• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
مايلي كهن اسلحه پرسر و صداي پروين براي مقابله با دايي

سايت گل – محمد ميايلي كهن بع از مدت ها در جلسه در جلسه پيشكسوتان پرسپوليس در محل اين باشگاه حضور يافت و اتفاقا كنار دست علي پروين نشست.

مايلي كهن در اين جلسه كلي از پروين تعريف و تمجيد كرد و حتي وقتي روي خط تلفني برنامه نود آمد گفت با اينكه طرز تفكرش با پروين فرق مي كند اما به اين نكته هم اشاره كرد كه پروين ديگر نبايد مثل گذشته فكر كند چون او بكن بائر فوتبال ايران است و بايد از آن بالا پرسپوليس را هدايت كند.

اين حرف هاي مايلي كن و همجواري او با سلطان نشان مي دهد اتوبان يكطرفه رفاقت آنها تا حدودي دو طرفه شده اما آمار و اطلاعاتي كه حاجي مايلي درباره ريز قراردادهاي كادر فني و بازيكنان پرسپوليس دارد و رو مي كند نشان دهنده اين است كه رابطه مايلي كهن و پروين بر خلاف تصورات قبلي كاملا دوستانه و حسنه شده است چرا كه آنها يك دشمن مشترك به نام علي دايي دارند.

بدون شك با در دست داشتن آمار مربوط به قراردادهاي پرسپوليسي ها اين ذهنيت در بين اهالي فوتبال قوت مي گيرد كه خود پروين اين آما و ارقام را به پيشكسوت رك گوي پرسپوليس داده تا مقابل دايي بايستد.

جنگ علي دايي و علي پروين مدت هاست كه شروع شده و با داستان فروش سهام باشگاه به اوج خود رسيده است.از يك طرف دايي و رويانيان مي خواهند سهام باشگاه را براي خود يا دوستان مشترك شان بخرند و از طرف ديگر پروين پيشكسوتان پرسپوليس را دور هم جمع مي كند تا براي خريد سهام پرسپوليس طي جلسه اي كه دايي و اقداماتش هم تا حدودي زير سوال مي روند گام اول را بردارند.

در اين ميان البته دايي و پروين در مصاحبه هاي خود به صورت ظاهري احترام يكديگر را نگه مي دارند و پروين مدام در حرف از دايي حمايت مي كند اما جلو انداختن مايلي كهن براي كوبيدن دايي نشان دهنده اين است كه سلطان سر داستان اعتصاب و خريد سهام باشگاه دل خوشي از سرمربي قرمزها ندارد و كلا آب اين دو علي در يك جوي نخواهد رفت.


پ ن : "برای مقابله با دایی"... "برای خرید سهام"... "برای..."... برای هرچیزی جز اعتبار و عزت پرسپولیس... کثیف تر از آدمهایی که برای عقده گشایی سنگ پرسپولیس رو به سینه میزنن نداریم...

http://www.goal.com/iran/news/1825/...و-صداي-پروين-براي-مقابله-با-دايي?ICID=HP_BN_2
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
خلعتبري: چاره‌اي جز بردن صبا نداريم

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با آمدنم به پرسپوليس به لحاظ مالي ضرر کردم، اما به خاطر دايي و هواداران پرسپوليسي شدم.
00945725.jpg

محمدرضا خلعتبري در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ابتدا درخصوص شرايط پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه پس از اينکه تکليف خودمان را دانستيم تمرينات خوب و منسجمي را دنبال کرديم و شرايط مان بد نيست.

وي افزود: در چند روز گذشته تمرينات‌مان پرفشار و تاکتيکي بود و به دليل خستگي در بازي مقابل پيکان نيز علي‌رغم اينکه بازي دوستانه بسيار خوبي براي ما بود اما به نتيجه دلخواه نرسيديم ولي بازي تدارکاتي براي همين روزها است و به نظرم محک خوبي خورديم.

خلعتبري تاکيد کرد: ما مي‌دانيم بايد با تمام قدرت در چهار بازي آينده به ميدان برويم، بچه‌ها يکدل هستند و اميدوارم با تمرينات خوبي که پشت سر گذاشتيم و همچنين بازي با پيکان که به نظرم علي‌رغم خستگي تيم‌مان به ما مي‌تواند کمک کند به ديدار صبا برويم.

وي درخصوص بازي با صبا نيز گفت: صبا تيم بسيار خوبي است و بايد اين را بگويم همه تيم‌ها مقابل پرسپوليس با انگيزه‌اند اما ما هيچ راه و چاره‌اي جز برد صبا نداريم چون بايد ببريم و به آينده اميدوار باشيم.

مهاجم پرسپوليس تاکيد کرد: کارمان براي آينده سخت است اما با تمام قوا بازي مي‌کنيم بالاخره نتايج به دست آمده تيم‌هاي ديگر و بازي‌هاي رودرروي بالانشينان با يکديگر صددرصد اميد ما را زياد کرده است. البته ما خودمان هم بايد خيلي بيشتر تلاش کنيم تا اول خودمان پيروز شويم و بعد به تيم‌هاي ديگر فکر کنيم.

وي درخصوص برخي صحبت‌ها مبني بر اينکه او گران‌ترين بازيکن پرسپوليس در فصل جاري است گفت: اگر بخواهيد درخصوص بحث مالي درباره من صحبت کنيد اين را بدانيد که من ضرر کرده‌ام، ما همه به خاطر پرسپوليس مباحث مالي را کنار زديم و به آنها فکر نمي‌کنيم اما مثل اينکه برخي‌ها دوست ندارند اين اتفاق بيفتد.

خلعتبري افزود: باشگاه عجمان نزديک به دو ميليارد و 500 هزار دلار به من مي‌داد و اگر قرار باشد ضرر و زيان مطرح شود من ضرر کردم اما من به خاطر مسائل مالي به پرسپوليس نيامدم اول به خاطر اينکه در نام خليج جعلي ع ر ب ي بازي نکنم و دوم به خاطر اينکه دوست داشتم با علي دايي کار کنم.

خلعتبري گفت: من در شرايطي بودم که سپاهان هم دنبال کار من بود اما دوست داشتم با دايي کار کنم چون قبلا تجربه خوبي با او داشتم و براي اينکه در يک تيم پرطرفدار بازي کنم به اين تيم آمدم و همه تلاشم را هم براي پرسپوليس کردم اما متاسفانه موانع زيادي براي رسيدن به هدف‌مان جلوي پاي ما قرار گرفت.

مهاجم قرمزپوشان تاکيد کرد: من در سپاهان هم بازي کرده‌ام، بازيکن در اين تيم هيچ دغدغه‌اي به جز بازي و فوتبال ندارد. اصلا بازيکن دنبال مسائل مالي نيست، همه به فکر فوتبال هستند و تمرکز خود را روي نتيجه مشغول کرده‌اند و مجبور نيستند به فکر مسائل مالي باشند اما در پرسپوليس موانع زيادي وجود دارد، بالاخره هر بازيکن در همه شرايط بايد آماده باشد تا تمرکزش به بازي باشد. اين به نظرم در فوتبال يک قانون است.

وي خاطرنشان کرد: پس من با آمدن به پرسپوليس دنبال پول نبودم اما اين را هم بايد بدانيد هنوز 250 هزار دلار به عجماني‌ها پرداخت نشده و نمي‌دانم آيا اين براي پرسپوليس دردسرساز خواهد شد يا خير اما من حرفم اينجاست که آنهايي که مي‌گويند من گران‌ترين بازيکن پرسپوليس هستم اين شرايط را درک کنند. خوشبختانه از روزي هم که آمده‌ام براي پرسپوليس با تمام وجود بازي کردم و هيچ‌وقت کم نگذاشتم.

وي در پاسخ سوالي که امکان دارد که در صورت عدم پرداخت 250 هزار دلار به عجماني‌ها ،‌آنها براي پرسپوليس دردسرساز شوند، گفت: آن موضوع به من ربطي ندارد، خود باشگاه مي‌داند با باشگاه عجمان.

خلعتبري در پاسخ سوال ديگري که آيا در اين تيم به خواسته‌هاي خودت رسيدي يا خير گفت: اين موضوع که يک بازيکن وارد تيمي شود و بتواند جزء بهترين‌ها باشد نياز به زمان دارد بالاخره يک بازيکن بايد کنار بازيکنان چند مدتي بازي کند تا جا بيفتد. من هميشه سعي کردم در بازي‌هايي که براي پرسپوليس گل نزده‌ام گل‌سازي کنم حتي در برخي بازي‌ها گل‌هاي 3 امتيازي هم براي تيمم زدم و مطمئن باشيد اين روند را ادامه خواهم داد ولي بايد شرايط فراهم باشد تا يک تيم بتواند موفق شود. اگر شرايط مهيا نباشد مشکلات هم هست ولي مطمئن باشيد در چهار بازي آينده باز هم سعي مي‌کنم بهترين عملکردم را به نمايش بگذارم.

وي در پاسخ سوالي که چرا پرسپوليس امسال به جام نرسيد گفت: موانع زيادي وجود داشت اما من همين‌جا اعلام مي‌کنم اگر اين بازيکنان و همين شکل تيمي بماند پرسپوليس واقعي را فصل آينده ببينيد البته اگر مشکلات حل شود چون اين تيم به نظر من پتانسيل بسيار بالايي دارد و اگر اين شکل بماند و مشکلات حل شود بياييد فصل آينده پرسپوليس واقعي را ببينيد. البته ما امسال هم مي‌توانستيم قهرمان شويم اما آنقدر حاشيه به وجود آوردند که اين اتفاق‌ها افتاد اما حالا همه‌چيز را فراموش کرده‌ايم و با خيال راحت به چهار بازي آينده خود فکر مي‌کنيم تا انشاءالله بتوانيم از اين 12 امتياز حداکثر امتيازها را بگيريم و به نتايج تيم‌هاي ديگر اميدوار باشيم.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
چقدر حاشیه اخه چقدر حاشیه اخه ای بابا کدوم تیم اینطوری هست
اول فصل اروم اروم شروع شد بعد هر کی یه مسلسل برداشت شروع کرد به شلیک کردن به اسم عزیز پرسپولیس
دیگه دشمنامون ولمون کردن هر چی میکشیم از خودی میکشیم صد رحمت به همون دشمنا
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
امامي‌فر: بازيکنان بايد به قهرماني فکر کنند

جلسه کميته پيشکسوتان پرسپوليس با حضور برخي از بازيکنان سابق اين تيم و علي پروين برگزار شد. با يکي از حاضران در اين جلسه پيرامون مسائل پرسپوليس صحبت کرديم.
00027249.jpg

عليرضا امامي‌فر سرمربي جوان و موفق سابق پارسه در اين رابطه مي‌گويد:« جلسه خيلي خوبي بود که با حضور بزرگاني چون پروين، مايلي‌کهن، استيلي و عابدزاده برگزار شد. ما پيرامون مسائل پرسپوليس صحبت کرديم و خروجي جلسه‌مان اين شد که آقاي پروين تاکيدداشتند که بايد از پرسپوليس و دايي حمايت کنيم تا اين تيم به سرمنزل مقصودش برسد.»

امامي‌فر در ادامه مي‌گويد:« به نظر من پرسپوليس متعلق به مردم است و بايد شرايط خوبي براي اين تيم فراهم شود تا باعث شادي مردم شود، مردمي که هميشه در سرما و گرما از اين تيم حمايت کردند و باعث موفقيت اين تيم شده‌اند. من به عنوان عضو کوچکي از اين تيم هميشه خواستار موفقيت پرسپوليس و شادي مردم هستم.»

همچنين بازيکن سابق پرسپوليس و شالواي برژيک در پايان مي‌گويد:« به نظر من آقاي دايي بايد با مديريت خوبش تيم را کنترل کند و نگذارد حاشيه‌ها بر تيم غلبه کنند. بازيکنان پرسپوليس هم بايد پيش از هر چيز به فکر موفقيت تيم باشند و اين چند بازي را با تمام وجود به خاطر مردم هم که شده تلاش کنند تا پرسپوليس به قهرماني برسد. بعد از پايان ليگ وقت براي اعتصاب و گرفتن پول زياد است. به هر حال اگرچه شرايط آنها قطعا سخت است که اين اتفاقات افتاده است اما بازيکنان پرسپوليس هميشه به گفته خودشان به خاطر مردم از خيلي از پيشنهادات صرفه‌نظر کرده و براي اين تيم تلاش کرده‌اند اين چند بازي را دندان سر جگر بگذارند و صبور باشند.»
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
گران‌ترین بازیکن لیگ امسال را بشناسید

این روزها که حسابرسان در باشگاه سرخ پایتخت در حال بررسی قرارداد بازیکنان پرسپولیس هستند، صحبت‌های زیادی مطرح شده در مورد اینکه قرار است چند قرارداد سنگین فصل جاری رسانه‌ای شود.
شهرخبر، خیلی‌ها تصور می‌کنند گران‌ترین بازیکنان لیگ امسال در پرسپولیس توپ می‌زنند اما جالب است بدانید استقلال در این زمینه پیشتاز است. البته پرسپولیس هم چند بازیکن میلیاردی دارد اما در تیم مقابل شرایط خیلی متفاوت است. در باشگاه استقلال قرارداد تنها 6 بازیکن 9میلیارد و 400 میلیون تومان ارزش دارد. حالا بازیکنان استقلال نگران این هستند که این قرادادها توسط حسابرسان رسانه‌ای شود.

در باشگاه استقلال بازیکنان تراز اول زیادی حضور دارند اما جدا از این 6 بازیکن که میلیاردی هستند، قرارداد 10 بازیکن نامدار این تیم 6 الی 6 میلیارد و 500 میلیون تومان ارزش دارد. در بین بازیکنان میلیاردی استقلال هم آندرانیک تیموریان بیشترین قرارداد را دارد. مبلغ قرارداد این بازیکن 2 میلیارد و 100 میلیون است که در باشگاه میلیاردی‌ها گران‌ترین بازیکن محسوب می‌شود.

در باشگاه پرسپولیس هم خلعتبری و سیدجلال گران‌ترین بازیکنان هستند. البته آنها از دایی ارزان‌تر هستند ولی دایی هم از آندرانیک تیموریان ارزان‌تر است. باشگاه استقلال امسال با هزینه تقریبی 17 میلیارد تومان بسته شده که اختصاص یک هشتم هزینه کل بازیکنان برای یک بازیکن شاید زیاد به نظر برسد. حال باید صبر کرد و دید این قراردادها توسط حسابرسان که قول داده‌اند شفاف سازی کنند رسانه‌ای خواهد شد یا خیر.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
اخبار من در اوردی دولت برا توجیح ندادن پرسپولیس به هیچ کس
علت راه‌ندادن بدهکار ۵هزارمیلیاردی به پرسپولیس!

در حال حاضر گزارشی از سوی یکی از نهادهای حکومتی در خصوص فساد و تبانی در فوتبال کشور آماده شده و به کمیسیون اصل نود مجلس نیز ارائه شده است که در آن اسامی تعدادی از افراد سرشناس نیز وجود دارد.

پیام نو: این روزها و بعد از رفتن رویانیان از پرسپولیس، جنجال بای معرفی تیم جدید مدیریتی باشگاه پرسپولیس بالا گرفته است. در این میان گزینه های مختلفی از گروه ها و سلایق گوناگون از رسانه های مختلف معرفی می شوند که بیشتر به جنگ روانی و جریان سازی برای تسهیل ورود این افراد به جمع اعضای هیئت مدیره این باشگاه شبیه است.

به گزارش انتخاب، اما در این میان یکی از این افراد که بیشترین جنجال را به دنبال داشته است و مخالفان و واکنش های مختلفی را به دنبال داشته است فردی است که با داشتن سابقه طولانی در تخلفات گسترده و متنوع مالی و … صلاحیت ورود به حوزه های فرهنگی و ورزشی را ندارد. تا جایی که علی پروین در مورد دلایلی که نمی تواند پای هدایتی را به پرپسولیس باز میکند می گوید: هدایتی مشکلات خاص خود را دارد و نمی تواند به تنهایی مشکلات پرسپولیس را حل کند.

نکته ای که در این میان حائز اهمیت است این است که چرا هدایتی که به عنوان یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی تاریخ کشور شناخته می شود و هر بار با روش های مختلف از پرداخت اقساط وام های خود طفره می رود و همچنین مجموعه ای از بدهی های دیگر به افراد خارج از سیستم بانکی دارد ، انقدر برای تصاحب باشگاه پرسپولیس به خود فشار می آورد؟

هدایتی به عنوان یکی از بدنام ترین مشتریان بانک های پارسیان، اقتصاد نوین، ملی و مهر شناخته می شود. چندین بار به دلایل مالی بازداشت شده است، در بین تجار و سرشناسان تهرانی اعتباری ندارد. خودش و خانواده اش ممنوع الخروج شده اند و کلکسیونی از مشکلات دیگر که گریبانگیر وی هستند.

چرا هدایتی که برای نجات خود به شدت نیاز به پول و نقدینگی دارد ادعا می کند که سالی چهار میلیارد تومان می خواهد در پرسپولیس سرمایه گذاری کند؟ پاسخ را می توان در شروطی که هدایتی برای پروین گذاشته است یافت.

هدایتی شرط کرده است که در صورتی به باشگاه پرسپولیس کمک می کند که یا به ریاست مجمع پرسپولیس منصوب شود و یا وزارت ورزش باشگاه پرسپولیس را به مدت ۴ سال به وی واگذار کند. در واقع هدایتی قصد دارد تا با این کار به دو هدف عمده دست پیدا کند:

اول اینکه ورود به ورزش به معنی ورود به رسانه های کشور بدون کوچکترین زحمتی می باشد. هدایتی برای جبران آبروی از دست رفته خود نیاز دارد تا دوباره به صدر اخبار کشور راه پیدا کند تا هم فشارهای طلبکاران بر وی کمتر شود و هم اینکه بتواند دوباره به روش خودش فعالیت های تجاریش رو دنبال کند.

دوم اینکه سیستم فوتبال در این کشور به عنوان یکی از فاسدترین سیستم های شناخته می شود. پول شویی، تبانی و زد و بند در نقل و انتقال بازیکنان، رانت های کلان در اجاره تبلیغات باشگاه و … از جمله مواردی است که همواره گزارش هایی از آنها اماده شده و به نهادهای نظارتی نیز ارائه می شود.

سابقه دستگیری تعدادی از خبرنگاران و دلالان فوتبال توسط وزارت اطلاعات و … نیز از جمله همین موارد است. تا جایی که در حال حاضر گزارشی از سوی یکی از نهادهای حکومتی در خصوص فساد و تبانی در فوتبال کشور آماده شده و به کمیسیون اصل نود مجلس نیز ارائه شده است که در آن اسامی تعدادی از افراد سرشناس نیز وجود دارد.

به هر حال ورود فردی مثل هدایتی به فضای مبهم و آلوده ای چون فوتبال می تواند بیش از تصور درآمد و امتیاز داشته باشد.

سوال اصلی درباره حضور هدایتی به فوتبال این است که مگر نه این است که این باشگاه با خون و دل و زحمات بی شمار تعداد زیادی از فوتبالیست ها از سال های گذشته تا کنون و همچنین حمایت ها و دلسوزی های هواداران به پرافتخارترین باشگاه کشور و آسیا تبدیل شده است؟ پس چرا پیشکسوتان و هواداران واقعی این باشگاه حتی اجازه مطرح شدن اسامی افرادی نظیر هدایتی را به عنوان بهره بردار این تیم پر افتخار می دهند؟

توضیح: بدهی ۵ هزار میلیاردریالی هدایتی، تنها مربوط به بدهی او به یکی از بانک های کشور است.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
139208031549501731404083.jpg

از باشگاه انتظار توجه و احترام داشتیم اما کسی به ما توجه نکرد
سیدصالحی: قرارداد بازیکنان در فوتبال ایران مانند مهریه خانم‌ها است!
خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد او و دیگر بازیکنان این تیم از مدیریت باشگاه انتظار توجه و احترام را داشته‌اند که آنها دریغ شده است.
print.png
نسخه قابل چاپ
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم بلندقامت پرسپولیس معتقد است که این تیم همچنان شانس قهرمانی دارد. او تاکید دارد که پرسپولیس نباید به نتایج دیگر تیم‌ها توجه داشته باشد و فقط باید از بازی‌های باقی‌مانده همه امتیازات را بگیرد. سیدصالحی در مورد شرایط سرخپوشان، مشکلات مالی تیم و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: هنوز به قهرمانی امیدوار هستید؟

امید ما کم نشده است. تیم‌های بالای جدول با یکدیگر بازی دارند و کارشان سخت است. هر چند که بازی‌های ما هم سخت است. ما باید 4 بازی خود را ببریم و همه چیز را به دست خدا بسپاریم. ما حتی نباید یک امتیاز هم از دست بدهیم و امیدوارم در پایان فصل شرایط طوری باشد که دل هواداران را شاد کنیم.

تسنیم: تساوی نفت و فولاد برای شما خوشحال‌کننده نبود؟

این‌طور نیست که ما بد تیم‌های دیگر را بخواهیم. مطمئناً این نتایج تاثیرگذار است ولی ما فقط باید به فکر نتایج خودمان باشیم.

تسنیم: قبول داری اعتصاب شما در نهایت به ضررتان شد؟

من فکر می‌کنم هر فردی دوست دارد احترامش حفظ شود و اگر خلاف این باشد ناراحت‌کننده است. بازیکنان پرسپولیس از طرف باشگاه انتظار احترام و ارزش دارند و در حالی که مشکلات زیادی داشتیم هیچ‌کس توجهی نکرد. متاسفانه اعتصاب ما هم جواب نداد ولی هواداران بدانند که بازیکنان پرسپولیس غیرت دارند و با اینکه مشکلات زیادی دارند تا اینجا پیش آمدند. بازیکن روی پول قراردادش حساب باز می‌کند و وقتی حق و حقوق خود را نمی‌گیرد از لحاظ فکری به هم می‌ریزند.

تسنیم: استقلال هم این مشکلات را داشت ولی چرا بازیکنان این تیم دست به اعتصاب نزدند؟

دریافتی استقلالی‌ها بیشتر از ما بوده است. البته من معتقدم نباید به شرایط دیگر تیم‌ها کار داشته باشیم و حرف زدن در مورد گذشته دیگر چیزی را تغییر نمی‌دهد. الان من از 4 باشگاه یعنی پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان طلب دارم و اتفاقی هم نمی‌افتد ولی خیلی‌ها تصور می‌کنند همه بازیکنان فوتبال ایران میلیاردی پول می‌گیرند. اکثر فوتبالیست‌ها پول قرارداد خود را به طور کامل نمی‌گیرند. متاسفانه در فوتبال ایران پول قراردادها مانند مهریه خانم‌ها شده است. همان مثال معروف که می‌گویند مهریه را چه کسی داده و چه کسی گرفته است در مورد قرارداد بازیکنان هم صدق می‌کند!

تسنیم: فکر می‌کنی علی دایی نمی‌توانست این شرایط را بهتر مدیریت کند؟

او هر کاری که از دستش برآمد انجام داد. دایی بیشتر از اینکه به فکر کارهای تاکتیکی باشد به فکر حل مشکلات بازیکنان بود.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
ستاره پرسپولیس کمک استقلال در لیگ قهرمانان؟
بندی در قرارداد حقیقی با پرسپولیس وجود دارد که این بازیکن می تواند در صورت جدایی رویانیان از باشگاه پرسپولیس از این تیم جدا شود.


به گزارش سرویس خبر ورزشی ملت ایران: بعد از ناامیدی استقلالی ها از جذب قاسم حدادی فر به عنوان بازیکن کمکی در لیگ قهرمانان آسیا حالا صحبت بر سر جذب رضا حقیقی از پرسپولیس است.
امروز یکی از روزنامه های ورزشی از این پیشنهاد خبر داده بود و حالا استقلالی ها دنبال یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس هستند که باید دید این بازیکن اجازه حضور در تیم رقیب را پیدا می کند یا نه.
البته بندی در قرارداد حقیقی با پرسپولیس وجود دارد که این بازیکن می تواند در صورت جدایی رویانیان از باشگاه پرسپولیس از این تیم جدا شود.
حالا جدایی حقیقی از پرسپولیس منع قانونی ندارد و باید منتظر تصمیم شخصی این بازیکن بود که آیا دوست دارد برای اولین بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند یا همراه پرسپولیس خواهد ماند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
ستاره پرسپولیس کمک استقلال در لیگ قهرمانان؟
بندی در قرارداد حقیقی با پرسپولیس وجود دارد که این بازیکن می تواند در صورت جدایی رویانیان از باشگاه پرسپولیس از این تیم جدا شود.


به گزارش سرویس خبر ورزشی ملت ایران: بعد از ناامیدی استقلالی ها از جذب قاسم حدادی فر به عنوان بازیکن کمکی در لیگ قهرمانان آسیا حالا صحبت بر سر جذب رضا حقیقی از پرسپولیس است.
امروز یکی از روزنامه های ورزشی از این پیشنهاد خبر داده بود و حالا استقلالی ها دنبال یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس هستند که باید دید این بازیکن اجازه حضور در تیم رقیب را پیدا می کند یا نه.
البته بندی در قرارداد حقیقی با پرسپولیس وجود دارد که این بازیکن می تواند در صورت جدایی رویانیان از باشگاه پرسپولیس از این تیم جدا شود.
حالا جدایی حقیقی از پرسپولیس منع قانونی ندارد و باید منتظر تصمیم شخصی این بازیکن بود که آیا دوست دارد برای اولین بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند یا همراه پرسپولیس خواهد ماند.
اگه نره یعنی واقعا با غیرته
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
لطفا اگر بازیکنی قراره کمکی بره تیم رقیب درب باشگاه رو برای همیشه ببندید ...
اون سر دنیا که فوتبال رو نوشتن و دارن تدریس میکنن اگر همچین داستان های خنده داری به گوششون برسه مطمئن باشید دیگه همین یخورده احترام نداشته رو هم نداریم ...

واقعا خنده داره ...

بله ... وقتی هیچی سرجاش نیست همین میشه ... دیشب مصاحبه ولاسکو رو دیدیم و به عمق فاجعه پی بردیم باز ...
وقتی بهش گفتن جالبترین حرکت ایرانی ها چی بود گفت تشویق من !
یعنی اینکه هیچ جای دنیا شخص در ارجعیت نیست ... همه یکصدا تیم رو تشویق میکنن ... چیزی که ما امروز کم در ورزشگاه ها میشنویم چیزیه که همیشه باید یکصدا فریاد زده شه ...
پرسپولیس رو تشویق کنید تا بفهمن ما فقط به پرسپولیس وفاداریم و بس ...
 

Six

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2002
نوشته‌ها
1,701
لایک‌ها
605
محل سکونت
| P | r | i | s | o | n |
این خبر صحت داره آیا ؟! :confused:



درگیری شدید دایی و پروین در جلسه با خادم/شهریار و سلطان فقط یکدیگر را کتک نزدند !

2014_2_18_13_46_52.jpg


ماجراهای حاشیه‌ای پرسپولیس همچنان مثل یک سریال پرتنش، ادامه دارد و به قول معروف، هر دم از باغ پرسپولیس، بَری می‌رسد.آخرین ماجرا نیز برمی‌گردد به جلسه یک‌شنبه شب در وزارت ورزش علی دایی و علی پروین با امیررضا خادم؛ نماینده وزیر برای بررسی خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس.

موضوعی که خبرگزاری‌ها به‌خصوص ایرنا؛ خبرگزاری جمهوری اسلامی به صورت خلاصه به آن اشاره کرده، به طور کامل این طور بوده است: دایی، پروین، گرشاسبی، منتقمی، هدایتی و خادم وارد جلسه می‌شوند. خادم در جلسه می‌گوید: دایی نباید تا این حد تحت فشار قرار بگیرد که در یک برنامه زنده تلویزیونی بگوید کارکنان شهرداری این‌قدر پول می‌گیرند و بازیکن بزرگ فوتبال جهان آنقدر و...

دایی میان حرف‌های خادم رفته و می‌گوید: صبر کنید! من حرفی نزدم که بخواهم کسی را تحقیر یا تخریب کنم. منظور من فقط نشان دادن فاصله طبقاتی بوده و اما هستند کسانی که پشت‌سر من زیاد حرف می‌زنند و هرجا می‌روند، چیزهایی می‌گویند که واقعیت ندارد.

در این لحظه، علی پروین که کنارش نشسته بود، فوراً وارد بحث شده و می‌گوید: شفاف صحبت کن، منظور شما من هستم؟ دایی هم جواب می‌دهد: بله، شخص شما!

پروین که آب پاکی توسط علی دایی روی دستش ریخته شده بود، رو به خادم گفت: حالا که این‌طور شد و بحث به اینجا رسید، بگذارید بگویم این آقا برای یک فصل مربیگری یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان از پرسپولیس پول گرفته است. دایی هم بلافاصله در جواب گفت: اگر پول گرفتم، حقم بوده چون سرمربی تیم هستم اما تو چه کاره‌ای که 500 میلیون تومان از باشگاه گرفته‌ای؟

پروین که حالا دیگر داغ کرده و عصبانی‌تر از گذشته است، صدای خود را بالاتر می‌برد و می‌گوید: شما این همه پول از پرسپولیس گرفتی، در حالی که درخشان و مایلی‌کهن همین الان هم مجانی برای پرسپولیس مربیگری می‌کنند، این حرف‌ها را هم ندارند.

از اینجا به بعد بحث طرفین، با داد و بیداد همراه بود و به‌شدت داغ شد به طوری که حاضران در جلسه احساس می‌کردند هر آن ممکن است کار به زد و خورد فیزیکی بکشد. دایی که دیگر آب از سرش گذشته بود با فریاد‌هایی که حتی بیرون از اتاق هم به گوش می‌رسید، حرف‌های دیگری هم زد و از اتاق بیرون رفت. البته پروین هم ساکت نبود و در جواب دایی، جواب‌های سرمربی تیم را ‌داد. البته وساطت حاضرین در جلسه باعث شد طرفین دعوا بپذیرند که اتفاقات داخل جلسه رسانه‌ای نشود اما خودتان قضاوت کنید در داخل باشگاه چه خبر است...
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
لطفا اگر بازیکنی قراره کمکی بره تیم رقیب درب باشگاه رو برای همیشه ببندید ...
اون سر دنیا که فوتبال رو نوشتن و دارن تدریس میکنن اگر همچین داستان های خنده داری به گوششون برسه مطمئن باشید دیگه همین یخورده احترام نداشته رو هم نداریم ...

واقعا خنده داره ...

بله ... وقتی هیچی سرجاش نیست همین میشه ... دیشب مصاحبه ولاسکو رو دیدیم و به عمق فاجعه پی بردیم باز ...
وقتی بهش گفتن جالبترین حرکت ایرانی ها چی بود گفت تشویق من !
یعنی اینکه هیچ جای دنیا شخص در ارجعیت نیست ... همه یکصدا تیم رو تشویق میکنن ... چیزی که ما امروز کم در ورزشگاه ها میشنویم چیزیه که همیشه باید یکصدا فریاد زده شه ...
پرسپولیس رو تشویق کنید تا بفهمن ما فقط به پرسپولیس وفاداریم و بس ...
عجیب عجیب با حرفاتون موافقما
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
الان این کسر امتیاز نداره؟!
سرپرست پرسپوليس به کميته انضباطي رفت

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس ظهر امروز به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال رفت.
00946469.jpg

در پي اتفاقات بازي تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و فولاد خوزستان در چارچوب ليگ برتر در جام حذفي و پرتاب اشيا به سمت علي دايي، سعيد شيريني سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس ظهر امروز به کميته انضباطي رفت و ناراحتي خود را بابت اتفاقات رخ‌داده در اهواز به اطلاع کميته انضباطي رساند.

به گزارش فارس، همچنين در پي درگذشت همسر محمد علي احمدي مدافع سپاهان علي دايي سرمربي پرسپوليس و سيدجلال حسيني در پيام‌هاي جداگانه اين ضايعه را به مدافع سپاهان تسليت گفتند و براي او و خانواده وي آرزوي سلامتي روزافزون داشتند.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
جزئيات‌تازه‌حسابرسي وزارت ورزش از پرسپوليس

حسابرسي وزارت ورزش و جوانان جزئيات هزينه‌هاي اين فصل پرسپوليس را روشن کرد.
00946410.jpg

به نقل از تسنيم، طبق حسابرسي وزارت ورزش و جوانان تيم فوتبال پرسپوليس در اين فصل با 21 ميليارد تومان بسته شده است. بازيکنان و ساير مجموعه اين تيم 12 ميليارد طلب دارند که نشان‌دهنده پرداخت 50 درصد از مطالبات آنها تا به امروز است.

نشان مي‌دهد که علي دايي طبق نامه رسمي ارائه شده از سوي باشگاه پرسپوليس تاکنون 744 ميليون دريافت کرده و يک ميليارد تومان ديگر از قراردادش را طلب دارد.
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
یه عمر نالیدیم چرا دولت پرسپولیس رو خصوصی نمی کنه و فقط حرف می زنه و اجرا نمی کنه فقط امیدوارم تو این برحه زمانی دولت قانون مداریش گل نکنه و تصمیم به خصوصی سازی پرسپولیس نگیره چون بد گرگ هایی منتظر تیکه پاره کردن پرسپولیس هستن
 

پسره خوب

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2012
نوشته‌ها
1,369
لایک‌ها
2,160
یا خدا علی دایی 1400 واسه چی گرفته اخهههه چه خبرههههههههههههههههههه
 
  • Like
Reactions: usl
بالا