• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
حسینی: ۴ ماه رویانیان روی هوا بود، حالا هم به پروین پول نمی‌‌‌دهند / فقط یک نفر از وزارت ورزش به حرف ما توجه کند

240x144xhoseyni.jpg.pagespeed.ic.6KjaUL_HEc.jpg
پرسپولیس نیوز : مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا پیش از این رویانیان را ۴ ماه روی هوا نگه داشتند و مدام بحث ماندن یا کنار گذاشتن او مطرح شد و حالا هم به پروین پول نمی‌‌دهند.


سیدجلال حسینی ابتدا در مورد وضعیت مصدومیت خود اظهار داشت:‌ در یک هفته اخیر فیزیوتراپی و آب درمانی را در دستور کار داشته‌ام و خوشبختانه نسبت به چند روز گذشته وضعیت بهتری دارم. قرار است دوباره ناحیه آسیب دیده‌ام معاینه شود تا پزشک متخصص در مورد وضعیت فعلی‌ام نظر دهد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه خیلی زود به ترکیب تیم پرسپولیس برگردد، گفت: اگر شرایط مهیا باشد تا یکی، 2 روز آینده نرم دویی را شروع خواهم کرد. تمام تلاشم این است که به بازی پرسپولیس و داماش برسم.

حسینی در ادامه در خصوص مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و اعتراض بازیکنان این تیم در چند روز اخیر افزود: من از شما سؤال می‌‌‌کنم که چه کسی می‌‌‌خواهد جوابگو ما باشد؟ مردم فکر می‌‌‌کنند که بازیکن نباید به خاطر پول اعتراض کند ولی چرا کسی در مورد مسئولان حرف نمی‌‌‌زنند؟

وی افزود: ما تصمیم گرفتیم که تا آخر لیگ نهایت تلاش خود را انجام دهیم و به مشکلات مالی فکر نکنیم. ما نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا قهرمان شویم و به مشکلات مالی هم فکر نمی‌کنیم اما سؤال من این است که چرا هواداران پرسپولیس به مسئولان اعتراض نمی‌‌‌کنند؟ اگر آنها واقعاً بازیکنان پرسپولیس و این تیم را دوست دارند بهتر است به مسئولان اعتراض کنند که چرا به فکر بازیکنان نیستند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس همچنین یادآور شد:‌ پیش از بازی با فجرسپاسی که اعتصاب کردیم، همه کاسه و کوزه‌ها سر ما شکسته شد و هیچ‌کس به مسئولان اعتراضی نکرد. مگر باشگاه پرسپولیس یک باشگاه کوچک است که چنین مشکلاتی وجود داشته باشد و کسی به آن رسیدگی نکند؟ وقتی به پروین پول نمی‌‌‌دهند طبیعی است که او هم نمی‌‌تواند کار خاصی انجام دهد. قبلاً که آقای رویانیان را 4 ماه روی هوا نگه داشتند و مدام بحث ماندن یا کنار گذاشتن او مطرح شد و حالا هم به پروین پول نمی‌‌دهند و چیزی در اختیارش نمی‌‌گذارند.

حسینی به مشکلات باشگاه استقلال هم اشاره کرد و گفت: من با بازیکنان استقلال هم که صحبت می‌‌‌کنم چنین شرایطی دارند و به طور جدی با مشکلات مالی مواجه هستند. شما می‌‌بینید که بعضی از تیم‌های ایرانی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند خیلی راحت کارشان را دنبال می‌‌‌کنند و مشکل مالی ندارند اما در مورد استقلال و پرسپولیس اینطور نیست. من نمی‌‌‌خواهم در مورد مسائل مدیریتی صحبت کنم ولی حداقل یکی از مسئولان وزارت ورزش بیاید و حرف بازیکنان استقلال و پرسپولیس را گوش کند.

وی همچنین خاطر نشان کرد:‌ 3 بازی دیگر به پایان لیگ برتر باقی مانده است و الان بازیکنان از خود می‌‌‌پرسند که چگونه باید پول خود را دریافت کنند. حداقل به بازیکنان ارزش بگذارند و یک نفر از وزارت ورزش به حرف ما توجه کند. بازیکنان پرسپولیس الان با مشکلات زیادی مواجه هستند. باور کنید خودم شرایط سختی را پشت سر می‌‌گذارم و حتی ماشین هم ندارم.

این مدافع ملی‌پوش در خاتمه تصریح کرد: هواداران پرسپولیس مطمئن باشند که بدون توجه به این مسائل کار خودمان را انجام می‌‌‌دهیم ولی متاسفانه هیچ‌کس نیست که به مشکلات ما رسیدگی کند.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
سیدصالحی: قرارداد بازیکن مثل مهریه است!/ استقلال هم پولم را نمی‌دهد
seyedsalehi.jpg
پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز از استقلال طلب دارم، اما آنها هم مثل پرسپولیس پولم را نمی‌دهند.

سیدمهدی سیدصالحی ابتدا در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: پس از 12 روز تمرینات اختصاصی زیر نظر پزشک تیم که در 2 نوبت به صورت آب‌درمانی و فیزیوتراپی است الحمدالله وضعیتم بهتر شده است.

وی افزود: حتی یک سونوگرافی بر روی پایم انجام دادم که متأسفانه پارگی و التهاب در آن دیده می‌شود. درباره این موضوع که تا چه زمانی می‌توانم تمرینات را شروع کنم باید پزشکان نظر بدهند اما فکر کنم با چند جلسه تمرین دیگر وضعیتم بهتر می‌شود.

سیدصالحی درباره مشکلات مالی بازیکنان نیز گفت: واقعیت این است که من 3 بچه بزرگ دارم و واقعا نمی‌دانم مشکلات و دردم را به چه کسی بگویم و حرف بزنم. دو سال در استقلال بازی کردم هنوز هیچ کس درباره پول و طلبم به من جواب نمی‌دهد و امسال هم شرایط پرسپولیس را خودتان بهتر می‌بینید.

وی افزود: به خدا من هم مثل بازیکنان دیگر بدهکارم. فکرم خراب و از طرف دیگر آسیب‌دیده هستم. نمی‌دانم باید مشکلات را به چه کسی بگویم اما خدا وکیلی بچه‌ها از جان و دل به همراه کادر فنی مایه گذاشته‌اند و در این شرایط سخت در حال جنگیدن با سختی‌ها هستند.

مهاجم قرمزپوشان تاکید کرد: شخصا 11 سال است در لیگ برتر بازی می‌کنم و این اولین سالی است که اتفاقاتی می‌بینم که عجیب است. شاید مسئولین همه تلاش خود را انجام می‌دهند اما باید این تلاش‌ها به نتیجه برسد تا بازیکن با خیال راحت بتواند زندگی‌اش را بچرخاند و به فوتبال و تمرین فکر کند.

وی خاطر نشان کرد: این موضوعی نیست که آدم بتواند بی‌خیال آن شود. جواب مردم را باید داد. ما روی قراردادهایمان حساب کرده‌ایم. هیچ وقت یک طلبکار نمی‌آید هر روز به یک فوتبالیست مهلت بدهد تازه وقتی طرف متوجه می‌شود که طرف حسابش فوتبالیست است دیگر همه چیز بدتر است. به خدا آبرویم رفته است. 3 بچه بزرگ دارم و برای من زشت است که هر جایی می‌روم سرم پایین باشد و بگویم حق با شما است. البته عزت و ذلت دست خداست و این خوب نیست که ما همیشه جلوی کسانی که به آنها قول داده‌ایم سرمان پایین باشد. انشاء‌الله خدا کمک کند تا هر چه سریع‌تر این مشکلات برطرف شود. ما تیمی هستیم که الان در کورس قهرمانی هستیم و از قهرمانی فاصله چندانی نداریم. ما باید گامی را که در اول فصل برداشتیم با هم آن را به خاطر این هواداران به سرمنزل مقصود برسانیم که تا به امروز هم خدا وکیلی بچه‌ها به خاطر این هواداران با تمام وجود تلاش کردند. تمام دلخوشی ما و دار و ندار ما هواداران هستند هیچ منتی هم نداریم اما خدا می‌داند به عشق آنها تمرین و بازی می‌کنیم ولی از مسئولان هم توقع داریم به فکر ما باشند.

سیدصالحی در پاسخ به سؤالی که قبول داری برخی فوتبالیست‌ها مظلوم نمایی هم می‌کنند، گفت: بحث مظلوم نمایی نیست ما قرارداد امضا کرده‌ایم و دوست داریم طرف حساب ما تابع قراردادش باشد. شما جایی می‌روید و سرمایه‌گذاری می‌کنید به قول قدیمی‌ها هر کس جیبش را نگاه می‌کند و بعد تصمیم می‌گیرد. من وقتی 50 هزار تومان قرارداد می‌بندم روی 45 هزار تومان آن سرمایه‌گذاری می‌کنم وقتی آن 50هزار تومان را به من ندهند و من هم روی آن حساب کردم باید چه کار کنم. به نظر من قرارداد بازیکنان مثل مهریه است، چه کسی داده و چه کسی گرفته است!

وی افزود: من 4 سال پیش از استقلال طلب دارم،‌ اما هیچ کس جواب من را نمی‌‌دهد. در این تیم با تمام مسائل هم دست و پنجه نرم کردم الان هم در پرسپولیس. واقعا شرایطم سخت شده که این حرف‌ها را می‌زنم. البته این را هم باید بگویم همیشه می‌گویند ما بازیکنان میلیاردی هستیم اما پس از جدایی‌ام از استقلال 40 درصد از پولم را اگر اشتباه نکنم گرفتم و بقیه آن نمی‌دانم چطور باید به من برسد. به خدا حیف است که این تیم در این شرایط اینطور رها شود چون بچه‌ها و کادر فنی خیلی زحمت کشیده‌اند.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
صادقیان: از ایتالیا،ترکیه و قطر پیشنهاد دارم/ بازیکنان نباید جلوی خانواده شرمنده باشند

xsadeghian3.jpg.pagespeed.ic.6B1V2xcn4y.jpg
پرسپولیس نیوز : پیام صادقیان هافبک تکنیکی پرسپولیس مثل اکثر بازیکنان این تیم معتقد است که تیمش شانس زیادی برای قهرمانی دارد ولی امیدوار است مشکلات مالی حل شود.


او در مورد مشکلات مالی می گوید:« باور کنید کاسه صبر ما لبریز شده است.الان شب عید است و خیلی از بازیکنان ما که متاهل هستند باید پول بگیرند ولی هیچ اتفاقی نیفتاده است.باشگاه باید همین هفته به بازیکنان پول برساند در غیر اینصورت وضعیت بدتر می شود.وقتی حرف می زنیم می گویند فوتبالیست ها میلیاردر هستند ولی هیچ کس باور نمی کند مشکل داریم.»

او ادامه می دهد:«باور کنید دیگر خجالت می کشم از دوستان و هم تیمی هایم پول قرض کنم و حسابم خالی شده است.این هفته هم چک دارم و نمی دانم چگونه پاس می شود،فقط امیدوارم دستگیرم نکنند.حالا ما مجرد هستیم و مشکلات مالی بازیکنان متاهل بیشتر است.به هر حال بازیکنان نباید جلوی خانواده شرمنده باشند و امیدوارم مشکلات حل شود.»

این روزها به طور جدی بحث حضور صادقیان در فوتبال اروپا مطرح است.او در این خصوص می گوید:«من فعلا همه تمرکزم روی پرسپولیس است و به چیز دیگری فکر نمی‌‌ کنم. دوست دارم با این تیم قهرمان شوم و با تیم‌ملی‌ هم به جام‌جهانی بروم. به اندازه کافی وقت دارم تا در مورد فصل بعد تصمیم بگیرم.من از ایتالیا، ترکیه و قطر پیشنهاد دارم که البته زیاد به تیم های عربی فکر نمی‌‌ کنم. البته من معتقدم سطح بازی های تیم های عربی هم بالا است ولی دوست دارم در اروپا فوتبال بازی کنم ولی الان تمام فکرم معطوف به پرسپولیس است. »

او در پاسخ به این سوال که قبول داری اگر یک فوتبالیست با سن پایین به اروپا برود خیلی بهتر است می گوید:«

مطمئنا همین طور است و تیم های اروپایی بازیکنانی را جذب می‌‌ کنند که سن و سال پایینی دارند. وقتی یک فوتبالیست در سن پایین به اروپا می‌‌ رود تمام قواعد زندگی اش حرفه ای می‌‌ شود. معمولا خیلی کم پیش می‌‌ آید که در ایران یک بازیکن مثل بازیکنان بزرگ و حرفه ای دنیا رفتار کند.»

او در مورد اینکه چقدر احتمال می‌‌ دهی با تیم‌ملی‌ به جام‌جهانی بروی می گوید:«ما اردوی خیلی خوبی داشتیم در ضمن فکر می‌‌ کنم مقابل کویت عملکرد خوبی داشتم. حالا همه چیز به نظر کروش بستگی دارد ولی تلاش می‌‌ کنم تا با تیم‌ملی‌ به جام‌جهانی بروم.شرایط جام‌جهانی با بازی های دیگر خیلی فرق دارد و بزرگترین فوتبالیست های دنیا در این جام هستند. با این حال آنها مثل ما 2 دست و 2 پا دارند و معتقدم اگر تلاش کنیم هم از لحاظ تیمی و هم از لحاظ فردی می‌‌ توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. »
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
پولادی:توقع مردم را در جام جهانی بالا نبریم/مشکلات مالی اذیت می کند اما پرسپولیس می تواند قهرمان شود

xpooladi.jpg.pagespeed.ic.ws6Op7kFzJ.jpg
پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی می گوید تمام تلاشش را می کند تا بتواند پاسخ اعتماد کروش را بدهد.

مهرداد پولادی حالا انگیزه های زیادی تمرین می کند.هم برای سه بازی پایانی پرسپولیس در لیگ برتر و هم برای بازی کردن در تیم ملی.پولادی که ماه ها مصدوم بود پس از مدت ها برای تیم ملی هم به میدان رفت.او از این بازی می گوید:«خوشحالی ام در این بازی بیشتر به دلیل این بود که پس از مدت ها توانستم برای تیم ملی بازی کنم.من روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشته بودم و تلاش زیادی کردم تا بتوانم به مرز آمادگی برسم.خدا را باز هم شکر می کنم که تمام این روزهای سخت تمام شد.»



پولادی یکی از بازیکنانی است که کروش خیلی به خاطرش صبر کرد.او به خاطر این اعتماد ممنون سرمربی تیم ملی است و می گوید:«همیشه ممنون او بوده ام.من بازیکنی نبودم که تازه به تیم ملی دعوت شده باشم.نمی دانم،اما شنیده ام که بعضی ها انتقاد کرده اند.اما می خواهم آنقدر خوب باشم که جواب این اعتماد کروش را بدهم.»



به پولادی گفتیم چقدر احتمال می دهی که یکی از بازیکنان ثابت ایران در جام جهانی باشی که او این واکنش را نشان داد:«نمی دانم.مهم بازی کردن یا بازی نکردن من نیست.مهم این است که تیم ملی نتیجه بگیرد.من تمام تلاش خودم را می کنم تا اگر از من استفاده شد بهترین بازی ام را انجام بدهم.»



به نظرت می توانیم از گروه خودمان صعود کنیم؟پولادی در این مورد هم حرف زد و گفت:«شما سایر کشورها را ببینید،آنها تا امروز چند بازی تدارکاتی انجام داده اند؟ما از بازی با گینه رسما دیدارهای تداکاتی مان شروع شد.اگر بازی های تدارکاتی خوبی داشته باشیم می توانیم نتایج خوبی از برزیل بگیریم.ما ناامید نیستیم اما نباید توقع مردم را بالا برد.باید حقیقت ها را قبول کرد.»



پولادی در پایان درباره پرسپولیس هم گفت:«لیگ امسال خیلی پیچیده است.خیلی از تیم ها شانس دارند اما ما باید سه بازی خودمان را ببریم تا بتوانیم به قهرمانی امیدوار باشیم.همه چیز خوب است به جز مشکلات مالی.مشکلات مالی دارد اذیت می کند.به هر حال ما به خاطر هواداران تلاش خودمان را خواهیم کرد و این شانس را داریم که قهرمانی را جشن بگیریم.»
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
پروین: وزارت ورزش با قرارداد باشگاه و اسپانسر موافقت کند، حداقل چهار میلیارد به بازیکنان می‌دهیم / شایعه جلسه با مایلی کهن و مصطفوی ذره‌ای صحت ندارد
240x155xparvin-interview2.jpg.pagespeed.ic.HoEMZF2m25.jpg
پرسپولیس نیوز : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: در صورت موافقت وزارت ورزش و جوانان با قرارداد باشگاه و اسپانسر فصل آینده، حداقل چهار میلیارد تومان از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد.


علی پروین در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: پس از مذاکرات چند هفته‌ای با مدیران بانک رسالت که با حضور اعضای محترم هیأت مدیره و قائم مقام باشگاه پرسپولیس برگزار شد، با این بانک به عنوان اسپانسر فصل آینده به توافق رسیدیم و آنها قبول کردند که نیمی از مبلغ قرارداد را در مقطع کنونی به باشگاه پرداخت کنند تا مشکلات مالی تیم و باشگاه حل و فصل شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: فقط می‌توانم بگویم مبلغ قرارداد ما با بانک رسالت برای فصل آینده رکورد اسپانسر پیراهن را شکسته و این مبلغ قابل توجه است. بر اساس توافق موجود، ما می‌توانیم مشکلات مالی بازیکنان و تیم را تا حد زیادی حل و فصل کنیم.

پروین در ادامه خاطرنشان کرد: رقم توافق و قرارداد بی‌سابقه بوده و با مشارکت هواداران در این طرح، افزایش چشمگیرتری هم خواهد یافت. ما در سایه این توافق، مطالبات چندین ماهه کارکنان باشگاه و مشکل سند خودروی بازیکنان را حل و فصل کردیم اما به نظر می‌رسد با توجه به فرایند خصوصی‌سازی پرسپولیس و واگذاری سهام باشگاه موانعی بر سر راه امضای این قرارداد بوجود آمده است. بر این اساس ما هم منتظر موافقت وزارت ورزش و جوانان هستیم. در صورتی که وزارت اجازه اجرای این قرارداد را صادر کند، حداقل چهار میلیارد تومان از مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت خواهد شد تا مشکلات مالی تیم که امان بازیکنان را بریده و دردسرهایی را برای آنها بوجود آورده است را حل و فصل کنیم.

مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: تا همین جای کار از همکاری و یاری وزارت ورزش و جوانان ممنون بوده و تشکر می‌کنیم. امیدواریم با موافقت وزارتخانه بتوانیم این قرارداد را اجرایی کرده و مشکلات را حل کنیم.

پروین همچنین درباره شایعه جلسه با محمد مایلی‌کهن و داریوش مصطفوی در مانتو فروشی و مذاکره با چند بازیکن برای فصل بعد گفت: بابت رواج این شایعات بسیار متاسفم و نمی‌دانم چه باید بگویم. من که اهل شکایت از رسانه‌ها نبودم اما نمی‌دانم این شایعه‌پردازی‌ها بر چه اساسی صورت می‌گیرد. بنده با هر کسی بخواهم جلسه داشته باشم، این کار را در باشگاه انجام می‌دهم و نیازی نیست که کسی را جای دیگری ببینم. همین آقای مصطفوی را چهار، پنج ماه است ندیدم و مایلی‌کهن را هم پس از آن جلسه پیشکسوتان ندیده‌ام. در این مدت جز حل مشکلات مالی تیم و باشگاه و پیدا کردن راه حل برای آنها به هیچ چیز دیگری فکر نکرده‌ام. هیچ یک از این شایعات به قدر ذره‌ای صحت ندارد و من باید بگویم در صورت تکرار چنین شایعاتی اقدام قانونی خواهیم کرد. چرا که این شایعات با هدف تخریب روابط مدیر عامل باشگاه و سرمربی تیم و ضربه زدن به تیم و بازیکنان صورت می‌گیرد. به این ترتیب نمی‌توانم فقط به تکذیب شایعات قناعت کنم و ناچار خواهیم بود برای جلوگیری از تکرار این شایعات دست به اقدامات قانونی بزنیم.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
جلسه اضطراری در باشگاه پرسپولیس تشکیل می‌شود/ انتخاب نماینده برای حضور در وزارت ورزش

xlogo2.JPG.pagespeed.ic.FAmbIgcnSo.jpg
پرسپولیس نیوز : جلسه اضطراری هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با درخواست علی پروین برگزار می‌شود.

پس از اعتراض‌های بازیکنان پرسپولیس در اردوی مازندران و در پی تماس علی پروین با اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس جلسه اضطراری این باشگاه برای رسیدگی به مشکلات مالی بازیکنان و پیگیری نامه پروین به وزارت ورزش که درخواست‌ کرده با کارهای اقتصادی او موافقت کنند، برگزار می‌کنند.

این جلسه امروز بعد از ظهر یا فردا برگزار خواهد شد و در خصوص وضعیت پرسپولیس و مسائل مالی تصمیم‌گیری لازم خواهد شد.

این در شرایطی است که پروین بابت اینکه به نامه‌اش که به وزارت ورزش ارسال کرده و جلوگیری از کارهای اقتصادی در باشگاه که توسط وزارت ورزش انجام شده بسیار ناراحت است. قرار است یک نماینده از اعضای هیأت مدیره مشکلات پرسپولیس را در وزارت ورزش پیگیری کند.
 

koonkooa

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,274
لایک‌ها
2,542
استاد پروين رفتن دارند ليست فصل بعد رو تهيه مي كنند و يكي از اونا هم علي كريمي هست !!!

سرمربي نقشش اين وسط چيه !

از الان يارگيري !
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
بررسی هایی که تمام نمیشه... وعده هایی که تحقق پیدا نمیکنه... واگذاری که از اول هم شوخی بود... شایعاتی که از بس شنیدیم و تکرار شده داره به مرز باور میرسه... و و و... در نهایت موقعیت طلایی که به سادگی از دست خواهد رفت...

عده ای میگن فلانی و بهمانی اگر بازیکنهای پرسپولیس رو داشتن با فلان امتیاز اختلاف قهرمان بودن... قصد توجیه اشتباهات فنی رو ندارم که کم نداشتیم، اما... مستعدترین دانش آموزها هم در خانه ای که همسایه دیوار به دیوار حاشیه و تنش و ناآرامیه، در کنکور سراسری کارنامه بهینه ای نخواهد داشت...

هیچ تیمی حتی تیم همشهری به رغم کوچ بی موقع بازیکنهای مهمش، دردسرها و حاشیه ها و نوسانات پرسپولیس رو نداشته... با یازده تا مسی، اگر روان آرامی در تیم نباشه، هیچ تیمی به جایی نمیرسه...

امیررضا خادم و رفقاش هم بهتره این شوی خیرخواهی برای پرسپولیس رو جمع کنن... ما را به خیر تو امید نیست، شر مرسان...
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
آقای پروین کمر به نابودی تیم وشخص دایی بسته خدارحم کنه
بلایی که سر استیل اذین اورد اینجاهم داره پیاده میکنه
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: usl

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا کم شد
240x144xtaj.jpg.pagespeed.ic.Em4peOb5uP.jpg
پرسپولیس نیوز : با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، و بر اساس نتایج سایر تیم های ایرانی، سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آتی کاهش یافت.

مهدی تاج، رییس سازمان لیگ در نشست خبری امروز، درباره تعداد سهمیه‌های فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده با اعلام این خبر گفت: با تصمیم AFC سهمیه ایران در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا به سه تیم کاهش یافت.

او افزود: سه تیم ایرانی به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان می‌رسند و یک تیم دیگر باید در پلی‌آف شانس خود را برای حضور در این رقابت‌ها آزمایش کند.

تاج در توضیح این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار کرد: طبق قوانین جدید AFC دو کشور اول آسیا بر اساس امتیازبندی، سهمیه سه تیم مستقیم و یک تیم پلی‌آف در لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت. در حال حاضر ایران 905 امتیاز دارد و بعد از ژاپن که 923 امتیاز دارد قرار گرفته است. اما این قانون برای دو سال است و در فصل 2016 – 2015 و 2017 – 2016 است.

وی افزود: دو کشور اول سه و نیم سهمیه دارند و کشور سوم و چهارم سهمیه‌شان دو تیم مستقیم و دو تیم پلی‌آف خواهد بود و کشور پنجم یک تیم مستقیم و یک تیم پلی‌آف است. بنابراین هیچ کشوری در اسیا چهار سهمیه مستقیم دیگر نخواهد داشت. ملاک امتیازدهی 20 درصد عملکرد تیم ملی و 80 درصد عملکرد تیم‌های باشگاهی است. برای هر برد 3 امتیاز و مساوی یک امتیاز در نظر گرفته‌اند بنابراین باید به امتیازهای تیم‌های باشگاهی نیز حواس‌مان باشد. فدراسیون رتبه اول هم 100 امتیاز می‌گیرد. ما تلاش می‌کنیم که این شرایط را تغییر دهیم.

تاج افزود: شش اردیبهشت هم زمان بازدید بازرسان AFC مشخص خواهد شد. طبق قانون جدید 12 تیم اول آسیا طبق رنکینگ فیفا به طور مستقیم راهی جام ملت‌ها می‌شوند بنابراین با قرار گرفتن ایران در بین این 12 تیم ما دیگر بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها نداریم و بسیاری از فیفا دی‌ها را می‌توانیم برای خودمان استفاده کنیم.


تاج تاکید کرد: هرگونه پرداخت زیرمیزی و غیر عرف تخلف بوده و متخلف مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد. طبق قوانین جدید هیات مدیره باشگاه‌ها باید کارشان را درست انجام دهند و امضای آنها به نوعی زیر عملکرد کار باشگاه است.



تاج در بخش دیگری از صحبت‌هایش به موضوع فساد در فوتبال و برنامه‌های سازمان لیگ برای از بین بردن آن اشاره کرد و گفت: نظر نهایی ما پس از بررسی‌ها و تحلیل‌های زیادی که داشتیم این است که باید دادگاه رسیدگی به تخلفات ورزش تشکیل شود. ما در مجموعه‌های مختلفی، دادگاه‌های رسیدگی به تخلفات داریم که انواع آن را در جامعه می‌بینیم و الان جای دادگاه رسیدگی به تخلفات ورزشی خالی است تا در آنجا به هر نوع شکایت و ادعایی رسیدگی شود. ما باید تلاش کنیم ارزیابی مردم نسبت به فوتبال مثبت باشد. وقتی مردم ببینند متخلف مشخص شده، نامش افشا می‌شود و حکمش هم اجرا می‌شود، آرام می‌گیرند و دیدگاه بهتری نسبت به فوتبال پیدا می‌کنند. هیات رییسه فدراسیون و سازمان لیگ هم با جدیت موافق این موضوع است و آن را پیگیری می‌کند. ما باید تلاش کنیم با آرام شدن فضا ببستر برای حضور نیروهای مفید و قوی‌تر در فوتبال فراهم شود. صداوسیما و رسانه‌ها محلی برای رسیدگی به تخلفات نیستند و ما قطعا باید دادسرا را داشته باشیم.



وی درباره بحث ایجنت‌های فوتبال هم گفت: آژانس‌های نقل و انتقال باید در فوتبال ما با مجوزهای قانونی فعال باشند و مالیات‌شان را هم به شکل دقیق بدهند. در حال حاضر 31 کارگزار فیفا در ایران داریم که اخیرا 4 کارگزار جدید هم تایید شده‌اند. همچنین 16 فروردین 93 آزمونی را برگزار می‌کنیم و پس از مشخص شدن نتایج آن فکر می‌کنم تعداد کارگزاران رسمی فیفا در کشورمان به حدود 50 نفر برسد.



تاج از آمار تاسف‌باری از عملکرد فنی تیم‌ها و بازیکنان در لیگ برتر و لیگ دسته یک داد و گفت: متاسفانه میانگین سنی لیگ امسال ما 30 سال است و میانگین دوندگی بازیکنان ما در لیگ امسال 4 و نیم کیلومتر است! سازمان لیگ عدد دقیقه بازی کردن تمامی بازیکنان در لیگ امسال را مشخص کرده است که بسیار مفصل است و فعلا از گفتن آن پرهیز می‌کنم تا حرف و حدیث و حاشیه‌ای به راه نیفتد. در لیگ یک هم عدد‌ها تقریبا به همین اندازه است.



وی در بیان میانگین ارقام قراردادهای لیگ نیز گفت: میانگین رقم قراردادهای بازیکنان داخلی ما امسال 298 میلیون و 440 هزار تومان بود و میانگین رقم قرارداد بازیکنان خارجی هم حدود 300 میلیون تومان بود. متاسفانه این میانگین ارقام بسیار بالاست. ما پیش‌بینی می‌کنیم پس از جوان‌گرایی در لیگ، میانگین قیمت‌ها پایین بیاید. برای مدت قرارداد هم بازه یک تا 5 ساله تعیین شده است. البته مکانیزم‌های دیگری وجود دارد که تشکیلات مثل وزارت صنایع و... و صاحبان تیم‌ها باید از آن استفاده کنند و مدت سه سال را به صورت میانگین در نظر بگیرند اما این را ما نمی‌توانستیم به صورت قانون درآوریم چون فیفا با آن مخالف است.



تاج با بیان اینکه موضوع تبلیغات محیطی سازمان لیگ مشکلات زیادی را به وجود آورده بود گفت: متاسفانه قراردادی که قبلا در بحث تبلیغات محیطی بسته شد، سه ساله بود و در این مدت هم ما با مشکلات زیادی مواجه بودیم و حرف و حدیث‌های مختلفی هم پیرامون کار وجود داشت. بالاخره مدت این قرارداد تمام شد و ما امسال تبلیغات محیطی را به مزایده عمومی گذاشتیم که 26 شرکت از آن استقبال کردند. در قرارداد سه ساله گذشته رقم تبلیغات محیطی در سال اول تا سوم به ترتیب 14، 16 و 18 میلیارد تومان بود که ما این رقم را بسیار پایین می‌دانستیم اما قرارداد بسته شده بود. امسال کف مبلغ مزایده برای تبلیغات محیطی را 30 میلیارد تومان برای سال اول و 36 میلیارد تومان برای سال دوم در نظر گرفتیم. پیش‌بینی کردیم با به مزایده گذاشتن این کار، ارقام پیشنهادی بالا می‌رود که همین هم شد. از میان این 26 شرکت 11 شرکت یک درصد مبلغ پایه مزایده یعنی 300 میلیون تومان را واریز کردند و با گرفتن اسناد مزایده در آن شرکت داشتند و پس از باز شدن پاکت‌ها، در حضور رییس فدراسیون، نماینده سازمان بازرسی، تمامی اعضای هیات رییسه سازمان لیگ و مسئولان حراست وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال که جمعا تعدادشان 17 نفر بود، 4 شرکت مبالغ بیشتری نسبت به بقیه داشتند که آن‌ها را به عنوان برنده اعلام کردیم و این شرکت‌ها پس از مذاکراتی که با این 4 شرکت خواهیم داشت، یکی را انتخاب خواهیم کرد. به مزایده گذاشته شده تبلیغات محیطی باعث شد تا مبلغ پیشنهادی بالا رود و ما شاهد ارقام دو ساله‌ای چون: 158 میلیارد و 800 میلیون تومان، 159 میلیارد تومان، 160 میلیارد تومان و 160.7 میلیارد تومان از سوی این چهار شرکت بودیم.



تاج درباره بحث خصوصی سازی نیز گفت: خصوصی‌سازی باید با شیب ملایم صورت گیرد و باشگاه‌ها باید به نوعی خصولتی (خصوصی - دولتی) شوند. در قدم اول باید ورزشگاه‌ها را به بخش خصوصی واگذار و منابع درآمدزایی باشگاه‌ها را شفاف کرد. در حال حاضر 9 باشگاه لیگ برتری زیان‌ده هستند و باید شرایط باشگاه‌ها را از وضعیت زیان‌دهی خارج کرد تا بتوانیم آن‌ها را خصوصی کنیم. این کار به یکباره انجام نمی‌شود.



تاج گفت: سازمان لیگ می‌تواند برنامه یک ساله لیگ را بدهد و این کار را انجام خواهد داد مشروط بر اینکه برنامه اردوها و بازی‌های تیم ملی چه در بازی‌های رسمی و چه بازی‌های تدارکاتی در سال آینده تغییر نکند.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
انتخاب مديرعامل پرسپوليس در اوايل سال بعد

مديرعامل جديد پرسپوليس در روزهاي آغازين سال 93 انتخاب مي‌شود.
00944748.jpg

نشست پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس با اميررضا خادم و ديگر مسئولان وزارت ورزش و جوانان امروز در حالي در آکادمي ملي المپيک با حضور علي پروين و علي دايي برگزار شد که مهم‌ترين تصميم آن، اضافه شدن دو پيشکسوت ديگر به هيات مديره اين باشگاه بود.

به نقل از ايسنا، در اين نشست مقرر شد طي امروز و فردا باشگاه پرسپوليس دو پيشکسوت خود را با هماهنگي وزارت ورزش براي اضافه شدن به هيات مديره انتخاب کند تا در آغاز سال جديد، از ميان 5 عضو قبلي هيات مديره (اکبري، نامي، پروين، جمشيدي و رويانيان) و دو عضو جديد، مديرعامل باشگاه انتخاب شود.

طبق گفته مسئولان وزارت ورزش در حال حاضر علي پروين سرپرست مديرعاملي باشگاه است و مديرعامل از بين 7 عضو مذکور در سال 93 انتخاب مي‌شود.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
جلسه دايي و بازيکنان درباره نشست امروز

بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس پس از تمرين امروز همه به دنبال نتيجه جلسه پيشکسوتان و وزارتي‌ها بودند.
00946228.jpg

جلسه مسئولين وزارت ورزش با پيشکسوتان پرسپوليس بعداز ظهر امروز در آکادمي ملي المپيک برگزار شد. به همين دليل بازيکنان پرسپوليس پس از تمرين امروز با توجه به اهميت اين موضوع همه به دنبال نتيجه جلسه امروز بودند و سوال‌هايي از دايي و باقري مي‌پرسيدند. از اين رو پس از تمرين امروز دايي و باقري جلسه‌اي با بازيکنان پرسپوليس در مورد اتفاقات اخير گذاشتند و توضيحاتي به آنها دادند.

به نقل از فارس، همچنين پس از تمرين امروز در اقدامي عجيب تعدادي از هواداران و ليدرهاي پرسپوليس به زدن نارنجک و ترقه در درفشي‌فر پرداختند و چهارشنبه‌سوري را زودتر جشن گرفتند.

علي دايي نيز پس از تمرين امروز در مورد ناصر حجازي با مسئولاني که فيلم مستند او را در حال ساختن هستند گفت‌وگو کرد و از خاطرات خوب خود با حجازي گفت. پروين هم صبح امروز در اين مستند از خاطراتش با حجازي گفت.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
حسینی: سارقان خانه‌ام را جارو کردند/ دلار و سکه‌هایم را بُردند

240x144xmeysamhoseyni2.jpg.pagespeed.ic.e9ar44RSvt.jpg
پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این شرایط بد مالی که باشگاه دارد، سارق‌ها چک 100 میلیونی، سکه و دلارهایم را به سرقت بردند.

میثم حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین روز گذشته متوجه شد که از منزل او سرقت شده است. از همین رو تمرینات فوتبال را رها کرد و به منزل رفت.

حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس که چه چیزهایی از منزل شما به سرقت رفته‌ است، گفت: سکه، دلار، لباس ورزشی و یک چک 100 میلیونی که روی هم بالغ بر 150 میلیون تومان می‌شود از منزل من سرقت شده است.

وی افزود: من دیروز وقتی ساعت حدود21 به منزل رسیدم دیدم درب بالکن منزلم باز است و سپس متوجه شدم تمام خانه‌ام را در روزهایی که وضعیت پرسپولیس این‌طور است جارو کرده‌اند.

مدافع قرمزپوشان تاکید کرد: من حتی امروز تا نیم ساعت پیش به اداره آگاهی رفتم و انشاءالله هر چه سریع‌تر شب عیدی سارق منزل من هم پیدا شود. البته از همه کسانی که زحمت می‌کشند، مخصوصا نیروی انتظامی تشکر می‌کنم و امیدوارم که این مشکل زودتر حل شود. بالاخره این هم شانس ماست و روزهایی که یکسری مشکلات در باشگاه پرسپولیس است این اتفاق هم گریبان‌گیر ما شد.
.
پ.ن: از یه طرف میگن نداریم بخوریم از یه طرف دیگه فقط 50 تومن نقد تو خونشونه!!!...
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
احمدرضا عابدزاده آکادمی فوتبال تاسیس کرد

240x144xabedzadeh.jpg.pagespeed.ic.KfUQsu-1zY.jpg
پرسپولیس نیوز : آکادمی فوتبال احمدرضا عابدزاده آغاز به کار خواهد کرد.


به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس؛ احمدرضا عابدزاده کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس که در دو سال گذشته به عنوان مربی دروازه بان های تیم دسته اولی لس آنجلس بلوز آمریکا و مربی دو آکادمی مطرح فوتبال آمریکا فعالیت می کرده در بازگشت به ایران قصد دارد آکادمی فوتبال مجهزی را در تهران راه اندازی نماید.

عابدزاده با تجربیاتی که در آکادمی های مجهز و مدرن کسب کرده می خواهد در بهار سال 93 آکادمی خود را رسما افتتاح کند. او به همین منظور با شهرداری منطقه یک تهران به توافقاتی دست یافته و می خواهد در منطقه اوشان آکادمی فوتبال مجهزی را دایر کند.

عابدزاده امروز به توافقات رسمی دست یافت و قراردادی را منعقد کرد. عابدزاده اعلام کرد جزییات این توافق و همچنین برنامه های مد نظرش در آکادمی را اعلام خواهد کرد.

عابدزاده این آکادمی را A22A نام گذاری کرده که دربرگیرنده ابتدای نام و نام خانوادگی و همچنین شماره پیراهنش است.

احمدرضا عابدزاده سایتی را هم برای این آکادمی در نظر گرفته تا اخبار و برنامه های آکادمی اش را از این طریق رسما اعلام نماید.

عابدزاده تاکید کرد: در صورتی که برنامه هایم عملیاتی شود این آکادمی یکی از آکادمی های مدرن فوتبال ایران خواهد بود.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
دایی: پیشکسوتان عزیز چگونه می‌خواهند 30میلیارد بیاورند/دولت دغدغه‌های مهم‌تر ازفوتبال دارد

xdaei-conference.jpg.pagespeed.ic.lgVVXkcTQj.jpg
پرسپولیس نیوز : علی دایی می‌گوید وضعیت پرسپولیس در حال حاضر به گونه‌ای نیست که بشود به برنامه‌های بلندمدت فکر کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان نشست هم‌اندیشی پیشکسوتان این باشگاه با امیررضا خادم و دیگر مسئولان وزارت ورزش برای حل مشکلات پرسپولیس، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث اصلی ما درباره شرایط کنونی پرسپولیس بود و پیشسکسوتان عزیز هم پیشنهاداتی داشتند که بیشتر آن‌ها صحبت از برنامه‌های چند ساله می‌کردند اما شرایط پرسپولیس به گونه‌ای نیست که بتوان این برنامه‌های چند ساله را در حال حاضر انجام داد. هرچند که صحبت‌شان کاملا درست بود اما در وضعیت فعلی این برنامه‌های بلندمدت برای پرسپولیس سودی ندارد.

دایی در پاسخ به این سوال که پیشنهاد خودتان برای برون‌رفت از این وضعیت چیست، گفت: من پیشنهاد خاصی ندارم. به نظر من روشی که آقای خادم برای حل این مشکلات در پیش گرفته، محتمل‌ترین و عملی‌ترین راه است و شاید با همین پیشنهادها بتوان در مسابقه‌های آتی شرایط پرسپولیس را بهتر کرد و ان‌شاءالله تیم هم نتایج خوبی بگیرد و هواداران را خوشحال کند.

او در ادامه گفت: ما کاری به گذشته باشگاه پرسپولیس نداریم. برای ما حال و آینده مهم است. الان بهترین زمان را داریم که تیم برای سال بعد بسته شود. باید در سه بازی باقی مانده نتایج خوبی بگیریم و با توجه به اینکه سهمیه ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان به سه تیم کاهش یافته، باید تلاش کنیم حداقل نایب قهرمان شویم و این خیلی کار ما را سخت می‌کند.

سرمربی پرسپولیس درباره پیشنهادهای پیشکسوتان این باشگاه در نشستی که برگزار شد و این که آیا شما موافق واگذاری این باشگاه به پیشکسوتان هستید، عنوان کرد: متاسفانه باید بگویم که ما باید واقعیت‌ها را قبول کنیم. سوال من این است که ما چگونه می‌خواهیم کل هزینه‌های باشگاه را در رده‌های مختلف تامین کنیم. پیشکسوتان عزیز ما چگونه می‌خواهند 30 میلیارد برای هزینه‌های باشگاه فراهم کنند؟ در این جلسه درباره کاری که برای باشگاه‌های ترکیه انجام شد، صحبت‌هایی به میان آمد، اما دولت ترکیه خیلی به باشگاه‌های این کشور با وام‌های آنچنانی کمک کرد اما در حال حاضر در کشور ما چنین فضایی وجود ندارد. دولت ما در حال حاضر دغدغه‌های خیلی مهم‌تری نسبت به فوتبال دارد و اصلا نمی‌تواند به چنین مباحثی وارد شود. کارهای مهم‌تری برای انجام دادن وجود دارد و ما هم نمی‌توانیم توقع بیجا از دولت داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در این نشست درباره انتخاب یکی از پیشکسوتان برای عضویت در هیات مدیره باشگاه صحبتی شد یا خیر، گفت: نه اصلا صحبتی درباره این موضوع به میان نیامد و دیگر وقت نشد که بحث به اینجا برسد.
 

starone after banned

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
457
لایک‌ها
444
محل سکونت
TEHRAN
واقعا دیگه داره اعصابم خرد میشه . هر جا پست میدم بلافاصله پاک میشه
 
بالا