• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
کاربر farzad,sadeshi در صورت ادامه دادن پست های اسپم برخورد دیگری غیر از پاک شدن پست با شما خواهد شد.

لطفا بقیه هم مراعات کنند.
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
آقا فرزاد در رابطه با صحبتهاتون بنظر من هم حرکت نوری اصلا درست نبود و خوشحالم که اون توپ نتیجه ای در بر نداشت. توی پستهای قبلیم هم گفتم که کاش به جای این کارها! تمرین کزده بودن که منظورم از این کارها همین حرکت نادرست محمد نوری بود.
در رابطه با خطای پنالتی بنظر من خطای پنالتی نبود چون هم بازیکن چرخیده بود و پشتش به زننده توپ بود، هم فاصله نزدیک بود و بنظر من برخورد توپ با دست مدافع پرسپولیس نمیتونست خطا باشه. در رابطه با کارت قرمز برای سیدجلال من درست صحنه رو ندیدم. اگه سید جلال خطا کرده بود، چون بازیکن حریف تک به تک میشد میتونست بجای کارت زرد، کارت قرمز بگیره. حالا داور چی تشخیص داده که کارت زرد داده باید خودش توضیح بده. این رو هم بگم که اینها نظرات شخصی من هستش و من کارشناس داوری نیستم پس باید منتظر اظهارنظر کارشناسان داوری بمونیم.
در رابطه با نحوه بازی مطمءن باش اگه پرسپولیس گل نمیزد، تیم فجر جلو نمیکشید. بازی بعد از گل پرسپولیس خیلی بهتر شد و فجر برای جبران گل جلو کشید که چندتا موقعیت خطرناک هم ایجاد شد. هممون دیگه با نحوه مربیگری استاد یاوری آشنا هستیم.
در پایان یک مطلب: همونجور که میدونین اینجا تاپیک هواداری تیم پرسپولیس هستش و بالطبع هوادارن این تیم در این تاپیک حساسیتهای خاص خودشون رو دارن. آیا بهتر نیست در نحوه نگارش پستهاتون یک کم بیشتر به این موضوع توجه کنین تا باعث ایجاد حساسیت نشه؟ اگه تاپیک عمومی بود شما هرجور دوست دارید و قوانین اجازه میدن پست بذارید ولی تو تاپیکهای هواداری باید به حساسیت هواداران هم توجه کرد که باعث ایجاد ناراحتی و کدورت نشه، درسته؟ باز هرجور که خودتون صلاح میدونید و من فقط پیشنهادم رو گفتم.
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
هر كس از تعويضا و تركيب هاي دايي چيزي سر دراورد به منم بگه كه روشن بشم !!
قشنگ یک فصله که من درگیر تفکرات فنی دایی و کادر فنی کنار دستش هستم :D البته بنظر من اون کادر فنی کنار دستش صرفا تمرین دهنده هستن و تاثیری در تصمیمات دایی ندارن و موقع بازی صرفا میان که نیمکت پر شده باشه :D
 

starone after banned

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
457
لایک‌ها
444
محل سکونت
TEHRAN
حقيقي: هنوز براي قهرماني شانس داريم

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت که تساوي اين تيم مقابل فجر براي هيچکدام از 2 تيم مفيد نبوده است.
00944002.jpg


رضا حقيقي پس از آنکه به عنوان بازيکن اخلاق ديدار تيم‌هاي فجرسپاسي و پرسپوليس انتخاب شد گفت: بازي بدي نبود و به نظرم فجر بهتر بازي کرد ما بايد با نگاه واقع‌بينانه به اين مسئله توجه کنيم.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: اين مساوي نه به درد فجر خورد و نه به درد پرسپوليس. اي کاش اين بازي برنده داشت. من از همين جا بايد به تيم فجر تبريک بگويم که به اين خوبي مقابل ما ظاهر شد و حيف است که اين تيم به ليگ يک سقوط کند.

هافبک پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا اين تيم هنوز شانس قهرماني در ليگ را دارد، اظهار داشت: مسلما براي قهرماني شانس داريم چون بازي‌هاي ديگر تيم‌ها سخت است و ما مي‌توانيم با پيروزي در ديدارهاي آينده‌مان به قهرماني برسيم.
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
این تیم ارزشی برای ناراحتی نداره ...
فقط باید تاسف خورد ...
از بزرگ تا کوچیک این باشگاه کسی به فکر مردم نیست کسی به فکر تیم نیست ...
مربی بی دانش تیم از دقیقه 1 حرفی برای گفتن نداشت ... بازیکن ها هم که کلا طلب دارن از ملت ... آخه ما حقشون رو ندادیم ... حق حرص دادنمون ... حق بازی های خوبشون ... حق جام آوردنشون ...

دوستان وایسادن پشت همین ادم هایی عاقبت نداره ... این تیم به کل باید منحل بشه تا اعصاب ها بیشتر از این مخدوش نشه ...
بهشون بگید به هدفتون رسیدید ... همه زده شدن ...

حرف برا گفتن زیاده ... مرگ بر بی شرف هایی که 1ماه تحمل نکردن برا پولی که زحمتی براش نکشیدن ...

تف به این فوتبال ///
حرف حق رو آقا صادق عزیز زد. واقعا این تیم و این فوتبال ارزشی برای ناراحتی نداره.
من که از برد نفت خیلی خوشحال شدم و امیدوارم این تیم به قهرمانی برسه چون واقعا از همه تیمهای دیگه لیاقتش برای قهرمانی بیشتره. آفرین به یحیی گل محمدی که با این بازیکنها تیمش تا حالا عالی بازی کرده.
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
امیدوارم این کادر فنی هرچه زودتر برکنار بشه ... ادامه دادن با مربی ای که هرسال ضعیف تر از سال گذشته نشون داده آینده ای نداره ...
مربی ای که نتونه تیمش رو جمع کنه برا تمرین و خودش هم یار اونا بشه و مردم هم به ...

کسی نیست بهشون بگه آخه گدا گشنه ها شما از گشنگی مردین دارین اینجوری له له میزنین واسه پول یا این ماه نتونستین پورشه رو بکنید بوگاتی اعتصاب کردین
یه شبه پولدار شدن این عواید رو هم داره ...

شاخ فوتبال ایران اون خدای فوتبال ایران کلا با یه قرارداد 5ساله 100میل میارزه
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دوستان ما هنوز هم برای قهرمانی شانس داریم

ببینید که فولاد با گل دقیقه 88 برد

ما اینهمه مصدوم داشتیم و پیام هم سرما خورده بود

بچه ها تمرین نکرده بودند و فجر هم سراپا انگیزه بود و سرمربیشون یاوری 2 بار قبل از این با ما مسابقه داده بود و مارو بهتر میشناخت

اگه عزم جزم بشه همین حالاش هم قهرمان میشیم

نمیخوام توجیه کنم افتضاح بازی کردیم ولی حیفه این فصل رو از دست بدیم
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
علي دايي در نشست خبري پس از ديدار تيمش مقابل فجر سپاسي گفت: بازي نيمه اول متعادل بود اما در نيمه دوم و زماني که تيم ما به گل دست يافت بازيکنان شُل بازي کردند. پس از اينکه گل تساوي را خورديم سعي کرديم در اواخر نيمه دوم فشار بيشتري وارد کنيم و يکي، دو موقعيت گلزني هم داشتيم که از آنها استفاده نکرديم.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: يک امتياز اين بازي نه به درد ما خورد و نه به درد فجر سپاسي.

سرمربي تيم پرسپوليس اظهار داشت: همه چيز را از ما گرفتند. وقتي تيمي 8 روز نصفه و نيمه تمرين مي‌کند و زماني که هيچ کسي جوابگوي تيم و مشکلات تيم نيست و بازيکنان نصفه و نيمه تمرين مي‌کنند مي‌خواهيم بهتر از اين بازي کنيم؟ وقتي مغز بازيکنان درگير مسائل ديگر است نمي‌تواند تمرکزش را بر روي بازي معطوف کند. با اين مشکلات درگيريم و تا زماني که آنها رفع نشوند همين خواهد بود.

دايي در پاسخ به اين سوال که برنامه شما براي رفع مشکلات مالي چيست، گفت: من سرمربي تيم هستم نه مديرعاملم و نه عضو هيئت مديره که شما از من چنين سوالي را مي‌پرسيد و از من برنامه مي‌خواهيد. از کساني که مسئول تيم هستند و اين تيم براي آنهاست اين سوال را بپرسيد. هيچ کس جوابگوي مشکلات ما نيست.

وي گفت: ما يک تيم محلي نيستيم و وقتي يک تيم حرفه‌اي را با خود يدک مي‌کشيم ديگر اين سوالات نبايد از سرمربي پرسيده شود. علي دايي که سرمربي پرسپوليس است چه کار مي‌تواند در خصوص اين مسائل انجام دهد؟ ليگ ما حرفه‌اي است و تيم‌هاي ما هم حرفه‌اي هستند اگر چنين چيزي را در نظر بگيريد ديگر نبايد اينگونه سوال کنيد. اگر تيم محلي بود من پاسخگو بودم.

سرمربي پرسپوليس در مورد تعويض بنگر يادآور شد: بنگر به ما گفت که کتفش گرفته و نمي‌تواند سر بزند به همين دليل او را تعويض کرديم.

دايي درباره مشکلات مالي پرسپوليس تاکيد کرد: من نمي‌دانم. آقاي پروين سر تمرين آمد و آب پاکي را به روي دست بازيکنان ريخت. او گفت نه خبري است و قولي مي‌دهم. تيمي که 8 روز تمرين نداشته باشد همين مي‌شود. هر فردي مسئول است بايد پاسخگو باشد.
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
سيدجلال حسيني پس از تساوي يک بر يک پرسپوليس مقابل فجرسپاسي در جمع خبرنگاران گفت: بازي سختي بود هر چند مي‌توانستيم برنده شويم اما اين اتفاق نيفتاد.

به گزارش فارس، وي در مورد اعتصاب بازيکنان پرسپوليس گفت: ‌اين تصميم را بازيکنان به طور جمعي گرفتند اما هواداران بگويند چه بايد مي‌کرديم. بحث ما فقط پول نيست ما به دنبال حق‌مان هستيم. هيچ کس پاسخگوي ما نيست، از چه کسي بايد حق‌مان را بگييريم.

مدافع پرسپوليس ادامه داد: اصلا اشتباه کرديم که ديروز تمرين کرديم. علي پروين آمد و آب پاکي را روي دست همه ما ريخت و گفت پولي نداريم.
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
درود به شرف کارگری که با ماهی 700 هزار تومان زندگی می کنه و خدا رو هم شکر می کنه!! :(
درود به درک وفهم شما دوست گرامی سرخ دل اما!!! امان از روزگاری که توش اب سربالابره میشه همینی که داریم میبینیم
واقعا اگه بخوایی حساب کنی این پول در صورتی میتونه حلال باشه که رضایتی واسشباشه مثلا رونالدو وخیلیهایه دیگه که از این راه تجارت میکنن واقها نوش جونشون اخه 100 برابرپولشون بازدهی دارن ولی فوتبال ما پول خرج کردن توش حرومه باید همین هزینه رو ببرن سمت والیبال فوتسال کشتی وزنه برداری اخه انصافا زور نداره که بخوایی ازدهن ادمایه بدبخت تو این مملکت سرشار از انرژی بکشیو بدی پایه این مدل اشخاصی که معروف شدنشونم جز خفت وخاری چیزی برامون نداره من یکی که یخورده احساس انسانیتو تو خودم میبینم اگه بنا باشه فقط یه ریال از حقم بره تو جیب مفت خورهایی که ارزششون بی حد اندازه بالارفته واقعا وقلبا از حقم نمیگذرم وحلال نمیکنم چقد حرس خوردن چقد اعصاب خالی کردن امان از این بی عدالتی وحروم خواری
مدیریت محترم بنده رو عف کنن که جای جز اینجا واسه درد دلم ندارم وجدانا خودم حاضرم پا برهنه بدون هیچ چشم داشتی برا تیم قلبم بازی کنم حتی رو صورتم حاضرم ماسک سربازان گم نامو بزنم که معروفی هم در کار نباشه واسه چهره شدن دارم جوش میارم وقتی میخونم بی غیرتها چقد تو اسایش وارامش هستنو چه کسایی دارن زجر میکشن
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
بردید بمیرید بابا هیچ کی ندونه انگار بچه مایه بودن از اول
این کشور استعدادکش که شما روبه اینجا رسونده برید پورشه تونو سوار شید با gfهاتون خوش بگذرونید چیز لق هوادار
 

ahwaz1986

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
515
لایک‌ها
201
فقط یک واژه میشه دربارشون گفت
حروم پولی که تا حالا از پرسپولیس گرفتید
حتی عرضه کسب سهیمه آسیایی هم ندارید
4 بازی یک گل نتونستن به استقلال بزنن
فقط بلدن زر مفت بزنن جلو دوربین
کارگرها همون حقوقشون رو 6 ماه 6 ماه تا یکسال یکسال نمیدن اعتصاب نمی کنند
دم وزارت ورزش گرم
امیدوارم این بودجه های مفت دولتی از فوتبال بره
اینها برن غاز بچرونن تو دهات هایشون
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
سيدجلال حسيني پس از تساوي يک بر يک پرسپوليس مقابل فجرسپاسي در جمع خبرنگاران گفت: بازي سختي بود هر چند مي‌توانستيم برنده شويم اما اين اتفاق نيفتاد.

به گزارش فارس، وي در مورد اعتصاب بازيکنان پرسپوليس گفت: ‌اين تصميم را بازيکنان به طور جمعي گرفتند اما هواداران بگويند چه بايد مي‌کرديم. بحث ما فقط پول نيست ما به دنبال حق‌مان هستيم. هيچ کس پاسخگوي ما نيست، از چه کسي بايد حق‌مان را بگييريم.

مدافع پرسپوليس ادامه داد: اصلا اشتباه کرديم که ديروز تمرين کرديم. علي پروين آمد و آب پاکي را روي دست همه ما ريخت و گفت پولي نداريم.
بخدا اگه یه نفر تو این کادرو تو این بازیکنا غیرت وفهم وشعور داشته باشه اونم همین سید جلاله خوب راست میگه دیگه کسی که لقمه گنده تر از دهنش ورداره باید الان بتونه جمع کنه یانه اگه بنا به تفکرات من باشه من میگم حتی امروز بازیکردن تیم هم اشتباه بود بزار بازیهاشون کنسل شه تا عاقایون سازمان بفهمن که همش ماله خوردن وبردن نیست برگشتی هم تو کاره بخدا اگه تیمو بدن به مایدارهایه شخصی ببین اگه بازیکن اروپاییه شاخ تو لیگمون نداشتیم ! مسخره بازیا چیه خوب خر مدیرایه خوب ورزشی مثله رویانیان با سابقه کمش و فتح الله زاده رو گرفتن که چی بشه پس حق انتظارات منه هوادار چی میشه هرچند که تو مملکتی که ... توش فقط ناحقی وناحق سرکار باشن همینم میشه وگرنه مدیریت تیم بزرگی مثله سرخ ابی رو باید بدن شخصی نه دولتی
 
بالا