• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
ميناوند:مثه گله گرگ ها شديم كه منتظريم يكي از پا بيافتد

سايت گل-هنوز چند دقيقه از پايان نشست پيشكسوتان پرسپوليس با علي پروين نگذشته بود كه ناگهان اخباري مخابره شد دال بر تنش در اين نشست. صحبت هاي مايلي كهن عليه دايي و همچنين موضع گيري جواد الله وردي باعث شد تا مهرداد ميناوند به عنوان يكي از پيشكسوتان پرسپوليس در اين مورد اعلام موضع كند. او كه با خبرنگار سايت گل در اين مورد صحبت مي كرد عامل اصلي مشكلات امروز پرسپوليس را عدم وفاق و همدلي بين پيشكسوتان دانست. ميناوند كه خودش با دايي رابطه چندان نزديكي ندارد از پيشكسوتان تيمش خواست تا در اين برهه از سرمربي تيم حمايت كنند چون موفقيت پرسپولبيس در اين 4 بازي يعني افتخار براي همه قرمزها. گزيده صحبت ها جذاب ميناوند را در اين مورد با سايت گل بخوانيد.

دلخوري از پيشكسوتان قرمز

در ابتدا بگويم كه بنده احترام به همه پيشكسوتان پرسپوليس را وظيفه خودم مي دانم. اگر هم اينجا حرفي مي زنم تنها از سر دلسوزي براي تيم محبوبم است وگرنه نه حقوق بگير باشگاه هستم و نه گزينه سرمربي گري اين تيم. از اين رو اگر چيزي ميگويم تنها به واسطه دلسوزي است و بس. اميدوارم پيشكسوتان تيم از دست من ناراحت نشوند چرا كه به صورت شخصي با هيچ يك از اساتيد خودم مشكلي ندارم اما واقعيت اين است كه ما هستيم كه هواي تيم مان را نداريم. اگر وضعيت پرسپوليس امروز اينچنين شده به اين علت است كه قديمي ها چشم ديدن يكديگر را ندارند و تنها به دنبال اين هستند تا عليه هم موضع بگيرند.

چرا قديمي ها به تمرين پرسپوليس نرفتند؟

امروز قديمي هاي تيم كنار هم جلسه اي را تشكيل دادند و بنده به خاطرمشكلاتي نتوانستم در اين جمع حاضر شوم اما وقتي اخبار جلسه را شنيدم دلم لرزيد. امروز عوض تشكيل جلسه بايد همه پيشكسوتان به تمرين پرسپوليس مي رفتند و به دايي مي گفتند ما پشت تو و تيمت هستيم. من اين حرف را به عنوان كسي مي زنم كه دو سال است حتي يك تماس تلفني كوچك هم با دايي نداشتم پس اميدوارم كسي تصور نكند ميناوند چون دوست نزديك دايي است دارد اين حرف ها را ميزند. با اين وجود متاسفانه مي شونم كه اساتيد من در اين نشست مي گويند دايي بايد سي ميليون تومان جريمه شود! خب خروجي اين نشست و اين حرف ها براي پرسپوليس چيست؟ با اين حمايت با اين وضعيت بي پولي منتظر چه چيز هستيد؟

رويمان نمي شود سرمان را در خيابان بالا بگيريم

من خودم را پيشكسوت پرسپوليس نمي دانم هيچ وقت هم ادعايي در اين مورد نداشتم اقاياني بودند كه بيشتر از من در اين تيم بازي كردند اما به عنوان يك هوادار پرسپوليس كه از بچگي عاشقش بودم مي گويم همه از اين وضعيت و از اين همه ناكامي خسته شدند.به خدا روي مان نمي شود پس از باخت ها در خيابان سرمان را بالا بگيريم.اگر شما پيشكسوت پرسپوليس هستي اگر شما قلبت براي اين تيم مي تپد،در چنين وضعيتي بايد از تيمت حمايت كني تا اين چهار بازي هم تمام شود. اگر تيم قهرمان نشود دست كم مي تواند سهيمه اسيا را بگيرد.

ما فوتبالي ها احترام هم را نگه نمي داريم

وقتي ساير قشرهاي جامعه مي بينند كه فوتبالي ها هر روز در عرصه رسانه به يكديگر بي احترامي مي كنند آن وقت راه براي آنها هم باز مي شود. حقوق بالاي فوتبالي ها مي شود بهانه براي تخريب شان. مگر يك دكتر متخصص سالي 4 ميليادر درامد ندارد؟ پس چرا كسي عليه انها جبهه نمي گيرد؟ همانطور كه او متخصص است فوتباليست خوب هم يك تخصص دارد كه ديگران ندارند. كه اگر غير از اين بود انها هم فوتباليست حرفه اي مي شدند. اما چون ما احترام هم را حفظ نكرديم ديگران هم به خودشان اجازه مي دهند تا عليه فوتبالي ها حرف بزنند. شما يك ادم غير فوتباليست را با كت و شلوار بياور به او بگو در ورزشگاه صد هزار نفري از اين سوي چمن برود ان سو. من به شما قول ميدهم ده بار در مسير پيش رو مي خورد زمين. اما اين استعداد فوتباليست است كه در چنين فضايي مي تواند هنرش را نشان دهد. ما چنان عليه هم موضع ميگريم كه همه تصور مي كنند فوتبال بازي كردن زير اين فشار كار ساده است.

اقاي عزيز محمدي اتحاديه چه كاره است؟

سوال من از رئيس اتحاديه بازيكنان فوتبال اين است كه وظيفه اين اتحاديه در مورد حمايت از فوتباليست ها چيست؟ مگر غير از اين اين كه اتحاديه موظف است از زير مجموعه اش حمايت كند؟ پس چه زماني ما شاهد حمايت انها خواهيم بود؟ به عنوان كسي كه سابقه حضور در فوتبال ارپوا را دارد مي گويم كه انجا اتحاديه ها بيشترين حمايت را از بازيكنان مي كنند اما متاسفانه در فوتبال ما اينچنين نيست.

مثل گله گرگ ها شديم

نمي خواستم اين مثال ر ا بزنم اما باور كنيد به واقعيت نزديك است. وقتي گرگ ها در زمستان بدون غذا مي مانند دور هم حلقه ميزنند و به چشم يكديگر خيره مي شوند به مجرد اينكه يكي خسته شد و از پا افتاد بقيه به ان حمله مي كنند. الان وضعيت ما اينچنين شده است. منتظريم تا يك نفر زمين بخورد تا او را نابود كنيم.

زمان ما هم اعتصاب بود

الان مصاحبه هايي را مي بينم كه اقايان مي گويند زمان ما غيرت بود و تعصب. من در مورد دوره خودم صحبت مي كنم. آن زمان هم اعتصاب و قهر براي دريافت پول بود. امروز اگر بازيكنان پرسپوليس و دايي معترض هستند به خاطر »ا مشخص بودن وضعيت است.به خاطر خلف وعده است وگرنه چه كسي به غيرت و تععصب سيد جلال و بنگر شك دارد؟ من با بنگر در سپاهان هم بازي بودم و مي دانم او براي پولي كه مي گيرد چگونه عرق مي ريزد.پس لقب بي غيرت به اين بازيكنان ندهيد. انان از اينكه خلف وعده شنيده اند ناراحت هستند وگرنه حالا مي بيند بدون اينكه پولي در دست شان بيايد در حال تمرين هستند.
http://www.goal.com/iran/news/1825/...ظريم-يكي-از-پا-بيافتدزمان-ما-هم-?ICID=HP_BN_4
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
منتقمی: دادن تیم به دایی، هدایتی و پروین الزاماتی دارد/ پیشنهاد اداره پرسپولیس با روش پیمانی و مدیریتی

بهروز منتقمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جلسه شب گذشته هدایتی، پروین و خادم در وزارت ورزش اظهار داشت: جلسه شب گذشته بر محور دو موضوع از مسائل و مشکلات باشگاه پرسپولیس بود. موضوع اول راجع به خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس و مورد دوم نیز درباره مسائل جاری باشگاه بود.

وی افزود: در این جلسه تاکیدات بر حمایت مالی و کمک برای روند جاری باشگاه بود که خادم نیز درخصوص مشکلات صحبت‌هایی را مطرح کرد که به نظرم طرفین حرف‌های خود را در این جلسه کامل و جامع زدند.

منتقمی ادامه داد: در این جلسه هدایتی گفت مشکلات مالی را مثل گذشته برطرف می‌کند اما درمان تیم چه چیزی است و چرا همه به دنبال درمان تیم نیستیم، به همین دلیل مباحث ریزتر مطرح شد تا حدی که به نظر من رفع مشکلات مالی حال حاضر باشگاه و تیم حرف اول را می‌زد.

وی خاطرنشان کرد: دایی هم در این جلسه معتقد بود قهرمانی دور از دسترس نیست و اگر تیم شارژ مالی شود حتی می‌تواند امید به قهرمانی داشته باشد. این موضوعی بود که دیدگاه پروین هم بود اما در نهایت طرفین به صورت ریز درباره این مسائل صحبت کردند و حالا باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: پروین طرحی را در این جلسه مطرح کرد که به صورت پیمانی و مدیریتی پرسپولیس را 4 سال به یک نفر بدهند تا کلیه مسائل این تیم را پیگیری و حل کند. بالاخره این را بدانیم اگر بخواهیم چهار سال تیم را به پروین، هدایتی و یا دایی بدهیم الزاماتی نیز در این خصوص وجود دارد چون هرکس دیدگاه خودش را دارد اما الزامات قانونی مهم‌تر است.

وی افزود: همچنین درخصوص مکانیزم سازمان خصوصی‌سازی نیز درباره پرسپولیس صحبت شد که ما باید این را بدانیم به خاطر مصوبات مجلس این واگذاری باید از طریق فرابورس و مزایده انجام شود و نظر طرفین این بود که تا پایان فروردین الزامات این موضوع انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پروین و دایی اختلاف نظری در جلسه داشته‌اند گفت: خیر آنها با هم نقطه نظر داشتند و می‌گفتند تیم باید شارژ شود چون قهرمانی دور از دسترس نیست. پروین و دایی معتقد بودند بچه‌ها باید از لحاظ روحی و روانی شارژ شوند. دایی در تیم باید همیشه پاسخگو باشد و پروین در باشگاه چون این مشکل باشگاه پرسپولیس را اذیت کرده است. در کل موضوعات مالی بحث اصلی این جلسه بود.

وی افزود: دایی در این جلسه تاکید داشت که مسائل مالی تا دیر نشده باید رفع شود چون معتقد بود که امکان هر اتفاقی وجود دارد و قهرمانی دور از دسترس نیست چون بچه‌ها منسجم برای به دست آوردن نتایج خوب یک دل شدند و اگر این تیم حمایت شود چه بسا شاید به قهرمانی منجر شود.

منتقمی در پاسخ به سوال دیگری که آیا در این جلسه دایی، هدایتی و پروین برای ۴ سال گرفتن پرسپولیس اختلاف نظر داشتند یا خیر یادآور شد: اصلا اینطور نبود اما پیشنهاد در این جلسه داده شد ولی باز هم می‌گویم در خصوص این موضوع و این طرح الزامات قانونی وجود دارد مثلا هدایتی گفت که کمکش را به پرسپولیس ادامه می‌دهد مانند گذشته که این کار را انجام داده بود او گفت مثل قبل حمایت می‌کنم و الان هم این کار را انجام می‌دهم اما راه درمان کلی پرسپولیس چیست که به نظرم حرف خوبی بود و من امیدوارم در کل این جلسه به نفع باشگاه پرسپولیس باشد چون همه معتقد بودند اگر این تیم شارژ مالی شود چه بسا قهرمان شود و این موضوع دور از دسترس نیست.

منتقمی در پایان در پاسخ به سوال دیگری که آیا طرفین با یکدیگر در انتهای جلسه دلخوری هم داشتند یا خیر گفت: تا آنجا که من بودم خیر و مشکلی نبود این جلسه در راستای کمک به پرسپولیس بود که سرمربی تیم، مدیر تیم همه نظرات خود را در مورد پرسپولیس مطرح کردند تا وزارت ورزش نیز در جریان همه‌چیز قرار بگیرد. ما امیدواریم که این جلسه به نفع تیم باشد.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
رویانیان: سهام پرسپولیس را باید به شرکت پیشکسوتان بدهند / از خادم می خواهم طرح های اقتصادی ام را به سرانجام برساند

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس معتقد است که سهام این باشگاه باید به پیشکسوتان تعلق بگیرد.

محمد رویانیان در مورد لغو جلسه امروز هیئت مدیره پرسپولیس و عدم حضورش در این جلسه گفت: به من برای حضور در جلسه هیئت مدیره چیزی نگفتند اما 3 پروژه‌ای که قبلا اعلام کردم و می‌تواند مشکلات مالی پرسپولیس را حل کند در مرحله قرارداد امضا کردن است.

وی ادامه داد: از آقای خادم که ورزشکاری بنام بوده‌اند تقاضا دارم طرح‌هایی که چند ماه پیش به مرحله اجرا شدن رسیده را از من تحویل بگیرند.

رویانیان در خصوص جلسه امروز پیشکسوتان این باشگاه و درخواست آنها برای خرید سهام پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من هم باید سهام پرسپولیس به پیشکسوتان برسد. بیش از یک سال پیش شرکتی را به نام «شرکت تجاری کهن پرسپولیس» افتتاح کردیم تا سهام باشگاه را خریداری کند. این شرکت 110 عضو دارد که 60 عضو پیشکسوت آن سهام این شرکت هستند. این شرکت در کنار یک مجموعه اقتصادی می‌تواند سهام باشگاه را بخرد.

وی تصریح کرد: از برگزاری جلسه شب گذشته در وزارت ورزش خوشحال شدم و امیدوارم این تلاش‌ها منجر به نتیجه و باشگاه پرسپولیس خصوصی شود.

رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در صورت خصوصی شدن پرسپولیس اقدام به خرید سهام این باشگاه کند، تاکید کرد: من فعلا چنین کاری نمی‌کنم اما طرح‌ها و پیشنهاداتی برای خصوصی کردن پرسپولیس دارم که می‌توانم به وزرات ورزش ارائه دهم.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس در واکنش به صحبت پروین مبنی بر اینکه دیگر به بدهی‌های گذشته پرسپولیس کاری ندارد گفت: با صحبت پروین کاملا موافق هستم. او اگر در حال حاضر بخواهد به بدهی‌های گذشته فکر کند از مسیرش منحرف می‌شود. پروین در حال حاضر باید به فکر پرداخت پول بازیکنان،‌ خرج‌ها و سفرهای پیش‌رو و... باشد.
http://www.perspolisnews.com/index....06-02&catid=53:2012-09-25-22-49-22&Itemid=846
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
این یعنی یه خبرای تو سالای اینده فکر کنم در پیشه:cool:
وگرنه این 3 سال ببند نبودنo_O
رویانیان فکر خوبی داشت .....تیمو سه سال بده دست یه مربی ،که با خیال راحت و با پشتوانه بتونه کار کنه ............ اول فصل هیچکی از تیم توقعی نداشت ...............
 

linksis

Registered User
تاریخ عضویت
25 اکتبر 2013
نوشته‌ها
1,258
لایک‌ها
1,150
شنیدم میخوان تیم رو بدن پیشکسوتان ای خدا چرا اقای پروین بیاد سهام دار بشه برای چی فکر این که مایلی کهن بشه سهام دار رو بکنید وای وای همه میشن مالک این پرسپولیس بدبخت.....ول کنید دیگه اخه


پرسپولیس به دنبال هادی عقیلی
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
شرط 100 ميلياردي رويانيان براي اينكه پروين مديرعامل نشود

سايت گل- محمد رویانیان خطاب به مسئولان وزارت ورزش و جوانان با مطرح کردن پروژه درآمدزایی 200 میلیارد تومانی برای باشگاه پرسپولیس، مدعی شد حاضر است تا پایان امسال (1392) مبلغ 6 میلیارد تومان و تا پایان سال آینده (1393) مبلغ 94 میلیارد تومان دیگر به این باشگاه تزریق کند.

وی با تاکید بر این نکته که حاضر است در مورد تامین مبلغ یاد شده متعهد شود، در ازای این میزان درآمدزایی خواستار این شد که یا بهروز منتقمی مدیرعامل باشگاه شود یا پرسپولیس به طور کامل در اختیار علی دایی قرار بگیرد. گويا سردار براي دور زدن پروين چنين پيشنهاد اغوا كننده اي را داده است. حالا بايد ديد او اين خبر را تكذيب مي كند يا نه. راستي منتظر واكنش پروين هم باشيد.

http://www.goal.com/iran/news/1825/...ن-براي-اينكه-پروين-مديرعامل-نشود?ICID=HP_BN_1
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
شنیدم میخوان تیم رو بدن پیشکسوتان ای خدا چرا اقای پروین بیاد سهام دار بشه برای چی فکر این که مایلی کهن بشه سهام دار رو بکنید وای وای همه میشن مالک این پرسپولیس بدبخت.....ول کنید دیگه اخه


پرسپولیس به دنبال هادی عقیلی
بهتر از اینه که یه بچه پولدار استقلالی بیاد بخره که
 
Last edited by a moderator:

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
شرط 100 ميلياردي رويانيان براي اينكه پروين مديرعامل نشود

سايت گل- محمد رویانیان خطاب به مسئولان وزارت ورزش و جوانان با مطرح کردن پروژه درآمدزایی 200 میلیارد تومانی برای باشگاه پرسپولیس، مدعی شد حاضر است تا پایان امسال (1392) مبلغ 6 میلیارد تومان و تا پایان سال آینده (1393) مبلغ 94 میلیارد تومان دیگر به این باشگاه تزریق کند.

وی با تاکید بر این نکته که حاضر است در مورد تامین مبلغ یاد شده متعهد شود، در ازای این میزان درآمدزایی خواستار این شد که یا بهروز منتقمی مدیرعامل باشگاه شود یا پرسپولیس به طور کامل در اختیار علی دایی قرار بگیرد. گويا سردار براي دور زدن پروين چنين پيشنهاد اغوا كننده اي را داده است. حالا بايد ديد او اين خبر را تكذيب مي كند يا نه. راستي منتظر واكنش پروين هم باشيد.

http://www.goal.com/iran/news/1825/...ن-براي-اينكه-پروين-مديرعامل-نشود?ICID=HP_BN_1
بلکه باز هم سردار نجاتمون بده

سردار یه مدت نبودی یه بلاهایی سرمون اووردند

Sent from my qual core 1100 Using Tapatalk Super Full HD
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
اگه بی غیرتهای درون تیم که پول تمام وجودشونو گرفته این 4هفته رو خوب بازی کنن قهرمانی دور از دسترس نیست واقعا تو بالایه جدول یسری اتفاقات میشه که بیفته ما قهرمان شیم اخه همه تیمهای بالا غیر از ما باهم بازی دارن
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
گند بزنن تو این بازیکن ها که اعتصاب بی پولی کردن ولی اکثرا بالای 50 درصد گرفتن مایلی کهن تقریبا همه چی رو لو داد نوری 850 میلیون گرفته باز دهنش بازه حداقل غیرت ندارید پرو بازی در نیارن
 

javadyazdani

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2012
نوشته‌ها
5,465
لایک‌ها
10,633
گند بزنن تو این بازیکن ها که اعتصاب بی پولی کردن ولی اکثرا بالای 50 درصد گرفتن مایلی کهن تقریبا همه چی رو لو داد نوری 850 میلیون گرفته باز دهنش بازه حداقل غیرت ندارید پرو بازی در نیارن
نوری که خودش هم تو مصاحبه اش گفت که 800 تومن گرفته

مبلغ دریافتی علی دایی جالب بود ..!
 

Adin

Registered User
تاریخ عضویت
16 جولای 2011
نوشته‌ها
1,281
لایک‌ها
769
محل سکونت
کلبه درویشی
این علی دائی عجب ادمیه ... همه ازش مینالن ...

دوست عزیز لطفا ار الفاظی که در مورد سرمربی تیم به کار میبرید دقت کنید.
 
Last edited by a moderator:

starone after banned

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
457
لایک‌ها
444
محل سکونت
TEHRAN
اقا این فصلو که بیخیال قهرمان نمیشیم سهمیه هم نمیگیریم
خدا به داد فصل بعد برسه . نریم دسته 1 خوبه
فصل بعد که این بازیکنا همه میرن بازیکن جدید هم نمیاد چون میدونه که تیم کلا تو حاشیه هستش و بیاد پرسپولیس افت میکنه از اونطرف پول هم نداریم
خدا به دادمون برسه
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
مایلی کهن چیزی رو گفت که رویانیان قبلا گفته بود. این حرفها و افاضاتی هم که میشنوید از حب پرسپولیس نیست، از بغض علی داییه... حالا طرف هرکس میخواد باشه...

کثیف تر از این نداریم که سنگ پرسپولیس رو به سینه بزنی ولی هدفت سیاه و ضایع کردن یکی دیگه باشه... کثیف تر از این نداریم...
 

Sawyer2010

Registered User
تاریخ عضویت
18 آپریل 2010
نوشته‌ها
915
لایک‌ها
1,477
حالم از این مایلی کهن بهم میخوره، کسی که برای عوام فریبی و ریا موهاش رو از ته میزنه واقعا آدم نباید رو حرفاش حتی فکر هم بکنه، اسم اینها رو باید گذاشت پولکسوت نه پیشکسوت
اینها اگه به فکر پرسپولیس بودن توی این زمان حساس نقشه برای قرار دادن بازیکنان مقابل سرمربی نمی کشیدند، اسطوره تیم مهدوی کیا و باقری و ... هستند که توی بدترین شرایط برای تیم حاشیه درست نکردند
در مورد کریمی هم هیچی نگم بهتره، دوباره اینجا میریزه بهم ولی خوبیه این بحث ها و حاشیه ها اینه که آدم بعضی از این مثلا پرسپولیسی ها رو بهتر میشناسه
تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد
میناوند حرف جالبی زده
وقتي گرگ ها در زمستان بدون غذا مي مانند دور هم حلقه ميزنند و به چشم يكديگر خيره مي شوند به مجرد اينكه يكي خسته شد و از پا افتاد بقيه به ان حمله مي كنند. الان وضعيت ما اينچنين شده است. منتظريم تا يك نفر زمين بخورد تا او را نابود كنيم.
 
Last edited:

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
عجمان پيگير قسط سوم خلعتبري شد

باشگاه عجمان به پرسپوليسي‌ها اعلام کرده در صورتي که 250 هزار دلار قصد سوم خلعتبري پرداخت نشود پيگيري‌هاي قانوني خود را شروع خواهند کرد.
00945716.jpg

محمدرضا خلعتبري مهاجم ملي‌پوش تيم فوتبال پرسپوليس با توجه به نام‌گذاري خليج فارس به نام جعلي خليج ع ر ب ي با مساعدت حسين هدايتي علي‌رغم عقد قرارداد با باشگاه عجمان به صورت توافقي قرارداد خود را با اين باشگاه لغو و به پرسپوليس پيوست.

به گزارش فارس، از همين رو مقرر شد در سه قسط پرسپوليسي‌ها پولي را به عجماني‌ها پرداخت کنند. دو قصد اول اين پول با مساعدت هدايتي به عجماني‌ها پرداخت شده اما حدود 250 هزار دلار يعني قسط سوم خلعتبري مانده که پرسپوليسي‌ها بايد به عجماني‌ها پرداخت کنند و حتي مهلت لازم بابت اين پول تمام شده است.

از همين رو باشگاه عجمان اعلام کرده که پرسپوليسي‌ها سريع‌تر بايد تکليف قصد سوم خلعتبري را روشن کنند چون در غير اين‌صورت پيگيري‌هاي قانوني خود را انجام خواهند داد. مشخص نيست با پيگيري قانوني عجماني‌ها چه بلايي سر پرسپوليس خواهد آمد.
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
عجمان پيگير قسط سوم خلعتبري شد

باشگاه عجمان به پرسپوليسي‌ها اعلام کرده در صورتي که 250 هزار دلار قصد سوم خلعتبري پرداخت نشود پيگيري‌هاي قانوني خود را شروع خواهند کرد.
00945716.jpg

محمدرضا خلعتبري مهاجم ملي‌پوش تيم فوتبال پرسپوليس با توجه به نام‌گذاري خليج فارس به نام جعلي خليج ع ر ب ي با مساعدت حسين هدايتي علي‌رغم عقد قرارداد با باشگاه عجمان به صورت توافقي قرارداد خود را با اين باشگاه لغو و به پرسپوليس پيوست.

به گزارش فارس، از همين رو مقرر شد در سه قسط پرسپوليسي‌ها پولي را به عجماني‌ها پرداخت کنند. دو قصد اول اين پول با مساعدت هدايتي به عجماني‌ها پرداخت شده اما حدود 250 هزار دلار يعني قسط سوم خلعتبري مانده که پرسپوليسي‌ها بايد به عجماني‌ها پرداخت کنند و حتي مهلت لازم بابت اين پول تمام شده است.

از همين رو باشگاه عجمان اعلام کرده که پرسپوليسي‌ها سريع‌تر بايد تکليف قصد سوم خلعتبري را روشن کنند چون در غير اين‌صورت پيگيري‌هاي قانوني خود را انجام خواهند داد. مشخص نيست با پيگيري قانوني عجماني‌ها چه بلايي سر پرسپوليس خواهد آمد.

خدا بخیر کنه. یعنی میشه 4 ماه آرامش داشته باشم بخاطر حواشی جور واجور تیم؟؟
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
دريافتي پروين از پرسپوليس چقدر بوده است؟

سايت گل – صحبت سر پرداختي باشگاه پرسپوليس به علي دايي و بازيكنان اين تيم دو سه هفته اي است به مهمترين تيترهاي روزنامه هاي ورزشي و سايت هاي فوتبالي راه يافته اما حالا اين سوال پيش مي ايد كه دريافتي شخص علي پروين از اين باشگاه چقدر بوده است؟

گفته مي شود علي پرون طي دو سال گذشته 300 ميليون تومان از باشگاه پرسپوليس پول گرفته كه نيمي از آن مربوط به پاس شدن يكي از چك هايش بوده و دارنده چك حتي حكم توقيف اموال را هم داشته اما باشگاه پرسپوليس در اواخر سال چك 150 ميليوني او را پاس مي كند.

همچنين گفته مي شود پروين دوران مديريت فني اش يك دستگاه خودروي مرسدس بنز E 230 از باشگاه پرسپوليس گرفته و اين خودروي گرانقيمت را هم مي توان جزو دريافتي هايش از اين باشگاه به حساب آورد.

پ ن : کم بود لابد...

http://www.goal.com/iran/news/1825/...-پروين-از-پرسپوليس-چقدر-بوده-است?ICID=HP_BN_4
 
بالا