• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

مهراب 17

Registered User
تاریخ عضویت
23 نوامبر 2013
نوشته‌ها
629
لایک‌ها
895
کرانچار: اگر قراردادم با پرسپولیس 2 ساله بود و یا چنین زمانی در اختیارم قرار می‌گرفت، می‌توانستم برای سال دوم هم تیم را به خوبی اصلاح کنم و با کیفیت بیشتری در مسابقات شرکت کرده تا مدعی کسب هر دو جام باشیم. در آن سال هم در لیگ و هم در جام حذفی شانس قهرمانی داشتیم اما مدیران خواستند تغییراتی را ایجاد کنند! :confused:
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
بازي با صبا مهمترين بازي فصل ما خواهد بود

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مطمئنا بازي فردا حساس‌ترين و مهمترين بازي فصل ما خواهد بود.
00943846.jpg

علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل صباي قم اظهار داشت: مطمئنا بازي فردا حساس‌ترين و مهمترين بازي فصل ما خواهد بود. ما روي اين بازي حساب باز کرده‌ايم و 3 امتيازش مي‌تواند ما را به بالاي جدول برساند. پيروزي در اين بازي ما را براي 3 بازي آينده اميدوارتر مي‌کند. باز هم تکرار مي‌کنم ديدار با صبا مهمترين بازي فصل ما است.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: بعد از ديدار با فجر تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و بازيکنان با جان و دل تمرين کردند. صبا هم تيم خوبي است و ما ديدار دشواري با آنها خواهيم داشت. با توجه به اطلاعاتي که دارم به صبايي‌ها براي بردن ما قول‌هايي داده‌اند و قطعا آنها همه تلاش‌شان را مي‌کنند تا 3 امتياز بازي را بگيرند البته ما اگر بازي خودمان را انجام دهيم و اسير بدشانسي نشويم مي‌توانيم 3 امتياز را بگيريم و دوباره به بالاي جدول برگرديم.

سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: نتايج صورت گرفته در اين هفته از ليگ ما را به آينده اميدوار کرد و در حال حاضر سرنوشت‌مان دست خودمان است به همين خاطر مي‌خواهيم در بازي‌هاي آتي نتيجه لازم را بگيريم.

دايي در واکنش به حرکت روز گذشته محمد مايلي کهن که با لباس رفتگري بازي ملوان و استقلال را از نزديک تماشا کرد، گفت: اصلا دوست نداشتم راجع به اين مسائل صحبت کنم اما براي اينکه ذهن مردم روشن شود، حرف‌هايم را مي‌زنم. مردم ما شعورشان بسيار بالا است و به راحتي خيلي از حرکات را تشخيص مي‌دهند. نمي‌خواهم راجع به کسي که گرفتن سهميه آسيايي پرسپوليس برايش اهميت ندارد و اين مسائل را در مصاحبه خود هم اعلام مي‌کند، حرفي بزنم. کسي که فقط به فکر منافع خودش است و اصلا به مردم و پرسپوليس کاري ندارد و اتفاقا اين موضوع را هم علنا اعلام مي‌کند. اين آقا افکارش با افکار مردم فاصله دارد.

وي ادامه داد: آقايان راجع به صحبت‌هاي من حرکات عوام فريبانه انجام دادند اما خوشبختانه مردم ما باهوش‌تر از اين صحبت‌ها هستند. شما اگر صحبت‌هاي مرا يک بار ديگر بازنگري کنيد، متوجه مي‌شويد که من به کسي توهين نکردم. اتفاقا من هميشه عنوان کردم که گذشته خود را فراموش نمي‌کنم و هيچ وقت يادم نمي‌رود که چطور وارد دانشگاه شدم و درس خواندم.

سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: متاسفانه از صحبت‌هاي من سوءاستفاده شد. من مي‌خواستم فاصله طبقاتي را در جامعه خودم مطرح کنم که عين واقعيت است. در جامعه ما فردي وجود دارد که ماهي 500 هزار تومان حقوق مي‌گيرد و کسي هم هست که بالاي 100 ميليون تومان و بيشتر پول مي‌گيرد که اين فاصله طبقاتي را مي‌رساند. مسلما جامعه ما تمام قشرها را نياز دارند چه کارگر شهرداري و چه پزشک.

دايي با بيان اين مسئله که اگر در جامعه پزشک و يا کارگر شهرداري وجود نداشته باشد آن جامعه دچار مشکل مي‌شود، تاکيد کرد: در برنامه‌اي به من 7، 8 دقيقه فرصت مي‌دهند و تازه در ميان حرف‌هاي من هم وارد مي‌شوند. چه کار بايد مي‌کردم؟ من نه تنها هيچ توهيني نکردم بلکه دست همه خدمتگزاران را هم بوسيده‌ام. من معتقدم هر چيزي که دارم اول از خداوند است و بعد دعاي خير مردم اما آقايان بايد بدانند که دوره انجام حرکات عوام‌فريبانه تمام شده است.

وي ادامه داد: متاسفانه کسي اين صحبت‌ها را مطرح مي‌کند که به خاطر منافع خودش هر روز رنگ عوض مي‌کند و ديگر مورد قبول جامعه نيست شما فکر مي‌کنيد چرا مردم کسي مثل مرحوم ناصر حجازي را دوست داشتند؟ چون او يک‌رنگ بود و تيپ و قيافه قبل و بعد از انقلابش فرقي نمي‌کرد اما شما قبل از انقلاب يک مدل بوديد و بعد از انقلاب يک مدل ديگر که متاسفانه من نبايد خيلي از مسائل را عنوان کنم اما خوب است که من هم فردا يک تي‌شرتِ کاليفرنيا و آمريکا بپوشم؟ اين قدر به شعور مردم توهين نکنيد و به خاطر اينکه مقاصد سوء خود را پيش ببريد از لباس کارگران زحمتکش شهرداري سوءاستفاده نکنيد.

سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: دست شما براي همه مردم رو شده و همه شما را مي‌شناسند. خوشبختانه ديگر اين‌گونه حرکات مورد مقبوليت نيست و جامعه آن را قبول نمي‌کند.

دايي ضمن تشکر از تمام پيشکسوتاني که از پرسپوليس حمايت کردند، گفت: از تمام آنهايي که از ما حمايت کردند تشکر مي‌کنم و دست‌شان درد نکند. حمايت آنها و مردم بوده که هميشه پشت ما بوده و من دست کساني که پرسپوليس را حمايت کردند را مي‌بوسم که نگذاشتند اين تيم اسير حاشيه شود.

وي در مورد اينکه تيمش مقابل صبا محروم و يا مصدومي دارد يا نه، اظهار داشت: متاسفانه سيدجلال حسيني، مهرداد کفشگري، اميد عاليشاه و محسن مسلمان را در اختيار ندرايم اما تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم تا بتوانيم با دست پر از زمين خارج شويم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص صحبت‌هاي علي فتح‌الله‌زاده و اينکه آيا خودش و رويانيان نمي‌توانستند مانع از اعتصاب بازيکنان پرسپوليس شوند اظهار داشت: اين مسائل براي گذشته است و نمي‌خواهم وارد آن شوم. تيم ما احتياج به آرامش دارد اما حداقل اگر کسي از ما حمايت نمي‌کند ديگر از پشت به خنجر نزند چون ظرفيت از پشت خنجر خوردن‌مان تکميل شده و لااقل آقايان از جلو خنجر بزنند و يا مسائل را رودرو مطرح کنند. متاسفانه آن قدر در اين مدت صحبت‌هاي ضد و نقيض مطرح شد و من و بازيکنانم را پولکي قلمداد کردند که نمي‌دانم چه بگويم.

دايي در ادامه انتقاداتش اظهار داشت: شما مي‌توانيد از آقاي صالحي مديرعامل نفت آبادان بپرسيد که چه کسي در ماهشهر براي نيم فصل از اين باشگاه درخواست 800 ميليون کرد. کسي که باعث سقوط 5 تيم به ليگ يک شده و بايد به او تنديس پنجه طلايي را دارد که تيم‌هاي پيکان، شهرداري تبريز، سايپا، گهر و فولاد را به ليگ يک فرستاد. شما مي‌دانيد اين تيم‌ها پس از سقوط به ليگ يک چقدر ضرر کردند؟

وي ادامه داد: قيمت يک تيم ليگ برتري 16،17 ميليارد تومان است اما قيمت يک تيم ليگ يکي نهايتا 4 ميليارد تومان است. حالا ببينيد اين آقا 5 تيم را 12 ميليارد تومان متضرر مي‌کند و بعد براي نيم فصل 800 ميليون تومان مي‌خواهد. او اگر جاي مربيان ديگر بود چقدر پول مي‌گرفت؟

سرمربي پرسپوليس در خصوص آمار و ارقامي که مايلي‌کهن از آن صحبت مي‌کند، تصريح کرد: وقتي مي‌گويم خنجر نزنيد براي همين است که چطور اسناد دولتي به صورت غلط بايد در اختيار اشخاص قرار بگيرد؟ به نظر من سازمان بازرسي کل کشور و مسئولان ذيربط بايد به اين مسئله ورود کنند که چرا اسناد دولتي دست برخي از افراد است که از آن سوء استفاده کنند و قبل از بازي حساس پرسپوليس عليه ما صحبت کنند؟

دايي ادامه داد: آقايان راجع به بازيکنان هم اظهار نظر مي‌کنند و نمي‌دانم چه کسي به آنها اين اجازه را داده است؟ فقط براي برنامه‌اي متاسف هستم که مصاحبه‌اي را پخش مي‌کند که 90 درصد آن دروغ و کذب است و دوباره آقايان را روي خط مي‌آورد. خوشبختانه مردم همه چيز را متوجه مي‌شوند. نه تنها بعد از آن برنامه طرز فکر جامعه نسبت به من عوض نشده بلکه مردم خيلي بيشتر به حقايق پي برده و در تماس و پيامک‌هاي‌شان از من تشکر کردند. الان دختر 3 ساله من مي‌داند چطور بايد با آي‌پد کار کند پس ما نمي‌توانيم جامعه‌اي که اين قدر از نظر فکري بالا است را فريب بدهيم. خوشبختانه مردم انسان صادق را مي‌شناسند و آدم‌هايي را هم که هر روز رنگ عوض مي‌کنند، مي‌شناسند.

وي درباره جلسه مسئولان باشگاه پرسپوليس در وزارت ورزش هم خاطرنشان کرد: نمي‌خواهم وارد خيلي از مسائل شوم چون تيمم را وارد حاشيه‌ مي‌کنم اما من از روز اول ياد گرفته‌ام که اگر مثلا 5 نفر در يک قايق حضور دارند يک نفر نمي‌تواند بگويد من سهم خودم را مي‌خواهم و چنين ادعايي کند. حالا که همه سوار يک قايق هستيم بايد به هم کمک کنيم تا به مقصد برسيم اما نه تنها اين مسئله صورت نمي‌گيرد بلکه دارند قايق را سوراخ مي‌کنند.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
توافق پروين با بانک قرض‌الحسنه رسالت

مديرعامل باشگاه پرسپوليس براي همکاري دوجانبه با مديرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت به توافق رسيد.
00946484.jpg

به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، علي پروين مديرعامل باشگاه ظهر امروز با محمدحسين حسين زاده مديرعامل بانک قرض الحسنه رسالت درباره همکاري هاي دوجانبه ديدار و گفت‌وگو کرد.

در اين جلسه 90 دقيقه اي درباره همکاري باشگاه پرسپوليس با بانک قرضه الحسنه رسالت توافقات مقدماتي حاصل شد.

محمدحسين حسين زاده مديرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در اين باره به سايت رسمي باشگاه پرسپوليس گفت: نشست بسيار خوبي با آقاي پروين مديرعامل محترم باشگاه پرسپوليس و يکي از مفاخر فوتبال ايران داشتيم. در اين جلسه به نوعي همکاري ما با باشگاه پرسپوليس و آقاي پروين کليد خورد. ما اميدواريم که در زمينه هاي ورزشي و فرهنگي و همچنين اقتصادي همکاري هاي خوب و گسترده اي با باشگاه مردمي پرسپوليس داشته باشيم. در اين نشست نيز براي همکاري دوجانبه و حمايت از باشگاه پرسپوليس و همچنين حمايت باشگاه پرسپوليس از بانک قرض الحسنه رسالت و موضوع کارآفريني با آقاي پروين به توافقات بسيار خوبي دست يافتيم و ان‌شاءالله جزييات اين توافق را متعاقبا اعلام خواهيم کرد. در حال حاضر مي توانم عنوان کنم که توافقات ما توافقات خوبي بوده و مي تواند زمينه ساز همکاري هاي گسترده بين باشگاه و بانک قرض الحسنه رسالت باشد.

حسين زاده تصريح کرد: از نگاه مثبت و خوب آقاي پروين تقدير و تشکر کرده و براي عملياتي کردن توافقاتي که امروز داشتيم با جديت کار را آغاز خواهيم کرد و اميدواريم که بتوانيم همکاري هاي سازنده و تاثيرگذاري با باشگاه پرسپوليس داشته باشيم.
.
.
پ ن:من که تاحالا اسم بانک رسالت حتی به گوشمم نخورده بود...
 

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***
انشالله دایی فردا نهایت تدبیر خودشو بکار میگیره و ممد پیکنیکی رو میزاره وسط زمین که کلا تیم ب فنا بره منکه ببینم ممد داخل زمینه کلا بازیو نمیبینم اگرم دهنوی باشه که دیگه کلا از طرفداری پرسپولیس میام بیرون
 

linksis

Registered User
تاریخ عضویت
25 اکتبر 2013
نوشته‌ها
1,258
لایک‌ها
1,150
انشالله دایی فردا نهایت تدبیر خودشو بکار میگیره و ممد پیکنیکی رو میزاره وسط زمین که کلا تیم ب فنا بره منکه ببینم ممد داخل زمینه کلا بازیو نمیبینم اگرم دهنوی باشه که دیگه کلا از طرفداری پرسپولیس میام بیرون
نوری خط خورد خداروشکر
 

linksis

Registered User
تاریخ عضویت
25 اکتبر 2013
نوشته‌ها
1,258
لایک‌ها
1,150
هافبک پرسپوليس از بازي فردا محروم شد/مشکل دهنوی حل شدنی نیست!

با اعلام مسئولان سازمان ليگ هافبک پرسپوليس حق حضور در ديدار مقابل صبا را ندارد.

اتفاقات عجيب و غريب اين روزها در باشگاه پرسپوليس کم نمي‌افتد تا حدي که بارها اعلام کردند که اين مشکلات برطرف شده اما باز هم هيچ تغييري نکرده است. جالب اينکه اين بار براي چندمين بار پياپي در فاصله 24 ساعت مانده به بازي صباي قم سازمان ليگ به باشگاه پرسپوليس اعلام کرد که به دليل مشکلات قاسم دهنوي با تراکتورسازي تبريز اين بازيکن حق حضور در بازي با صبا را ندارد.

البته اين نامه چند روز پيش به دست سرخپوشان رسيده اما امروز در اختيار علي پروين و برخي مسئولان باشگاه قرار گرفته است. اين در شرايطي است که محسن مسلمان و مهرداد کفشگري نيز که بازيکنان مياني پرسپوليس هستند به دليل محروميت و مصدوميت نمي‌توانند فردا به ميدان بروند. پرسپوليسي‌ها به شدت به دنبال حل اين مشکل هستند اما به نظر مي‌رسد کاري از پيش نخواهند برد.
 
  • Like
Reactions: usl

koonkooa

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,274
لایک‌ها
2,542
اگر اينطور كه ميگيد ممد نوري فردا خط خورده باشه فردا ١٠٠ درصد ميبريم شك نكنيد و از همين حالا برد پرسپوليس را در نبود ممد نوري به تمام طرفداران اين تيم تبريك ميگم
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
اقا علی شما دیگه چرا؟این بدبختو عقده ایش کردن و همشم زیر سر این علی داییه بخدا نمیدونم چطوری این دایی ذهن شماها رو شستشو داده اینطوریام نیست مایلی رو دایی دیوانش کرد این اقای مایلی کهنم پیشکسوت پرسپولیسه نباید اینطوری رفتار کنید باهش ,فقط یک چیزیو فهمیدم چون مایلی داره حرف حق وراستو میگه به بعضیا که دارن میخورن بر میخوره چون مایلی باند نداره نباید اینطوری بزنیدش که
دوست عزیز من طرفدار علی دایی نیستم و یکی از منتقدان سرسختشم ولی این اقا اصلا خودش برا خودش احترام قائل نیست ایشون باند نداره پس فکر می کنی با ملاقات شب قبل کی شد سرمربی تیم ملی که اونم بازم با بی ادبی و بی فکری تمام و توهین و ناسزا و عقده گشایی از دست داد فقط بلده نمایش اجرا کنه برا مثال همین لباس رفت گرا را پوشیدن یا حتی جالب تر تو گهر زاگرس که بود 150 میلیون قرار دادش مونده بود گهر هم دیگه پول نداشت کلا به بازیکناش هم پول نداد اون وقت این اقا این پول رو تقدیم کرد به خیریه و بعدش اومد تو نود که اقا بنده فلان قدر قرارداد داشتم 150 میلیون رو دادم خیریه اقایون میلیاردی پول می گیرن اب از دستشون نمی چکه اخه پولی که درکار نیست رو ادم بذل و بخشش می کنه و هزار مثال دیگه که همتون جلوه ای از هنرنمایی های این اقا رو در ذهن دارین فقط می تونم بگم شاید بدترین پیشکسوتی که پرسپولیس به تاریخش دیده ایشونه یکی از هموناست که دارن تیشه به ریشه پرسپولیس می زنن شک نکن
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
مثل اینکه قاسم دهنوی رو واسه بازی فردا محدوم کردن!! دلیلش هم ذکر شده مشکلاتی که با تراکتورسازی داشته!! و البته دوباره 24 ساعت قبل از بازی. مسلمان و عالیشاه و کفشگری و سید جلال هم فردا نمیتونن بازی کنن. باز مشکل خط هافبک داریم.
 
  • Like
Reactions: usl

مهراب 17

Registered User
تاریخ عضویت
23 نوامبر 2013
نوشته‌ها
629
لایک‌ها
895
اعلام 18 بازيکن پرسپوليس براي ديدار با صبا: نيلسون، رضا محمدي، بنگر، نورمحمدي، ميثم حسيني، پولادي، فرشاد قاسمي، ماهيني، رضا حقيقي، نوري، خلعتبري، عباس‌زاده، صادقيان، سيدصالحي، علي‌عسگر، کمنداني، حاتمي و دهنوي.
اين در شرايطي است که سازمان ليگ در نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس اعلام کرده قاسم دهنوي محروم است اما قرمزپوشان اين بازيکن را به اردو بردند و در تلاشند که با رضايت تراکتورسازي مشکل او را براي بازي فردا مقابل صبا حل کنند. البته بازيکناني مانند عاليشاه و کفشگري به دليل مصدوميت و سيدجلال حسيني و محسن مسلمان به دليل محروميت و سه کارته بودن نمي‌توانند پرسپوليسي‌ها را در ديدار فردا همراهي کنند. امير عابدزاده نيز با تشخيص دايي از ليست پرسپوليس خط خورد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
دایی: آقای مایلی کهن! دوره انجام حرکات عوام فریبانه تمام شده است





سرمربی تیم پرسپولیس علیه مصاحبه ها و رفتارهای اخیر محمد مایلی کهن موضع گیری کرد.
علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: مطمئنا بازی فردا حساس ترین و مهمترین بازی فصل ما خواهد بود. ما روی این بازی حساب باز کرده ایم و 3 امتیازش می تواند ما را به بالای جدول برساند. پیروزی در این بازی ما را برای 3 بازی آینده امیدوارتر می کند. باز هم تکرار می کنم دیدار با صبا مهمترین بازی فصل ما است.
وی ادامه داد: بعد از دیدار با فجر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان با جان و دل تمرین کردند. صبا هم تیم خوبی است و ما دیدار دشواری با آنها خواهیم داشت. با توجه به اطلاعاتی که دارم به صبایی ها برای بردن ما قول هایی داده اند و قطعا آنها همه تلاش شان را می کنند تا 3 امتیاز بازی را بگیرند البته ما اگر بازی خودمان را انجام دهیم و اسیر بدشانسی نشویم می توانیم 3 امتیاز را بگیریم و دوباره به بالای جدول برگردیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: نتایج صورت گرفته در این هفته از لیگ ما را به آینده امیدوار کرد و در حال حاضر سرنوشت مان دست خودمان است به همین خاطر می خواهیم در بازی های آتی نتیجه لازم را بگیریم.

دایی در واکنش به حرکت روز گذشته محمد مایلی کهن که با لباس رفتگری بازی ملوان و استقلال را از نزدیک تماشا کرد، گفت: اصلا دوست نداشتم راجع به این مسائل صحبت کنم اما برای اینکه ذهن مردم روشن شود، حرف هایم را می زنم. مردم ما شعورشان بسیار بالا است و به راحتی خیلی از حرکات را تشخیص می دهند. نمی خواهم راجع به کسی که گرفتن سهمیه آسیایی پرسپولیس برایش اهمیت ندارد و این مسائل را در مصاحبه خود هم اعلام می کند، حرفی بزنم. کسی که فقط به فکر منافع خودش است و اصلا به مردم و پرسپولیس کاری ندارد و اتفاقا این موضوع را هم علنا اعلام می کند. این آقا افکارش با افکار مردم فاصله دارد.

وی ادامه داد: آقایان راجع به صحبت های من حرکات عوام فریبانه انجام دادند اما خوشبختانه مردم ما باهوش تر از این صحبت ها هستند. شما اگر صحبت های مرا یک بار دیگر بازنگری کنید، متوجه می شوید که من به کسی توهین نکردم. اتفاقا من همیشه عنوان کردم که گذشته خود را فراموش نمی کنم و هیچ وقت یادم نمی رود که چطور وارد دانشگاه شدم و درس خواندم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه از صحبت های من سوءاستفاده شد. من می خواستم فاصله طبقاتی را در جامعه خودم مطرح کنم که عین واقعیت است. در جامعه ما فردی وجود دارد که ماهی 500 هزار تومان حقوق می گیرد و کسی هم هست که بالای 100 میلیون تومان و بیشتر پول می گیرد که این فاصله طبقاتی را می رساند. مسلما جامعه ما تمام قشرها را نیاز دارند چه کارگر شهرداری و چه پزشک.

دایی با بیان این مسئله که اگر در جامعه پزشک و یا کارگر شهرداری وجود نداشته باشد آن جامعه دچار مشکل می شود، تاکید کرد: در برنامه ای به من 7،8 دقیقه فرصت می دهند و تازه در میان حرف های من هم وارد می شوند. چه کار باید می کردم؟ من نه تنها هیچ توهینی نکردم بلکه دست همه خدمتگزاران را هم بوسیده ام. من معتقدم هر چیزی که دارم اول از خداوند است و بعد دعای خیر مردم اما آقایان باید بدانند که دوره انجام حرکات عوام فریبانه تمام شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه کسی این صحبت ها را مطرح می کند که به خاطر منافع خودش هر روز رنگ عوض می کند و دیگر مورد قبول جامعه نیست. شما فکر می کنید چرا مردم کسی مثل مرحوم ناصر حجازی را دوست داشتند؟ چون او یک رنگ بود و تیپ و قیافه قبل و بعد از انقلابش فرقی نمی کرد اما شما قبل از انقلاب یک مدل بودید و بعد از انقلاب یک مدل دیگر که متاسفانه من نباید خیلی از مسائل را عنوان کنم اما خوب است که من هم فردا یک تی شرتِ کالیفرنیا و آمریکا بپوشم؟ این قدر به شعور مردم توهین نکنید و به خاطر اینکه مقاصد سوء خود را پیش ببرید از لباس کارگران زحمتکش شهرداری سوء استفاده نکنید.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: دست شما برای همه مردم رو شده و همه شما را می شناسند. خوشبختانه دیگر این گونه حرکات مورد مقبولیت نیست و جامعه آن را قبول نمی کند.

دایی ضمن تشکر از تمام پیشکسوتانی که از پرسپولیس حمایت کردند، گفت: از تمام آنهایی که از ما حمایت کردند تشکر می کنم و دست شان درد نکند. حمایت آنها و مردم بوده که همیشه پشت ما بوده و من دست کسانی که پرسپولیس را حمایت کردند را می بوسم که نگذاشتند این تیم اسیر حاشیه شود.

وی در مورد اینکه تیمش مقابل صبا محروم و یا مصدومی دارد یا نه، اظهار داشت: متاسفانه سیدجلال حسینی، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه و محسن مسلمان را در اختیار ندرایم اما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم تا بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص صحبت های علی فتح الله زاده و اینکه آیا خودش و رویانیان نمی توانستند مانع از اعتصاب بازیکنان پرسپولیس شوند اظهار داشت: این مسائل برای گذشته است و نمی خواهم وارد آن شوم. تیم ما احتیاج به آرامش دارد اما حداقل اگر کسی از ما حمایت نمی کند دیگر از پشت به خنجر نزند چون ظرفیت از پشت خنجر خوردن مان تکمیل شده و لااقل آقایان از جلو خنجر بزنند و یا مسائل را رودرو مطرح کنند. متاسفانه آن قدر در این مدت صحبت های ضد و نقیض مطرح شد و من و بازیکنانم را پولکی قلمداد کردند که نمی دانم چه بگویم.

دایی در ادامه انتقاداتش اظهار داشت: شما می توانید از آقای صالحی مدیرعامل نفت آبادان بپرسید که چه کسی در ماهشهر برای نیم فصل از این باشگاه درخواست 800 میلیون کرد. کسی که باعث سقوط 5 تیم به لیگ یک شده و باید به او تندیس پنجه طلایی را دارد که تیم های پیکان، شهرداری تبریز، سایپا، گهر و فولاد را به لیگ یک فرستاد. شما می دانید این تیم ها پس از سقوط به لیگ یک چقدر ضرر کردند؟

وی ادامه داد: قیمت یک تیم لیگ برتری 16،17 میلیارد تومان است اما قیمت یک تیم لیگ یکی نهایتا 4 میلیارد تومان است. حالا ببینید این آقا 5 تیم را 12 میلیارد تومان متضرر می کند و بعد برای نیم فصل 800 میلیون تومان می خواهد. او اگر جای مربیان دیگر بود چقدر پول می گرفت؟

سرمربی پرسپولیس در خصوص آمار و ارقامی که مایلی کهن از آن صحبت می کند، تصریح کرد: وقتی می گویم خنجر نزنید برای همین است که چطور اسناد دولتی به صورت غلط باید در اختیار اشخاص قرار بگیرد؟ به نظر من سازمان بازرسی کل کشور و مسئولان ذیربط باید به این مسئله ورود کنند که چرا اسناد دولتی دست برخی از افراد است که از آن سوء استفاده کنند و قبل از بازی حساس پرسپولیس علیه ما صحبت کنند؟

دایی ادامه داد: آقایان راجع به بازیکنان هم اظهار نظر می کنند و نمی دانم چه کسی به آنها این اجازه را داده است؟ فقط برای برنامه ای متاسف هستم که مصاحبه ای را پخش می کند که 90 درصد آن دروغ و کذب است و دوباره آقایان را روی خط می آورد. خوشبختانه مردم همه چیز را متوجه می شوند. نه تنها بعد از آن برنامه طرز فکر جامعه نسبت به من عوض نشده بلکه مردم خیلی بیشتر به حقایق پی برده و در تماس و پیامک های شان از من تشکر کردند. الان دختر 3 ساله من می داند چطور باید با آی پد کار کند پس ما نمی توانیم جامعه ای که این قدر از نظر فکری بالا است را فریب بدهیم. خوشبختانه مردم انسان صادق را می شناسند و آدم هایی را هم که هر روز رنگ عوض می کنند، می شناسند.
وی درباره جلسه مسئولان باشگاه پرسپولیس در وزارت ورزش هم خاطرنشان کرد: نمی خواهم وارد خیلی از مسائل شوم چون تیمم را وارد حاشیه می کنم اما من از روز اول یاد گرفته ام که اگر مثلا 5 نفر در یک قایق حضور دارند یک نفر نمی تواند بگوید من سهم خودم را می خواهم و چنین ادعایی کند. حالا که همه سوار یک قایق هستیم باید به هم کمک کنیم تا به مقصد برسیم اما نه تنها این مسئله صورت نمی گیرد بلکه دارند قایق را سوراخ می کنند.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
رویانیان به دیدار هدایتی رفت/ درخواست برای کمک به پرسپولیس



محمد رویانیان مدیرعامل سایق تیم فوتبال پرسپولیس دیداری را با حسین هدایتی مالک سابق باشگاه استیل آذین داشت. در این جلسه رویانیان به هدایتی اعلام کرد که شما همواره می توانید همیشه به پرسپولیس کمک کنید و به همین دلیل من از شما درخواست می کنم که تا آنجایی که می توانید به این تیم کمک کنید.

همچنین رویانیان گزارشی از عملکرد مالی دو سال گذشته خود را برای حسین هدایتی تشریح کرد. هدایتی نیز برای رویانیان در پست جدیدش آرزوی موفقیت کرد و به او بابت زحماتش در باشگاه خسته نباشید گفت.
 

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,902
لایک‌ها
15,990
محل سکونت
@takhfif_100
99230_239.jpg

شکست استقلال در انزلی برابر ملوان، خیلی‌ها را یاد اتفاقات هفتم خرداد 81 انداخته است، روزی که آبی‌ها در ورزشگاه تختی تنها به یک مساوی نیاز داشتند تا قهرمانی لیگ اول را جشن بگیرند، اما در کمال ناباوری با گل بابک پورغلامی بازی را باختند و جام را به حریف دیرینه دادند. در این تصویر یونس باهنر، حمید استیلی و بهروز *****‌فر را در پایان بازی با فجر سپاسی می‌بینید؛ مسابقه‌ای که سرخپوشان آن را با تک گل ابراهیم اسدی از آن خودشان کردند و به مقام قهرمانی رسیدند.
 
بالا