• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
لطفا اگر بازیکنی قراره کمکی بره تیم رقیب درب باشگاه رو برای همیشه ببندید ...
اون سر دنیا که فوتبال رو نوشتن و دارن تدریس میکنن اگر همچین داستان های خنده داری به گوششون برسه مطمئن باشید دیگه همین یخورده احترام نداشته رو هم نداریم ...

واقعا خنده داره ...

بله ... وقتی هیچی سرجاش نیست همین میشه ... دیشب مصاحبه ولاسکو رو دیدیم و به عمق فاجعه پی بردیم باز ...
وقتی بهش گفتن جالبترین حرکت ایرانی ها چی بود گفت تشویق من !
یعنی اینکه هیچ جای دنیا شخص در ارجعیت نیست ... همه یکصدا تیم رو تشویق میکنن ... چیزی که ما امروز کم در ورزشگاه ها میشنویم چیزیه که همیشه باید یکصدا فریاد زده شه ...
پرسپولیس رو تشویق کنید تا بفهمن ما فقط به پرسپولیس وفاداریم و بس ...

دردناکه ولی واقعیت داره...
وقتی یه بازیکن با هر تعداد سال بازی در پرسپولیس میشه مدعیش...
وقتی یه مدیر همه تلاشش رو میکنه تا دیگران رو کنار بزنه با هر ترفندی...
وقتی یه ستاره پرسپولیس رو دیگی میدونه که برای اون نمیجوشه پس...
وقتی یه هوادار همه وفاداریش رو مشروط به بودن این و نبودن اون میکنه...

میرسیم به حرف همایون بهزادی : "شاهین در نتیجه دودستگی هوادارانش منحل شد" ... گروهی رفتن پشت اکرامی و گروهی پشت دهداری... حالا هم یه عده پشت دایی ان و یه عده پشت پروین و یه عده پشت کریمی... اونها هم که ماشاءالله از نامردی کم نمیذارن با حرفها و اعمالشون... بیچاره پرسپولیس... گروهی 30 سال هزینه مادی و معنوی کردن تا بین هوادارها اختلاف بندازن... اما دشمن خانگیه... تو این چند سال اونقدر که از خودی (پیشکسوت و مدیر و بازیکن و هوادار) خوردیم از دشمن قسم خورده نخوردیم... همه عقل کل... همه حق به جانب... دریغ از پرسپولیس...
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
الله‌وردی: مایلی‌کهن از سونامی بدتر است/حاجی چکاره‌ای به همه بی‌احترامی می‌کنی؟/ حالا رفاقت پروین دو طرفه شده؟

پیشکوست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ کس مثل مایلی کهن به بزرگان فوتبال ما بی احترامی نکرده است.

جواد الله‌وردی اظهار داشت: در جلسه‌ای که در باشگاه پرسپولیس داشتیم، اتفاقاتی افتاد که جلسه را ترک کردم. آقای مایلی کهن که در این جلسه کنار علی پروین نشسته بود، تا دیروز می‌گفت که اتوبان رفاقت علی پروین یک‌طرفه است و الان که پروین مدیرعامل شده اتوبان او 2 طرفه شده است. مایلی‌کهن یک روزی به علی دایی می‌گفت آقا قلدره و روزی هم به قلعه نویی گروهبان قندعلی گفت. مایلی‌کهن از سونامی بدتر است و هیچ‌کس مثل او به بزرگان فوتبال ما بی احترامی نکرده است.

وی افزود: فوتبال بی بزرگتر به چه دردی می‌خورد؟ مگر دهداری، امیر آصف و حسن حبیبی به بزرگ‌ترهای خودشان بی احترامی کرده‌اند؟ آقای مایلی‌کهن تو چکاره مملکتی که به همه بی‌احترامی می‌کنی؟من به خاطر اینکه مایلی‌کهن را قبول ندارم، در هیچ جلسه‌ای پای صحبت‌های او نمی‌نشینم. او با دایی دعوا دارد و برود در دادگاه با دایی دعوا کند. الان پرسپولیس این همه مشکل دارد و نباید یک مشکل دیگر به مشکلات پرسپولیس اضافه کنیم. ما اگر به فکر آشتی باشیم، همدیگر را ترغیب نمی‌کنیم اما مایلی‌کهن در این جلسه دایی را تخریب کرد، پس در این صورت پرسپولیس را دوست ندارد.

الله‌وردی در پایان گفت: مایلی‌کهن با علی دایی دعوا دارد و در جلسه‌ای که برای سهام باشگاه پرسپولیس تشکیل شده می‌گوید دایی باید 30درصد قراردادش را جریمه شود. به ما چه ربطی دارد؟ مگر پیشکسوتان باشگاه با دایی قرارداد بستند که حالا جریمه‌اش کنند؟ باشگاه مدیرعامل دارد و به ما ربطی ندارد. ما رفتیم بگوییم که اگر قرار است سهام باشگاه را به بخش خصوصی بدهند، به پیشکسوتان باشگاه بدهند که همین کار هم 2 هزار تا مشکل دارد نه اینکه در جلسه مایلی‌کهن به خاطر منافع خودش و به خاطر اینکه تیم را به هم بریزد، هر صحبتی که دلش بخواهد بکند و آرامش تیم را به هم بریزد.

http://www.perspolisnews.com/index....08-17&catid=53:2012-09-25-22-49-22&Itemid=846
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
پروین: بچه‌ها خودشان باشند ۱۲ امتیاز در جیب‌شان است/ درگیری با دایی صحت ندارد

پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اکنون به غیر از بازی با صبا و ۳ بازی آینده نباید به هیچ چیز دیگری فکر کنیم، اگر بچه‌ها در آرامش خودشان باشند ۱۲ امتیاز در جیب‌شان است. علی پروین در خصوص برخی از نوشته‌ها در مورد حواشی‌ و مشکلات وی با کادر فنی پرسپولیس گفت: موضوعی که صحت ندارد نباید درباره آن زیاد صحبت کرد. خواهش می‌کنم به ما حاشیه و وصله نچسبانید. الان این باشگاه نیاز به آرامش دارد ولی برخی‌ها خوششان می‌آید که یک سری مسائل مطرح کنند.

وی افزود: الان باید بچه‌های ما خودشان باشند و اگر بدون هیچ استرس و با آرامش کامل باشند 12 امتیاز 4 بازی آینده انشاء‌الله در جیبشان است و با خیال راحت می‌توانند موفق شوند.

پروین تاکید کرد: فقط به دنبال این هستیم تا اگر خدا بخواهد یک طوری با تزریق یک پول از شرمندگی این بچه‌ها دربیاییم که امیدوارم این اتفاق بیفتد اما باز هم دست همه بچه‌ها درد نکند که با معرفت و مرام در حال تمرین کردن است.

پروین در پایان خاطر نشان کرد: انشاء‌الله همان طوری که بازیکنان و کادر فنی می‌خواهند هواداران در این روزهای بی‌پولی بچه‌ها را تنها نگذارند. خیلی دوست دارم که پشت بچه‌های ما قرص باشد آن هم با وجود هواداران فقط امکان‌پذیر است. انشاء‌الله هواداران ثابت کنند که مثل همیشه عاشق تیم خود هستند و برد و باخت برای آنها مهم است اما بیشتر عاشق تیمشان هستند. این موضوع را با حضور در ورزشگاه می‌توانم ثابت کنم البته خدا را شکر تا الان هم این موضوع انجام شده چون که بچه‌ها بازی‌ها را برده‌اند یا باخته‌اند باز هم ما به نظرم بیشترین تماشاگرها را در ورزشگاه داشتیم و این نشان‌دهنده معرفت بالای هواداران ما است.


پ ن : زمان قاضی درستیه سلطان... روشن خواهد شد...

http://www.perspolisnews.com/index....05-21&catid=53:2012-09-25-22-49-22&Itemid=846
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
خداداد عزیزی: حرف کریمی را قبول ندارم، دایی نابغه بود /زدن 109 گل ملی شانسی نیست

علی کریمی در برنامه دوشنبه شب نود حرف‌هایی در خصوص علی دایی زد که در نوع خودش قابل توجه بود.
کریمی در قسمتی از حرف‌هایش به سبک بازی علی دایی اشاره کرد و او را مورد انتقاد قرار داد. کریمی گفت که تمام گل‌های دایی با ضربات سر یا از روی نقطه پنالتی زده شد و هیچ کس به یاد ندارد که او در دوران بازیگری دو نفر را دریبل زده باشد. کریمی تاکید کرد که دایی زمانی که در تیم ملی حضور داشت با برخی بازیکنان رفتار مناسبی نداشت و احترام آنها را نگه نمی‌داشت.

در این میان خداداد عزیزی بازیکن اسبق تیم ملی که اتفاقا با دایی و کریمی هم بازی بوده است، حرف‌های جالبی در مورد اظهارات کریمی می‌زند. خداداد حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:« من حرف‌های کریمی را قبول ندارم چرا که هر فوتبالیست توانایی‌های خاص خودش را دارد. شما در دنیا نمی‌توانید بازیکنی را پیدا کنید که هم شوت بزند، هم دریبل بزند، هم تکنیکی باشد، هم گلزن باشد و تمامی کارها را انجام دهد. هر بازیکنی خصوصیات خاص خودش را دارد و نمی‌توان ایراد گرفت که مثلا یک بازیکن دریبل‌زن نیست یا اینکه نمی‌تواند ضربه سر بزند.»

عزیزی در ادامه حرف‌هایش خاطرنشان می‌کند:« امکان ندارد که دایی در دوران بازیگری‌اش دریبل نزده باشد. او حتما این کار را کرده ولی خصوصیات بازی او طوری نبود که تکنیکی و دریبل‌زن باشد. دایی گلزن فوق‌العاده‌ای بود، سرعت خوبی داشت، ضربات سر را عالی می‌زند و به عنوان یک مهاجم کارش را بلد بود. او به طور حتم یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است و دریبل نزدن ملاک درستی نیست که بقیه توانایی‌های او را نادیده بگیریم.»

خداداد در پاسخ به این سوال که آیا دایی در اردوهای تیم ملی با بازیکنان بد رفتاری می‌کرد می‌گوید:« علی آدم بداخلاقی بود و پیش می‌آمد که عصبانی شود ولی من ندیدم که او با بازیکنی برخورد تند و زننده داشته باشد. من در دو بار در دوران بازیگری‌ام با دایی حرفم شد ولی در آن سال‌ها با من هم برخورد بدی نداشت.ما فقط دو بار حرفمان شد ولی رابطه خوبی با هم داشتیم.شاید من یک رقیب جدی برایش بودم ولی برخورد بدی با من نداشت.»

همبازی سابق دایی در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید:« شاید دیگران نظر دیگری داشته باشند و چیزهایی از دایی دیده باشند. به عنوان مثال در جام ملت‌های آسیا که در کشور لبنان برگزار شد برخی بازیکنان به جلال طالبی گفته بودند که وقتی به دایی پاس نمی‌دهند، او در زمین با آنها بد حرف می زند. البته من این ماجرا را فقط شنیده‌ام و نمی‌دانم تا چه اندازه درست است.»

خداداد با انتقاد از فضای به وجود آمده ادامه می‌دهد:« همه ما در دوران بازیگری خود ایرادهایی داشتیم و الان هم داریم و اینکه بخواهیم گذشته را دوباره به یاد بیاوریم و بعضی از حرف‌ها را بزنیم درست نیست.به عنوان مثال من در بازی با امریکا در جام جهانی ناراحت بودم و حتی پیراهن تیم ملی را هم درآوردن و زمین زدم ولی بلافاصله آن را برداشتم.»

عزیزی تاکید می کند:«من احترامی برای علی کریمی قائل هستم و در اکثر مواقع همیشه طرفدار او بوده‌ام ولی در این مورد که او از سبک بازی دایی انتقاد کرده است با حرف‌هایش موافق نیستم. اگر دایی بازیکنی بود که دریبل نمی‌زد پس خیلی نابغه بوده که بدون دریبل زدن آقای گل دنیا شد و 109 گل زد. زدن این همه گل شانسی نیست و باید قبول کرد که دایی نابغه است.او گل هایی به کره،کویت،عربستان و تیم های دیگر زد و در اروپا هم گل هایی به یاد ماندنی از دایی دیدیم. دایی یکی از بازیکنان استثنایی تاریخ است که از فرصت های 10 درصدی هم گل می ساخت همانطور که کریمی هم در فوتبال ایران یکی از بهترین‌هاست. او مثل آب خوردن دریبل می‌زد و در سبک خودش بازیکن نابغه‌ای بود.»

http://www.perspolisnews.com/index....5:109&catid=53:2012-09-25-22-49-22&Itemid=846
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
دایی در واکنش به اظهارات علی کریمی و مایلی‌کهن / فعلاً پاسخ اظهارات کذب آقایان را نمی‌دهم تا بعد اهدافشان را مشخص کنم

پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ فعلاً پاسخی به اظهارات کذب و تهمت‌های آقایان نمی‌دهم.

علی دایی پس از تمرین امروز پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های علی کریمی اظهار داشت: به دلیل شرایط و آرامشی که پرسپولیس باید داشته باشد به هیچ عنوان فعلاً جواب این عزیزان را نمی‌دهم.

وی افزود: فعلاً نمی‌خواهم جواب صحبت‌‌های کذب و تهمت‌های آقایان عزیز را بدهم. ان‌شاءالله وقت هست، اگر فرصت کافی باشد در آینده نزدیک جواب آقایان را خواهم داد تا مردم متوجه همه چیز بشوند و روشن شوند. باید روی چهار بازی باقی مانده مان تمرکز کنیم و به خاطر همین شرایط تیم درباره این صحبت‌ها حرفی ندارم.

دایی تاکید کرد: به نظرم مردم خودشان قضاوت می‌کنند و هر چه زمان می گذرد هواداران از خواسته‌ها و نیت و اهداف این آقایان بیشتر مطلع می‌شوند.

سرمربی پرسپولیس در پایان اظهارات کوتاه خود درگذشت همسر علی احمدی مدافع سپاهان را به این بازیکن تسلیت گفت.

http://www.perspolisnews.com/index....21-17&catid=53:2012-09-25-22-49-22&Itemid=846
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
صحبت های عبدی، عربشاهی و جاسیمان درباره پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید علی پروین توان اداره این باشگاه را دارد.

ضیا عربشاهی با بیان این که پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان این باشگاه است، اظهار کرد: روز دوشنبه جلسه‌ای با حضور پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برگزار شد که همه متفق‌القول از مدیریت علی پروین حمایت کردند. معتقدم باشگاه پرسپولیس پیشکسوتان بادانشی دارد که توان اداره باشگاه را دارند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: در جلسه پیشکسوتان تصویب شد که از وزیر ورزش و جوانان خواسته شود باشگاه پرسپولیس را به پیشکسوتان واگذار کند. به نظرم سرمایه‌های اصلی پرسپولیس، پیشکسوتان این باشگاه هستند. ما از دولت می‌خواهیم اگر قرار است باشگاه را واگذار کند حداقل 49 درصد سهام را به پیشکسوتان بدهند، البته فکر می‌کنم 51 درصد سهام هم به هواداران تعلق دارد.

عربشاهی خاطرنشان کرد: اگر قرار است موقتا باشگاه را واگذار کنند، بیایند با یک قرارداد چهار ساله، باشگاه را به پیشکسوتان واگذار کنند تا خودمان درآمدزایی و باشگاه را اداره کنیم.

وی در مورد صحبت‌های محمد مایلی‌کهن در جلسه پیشکسوتان نیز گفت: در جلسه هر نفر پنج دقیقه‌ صحبت و نظرات خود را بیان کرد. محمد مایلی‌کهن هم نظر خودش را گفت و فکر می‌کنم هر کسی حق دارد از فرصتی که دارد، استفاده کند و حرف خودش را بزند. البته من در جلسه هم گفتم که ما اینجا جمع شدیم که از یکدیگر حمایت کنیم نه این که یکدیگر را تخریب کنیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما در جلسه از اسطوره باشگاه پرسپولیس آقای پروین حمایت کردیم. من معتقدم که ما باید مشت خود را گره کنیم و همدل باشیم. اگر مشت گره کردن نداشته باشیم مطمئن باشید شکست می‌خوریم.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود در مورد مبالغ دریافتی علی دایی از پرسپولیس گفت: هر مربی برند و جایگاهی دارد. حال باشگاه با علی دایی قرارداد بسته است. پس وظیفه‌اش است طبق قرارداد عمل کند اما می‌خواهم بگویم بازیکنان پرسپولیس می‌توانستند با در نظر گرفتن هزینه‌های سنگینی که برای این تیم شده است، اعتصاب نکنند، بازیکنان مطمئنا طبق قرارداد پول خود را می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در کل معتقدم هم محمد مایلی کهن به حق صحبت کرد و هم علی دایی به واسطه قراردادش مستحق دریافت پولش است.

عربشاهی در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که آیا علی پروین توانایی مدیریت باشگاه را دارد، اظهار کرد: علی پروین دارای هوش بالایی است و فکر می‌کنم کار بلد است. او در گذشته پرسپولیس با بازیکنان بزرگ را اداره کردند. پس توان اداره باشگاه را دارند.



جاسمیان: آقایان باید 2 میلیارد می‌دادند تا در پرسپولیس کار کنند
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است افرادی که در حال حاضر در این تیم حضور دارند پرسپولیسی نیستند! او می‌گوید آن‌ها باید 2 میلیارد هم پول می‌دادند تا در این تیم بازی کنند.

حمید جاسمیان با بیان اینکه در جلسه پیشکسوتان پرسپولیس 28 نفر از بازیکنان قدیمی باشگاه حضور داشتند، اظهار کرد: در این جلسه هر فردی نظر خودش را داد و در نهایت تصمیم بر این شد که اگر وزارت ورزش قرار است باشگاه پرسپولیس را واگذار کند، به پیشکسوت باشگاه واگذار کند.

وی افزود: پیشکسوتان پرسپولیس توانایی اداره باشگاه را دارند، اما باید تکلیف بدهی این باشگاه مشخص شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازیکنان نیز گفت: این بازیکنانی که در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستند، فقط به خاطر پول بازی می‌کنند. به طور مثال آقای خلعتبری را ببینید که چند باشگاه را به خاطر پول عوض کرده است؟! این بازیکنان تعصبی روی پرسپولیس ندارند.

جاسمیان تصریح کرد: شکست خورده‌ها و عرق ریخته‌های پرسپولیس افرادی همچون پیشکسوتان هستند که چیزی الان ندارند.

وی خاطرنشان کرد: این افرادی که می‌گویند ما عاشق پرسپولیس هستند، اگر واقعا راست می‌گویند، بیایند مانند ما مجانی کار کنند. این افرادی که الان در پرسپولیس حضور دارند باید 2 میلیارد هم بدهند تا در این تیم بازی یا مربی‌گری کنند.

جاسمیان ادامه داد: نمی‌دانم چه پول‌هایی بادآورده‌ای است که به این افراد می‌دهند؟! این‌ها اگر باشگاه دیگری پول بیشتری بدهند، به آن‌ باشگاه می‌روند، آن‌ها فقط پول را دوست دارند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مربی‌گری علی دایی در پرسپولیس نیز گفت: با این بازیکنانی که در حال حاضر در پرسپولیس حضور دارند، این تیم باید قهرمان شود. من نمی‌دانم سرمربی تیم چرا نمی‌تواند تیم را کنترل کند! ایشان می‌توانست از اعتصاب بازیکنان تیم جلوگیری کند، اما این کار را نکرد. من با نظر محمد مایلی‌کهن مبنی بر کسر 30 درصد از قرارداد علی دایی موافقم. البته همه پیشکسوتانی که در جلسه حضور داشتند، با این کار موافق بودند.

وی اضافه کرد: کسی که 2 میلیارد پول می‌گیرد و سرمربی تیم می‌شود پرسپولیسی نیست افرادی چون من پرسپولیسی هستند که حاضرند رایگان برای این تیم کار کنند.

جاسمیان در پایان در مورد مدیریت علی پروین در پرسپولیس خاطرنشان کرد: علی پروین نمی‌تواند به تنهایی از عهده مدیریت باشگاه پرسپولیس برآید. در جلسه پیشکسوتان صحبت کردیم و گفتیم اگر قرار است باشگاه را به ما بدهند، یک هیات مدیره 6 نفره تعیین کنیم تا به مدیرعامل در اداره باشگاه کمک کنند.


حسین عبدی: اتفاقات عجیبی در پرسپولیس دیدم

کاپیتان و مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که پیشکسوتان این تیم می‌توانند به خوبی از نظر فنی و مدیریتی پرسپولیس را اداره کنند.

حسین عبدی درباره جلسه دیروز (دوشنبه) پیشکسوتان پرسپولیس، اظهار کرد: قبل از جلسه با کسی درباره موضوع آن حرفی نزدند و صرفا یک دعوت بود. در جلسه دیدیم که پیشکسوتان پرسپولیس و حتی آنهایی که برای پیشکسوتان حکم پیشکسوت را دارند، حاضرند و صحبت از این است که در چهار بازی باقی مانده از لیگ به تیم کمک شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس در چهار بازی باقی مانده باید تنش‌ها و استرس‌ها را با حمایت همه جانبه مردم و پیشکسوتان کنار بگذارد تا جایگاه خوبی در پایان فصل کسب کند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس همچنین گفت: موضوع دیگر جلسه این بود که تمام کسانی که درگیر مسائل پرسپولیس هستند، به وزارت ورزش و جوانان نشان دهند که آمادگی حمایت از تیم را دارند. در بین قدیمی‌های پرسپولیس کسانی هستند که تجربه بالایی در امور مدیریتی دارند و می‌توانند از نظر فنی و مدیریتی تیم را اداره کنند. آنها می‌خواستند نشان دهند که اگر قرار باشد پرسپولیس به یک شخص خاص واگذار شود، آنها واجد شرایط‌ترین افراد هستند.

عبدی در ادامه در پاسخ به این سوال که نظرش درباره اتفاقات اخیر پرسپولیس چیست؟ گفت: اتفاقات عجیبی دیدم که شاید در طول سالیان سال تنها یک بار و آن هم نه به این شدت دیده بودم. یک بار که واگذاری پرسپولیس به بنیاد مستضعفان به مشکل برخورده بود، چنین مساله‌ای رخ داد، ولی شدتش به این شکل نبود. همه دوست دارند پرسپولیس را قدرتمند ببنند.

وی افزود: شاید اعتصاب بازیکنان به کل تیم و روند کارش تاثیر منفی گذاشت و آن را از مسیر فوتبالی خارج کرد. در چهار بازی باقی مانده باید با قدرت بازی کنیم و با حمایت همه جانبه از تیم به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

عبدی ادامه داد: این قضیه شاید بدترین اتفاق برای پرسپولیس در طول چند سال اخیر بود. خیلی از بازیکنان قدیمی از پرسپولیس طلب دارند. حتی خود ما از فصلی که قهرمان حذفی شدیم، از باشگاه طلب داریم، اما هرگز قهرمانی را فدای این مساله نکردیم. شاید بازیکنان فعلی هم نگرانند که با اتمام فصل طلب آنها باقی بماند، اما هیچ وقت نباید برای رسیدن به یک هدف، هدف بزرگ‌تری را فدا کنیم.

مربی پیشین پرسپولیس در ادامه گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته‌ انضباطی باید اهرم‌های قدرتمندی داشته باشند که احکام صادر شده را اجرایی کنند. بسیاری از بازیکنان و مربیان تیم‌های مختلف از کمیته‌ انضباطی حکم گرفته‌اند که طلب خود را از باشگاه‌شان وصول کنند، اما هرگز اجرایی نمی‌شود. این حکم‌ها فقط به درد نشان دادن می‌خورد!

وی افزود: حرف‌ها هم سطحی هستند و هرگز عملیاتی نمی‌شوند. فدراسیون یک بار برای همیشه باید جدی باشد و جلوی بازی باشگاه‌های بدهکار را بگیرد تا این ماجراها تمام شوند. اگر باشگاه‌ها خصوصی هستند باید گفته شود که چقدر باید بپردازند و اگر هم دولتی هستند که به سادگی می‌شود بدهی‌شان را صفر کرد.

عبدی همچنین گفت: از سوی دیگر اداره مالیات هم حق دارد که مالیات های مورد نظر را بگیرد، اما این مالیا‌ت‌ها به قراردادهایی اختصاص یافته که هنوز کاملا پرداخت نشده‌اند. اداره مالیات به جای تحت فشار قرار دادن باشگاه، اشخاص را تحت فشار قرار می‌دهد. مالیات قرار است به درآمد باشد نه به قرارداد!

ملی‌پوش اسبق پرسپولیس همچنین گفت: مسائل در فوتبال ما چارچوب ندارد و با یک تلفن می‌شود جلوی کاری را گرفت یا آن را انجام داد. این گونه است که یک روز مانند امروز صدای این کارها در می‌آید و تیم دچار مشکل می‌شود.

وی افزود: شاید بشود به بازیکنان هم حق داد چون قدیمی‌تر از خود را می‌بینند که هنوز طلب دارند، اما آن کار ضربه شدیدی بر پیکر تیم وارد کرد.

عبدی درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس هم گفت: مساوی با فجر سپاسی برای شیرازی‌ها پیروزی بود، چون یک امتیاز آن بازی می‌تواند آنها را در لیگ نگه دارد، اما به پرسپولیس هیچ کمکی نکرد. از این به بعد هم هیچ حریفی ساده نیست و نمی‌شود گفت که حریفان پرسپولیس آسان‌تر هستند. با این وجود اگر پرسپولیس به خودش توجه کند و امتیازهای کاملش را بگیرد می‌تواند سهیمه آسیا را کسب کند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس در طول فصل با یک شیوه بازی کرده و حریفان می دانند که چطور با آن روبرو شوند. بهتر است در چهار بازی آخر کمی شیوه بازی تیم تغییر کند تا حریفان سورپرایز شوند.

http://www.perspolisnews.com/index....13-44&catid=53:2012-09-25-22-49-22&Itemid=846
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
از سوی مدیرعامل سابق و سرپرست پرسپولیس/ لیست مطالبات و پرداخت‌ها به پرسپولیسی ها در اختیار امور مالی باشگاه قرار گرفت

لیست کاملی از مطالبات و پرداختی به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس از سوی مدیرعامل سابق و سرپرست پرسپولیس در اختیار امور مالی باشگاه قرار داده شد. پس از حرف و حدیث‌های فروان در خصوص بدهی‌های باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل سابق سرخپوشان و شیرینی سرپرست حال حاضر تیم فوتبال پرسپولیس با بررسی مدارک، لیست کاملی از مطالبات بازیکنان و پرداختی به آنها در اختیار امور مالی باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و تکلیف خیلی از پیش‌داوری‌ها را مشخص کرد.

گفتنی است در این لیست گزارش کاملی از پرداختی به بازیکنان نیز بابت قرارداد و پاداش‌هایشان وجود دارد.

http://www.perspolisnews.com/index....4-02-18-16-14-28&catid=38:clubnews&Itemid=841
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
عجب شلم شوربایی شده! هر کی به فکر خودشه ...همین اقایونی که سینه چاک میدن برا پرسپولیس ( کریمی ....پروین .... مایلی .........) دلشون میخواد دایی نابود بشه حتی اگر پرسپولیسم باهاش بترکه!

مشکلات از جایی قوت گرفت که دیدن دایی قهرمان نیم فصل شده و احتمال قهرمان شدن تیم وجود داره !

نامردا میدونن الان نقش دایی چقدر میتونه مهم باشه تو این 4 تا بازی باقی مونده ...همه طرفه میکوبنش ......

از این تیم با این همه حاشیه اونم این موقع فصل هیچ انتظاری نمیشه داشت ............
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,742
لایک‌ها
16,664
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
من میگم دایی که نیازی به جمع کردن اعتبار و معروفیت توی جامعه ی ایران نداره.. نیازی هم به پول نداره ، چرا وقتی هم تواناییش رو داره و هم پولش رو نمیره مثل هاشمیان از لیگ های دسته 2-3 آلمان و یا جاهای دیگه شروع کنه و بعد به بالاترین سطح برسه؟؟

چرا با اینکه با رویانیان دعوا داشت به پرسپولیس اومد؟؟ و حالا دعوا سر این باشه که آقا 1 میلیارد و 400 گرفته... هر چند من به عنوان یک غیر پرسپولیسی نظرم اینه که این تیم راحت میتونست قهرمان بشه.. 3 امتیاز حساس رو جلوی فجر و گسترش فولاد از دست داد..

و توی این شرایط حساس نباید بحث اعتصاب و... پیش میمومد ، اونم واسه تیمی که توی شرایط خوبی قرار گرفته بود ..
 
  • Like
Reactions: usl

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
درگیری یحیی و افشین جالبه! .اینا مثلا بزرگای تیم ما بودن؟ از ارومترینها و با اخلاق ترینها؟ ................

فک کنم ما هم اسطوره نداشتیم بهتر بود ......... لااقل به جون هم نمیافتادن!
 
Last edited:

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



پرسپولیسم این روزها خوب سر زبان ها می چرخی!
سر زبان افتادنی، که خوشایند نیست!
قدیم تر ها، حرف تعصب و مردانگی مردانت گوش زمانه را کر می کرد و حالا حرف ...
چه می گذرد دور و برت؟!
دارند ابهتت را خط خطی می کنند و من هم پای خیلی از آدم ها سکوت نمی کنم!
انگار یادشان رفته اینجا زمانی؛ تصویر، صدا و ضیافت متعصب ها و عاشقی هایشان به پا بوده؟!
آقایان محض یادآوری: اینجا پرسپولیس است!
پرسپولیس خودش دشمن زیاد داره، هوادار تو دیگر دشمن جانش نشو ...



همه امسال دشمن شدن باهامون..
کمن کسایی ک پرسپولیسو بخاطره خودش بخوان نه اشخاص..
هرکی بازیکنه مورد نظرش تو تیم نباشه با حاشیه به پرسپولیس ضربه میزنه..
کسی ک بخاطره ی بازیکن ب افراد فعلیه تیم توهین میکنه هوادار نیست.. دلسوز نیست.!

 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
من میگم دایی که نیازی به جمع کردن اعتبار و معروفیت توی جامعه ی ایران نداره.. نیازی هم به پول نداره ، چرا وقتی هم تواناییش رو داره و هم پولش رو نمیره " تو سواحل قناری، در حالی که تو کروزش نشسته؛ نوشیدنی بخوره و ماهی بگیره!"
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
درگیری یحیی و افشین جالبه! .اینا مثلا اسطوره های ما هستن؟ از ارومترینها و با اخلاق ترینها؟ ................

فک کنم ما هم اسطوره نداشتیم بهتر بود ......... لااقل به جون هم نمیافتادن!

دوست من... رفقا...

میشه لطفا در باره استفاده از واژه اسطوره دقت کنید؟ میشه این صفت رو برای همه بکار نبرید؟ به خدا اسطوره معنا داره... مفهوم داره... باید خیلی بزرگی و بزرگواری بکنی تا به حاشیه این کلمه نزدیک بشی... کی و کجا افشین و یحیی اسطوره این باشگاه شدن؟ چرا؟
بجاش بگید نامدارها... بگید بزرگان... نگید اسطوره ها... اسطوره فداکاری میکنه... خودخواه نیست... زبانش برای خودی سرخ نیست... معرفت داره... نامردی بلد نیست... وقت زمین خوردن دستگیری میکنه... از خودش میگذره... افتخار میاره... احترام بلده... دست گشاده داره... تنگ نظر و حسود نیست... وفاداری حالیشه... همه اینها رو با هم داره... نه فقط یکی دوتاشون رو...

هروقت کسی رو در این قواره دیدید بهش بگید اسطوره... نه هر بزرگی که گاهی به اقتضای بزرگیش توجه نمیکنه و هرکاری ازش بربیاد انجام میده...
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
یادداشت روز:تک به تک زدن هم هنر می خواست آقای جادوگر!/ آغوش خدا چه شد؟!

سایت گل-علی کریمی این روزها مصداق اظهارات قیصر فوتبال آلمان است که گفته بود «هرگاه عضله ها کم کار شوند زبان فوتبالیست فعال می شود». جادوگر فوتبال ایران که در عمده دوران فوتبالش از رسانه ها گریزان بود حالا در دسترس ترین چهره فوتبالی است که گفته هایش تنه به تنه منطق نمی زند.
او به عنوان فوتبالیستی مطرح و با تجربه که در اروپا هم بازی کرده می گوید«من با دایی همبازی بودم. ایشان کی توانسته کسی را دریبل کند و گل بزند؟ گل‌های ایشان یا پنالتی بوده، یا تک به تک و یا اینکه سانتر کرده‌اند و با سر گل زده است»

باور اینکه چنین جملاتی را یک فوتبالیست حرفه ای بر زبان رانده سخت است. تحلیلی «قهوه خانه ای» که با هیچ متر و معیاری معقولانه نمی توان آن را سنجید.

کریمی به عنوان یکی از با تکنیک ترین فوتبالیست های ایران و حتی آسیا می تواند تنها فیلم یکی از بازی های خود را نگاه کند. مصاف ایران و ایرلند و موقعیت هایی که از دست داد. موقعیت هایی که می توانست سرنوشت یک نسل از فوتبال ما را متحول سازد و نساخت.

آنجایی که او در سد «شی گیون» متوقف شد تا نشان دهد تک به تک زدن هم هنر تک تیراندازهاست و ارتباطی به کاپرفیلد بودن ندارد.

دایی که تاریخی ترین پاس گل های فوتبال ما به خداداد و مهدوی کیا در مصاف با استرالیا و آمریکا را داده را نمی توان از منظر فنی زیر سئوال برد.او آنچه را که باید یک مهاجم هدف داشته باشد داشت.

مهاجمی که چارچوب شناس بود و بعد از رفتن او می شد دیالوگ «گوزن ها» را برایش معکوس سرود که « وقتی بودی نفهیمیدیم کی بود ، حالا که رفته ای می دانیم کی رفته».

مهاجمی که هنوز خط حمله ما حسرت آن را می خورد و نداشتنش کی روش را به حرف و حسرت وامی دارد.

علی کریمی قطعا بخشی از تاریخ فوتبال ما بوده و هست اما نمی تواند واقعیات را درباره دایی نفی کند. دایی اگر روی سانتر گل زده، ما بین سانترهای به مقصد او ساتری مانند ارسال از چپ میناوند در بازی رده بندی با کویت در جام ملت های آسیا 1996 را هم باید دید. ضربه سر شیرجه ای و چرخش گردن او را هیچگاه نمی توان از یاد برد.

کریمی می تواند در خلوت خود بنشیند و قضاوت کند که چرادر همه این سالها نتوانسته با یک کادر فنی و تیم تا آخر بماند. او روزگاری مصاحبه کرد و از اینکه بابت انتقالش به امارات ریالی به پرسپولیس و عابدینی نرسیده ابراز خشنودی نمود. با قطبی و دنیزلی و ژوزه و پروین و خاکپور هم نساخت. عباس انصاری فرد را به صدورچک سرقتی متهم کرد. تمرینات پروین در استیل آذین را با واژه «ساندویچ مغز» به تمسخر گرفت و هر بار از سنگری که از آن گریخته بود به پلی که قبلا خراب کرده پناه برد و تکلیف خود را نه با فوتبال ایران که با خودش هم مشخص نکرد.

روزی که مقابل هواداران تراکتور قرار گرفت و تا مدتها از سفر به تبریز سرباز زد را در کنار حضور این روزهایش درتبریز قرار بدهید و روز خداحافظی اش از فوتبال پس از فینال جام حذفی مقابل سپاهان را با بازگشتش قیاس کنید تا مواضع ناثابت او را دریابید.

مردی که روزی گفته بود «خدا دایی را بغل کرده و او را بوسیده» حالا دیگر آغوش خدا را هم از یاد برده و همه داشته های فنی گلزن ترین مهاجم ملی دنیا را با عباراتی توصیف می کند که جای بحث بسیار دارد.

فوتبال ما همان علی کریمی را دوست دارد که دایره لغاتش در گفت و گوها به 150 کلمه نمی رسید و هر چند کلمه یک بار «به هرحال» را چاشنی گفتارش می کرد. کسی که توپ طلای آسیا هم ترغیبش نمی کرد تا هیجان آن صورت یخی را بشکند و گره کراواتش را روی پله های «سن» محل برگزاری جشن برترین های آسیا شل می کرد و حوصله هیچ کاری را نداشت الا جادوگری با توپ در زمین. او اما این روزها دریبل هایش را پای میکروفن ها و در قاب تصاویر و مصاحبه ها آورده است و اینجا اتفاقا در دریبل زنی از پایان رافت هم بی استعدادتر است. کاش جادوگر بازهم سکوت کند. او با سکوتش شیرین تر است. سکوتی که دریبل ها و هنرنمایی هایش آن را جبران می کرد.«سایلنت» بودنت برایمان بیشتر خاطره می ساخت ، بیش از همه این مصاحبه های بی سر و ته.
 

Six

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2002
نوشته‌ها
1,701
لایک‌ها
605
محل سکونت
| P | r | i | s | o | n |
دوست من... رفقا...

میشه لطفا در باره استفاده از واژه اسطوره دقت کنید؟ میشه این صفت رو برای همه بکار نبرید؟ به خدا اسطوره معنا داره... مفهوم داره... باید خیلی بزرگی و بزرگواری بکنی تا به حاشیه این کلمه نزدیک بشی... کی و کجا افشین و یحیی اسطوره این باشگاه شدن؟ چرا؟
بجاش بگید نامدارها... بگید بزرگان... نگید اسطوره ها... اسطوره فداکاری میکنه... خودخواه نیست... زبانش برای خودی سرخ نیست... معرفت داره... نامردی بلد نیست... وقت زمین خوردن دستگیری میکنه... از خودش میگذره... افتخار میاره... احترام بلده... دست گشاده داره... تنگ نظر و حسود نیست... وفاداری حالیشه... همه اینها رو با هم داره... نه فقط یکی دوتاشون رو...

هروقت کسی رو در این قواره دیدید بهش بگید اسطوره... نه هر بزرگی که گاهی به اقتضای بزرگیش توجه نمیکنه و هرکاری ازش بربیاد انجام میده...

با این تعاریف تنها اسطوره ای که من از این باشگاه دیدم کاپیتان مهدوی کیا بود..

Sent from my WT19i using Tapatalk 2
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
من هم دقیقا مخالف استفاده کتره ای از واژه "اسطوره" هستم. خیلی وقت پیش (شاید یک سال پیش بود ...) قصد داشتم در همین باب در تاپیک تبادل نظر مطلبی بنویسم، ولی در بین کارها و گرفتاری های روزمره ام فراموش شد ...

واژه اسطوره یک معنای بسیار سنگین و افسانه ای دارد؛ n تا ویژگی باید در فرد مورد نظر وجود داشته باشد تا بشود این کلمه را به او "بار کرد"؛ شاید اصلا بهتر بود که چنین واژه ای باب نمی شد، حالا هر فوتبالیستی که دو سه سال از آویحتن کفش هایش گذشته تصور می کند باید به او هم بگویند اسطوره و با خود فکر می کند مگر او چه کم دارد از این همه اسطوره سال های اخیر فوتبال ایران؟ ... خیلی عناوین هستند که "ظرفیت" می خواهند و معلوم نیست آن ظرف انتخاب شده اساسا چنین گنجایشی داشته باشد ...

این روزها قدیمی های پرسپولیس هر یک به نوعی شمشیر از نیام بر کشیده و عریان خود را بر پیکر نیمه جان همان پرسپولیسی که نام آورشان کرد می زنند و با هر ضربه، آه جانسوز هواداران خسته دل است که در پس زمینه این نمایش تراژیک و تلخ، شنیده می شود ...
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
در اين تاپيك انشاهايي قشنگي ادم ميبينه ...

چه زيباست اسمان قرمز هنگام غروب ان گاه كه ستاره هاي سرخ بر فراز ايران زمين در بالاي ابرهاي دل چركين و سياه ناپديد شده اند ، اه اي چه زمونه اي است كه ... واه اه ...

بله حق دارید عزیز ...

من بعضی وقت ها نمی توانم با زبان ساده و معمولی مطلب مد نظرم رو بیان کنم، هر کسی سبک و روشی داره، اما قدر مسلم من دنبال به رخ کشیدن کلمات متفاوت یا انشا نویسی نیستم ...
 

CP-YOU

Registered User
تاریخ عضویت
2 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
193
سن
40
محل سکونت
tehraaaaaan
اینا هیچکدومشون پرسپولیس رو بدون خودشون نمی خوان
از اون پروین که بدون دوزار سواد شده مدیرعامل بگیر تا این دایی
کریمی و پیروانی و گلمحمدی و ... هم به همچنین
یعنی یاد بگیرن از اون دنیزلی که خودش گفت باید یه پولی به پرسپولیس برگردونم . چون حلال نیست اینجوری پول بگیرم
اونوقت مایلی کهن *** روزگار ؛ اما یکی تو رو خدا بیاد تکذیب کنه محمد نوری بابت 8 ماه قدم زدن توی زمین 800 میلیون گرفته و بعد اعتصاب کرده که آقا نون زن و بچه مو بدید ؟؟!!!
شما رو به خدا یکی اینو تکذیب کنه
دایی که قطعا بدون اجازه ش امکان نداشت اعتصابی شکل بگیره 80% قرار داد یک میلیارد و خورده ایشو گرفته و می گه ما مشکل مالی داریم ؟!
یعنی البته منم بودم وقتی با دوجین ستاره - بلاخره به اسم ستاره هستن - این مدلی بازی می کرد تیمم ؛ بدم نمی اومد یه اعتصابی راه بندازم و همه گندکاری های خودمو رو بندازم گردن حاشیه و بی پولی
دیگه از پروین و مایلی و کریمی و ... چیزی نگم بهتره

بینوا تیم من ؛ که مثل بچه آهو افتاده میون این گله ی کفتار که هرکدوم منتظرن یه قسمتشو بکنن
زنده باد پرسپولیس و پرسپولیسی
شرم باد بر این طایفه ی ***
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
مسلمان: تکليفم براي فصل آينده دست من نيست

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بعضي از آقايان مي‌گويند که ما بايد جريمه شويم اشکالي ندارد، پول بدهند ما را جريمه کنند.
00946366.jpg

محسن مسلمان ابتدا در خصوص آخرين وضعيت مصدوميتش اظهار داشت: با توجه به سه کارته بودن متأسفانه بازي با صبا را از دست دادم به همين دليل علي دايي هم به من استراحت داد تا بتوانم تا 8 فروردين که مسابقات تعطيل است، وضعيت پاي مصدومم را بهبود ببخشم.

به گزارش فارس، وي افزود: فعلاً با استراحت و با قرص‌درماني به دنبال مداواي پاي مصدومم هستم و واقعاً مشخص نيست که آيا کارم به جراحي بکشد يا خير.

مسلمان در خصوص قراردادش با باشگاه پرسپوليس نيز گفت: من تا آخر فصل فوتبالي‌ با پرسپوليس قرارداد دارم نه تا آخر سال. درباره آينده فوتبالي‌ام هم واقعاً بي‌خبرم و فقط اين را مي‌دانم بايد به ذوب‌آهن برگردم.

وي افزود: اگر مسئولين من را بخواهند بايد با ذوب‌آهني‌ها گفت‌وگو کنند اگر هم نخواهند مي‌روم و مشکل خاصي وجود ندارد چون تکليفم با توجه به قراردادي که دارم دست خودم نيست.

وي در پاسخ به سؤالي که شرايط پرسپوليس در چهار بازي آينده را چگونه مي‌بينيد، گفت: شرايط خوب است اما از پول هيچ خبري نيست فقط اميدوارم حالا که نفت و فولاد مساوي شدند استقلال هم در بازي‌هايش به تساوي رضايت دهد و بازي‌هاي رو در روي بالانشينان به نفع ما تمام شود. ما مي‌توانستيم خودمان کار را تمام کنيم اما امان از حاشيه‌ها.

مسلمان در پاسخ به سؤال ديگري که برخي پيشکسوتان پرسپوليس معتقدند که بازيکنان پرسپوليس بايد به خاطر عملکردشان و اعتصاب جريمه شوند،‌ گفت: اشکالي ندارد، آقايان پول بدهند، جريمه هم بکنند. چه اشکالي دارد، اما وقتي خبري از پول نيست چگونه ما بايد جريمه شويم؟ ما تمام تلاش خودمان را در طول فصل انجام داده‌ايم و اگر کمي بيشتر به فکر اين تيم بودند الآن اينجاي جدول نبوديم.
 
بالا