• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
خدا از دست شمااااااااااااااااااااااااا !!! :happy:

بابا این سید همه ی توپ های ارسالی از دروازه رو میکاره برای مهاجم کنارش . بسیار خوب با سر کار میکنه و جنگنده بازی میکنه . باید قدر بدونیم داشته هامون رو . یکی مثل برهانی داشتیم خوب بود !؟ نه خوب بود :blush:
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



پرسپولیس رکوردار کمترین گل خورده در ادوار لیگ







پرسپولیس در نخستین دوره لیگ تخت جمشید سال 1352 که با قهرمانی خود به پایان رسانید در 22 بازی 6 گل خورده داشته و از این حیث رکوردار کمترین گل خورده در ادوار لیگ های ایران است .

در آن سال هادی طاووسی و بهرام مودت دروازبانان تیم پرسپولیس بودند و نقش بسیار پررنگی در این رکورد جاودانه داشتند . جالب است بدانید در همان سال پرسپولیس 6 بر 0 تاج را در هم کوبید .

پرسپولیس امسال نیز در رقابتهای لیگ برتر در 20 بازی تنها 8 گل خورده و رکورد کمترین گل خورده در تمام دوره های لیگ برتر تا به اینجا در اختیار این تیم است .

اگر تیم پرسپولیس در کمتر از 30 بازی کمتر از 17 گل دریافت کند این تیم صاحب رکوردی جدید در لیگ برتر خواهد شد .

این رکورد حتی فراتر از ایران و در دنیا میتواند رکورد بسیار جالبی باشد چون تیم های بسیار کمی در لیگ های معتبر دنیا این تعداد گل را دریافت کردند .

باید در انتظار ماند تا ببینیم آیا این رکورد در فوتبال جهان هم ثبت خواهد شد یا فقط در ایران ثبت می شود .




 

iranadsense

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2011
نوشته‌ها
3,382
لایک‌ها
2,412
محل سکونت
مازندران-چالوس
ترين‌هاي هفته بيستم ليگ برتر


در هفته بيستم رقابت‌هاي ليگ برتر پرسپوليس به عنوان بهترين تيم هفته معرفي شد.

هفته بيستم رقابت‌هاي ليگ برتر شب گذشته با برگزاري 8 ديدار و تداوم صدرنشيني پرسپوليس به پايان رسيد.

به گزارش فارس، نگاهي مي‌اندازيم به نتايج، ترين‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته بيستم رقابت‌هاي ليگ برتر:

مس يک - تراکتورسازي يک

گل: احمد حسن‌زاده (7) مس ، علي کريمي (90+6) تراکتورسازي

اخراج: مجيد جلالي (سرمربي تراکتورسازي دقيقه94)

سپاهان 3 - فجر سپاسي صفر

گل‌ها: مهدي شريفي (2) و (59) و علي کريمي (18)

فولاد صفر - راه‌آهن سورينت صفر

نفت تهران صفر - استقلال خوزستان صفر

گسترش فولاد - صباي قم يک

گل: فريد کريمي (57)

سايپا يک - ذوب‌آهن صفر

گل: کاوه رضايي (33)

ملوان صفر -
پرسپوليس يک

گل:
محمدرضا خلعتبري (9)

استقلال يک - داماش صفر

گل: حنيف عمران‌زاده (41)

**ترين‌هاي بيستم بيستم ليگ برتر:

در هفته بيستم رقابت‌ها و در 8 مسابقه‌اي که برگزار شد 9 گل به ثمر رسيد تا در اين هفته شاهد ميانگين کمي بيشتر از يک گل در هر مسابقه باشيم.

در اين هفته ديدار سپاهان و سپاسي با 3 گل و دو ديداري که بدون گل به پايان رسيد پرگل‌‌ترين و کم‌گل ترين ديدارهاي هفته معرفي مي‌شوند.

**بهترين تيم هفته: پرسپوليس

در هفته بيستم رقابت‌هاي ليگ برتر
پرسپوليس در خانه ملوان در حالي به برتري رسيد که ملواني‌ها طي چند هفته اخير روند خوبي را طي کرده و روي دور برد بودند تا ارزش اين برد سرخ‌ها در انزلي دوچندان شود، ضمن ايکه پرسپوليسي‌ها با اين برتري همچنان صدر جدول را به نام خود حفظ کردند.

در اين هفته استقلال هم با برتري مقابل داماش، فقيرترين تيم هفته و شايد فصل ليگ برتر به برتري رسيد تا آبي‌هاي پايتخت با يک امتياز اختلاف پشت سر پرسپوليس در رده دوم قرار بگيرند. سپاهان هم با دومين برد پياپي در خانه به ليگ برتر بازگشت.

**ناکام هفته: ملوان و مدعيان

در اين هفته 3 مدعي قهرماني يعني تيم‌هاي فولاد، نفت تهران و تراکتورسازي مقابل حريفانشان متوقف شدند تا استقلال و
پرسپوليس از اين فرصت بهترين استفاده را کرده و با برتري مقابل رقبايشان يک بار ديگر صدر جدول را بين خود تقسيم کنند.

همچنين ملوان نيز که جلوي پرسپوليس و در خانه نتوانست ريتم خوبش را حفظ کند بدون شک بزرگترين ناکام هفته بيستم لقب مي گيرد.

**بازيکن هفته: مهدي شريفي

بدون شک بايد بهترين بازيکن هفته بيستم را پديده سپاهان معرفي کرد. مهدي شريفي بازيکن جوان زردهاي نصف جهان با دو گلي که براي تيمش مقابل فجرسپاسي به ثمر رساند توانست سپاهان را به روزهاي پيش‌رو بيش از پيش اميدوار سازد.

در هفته بيستم خلعتبري و صادقيان از پرسپوليس، کاوه رضايي از سايپا، فريد کريمي از صبا و علي کريمي از تراکتورسازي از خوب‌هاي هفته بودند.

**مربي هفته: کرانچار

در هفته بيستم سپاهان با تفکرات مربي کروات خود از سد فجرسپاسي گذشت تا با کسب دومين برد پياپي پس از به دست آوردن 3 تساوي در ابتداي نيم فصل، دوباره به روزهاي خوب گذشته بازگردد.

در هفته‌اي که سپري شد پرسپوليس نيز با علي دايي يک نتيجه فوق العاده را در انزلي به دست آورد.

**رده‌بندي گلزنان تا پايان هفته نوزدهم: خلعت به صدر نزديک مي‌شود

9 گل: کريم انصاري‌فرد (تراکتورسازي) - رضا عنايتي(صباي قم) - لوسيانو پريرا (فولاد)

8 گل: جلال رافخايي (ملوان)

7 گل: سجاد شهباززاده (سايپا) - رضا نوروزي (نفت)

6 گل: مهدي رجب‌زاده (ذوب‌آهن) ) -
محمدرضا خلتعبري (پرسپوليس)

 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!




هر بازی دو امتیاز؛ این روند یعنی پرسپولیس قهرمان







سابقه تمام سالیان برگزاری لیگ فوتبال 3 امتیازی برای هر برد در ایران نشان می دهد که از سال 1374 یعنی لیگ پنجم آزادگان طی 18 دوره ای که از لیگ برگزار شده امتیاز میانگین 2 به ازای هر برد امتیاز لازم و کامل برای کسب عنوان قهرمانی بوده است.

یعنی هر تیمی که توانسته باشد به ازای هر بازی 2 امتیاز بگیرد قهرمان لیگ شده است.

در حال حاضر با پیروزی پرسپولیس برابر ملوان بندرانزلی سرخپوشان صاحب 40 امتیاز شده اند، سرخپوشان این 40 امتیاز را در 20 بازی گرفته اند ولو اینکه یک امتیاز آنها به علت کسر انضباطی از آنها گرفته شده است

ماهذا آنها توان رسیدن به آمار 20 بازی 40 امتیاز را داشته اند.

پرسپولیسی ها آخرین باری که طی 20 بازی به میانگین حداقل 2 امتیاز رسیده بودند سال 1386 و در بهمن ماه این سال بود.

سرخپوشان که در دور رفت از 17 بازی 36 امتیاز گرفته بودند در 3 بازی ابتدایی نیم فصل دوم بعد از برد یک – صفر برابر صنعت نفت آبادان برابر تیم فوتبال پگاه گیلان یک – صفر باخته و به دنبال تساوی 3-3 برابر ابومسلم مشهد

صاحب 40 امتیاز از 20 بازی شدند. سرخپوشان در پایان آن سال عنوان قهرمانی را

در لیگ برتر به دست آوردند.





 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



غلامپور: اگر دایی جا خالی بدهد زمین نمی خورم!/ از عملکرد نیلسون لذت می برم







بهزاد غلامپور در گفت وگویی ابتدا در خصوص درخشش نیلسون در فصل جاری اظهار داشت: او واقعاً در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته و دلیلش این است که در فوتبال و همچنین بیرون از فوتبال حرفه ای رفتار می کند.

او در کشورهای برزیل و پرتغال در سطح بالایی فوتبال بازی کرده است و از بچگی اصول حرفه ای فوتبال را رعایت کرده است. او حرفه ای تمرین کرده و حرفه ای هم زندگی می کند.

وی در ادامه افزود: مطمئناً این دروازه بان هم به استراحت خود و همچنین مسائل تغذیه ای اهمیت زیادی می دهد. در ضمن برای او تمرین کردن بسیار مهم است و بی جهت نیست که اینقدر آماده است.

نیلسون روزهایی که تمرین
پرسپولیس تعطیل است به تنهایی تمرین می کند و این نشان می دهد که برای آمادگی خود اهمیت زیادی قائل است.

مربی دروازه بان های پرسپولیس در خصوص نقشی که در عملکرد نیلسون دارد، خاطرنشان کرد: سعی می کنم به عنوان مربی تجربیاتم را به او انتقال بدهم. مطمئناً وقتی نیلسون گل نمی خورد

و عملکرد خوبی دارد من لذت می برم و هر وقت هم گل می خورد من ناراحت می شوم. امیدوارم عملکرد خوب او در بازی های آینده هم ادامه داشته باشد.

وی در خصوص خوشحالی هایی که بعد از گل های پرسپولیس انجام می دهد و همچنان کنایه های عادل فردوسی پور در بازی با سایپا افزود: من احساساتی هستم و دوست دارم خوشحالی کنم.

شنیدم که فردوسی پور در گزارش خودش صحبت هایی را انجام داد ولی من به هیچ عنوان ناراحت نیستم، چرا که او به خاطر جذاب شدن مسابقه آن حرف ها را زده است. فردوسی پور گفته بود

که اگر علی دایی یک بار جا خالی بدهد اتفاق جالبی خواهد افتاد. من هم باید بگویم که اگر علی جا خالی بدهد مطمئن باشید من زمین نمی خورم و در کنار خط افراد دیگری هستند که با آنها برخورد کنم!



 

webmaster-one

Registered User
تاریخ عضویت
16 جولای 2007
نوشته‌ها
177
لایک‌ها
50
دوستان سایت های هواداری پرسپولیس رو معرفی میکنین؟

بزرگترین و پربازدیدترین هاشون رو ...

اختصاصی پرسپولیس باشه ...
 

.nowak.

Registered User
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2013
نوشته‌ها
72
لایک‌ها
43
[h=1]شيريني: همه بازيکنان‌مان را مي‌خواهيم[/h]
[h=2] سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به تداخل بازي دوستانه تيم ملي زير 22 سال با ديدار پرسپوليس و نفت در اين بازي خواهان به کارگيري همه نفرات خود هستيم.[/h]
00940409.jpg

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، سعيد شيريني امروز (چهارشنبه) براي رايزني در مورد درباره تداخل بازي دوستانه تيم ملي زير 22 سال با ديدار پرسپوليس و نفت در چارچوب رقابت‌هاي هفته بيست و يکم ليگ برتر به ديدار مهدي محمد نبي دبير کل فدراسيون فوتبال رفته بود.

وي در در اين زمينه اظهار داشت: در رابطه با اين تداخل برنامه 2 نکته وجود دارد. اول اينکه روز 13 دي ماه روز بازي‌هاي ملي نيست و با توجه به اينکه پرسپوليس در همين روز بازي رسمي خواهد داشت، اجباري براي در اختيار گذاشتن بازيکنان مان نداريم. در وهله بعد اگر هم اين روز به بازي‌هاي ملي اختصاص داشت سازمان ليگ بايد تاريخ بازي ما را تغيير مي‌داد.

وي ادامه داد: در اين ارتباط طي نامه‌اي به سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال دلايل منطقي و مستندات قانوني خود را ارائه خواهيم کرد و تاکيد خواهيم داشت که در بازي با نفت خواهان به کارگيري همه نفرات خود هستيم و انتظار داريم پيام صادقيان و محسن مسلمان در اختيار تيم قرار بگيرند.

شيريني در پايان گفت: باشگاه پرسپوليس تا امروز همه‌گونه همکاري با تيم‌هاي ملي انجام داده است و با وجود فشار بالايي که روي تيم ما هست در مقاطع مختلف که در حال آماده‌سازي تيم بوديم تعداد زيادي از بازيکنان اصلي خود را به دليل حضور در تيم ملي در اختيار نداشتيم.

 
  • Like
Reactions: usl

.nowak.

Registered User
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2013
نوشته‌ها
72
لایک‌ها
43
[h=1]سيدصالحي مدافعان ملوان را خسته کرد[/h]
[h=2] مربي تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد، عبور از سد 3 تيم نفت، فولاد و استقلال اين تيم را به قهرماني اميدوارتر خواهد کرد.[/h]
00946205.jpg

جواد منافي اظهار داشت: خوشبختانه در شرايط فعلي تيم پرسپوليس به ثبات رسيده است و ما با برد با ارزش خارج از خانه مقابل ملوان شماره بردهاي متوالي‌مان را به عدد 4 رسانديم، موضوعي که با رسيدن به صدر جدول و ثبات در آن براي‌مان بسيار مهم و حائز اهميت است.

به نقل از تسنيم، مربي پرسپوليس در ادامه در خصوص توقف ساير مدعيان قهرماني خاطر نشان کرد: توقف 3 تيم مدعي در هفته اخير براي ما خوب شد و مسلماً از اين نکته نهايت استفاده را خواهيم برد. البته قانون فوتبال حرفه‌اي مي‌گويد که در هر بازي بايد به اهداف خود فکر کرده و گام به گام به سوي آنها پيش برويم.

منافي از کار دشوار پرسپوليس در مصاف با 3 تيم مدعي قهرماني در هفته‌هاي آينده ياد کرد و گفت: بازي با نفت، فولاد و استقلال بدون شک مهم‌ترين و تعيين کننده‌ترين مقطع زماني ليگ براي ما خواهد بود و عبور از سد 3 تيم مدعي به احتمال فراوان و تا حدود زيادي ما را به قهرماني اميدوار خواهد کرد.

مربي پرسپوليس در خصوص بازي با نفت تهران، تيمي که در نيم فصل اول با انديشه‌هاي گل محمدي پرسپوليس را مغلوب کرد، گفت: در بازي رفت به هيچ وجه مستحق باخت نبوديم و تنها روي يک اتفاق در لحظات تلف شده بازي را به نفت واگذار کرديم اما اين بار در حساس‌ترين مقطع زماني برابر نفت غافلگير نمي‌شويم و مقابل گل محمدي و تيمش کم نمي‌آوريم. با انگيزه بالايي که داريم قطعاً براي شکست نفت به ميدان خواهيم رفت.

وي در پاسخ به برخي از انتقادات در مورد تعويض ديرهنگام سيدصالحي با فرزاد حاتمي خاطر نشان کرد: سيدصالحي دوندگي زيادي در بازي با ملوان داشت و فشار زيادي به مدافعان اين تيم وارد کرد. ما نتيجه اين موضوع را با ورود فرزاد حاتمي به زمين ديديم و مدافعاني که سيدصالحي آنها را خسته کرده بود 2 موقعيت گل به حاتمي دادند. با اين وجود در ادامه فصل موقعيت براي حاتمي و ساير بازيکنان ما فراهم خواهد شد که بيشتر خود را نشان دهند.

 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
خبر های بد.....
پیام صادقیان و محسن مسلمان به اردوی تیم ملی امید دعوت شدند!!!!!!!!
و فقط بازی بعد رو همراه پرسپولیس هستند!

و پس از اون تا پس از بازی با استقلال دیگه این 2نفر نیستن!!!!!!!!



پ ن : فکر کنم چون سر مربی تیم امید استقلالی هستش این 2نفر رو عمدا کشید توی امید تا پرسپولیس لنگ بمونه!!!

البته عالشاه هم دعوت بود که بخاطر مصدومیت نمیره!البته اگه مصدوم نبود میشدن 3نر و بخاطر 3نفر بازی های پرسپولیس لغو میشد


حیف شد کاملا...
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run

از ته دل میگم

دورتمند عالیه!بره و 1فصل بازی کنه به تیم های کشور های دیگه هم میرسه.دوتمند جوون هستش تیمش!
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



انتظار داریم صادقیان و مسلمان را در بازی با نفت در اختیار داشته باشیم








باشگاه پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن دو ملی پوش تیم زیر 22 سال خود در بازی مقابل نفت تهران شد.

سعید شیرینی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که امروز دیداری هم با دبیرکل فدراسیون فوتبال داشت اظهار داشت: در رابطه با این تداخل برنامه دو نکته وجود دارد.

اول اینکه روز 13 دی ماه روز بازی های ملی نیست و با توجه به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس در همین روز بازی رسمی خواهد داشت اجباری برای در اختیار گذاشتن بازیکنان مان نداریم.

در وحله بعدی اگر هم این روز به بازی های ملی اختصاص داشت سازمان لیگ باید تاریخ بازی ما را تغییر می داد.

وی ادامه داد: در این ارتباط طی نامه ای به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال دلایل منطقی و مستندات قانونی خود را ارائه خواهیم کرد و تاکید خواهیم داشت که در بازی با نفت خواهان به کارگیری

همه نفرات خود هستیم و انتظار داریم پیام صادقیان و محسن مسلمان در اختیار تیم قرار بگیرند.

شیرینی در پایان گفت: باشگاه پرسپولیس تا امروز همه گونه همکاری را با تیم های ملی انجام داده است و با وجود فشار بالایی که روی تیم ما وجود دارد در مقاطع مختلف که

در حال آماده سازی تیم بودیم تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را به دلیل حضور در تیم ملی در اختیار نداشتیم. با این وجود نهایت همکاری با فدراسیون فوتبال و تیم های ملی انجام شد.
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
خبر های بد.....
پیام صادقیان و محسن مسلمان به اردوی تیم ملی امید دعوت شدند!!!!!!!!
و فقط بازی بعد رو همراه پرسپولیس هستند!

و پس از اون تا پس از بازی با استقلال دیگه این 2نفر نیستن!!!!!!!!



پ ن : فکر کنم چون سر مربی تیم امید استقلالی هستش این 2نفر رو عمدا کشید توی امید تا پرسپولیس لنگ بمونه!!!

البته عالشاه هم دعوت بود که بخاطر مصدومیت نمیره!البته اگه مصدوم نبود میشدن 3نر و بخاطر 3نفر بازی های پرسپولیس لغو میشد


حیف شد کاملا...
در رابطه با این موضوع چند نکته جالبه:
1- قانونی که میگه تیمی که 3 تا بازیکن دعوتی داشته باشه، میتونه از بازیکنهاش در دیدارهای لیگ استفاده کنه.
2- تیم پرسپولیس دو بازیکن دعوتی داره که بازیکنهای اصلیش هستن یعنی پیام صادقیان و محسن مسلمان
3- البته تیم پرسپولیس 2 بازیکن دعوتی دیگه هم داشته که امید عالیشاه بدلیل مصدومیت دعوت نشده و امیر عابدزاده که دلیل دعوت نشدن مجدد و خط خوردنش مشخص نیست!! شاید چون نباید از پرسپولیس 3 بازیکن دعوت بشه!!
4- مربی تیم امید، منصوریان هستش.
5- تیم نفت 3 بازیکن دعوتی داره که میتونه اونها رو در اختیار داشته باشه.
5- این دعوت و بازیهای دوستانه تیم امید در تقویم fifa day نیستن پس دایی میتونه بازیکنهاش رو به تیم امید نده چون بازیهای خیلی حساسی پیش رو داریم خصوصا دربی و دوتا از بازیکنهای اصلیمون رو نباید از دست بدیم.
پ.ن: بنظر من بهیچ وجه دایی نباید پیام و محسن رو به تیم امید بده.
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
دقیقا همینطوره .

امید کیلو چنده !

ول کن بابا ! تیم تازه افتاده رو خط برد بعد ما 2 دستی بازیکنای تاپمون رو بدیم برن که چی بشه !

... از این خبرا نیست . ما بازیکن به تیم ملی بزرگسالانم نمیدیم ! چه برسه امید :D
 
Last edited by a moderator:
بالا