• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
نامه علی پروین به پرز برای انجام مذاکرات دیدار پرسپولیس - رئال مادرید
xlogo2.JPG.pagespeed.ic.FAmbIgcnSo.jpg
پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای خطاب به فلورنتینو پرز مدیرعامل باشگاه رئال مادرید آمادگی خود و باشگاه پرسپولیس جهت مذاکرات نمایندگان دو طرف به منظور برگزاری بازی دوستانه بین تیم های فوتبال دو باشگاه را اعلام کرد.


بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس در گفتگو با سایت باشگاه با اعلام این مطلب افزود: باشگاه رئال مادرید در نامه ای آمادگی خود برای برنامه ریزی بر سر انجام یک بازی دوستانه بین تیم های فوتبال دو باشگاه را اعلام کرد.

در این نامه آقای پرز موافقت اولیه برای برگزاری چنین دیداری را اعلام کردند و اشاره داشتند که در حال بررسی هستند تا این بازی در برنامه باشگاه رئال مادرید قرار بگیرد. همچنین اشاره شده بود که بازیکنان رئال در ترکیب تیم های ملی در جام جهانی برزیل حضور دارند و به این ترتیب تا مراحل پایانی این رقابت ها حضور خواهند داشت.

باشگاه رئال مادرید پس از آن دوره تعطیلی و استراحت دارد و از این رو در حال بررسی هستند که با توجه به تاریخ شروع لیگ اسپانیا زمانی را برای این دیدار مشخص کنند. بر این اساس آقای علی پروین مدیرعامل باشگاه امروز با ارسال نامه ای خطاب به آقای پرز ضمن تشکر از نامه ایشان مبنی بر آغاز مذاکرات آمادگی مجموعه پرسپولیس برای اعزام هیئت مذاکره کننده به مادرید یا پذیرایی از هیئت باشگاه پرافتخار رئال مادرید در تهران را اعلام کردند و در این ارتباط خواهان مشخص شدن زمان و مکان انجام مذاکرات شدند.

در این نامه آقای پروین همچنین به این موضوع اشاره داشتند پرسپولیس پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران در قاره آسیا است.

منتقمی در پایان خاطرنشان کرد: با ارسال این نامه منتظر نامه باشگاه رئال مادرید خواهیم ماند تا زمان و مکان انجام مذاکرات را مشخص کنند.
.
پ.ن: پول این بی پولکی ها رو بدین بازی دوستانه نخواستیم
یعنی رئال هم باید به خانواده بزرگ 6 تایی ها بپیونده:android30:
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
نامه باشگاه پرسپولیس به رئال مادرید + عکس

240x144xreal.jpg.pagespeed.ic.2ERZ-OMdeA.jpg
پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس همچنان پیگیر برگزاری دیدار دوستانه با رئال مادرید پیش از آغاز فصل آینده است.

تقریبا دو ماه پیش بود که با پیگیری های محمد رویانیان و نامه ارسالی او به فلورنتینو پرس مقدمات تفاهم دو باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید برای برگزاری یک بازی دوستانه فراهم شد.

روز 29 دی برای نخستین بار توافق این دو باشگاه منتشر شد و یک روز بعد هم پرز به طور رسمی به نامه رویانیان پاسخ داد تا این اتفاق کاملا شکل جدی به خود بگیرد.

با این حال بعد از رفتن رویانیان و تغییرات مدیریتی در پرسپولیس برگزاری این بازی و تفاهم با باشگاه اسپانیایی هم برای مدتی فراموش شده بود اما مسئولان باشگاه پرسپولیس چند روزی است تلاش خود را برای انجام این توافق آغاز کرده اند و به همین منظور نامه ای رسمی را آماده کرده اند تا برای انجام مذاکرات نهایی چهار نماینده رسمی باشگاه را به مادرید اعزام کنند و یا از نمایندگان باشگاه مادریدی در تهران استقبال کنند.

در نامه باشگاه پرسپولیس آمده است:

جناب آقای فلورنتینو پرس، مدیرعامل محترم باشگاه رئال مادرید

لطفا مراتب احترام صمیمانه اینجانب را به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا پذیرا باشید.

بدین وسیله مراتب قدردانی خود را از نامه جنابعالی در راستای موافقت با آغاز مذاکرات اعلام می‌نمایم.

در همین زمینه باشگاه پرسپولیس آمادگی حود را جهت اعزام چهار نماینده برای انجام مذاکره به مادرید اعلام می‌کند و یا متقابلا آمادگی این را دارد تا استقبال گرم و با شکوهی از نمایندگان محترم باشگاه رئال مادرید در تهران به عمل آورد.

لذا درخواست می‌شود زمانی را برای انجام مذاکره چه در تهران چه در مادرید اختصاص دهید.

با بهترین آرزوها
علی پروین

xreal-letter.jpg.pagespeed.ic.ZfnL3WXp1R.jpg
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
بازی فقط یه نکته داشت
هر کی بازی رو دیده باشه قبول داره کفشگری بهترین بازیکن پرسپولیس بود
با رضا حقیقی وسط رو کاملا بسته بودن
گل هم مقصر بنگر بود وگرنه سر بودیم خیلی زیادموقعیت های زیادی هم داشتیم اینم بگیم که نصف تیم نبودن
 

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,144
لایک‌ها
13,441
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها
هر چی میکشیم از حاشیه پراکنی آبی هاست ...
جانم ؟! :eek:

نه جانم آبی نیستم ولی قرمزی هم نیستم که هر کاری مربی یا بازیکن تیمم انجام داد و هر حرفی زد توجیهش کنم ،
البته دیگه کار پرسپولیس و فوتبال ایران از این حرفها گذشته ، بیخیال ....



.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
جانم ؟! :eek:

نه جانم آبی نیستم ولی قرمزی هم نیستم که هر کاری مربی یا بازیکن تیمم انجام داد و هر حرفی زد توجیهش کنم ،
البته دیگه کار پرسپولیس و فوتبال ایران از این حرفها گذشته ، بیخیال ....



.
مگه من گفتم شمایین که جبه گرفتین
تاپیکو تبدیل به چت روم نکنیم بهتره
بیخیال...
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
مدافع مصدوم پرسپولیس شنبه تست می‌شود/ دایی خیال مازندرانی‌ها را راحت کرد
240x158xteam.jpg.pagespeed.ic.ZZnmrXP9Oc.jpg
پرسپولیس نیوز : مدافع مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس شنبه تست می‌شود.

سید جلال حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل پارگی عضله شکم اردوی پرسپولیسی‌ها در مازندران را ترک کرد و به تهران بازگشت تا تمرینات فیزیوتراپی و آب‌درمانی را در تهران دنبال کند اما حسینی پس از حدود 6 جلسه فیزیوتراپی و آب‌درمانی قرار است شنبه زیر نظر یکی از متخصصان تست شود و در صورت نیاز حتی ام‌آرآی نیز بگیرد تا تکلیفش برای حضور در تمرینات آینده مشخص شود.

البته حسینیاعلام کرد که وضعیتش خیلی بهتر از گذشته است.

همچنین خبر دیگر از قرمزپوشان اینکه علی دایی به بازیکنان مازندرانی تیمش اعلام کرد با توجه به تعطیلی تمرینات قرمزپوشان در روز شنبه آنها این اجازه را دارند تا فردا همراه با پرسپولیسی‌ها به تهران نیایند و جداگانه عازم تهران شوند، این موضوع باعث خوشحالی بازیکنان پرسپولیس و مخصوصا مازندرانی‌ها شده بود. کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی با نساجی جمعه به تهران بازمی‌گردد.

همچنین فریدون فضلی مهاجم سابق تیم فوتبال صبا که رابطه بسیار خوبی هم با علی دایی دارد و به عنوان آقای گل لیگ برتر هم در یک دوره شناخته شد، با علی دایی دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار فضلی خاطرات گذشته خود را در دوران فوتبالی‌اش مخصوصا در صبا را با دایی مرور کرد.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
آغاز تمرينات پرسپوليس از دوم فروردين

بازيکنان پرسپوليس با تصميم علي دايي روز اول سال جديد تمرين نخواهند کرد.
00946609.jpg

طبق آخرين برنامه‌ريزي علي دايي براي تعطيلات نوروزي قرمزپوشان اول فروردين سال 1393 تعطيل هستند و مي‌توانند کنار خانواده خود باشند.

بازيکنان براي بازي با داماش از دوم فروردين تعطيلات نوروزي‌شان به پايان مي‌رسد و بايد در تمرينات حضور پيدا کنند.

بازي پرسپوليس و داماش هفتم فروردين ماه برگزار خواهد شد.
 
  • Like
Reactions: usl

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
دایی: ریسک نکردیم چون نمی‌خواستیم صادقیان را از دست بدهیم / مقابل نساجی دنبال نتیجه نبودیم در اردوی مازندران به فکر داماش بودیم
( 2 Votes )
240x144xdaei3.jpg.pagespeed.ic.REop5xDUHA.jpg
پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی نکردن پیام صادقیان در دیدار با نساجی مازندران به دلیل مصدومیت این بازیکن بود و نخواستیم ریسک کنیم.

علی دایی در خصوص دیدار امروز (جمعه) پرسپولیس برابر نساجی مازندارن اظهار داشت: تیم ما در این دیدار خوب بازی کرد و صاحب موقعیت‌های زیادی شدیم اما توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشد و نتوانستیم دروازه تیم خوب نساجی را باز کنیم. ما صاحب موقعیت‌های زیادی شدیم اما در زدن ضربات آخر که منجر به گل شود، عملکردمان خوب نبود.

وی افزود: در این دیدار به دنبال برد و باخت نبودیم و می‌خواستیم در یک زمین چمن خوب بازی تاکتیکی و خوبی را انجام دهیم تا به ترکیب اصلی خود در دیدار آینده‌مان برابر داماش دست پیدا کنیم. ما در حین این اردو و بازی با نساجی به فکر داماش بودیم. البته برابر نساجی می‌توانستیم برنده باشیم اما حریف، بازی را در اکثر دقایق بسته بود. برد و باخت مهم نیست، البته می‌توانستیم در این بازی به پیروزی هم برسیم اما بازیکنان‌مان در به ثمر رساندن گل بی‌دقت بودند. متاسفانه در این مسابقه تیم نساجی در بیشتر زمان بازی در زمین خود جمع می‌شد و البته ما هم در سرعت دادن به بازی مشکل داشتیم و نتوانستیم خوب عمل کنیم متاسفانه بچه‌های من چند نکته را گوش نکردند اما من در کل از این دو بازی دوستانه و اردو راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اردوی این تیم در مازندران عنوان کرد: در کل از بازی‌های دوستانه‌ای که انجام دادیم و از اردوی مازندران رضایت کامل دارم و کارهایی که می‌خواستیم انجام دهیم را انجام دادیم.

دایی در خصوص بازی نکردن پیام صادقیان در بازی با نساجی گفت: ما دوست داریم که در بازی‌های دوستانه همه بازیکنان به میدان بروند تا آنها را محک بزنیم اما پیام صادقیان کمی دچار مصدومیت شده بود و پای او درد داشت.

وی ادامه داد: ما نمی‌توانستیم برای یک بازی دوستانه ریسک کنیم و پیام را در این بازی به میدان بفرستیم که به این شکل این بازیکن بازی بعدی ما را در لیگ که یک بازی حساس است از دست بدهد. بازی نکردن پیام در این بازی تنها یک دلیل داشت و آن هم مصدومیت او در تمرین روز گذشته بود.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
پنجعلی: با جرزنی تیم بازیکنان را بردیم!/ خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال اشتباه است

240x154xpanjali.jpg.pagespeed.ic.RIn8FTYYzM.jpg
پرسپولیس نیوز : محمد پنجعلی می‌گوید خصوصی‌سازی فوری پرسپولیس و استقلال راه درست شدن فوتبال ایران نیست.


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین شرایط این تیم در اردوی مازندران اظهار کرد: خوشبختانه در مدت نزدیک به یک هفته‌ای که اینجا بودیم از همه نظر وضعیت خوبی داشتیم. تمرین‌ها را به طور منظم انجام دادیم و کادر فنی به اهدافی که از این اردو مدنظر داشت دست پیدا کرد. ما در بازی مقابل صدرای نکا هم بیشتر به دنبال مرور کارهای تاکتیکی بودیم تا پیروز شدن و در کنار آن در این اردو روی مسائل بدنی هم به خوبی کار کردیم.

او ادامه داد: ما در این اردو شاهد بودیم که همه بازیکنان و کادر فنی کنار هم و یکدل بودند و نمونه بارز آن بازی والیبال تیم کادر فنی با تیم بازیکنان بود که ما بردیم. خیلی جرزنی کردیم و داور هم دربست در اختیارمان بود. به بازیکنان هم گفته بودیم که اگر به داوری اعتراض کنند، آن را در ترکیب تیم تاثیر می‌دهیم!

پنجعلی درباره مشکلات مالی تیم و دلیل بازگشت دو روزه‌اش به تهران گفت: به خاطر پیگیری یک سری مسائل مالی و همچنین برای گرفتن بلیت های سفر به رشت به تهران برگشته بودم. چند بازیکن هم مشکل اجاره خانه داشتند و خیلی از مسائل روی زمین مانده که البته از پروین گرفته تا همه اعضای باشگاه در حال کمک به رفع به این مشکلات هستند.

او درباره اینکه باشگاه چگونه می‌خواهد باقی‌مانده قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کند، گفت: باشگاه اسپانسر گرفته اما هنوز اجازه نداده‌اند که قرارداد منعقد شود. من از وزارت ورزش می‌خواهم که شرایط باشگاه را درک کند و در این زمینه کمک‌های لازم را به ما بکند. واقعا شرایط خاصی است و نیاز داریم که حمایت شویم.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند با این شرایط بازیکنان این تیم قراردادشان را تمدید می‌کنند یا خیر گفت: همه بازیکنان عاشق تیم هستند و دوست دارند که در پرسپولیس بمانند. بزرگترین پشتوانه این باشگاه هم خیل عظیم طرفداران در سراسر کشور هستند. با این حال باشگاه تعهداتی به این بازیکنان دارد که باید به آنها عمل کند. بعضی از بازیکنان هنوز از فصل قبل طلب دارند که به اعتقاد من این اصلا برای باشگاهی مثل پرسپولیس زیبا نیست.

پنجعلی در ادامه گفت: باید تکلیف فوتبال‌مان را مشخص کنیم. این مسائل نشات گرفته از تفکری است که در این چند سال در فوتبال‌مان وجود داشته است. اگر با همین رویه وضع ادامه پیدا کند به بیراهه می‌رویم و نتایج فوتبال هم این را نشان می‌دهد. به غیر از تیم ملی که به جام جهانی صعود کرد سایر تیم‌های ملی نتایج خوبی نداشتند و از مسابقات‌ خود حذف شدند. حرف من با وزیر ورزش این است که با درست کردن یک تیم نمی‌توان کل فوتبال را درست کرد.

او افزود: به نظر من در حال حاضر خصوصی کردن پرسپولیس و استقلال اشتباه است. نمی‌شود تحت هر شرایطی بگوئیم این دو باشگاه باید خصوصی شوند. ما باید سیستم فوتبال‌مان را درست کنیم و دولت هم بر آن نظارت داشته باشد.

پنجعلی همچنین درباره احتمال ترانسفر شدن بازیکنانی مثل رضا حقیقی و پیام صادقیان در پایان فصل گفت: ما بازیکنان آینده‌دار زیادی داریم و این باعث افتخار باشگاه است. نمی توانیم به زور کسی را نگه داریم. البته اگر مثل امسال شرایط فراهم نشود دیگر کاری از دست‌مان برنمی‌آید. الان بازیکنانی داریم که دلشان می‌خواهد با مبلغی کمتر در پرسپولیس بمانند اما باید همه مشکلات رفع شود.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
  • Like
Reactions: usl

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
پرسپولیسی‌ها پولدار می‌شوند؟
240x158xteam.jpg.pagespeed.ic.ZZnmrXP9Oc.jpg
پرسپولیس نیوز : گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس به زودی شارژ مالی می‌شوند.

اردوی یک هفته‌ای پرسپولیس روز گذشته (جمعه) در ساری به پایان رسید تا سرخپوشان در هفته پایانی سال 92 آخرین مراحل آماده سازی خود را پشت سر بگذارند. در چند روز گذشته بازیکنان و حتی سرپرست تیم پرسپولیس هم به مشکلات مالی اعتراض و صراحتاً از پول نداشتن صحبت کردند.

پس از پایان اردوی پرسپولیس در ساری مسئولان این تیم به بازیکنان قول دادند تا پیش از پایان سال 92 مقداری پول به حساب‌ آنها واریز شود تا در آستانه سال نو دچار مشکل نشوند. گفته می‌شود منبع این کمک مالی به بازیکنان پرسپولیس جایی غیر از این باشگاه است.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
بنگر: آقایان منتظرند ۳ بازی لیگ تمام شود تا از شر بازیکنان خلاص شوند
240x146xbengar.jpg.pagespeed.ic.-iQAlms08n.jpg
پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از وضعیت بد مالی این باشگاه گفت: آقایان منتظرند لیگ تمام شود تا از شر ما خلاص شوند.

محسن بنگر در مورد اردوی یک هفته‌ای پرسپولیس در ساری، مشکلات مالی این تیم، نگرانی‌های بازیکنان پرسپولیس و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:



* اردوی ساری چطور بود؟

اردوی خیلی خوبی را برگزار کردیم و خودمان هم فکر نمی‌کردیم همه چیز به این خوبی باشد، در کنار این مسائل مردم شمال هم مثل همیشه ما را شرمنده کردند.

* چرا پرسپولیس مقابل نساجی شکست خورد؟

در طول 90 دقیقه ما سرتر از نساجی بودیم و آنها فقط یک شوت زدند که به گل تبدیل شد و بعد هم دفاع کردند. همین که باختیم بهتر شد چون اگر همه بازی‌ها را ببریم آن وقت بازیکنانمان فکر می‌کنند خبری است! پس بهتر از در بازی‌های تدارکاتی شکست بخوریم.

* این اردو، تمرین در چمن مصنوعی و بازی‌های دوستانه اثری هم در روند آماده سازی پرسپولیس داشت؟

صددرصد اردوی مفیدی را پشت سر گذاشتیم. این اردو باعث می‌شود با آمادگی بالا مقابل داماش قرار بگیریم و این تیم را شکست دهیم.

* محمد پنجعلی می‌گفت بازیکنان پرسپولیس پول خرید آجیل و میوه را هم ندارند!

دقیقاً همینطور است. وزارت ورزش‌وجوانان و علی پروین زودتر تکلیف ما را روشن کنند. آقایان منتظر هستند 3 بازی این فصل تمام شود تا از شر بازیکنان خلاص شوند. نمی‌دانم چرا قضیه بی‌پولی را اینقدر لوث می‌کنند.

* می‌گویند باشگاه پرسپولیس برای جذب اسپانسر منتظر دستور وزارت ورزش‌وجوانان است.

آقایان هرکاری که لازم است انجام بدهند و از هر کجا که می‌شود پول جور کنند. دیگر خسته شدیم از بس منتظر شنبه و یک‌شنبه بودیم. واقعاً برای پول گرفتن هیچ امیدی نداریم. انگار آقایان نمی‌خواهند تیمداری کنند.

* در این مسئله باشگاه مقصر است یا وزارت ورزش‌وجوانان؟

من نمی‌دانم چه کسی مقصر است، فقط این سوال را دارم که آقایان اگر قرار بود پول ندهند چرا مدیرعامل را عوض کردند؟ حالا که پروین آمده چرا به او پول نمی‌دهند؟ مگر پرسپولیس دولتی نیست پس چرا به باشگاه پول نمی‌دهند؟

* یعنی اوضاع در دوران رویانیان بهتر بود؟

رویانیان حداقل ماهی یکی‌، 2 بار به بچه‌ها پول و پاداش می‌داد اما از روزی که پروین آمده هیچ خبری از پول نیست و به فکر هم نیستند. انگار همه منتظر هستند لیگ تمام شود، شما ببینید وقتی لیگ تمام شود ما چقدر مشکل خواهیم داشت، باید به فکر پول، ماشین و به فکر قرارداد جدید باشیم. حالا در این شرایط هواداران با اشتیاق از ما می‌خواهند سال آینده هم در پرسپولیس بمانیم اما آقایان برای سال آینده با یک نفر هم صحبت کرده‌اند؟ حتما رویشان نمی‌شود در مورد تمدید قرارداد صحبت کنند چون به همه بدهکار هستند.

* این حرف‌ها یعنی اینکه می‌خواهی از پرسپولیس بروی؟

من خودم را نمی‌گویم، از همین جا اعلام می‌کنم سال آینده در پرسپولیس می‌مانم و مشکلی هم از این بابت ندارم ولی سال آینده باید دنبال پول امسال باشیم. به خدا حساب‌وکتاب‌های ما را ماشین حساب هم نمی‌تواند انجام دهد.

* می‌گویند برخی از بازیکنان مشکل مالیات هم دارند؟

بله، این را یادم رفته بود بگویم. الان من باید 77 میلیون تومان مالیات فصل گذشته را بدهم اما از کجا باید این پول را تامین کنم؟ ضمن اینکه 4 ماه است که اجاره خانه‌ام را نداده‌ام. باید این حرف‌ها را به چه کسی بزنم؟ یک نکته دیگر بگویم.

* بگو.

در اردوی ساری که بودیم هواداران نساجی از ما می‌خواستند به این تیم کمک مالی کنیم تا به لیگ برتر بیایند اما نمی‌دانستند یکی باید به خودمان کمک مالی کند.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
نورمحمدی: بچه‌ها به جای قهرمانی، به فکر طلبکارها و چک‌هایشان هستند/بعد از لیگ می‌گویند؛ شما را به خیر و ما را به سلامت!

240x144xnourmohammadi.jpg.pagespeed.ic.IdNqZcAnhu.jpg
پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این شرایط سخت ذهن‌ بچه‌ها درگیر مسائل مالی است و به جای آنکه به فکر قهرمانی باشیم، به فکر طلبکار و نقد شدن چک‌ها هستیم.


رضا نورمحمدی ابتدا در خصوص اردوی مازندران اظهار داشت: خوشبختانه اردوی خوبی را در فاصله چند روز مانده به بازی با داماش برای هماهنگی بیشتر برگزار کردیم. تمرینات و بازی‌ها به نظرم باعث می شود ما خیلی راحت مقابل داماش که وضعیت چندان خوبی ندارد قرار بگیریم.

وی افزود: در دو بازی تدارکاتی نیز خیلی خوب مقابل حریفان ظاهر شدیم اما در بازی دوم نساجی خیلی بازی کرد و فقط چشم به ضدحملات داشت.در کل هدف ما در این اردو داماش بود نه برد و باخت که به نظرم هفتم فروردین می‌توانیم حاصل دسترنج‌مان را ببینیم. همین که بچه‌ها دور هم بودند به نظرم برای ما بد نبود.

نورمحمدی در خصوص مشکلات قرمزپوشان نیز، گفت: به خدا مشکلات ما هنوز حل نشده است. اینقدر مشکل بچه‌ها زیاد شده که به نظرم این طور درست نیست که دست روی دست بگذاریم تا فصل تمام شود. قصد بی‌احترامی ندارم اما واقعا انصاف داشته باشید چون بچه‌ها با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی افزود: به ما گفته‌اند در این هفته خبری خواهد شد اما فقط به ما گفته‌اند. خیلی از این حرف‌ها شنیده‌ایم. به خدا بد است. ما در کورس قهرمانی هستیم اما بچه‌ها به جای فکر کردن به بازی‌های بعدی به دنبال چک‌هایشان و یا گفت‌وگوی تلفنی با طلب‌کاران باشند. من نمی‌خواهم مظلوم‌نمایی کنم اما واقعا اوضاع خوب نیست.

نورمحمدی ادامه داد: یکی از مشکلات ماشین‌های من حل شده و یکی دیگر نیز مطمئنم حل نمی‌شود چون آن یکی هم به نظرم خواست خدا بود که حل شد. مسئولان باشگاه به دنبال حل مشکلات هستند اما نمی‌دانم چه زمانی می‌خواهد این تلاش‌ها به بار بنشیند. فکر بازیکنان خراب است، با تمام وجود تمرین کرده‌ایم و آماده بازی‌ها هستیم. اما وقتی فکر یک بازیکن فقط به بازی‌ها نیست چه توقعی باید از یک بازیکن داشته باشیم؟

مدافع قرمزپوشان تأکید کرد: من اگر مشکل هر دو ماشینم هم حل شود تازه 20 تا 30 درصد از قراردادم را گرفته‌ام. سه بازی مانده و شما بگویید 70 درصد مانده قراردادمان را بعد از بازی‌ها باید از چه کسی بگیریم. شاید برخی‌ها می‌خواهند لیگ تمام شوند و بگویند ما را به خیر شما را به سلامت.

وی در پاسخ سوالی که‌ آیا قصد داشتید در اردوی مازندران هم اعتصاب کنید یا خیر، گفت: صحبت سر این بحث‌ها نیست. اما فکر و ذکر این بچه‌ها خراب است. بازیکنی که از تمرین بیرون می‌آید و باید تا شب در مورد چک و بدهی‌اش با این و آن حرف بزند، شما چه توقعی از او دارید. به قرآن این بچه‌ها کم نگذاشتند. اما مشکلات به جایی رسیده که سرسام‌آور شده که من امیدوارم هر مسئولی هر کاری می‌تواند انجام بدهد.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
کفشگری: این بار دیگر اعتصابی در کار نخواهد بود / نتیجه اردوی ساری را در ۳ بازی پایانی خواهیم دید

240x165xkafshgari.jpg.pagespeed.ic.rypQghN6js.jpg
پرسپولیس نیوز : هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد، بازیکنان این تیم دیگر به مانند پیش از دیدار مقابل فجرسپاسی دست به اعتصاب نخواهند زد.

مهرداد کفشگری در خصوص شکست پرسپولیس مقابل نساجی قائمشهر گفت: موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که آنها را از دست دادیم. با موقعیت‌هایی که داشتیم نباید بازی را واگذار می‌کردیم اما قدر شانس‌ها را ندانستیم و باختیم.

«شکست در بازی‌های دوستانه بد نیست اما نباید در بازی‌های رسمی تکرار شود»‌، وی با بیان این جمله افزود: خاصیت تیم‌های لیگ یکی به گونه‌ای است که وقتی گلی را از آنها دریافت کنید جبرانش سخت می‌شود به همین خاطر نتوانستیم گلی که از نساجی خوردیم را جبران کنیم.

هافبک دفاعی پرسپولیس شرایط خود را مطلوب خواند و گفت:‌ اردوی ساری و انجام 2 بازی دوستانه برای من خیلی خوب بود، چون بعد از مصدومیتی نسبتاً طولانی کاملاً در شرایط مسابقه قرار گرفتم. از سوی دیگر انجام 2 بازی در زمین چمن مصنوعی ما را به بهترین شکل برای دیدار با داماش آماده کرد، به گونه‌ای که دیگر دغدغه بازی در زمین چمن مصنوعی را نداریم.

کفشگری اردوی ساری را برای سرخپوشان مفید دانست و خاطر نشان کرد:‌ اردوی شمال و انجام 2 بازی در زمین چمن مصنوعی نتایج مثبتی را برای تیم ما در بر داشت که مطمئناً نتیجه آن را در 3 بازی پایانی لیگ خواهیم دید.

وی همچنین با اشاره به مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس گفت:‌ فکر نمی‌کردیم مشکلات مالی ما تا شب عید ادامه پیدا کند، آنهم در مقطعی که همه شدیداً به پول نیاز دارند. مشکلات مالی بازیکنان را آزار می‌دهد اما با وجود همه مشکلاتی که هست و وجود دارد این بار به مانند گذشته اعتصابی در کار نخواهد بود و تیم وارد بحران نمی‌شود. امیدوارم مشکلات حل شود تا با روحیه برای پیروزی و قهرمانی بجنگیم و تلاش کنیم.
 
بالا