• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
رکورد قاطعیت همچنان در اختیار پرسپولیس - Goal.com


سایت گل – هنور هیچ تیمی نتوانسته قاطعیتی را که پرسپولیس در سال 1377 و از راه کسب عنوان قهرمانی لیگ هشتم آزادگان به دست آورد را تکرار کند. پرسپولیس در این سال با کسب 65 امتیاز در 30 بازی عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد. این در حالی بود که تیم‌های استقلال و سپاهان با امتیاز برابر 53 و به علت تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم قرار داشتند. آنچنان که ملاحظه می‌کنید فاصله امتیاز تیم اول و دوم 12 امتیاز بود. اتفاقی که نادر و منحصربفرد بود، بالاترین اختلاف امتیاز بین تیم اول و دوم در تاریخ لیگ برتر امتیاز تیم سپاهان در لیگ دوم و در زمان کسب عنوان قهرمانی‌اش است. در این سال سپاهان با 52 امتیاز قهرمان لیگ شد و حال اینکه پاس با کسب 45 امتیاز و اختلاف 7 امتیازی رتبه دوم را به دست آورد.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
رمزگشایی از همه فعل و انفعالات یک کودتای شکست خورده؛سردار فاتح ، علی پر... - Perspolisnews.Com

بازی با میلان و دعوت پروین به عنوان سرمربی باعث شد خیلی ها تصور کنند کدورت ها از بین رفته، اما دو مصاحبه مهم از رویانیان نشان داد که اختلافات همچنان به قوت سابق خود پا برجا هستند

مهدی طاهرخانی ، گل- قطعا تصاحب صندلی مدیریت پرسپولیس برای اپوزیسیون و حتی خودی های باشگاه، به حدی حائز اهمیت است که در چنین وضعیتی به دنبال سرنگون کردن رویانیان اند آن هم به هر قیمتی. درست در روزهایی که بعد از 5 سال پرسپولیس به کورس قهرمانی برگشته و می شود آنها را مدعی شماره یک تصاحب جام سیزدهم تلفی کرد،عده ای به هر دری می زنند تا در بروزنخستین ناکامی، مقدمات برکناری رویانیان را فراهم کنند.کسی نامی از علی پروین و یا حسین هدایتی نمی برد اما اگر مصاحبه های رویانیان، دایی و سعید شیرینی را کنار هم قرار دهید به روشنی روز جواب معما پیش روی تان است.

علی پر...

بعد از اینکه رابط رسانه ای باشگاه پرسپولیس به دوستان با نفوذش در دو خبرگزاری مهم، خبر تحرکات مرموزانه یک خودی را مخابره می کند،ناگهان فاش می شود که چند تن از اعضای هیات مدیره نامه ای را به وزارت ورزش زدند و تلویحا از وزیر خواسته اند تا با قبول استعفای رویانیان، کار را یکسره کند. اما این افراد چه کسانی هستند؟احتیاج به ذهن تحلیلگر و منابع خبری با نفوذ ندارید تا به اسامی آنها برسید.با چند کلید واژه در گوگل به راحتی می شود به اصل ماجرا پی برد.محمد رویانیان یک ماه قبل بعد از خروج از مجمع فدراسیون فوتبال و در صورتی که در حلقه خبرنگاران بود در خلال یک مصاحبه، ناگهان اسمی از دهانش خارج شد که خیلی ها را شوکه کرد.او عنوان کرد علی پر... باعث بروز خیلی از مشکلات شده است.رویانیان که نام پروین از دهانش به بیرون پریده بود از همه خبرنگاران درخواست کرد این یک کلمه را از او نشنیده بگیرند.اما در عالم خبررسانی و آن رقابت سریع تر از دوی صد متر المپیک، برای خبرنگاران چیزی به عنوان "خواهشا ننویس" وجود خارجی ندارد.در کسری از ثانیه بعد از این صحبت رویانیان، تقریبا همه سایت های خبری نام علی پر... را روی خروجی تارنمای خود آوردند.از اینجا به بعد مشخص بود که پروین دیگر در قطار رویانیان نیست.او همان روزی از این "ترن سابقا دوست داشتنی" پیاده شد که دایی به عنوان سرمربی قرمزها به پرسپولیس بازگشت.

نامه ای که فاش شد

بازی با میلان و دعوت پروین به عنوان سرمربی ، باعث شد خیلی ها تصور کنند کدورت ها از بین رفته، اما دو مصاحبه مهم از رویانیان نشان داد که اختلافات همچنان به قوت سابق خود پا برجا هستند. اولی اش صبح روز سه شنبه هفته قبل بود.مدیرعامل پرسولیس در مصاحبه با فارس کدهایی را داد که همگی به پروین مربوط می شد.او صریحا گفت بعد از محروم شدن دایی و موضوع محسن قهرمانی آقایان یک بار هم از موضع پرسپولیس حمایت نکردند و با سکوت خود به گونه ای پشت همه ما را خالی کردند. اما پس از نشست هیات مدیره در اواسط روز سه شنبه، خبر آمد که پروین و رویانیان با یکدیگر روبوسی کرده و به گفته اعضای هیات مدیره آنها برخورد گرمی را با هم داشتند.اما این فقط ظاهر داستان بود.چرا که پس از پایان نشست، چند تن از اعضای هیات مدیره که می شود حدس زد زوج جمشیدی و پروین بودند در قالب نامه، پیغام خصوصی و یا هر چیز دیگری به گوش محمود گودرزی(وزیر ورزش) رساندند که با استعفای رویانیان موافقت کند تا مدیرعامل جدید با اقتدار کارش را شروع کند که با پشتوانه مالی لایتناهی اش می تواند بیشتر مشکلات را حل کند.اما پس از رسانه ای شدن این خبر، پروین مثل همیشه همه چیز را زود تکذیب کرد درست مثل کذب دانستن آن حرف هایی که یک دهه قبل علیه علی دایی مقابل دوربین شبکه خبر زده بود و اینکه از نظر او دایی اصلا فوتبالیست نیست و... سلطان فیلمی را تکذیب کرد که هم اینک با سرچ ساده در اینترنت می شود آن را دید!

موریانه قدیمی کیست؟

اما روز چهارشنبه(فردای تشکیل جلسه هیات مدیره) رویانیان تیر نهایی اش را شلیک کرد و باز هم به صراحت گفت؛عده ای مثل موریانیه به جان پرسپولیس افتادند.او حتی کد داد که این موریانه قدیمی هم هست.قطعا جمشیدی، اکبری و نامی از اعضای هیات مدیره هیچ کدام قدیمی نیستند و منظور سردار به روشنی روز هویدا بود.ساعتی بعد از این صحبت ها نوبت به علی دایی رسید تا در نشست خبری پیش از بازی با سایپا، با ادبیاتی دو پهلو، قضیه نامه به وزیر را تائید کند.دایی صریحا نگفت که پروین نامه را فرستاده ، بلکه بیان کرد:« شاید پیش از این اقای پروین نامه های زیادی را به جاهای مختلف زده باشد!» این صحبت های او و کلید واژه موریانه رویانیان،کروکی دقیق لواسان بود که یک راست آدرس سلطان را شفاف تر از "گوگل ارث" مقابل مخاطب قرار می داد.این ها را داشته باشید تا برسیم به روز پنجشنبه و دقایقی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل سایپا.حالا سعید شیرینی وارد کار شده و کدهای جدیدی را در مورد تحرکات پروین و دوستانش رسانه ای می کند.سرپرست پرسپولیس با ادبیاتی نزدیک به آنچه پیش از این تنها از زبان دایی می شنیدم به خبرنگار ایسنا گفت؛ آقایان به دنبال کودتا بودند تا بعد از شکست احتمالی برابر سایپا نقشه شان را عملی کنند. شیرینی در این مورد جمله کلیدی ای را به ایسنا می گوید:«امروز خدا به بعضی‌ها که منتظر زمین خوردن تیم دایی بودند، خندید.کسانی که چند ساعت قبل از بازی امروز، جلسه مخفیانه می‌گذارند تا علیه دایی و رویانیان نقشه بکشند، خیلی به زحمت نیفتند، چون اگر خدا نخواهد، برگی از درخت به زمین نمی‌افتد»قطعا منابع خبری که این دست از اخبار را بیشتر به علی دایی می دهند این بار هم به گوش او رساندند که قبل از بازی چه کسانی در کجا چه جلسه ای را برگزار کردند و دایی ترجیح داد این بار سعید شیرینی پرده از این راز بردارد.

برگ برنده در دستان دایی و رویانیان

اما آنچه در این بین حکم برگ برنده را برای دایی و رویانیان دارد وضعیت مطلوب پرسپولیس درون زمین است. اگر پارسال در چنین روزهایی دولت تغییر می کرد تردید نداشته باشید هزار باره امکان سرنگون کردن رویانیان وجود داشت اما نتایج این فصل موجب شده که اکبری به عنوان رئیس هیات مدیره قرمزها صریحا از وزیر ورزش بخواهد تا پایان فصل کاری به مدیرعامل نداشته باشد تا سرانجام پس از 5 سال ناکامی، پرسپولیس قهرمان لیگ شود.مشخص نیست موضع وزارت ورزش در این مورد دقیقا چیست،اما عقیم گذاشتن پروژه پول رسانی به پرسپولیس می تواند بستری را فراهم کند تا گاو صندوق هدایتی،نقش کاتالیزور نقشه پروین را ایفا کند.رویانیان تا امروز با خریدهای موفقیت آمیزش در اول فصل و نیم فصل ،خشاب دایی را پر از تیر کرده؛تیرهایی که برخلاف فصل قبل کاملا جنگی اند، نه مشقی و مهمتر از همه جنس شان سه امتیازی است. اگر این تیرها با همین روند به سیبل برخورد کنند دست کم تا 20 فروردین 93 خبری از کودتا در اتاق مدیرعامل نخواهد بود مگر اینکه وزیر خامی کند و به یکباره ترکیب تیم برنده را عوض کند.
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
واویلا!
خدا سه شنبه رحم کنه ترشح آدرنالین ملوانیها نرمال باشه و جوگیر نشن و مثل بقیه بازیهاشون باشن
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
صادقیان: کیفیت مهم نیست، فقط می‌خواهیم ببریم!

سایت گل- پرسپوليس دوباره برد و اين بار هم ستاره‌اش كسي نبود جز پيام صادقيان. جوان ريزنقشي كه تا اينجاي فصل، همه كاره تيم دايي بوده و امتيازهاي بسياري را براي اين تيم به ارمغان آورده است. در بازي با سايپا هم پاس گل صادقيان آنقدر تاثيرگذار بود كه لقب بهترين بازيكن زمين را هم به او هديه كنند. به همين بهانه و براي شروع صحبت‌هايمان، مي‌رويم سراغ همان بازي و پيروزي پرسپوليس.

بازي با سايپا چطور بود؟

فقط مي‌توانم بگويم به هدفمان رسيديم. ما مي‌خواستيم سه امتياز را بگيريم که گرفتيم. اين يعني سياست پرسپوليس، فقط بردن است؛ حالا به هر قيمتي!

يعني چي به هر قيمتي؟

يعني مثلا دايي مي‌گويد هر طور شده بايد ببريد و مهم هم نيست كه چطور بازي كنيد.دايي از اول فصل تا حالا فقط مي‌گويد بايد ببريد. حتي در سخت‌ترين بازي‌ها هم مي‌گويد بايد برنده شويد. اصلا روحيه او طوري است که مي‌خواهد هميشه تيمش برنده باشد.

پس کيفيت بازي براي‌تان مهم نيست؛ به همين خاطر در نيمه اول بازي با سايپا آنقدر بد بوديد؟

اينجوري‌ها هم نيست. ما سعي مي‌کنيم روي دروازه حريفان حملات متعددي داشته باشيم و با تفاضل گل بالا برنده شويم ولي مهم‌تر از تفاضل گل و کيفيت بالاي بازي، 3 امتيازي است که مي‌گيريم. اگر بازي 10– 10 مساوي مي‌شد، به اندازه اين برد يک - صفر به دردمان نمي‌خورد. شك نكنيد كه بردن از خوب بازي كردن مهم‌تر است.

جالب است که پرسپوليس با وجود صدرنشيني، خط حمله گلزني ندارد و بيشتر بازي‌هايش را با يک گل برده.

براي همين بود که محسن مسلمان جذب شد. پرسپوليس شايد از 10– 12 تيم ديگر بيشتر گل زده باشد اما خودمان معتقديم که بايد بيشتر از اين گل بزنيم. توقعمان از خودمان خيلي بالاست. در هر بازي هم موقعيت‌هاي زيادي داريم که هدر مي‌روند. اگر يک نفر باشد که اين توپ‌ها را گل کند، خيلي خوب مي‌شود.

فكر مي‌كني محسن مسلمان بتواند به تنهايي خط حمله پرسپوليس را متحول کند؟

شايد به تنهايي نتواند اما همين که يک نفر موتور گلزني تيم را روشن کند، خيلي تاثير مي‌گذارد. پرسپوليس مهاجمان بدي ندارد. فقط انگار پايشان درست و حسابي به گل باز نشده كه مسلمان موتور گلزني پرسپوليس را روشن مي‌کند. البته مزيت تيم ما اين است که خيلي از بچه‌ها گل زده‌اند و مثل بعضي تيم‌ها نيستيم که نصف گل‌هايمان را يک نفر زده باشد و خيلي‌ها گل نزده باشند.

ولي خودت در گلزني خيلي بدشانسي؛ در بازي با سايپا هم دو بار توپ را به تير دروازه زدي.

آن بازي که اوج بدشانسي من بود. انگار به من نيامده گل بزنم و فقط بايد پاس گل بدهم. اصلا من براي پاس دادن آمده‌ام و قرار نيست گل بزنم! البته همين که بازي را برديم برايم کافي بود. تازه شانس آوردم بازي را برديم چون اگر برنده نمي‌شديم تا چند وقت بايد حسرت آن توپ‌ها را مي‌خوردم. کدام بازيکن بدشانسي را سراغ داريد که در يک مسابقه، دو بار توپ را به تير دروازه بزند؟

در عوض بهترين بازيکن شدي؛ در حالي كه معمولا اين عنوان به بازيكني مي‌رسد که گل زده!

من از مکانيزم انتخاب بهترين بازيکن و بازيکن اخلاق خبر ندارم ولي يک مدتي اين موضوع سوژه فوتبال شده بود که هر کسي گل بزند، بازيکن فني مي‌شود و بنابراين هيچ وقت به دروازه‌بان‌ها نوبت نمي‌رسد که به عنوان بهترين بازيکن زمين معرفي شوند. اين دفعه هم اين عنوان به من رسيد که پاس گل داده بودم.

برگرديم به پرسپوليس؛ چقدر به قهرماني اميدواري؟

امسال ليگ فشرده‌اي داريم و تيم‌ها خيلي به هم نزديک هستند. در چنين شرايطي ما صدر جدول را دو دستي چسبيده‌ايم و نمي‌خواهيم حتي يک رده هم پايين بياييم. بايد سعي كنيم تا روز آخر صدرنشين بمانيم وگرنه كار خطرناك مي‌شود.
 

miladdn

Registered User
تاریخ عضویت
8 می 2013
نوشته‌ها
4,636
لایک‌ها
1,629
محل سکونت
dezful
نه فقط تیم پرسپولیس و نتنها دایی بلکه تمام تیم ها و سرمربیان دنبال برد هستند ب کیفیت توجهی ندارند...

ارسال شده توسط کاهن اعظم معبد پی تی :دی
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
باشگاه پرسپولیس، پاسخ مسئولان مس را داد/ وقتمی نمی دانید اعاده دادرسی چیست چه باید گفت؟ - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای اعلام کرد مسئولان باشگاه مس اگر دفاعی دارند از مربی تیمشان دفاع کنند وگرنه اظهار نظر درباره تیم‌های دیگر خلاف مقررات است.

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه‌ از مسئولان باشگاه مس درخواست شده اگر واقعا برای اثبات ادعاهای خود فیلمی دارند، آن را ارائه کنند تا مشخص شود ادعاهایشان واقعی است نه واهی

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای که یک نسخه آن در اختیارمان قرار گرفته است، پاسخ برخی اظهارات مسئولان باشگاه مس کرمان در روزهای اخیر را داد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

"مدیریت محترم باشگاه مس کرمان عنوان کرده نشستن علی دایی روی نیمکت پرسپولیس در بازی با مس قانونی نبوده و در ادامه اشاره کرده است که چون از زمان ابلاغ رای 72 ساعت نگذشته بوده، به همین دلیل دایی روی نیمکت نشسته است. مدیریت باشگاه مس در حالی به حضور سرمربی پرسپولیس روی نیمکت در کرمان ایراد می‌گیرد که خودش در ادامه اظهاراتش پاسخ خود را داده است.

حضور علی دایی روی نمیکت پرسپولیس در بازی پرگل پرسپولیس و مس کاملا قانونی بود زیرا بنا به تایید سازمان لیگ، کمیته انضباطی، کمیته استیناف و واکنش تمامی ارکان حقوقی و رسانه‌ای جامعه فوتبال به این دلیل که 72 ساعت از ابلاغ رای صادره نگذشته بوده، سرمربی پرسپولیس قانوناً می‌توانست در دیدار مقابل مس کرمان تیمش را از روی نیمکت هدایت کند.

از سوی دیگر ایشان عنوان کرده‌اند که چرا کمیته استیناف آقای دایی را بخشیده است. در این باره باید بگوییم محرومیت سرمربی پرسپولیس برخلاف تصور ایشان بخشیده نشده بلکه علی دایی با دفاعیات حقوقی و ارائه توضیحات تبرئه شده است.

متاسفانه مسئولان مس کرمان بدون در نظر گرفتن دو ماجرایی که ربطی به هم ندارند، سعی دارند درباره علی دایی اظهار نظر کنند. علی دایی شاکی خصوصی داشت و پرونده وفق شکایت باشگاه سپاهان تشکیل شده بود، کمیته انضباطی هم صرفا وی را جریمه نقدی کرد.

پرویز مظلومی با گزارش ناظر بازی و به اصطلاح حقوقی از دیدگاه مدعی العموم فوتبال، شامل محرومیت شده و این محرومیت در قالب دستور موقت است و هیچ شباهتی به رای علی دایی ندارد. او گفته به رای کمیته انضباطی اعتراض می‌کنیم در حالیکه آنچه صادر شده رای نیست و وفق ماده 11 آیین نامه انضباطی، دستور موقت است که قطعی خواهد بود.

انشاالله همانگونه که علی دایی درباره ماجرای محرومیت خود صرفا با استدلال حقوقی کار را پیش برد، دوستان هم اینگونه رفتار کنند و حقوقی حرف بزنند. وقتی مسئولان یک باشگاه می‌گویند استیناف نمی‌تواند رای خود را تغییر دهد و اصولا به مبحثی به نام اعاده دادرسی واقف نیستند، چه باید گفت؟ اگر دفاعی دارند از مربی تیمشان دفاع کنند وگرنه اظهار نظر درباره تیم‌های دیگر خلاف مقررات است.

دوستان در مس کرمان این روزها عنوان می‌کنند سه پنالتی آنها در بازی با پرسپولیس نادیده گرفته شده در حالی که روز اول مدعی بودند یک پنالتی‌شان گرفته نشده است. البته در برنامه 90 و براساس کارشناسی انجام شده پس از مرور چندین باره صحنه‌های آهسته نیز مشخص شد که چنین ادعایی کاملا باطل است.

علاوه بر این مسئولان باشگاه مس در همان برنامه نود نیز مدعی بودند که توپ مهرداد کفشگری پس از برخورد به پای محسن بنگر وارد دروازه شده بود و چون بنگر در موقعیت آفساید بوده، این گل مردود است در حالیکه در همین برنامه و از چند زاویه نشان داده شد که به هیچ عنوان توپ برخوردی با مدافع پیش تاخته پرسپولیس نداشته است. نمی‌دانیم دوستان در باشگاه مس کرمان درباره بازی دیگری صحبت می‌کنند یا بازی پرگل و تاریخی پرسپولیس و مس کرمان.

به نوعی احساس می‌کنیم آنها می‌خواهند باخت پرگل خود مقابل پرسپولیس و همچنین محرومیت آقای مظلومی بر اساس دستور موقت را که هیچ شباهتی با محرومیت آقای دایی ندارد، را با یکدیگر مقایسه کنند. ضمن اینکه بعضاً مطالبی را عنوان می‌کنند که وجود خارجی نداشته و درباره داوری آن بازی نیز به صحنه‌هایی اشاره می کنند که هیچ شباهتی به بازی پرسپولیس و مس کرمان ندارد.

در این شرایط از آنها درخواست می‌کنیم اگر واقعا برای اثبات ادعاهای خود فیلم دیگری دارند، آن را در اختیار صدا و سیما و برنامه‌های تلویزیونی قرار دهند تا مشخص شود که ادعاهایشان واقعی است نه واهی."
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
شنیدم داماش داره از لیگ کناره گیری میکنه؟!
جواب تماشا چی های رشتی رو چی میخوان بدن!
مطمعنن با اینکه رشتو انزلی کینه شتری دارن ولی انزلی چی ها هم دوست ندارن این تیم بره
سوقط به دست دو باز یه چیزی ولی اینطوری وسط لیگ یه تیم بخواد کنار بکشه ناراخت کنندست
ایشالا مشکلاتشون حل شه حداقل تا آخر فصل دووم بیارن
نسبت به تیمای قعر نشین با توجه با مشکلات زیادی که داشتن نتایج خوبی گرفتن
واقعا رفتن یه تیم اینطوری ناراحت کنندست
یاد اون سالی افتادم که تیم بسکتبال لنگرود شهرمون برا سومین بار به لیگ برتر ایران صعود کرد ولی چون پول نداشتن و تیم دوم هم نداشت تیم سوم و پنجم به خاطر پشوانه مالی تونستن تو لیگ شرکت کنن بعد تیم ما نابود شد!
ایشالا مشکلاتی که برا ابومسلم تیم خوب شهرستانی افتاد برا داماش هم تکرار نشه
اگه خودمونو جای هوادار اون تیما بزاریم میبینیم اینجور حذف شدن به خاطر بی کفایتی مسولای یه تیم واقعا دردناکه
جالب اینجاست دادماش میگه ندارم سازمان لیگ کنار بکشین جریمه سنگینتون میکنم
اینا دیگه کین
مرده نداره بازی تشکیل بده دل هواداراشو شاد کنه بعد فکر کردی جریمه شما براش مهمه!
عجب سازمان لیگی داریم به جا اینکه دسشونو بگیر تا ته فصل کمکشون کنه بیشتر میزنه تو سرشون:D
 

redboys

Registered User
تاریخ عضویت
8 مارس 2011
نوشته‌ها
1,685
لایک‌ها
1,520
سن
30
محل سکونت
Tehran
پروين: در کارهاي دايي دخالت نکردم | ورزش 3

علي پروين در خصوص اظهارات محمود شافعي مبني بر اينکه پروين مقابل منزل او مزاحم فرستاده گفت: تا وقتي که قانون وجود دارد لازم نيست تا در خانه اين آقا مزاحم بفرستيم. او به من تهمتي زده و حالا هم بايد جواب بدهد. من به اين حرف ها که مي‌گويد فلاني گفته که من اين کارها را کردم يا نه کاري ندارم. اين حرفها از زبان اين آقا در آمده و بايد جوابش را بدهد. ببينيد دنيا به کجا رسيده، چه کساني به من تهمت مي‌زنند!

به گزارش فارس ، وي افزود: زياد در اين باره دوست ندارم حرف بزنم چون همه چيز طبق قانون و پيگيري‌ها مشخص مي‌شود.

پروين در خصوص وضعيت هيئت‌مديره نيز گفت: خوشبختانه شرايط خوب است. اگر اتفاقي در چند مدت اخير افتاد همه اعضاي هيئت‌مديره و خود رويانيان نيز در جريان آن بودند. ما زير و رو کشيدن نداريم. البته وقتي اتفاقاتي مي‌افتد برخي‌ها هم خودشان مطالبي مي‌نويسند که خودشان بايد پاسخگو باشند و برخي‌ها هم اين وسط حرف‌هايي مي‌زنند مثل جلسات شبانه و روزانه و مخفيانه که ما در اين کارها دخالت نمي‌کنيم.

پروين ادامه داد: از همان اولي که قرار بود سرمربي انتخاب شود گفتم به درد اين تيم آقاي دايي مي‌خورد.:blink: شايد برخي‌ها بگويند چرا زياد درباره تيم آقاي دايي صحبت نکردم دليلش هم مشخص است تيمي که راهش را راست مي‌رود چرا بايد هر روز درباره‌اش اظهار‌نظر کنيم تا خداي ناکرده دو دوتا چهار تا پيش بيايد و بخواهيم در کارها دخالت کنيم.

وي افزود: پرسپوليس راهش را خيلي خوب رو به جلو مي‌برد و به همين دليل وقتي که راه کج نيست سکوت بهترين مسئله است البته من هر وقت لازم بود نظرم را دادم ولي مي‌دانستم که اگر بخواهم زياد مصاحبه کنم همين آقايان من را مقابل دايي قرار مي‌دهند.تيم آقاي دايي بسيار خوب است و من شک ندارم که قهرماني با اين تيم فاصله چنداني ندارد.

پروين در خصوص بازي با ملوان نيز گفت: پرسپوليس بازي سختي را در پيش دارد اما خوشبختانه با دو بردي که آورده شرايط خوبي دارد و به نظرم با روحيه کافي به ديدار ملوان خواهد رفت. اميدوارم که پرسپوليس دست پر از انزلي به تهران بيايد تا در بالاي جدول باز هم رکورد ديگري را مثل چند هفته اخير بشکند. حضور پرسپوليس در صدر جدول، نباختن در آزادي، عملکرد خوب خط دفاعي، هجومي و هافبک‌ها نشانگر اين است که آقاي دايي تيم خوبي دارد و من اميدوارم که مزد زحماتش را آخر فصل ببيند.

وي در پايان درباره آخرين وضعيت هيئت‌مديره نيز گفت: اگر اتفاقي افتاده خيلي از آنها با هماهنگي اعضا بوده و همه در جريان امور هستند اما زياد دوست ندارم در اين باره حرف بزنم چون پرسپوليس شرايط حساسي دارد. الان همه بايد از تيم حمايت کنند تا به هدفش برسد. همين و بس.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
پروين: در کارهاي دايي دخالت نکردم | ورزش 3

علي پروين در خصوص اظهارات محمود شافعي مبني بر اينکه پروين مقابل منزل او مزاحم فرستاده گفت: تا وقتي که قانون وجود دارد لازم نيست تا در خانه اين آقا مزاحم بفرستيم. او به من تهمتي زده و حالا هم بايد جواب بدهد. من به اين حرف ها که مي‌گويد فلاني گفته که من اين کارها را کردم يا نه کاري ندارم. اين حرفها از زبان اين آقا در آمده و بايد جوابش را بدهد. ببينيد دنيا به کجا رسيده، چه کساني به من تهمت مي‌زنند!

به گزارش فارس ، وي افزود: زياد در اين باره دوست ندارم حرف بزنم چون همه چيز طبق قانون و پيگيري‌ها مشخص مي‌شود.

پروين در خصوص وضعيت هيئت‌مديره نيز گفت: خوشبختانه شرايط خوب است. اگر اتفاقي در چند مدت اخير افتاد همه اعضاي هيئت‌مديره و خود رويانيان نيز در جريان آن بودند. ما زير و رو کشيدن نداريم. البته وقتي اتفاقاتي مي‌افتد برخي‌ها هم خودشان مطالبي مي‌نويسند که خودشان بايد پاسخگو باشند و برخي‌ها هم اين وسط حرف‌هايي مي‌زنند مثل جلسات شبانه و روزانه و مخفيانه که ما در اين کارها دخالت نمي‌کنيم.

پروين ادامه داد: از همان اولي که قرار بود سرمربي انتخاب شود گفتم به درد اين تيم آقاي دايي مي‌خورد.:blink: شايد برخي‌ها بگويند چرا زياد درباره تيم آقاي دايي صحبت نکردم دليلش هم مشخص است تيمي که راهش را راست مي‌رود چرا بايد هر روز درباره‌اش اظهار‌نظر کنيم تا خداي ناکرده دو دوتا چهار تا پيش بيايد و بخواهيم در کارها دخالت کنيم.

وي افزود: پرسپوليس راهش را خيلي خوب رو به جلو مي‌برد و به همين دليل وقتي که راه کج نيست سکوت بهترين مسئله است البته من هر وقت لازم بود نظرم را دادم ولي مي‌دانستم که اگر بخواهم زياد مصاحبه کنم همين آقايان من را مقابل دايي قرار مي‌دهند.تيم آقاي دايي بسيار خوب است و من شک ندارم که قهرماني با اين تيم فاصله چنداني ندارد.

پروين در خصوص بازي با ملوان نيز گفت: پرسپوليس بازي سختي را در پيش دارد اما خوشبختانه با دو بردي که آورده شرايط خوبي دارد و به نظرم با روحيه کافي به ديدار ملوان خواهد رفت. اميدوارم که پرسپوليس دست پر از انزلي به تهران بيايد تا در بالاي جدول باز هم رکورد ديگري را مثل چند هفته اخير بشکند. حضور پرسپوليس در صدر جدول، نباختن در آزادي، عملکرد خوب خط دفاعي، هجومي و هافبک‌ها نشانگر اين است که آقاي دايي تيم خوبي دارد و من اميدوارم که مزد زحماتش را آخر فصل ببيند.

وي در پايان درباره آخرين وضعيت هيئت‌مديره نيز گفت: اگر اتفاقي افتاده خيلي از آنها با هماهنگي اعضا بوده و همه در جريان امور هستند اما زياد دوست ندارم در اين باره حرف بزنم چون پرسپوليس شرايط حساسي دارد. الان همه بايد از تيم حمايت کنند تا به هدفش برسد. همين و بس.

بفرمایید باز بگید پروین بد!
نگا چه حرفه ای از تیم حمایت کرد
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
البته خیلی حرفه ای ماله کشید به حرف ها و کارهای چند روز گذشته اش :)

آره ولی خوب جمعش کرد
دیگه هممون میدونیم انقدر داریم تو فوتبالمون که همین طور ادامه میدن یه ماله نصفه نیمه هم نمیکشن
باز دمش گرم همین مصاحبه رو کرد
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
آره ولی خوب جمعش کرد
دیگه هممون میدونیم انقدر داریم تو فوتبالمون که همین طور ادامه میدن یه ماله نصفه نیمه هم نمیکشن
باز دمش گرم همین مصاحبه رو کرد


مشکل اصلی اینه که آقایون ظاهر و باطنشون یکی نیست ...........




ی

Malavan-33923.png

ملوان
-
PP-39430.png

پرسپولیس


ورزشگاه : تختی - انزلی

داور مسابقه : محمدرضا اکبریان

سه شنبه, 3 دی 1392 / ساعت : 14:30




 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
خوب مثل اینکه تو جلسه فدارسیون با داماش و اون تیمه پول های قلمبه از جیب ملت داره بذل و بخشش میشه !
50م به داماش ! و پول قرارداد نکونام + منتظری

بعد اونوقت نوبت به پرسپولیس که رسید همه اجنبی میشن و غرور ملی ته کشیده ...
گلی به گوشه ی جمال رویانیان که حداقل برا خرید بازیکن برا تیمش از فدراسیون !!! پول نگرفت !

بازم دولت پول بده مشکلی نیست ... ولی فدراسیون بیاد پول بده واقعا اخرته سطح فوتبال و مدیریته !
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
داداش پول فدراسیون هم از جیب دولت هست دیگه . فرقی نمیکنه فقط از این جیب به اون جیب شده ! :D
 
  • Like
Reactions: usl

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
اشتباه نکنید... در مورد داماش ظاهرا سازمان لیگ پول داده و مبلغ رو از محل درآمدهای این تیم کم خواهد کرد. اصلا بحث وام بلاعوض و حاتم بخشی و اینا نیست...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
داداش پول فدراسیون هم از جیب دولت هست دیگه . فرقی نمیکنه فقط از این جیب به اون جیب شده ! :D

اینم اشتباهه... فدراسیون فوتبال هرکشوری یه بنگاه غیر انتفاعی غیر دولتیه... اصلا اگر وابسته به دولت و بودجه دولت باشه فوتبال اون کشور تعلیق میشه... مثل ما که 8سال پیش شدیم...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

پرسپوليس با 19 بازيکن عازم انزلي شد



کاروان تيم فوتبال پرسپوليس با 19 بازيکن راهي انزلي شد.

تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و ملوان بندر انزلي در چارچوب هفته بيستم ليگ برتر از ساعت 14 و 30 دقيقه فردا در ورزشگاه تختي انزلي به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به نقل از فارس، علي دايي سرمربي
پرسپوليس پس از تمرين امروز 19 بازيکن خود را براي سفر به انزلي مشخص کرد:

ن
يلسون- محمدي- بنگر- نورمحمدي- جلال حسيني- ميثم حسيني- ماهيني- حقيقي- مسلمان- صادقيان- خلعتبري-

سيدصالحي- حاتمي- دهنوي- کفشگري- علي‌عسگر- نوري- عباس‌زاده و فرشاد قاسمي.


بازيکناني مانند
کمنداني، کنعاني، عابدزاده، عاليشاه و پولادي از ليست پرسپوليسي‌ها براي بازي با ملوان خط خوردند.





 
بالا