• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
من که به بازیه با فولاد خیلی خوش بینم و میدونم بهتر از بازیه دیروز خواهیم بود:)

خب امیدوارم همین طور بشه ..................فولاد هم تو زمین خودش خیلی خوب ظاهر شده و رکوردش در حد ماست..... البته تو بازی رفت یکی از بهترین بردها و بازیهامون با همین فولاد بوده .......باید خیلی باهوش و فرصت طلب باشیم ...... بهتر از بازی قبل هم دفاع کنیم ...........o_O
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
چند پيشکسوت‌پرسپوليس مراسم را ترک‌کردند

بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس در جشن 50سالگي اين باشگاه شرکت نکردند.
00940161.jpg

جشن 50 سالگي پرسپوليس در حالي امشب در برج ميلاد برگزار شد که هيچ‌کدام از بازيکنان پرسپوليس در اين جشن شرکت نکردند. آنها پيش از اين اعلام کرده بودند چون مطالبات‌شان پرداخت نشده حاضر نيستند در اين جشن شرکت کنند.

*بهزاد داداش‌زاده، مجتبي محرمي، نادر باقري، محمود کلهر و بهنام طاهرزاده از پيشکسوتان پرسپوليس وقتي ديدند جايگاهي براي آنها در نظر گرفته نشده در حالي که هنرمندان در اين جشن جاي مخصوصي دارند سالن را ترک کردند و به حالت قهر از جشن بيرون رفتند.

*علي ضياء مجري مراسم به رويانيان کنايه زد و گفت: شما آنقدر خوب حرف مي‌زنيد، بهتر است ميکروفون را از من بگيريد و خودتان مراسم را اجرا کنيد.

*به ادموند بزيک و مارکار آقاجانيان فرا رسيدن سال نو ميلادي را تبريک گفتند.

*بهنوش بختياري هنرپيشه فيلم‌هاي سينمايي و سريال‌هاي تلويزيوني نيز با لباسي سراسر قرمز رنگ در اين مراسم حضور پيدا کرد.

*کليپي از علي پروين پخش شد و او از خاطراتش از پرسپوليس سخن گفت.

*ضياء عربشاهي پيشکسوت پرسپوليس نيز در اين مراسم از علي پروين عذرخواهي کرد و در جمع خبرنگاران گفت: گاهي اوقات فوتباليست‌ها مي‌گويند خون به مغزمان نرسيد، من هم همين حالت را داشتم و اگر به پروين بي‌احترامي‌اي کردم از او عذرخواهي مي‌کنم.

*سعيد شيريني سرپرست پرسپوليس نيز وقتي ديد جايي براي او در نظر گرفته نشده خيلي زود مراسم را ترک کرد.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
بهزادي کيک پرسپوليس را بريد

همايون بهزادي کيک جشن تولد 50 سالگي پرسپوليس را بريد.
00026115.jpg

همايون بهزادي به علت سالروز تولدش قرار شد کيک 50 سالگي جشن پرسپوليس را ببُرد.

*حسين هدايتي تابلويي را به قيمت نامعلوم خريداري کرد و به محمد دادکان اهدا کرد.

*شوراي شهر گرمسار 10 هزار متر زمين به باشگاه پرسپوليس اهدا کرد.

*محمد شريعتمداري معاون رئيس‌جمهور لوح تقديري را براي محمد دادکان ارسال کرده بود که متن آن در مراسم خوانده شد.

*محمد عليزاده در مراسم کنسرت زنده اجرا کرد.

*در اواخر مراسم بي‌نظمي بسيار شديدي به وجود آمده بود به گونه‌اي که هيچ برنامه‌ريزي‌اي براي کنترل افراد و حضور آنها روي سن وجود نداشت.

*محمد رويانيان در پاسخ به اين سوال که آيا بعد از مراسم شام هم مي‌دهند، گفت: بله شام هم مي‌دهيم.
 

Reza_Rms

Registered User
تاریخ عضویت
14 دسامبر 2012
نوشته‌ها
409
لایک‌ها
230
محل سکونت
تهران
دمه هر چی پرسپولیسیه گرم
خیلی وقت بود به این قسمت سر نمیزدم دلم برای همه ی دوستان تنگ شده بود
از این که تاپیک بر قراره و پرچم بالاست خیلی خوشحال شدم
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
نگران نباشید اون تیم پا به پای ما بیاد آخرش کم میاره
رجوع شود به اولین قهرمانی لیگ برتر . . .
ولی انصافاً زحمات تیم و مسوول و مربی کجا و این همه هجمه ولی دریع دریغ از نبود فاکتور مهمی چون شانس و اقبال
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
دوستان به زحمت یکی لیست کامل بازی های 2 تیم رو بزاره ببینیم . چرا ما 5 تا بازی سخت داریم ! اونم پشت سر هم !؟ :confused:
 

mohebali

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2010
نوشته‌ها
9,476
لایک‌ها
6,494
محل سکونت
طیــــران
اهوازهِ عزیز .......................

ضمنا کفشگری هم صب عمل شده و حال عمومیش خوبه ....شاید همین امشب مرخص بشه ...................

یعنی اهواز فولاد شهر داره؟ آخه دوستمون گفتن فولاد شهر
 
  • Like
Reactions: usl

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
کارهای رویانیان نیازی بود که همیشه نبودش حس میشد . کارهای تبلیغاتی و show و . . . هر چند تو خالی هم باشه ولی لازمه و مفید.
اما نمیدونم از کدوم جهنم دره ای باید شانس رو پیدا کرد . . . که قرعه دولت به کام ما افتد
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
رویانیان: دایی که به جشن آمد انگار همه اعضای تیم آمدند/ تا ۱۰ روز مشکلات مالی را حل می‌کنم


محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در مورد مراسم شب گذشته اظهار داشت: خوب یا بد خدا را شکر می‌کنم که با حضور قهرمانان و پهلوانان سرشناس از جمله علی پروین، طالقانی، موحد، نصیری این جشن برگزار شد. همه آمدند و ما را شرمنده خود کردند. به نظرم روز باشکوهی رقم خورد.

وی افزود: ما سعی کردیم از قهرمانان ملی باشگاه پرسپولیس تجلیل کنیم و حتی در این میان استقلالی‌ها هم مانند روشن و بزرگان دیگرشان به مراسم ما آمدند که این هم نشانگر بزرگواری آنها بود البته به نظرم حضور محمد دادکان برای ما یک دنیا ارزش داشت که جا دارد از طرف خانواده پرسپولیس از ایشان تشکر کنم که به دعوت خانه خودش جواب مثبت داد و در بین بزرگان حضور پیدا کرد.

رویانیان ادامه داد: دیشب راحت خوابیدم چون لبخند پیشکسوتان را دیدم که برایم یک دنیا ارزش داشت. مجموعا جشن زیبا و خوبی بود حماسه ساز ملبورن یعنی خداداد عزیزی حضور یافت و پیام معاون رئیس‌جمهور را هم شنیدیم. کاری بود که از دست ما برمی‌آمد که امیدوارم این جشن 50 سالگی حداقل چند ثانیه لبخند را به لب بزرگان آورده باشد.

رویانیان در مورد برخی بی‌نظمی‌ها گفت: بالاخره پرسپولیس یک یا دو پیشکسوت که ندارد، بزرگان زیادی در این تیم بوده‌اند که طبیعی است در سالنی که ما داشتیم اگر دو برابر هم جا داشت پر می‌شد، خوب یا بد کاری بود که از دست ما برمی‌آمد. انشاء‌الله سعی می‌کنیم در مراسم‌های دیگر بهتر و پرقدرت‌تر ظاهر شویم تا هیچکس کوچکترین ناراحتی نداشته باشد. این برنامه‌ریزی را از سال قبل انجام داده بودیم و خیلی خوشحالم همه پرسپولیسی‌ها مانند گل‌محمدی و بزرگانی مانند بهزادی، کلانی و همه آمدند تا این روز باشکوه‌تر شود و برج میلاد باز هم سرخ شود.

وی در خصوص عدم حضور بازیکنان پرسپولیس نیز گفت: وقتی که علی دایی به یک مراسم بیاید انگار همه تیم آمده‌اند. پرسپولیس در کوران مسابقات است. دل بچه‌ها هم با ما بود.

وی افزود: ما در پرسپولیس دو بحث داریم، یک بحث باشگاه‌داری و یک بحث تیم‌داری. این کار ما در بحث باشگاه‌داری انجام شد که انشاء‌الله اگر باشم همیشه سعی می‌کنم از پیشکسوتانمان بیشتر تمجید کنیم زیرا اینها مو سفیدان فراموش ناشدنی فوتبال ما هستند.

رویانیان ادامه داد: بحث دیگر نیز در مورد مشکلات و مسائل مالی است که انشاء‌الله با تلاشی که انجام دادیم سعی می‌کنیم ظرف 10 روز آینده این مسائل را حل کنیم و بازیکنان پول‌های خود را بگیرند. با تمام توانم تلاش می‌کنم البته در مراسم شب گذشته نیز صحنه‌های زیبایی اتفاق افتاد، بانک رسالت 500 میلیون تومان به صندوق ما کمک کرد و ما باید این پول را بعدا برگردانیم. از طرف دیگر تعدادی از افراد مانند مالک کارخانه کاشی پرسپولیس و آقای رمضان‌زاده و برخی افراد نیز کمک‌هایی به صندوق پیشکسوتان داشتند که به نظرم نباید این کارهای بزرگ فراموش شود و من همین جا به خاطر اینکه به این پیشکسوتان این طور عاشقان پرسپولیس نگاه مثبت دارند تشکر ویژه می‌کنم.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
روشن: حضور در جشن پرسپولیس سعادت به حساب می‌آید!/پرسپولس ثمره کارهایش را می‌بیند

پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: همین آقای رویانیان فکر نمی‌کنم 4 تا روپایی هم بزند اما باشگاه درست کرده و به همه چیز اهمیت داده است.
حسن روشن که در جشن پنجاه سالگی باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود، درباره این مراسم گفت: برای درست کردن یک باشگاه بین تیم‌هایی که میان هم کری دارند شرکت کردن در جشن‌های آنها یک جور سعادت به حساب می‌آید! ما هم 10-15 سال است داد می‌زنیم که ما هم باشگاه داشته باشیم اما در حال حاضر فقط یک تیم وجود دارد که آنهم یک سری افراد در آن قرار دارند.

وی ادامه داد: خیلی‌ها ادعای فوتبالیست بودن دارند اما همین آقای رویانیان فکر نمی‌کنم 4 تا روپایی هم بزند اما باشگاه درست کرده و به همه چیز اهمیت داده و از عواملی که می‌توانسته به این باشگاه کمک کند، استفاده کرده است اما برای باشگاه ما این گونه نیست. من مخصوصا به جشن باشگاه پرسپولیس آمدم گرچه به آن هم دعوت شده بودم، تا به آقایان ثابت کنیم که آن طور که شما فکر می‌کنید نیست.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: پیشکسوتان پرسپولیس شب خوبی را پشت سر گذاشتند چرا که به آنها اهمیت داده شد. فکر نمی‌کنم هیچ بار مالی به پیشکسوتان اضافه شده باشد اما همین که آنها دیده می‌شوند برایشان کافی است. من از وزیر ورزش می‌خواهم باشگاه ما را درست کند.

روشن ادامه داد: باشگاه پرسپولیس ثمره برنامه‌هایش را 5 سال دیگر می‌بیند و آن زمان می‌تواند 10 سال یک تیم داشته باشد همانطور که زمان ما استقلال و پرسپولیس 10 سال تیمش دست نمی‌خورد.





 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
دوستان به زحمت یکی لیست کامل بازی های 2 تیم رو بزاره ببینیم . چرا ما 5 تا بازی سخت داریم ! اونم پشت سر هم !؟ :confused:
البته بازی با گسترش وسط اینا زیاد هم سخت نیس:)
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
رويانيان: تا 10 روز مشکلات مالي را حل مي‌کنم

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: از نظر من وقتي علي دايي در جشن باشگاه شرکت کرد به اين معناست که تمام تيم حضور داشته است.
00938434.jpg

محمد رويانيان در مورد مراسم شب گذشته اظهار داشت: خوب يا بد خدا را شکر مي‌کنم که با حضور قهرمانان و پهلوانان سرشناس از جمله علي پروين، طالقاني، موحد، نصيري اين جشن برگزار شد. همه آمدند و ما را شرمنده خود کردند. به نظرم روز باشکوهي رقم خورد.

به گزارش فارس، وي افزود: ما سعي کرديم از قهرمانان ملي باشگاه پرسپوليس تجليل کنيم و حتي در اين ميان استقلالي‌ها هم مانند روشن و بزرگان ديگرشان به مراسم ما آمدند که اين هم نشانگر بزرگواري آنها بود البته به نظرم حضور محمد دادکان براي ما يک دنيا ارزش داشت که جا دارد از طرف خانواده پرسپوليس از ايشان تشکر کنم که به دعوت خانه خودش جواب مثبت داد و در بين بزرگان حضور پيدا کرد.

رويانيان ادامه داد: ديشب راحت خوابيدم چون لبخند پيشکسوتان را ديدم که برايم يک دنيا ارزش داشت. مجموعا جشن زيبا و خوبي بود حماسه ساز ملبورن يعني خداداد عزيزي حضور يافت و پيام معاون رئيس‌جمهور را هم شنيديم. کاري بود که از دست ما برمي‌آمد که اميدوارم اين جشن 50 سالگي حداقل چند ثانيه لبخند را به لب بزرگان آورده باشد.

رويانيان در مورد برخي بي‌نظمي‌ها گفت: بالاخره پرسپوليس يک يا دو پيشکسوت که ندارد، بزرگان زيادي در اين تيم بوده‌اند که طبيعي است در سالني که ما داشتيم اگر دو برابر هم جا داشت پر مي‌شد، خوب يا بد کاري بود که از دست ما برمي‌آمد. انشاء‌الله سعي مي‌کنيم در مراسم‌هاي ديگر بهتر و پرقدرت‌تر ظاهر شويم تا هيچکس کوچکترين ناراحتي نداشته باشد. اين برنامه‌ريزي را از سال قبل انجام داده بوديم و خيلي خوشحالم همه پرسپوليسي‌ها مانند گل‌محمدي و بزرگاني مانند بهزادي، کلاني و همه آمدند تا اين روز باشکوه‌تر شود و برج ميلاد باز هم سرخ شود.

وي در خصوص عدم حضور بازيکنان پرسپوليس نيز گفت: وقتي که علي دايي به يک مراسم بيايد انگار همه تيم آمده‌اند. پرسپوليس در کوران مسابقات است. دل بچه‌ها هم با ما بود.

وي افزود: ما در پرسپوليس دو بحث داريم، يک بحث باشگاه‌داري و يک بحث تيم‌داري. اين کار ما در بحث باشگاه‌داري انجام شد که انشاء‌الله اگر باشم هميشه سعي مي‌کنم از پيشکسوتانمان بيشتر تمجيد کنيم زيرا اينها مو سفيدان فراموش ناشدني فوتبال ما هستند.

رويانيان ادامه داد: بحث ديگر نيز در مورد مشکلات و مسائل مالي است که انشاء‌الله با تلاشي که انجام داديم سعي مي‌کنيم ظرف 10 روز آينده اين مسائل را حل کنيم و بازيکنان پول‌هاي خود را بگيرند. با تمام توانم تلاش مي‌کنم البته در مراسم شب گذشته نيز صحنه‌هاي زيبايي اتفاق افتاد، بانک رسالت 500 ميليون تومان به صندوق ما کمک کرد و ما بايد اين پول را بعدا برگردانيم. از طرف ديگر تعدادي از افراد مانند مالک کارخانه کاشي پرسپوليس و آقاي رمضان‌زاده و برخي افراد نيز کمک‌هايي به صندوق پيشکسوتان داشتند که به نظرم نبايد اين کارهاي بزرگ فراموش شود و من همين جا به خاطر اينکه به اين پيشکسوتان اين طور عاشقان پرسپوليس نگاه مثبت دارند تشکر ويژه مي‌کنم.
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
بازی آسون وجود نداره همه سختن
چون تیمی نبوده که جلوی ما دست و پا بسته بازی کنه همین تیمی که باعث صدرنشینی شد و برخلاف جهت بازی گل خورد ما پدرشو درآوردیم ولی نتیجه بهتر از یک هیچ گرفتیم؟
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
هاشمی نسب: شک نکنید پرسپولیس را دوست دارم / با پای خودم نرفتم بیرونم کردند

سایت گل - بازیکن حماسی دربی های دهه 70 و 80 ، هنوز هم برای خود ستاره ایست ، اگرچه خیلی دور از آن چهره درخشان بازی های آبی و قرمز که روحیه بی نظیرش کلید قفل دروازه حریف بود.
این مصاحبه جدید است از او منتشره در روزنامه پیروزی . وقتی که هاشمی نسب از علاقه اش به پرسپولیس می گوید!

• وقتی آخرین تمرین پیش کسوتان پرسپولیس را ترک کردی به نظر دلخور می آمدی!

نه چرا دلخور؟! من دلگیر نرفتم. آن دو سه روز خیلی به من خوش گذشت. خاطرات خیلی خوبی برایم تکرار شد. دوستان قدیمی ام را دیدم. کسانی را دیدم که آرزو داشتم آنها را فقط از تلویزیون نبینم. آن 3 روز واقعا برایم روزهای خوبی بود.

• اتفاقاتی که در آن روزها میان چند هوادار و تو افتاد البته تکراری بود اما سوال این بود که چرا هنوز روی اسم تو حساس هستند اما خیلی راحت از استقلالی شدن انصاریان گذشتند؟!

خیلی ها می گویند دوست داشتن بیش از حد تبدیل به تنفر می شود. اما من این حرف را قبول ندارم. آنهایی که هنوزعصبانی هستند معلوم است که هنوز هم چیزهایی در ذهن دارند که برایشان مهم است. وگرنه می توانستند به راحتی همه چیز را فراموش کنند و بگویند هاشمی نسبی وجود ندارد که بخواهد به او فکر کند. من می گویم هنوز هم یک حس دوست داشتن در وجودشان هست که نمی توانند آن انتقال را بعد از گذشت این همه سال فراموش کنند.

• پس فکر می کنی دوستت دارند؟!

اصلا در این مسئله شک نکن! آنها دوستم دارند که هنوز عصبانی هستند. حالا عده ای ناراحتی اشان را بروز دادند عده ای سکوت کردند و عده ای هم با خاطراتشان هنوز آن اتفاقات و تغییر را مرور می کنند. هنوز در کنار آنهایی که به من فحش و ناسزا می گویند عده هم زنگ می زنند و می گویند دوست نداشتیم که بروی.

• هنوز هم می شنوی که می گویند هاشمی نسب برای پول رفت. همه آن اتفاقات برای همین بود؟!

نه اما جایی رسیده بودم که باید بین خانواده ام و پرسپولیس یکی را انتخاب می کردم. همان روزها بودند کسانی که با موتور می آمدند سر تمرین و آینده شان اصلا تضمین نبود. به خدا همان هوادارانی که بد جور عصبانی بودند و از من کینه داشتند برای این نفرات نمی توانستند کاری بکنند!. من تا روز آخر با قدرت برای پرسپولیس جنگیدم اما کار به جایی رسید که باید کاری می کردم.

• به عنوان یک هوادار حرف می زنم نه یک خبرنگار. شاید یکی از دلایل عصبانیت این هواداران این بود که هیچوقت از زبانت نشنیدند که بگویی یک پرسپولیسی هستی!

باورت نمی شود اما من واقعا پرسپولیسی بودم اما بعد از رفتنم به استقلال دیگر نتوانستم بگویم پرسپولیسی ام یا استقلالی. هواداران هر دو تیم به من محبت داشتند. تو دربی ها هر تیمی که در این چند سال گل خورده برایش ناراحت شدم و دلم پیش هوادارانی بوده که احیانا تیم محبوبشان این بازی را باخته بود. ای کاش می توانستم بگویم کدام رنگی هستم! اما من شادی هواداران هر دو تیم را دیده ام.

• هنوز بازیهای پرسپولیس را دنبال می کنی؟!

دروغ چرا بگم! بله با دقت هم دنبال می کنم.

• خب پرسپولیس مدل 92 را چطور می بینی؟!

تا الان شرایط بسیار خوبی داشته و علی رغم تمام حواشی که دنبال این تیم بوده خیلی خوب نتیجه گرفته است.

• فکر می کنی پرسپولیس می تواند امسال قهرمان شود؟!

به نظر من سرنوشت قهرمانی در بازی دربی رقم می خورد. اگر پرسپولیس بتواند دربی را ببرد در قهرمان شدنش دیگر نباید شک کرد. همه چیز در این بازی رقم می خورد.

• فکر می کنی پرسپولیس بتواند استقلال را ببرد؟!

علی دایی تیم خوبی دارد. اگر اسیر احساسی بودن این بازی نشود و همانطوری بازی کند که در بقیه بازیها می بینیم پیروزی اش دور از ذهن نیست. البته نباید حریفش را دست کم بگیرد.

• اگر دوباره به تمرین تیم پیش کسوتان پرسپولیس دعوت شوی می روی؟!

قبل از بازی پرسپولیس و میلان استقلالیها گفتند برای یادبود مرحوم حجازی بازی دارند و من هم برایشان بازی کردند مطمئن باش پرسپولیسی ها هم بخواهند تمرین می کنم.

• هنوز واضح نگفتی پرسپولیس را دوست داری یا نه؟!

اصلا در این موضوع شک نکن که پرسپولیس را دوست دارم. من دردم را به که بگویم! به خدا من را از پرسپولیس بیرون کردند. داستان نیاز مالی یک چیز دیگری بود اما مرا از خانه ام دک کردند!!

• کی این کار رو کرد؟!

نمی خواهم بعد از این همه سال دوباره به این ماجرا دامن بزنم. ولی به خدا هوادار باید بدونه که من را از تیم بیرون کردند. سر این ماجرا از خیلی ها ناراحت بودم اما خودم از آنها عذرخواهی کردم. الان پخته تر از قبل شدم و دیگر نمی خواهم احساسی عمل کنم. اما هوادار پرسپولیس بداند هاشمی نسب با پای خودش نرفت استقلال!

• چرا این حرف را همان موقع نگفتی تا هواداران در جریان اتفاقات قرار بگیرند؟!

آن موقع اینقدر تب هواداران تند بود و عصبی بودند که حرف کسی را گوش نمی کردند! آنها فقط می دیدند کسی که در چند دربی برای تیمشان متعصبانه گل زده دارد به اردوی رقیب می رود. گفتم مشکل مالی داشتم. آینده را می دیدم و نمی توانستم خانواده ام را در گرفتاری ببینم .گذشت زمان همه چیز را مشخص می کند. این 12 ، 13 سال حرفهای زیادی شنیدم. خیلی چیزها را دیدم و حرفی نزدم . اما فقط این را بدان آنهایی که می خواستند من از پرسپولیس بروند حالا فهمیدند که من دشمنشان نبودم! حالا باید فرق بین دوست و دشمن را فهمیده باشند!
• قیمت این سکوت زیاد نبود؟!

چاره نبود. هنوز هم نباید بیشتر از این حرف زد! خیلی از هواداران پرسپولیس از من ناراحت بودند. عده ای به من فحش دادند. حتی عده ای در خیابان ترجیح دادند تسویه حساب کنند و با من در گیر شدند. به خدا اگر از آنها ذره ای ناراحتی داشته باشم. البته تو درگیری خیابانی یکی دوتا از مهاجمان به مادر و خانواده ام توهین کردند. تنها ناراحتی ام از آنها سر همین بود. خانواده ام نباید تاوان این انتقال را می دادند. می دانم همانهایی که به من حمله کردند خودشان خانواده دارند و راضی نمی شوند کسی به اعضای خانواده آنها توهین کند. تنها ناراحتی ام از آن روزها همین مسئله بود. وگرنه هنوز هم مدیون این هواداران هستم. اگر دعای آنها نبود که من هاشمی نسب نمی شدم!
 
بالا