شدند که بر همین باشگاه مس کرمان به پرداخت 5 میلیون تومانجریمه نقدی و باشگاه پرسپولیس به پرداخت سه میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده‌اند که رای درباره باشگاه مس قابل تجدیدنظر در کمیته استیناف است اما رای باشگاه پرسپولیس قطعی است. تکرار تخلفات هواداران دو تیم در مسابقات بعدی با کسر امتیازتیم مربوطه روبرو خواهد شد.



 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

ماه کلیدی و مهم در مسیر قهرمانی پرسپولیس



دی ماه ماهی کاملا مهم و کلیدی در مسیر قهرمانی قرمزها است.

پرسپولیس ابتدا در روز 3 دی در انزلی به مصاف ملوان می رود تیمی که این روزها کاملا در اوج است و در 8 بازی آخر 6 بازی را برده است و از رتبه های پایین جدول به رتبه 7 رسیده.

اما مهمتر از بازی با ملوان این است که در این ماه با 3 تیم مدعی
پرسپولیس بازی می کند

ابتدا در روز 13 دی با نفت تهران بعد در اهواز با فولاد و سپس انجام دربی پایتخت با اس.....

به نظر می رسد موفقیت
پرسپولیس در ماه دی می توان بیشتر از قبل این تیم را به قهرمانی نزدیک کند.



پ.ن تیم به اندازه کافی آماده این بازیهای سخت هست و فقط امیدوارم حاشیه و داوری و تغییرات مدیریتی و غیره!!!!! دخالتی نداشته باشن و سربلند و پیروز به سوی قهرمانی پیش بریم ................
:party:





 

Abbath

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2010
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
27,705
محل سکونت
(Caspian(Qazvin
امیدوارم هر اتفاقی می افته باعث افت تیم نشه و در جهت کمک بیشتر به تیم باشه،باور کنید خسته شدیم اینقدر که چوب لای چرخ بزرگ ترین تیم ایران میزارن :(
 

koonkooa

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,274
لایک‌ها
2,542
زرشك ! پيوس ميگه تيم رو بدن به من ما هم امتحان كنيم !!!

انگار پرسپوليس موش ازمايشگاهي هست !!! عجب وضعيه ! همه سهم الارث ميخوان مثل اينكه
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
خصوصی سازی یعنی نابودی تیم .
داش علی عشق هلندی ها کلا اواتارات حول محور هلند می چرخه:D
چرا نابودی اگه درست خصوصی سازی بشه به نفع پرسپولیس هم هست 1000 بار گفتم بازم می گم اگه 51 درصد سهام پرسپولیس رو به مردم بفروشن و به جای سود دادن از هوادارا سالانه حق سهم هم بگیرن مثلا سالی 5000 تومن ولی در عوض حق انتخاب مدیر عامل و بعضی مسائل رو به اونا بدن به بهترین شکل باشگاه اداره میشه باور کنین اصلا چیز عجیب یا حتی غیر قابل اجرا نیست برین با بهترین مشاور های اقتصادی جهان هم مشورت کنین این روش رو با توجه به شرایط پرسپولیس و اوضاع باشگاه داری تو ایران غیر معقول نمی دونن و این رو بهترین روش می دونن شما فکر کن پرسپولیس اگه حداقل 30 میلیون هوادار داشته باشه ولی سهام پرسپولیس رو محدود 10 میلیون سهم اعلام کنن و به هر نفر فقط یک سهم بفروشن و هر سهم هم سالانه 5000 تومن اونوقت رقمی معادل 50 میلیارد جمع میشه که تو ایران به راحتی میشه با این پول باشگاه داری کرد وقتی هم 10 میلیون سهم پر بشه حالا مالکان سهام پرسپولیس می تونن سهمشونو به هر قیمتی که دوست دارن به کسانی که علاقه به داشتن سهم دارن ولی به دلیل پر شدن ظرفیت نمی تونن بخرن بفروشن
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
داش علی عشق هلندی ها کلا اواتارات حول محور هلند می چرخه:D
چرا نابودی اگه درست خصوصی سازی بشه به نفع پرسپولیس هم هست 1000 بار گفتم بازم می گم اگه 51 درصد سهام پرسپولیس رو به مردم بفروشن و به جای سود دادن از هوادارا سالانه حق سهم هم بگیرن مثلا سالی 5000 تومن ولی در عوض حق انتخاب مدیر عامل و بعضی مسائل رو به اونا بدن به بهترین شکل باشگاه اداره میشه باور کنین اصلا چیز عجیب یا حتی غیر قابل اجرا نیست برین با بهترین مشاور های اقتصادی جهان هم مشورت کنین این روش رو با توجه به شرایط پرسپولیس و اوضاع باشگاه داری تو ایران غیر معقول نمی دونن و این رو بهترین روش می دونن شما فکر کن پرسپولیس اگه حداقل 30 میلیون هوادار داشته باشه ولی سهام پرسپولیس رو محدود 10 میلیون سهم اعلام کنن و به هر نفر فقط یک سهم بفروشن و هر سهم هم سالانه 5000 تومن اونوقت رقمی معادل 50 میلیارد جمع میشه که تو ایران به راحتی میشه با این پول باشگاه داری کرد وقتی هم 10 میلیون سهم پر بشه حالا مالکان سهام پرسپولیس می تونن سهمشونو به هر قیمتی که دوست دارن به کسانی که علاقه به داشتن سهم دارن ولی به دلیل پر شدن ظرفیت نمی تونن بخرن بفروشن

من از بچگی هلند رو دوست داشتم . و اما به نظرم خیلی فانتزی نگاه کردین . این کارهایی که گفتین اگر اگر اگر انجام بشه میشه گفت ولی خب مردم ما خیلی سادن .
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
من از بچگی هلند رو دوست داشتم . و اما به نظرم خیلی فانتزی نگاه کردین . این کارهایی که گفتین اگر اگر اگر انجام بشه میشه گفت ولی خب مردم ما خیلی سادن .

بحث هلند شد بگم منم از بچگی هلند بودم دیگه امسال جام برا نارنجی هاست:D
هلند-برزیل فیناله
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
[h=1]گزارش تمرين پرسپوليس[/h]
[h=2] پرسپوليس تمريناتش را براي بازي مقابل ملوان دنبال کرد.[/h]
00946249.jpg

سرخپوشان از ساعت 11 صبح روز يکشنبه پشت درهاي بسته درفشي فر تمرينات خود را براي بازي مقابل ملوان پيگيري کردند.

به گزارش اوج، پيش از آغاز تمرين،علي دايي حدود 5 دقيقه براي سرخپوشان صحبت کرد.

*اميد عاليشاه براي گرفتن ام آر آي جهت تعيين سطح آسيب ديدگي اش اعزام شده بود و در تمرين حضور نداشت.

*محمد رضا خلعتبري به دليل سرماخوردگي در درفشي فر حضور يافت اما تمرين نکرد.

*مهرداد پولادي به صورت جداگانه تمرين کرد.

*حدود 20 تماشاگر پشت درهاي بسته درفشي فر حضور داشتند.بين اين تماشاگران بحث داغي درباره علي کريمي و فرهاد مجيدي در گرفته بود و آنها هر درباره ويژگي هاي اين دو بازيکن و تاثيرگذاري آنها صحبت مي کردند.

*مارکو سپانوويچ به صورت جداگانه تمرين کرد.

*مجتبي محرمي از حاضران در تمرين بود و به دور زمين دويد.

*نيلسون کوريا در هنگام تمرين دقايقي با امير عابدزاده و رضا محمدي صحبت کرد و به آنها تاکيد داشت با انگيزه بالا کار کنند.



پ ن : این یکی دیگه عکس تازست:D
 
بالا