• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

amirshakoori

Registered User
تاریخ عضویت
13 جولای 2011
نوشته‌ها
7,356
لایک‌ها
840
محل سکونت
kermanshah
شهریار در گذر زمان
1604499_622499357811016_464727224_n.jpg
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
رويانيان: بهترين طرح را به تاج داديم

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: مگر آقايان مي‌خواستند قيمت‌ بليت‌ها را بالا ببرند يک کلام با ما حرف زدند که الان مي‌گويند ما مخالف پايين آمدن قيمت هستيم.
00938063.jpg

محمد رويانيان درباره اظهارات بهروان مبني بر مخالفت قرمزپوشان با کاهش بليت مسابقات گفت: ما بايد قبول کنيم بليت فروشي مسابقات همين جوري نيست که يک روز هوس کنيم بالا ببريم و يک روز هم چند دقيقه‌اي تصميم بگيريم پايين بياوريم.

به گزارش فارس، وي افزود: سوال من از آقايان اين است مگر وقتي که قيمت بليتها را بالا بردند با ما هماهنگ کردند و يا يک کلام به ما چيزي گفتند که الان مي‌گويند ما مخالفيم و روي ما اسم مي‌گذارند.

رويانيان يادآور شد: ما يک پيشنهاد بسيار جديد به تاج داديم تا بررسي و اعلام کند اين طرح بسيار خوب و قابل معقول است و اميدوارم به زودي درباه آن تصميم بگيرند، به جاي اينکه تصميم ناگهاني بگيرند. من بازهم مي‌گويم وقتي قيمت بليط‌ها بالا رفت يک کلام به ما حرفي نزدند که الان قيمت بليت‌ها بخواهد پايين بيايد و نظر ما را اجرا بکنند.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
گزارش تمرين پرسپوليس

سرخپوشان پيش از ظهر روز چهارشنبه تمرينات خود را براي بازي مقابل فولاد پيگيري کردند.
00945240.jpg

بازيکنان پرسپوليس از ساعت 11 صبح امروز در درفشي فر زير نظر کادر فني به تمرين پرداختند.

به گزارش اوج، حدود 20 هوادار در آغاز تمرين پشت درهاي بسته حضور داشتند که پس از گفت و گو با دايي اجازه حضور در داخل درفشي فر به آنها داده شد.همچنين در ابتدا از حضور خبرنگاران هم ممانعت به عمل آمد اما پس از دقايقي به نمايندگان رسانه ها هم اجازه ورود داده شد.

*محسن بنگر با تاخير در تمرين حضور يافت.وي به دليل آسيب ديدگي که داشت،تمرين سبکي را پشت سرگذاشت.

*علي دايي با لباس شخصي در تمرين حضور يافت.وي دقايق نسبتا طولاني با تلفن همراه خود صحبت مي کرد.

*مهرداد کفشگري،امير عابدزاده و حسين کنعاني در تمرين حضور نداشتند.

*پيام صادقيان و محمد رضا خلعتبري در دقايقي از تمرين به صورت جداگانه دويدند.

*اين تمرين تا ساعت 12 ادامه يافت.

*سردار آزمون مانند روز گذشته در تمرين حاضر شد.

*در پايان تمرين،محمد رضا خلعتبري به نيلسون ضربات از راه دور را مي زد.

*پرسپوليس بعد از ظهر امروز تمرين ندارد.
 

پسره خوب

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2012
نوشته‌ها
1,369
لایک‌ها
2,160
اقا این جریان قلیون کشیدن تو تیم ملی امید چیه؟
پایه پیامو محسن که گیر نیس؟
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
تعيين زمان سفر پرسپوليس به اهواز

زمان سفر کاروان پرسپوليس به اهواز مشخص شد.
00945412.jpg

سرخپوشان ساعت 16:30 روز جمعه و پس از انجام آخرين تمرين خود پيش از بازي با فولاد تهران را به مقصد اهواز ترک خواهند کرد.

به گزارش اوج، قرار است پرسپوليس در هتل اکسين اهواز اردو بزند.

پرسپوليس در بازي روز شنبه مقابل فولاد نمي تواند از محمد رضا خلعتبري و رضا حقيقي به دليل محروميت استفاده کند.

*خبر ديگر از پرسپوليس اينکه،بر اساس اعلام رسمي محمد رويانيان،افشين اسماعيل زاده،هافبک سابق پرسپوليس که در ليگ دو پرتغال حضور دارد،پيشنهاداتي از يکي از باشگاههاي ايتاليا دريافت کرده است.
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
فکر نکنم
محرومیت برا ملی هست دیگه
باشگاه باید بازیکنشو اگه دلش بخواد محروم کنه
دلت خوشه ها مطمئن باش اگه بازیکن پرسپولیس پاشون گیر بود یه 6 ماه از کلیه فعالیت های فوتبالی محروم می کردنش
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
رویانیان: آزمون در ایران باید برای پرسپولیس بازی کند

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان پس از حضور در تمرین پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه همان‌طور که تصور می‌کردم بچه‌ها بسیار بانشاط و با روحیه هستند و من امروز روحیه و تلاش بازیکنان مخصوصا علی دایی را چند برابر دیدم. امروز به تمرینات پرسپولیس آمدم یکی به این دلیل که دلم برای بازیکنان تنگ شده بود و مورد دوم نیز می‌خواستم به آزمون خوش‌آمد بگویم.

وی افزود:‌ امروز آمدم به همه بازیکنان خسته نباشید بگویم. از همه بازیکنان شاداب روحیه گرفتم و دلتنگی خودم را با دیدن آنها از بین بردم.

رویانیان تاکید کرد: همچنین امروز آمدم تا به پسر خوب فوتبال ایران یعنی سردار آزمون که خیلی دوستش دارم خوش‌آمد بگویم. آزمون یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران است و من ارتباط بسیار خوبی با خودش و پدرش دارم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی که آیا به فکر جذب آزمون هم هستید یا خیر، گفت: او فعلا با روبین کازان قرارداد دارد اما اگر به ایران بیاید حتما باید به پرسپولیس بیاید. این دیگر سوال ندارد چون تیم دیگری را قبول نمی‌کند. آزمون جمعه به ترکیه می‌رود و پس از تشکیل اردویی دوباره به مدت دو هفته در تمرینات ما شرکت خواهد کرد. او بازیکن آینده‌داری است.

رویانیان همچنین درباره فیلمبرداری استقلالی‌ها از تمرین پرسپولیس نیز گفت: این مسائل همیشه مرسوم بوده اما الان نمی‌دانم هست یا خیر. امیدوارم این شایعات واقعیت نداشته باشد. به نظر من این مسائل باعث می‌شود دربی و بازیکنان تحت فشار باشند و به نظرم به همین دلیل دربی زیبا نمی‌شود، به این شکل دربی 78 نه تماشاگرپسند می‌شود و قطعا زشت از آب درمی‌آید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که گفت استقلالی‌ها پس از گرفتن این فیلم، آن را به تمرین خود برده‌ و گفته‌اند که هر کسی می‌خواهد برود، گفت: الان که می‌بینید نکونام در حال رفتن از استقلال است (به شدت می‌خندد) و منتظری هم رفته. شما می‌خواهید من کری بخوانم یا ما را بترسانید. بالاخره من همیشه مثل همه دوست دارم دربی قشنگ باشد. چون بازی حساسی است. من هم زیاد نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم و بگویم از ما می‌ترسند یا نمی‌ترسند، قضاوت با خودشان.

وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا قبل از دربی قرار است به بازیکنان پول بدهید، گفت: من نگفتم قبل از دربی مشکلات مالی حل می‌شود اما وظیفه دارم این مشکلات را حل کنم. من هر روز با دایی حرف می‌زنم و انشاءالله پول هم جور می‌شود. سعی می‌کنم همه نگرانی‌ها را از بین ببرم و خوشبختانه همه چیز خوب پیش می‌رود.

رویانیان در مورد وضعیت اسماعیل‌زاده گفت: تا آنجا که من می‌دانم اسماعیل‌زاده تا دو روز آینده همراه تیم ملی به سفر خواهد رفت اما او دو پیشنهاد از تیم‌های لیگ دو ایتالیا و پرتغال دارد البته پیشنهادی هم از تیم‌های لیگ برتری پرتغال دارد ولی در تیم دوم آنها می‌خواهند بازی کند. حالا باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد البته او قرار است پیش من بیاید.

رویانیان در مورد بازی با فولاد خوزستان گفت:‌ در طول 16 روز دو بار باید به خوزستان برویم. نمی‌دانم این قرعه‌ها قسمت است، شانس یا مسائل دیگر یا همین طوری پیش می‌آید. به قول خوزستانی‌ها شانسی است اما واقعا نمی‌دانم چرا این طور است که ما طی 16 روز دوباره به اهواز برویم باز هم می‌گویم یا شانسی است یا زیرآب زنی کرده‌اند یا به ما لطف دارند نمی‌دانم قرعه‌کشی‌اش را می‌گویم شانس و ما هم بازی می‌کنیم و ترسی هم نداریم. البته به قول جنوبی‌ها همین‌طوری اتفاق افتاده.

وی در پایان درباره آشتی‌اش با فتح‌الله‌زاده گفت: من همیشه با فتح‌الله‌زاده خوب هستم اما فتح‌الله‌زاده برخی اوقات یادش می‌رود و حرفی می‌زند. من هم بلد نیستم و در جواب دادن خرابش می‌کنم و همه چیز خراب می‌شود. در غیر این صورت ما مشکل خاصی نداریم.
http://www1.fc-perspolis.com/news_content/main/newsId:18110
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
بعضی ها اشک اون پسررو تو برنامه 90 یادشون نره گریه میکرد میگفت استقلالیم اما تا ... بقیش خودتون دیدید دیگه نیازی نیست بگم .
 

amirshakoori

Registered User
تاریخ عضویت
13 جولای 2011
نوشته‌ها
7,356
لایک‌ها
840
محل سکونت
kermanshah
علی دایی:
به هیچ وجه به هواداران قول قهرمانی نداده ام و نمیدهم
تکلیف قهرمانی ما در بازی با فولاد و استقلال مشخص خواهد شد
جوانانی اوردم که اینده پرسپولیس رو برای 5 سال تضمین خواهند کرد
اگر من و رویانیان بمانیم تیمی قدرتمند برای اسیا خواهیم بست
برنامه من برای قهرمانی لیگ و اسیا سه ساله است
 

Fan1993

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2014
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
11
سن
30
  • Like
Reactions: usl

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
پیگیری‌های علی دایی از شرایط بازیکنانش در کیش و پاسخ مدیر هتل

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اینکه مدیر کافی‌شاپ هتل ارم کیش در برنامه 90 اعلام کرد که برخی بازیکنان و کادر فنی در حاشیه اردوی تیم ملی امید نسبت به کشیدن قلیان و ندادن پول آن در کافی‌شاپ هتل ارم اقدام کرده‌اند تلفن‌های زیادی به این هتل برای به دست آوردن نام بازیکنان مورد نظر شد.

از همین رو قاسمی مدیر این کافی‌شاپ که با برنامه 90 نیز گفت‌وگو کرد، در گفـت‌وگو با فارس گفت: من هرگز دوست ندارم دیگر راجع به آن موضوع صحبت کنم اما به دلیل پیگیری‌های انجام شده توسط دایی و پرسپولیسی‌ها باید این را بگویم که بازیکنان پرسپولیس جزو آن بازیکنانی که در رستوران گردان قلیان کشیده‌اند نبودند و منظور من آن دو بازیکن نیست. چون خود پرسپولیسی‌ها می خواستند با بازیکنان‌شان برخورد کنند.

وی افزود: من فقط راجع به پرسپولیسی‌ها می‌خواهم صحبت کنم چون تماس‌های زیادی را گرفته‌اند و خدای ناکرده نمی‌خواستم این بازیکنان دچار مشکل شوند. به همین دلیل می‌گویم که بازیکنان پرسپولیس منظور من نبودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باور کنید پشیمان شدم که در برنامه 90 آن حرف را زدم. فقط به خاطر یک مسئله این کار را کردم آن هم یک بنده خدا به جای حساب کردن صورتحساب کافی‌شاپ، گفت تیم ملی مگر پول قلیان و این حرف‌ها را می‌دهد شما باید آرزویتان باشد بازیکنان تیم ملی اینجا بیایند. به همین دلیل من هم خواستم با حرف زدن در 90 فقط جواب آنها را بدهم.

گفتنی است فایل صوتی گفت‌وگوی قاسمی با فارس موجود است.
 

S.M.H

‏‎کاربر فعال خاطرات و آشپزي و خوراکي ها
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 فوریه 2011
نوشته‌ها
5,666
لایک‌ها
6,608
سن
33
علي دايي رو اين قليون حساسه

محسن خليلي رو واسه قليون کشيدن کنار گذاشت گويا
 
بالا