• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
ستاره ای که با استخاره از دست رفت/کریم تاثیرگذارترین بازیکن لیگ و حذفی

پرسپولیس یک از اینده دارترین مهاجمان جوان ایران را دو دستی تقدیم تراکتورسازی کرد و خودش سراغ سید مهدی سید صالحی سی و اندی ساله رفت.

این بزرگترین خطای دایی بود... البته از بابت منافع تیم...
 
  • Like
Reactions: usl

linksis

Registered User
تاریخ عضویت
25 اکتبر 2013
نوشته‌ها
1,258
لایک‌ها
1,150
استقلال ببازه برمگیردیم به کورس......
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
هدايتي با وزارت ورزش به توافق نرسيد

حسين هدايتي براي پيوستن به هيئت مديره پرسپوليس با وزارتي‌ها به توافق نرسيد.
00944572.jpg

در حالي که پرسپوليسي‌ها منتظر حضور هدايتي در هيئت مديره اين باشگاه براي حل مشکلات مالي بودند و علي دايي نيز به دنبال اين خواسته بود اما در نهايت پس از برخي از درخواست‌هاي عجيب وزارت ورزش، حسين هدايتي امشب با مسئولان اين وزارتخانه به توافق نرسيد.

به گزارش فارس، گفته مي‌شود برخي از خواسته‌هاي مسئولان وزارت ورزش طوري بود که مالک سابق باشگاه‌هاي استيل آذين و ملوان نتوانسته آنها را قبول کند و به همين دليل باز هم وضعيت پرسپوليس در پرده‌اي از ابهام قرار گرفت.

اين در شرايطي است که علي دايي و بازيکنان پرسپوليس امروز بسيار اميدوار بودند تا با پيوستن هدايتي به پرسپوليس مشکلات اين باشگاه تا حدودي حل شود.


هدايتي: براي پرسپوليس دعا مي‌کنم!

رئيس اسبق هيات‌مديره پرسپوليس گفت: براي پرسپوليس دعا مي‌کنم!
00940755.jpg

به نقل از فارس، حسين هدايتي بعد از جلسه‌اي که در وزارت ورزش درباره پرسپوليس برگزار شده بود با خبرنگاران گفت‌وگو نکرد و از مقابل آن‌ها به سرعت دويد اما در اين بين در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران که از وي پرسيده بود علي دايي در اين جلسه ناراحت بوده، گفت: نه او ناراحت نبود.

هدايتي در خصوص اين که براي پرسپوليس چه کاري مي‌کند، افزود: براي اين تيم فقط دعا مي‌کنم!
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
شکست‌ پرسپوليس ‌برابرپيکان در بازي تدارکاتي


تيم فوتبال پرسپوليس در ديداري تدارکاتي مقابل پيکان شکست خورد.


00941557.jpg


تيم‌هاي پيکان و پرسپوليس امروز در ديداري تدارکاتي به مصاف هم رفتند که پيکاني‌ها اين بازي را با حساب سه بر دو به سود خود پايان دادند.

به گزارش فارس، براي پيکان در اين بازي دقيقه 8 ايمان رزاقي‌راد، دقيقه 37 کيوان وحداني و علي اميري دقيقه 70 گلزني کردند و گل‌هاي پرسپوليس را دقيقه 26 و 83 محمد عباس‌زاده به ثمر رساند.

اين بازي با حاشيه‌هايي همراه بود که در زير مي‌خوانيد:

* فرهاد کاظمي هر 11 بازيکن خود را در نيمه دوم تعويض کرد که در اين ميان بازيکنان نامداري همچون اميرآبادي و حلافي وارد ميدان شدند.

*علي دايي نيز 7 بازيکن پرسپوليس را تعويض کرد.

* با توجه به اينکه قاسم دهنوي در نيمه نخست اخراج شده بود با توافق طرفين پرسپوليس نيمه دوم را هم 11 نفره آغاز کرد.

* در نيمه دوم نيز محسن بنگر در دقيقه 75 از زمين بازي اخراج شد، اما اين بار بازيکن ديگري به نام سيد جلال حسيني جاي او وارد ميدان شد! بنگر که کارت زرد دريافت کرده بود، پس از اعتراض کارت قرمز دريافت کرد.

*بازيکنان پرسپوليس پس از تعويض پشت دروازه تنيس فوتبال بازي کردند.

*مجتبي زارعي از سوي هوادارن پيکان لقب فراري و کارلوس توز را گرفت.

بازيکنان پرسپوليس با خودروهاي شخصي خود به ورزشگاه پيکان شهر آمده بودند و سرپرست اين تيم هم غايب بود.

*300 نفر براي تماشاي اين بازي در ورزشگاه حضور داشتند و جايگاه تماشاگران دو تيم از هم جدا بود.

*دقيقه 84 نيز مجيد ترکاشوند از پيکان اخراج شد و باز هم شخص ديگري جاي وي وارد ميدان شد.

*10 دقيقه از اين بازي زير نور برگزار شد و علي دايي نيز دقيقه 85 و پيش از پايان بازي، ورزشگاه را ترک کرد.

* در پايان نيز فرهاد کاظمي با صادقيقان و مسلمان خوش و بش کرد.

پ . ن بازی تدارکاتی هم بازیهای تدارکاتی قدیم!
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
چهار بازي آسان پرسپوليس خسته!





پرسپوليس خسته، هنوز از پا ننشسته
پشت دشمن هايش رو، يکي يکي شکسته
پروين پا طلايي يه عمره که دويده
اکنون با پاي خسته، به هيچ جا نرسيده
و...

متاسفانه پرسپوليس در مقطع بسيار بدي دچار مشکلات مديريتي شد. تا هم از صدر جدول دور شود هم اينکه جام حذفي را به راحتي آب خوردن از دست بدهد. هر چند دليل ناکامي سرخپوشان فقط استعفاي محمد رويانيان نبود اما شاگردان دايي در ديدار جام حذفي هم دچار نهايت بدشانسي شدند و طبق قرعه و برنامه از ميزباني محروم شدند تا در اهواز و مقابل فولاد خوزستان بازنده باشند و همين باخت نيز انگيزه مردان دايي را تا حدود زيادي از بين برد تا در مسابقات ليگ نيز نتايج بد و ضعيفي بگيرند. با اين حال همانطور که دايي مي گويد سرخپوشان مي توانند ليگ را با خاطراتي خوش به پايان برسانند مخصوصا که چهار ديدار باقيمانده آنها تقريبا ديدارهاي آساني به نظر مي رسد و مردان دايي از اين بابت مشکل خاصي ندارند.

تعطيلات به ضرر بالانشينان
با برگزاري مسابقات هفته 27 ليگ برتر ديگر بازيکنان و مربيان مجبورند به هاليدي بروند و در شرايط فعلي فوتبال اين وقفه بيش از هر زمان ديگري به ضرر بالانشينان جدول تمام مي شود. مخصوصا استقلال و قلعه نوعي که هميشه از تعطيلات به شدت متضرر مي شوند. اما دايي و مردانش چنين وضعيتي ندارند و فرصت خوبي نصيب آنها شده است تا ناکامي در جام حذفي و برخي مشکلات فني تيم شان را برطرف کنند. جالب اينکه پرسپوليس براي انجام ديدار هفته 27 خود نيز بيشتر از حريفان فرصت دارد و طبق برنامه سرخپوشان آخرين ديدار هفته 27 را روز جمعه دوم اسفند ماه مقابل صباي قم برگزار مي کنند تا منتظر از راه رسيدن نوروز 93 باشند. بالاي جدولي ها در اين مدت مجبورند براي برگزاري ديدارهاي آسيايي خود به تدارکات سفر، تشکيل اردو و ... فکر کنند و مردان دايي مي توانند در اين مدت به بازسازي قواي جسماني و تيمي خود بپردازند و با اينکه کمي خسته به نظر مي رسند در کنار مردي چون علي پروين انگيزه و روحيه خود را بازيابند.

سهميه آسيايي
هدف اصلي مردان دايي از باقيمانده مسابقات ليگ بايد کسب سهميه آسيا باشد. طبق برنامه و روي کاغذ پرسپوليس بازي هاي بسيار راحتي دارد و حتي قرمزها مي توانند به کسب برد در چهار ديدار آتي خود اميدوار باشند.

همين هفته 27 نفت تهران و فولادخوزستان تيم هاي دوم و سوم جدول به مصاف هم مي روند. استقلال هم در هفته 28 بايد به مصاف ديگر تيم بالاي جدولي يعني نفت تهران برود. فولادخوزستان و نفت تهران نيز در هفته سي ام به جان هم مي افتند و از مصاف تيم هاي بالاي جدولي فقط پرسپوليس است که منتفع خواهد شد. پرسپوليس هم طبق برنامه چهار ديدار خود را به شرح زير برگزار مي کند:

پرسپوليس – صباي قم
داماش – پرسپوليس
پرسپوليس
– راه آهن
استقلال خوزستان – پرسپوليس

با اينکه هواداران سرخ دوست داشتند تيم محبوبشان در مسابقات آسيايي نيزحاضر باشد اما از همين عدم حضور نيز مي توان به شکل بايسته اي استفاده کرد. استقلال مدعي اصلي قهرماني با توجه به شرايط بدني بازيکنانش قطعا نمي تواند با تمام وجود چهار ديدار باقيمانده خود را در ليگ برگزار کند مخصوصا که آبي پوشان در هفته 29 نيز به مصاف فولادخوزستان در اهواز مي روند. ديدار هفته پاياني اين تيم مقابل تراکتورسازان نيز در تهران بازي آساني نخواهد بود. پس دايي و مردانش بايد از شانس بالاي خود براي کسب سهميه نهايت استفاده را ببرند.

پ . ن فولاد 1 - نفت 1 ...برگزار شد

پ . ن اتفاقا هیچکدومش آسون نیست.. اینقد آسون آسون کردیم که نتونستیم از پسِ گسترش فولاد و فجر بر بیاییم..
 
Last edited:

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
دو تا بازیه خانگی رو که باید صد درصد ببریم، وگرنه...
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
15 ميليارد تومان از بدهي پرسپوليس كسر مي شود/ امضاي وزير براي كاهش ماليات 18 ميلياردي

سايت گل – يكي از موارد مبهم و عجيب در مورد ميزان بدهي هاي باشگاه پرسپوليس بدهي سنگيني است كه اين باشگاه بايد به اداره ماليات پرداخت كند.

چندي پيش وزارت ورزش و جوانان از سازمان ليگ خواست تا بدهي باشگاه پرسپوليس را به اين وزارتخانه اعلام كنند.سازمان ليگ هم از باشگاه پرسپوليس صورت بدهي ها را خواست و گفته مي شود در جواب باشگاه پرسپوليس رقم بدهي ها چيزي حدود 6 ميليارد تومان(57 ميليارد تومان) اعلام شده است.

در اين ميان نكته جالب اينجاست كه از اين 57 ميليارد 18 ميليارد تومان مربوط به ماليات بر ارزش افزوده است كه رقم قابل توجهي به حساب مي آيد.اما عجيب تر آنجاست كه اصل بدهي پرسپوليس به ماليات 3 ميليارد بوده و 15 ميليارد باقي آن جريمه هايي است كه بابت دير پرداخت كردن همان رقم اوليه روي آن آمده است كه گفته مي شود اين مساله با يك امضاي وزير قابل حل است و پرسپوليس مي تواند به كسر 15 ميليارد تومان از كل بدهي ها با يك امضاي وزير اميدوار باشد.

ظاهرا يكي از دلايلي كه رويانيان قصد داشت در ديدار با وزير ورزش به آن بپردازد همين مساله ماليات بود كه البته اين اتفاق براي او رخ نداد.

رويانيان معتقد بود وقتي پرسپوليس درآمدي ندارد نبايد ماليات بدهد و اينكه هر پرداختي اين باشگاه مشمول ماليات مي شود درست نيست.با اين حال اين قانوني است كه وجود دارد و گريزي از آن نيست.به همين خاطر بود كه رويانيان قصد داشت با حضورش در فوتبال اين قانون ها را تغيير دهد اما فرصت اين كار را پيدا نكرد.
http://www.goal.com/iran/news/1825/...پوليس-كسر-مي-شود-امضاي-وزير-براي?ICID=HP_HN_2
 
  • Like
Reactions: usl

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
گزارش تمرين پرسپوليس

در جريان تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس مدافع سرخپوشان به کلينيک ورزشگاه درفشي‌فر رفت.
00946561.jpg

تمرين امروز (دوشنبه) پرسپوليس از ساعت 12 به مدت 45 دقيقه در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شد.

به گزارش تسنيم، در تمرين امروز بازيکنان پس از گرم کردن در 2 گروه به سپک‌تاکرا پرداختند که در اين ميان آمادگي محمد عباس‌زاده و ضربات آکروباتيک او باعث شد تا ديگران تشويقش کنند.

*مارکو تنها غايب تمرين امروز بود، ضمن اينکه امير عابدزاده هم به دليل خراب شدن اتومبيلش با تاخير در محل تمرين حضور پيدا کرد. سعيد شيريني هم اواخر تمرين در ورزشگاه رسيد.

*سيدجلال حسيني مدافع پرسپوليس همراه ساير بازيکنان تمرين نکرد و در پايان دقايقي به کلينيک ورزشگاه درفشي‌فر رفت.

* تمرين امروز پرسپوليس زير بارش باران برگزار شد.

* يک دروازه‌بان نوجوان در کنار ساير دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس تمرين کرد.

* اميد عاليشاه، محسن مسلمان و مهرداد کفشگري از ابتدا به صورت اختصاصي تمرين کردند.

* حدود 10 هوادار پشت درِ ورزشگاه حضور داشتند.
+
+
+
+
+
برگزاري جلسه پروين با پيشکسوتان پرسپوليس

علي پروين صبح امروز به مدت 2 ساعت در جلسه‌اي با پيشکسوتان پرسپوليس شرکت کرد.
00946503.jpg

پس از جلسه شب گذشته در وزارت ورزش و عدم توافق براي حل مشکلات قرمزپوشان، علي پروين صبح امروز به مدت 2 ساعت با 40 پيشکسوت پرسپوليس جلسه‌اي را برگزار کرد و در خصوص اتفاقات اخير از جمله اينکه از وزارت ورزش درخواست شود تا تيم پرسپوليس در اختيار پيشکسوتان قرار داده شود، گفت‌وگو کرد. نکته جالب اينکه در اين جلسه محمد مايلي‌کهن نيز حضور داشت.

به گزارش فارس، همچنين صورتجلسه‌اي در اين نشست به امضاي پيشکسوتان آماده شده که قرار است به زودي نظر پيشکسوتان در اختيار وزارت ورزش قرار داده شود. پروين به شدت به دنبال اين است که پرسپوليس چهار سال در اختيار پيشکسوتان قرار داده شود.

در حاشيه اين جلسه جمشيدي عضو هيأت مديره باشگاه پرسپوليس نيز ديداري کوتاه با علي پروين داشت.
 

koonkooa

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,274
لایک‌ها
2,542
پيشكسوت پيشكسوت !
مگه ارث باباتون هست كه پرسپوليس رو بدن دست پيشكسوتها ! اخه كودم يكي از شماها تحصيلات يا تجربه مديريتي يا وضعيت و گردش مالي و بيزنسمن هستيد كه ادعاي وراثت ميكنيد !

خوب فردا روز هم هركس اومد تو پرسپوليس و لگد زير توپ كشيد بياد بگه پرسپوليس مال من هست !

اومديد يه زماني بازي كرديد پولتون رو گرفتيد نگرفتيد بريد دنبال زندگيتون
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
اه فقط تیمو به گند میکشن اینا!
بفکر باشید
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
پيشكسوت پيشكسوت !
مگه ارث باباتون هست كه پرسپوليس رو بدن دست پيشكسوتها ! اخه كودم يكي از شماها تحصيلات يا تجربه مديريتي يا وضعيت و گردش مالي و بيزنسمن هستيد كه ادعاي وراثت ميكنيد !

خوب فردا روز هم هركس اومد تو پرسپوليس و لگد زير توپ كشيد بياد بگه پرسپوليس مال من هست !

اومديد يه زماني بازي كرديد پولتون رو گرفتيد نگرفتيد بريد دنبال زندگيتون
بعیده این کار ........قیمت پرسپولیس کم نیست اولا ...... پشتوانه مالی قوی میخواد دوما ........... خدا این وسط فقط به داد پرسپولیس برسه که مظلومه!
 
  • Like
Reactions: usl

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
صورت‌جلسه 40 پيشکسوت پرسپوليس براي وزارت ورزش

سهام‌ متعلق‌ به‌هواداران و پيشکسوتان‌ است

40 پيشکسوت باشگاه پرسپوليس نامه خود را براي وزارت ورزش و جوانان ارسال کردند.
00944748.jpg


به نقل از فارس، پس از جلسه امروز 40 پيشکسوت پرسپوليس با علي پروين در محل باشگاه صورت‌جلسه‌اي براي ارسال به وزارت ورزش آماده شد که به شرح زير است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

وزارت محترم ورزش و جوانان

به استحضار شما مي‌رساند در صورتي که واگذاري سهام باشگاه پرسپوليس به بخش خصوصي در اولويت آن وزارت است به شما اعلام مي‌کنيم که اين سهام بايد به پيشکسوتان و هواداران پرسپوليس که براي اين تيم زحمت کشيده‌اند و مالکان اصلي آن هستند واگذار شود، کساني که براي پرسپوليس زحمت کشيده‌اند و حق آنها است که اين سهام به آنها تعلق گيرد.

شما هم بايد به درخواست هواداران و پيشکسوتان در اين‌باره جامه عمل بپوشانيد.


اين در شرايطي است که هر 40 پيشکسوت اين صورت‌جلسه را امضا و به وزارت ورزش فرستادند.

پيشکسوتان اين جلسه شامل بهزادي، وطن‌خواه، خوردبين، محرمي، عابدزاده، عرب‌شاهي، تاتار، مايلي‌کهن، سلطاني و ساير پيشکسوتان پرسپوليس بودند.

اين در شرايطي است که در اين جلسه همچنين از علي دايي نيز حمايت شد و پيشکسوتان از مسئولان وزارت ورزش خواستند تا به مشکلات مالي پرسپوليس در چهار بازي آينده رسيدگي شود. البته اين جلسه طوري بود که برخي طرفين با همديگر اختلاف نظرهاي کوچکي هم داشتند که با راهنمايي‌هاي پروين مواجه مي‌شدند.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
الان اولین تیمی که جدی پا جلو گذاشت برا خصوصی سازی پرسپولیس بود
ولی بهتون قول میدم اگه یه زمانی تیما خصوصی شن اخری اخریش پرسپولیسه این دولتی که من دیدم عمرن پرسپولیسو ول کنه
خیلی جالبه فرض کنید ادم یه ماشین داشته باشه بعد تو طول استفادش کلی خلاف کنه بعد موقع فروش ماشین به خریدار بگه تو جریمه های ماشین منو پرداخت کن خب مرد حسابی وقتی تو استفاده
هیچ خریداری جرات به خرید پرسپولیس حتی اندکی از سهمشو نمیشه این یعنی دستی دستی ادم خودشو بدهکار کنه!!!!
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
دایی: قراردادم با پرسپولیس ۳ ساله است، برای یک سال نمی‌آمدم/ بعد از ادای دین می‌روم

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از تمرین امروز پرسپولیس ابتدا در خصوص جلسه شب گذشته در وزارت ورزش اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی را راجع به شرایط حال حاضر پرسپولیس و مشکلات پیش رو در وزارت ورزش برگزار کردیم ،البته بیشتر مباحث به واگذاری پرسپولیس مربوط بود.

وی افزود: در مورد فروش سهام پرسپولیس و واگذاری این تیم به مردم حرف‌هایی شد که جا دارد و بر خود لازم می‌دانم از امیر خادم که با جدیت این مسئله را رو به جلو می‌برد و با من هم دو جلسه برگزار کرد تشکری ویژه داشته باشم.

دایی تاکید کرد: در این جلسه حسین هدایتی و معاونان وزیر که در آن حضور داشتند نظرات خود را اعلام کردند و در خصوص مشکلات مالی زیاد ما صحبت شد، درباره این فصل نیز با جدیت حرف‌هایی رد و بدل شد و راه‌حلی برای مشکلات قرار شد که پیدا شود.

وی خاطرنشان کرد: مثل اینکه کمیسیون 90 مجلس اعلام کرده باید تا آخر سال سهام پرسپولیس واگذار شود که این حرف‌ها به نظر من خیلی از مشکلات را حل می‌کند. من عزمی را که دیدم از خادم ایشان دوست دارند که مشکلات را برطرف و حل کنند و به همین دلیل با جدیت پیگیر این مسئله هستند.

وی در خصوص خبرهایی مبنی بر جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: متاسفانه گاهی اوقات خیلی از چیزها مطرح می‌شود اگر قرار بود یک سال به پرسپولیس بیایم اصلا نمی‌آمدم. برنامه من سه ساله است و نتیجه عملکردم بعد از سه سال مشخص می‌شود. خدا راشکر در سال اول نیز از برنامه عقب نیستیم و خوشبختانه با همت بچه‌ها رو به جلو می‌برویم و حتی می‌توانم بگویم که از برنامه خودمان جلوتر هم هستیم چون بچه‌ها همت کردند و با قدرت این راه را ادامه می‌دهیم.

سرمربی قرمزپوشان تاکید کرد: روزی از پرسپولیس می‌روم که دینم را به مردم و بازیکنان ادا کنم. برخی‌ها مسائلی برای خودشان مطرح و صحبت می‌کنند در صورتی از پرسپولیس رفتنی هستم که مدیر و مالکان جدید این تیم من را نخواهند در غیر این صورت کسی نمی‌تواند مرا از این تیم جواب کند البته باید این را بدانیم خیلی‌ها به مرور زمان خیلی زود رنگ عوض می‌کنند. برخی‌ها قبلا به خاطر منافع شخصی‌شان مسائلی را مطرح می‌کردند و خیلی از کارها را انجام می‌دادند اما به یک‌باره خیلی زود تغییر کردند من تا روزی که هستم با قدرت کار خودم را بدون اینکه به چیزی توجه کنم انجام می‌دهم تا شرمنده مردم و بازیکنان نباشم.

وی در پاسخ سوالی که آیا دوستان شما قصد دارند سهام باشگاه را بخرند یا خیر گفت: خودم اصلا دنبال این مسائل نیستم و نمی‌خواهم وارد سهام و خرید آن باشم اما شاید دوستانم دنبال این کار باشند که من خبر ندارم. هستند عاشقانی که می‌خواهند از جیبشان به پرسپولیس کمک کنند اما اگر دوست من بخواهد به این موضوع وارد شود برایش مهم است چگونه سهام و چند درصد را می‌خواهند واگذار کنند تا براساس آن وارد عمل شود اما من اصلا دنبال سهام و این مسائل نیستم قبلا هم شاید پیشنهادی به من داده‌اند اما از سوی سرمایه‌گذاران دیگر که می‌خواستند به پرسپولیس خدمت کنند.

دایی درباره تساوی تیم‌های نفت و فولاد خوزستان نیز گفت: تساوی این دو تیم ما را امیدوار کرد تا انشاءالله بتوانیم در چهار هفته آینده با دستخوش حوادث به بالای جدول برسیم در این چهار هفته بالای جدولی‌ها با هم بازی دارند و این به ما کمک می‌کند تا راحت‌تر موفق شویم من به بچه‌ها گفتم خدا به ما لطف کرده و یکی از نتایج دلخواه‌مان به دست آمده است .انشاءالله ما هم باید قدر این لطف را بدانیم و با قدرت در بازی با صبا که مهمترین بازی ما است به میدان برویم و فصل را تمام کنیم. بازی با صبا به نظرم یکی از مهمترین بازی‌های فصل پرسپولیس است.

وی در پایان در پاسخ به سوالی که آیا تیم‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا از شما بازیکن کمکی خواسته‌اند یا خیر گفت: اول بگذارید به ما پیشنهاد بشود بعد درباره‌اش حرف بزنید تا الان به ما پیشنهادی نشده است.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
آقایان به ما اعتماد کنند تا پرسپولیس گردنش پیش هیچ‌کس کج نشود
پروین: حسود نیستم، امیدوارم پرسپولیس خصوصی شود/ برای خنده دور هم جمع نشدیم!


علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره جلسه شب گذشته در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در این جلسه صحبت‌های خوبی در مورد وضعیت پرسپولیس و مشکلات ما که تمام و کمال آن مالی است گفت‌وگو شد و بالاخره طرفین هر کدام این را اعلام کردند که پرسپولیس الان نیاز به 3، 4 میلیارد تومان پول دارد که از جای خود بلند شود. بالاخره این بچه‌ها پول نگرفته‌اند و همه به دنبال این هستند تا قسمتی از قراردادهای خود را دریافت کنند. به نظرم این بچه‌ها اگر شارژ شوند با اتفاقاتی که در بازی‌های لیگ برتر افتاده می‌توانند خیلی امیدوار باشند.

وی افزود: تساوی بالانشینان جدول لیگ برتر و بازی‌های رودررو آنها باعث می‌شود که پرسپولیسی‌ها انگیزه داشته باشند و من باز هم می‌گویم به نظر هنوز هم ما برای قهرمانی امیدواریم اما مشکلات مالی داریم.

پروین تاکید کرد: دیشب جلسه بسیار خوبی برگزار کردیم و گفتند قرار است پرسپولیس خصوصی شود ما هم حسود نیستیم، امیدوارم این اتفاق بیفتد اما می‌گوییم اگر می‌خواهند این کار را انجام بدهند بهتر است به همین بچه‌هایی که جوانی خودشان را برای این تیم گذاشتند بیشتر توجه کنند. تیم را 3 یا 4 سال به همین بچه‌ها بدهند و بازدهی آن را ببینند. ما به بدهی‌های گذشته و کارهایی که انجام شده کاری نداریم و فقط می‌گوییم به ما اعتماد کنید تا پرسپولیس هیچ‌وقت گردنش جلوی کسی کج نباشد.

وی خاطرنشان کرد: ما به هیچ کس مشکل و دعوا نداریم اگر پیشکسوتان را دور یکدیگر جمع کرده‌ایم فقط می‌خواهیم هر چند مدت این بچه‌ها دور هم باشند و خودشان باشگاه را اداره کنند مگر چه اتفاقی می‌افتد؟ این به نظر شما خواسته نابجایی است؟ خوشبختانه امروز هم همه بچه‌های دهه‌های گذشته دور هم نشستند و با هم مفصل گفت‌وگو کردند. ما باید قدر بزرگانمان را بدانیم چون اینها افرادی هستند که به خاطر پیراهن پرسپولیس جنگیده‌اند و جوانی خود را به پای این تیم گذاشتند.

پروین در پاسخ به سوالی که آیا به نظر شما مشکلات مالی پرسپولیس حل خواهد شد یا خیر گفت: من که شب و روز تلاش می‌کنم و به هرکس که توانستم رو انداختم امیدوارم که بتوانم هرکاری از دستم برآمد انجام بدهم. امروز هم با پیشکسوتان چهار کلام صحبت کردیم و آنها را وارد گود کنیم. بالاخره هر کدام از آنها کسانی هستند که مردم به خاطر آنها دست و پا می‌شکستند تا به ورزشگاه بیایند. امیدوارم که همه را بتوانیم دور هم جمع کنیم و از نظراتشان بهترین استفاده را کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی پیشکسوتان به این جلسه دعوت نشدند و چرا بعضی‌ها با همدیگر اختلاف نظر داشتند گفت: ما نیامده بودیم که کنار هم بگوییم و بخندیم، خواستیم درباره مشکلات بحث کنیم تا به یک نتیجه برسیم. خواستیم از تجارب یکدیگر استفاده کنیم. اگر قرار بود بگوییم و بخندیم تلفنی این کار را می‌کردیم. بچه‌ها هم بسیار خوب درباره مشکلات با هم حرف زدند و در نهایت باز هم این مسئله را می‌گوییم؛ قایان اگر می‌خواهند تیم را به کسی بدهند به همین پیشکسوتان بدهند تا امورات تیم را برعهده بگیرند. بالاخره بعد از 3، 4 سال می‌توانند نتیجه آن را ببینند این خواسته زیادی نیست. البته من مطمئنم وزارت ورزش هم دلش برای تیم می‌سوزد و قطعا به خواسته پیشکسوتان و هواداران احترام می‌گذارد. ما باید کاری کنیم که بچه‌ها و کادر فنی بتوانند با خیال راحت کار خود را دنبال کنند چون این بنده خدا علی دایی نیز هر روز مثل ما به این طرف و آن طرف می‌زند تا برای تیم پول پیدا کند.



 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
دایی: قراردادم با پرسپولیس ۳ ساله است، برای یک سال نمی‌آمدم/ بعد از ادای دین می‌روم

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از تمرین امروز پرسپولیس ابتدا در خصوص جلسه شب گذشته در وزارت ورزش اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی را راجع به شرایط حال حاضر پرسپولیس و مشکلات پیش رو در وزارت ورزش برگزار کردیم ،البته بیشتر مباحث به واگذاری پرسپولیس مربوط بود.

وی افزود: در مورد فروش سهام پرسپولیس و واگذاری این تیم به مردم حرف‌هایی شد که جا دارد و بر خود لازم می‌دانم از امیر خادم که با جدیت این مسئله را رو به جلو می‌برد و با من هم دو جلسه برگزار کرد تشکری ویژه داشته باشم.

دایی تاکید کرد: در این جلسه حسین هدایتی و معاونان وزیر که در آن حضور داشتند نظرات خود را اعلام کردند و در خصوص مشکلات مالی زیاد ما صحبت شد، درباره این فصل نیز با جدیت حرف‌هایی رد و بدل شد و راه‌حلی برای مشکلات قرار شد که پیدا شود.

وی خاطرنشان کرد: مثل اینکه کمیسیون 90 مجلس اعلام کرده باید تا آخر سال سهام پرسپولیس واگذار شود که این حرف‌ها به نظر من خیلی از مشکلات را حل می‌کند. من عزمی را که دیدم از خادم ایشان دوست دارند که مشکلات را برطرف و حل کنند و به همین دلیل با جدیت پیگیر این مسئله هستند.

وی در خصوص خبرهایی مبنی بر جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: متاسفانه گاهی اوقات خیلی از چیزها مطرح می‌شود اگر قرار بود یک سال به پرسپولیس بیایم اصلا نمی‌آمدم. برنامه من سه ساله است و نتیجه عملکردم بعد از سه سال مشخص می‌شود. خدا راشکر در سال اول نیز از برنامه عقب نیستیم و خوشبختانه با همت بچه‌ها رو به جلو می‌برویم و حتی می‌توانم بگویم که از برنامه خودمان جلوتر هم هستیم چون بچه‌ها همت کردند و با قدرت این راه را ادامه می‌دهیم.

سرمربی قرمزپوشان تاکید کرد: روزی از پرسپولیس می‌روم که دینم را به مردم و بازیکنان ادا کنم. برخی‌ها مسائلی برای خودشان مطرح و صحبت می‌کنند در صورتی از پرسپولیس رفتنی هستم که مدیر و مالکان جدید این تیم من را نخواهند در غیر این صورت کسی نمی‌تواند مرا از این تیم جواب کند البته باید این را بدانیم خیلی‌ها به مرور زمان خیلی زود رنگ عوض می‌کنند. برخی‌ها قبلا به خاطر منافع شخصی‌شان مسائلی را مطرح می‌کردند و خیلی از کارها را انجام می‌دادند اما به یک‌باره خیلی زود تغییر کردند من تا روزی که هستم با قدرت کار خودم را بدون اینکه به چیزی توجه کنم انجام می‌دهم تا شرمنده مردم و بازیکنان نباشم.

وی در پاسخ سوالی که آیا دوستان شما قصد دارند سهام باشگاه را بخرند یا خیر گفت: خودم اصلا دنبال این مسائل نیستم و نمی‌خواهم وارد سهام و خرید آن باشم اما شاید دوستانم دنبال این کار باشند که من خبر ندارم. هستند عاشقانی که می‌خواهند از جیبشان به پرسپولیس کمک کنند اما اگر دوست من بخواهد به این موضوع وارد شود برایش مهم است چگونه سهام و چند درصد را می‌خواهند واگذار کنند تا براساس آن وارد عمل شود اما من اصلا دنبال سهام و این مسائل نیستم قبلا هم شاید پیشنهادی به من داده‌اند اما از سوی سرمایه‌گذاران دیگر که می‌خواستند به پرسپولیس خدمت کنند.

دایی درباره تساوی تیم‌های نفت و فولاد خوزستان نیز گفت: تساوی این دو تیم ما را امیدوار کرد تا انشاءالله بتوانیم در چهار هفته آینده با دستخوش حوادث به بالای جدول برسیم در این چهار هفته بالای جدولی‌ها با هم بازی دارند و این به ما کمک می‌کند تا راحت‌تر موفق شویم من به بچه‌ها گفتم خدا به ما لطف کرده و یکی از نتایج دلخواه‌مان به دست آمده است .انشاءالله ما هم باید قدر این لطف را بدانیم و با قدرت در بازی با صبا که مهمترین بازی ما است به میدان برویم و فصل را تمام کنیم. بازی با صبا به نظرم یکی از مهمترین بازی‌های فصل پرسپولیس است.

وی در پایان در پاسخ به سوالی که آیا تیم‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا از شما بازیکن کمکی خواسته‌اند یا خیر گفت: اول بگذارید به ما پیشنهاد بشود بعد درباره‌اش حرف بزنید تا الان به ما پیشنهادی نشده است.
این یعنی یه خبرای تو سالای اینده فکر کنم در پیشه:cool:
وگرنه این 3 سال ببند نبودنo_O
 
بالا