• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

پسره خوب

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2012
نوشته‌ها
1,369
لایک‌ها
2,160
این یه هفته واقعا اوجه بی غیرتیه بازیکنایه پرسپولیس بود
حیف اون تماشاگری که پوله بلیطشو به زور جور می کنه میره بازی اینا رو ببینه! از گشنگی که نمی میرین!! اخرش که پولتونو میگیرین!بعد از چندسال پرسپولیس تو کورسه قهرمانی بود که فقط فقط سره بی غیرتی بازیکنا الان سهمیه هم نمی تونن بگیرن!
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
دائی رو امثال شما گنده کردین .. دائی همونیه که زمانی توپ چپ و راست میرفت دروازه پرسپولیس دستش رو مشت میکرد .
100 تا گل به تیم های درب و داغون جنوب شرق آسیا و عربهای ضعیف سال های قبل زده فکر میکنه کیه ؟؟
مگه تو جام جهانی گل های ملیش رو زده هرکی ندونه ما که میدونیم ایران با میانمار , با مالدیو , با سنگاپور و امثالهم بازی میکرد 17 تا 17 تا میزد که سهم این بابا علی دائی میشد 6-7 گل !
همین امثال شماست که این بابا رو که ___ رو از گوشت کوبیده تشخیص نمیده میکنین اسطوره !
این هم مربی گریش .. سید صالحی کجا زیر دست این شد ؟ تو تراکتور تیمی نبود کهع ازش گل نخورده باشه .
کوریا بهترین دروازه بان خارجی سالهای اخیره . بنگر - سید جلال بهترین مدافع های لیگن . کم بازیکن داره ! خلعتبری مهره کیروش واسه رفتن به جام جهانی بود. صادقیان و مسلمان رو هم خرید.
اگه اینا بدن پس بازیکنای نفت تهران که امروز 3 تا زد پس تیم نونهالانه .. کمتر جک بگو . علی دائی هیچ بار فنی نداره .

چی میگییییییییییییییییییییییی ؟!!!

ما الان رفتیم تو اروپا ؟!!! دیگه تو آسیا مالدیو نیست ؟!!! چرا کار بزرگ دایی رو کوچیک میخوای بکنی ؟! چرا مهاجم های الان به همون مالدیو نمیتونن 6 - 7 تا بزنن ؟!!!

جمش کنید بابا ! سالی که انصاری فرد و کریمی و ... بودن بازیکن نداشتیم !!!؟ کجای جدول بودیم ؟ یادته ؟

تیم رقیب داره بازیکن و مربیش رو اسطوره میکنه بعد شما میای علی دایی که همه ی دنیا قبولش دارن رو زیر سوال میبری ؟!
 
Last edited by a moderator:

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
هدايتي:خبرهاي خوشي براي پرسپوليس دارم

حسين هدايتي گفت:‌ فعلا نمي‌خواهم درباره فوتبال حرفي بزنم اما بعد از يوم‌الله 22 بهمن خبرهاي خوشي را براي هواداران پرسپوليس دارم.
00940755.jpg

حسين هدايتي اظهار داشت: با توجه به اتفاقات اخير فعلا نمي‌خواهم درباره پرسپوليس و فوتبال حرفي بزنم اما انشاءالله پس از حضور باشکوه مردم در يوم‌الله 22 بهمن حرف‌هاي بسيار خوب و خوشي براي هواداران پرسپوليس دارم.

به گزارش فارس، هدايتي خاطرنشان کرد: الان همه بايد به حضور ميليوني در 22 بهمن فکر کنيم تا باز هم مشت محکمي به دهان استکبار جهاني بزنيم. انشاءالله امسال هم همه ورزشکاران دست به دست هم در صفوف منظم و زنجيروار نشان خواهند داد که راه امام راحل تا ابد ادامه دارد و مردم ايران به عشق مملکت، **** خود هميشه در صف اول اينگونه مراسم‌هاي تاريخي و بزرگ خواهند بود. من هم سعي مي‌کنم در هر گوشه و کناري که شد کنار مردم باشم و اين روز بزرگ را جشن بگيرم.

شنيده‌ها حاکي است که بازگشت حسين هدايتي به پرسپوليس نهايي شده و به زودي وي در جمع سرخ‌پوشان حاضر خواهد شد.

پس از مشکلات باشگاه پرسپوليس و اعتصاب بازيکنان وزارت ورزش رايزني‌هاي خود را براي حضور حسين هدايتي در هيأت مديره پرسپوليس انجام داد از همين رو حسين هدايتي در جلسه‌اي به وزارت ورزش رفت و درباره مسائل مختلف با آنها گفت‌وگو کرد.

پس از اين جلسه امروز هم پروين براي دومين بار جلسه دو ساعته را با هدايتي داشت و درباره مسائل مختلف از جمله رفع مشکلات پرسپوليس با حسين هدايتي به گفت‌وگو پرداخت.

در اين جلسه در خصوص تيم پرسپوليس و مشکلات اين تيم بحث و تبادل نظر شد.
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
الان دیگه وقت انتقاده
آخرهای فصل هستیم و متاسفانه دایی با همه احترامی که بهش دارم به عنوان بازیکن البته، تنها مانع قهرمانی تا این لحظه ایشون بود. یا دست کم درصد بالایی تقصیرش بود.
این فصل خیلی موقعیت ها و فضاهای خوبی پیش اومد مثل بازیکنهای خوب، شانسی بردن تو چند بازی، خط دفاع خوب و . . . اما دایی سیستمی نگاه نکرد و نقصهای خودشو برطرف نکرد اگر چه از قبل خیلی بهتر شده بود
ولی تو لیگی که یه مربی میتونه بدون بازیکن تیم رو صدرنشین نگه داره کار سختی نبود که با این همه بازیکن قهرمان شد.
به نظرم خود دایی در جریان اعتصابات مهره اصلی بود.
حساسیت بیش از حد و مقابله به مثل کردنهای دایی زیاده و این برای مربی همچین تیمی زیاده و خطرناک. همین دیروز دوباره با ممد مایلی! مشاجره کرده.
و نا خود آگاه تمامی تعییر شخصیتی که بعد از اون بازی منحوس ایران عربستان فروردین رو به تیم منتقل کرد. احتیاط، مقابله به مثل، انتقادناپذیری و . . . همه ماحصل این شخصیت متلاطم دایی داره. من بعید میدونم کسوت مربیگری توفیقی براش داشته باشه مگه صرف اعتبار خودش که نمیدونم تا چقدر میتونه CREDIT داشته باشه.
 

imanbaraty

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2009
نوشته‌ها
442
لایک‌ها
136
محل سکونت
ایران
اول فصل که گفتن علی دائی سرمربی شد .... زدم تو سر خودم
چرا گل محمدی رو عوض کردن ... مگه با اون تیم نصفه و نیمه بد نتیجه گرفته بود
......
خانه از پایبست ویران است ...
این چه حکمتیه ؟
هر بازیکنی میاد تو پرسپولیس ، جنگندگی و دوندگی و قدرتش رو از دست میده
این بازیکنائی که الان هستن نصفه خودشون هم نیستن در صورتیکه همینا توی
باشگاههای قبلی برای خودشون کسی بودن ......
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
اول فصل که گفتن علی دائی سرمربی شد .... زدم تو سر خودم
چرا گل محمدی رو عوض کردن ... مگه با اون تیم نصفه و نیمه بد نتیجه گرفته بود
......
خانه از پایبست ویران است ...
این چه حکمتیه ؟
هر بازیکنی میاد تو پرسپولیس ، جنگندگی و دوندگی و قدرتش رو از دست میده
این بازیکنائی که الان هستن نصفه خودشون هم نیستن در صورتیکه همینا توی
باشگاههای قبلی برای خودشون کسی بودن ......


به نکات خوبی اشاره کردید.

در مورد سرمربی مناسب برای پرسپولیس؛ این موضوع پیچیده شده متاسفانه. اگر آمار بگیرید می بینید که در تاریخ لیگ برتر پرسپولیس یکی از باشگاه هایی بوده که بیشترین تغییرات رو در کادر فنی و همین طور مدیریت باشگاه داشته. این نقطه ضعف مهمی برای پرسپولیس محسوب می شه و پیام هایی داره از جمله این که: مربی شش دانگ از جنس پرسپولیس که بتواند حواشی ریز و درشت حول باشگاه رو کنترل بکنه موجود نیست!/ دخالت هایی از بیرون باشگاه برای تغییرات مدیریتی وجود داشته و هنوز هم داره/ تحمل هوادار در ناکامی ها کم هست

همیشه در پروسه انتخاب سرمربی جدید یک جنگ زرگری عجیب و غریب بین پیشکسوتان پرسپولیس در می گیره و هر کدام پرسپولیس را سهم خودش می داند!

هر کسی هم که تعیین می شود به عنوان سرمربی باید متوجه مسؤولیت سنگینی که روی دوشش گذاشته اند باشد، چون در تاریخ فوتبال این مملکت پرسپولیس نام آور بوده و روزگاری اسمش لرزه به اندام حریفان می انداخته و معمولا می آمدند توی زمین تا کمتر گل بخورند ولی الان موضوع کاملا برعکس شده یعنی در تلاش هستند که بیشتر گل بزنند به پرسپولیس! بنابراین یک فشار روانی عملا روی سرمربی و همین طور بازیکنان هست.

اما در مورد نتیجه این فصل:

قبلا هم عرض کرده ام، اگر قرار بر نتیجه گیری درست و بازگشت اقتدار پرسپولیس به آن چه که تاریخ تصدیق کننده آن است باشد، باید چند کار مهم انجام بشود:

1- مدیریت صحیح، با ثبات و بدون دخالت سیاسیون (تاریخ لیگ برتر گویای این حقیقت است که پرسپولیس از این حیث دچار مشکل بوده و متزلزل عمل کرده است)

2- تامین شرایط مالی قابل قبول برای این باشگاه (پرسپولیس و استقلال فقط در صورتی که خصوصی شوند می توانند موفقیت های پایدار و پردوام داشته باشند)

3- حفظ بازیکن های جوان در ترکیب فعلی. به عقیده من اضافه کردن بازیکن های جوان و آینده داری مثل صادقیان، کفشگری، عالیشاه، مسلمان، غریبی ... کار ارزشمندی بود که انجام شد، این یعنی سرمایه گذاری درست. خیلی وقت ها اینطوری است که شما نمی توانی در سال اولی که سرمایه گذاری می کنی به نتیجه دلخواه دست پیدا بکنی، پس باید صبور بود تا این سرمایه گذاری به موقع نتیجه بدهد.

4- تقویت ترکیب بازیکنان و ترمیم نقاط ضعف. به عنوان مثال یکی از مهم ترین نقاط ضعف در سال های اخیر نبود یک هافبک طراح و به اصطلاح یک پلی میکر قوی در میانه میدان است که پرسپولیس هنوز موفق به جذب بازیکنی در حد و اندازه کریم باقری نشده و آسیب زیادی دیده از این بابت.

5- پذیرش و تحمل ناکامی از سوی هواداران و دادن فرصت کافی به کسی که اگر سرمربی مناسبی تشخیص داده شده، بتواند به کارش ادامه بدهد (صحبت من دفاع از دایی نیست، به اصل کلام توجه کنید). یادآوری می کنم که مفهوم این جمله این نیست که کسی صدایش در نیاید! خیر، مقصود هدایت مجموعه تیم به سمت موفقیت با تحمل کاستی ها و بر اساس واقع بینی و امکانات است. یکی از مشکلات اساسی همین بوده که همه توقع بالایی دارند از این باشگاه و بازیکنانی هم که وارد پرسپولیس می شوند شاید از یک سو به لحاظ تبلیغاتی و این که مدام در نشریات با ایشان مصاحبه می کنند و عکس شان رفته روی جلد مطبوعات اشباع بشوند و از سوی دیگر به دلیل توقعات بالایی که از ایشان هست و کسی تحمل حتی یک اشتباه و خطای آنها را ندارد، عملا دچار استرس و فشار مضاعف بشوند، نکته ای که مثلا عالیشاه در سایپا تجربه نکرده بود و حالا در پرسپولیس کانون توجهات همه شده و اینها کار را سخت می کند برای موفقیت بازیکن جدید، خصوصا اگر جوان هم باشد، باید زمان بگذرد تا با شرایط کاملا مچ بشود.

به هر حال این مسایل تا بحال دخالت داشته در ناکامی های پرسپولیس و اگر به خصوص در زمینه مسایل مدیریتی در سطح کلان تصمیم درست گرفته نشود، اوضاع بهتر نخواهد شد و این موضوع با کنار گذاشتن اسامی رویانیان و دایی حل نمی شود. تصور کنید برای فصل آینده دادکان بشود مدیر عامل و سرمربی هم فرضا فرکی؛ چه تضمینی هست که بعد از باخت سوم در همان ابتدای فصل فریادهای حیا کن رها کن در سکوها شنیده نشود؟

باید این حققیت را قبول کرد که پرسپولیس سال های اخیر دچار مشکل مزمن شده و حل آنی آن ممکن نیست.

فعلا حرف اصلی و مهم را دارد وزارت ورزش می زند که این دو باشگاه پرطرفدار را "سود ده"!! ذکر کرده و حاضر به کمک که نیست هیچی، عملا اینها را در نقشه فوتبال باشگاهی "زیر پونز" گذاشته!
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
شرط رویانیان برای دفاع از عملکردش درهیات مدیره؛خبرنگاران را هم راه بدهید

سایت گل- پس از انتشار اخبار ضد و نقیض درباره بدهی‌های باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان آمادگی خود را برای حضور در جلسه هیئت مدیره این باشگاه اعلام کرد.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس که تاکید دارد بدهی دوران حضورش در این باشگاه 5 میلیارد تومان است در واکنش به اخباری مبنی بر بدهی 60 میلیاردی‌اش اعلام کرده حاضر است تنها به شرط حضور اصحاب رسانه در جلسه هیات مدیره پرسپولیس حضور یابد و از گزارش عملکردش دفاع کند.

باید دید آیا اعضای هایت مدیره و همچنین علی پروین با این ایده موافق هستند یا نه. چند روز قبل پروین در جمع خبرنگاران گفته بود اسناد خرج شده برای پرسپولیس، سری هستند!
http://www.goal.com/iran/news/1825/...ع-از-عملکردش-درهیات-مدیرهخبرنگاران-را?ICID=OP
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
ادعای دادکان درست از آب درآمد

سایت گل ـ چندی قبل دادکان به علی پروین گفته بود مسئولان وزارت ورزش فقط به عنوان سرپرست موقت از وجود شما بهره برده‌اند و حاضر نیستند حکم مدیرعاملی را بدهند. علی پروین با این اعتماد که حکم مدیرعاملی به او داده می‌شود از محمد دادکان خواست تا در امر مدیریت پرسپولیس به او کمک کند و دادکان با علم و اطمینان از اینکه این مسئولیت به علی پروین داده نمی‌شود گفت: اگر شما مدیرعامل باشد، من قائم مقام‌ات می‌شوم!
علی پروین با خوشحالی از این بابت به وزارت ورزش رفت، شنیده‌های ما حاکی است که او اصلا فرصت گفت‌وگو با وزیر را پیدا نکرد لذا حرف دادکان درست از آب درآمد. از بین پیشکسوتان پرسپولیس و مدیران سابق این باشگاه براساس یک آمار نیمه رسمی حدود 75 درصد تمایل به حضور دادکان در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل دارند. محمد دادکان 58 ساله طی سال‌ها 1381 تا 1385 ریاست فدراسیون فوتبال کشورمان را عهده‌دار بوده است.
http://www.goal.com/iran/news/1825/ایران/2014/02/10/4608885/ادعای-دادکان-درست-از-آب-درآمد?ICID=OP
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
دادکان مدیرعامل و هدایتی رییس هیات مدیره پرسپولیس
سایت گل-وزارت ورزش تصمیم خود برای تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس را گرفته و به زودی عملی خواهد شد. در کابینه جدید سرخ ها محمد دادکان مدیرعامل و حسین هدایتی رییس هیات مدیره است. از بین نفراتی مانند پروین، پنجعلی،خوردبین، پورمختار، عابدینی و محسن رضایی هم دیگر اعضای هیات مدیره انتخاب خواهند شد.
http://www.goal.com/iran/news/1825/...امل-و-هدایتی-رییس-هیات-مدیره-پرسپولیس?ICID=OP
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
واقعا علی آقا گل گفتید کاملا با اون تیکه ای که گفتین تفکرات دایی فریزه موافقم از اول فصل 4231 رو تغییر نداده با اینکه میبینه جواب نمیده امروز اوج ضعفش تو ریسکو نشون داد امروز باید 433 میومد واقعا 4231 در شان پرسپولیس سرعتی و با اینهمه استعداد نیست به یک کلام این تیم دست هر کی میبود امسال قهرمان بود ولی دایی واقعا ضعیف بود اول فصلم اومد من همین نکته رو گوشزد کردم ولی 2 بازی اول یکجوری خودشو نشون داد که عقایدش فرق کرده ولی حالا متوجه میشیم که علی همونه علیه بدم میاد از سرمربی که بترسه و با یک مهاجم بیاد

اصلا بحث شان و جایگاه نیست... حتی این هم مهم نیست که دایی سیستم مورد علاقه اش رو در آغاز هیچ بازی تغییر نمیده. مهم اینه که برنامه جایگزین نداره برای وقتی که به بن بست خورد... و نکته منفی دیگه اینه که چینش متنوعی برای زمانی که بازیکنهاش رو نداره ازش ندیدیم. وقتی نوری نشون داده که هافبک دفاعی نیست، یک بار امتحان... دوبار امتحان... بار سوم باید یه فکر دیگه ای میکرد... یه تغییر پست شجاعانه بازیکنها. مثل کاری که دنیزلی با پولادی کرد. مثل کاری که استانکو با باقری کرد، یا مایلی کهن با مهدوی کیا یا مهراب شاهرخی مرحوم با محمد پنجعلی... تفاوت یه مربی متفکر با یه مربی تک بعدی اینجا معلوم میشه... پولادی آماده نبود؟ نورمحمدی رو در هافبک دفاعی امتحان میکرد... ما این فصل با 4231 هروقت خوب بودیم دوتا هافبک دفاعی وسط زمین داشتیم و ارتباط خطوط برقرار بود... اینا در سرنوشت مربیگری هر مربی در هرکجای دنیا تاثیرگذاره. همونطور که ویلاش بواش در پورتو درخشید و تقریبا هرجای دیگه که رفت گند زد... اما چه کنیم؟ اینجا ایرانه و چرخه تقریبا ثابت مربیان برقراره و انواع و اقسام توجیه هم برای ناکامیها موجود...
 

imanbaraty

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2009
نوشته‌ها
442
لایک‌ها
136
محل سکونت
ایران
اگر سرمربی واقعا سرمربی باشه با نصف بازیکنایی که الان پرسپولیس داره می تونست قهرمان باشه
تمام بزرگان ذوب آهن و سپاهان رو آوردیم ... بنگر ، سیدجلال ، مسلمان و ....
نمی تونیم ارنج کنیم .. سر مربی نداریم
دو بار پشت سرهم آخه باید به فولاد ببازیم ..... خجالت داره به خدا .....
به خدا اگر این بنگر و سیدجلال هم نبودن جلوی هر تیمی باید 3-4 تا می خوردیم
2-3 ماه پیش استقلال 8-9 امتیاز کمتر تر از ما داشت
الان با اینکه استقلال و قلعه نوئی بازیکنای اسطوره ای مثل مجیدی و جباری و ... رو هم ندارن
بالاتر از ما هستن .......
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دادکان مدیرعامل و هدایتی رییس هیات مدیره پرسپولیس
سایت گل-وزارت ورزش تصمیم خود برای تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس را گرفته و به زودی عملی خواهد شد. در کابینه جدید سرخ ها محمد دادکان مدیرعامل و حسین هدایتی رییس هیات مدیره است. از بین نفراتی مانند پروین، پنجعلی،خوردبین، پورمختار، عابدینی و محسن رضایی هم دیگر اعضای هیات مدیره انتخاب خواهند شد.
http://www.goal.com/iran/news/1825/...امل-و-هدایتی-رییس-هیات-مدیره-پرسپولیس?ICID=OP
یعنی ممکنه ؟؟؟؟؟

Sent from my qual core 1100 Using Tapatalk Super Full HD
 

koonkooa

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,274
لایک‌ها
2,542
نوري با غيرت چي بود كه حالا بي غيرت هم شده !



ولي بحث غيرت رو بزاريم كنار و اينكه ارزش اين بازيكنا چقدر هست :
سيد جلال ميگه اومدن با من قرارداد بستن مثلا ٢ مليارد و ٢٠ درصد به من بيشتر ندادن ! خب اگر ندارن چرا اين مبلغ با من قرارداد بستند !!! حرفش بي ربط نيست !
 
Last edited by a moderator:

linksis

Registered User
تاریخ عضویت
25 اکتبر 2013
نوشته‌ها
1,258
لایک‌ها
1,150
ممد نوري چه قدر نحسه هر وقت فيكس بوده امتياز ازدست داديم
ًًً


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
 

koonkooa

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,274
لایک‌ها
2,542
خندش اينجاست كه ممدنوري تو تيم ملي هم هست !
من نميدونم واقعا ازش چي ميبنند كه ما نميبينيم !
 

koonkooa

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,274
لایک‌ها
2,542
دايي /// تو نود اين يكارشو موافقم !
نود جز حاشيه برا تيما چيزي نداشته
 
Last edited by a moderator:
بالا