• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
رکود ویژه برای علی پروین:منحصر به فرد در تمام دنیا

سایت گل ـ علی پروین این روزها سرپرست موقت پرسپولیس است و مرور تاریخ می‌تواند نشان دهد و ثابت کند که موقعیت علی پروین در تاریخ باشگاه پرسپولیس را هیچ بازیکنی به هیچ شکلی در فوتبال دنیا نداشته است.
علی پروین از سال 49 تا امروز بازیکن، کاپیتان، مربی، مدیرعامل، مدیرفنی و سرپرست موقت پرسپولیس بوده است. ضمن آنکه در دوران بازی هم علی پروین در پست‌های خط دفاع، خط میانی، خط حمله و حتی دروازه‌بان پرسپولیس بازی کرده است. علی پروین در حالی که سال 59 و 60 به علت کمبود بازیکن دفاع تیم پرسپولیس بود در سال 61 به عنوان مهاجم آقای گل تهران شد، حال اینکه او در سال‌های دهه 50 هافبک راست بود. علی پروین دوبار در دو دیدار دوستانه در سال‌های 59 و 63 برای پرسپولیس دروازه‌بان بود و این یک نکته ویژه، عجیب و باورنکردنی در فوتبال دنیاست.
ضمن اینکه از رکورد منحصر به فرد علی پروین مولفه‌های دیگر هم قابل ذکر است؛ 43 سال مدت زمان حضور او در تیم پرسپولیس با عناوین مختلف و مدیریت همزمان پرسپولیس و تیم ملی که در مقاطعی اتفاق افتاده است.

http://www.goal.com/iran/news/1825/...-ویژه-برای-علی-پروینمنحصر-به-فرد-در-تمام-دنیا
 

sorkhe-sorkh

Registered User
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2012
نوشته‌ها
418
لایک‌ها
717
یادداشت روز:تک به تک زدن هم هنر می خواست آقای جادوگر!/ آغوش خدا چه شد؟!

سایت گل-علی کریمی این روزها مصداق اظهارات قیصر فوتبال آلمان است که گفته بود «هرگاه عضله ها کم کار شوند زبان فوتبالیست فعال می شود». جادوگر فوتبال ایران که در عمده دوران فوتبالش از رسانه ها گریزان بود حالا در دسترس ترین چهره فوتبالی است که گفته هایش تنه به تنه منطق نمی زند.
او به عنوان فوتبالیستی مطرح و با تجربه که در اروپا هم بازی کرده می گوید«من با دایی همبازی بودم. ایشان کی توانسته کسی را دریبل کند و گل بزند؟ گل‌های ایشان یا پنالتی بوده، یا تک به تک و یا اینکه سانتر کرده‌اند و با سر گل زده است»

باور اینکه چنین جملاتی را یک فوتبالیست حرفه ای بر زبان رانده سخت است. تحلیلی «قهوه خانه ای» که با هیچ متر و معیاری معقولانه نمی توان آن را سنجید.

کریمی به عنوان یکی از با تکنیک ترین فوتبالیست های ایران و حتی آسیا می تواند تنها فیلم یکی از بازی های خود را نگاه کند. مصاف ایران و ایرلند و موقعیت هایی که از دست داد. موقعیت هایی که می توانست سرنوشت یک نسل از فوتبال ما را متحول سازد و نساخت.

آنجایی که او در سد «شی گیون» متوقف شد تا نشان دهد تک به تک زدن هم هنر تک تیراندازهاست و ارتباطی به کاپرفیلد بودن ندارد.

دایی که تاریخی ترین پاس گل های فوتبال ما به خداداد و مهدوی کیا در مصاف با استرالیا و آمریکا را داده را نمی توان از منظر فنی زیر سئوال برد.او آنچه را که باید یک مهاجم هدف داشته باشد داشت.

مهاجمی که چارچوب شناس بود و بعد از رفتن او می شد دیالوگ «گوزن ها» را برایش معکوس سرود که « وقتی بودی نفهیمیدیم کی بود ، حالا که رفته ای می دانیم کی رفته».

مهاجمی که هنوز خط حمله ما حسرت آن را می خورد و نداشتنش کی روش را به حرف و حسرت وامی دارد.

علی کریمی قطعا بخشی از تاریخ فوتبال ما بوده و هست اما نمی تواند واقعیات را درباره دایی نفی کند. دایی اگر روی سانتر گل زده، ما بین سانترهای به مقصد او ساتری مانند ارسال از چپ میناوند در بازی رده بندی با کویت در جام ملت های آسیا 1996 را هم باید دید. ضربه سر شیرجه ای و چرخش گردن او را هیچگاه نمی توان از یاد برد.

کریمی می تواند در خلوت خود بنشیند و قضاوت کند که چرادر همه این سالها نتوانسته با یک کادر فنی و تیم تا آخر بماند. او روزگاری مصاحبه کرد و از اینکه بابت انتقالش به امارات ریالی به پرسپولیس و عابدینی نرسیده ابراز خشنودی نمود. با قطبی و دنیزلی و ژوزه و پروین و خاکپور هم نساخت. عباس انصاری فرد را به صدورچک سرقتی متهم کرد. تمرینات پروین در استیل آذین را با واژه «ساندویچ مغز» به تمسخر گرفت و هر بار از سنگری که از آن گریخته بود به پلی که قبلا خراب کرده پناه برد و تکلیف خود را نه با فوتبال ایران که با خودش هم مشخص نکرد.

روزی که مقابل هواداران تراکتور قرار گرفت و تا مدتها از سفر به تبریز سرباز زد را در کنار حضور این روزهایش درتبریز قرار بدهید و روز خداحافظی اش از فوتبال پس از فینال جام حذفی مقابل سپاهان را با بازگشتش قیاس کنید تا مواضع ناثابت او را دریابید.

مردی که روزی گفته بود «خدا دایی را بغل کرده و او را بوسیده» حالا دیگر آغوش خدا را هم از یاد برده و همه داشته های فنی گلزن ترین مهاجم ملی دنیا را با عباراتی توصیف می کند که جای بحث بسیار دارد.

فوتبال ما همان علی کریمی را دوست دارد که دایره لغاتش در گفت و گوها به 150 کلمه نمی رسید و هر چند کلمه یک بار «به هرحال» را چاشنی گفتارش می کرد. کسی که توپ طلای آسیا هم ترغیبش نمی کرد تا هیجان آن صورت یخی را بشکند و گره کراواتش را روی پله های «سن» محل برگزاری جشن برترین های آسیا شل می کرد و حوصله هیچ کاری را نداشت الا جادوگری با توپ در زمین. او اما این روزها دریبل هایش را پای میکروفن ها و در قاب تصاویر و مصاحبه ها آورده است و اینجا اتفاقا در دریبل زنی از پایان رافت هم بی استعدادتر است. کاش جادوگر بازهم سکوت کند. او با سکوتش شیرین تر است. سکوتی که دریبل ها و هنرنمایی هایش آن را جبران می کرد.«سایلنت» بودنت برایمان بیشتر خاطره می ساخت ، بیش از همه این مصاحبه های بی سر و ته.
سوپر لایک.
جوک گویی هم حدی داره
پاس دایی به خداداد نبود ما اصلا جام جهانی رفته بودیم؟
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
علی کریمی باهوشه و همین برای یه فوتبالیست ایرانی سمه!
اینه که با هیچ کس نمیتونه کار کنه . . .
چیزهای دیگه هم بماند نگفتنش بهتره
 
  • Like
Reactions: usl

starone after banned

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
457
لایک‌ها
444
محل سکونت
TEHRAN
مايلي‌کهن با لباس رُفتگري تماشاگر بازي استقلال

سرمربي سابق صباي قم امروز با لباس رفتگران شهرداري در ورزشگاه تختي انزلي بازي استقلال و ملوان را نظاره مي‌کند.
00032657.jpg


نادر فريادشيران دستيار سابق محمد مايلي‌کهن در صبا اظهار داشت: محمد مايلي‌کهن در حمايت از قشر زحمتکش و پرتلاش و شريف رفتگران شهرداري امروز با لباس رفتگري وارد ورزشگاه تختي انزلي مي‌شود و اين مسابقه را با لباس رفتگران نظاره مي‌کند.

وي ادامه داد: من به دليل آنکه زانوي پايم را عمل کرده‌ام در تهران هستم وگرنه من هم در اين حرکت حمايتي همراه مايلي‌کهن به انزلي مي‌رفتم.

به گزارش فارس، علي دايي هفته گذشته در برنامه نود گفته بود که آنها که استعداد دارند مثل ليونل مسي مي‌شود و افراد ديگر که مستعد نيستند کارگر شهرداري مي‌شوند. محمد مايلي‌کهن هم در واکنش به اين اظهارات امروز چنين حرکتي انجام مي‌دهد.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
حقيقي:‌ سونامي پرسپوليس را بُرد

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حاشيه مثل سونامي وارد تيم ما شد و پرسپوليس را با خودش بُرد.
00945751.jpg

رضا حقيقي درباره آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت: با توجه به روند خوبي که تا اواسط فصل پيش رو داشتيم اما متأسفانه حاشيه‌هاي بيروني مانند يک سونامي وارد تيم شد و تيم را کمي از اهداف خودش دور کرد.

به گزارش فارس، وي افزود: ما اگر تصميمي در خصوص اعتصاب و اين موضوعات گرفتيم همه دسته جمعي بوده و هيچ کس به نظر من اندازه دايي و بازيکنان از مشکلات ما خبر ندارد و نمي‌داند وضعيت ما چيست.

حقيقي تاکيد کرد: باز هم مي‌گويم اعتصاب ما کار تيمي بوده و بايد به اين تصميم احترام گذاشت چون شرايطي پيش آمده بود که مجبور بوديم اين کار را انجام دهيم اما متأسفانه برخي‌ها الان آمده‌اند و مي‌خواهند سر ما منت بگذارند اما آقايان همه اين بازيکنان عاشق پيراهن پرسپوليس بودند و بدون هيچ منتي به اين تيم آمدند. در فوتبال حرفه‌اي هم امري طبيعي است که يک بازيکن براي فوتبالش برنامه‌ريزي مي‌کند، براي زندگي‌اش چارچوب درست مي‌کند و سپس در يک تيم به ميدان مي‌رود.

حقيقي خاطر نشان کرد: اين بازيکنان پرسپوليس بهترين‌ها هستند. اگر در پرسپوليس بازي نمي‌کردند قطعا در خارج از کشور بودند اما عاشق پرسپوليس بودند و کار خود را دنبال مي‌کردند. اصلا اين بازيکنان با همين قراردادها مي‌توانستند در تيم‌هاي ديگر نيز بازي کنند و همين پول را بگيرند پس منتي سر ما نگذاريد و لطفا ما را رودرروي هواداران قرار ندهيد. هر فوتباليستي طبق قراردادش براي زندگي خود برنامه‌ريزي مي‌کند و اين چيز عجيبي نيست.

هافبک قرمز‌پوشان خاطر نشان کرد: شما فراموش نکنيد پرسپوليس در رده دوازدهم جدول بود و با تلاش همين بازيکنان امسال توانست خودش را بالا بکشد. بايد اين را بدانيد خود من از ديناموکيف اوکراين پيشنهاد داشتم و حتي اين نامه به باشگاه هم آمد اما موقع رفتن نبود. سيدجلال حسيني پيشنهاد ميلياردي خود را از قطر جواب منفي داد، خلعتبري به خاطر نام خليج هميشه فارس امارات را رها کرد، پول را کنار زد و به فوتبال ايران آمد تا در پرسپوليس به اين تيم خدمت کند. پس اين بازيکنان همه تعصب دارند و بهتر است زياد دنبال برخي مسائل نباشيم. من اين را مي‌گويم که اين تيم با اين شرايط واقعا خوب نيست که پول بليت هواپيمايش را خودش جمع کند و بازيکنان بدهند.

وي يادآور شد: اصلا حرف من اينجاست چرا هيچ کس به استقلال نمي‌پردازد. مگر آنها بدهي ندارند و نمي‌خواهند خصوصي شوند. همه به پرسپوليس گير داده‌اند. ما 4 بازي حساس داريم و بايد 12 امتياز را بگيريم تا حداقل سهميه ليگ آسيا را کسب کنيم. الان هم بچه‌ها با تمام وجود تلاش مي‌کنند تا به اين هدف خود برسند اما بايد اين را بدانيد ما متأسفانه امسال آرامش لازم را نداشتيم و تمام برنامه‌هايمان به هم خورد البته همين جا، جا دارد از قدوسي روابط عمومي باشگاه نيز تشکر کنم که تمام حقايق را در برنامه 90 گفت و جا دارد همين جا از ايشان تشکر کنم. ما الان بايد فقط آرامش‌مان را بهم نزنيم چون برخي‌ها دوست دارند اين اتفاق بيفتد تا انشاء‌الله به آسيا برويم.

حقيقي در مورد پيشنهاد باشگاه استقلال نيز گفت: من فعلا در اين باره حرفي ندارم.

وي در پاسخ به سؤال ديگري که برخي رسانه‌ها اعلام کردند مشکل ماشين بازيکنان حل شده، گفت من از رويانيان تشکر مي‌کنم که مشکل برخي از همبازي‌هاي من را حل کرد و شرايط کمي بهتر شد چون همه فکرها مشغول بود و بچه‌ها تهديد مي‌شدند. خوشحالم با اين کار آرامش به تيم ما اضافه شد اما راستش را بخواهيد مشکل ماشين من مانده و برايم دردسرساز شده است.

وي افزود: من به خاطر نياز مالي من ماشين داده شده را فروختم اما هر روز خريدار درب منزل من مي‌آيد و تلفن مي‌زند تا سند ماشين را بگيرد و اين اصلا خوب نيست. رويانيان زحمت کشيده اما اين خوب نيست يک نفر هر روز درب خانه من باشد و به من زنگ بزند تا سند ماشينش را از من بخواهد. من الان بايد تمرکزم روي جام جهاني و پرسپوليس باشد و نه سند ماشين اما مي‌دانم انشاء‌الله با درايت رويانيان اين مشکل هم خيلي زود حل خواهد شد.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
مايلي‌کهن با لباس رُفتگري تماشاگر بازي استقلال

سرمربي سابق صباي قم امروز با لباس رفتگران شهرداري در ورزشگاه تختي انزلي بازي استقلال و ملوان را نظاره مي‌کند.
00032657.jpg


نادر فريادشيران دستيار سابق محمد مايلي‌کهن در صبا اظهار داشت: محمد مايلي‌کهن در حمايت از قشر زحمتکش و پرتلاش و شريف رفتگران شهرداري امروز با لباس رفتگري وارد ورزشگاه تختي انزلي مي‌شود و اين مسابقه را با لباس رفتگران نظاره مي‌کند.

وي ادامه داد: من به دليل آنکه زانوي پايم را عمل کرده‌ام در تهران هستم وگرنه من هم در اين حرکت حمايتي همراه مايلي‌کهن به انزلي مي‌رفتم.

به گزارش فارس، علي دايي هفته گذشته در برنامه نود گفته بود که آنها که استعداد دارند مثل ليونل مسي مي‌شود و افراد ديگر که مستعد نيستند کارگر شهرداري مي‌شوند. محمد مايلي‌کهن هم در واکنش به اين اظهارات امروز چنين حرکتي انجام مي‌دهد.
این دیگه چه موجودی هست اخه...
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
یعنی واقعاً *&*^&^تر از این ممد مایلی وجود نداره!
**************************************************
لطفا در تاپیک اختصاصی تیمها به سایر تیمها توهین نکنید.
 
Last edited by a moderator:

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
مايلي‌کهن با لباس رُفتگري تماشاگر بازي استقلال

سرمربي سابق صباي قم امروز با لباس رفتگران شهرداري در ورزشگاه تختي انزلي بازي استقلال و ملوان را نظاره مي‌کند.
00032657.jpg


نادر فريادشيران دستيار سابق محمد مايلي‌کهن در صبا اظهار داشت: محمد مايلي‌کهن در حمايت از قشر زحمتکش و پرتلاش و شريف رفتگران شهرداري امروز با لباس رفتگري وارد ورزشگاه تختي انزلي مي‌شود و اين مسابقه را با لباس رفتگران نظاره مي‌کند.

وي ادامه داد: من به دليل آنکه زانوي پايم را عمل کرده‌ام در تهران هستم وگرنه من هم در اين حرکت حمايتي همراه مايلي‌کهن به انزلي مي‌رفتم.

به گزارش فارس، علي دايي هفته گذشته در برنامه نود گفته بود که آنها که استعداد دارند مثل ليونل مسي مي‌شود و افراد ديگر که مستعد نيستند کارگر شهرداري مي‌شوند. محمد مايلي‌کهن هم در واکنش به اين اظهارات امروز چنين حرکتي انجام مي‌دهد.
عقده ای تر و عوام فریب تر از این بشر نخواهید دید. رسانه های زرد هم خوراکشون همین عوام فریب هاست. سالها از دستشون کشیدیم اما ظاهرا تمامی ندارن...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
کل کل در تاپیک هواداری ممنوع است و با خاطیان برخورد خواهد شد.
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
دوستان دنبال هیجانن انگار تو اسیا که نه ما فوتبالمون کثیفه وپولکی بد نیست بازی دیشب سی تی با بارسارو ببینی تیم فوتبال اونا هستن نه مرده خورایه لیگ ایران واقعا تاسف داره یتیمی با این پتانسیل بازیکناش همه ول و بی غیرت الان با این باختی که استقلال داشت انگار ما بردیم وباید بازیهایه اخرمونو کاملا ببریم اگه بی غیرتا بدونن اخه کجا قانون اومده به یه بازیکنی که 4 تا استب وپاس بلد نیست 1.5 ملیارد بدن امثال نوری دهنوی صالحیو میگم
 
  • Like
Reactions: usl

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
Your message (کلوب طرفداران پرسپولیس) contains inappropriate content. Please do not discuss content of this nature on our site. This does not follow our rules. Your message may have been removed or altered.

Your account's access may be limited based on these actions. Please keep this in mind when posting or using our site.
دم خودم گرم بچه ها متهم تحت پیگیری شد:p
======================
اخیش پس بازی جمعه حکم مرگ یا زندگی این بی غیرتارو داره ببینیم دیگه چه میکنن این گوی و این میدان برن بگن حرفایی که در مورد اعتصابشون میگیم دروغه
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
شوی مایلی کهن علیه دایی؛ مثل احمدی نژاد با لباس رفتگری!

سایت گل- سرمربي سابق صباي قم امروز با لباس رفتگران شهرداري در ورزشگاه تختي انزلي بازي استقلال و ملوان را نظاره مي‌کند.

مایلی کهن در واکنش به صحبت های هفته ی گذشته ی علی دایی در برنامه نود دست به این اقدام می‌زند.
علي دايي هفته گذشته در برنامه نود گفته بود که آنها که استعداد دارند مثل ليونل مسي مي‌شود و افراد ديگر که مستعد نيستند کارگر شهرداري مي‌شوند.
به هر حال بعضی حرکات محمد مایلی کهن هم قابل توجه است. البته گفتنی است محمد مایلی کهن ارادت خاصی به رییس جمهور پیشین دارد و شاید این حرکت تداعی گر شوی احمدی نژاد باشد. وی در دیدار با کارکنان شهرداری لباس رفتگری را پوشیده بود که واکنش های زیادی در پی داشت.

http://www.goal.com/iran/news/1825/...یی-مثل-احمدی-نژاد-با-لباس-رفتگری?ICID=HP_HN_2
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
دوستان خواهشا حرف تاپیک طرفداران تیم استقلالو اینجا نزنیم وبه تمسخر نگیریم . من قلبا و رسما پرسپولیسیم ولی راضی به توهین تیم مقابلم نیستم اخه یه براوردی بکنیم ببینیم خودمون با هم چن جندیم حالا استقلال باخت وجدانا ماخوب ما بازیکن قوی ما همه چی اصلا ولی اونا کجان مابا اینهمه دادو فریاد کجاییم لااقل اونا یه دلیل قانع کننده دارن اینکه ستاره هایه تیمشونو از دست دادن وندارن ماچی به کی بنازیم به نوری و سید صالحی یا به دهنوی ... کلا فوتبال تو ایران ارزش دیدنو نداره
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دوستان خواهشا حرف تاپیک طرفداران تیم استقلالو اینجا نزنیم وبه تمسخر نگیریم . من قلبا و رسما پرسپولیسیم ولی راضی به توهین تیم مقابلم نیستم اخه یه براوردی بکنیم ببینیم خودمون با هم چن جندیم حالا استقلال باخت وجدانا ماخوب ما بازیکن قوی ما همه چی اصلا ولی اونا کجان مابا اینهمه دادو فریاد کجاییم لااقل اونا یه دلیل قانع کننده دارن اینکه ستاره هایه تیمشونو از دست دادن وندارن ماچی به کی بنازیم به نوری و سید صالحی یا به دهنوی ... کلا فوتبال تو ایران ارزش دیدنو نداره
به قول یکی از دوستانم طرفدار پرسپولیس اگه بخواد منطق داشته باشه اعصابش خرد میشه پس همیشه تعصبی برخورد کن :)
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
بیاد دوره اول لیگ برتر و اون قهرمانی بیاد موندنی و .... باز هم پای ملوانی در کارست !

یکی به این آماتور ها بگه سیتی دقیقه نود قهرمان لیگ شد تو بالاترین سطح فوتبال !
حداقل میتونیم سهمیه بگیریم ...
 

linksis

Registered User
تاریخ عضویت
25 اکتبر 2013
نوشته‌ها
1,258
لایک‌ها
1,150
بی غیرت ها ببرید و قهرمان شوید استقلال باخت ... سلام مجدد پرسپولیس به جام ۱۲ امتیاز بگیرید قهرمانید اقای دایی شما باید مدیریت کنید
 
Last edited by a moderator:

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***
عقده ای تر و عوام فریب تر از این بشر نخواهید دید. رسانه های زرد هم خوراکشون همین عوام فریب هاست. سالها از دستشون کشیدیم اما ظاهرا تمامی ندارن...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
اقا علی شما دیگه چرا؟این بدبختو عقده ایش کردن و همشم زیر سر این علی داییه بخدا نمیدونم چطوری این دایی ذهن شماها رو شستشو داده اینطوریام نیست مایلی رو دایی دیوانش کرد این اقای مایلی کهنم پیشکسوت پرسپولیسه نباید اینطوری رفتار کنید باهش ,فقط یک چیزیو فهمیدم چون مایلی داره حرف حق وراستو میگه به بعضیا که دارن میخورن بر میخوره چون مایلی باند نداره نباید اینطوری بزنیدش که
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
اتفاقا این آقا مایلی کهن خیلی برای تیم حاشیه سازه ایشون به هیچ وجه پیش کسوت نیستند !!!!!!!!!!!!!
 
بالا