• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

دايي خواستار رسيدگي فوق‌العاده به درگيري ديروز




00944917.jpg


به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس؛ علي دايي در پي بحث لفظي و درگيري رضا حقيقي و پيام صادقيان دو هافبک تيم فوتبال پرسپوليس با توجه به عدم حضور محمد پنجعلي در بازي پرسپوليس و نفت، صبح امروز با ارسال گزارشي به محمد پنجعلي خواستار رسيدگي به موضوع اين دو بازيکن در وقت فوق‌العاده شد.

متن نامه علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس به محمد پنجعلي به شرح ذيل است:



جناب آقاي محمد پنجعلي

سرپرست محترم تيم فوتبال پرسپوليس با سلام و احترام

به استحضار مي‌رساند در خلال ديدار دوستانه پرسپوليس و نفت تهران در تاريخ 28 اسفند 92 که در ورزشگاه دستگردي تهران برگزار شد آقايان رضا حقيقي و پيام صادقيان مبادرت به درگيري فيزيکي نمودند که چگونگي و چرايي آن مستلزم تحقيقات حضوري از آنهاست و کادر فني در اين باره قضاوتي ندارد.

نظر به لزوم برقراري نظم و انضباط در تيم و پيشگيري از تکرار مواردي اينچنيني با در نظر گرفتن جميع شرايط موجود مراتب جهت انعکاس به باشگاه و تصميم‌گيري در خصوص اين موضوع به حضورتان ايفاد مي گردد. با عنايت به در پيش بودن مسابقات و لزوم آگاهي کادر فني از وضعيت اين بازيکنان مستدعي است رسيدگي به اين امر در وقت فوق‌العاده انجام و نتيجه را اعلام فرمايند.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
محمد دایی: بازیکنان پرسپولیس مشکل روحی و روانی دارند / نوروزی: پرسپولیسی‌ها پول نگرفته‌اند، اعصاب‌شان خراب است
xmohammaddaei2.jpg.pagespeed.ic.Dj4z7Z2Lym.jpg
پرسپولیس نیوز : مربی فوتبال پرسپولیس مشکلات روحی و روانی را عامل درگیری فیزیکی ۲ بازیکن این تیم دانست.

محمد دایی در مورد بازی دوستانه پرسپولیس و نفت تهران گفت: بازی خوبی بود و محکی جدی خوردیم اما اتفاق تلخی که در اواسط نیمه دوم افتاد کار را خراب کرد. وقتی بازیکن از نظر روحی و روانی در فشار باشد چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات روحی و روانی توجیه خوبی برای این درگیری بود، اظهار داشت: اصلاً توجیه خوبی نیست اما بچه‌های ما مشکل دارند و ذهن آنها درگیر است. بازیکنان پرسپولیس به غیر از تمرین و مسابقه به چیزهای دیگر فکر می‌کنند.

مربی پرسپولیس ادامه داد: این اولین بار بود که در تیم علی دایی چنین اتفاقی رخ می‌داد. وقتی همه چیز بی در و پیکر باشد اینگونه مسائل پیش می‌آید و واقعا این مسئله را تاکنون مشاهده نکرده بودم. این مشکل را درست می‌کنیم.

دایی در خصوص اینکه چرا پیش از این با پیام صادقیان برخورد جدی صورت نگرفته بود، تصریح کرد: پیام تا به حال مسئله‌ای به وجود نیاورده بود. او جوان است و باید بیشتر حواسش به کارهایش باشد اما صددرصد این مسئله را پیگیری می‌کنیم. صد درصد با او برخورد می‌کنیم.



همچنین مهاجم تیم فوتبال نفت تهران اعتقاد دارد که مشکلات مالی باعث به وجود آمدن درگیری بین بازیکنان تیم پرسپولیس شده است.



رضا نوروزی در خصوص تساوی تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس در دیداری دوستانه که عصر چهارشنبه برگزار شد، گفت: بازی خوب و نزدیکی بود و در مجموع هر 2 تیم محک خوبی خوردند.

وی درباره درگیری به وجود آمده بین 2 بازیکن پرسپولیس در این بازی اظهار داشت: من در زمان درگیری تعویض شده بودم و در رختکن بودم اما می‌دانم پرسپولیسی‌ها مدت‌هاست پول نگرفته‌اند و نزدیک عید وضع مالی‌شان خوب نیست. بالاخره این مشکلات روی اعصاب بازیکنان تأثیر می‌گذارد اما امیدوارم هرچه سریع‌تر برطرف شود.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این سؤال که این تیم برای قهرمانی چقدر شانس دارد، تاکید کرد: ما به اندازه استقلال، فولاد و پرسپولیس برای قهرمانی شانس داریم اما کارمان سخت است. ما باید 3 دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم و دیگر تیم‌ها هم امتیاز از دست بدهند.
 

hamedovic5405

Registered User
تاریخ عضویت
28 ژانویه 2013
نوشته‌ها
6,687
لایک‌ها
11,593
محل سکونت
جادوغ آباد سفلی
بر خلاف نظر همه به نظر من پیام صادقیان جدای از فوتبال خوبش اصلاً از لحاظ اخلاقی در حد یک انسان عادی در جامعه هم نیست!!
شنیده ها هم حاکی از اینه که فحاشی کرده به حقیقی و دعوا شده!!
در کل امیدوارم فصل دیگه در اروپا ببینمش تا پرسپولیس!
آمار کم گل خوردن پرسپولیس هم به 3 نفر مربوطه! نیلسون- سید جلال- حقیقی!!!
 

mehrabooni

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2010
نوشته‌ها
2,781
لایک‌ها
2,270
محل سکونت
051
بر خلاف نظر همه به نظر من پیام صادقیان جدای از فوتبال خوبش اصلاً از لحاظ اخلاقی در حد یک انسان عادی در جامعه هم نیست!!
شنیده ها هم حاکی از اینه که فحاشی کرده به حقیقی و دعوا شده!!
در کل امیدوارم فصل دیگه در اروپا ببینمش تا پرسپولیس!
آمار کم گل خوردن پرسپولیس هم به 3 نفر مربوطه! نیلسون- سید جلال- حقیقی!!!
چقدر ساده ای شما
اینا دعوای زرگری میکنن که یه سوژه درست کنن ، تا باز بگن :: چون پول نگرفتیم اعصابمون خورده حق بدین که دعوامون بشه ، وضعیت مالی خرابه

Sent from my HUAWEI G610-U20 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: usl

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
عذرخواهی پیام صادقیان از دایی و اعضای کادر فنی، هواداران، همبازیان و مسئولان باشگاه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس، پیام صادقیان در آستانه تحویل سال نو در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: به خاطر اتفاقاتی که در بازی دوستانه پرسپولیس مقابل نفت رخ داد بسیار ناراحتم. دیشب تا صبح خوابم نبرد چرا که این اتفاق در آستانه سال جدید و عید نوروز موجب رنجش و ناراحتی خاطر هواداران میلیونی پرسپولیس و همچنین کادر فنی و همبازیانم شد.

وی افزود: نمی‌خواهم به این موضوع اشاره کنم که بحث بین من و همبازیم رضا حقیقی چرا و چگونه به وجود آمد. اصلا نمی‌خواهم بگویم من چند درصد مقصرم و رضا حقیقی چقدر. به طور کلی این اتفاق نباید رخ می‌داد و من واقعا شرمنده هواداران هستم که در این روزهای آخر سال با این اتفاق باعث ناراحتی و دل نگرانی آنها شدم. امیدوارم که آنها من را ببخشند.

صادقیان ادامه داد: همچنین از سرمربی بزرگوارم علی دایی و اعضای محترم کادر فنی به خاطر این مسئله شرمنده‌ام. امیدوارم آقای دایی که همیشه مثل یک برادر بزرگ‌تر با ما رفتار می‌کنند از این مسئله گذشت کنند و امیدوارم فرصتی فراهم شود که من بتوانم در سه بازی آینده تیم پرسپولیس را همراهی کنم تا به قهرمانی پرسپولیس کمک کرده و دینم را ادا کنم. تمام آرزوی من در سال جدید قهرمانی پرسپولیس و همراهی تیم ملی در جام جهانی است. امیدوارم در سایه تصمیمات باشگاه و کادر فنی فرصت همراهی پرسپولیس در سه بازی آینده و کمک کردن برای قهرمانی تیم را داشته باشم و با ارائه بهترین بازی ها بتوانم دل هواداران را شاد کنم.



پیام صادقیان تصریح کرد: همین جا سال نو را به تمام هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم و برای آنها سلامتی، موفقیت و قهرمانی پرسپولیس را در سال نو آرزو می‌کنم. بنده تابع تصمیمات باشگاه و آقای دایی هستم. باز هم ضمن عذرخواهی از هواداران، آقای دایی، اعضای کادر سرپرستی و فنی، همبازیانم و مدیران و مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوارم این شرایط فراهم شود که بتوانم شانس کمک کردن به قهرمانی پرسپولیس را در سه بازی آتی داشته باشم. به طور کلی نباید این اتفاق رخ می‌داد و تمام هدف من این است که مربیانم و هواداران از عملکردم راضی باشند.



http://farsnews.com/newstext.php?nn=13921229000004
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
رویانیان: 2 ساله میانگین سنی را از 30 به 25 رساندم/ بازداشت شيريني ارتباطي به دوره فعاليتش در پرسپوليس ندارد

پرسپولیس نیوز : مدیر عامل اسبق پرسپولیس گفت: من توانستم ظرف دو سال پرسپولیس را جوان کنم و میانگین سنی بازیکنان را از سی سال به بیست و پنج سال برسانم و با بازیکنان ملی پوش قراردادی دو،‌سه ساله ببندم.
محمد رویانیان مدیر عامل سابق پرسپولیس در مورد بدهی اعلام شده پرسپولیس بیان کرد: از برج 10 به این طرف پروین با چهارده، پانزده میلیارد تومان بدهی مواجه شده است اگر به پرسپولیس کمک مالی نشود وی هم نمی‌تواند ادامه بدهد.

وی در ادامه افزود: است، از سال 1375 تاکنون چهل و سه میلیارد سهم بدهي‌هاي پرسپوليس است که دوازده میلیارد آن تعهد جاری به بازیکنان است، 18میلیارد تومان آن مالیات، هشت میلیارد آن توهم مسئولان و تنها پنج میلیارد تومان سهم بدهی زمان من است، دوازده میلیارد حقوق بازیکنان حساب می‌شود. نه بدهی بنده زمانی که عباسی رئیس قبلی وزارت ورزش رفتند آیا حقوقهایی که به کارمندان وزارت ورزش باید می‌دادند بدهی وی حساب می‌شود؟ این افراد کارمندان دولت بودند و باید دولت حقوق کارمندان خود را بدهد در مورد پرسپولیس و این دوازده میلیارد تومان هم همینگونه است ربطی به من ندارد.


رویانیان در ادامه تصریح کرد: زمانی که مدیر عامل پرسپولیس بودم پنجاه درصد از بدهی‌های سرخپوشان را پرداخت کردم و پنجاه درصد دیگر را هم آقایان بدهند که من را عزل کردند، در مورد این پنج میلیارد تومان بدهی رسما بیانیه‌ای خواهم داد وقبل از این بیانیه شکایتنامه‌ای به وزارت ورزش و مراجع مربوطه تقديم خواهم کرد، در مورد بدهی‌ها آقایان حتی اگر مالیات بر درآمد، ارزش افزوده‌ام بگذارند شايد بشود هفت، هشت میلیارد تومان نه چهل و سه میلیارد تومان.

مدیر عامل اسبق پرسپولیس در مورد قرار داد حقیقی و شایعات حول آن اظهار داشت: من با علیرضا حقیقی یک قرار داد دو ساله بستم در صورتی که اکثر بازیکنان تیم ملی در هر تیم باشگاهی که بخواهند بازی کنند قراردادی یکساله می‌بندند اگر حقیقی در حال حاضر اعلام کرده که می‌خواهد برود بدلیل حق حقوقی است که نگرفته اگر حقوق این بازیکن و بازیکنان دیگر را بدهند چرا باید اعلام کنند که می‌خواهند بروند و آیا تنها در این تیم است که بازیکن می‌گویند می‌خواهند بروند؟ مگر در استقلال بازیکنان بزرگ این تیم بدلیل ندادن حق و حقوقشان نرفتند؟ چرا باید شایعه درست کنند رویانیان قرار داد بازیکنان را به طریقی بسته تا زمانی که خودش می‌رود بازیکنان هم بروند؟

من با هر بازیکنی که قرار داد بستم دو، و یا سه فصل بوده تا پرسپولیس در نبود من هم به مشکلی مانند مشکل استقلال دچار نشود این کار، تنها کار من نبوده بنده میانگین سن بازیکنان پرسپولیس را از سی سال به بیست و پنج سال تقلیل دادم و پرسپولیس را در تمام خطوط تقویت تیم را جوان کردم.

وي در مورد علی کریمی چنین بیان کرد: قبل از اینکه تیم را ببندیم علی کریمی خداحافظی کرد و بعد رفت با تراکتورسازي تبريز قرار داد بست حتی من منتقمی قائم مقام پرسپولیس را مامور این کار قرار دادم که بدانیم وی نظرش چیست کریمی در جواب گفت که جواب خواهم داد اما با تراکتور قرار دادبست هرچه بود تمام شده زیرا کدورت بین کریمی و پرسپولیس به نفع هیچکدام نیست و باید برطرف شود، من تنها سرباز مردم هستم و ایشان هم یک بازیکن ارزشمند برای کشورمان نه گله‌ای بین من و کریمی است و نه ناراحتی.



مدیر عامل اسبق پرسپولیس در مورد سرپرست سابق سرخپوشان گفت: صحبت‌های مربوط به شیرینی ربطی به پرسپولیسی و زمان فعالیت وی در این باشگاه ندارد مسئله بازداشت شدن وی به سال‌ها قبل باز می‌گردد.

رویانیان در ادامه اظهار داشت: در زمان حضور من درپرسپولیس افرادی کم لطفی کرده‌اند بعد از اتمام لیگ در یک برنامه‌ای تلویزیونی کارهای نادرست و دروغهایی را افشا خواهم کرد که چه کارهای ناروايي را افرادی خاص در حق پرسپولیس انجام داده‌اند.

رويانيان در خاتمه بیان کرد: برای پرسپولیس سال آینده را سالی خوب و پر از موفقیت آرزو می‌کنم و امیدوارم مسئولان و مدیر عامل، سرپرست سرخپوشان از علی دایی حمایت کرده و به وی سه سال وقت دهند تا دایی بتواند پرسپولیس را به نحو احسن بسازد چراکه وی در سال اول بهترین تیم را بست پس می‌تواند این تیم را سه ساله به تیمی قدرتمند تبدیل کند.


پ ن : به شدت منتظرم در یک برنامه رو در رو، به تمام اتهامات پاسخ بده... هواداران زیادی ازش حمایت کردن، باید پاسخگو باشه...
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
سالارکیا: با صادقیان و حقیقی به شدت برخورد می‌کنیم

xsalarkia2.jpg.pagespeed.ic.HZd1cELayC.jpg
پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که به شدت به مسئله پیگری این تیم برخورد می‌کنیم .

محمود سالارکیا در واکنش به درگیری فیزیکی پیام صادقیان و رضا حقیقی دربازی دوستانه پرسپولیس و نفت تهران گفت: قطعاً این موضوع را در کمیته انضباطی باشگاه پیگیری می‌کنیم و به شدت با بازیکنان خاطی برخورد خواهیم کرد.

وی درگیری صادقیان و حقیقی را حرکتی ناپسند و غیرقابل گذشت دانست و ادامه داد: اگر این درگیری در رختکن و یا خارج از زمین بود می‌توانستیم از آن گذشت کنیم اما هنگامی که این 2 بازیکن در انظار عمومی درگیر شده‌اند باید پاسخگوی رفتار خود باشند.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: دلیل این درگیری هرچه بوده نباید منجر به درگیری فیزیکی می‌شد. به نظر من اولین گام و نکته مهم در ورزشکار بودن داشتن اخلاق و رفتار انسانی است و بازیکنان نباید از‌ این چهارچوب خارج شوند. علت این درگیری هرچه باشد قابل بررسی است و ما آن را پیگیری خواهیم کرد.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
پ ن : به شدت منتظرم در یک برنامه رو در رو، به تمام اتهامات پاسخ بده... هواداران زیادی ازش حمایت کردن، باید پاسخگو باشه...
نا سلامتی از برادران سیاسی ماست کی جرات داره به ایشون اتهام بزنه! حتما عادل. اون عادل هم یه چیزی هست میدونه با کی ها نباید بازی کنه
همین که کاری نکنن ما خودمون پاسخ گو باشیم بسه
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
دلایل به بن‌بست رسیدن وزارت ورزش با هدایتی مشخص شد
وزارت ورزش: هیأت مدیره و مدیرعامل را ما انتخاب می‌کنیم/ هدایتی: همه چیز باید توافقی انجام شود


به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از افرادی که در مذاکراتی با وزارت ورزش و جوانان خواستار در اختیار گرفتن پرسپولیس و پرداخت هزینه‌ها بود حسین هدایتی مالک باشگاه استیل‌آذین است. او به همین دلیل چند جلسه متوالی با مسئولان وزارت ورزش برگزار کرد. اما در نهایت به خاطر برخی شروط‌ عجیب با وزارت ورزش پس از مکتوب شدن قرارداد به توافق نرسید.

هدایتی در مورد انتخاب اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل به وزارت ورزش اعلام کرد که هیأت مدیره قدرتمند و مدیرعامل باید با نظر آرا و توافق اعضای هیأت مدیره و نظر وزارت ورزش انتخاب شود تا بتوان مشکلات را از پیش رو برداشت. من در این شرایط موافقم با کل هزینه‌های یک فصل پرسپولیس را بدون اینکه این تیم به مشکل بخورد پرداخت کنم اما وزارت ورزش نظر مخالفی داد.

آنها اعلام کردند که هیأت مدیره و مدیرعامل را خودشان انتخاب می‌کنند و فقط هدایتی در هیأت مدیره حضور داشته باشد و هزینه‌های پرسپولیس را بدهد. این موضوع باعث شد تا هدایتی با این شرط عجیب وزارتی‌ها مخالفت کند و به همین دلیل اعلام کرد در صورتی با وزارت ورزش به توافق خواهد رسید تا همه چیز طبق توافق انجام شود نه به صورت یک‌طرفه.

وی اعلام کرد در صورتی هزینه می‌کند که در انتخاب مدیرعامل و هیأت مدیره، دو طرف به توافق قطعی برسند.

هدایتی معتقد است که در صورتی هزینه‌ها را پرداخت می‌کند که با نظر هیات مدیره اختیار تام داشته باشد تا مشکل و درگیری بین اعضا مثل همیشه به وجود نیاید.


پ ن : بعد ادعا میکنن میخوایم واگذار کنیم... نمایش مسخره و کشداری که در نهایت به ضرر پرسپولیس خواهد شد...
http://farsnews.com/newstext.php?nn=13921229001136
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
"پرسپوليس در سال اسب"

سال اسب ۱۳۵۷-۱۳۶۹ - ۱۳۷۰ - ۱۳۸۱

نایب قهرمان ششمین دوره لیگ تخت جمشید ۱۳۵۷
قهرمانی در فوتبال دسته اول تهران ۱۳۶۹
قهرمان اولین دوره جام در جام آسیا ۱۳۶۹ ـ ۱۳۷۰
قهرمان اولین دوره لیگ برتر ایران ۱۳۸۱

سال ۱۳۹۳ رو به فال نیک میگیریم!
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
نا سلامتی از برادران سیاسی ماست کی جرات داره به ایشون اتهام بزنه! حتما عادل. اون عادل هم یه چیزی هست میدونه با کی ها نباید بازی کنه
همین که کاری نکنن ما خودمون پاسخ گو باشیم بسه

اتفاقا چون منصوب دولت قبل بوده از یک طرف و چون در اواخر دولت قبل به مشکل برخورد از طرف دیگه، در کنار دلایل متعدد، کاملا میتونن ببرنش زیر سوال. ضمن اینکه انگیزه زیر سوال بردنش مهم نیست... مهم اینه که بیاد و این 40 میلیارد رو رسما توضیح بده و حکم برائت بگیره. نه در مصاحبه، در یک حضور رو در رو با مسوولان...
 

mehrabooni

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2010
نوشته‌ها
2,781
لایک‌ها
2,270
محل سکونت
051
بسم الله الرحمن الرحیم
سال نو همگی مبارک


nowruz-sabzeh-eyd_3.jpg



انشاالله سال پربرکتی همراه با شادی و سلامتی و خوشبختی داشته باشین
دوستتون دارم رفقا ( اگه بخاطر علی کریمی بینمون بحثی پیش اومده ، من از شما معذرت میخوام ، بخشش از برگان است )
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
پنجعلي: پنجم فروردين پول به پرسپوليس مي‌رسد

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: اقدامات براي پرداخت 2 ميليارد کمک وزارت ورزش به باشگاه ما انجام شده که چهارم، پنجم فروردين نقد مي‌شود.
00946778.jpg

محمد پنجعلي داشت: اقدامات کمک 2 ميليارد توماني وزارت ورزش به پرسپوليس انجام شد و به اميد خدا چهارم، پنجم فروردين به پرسپوليس تزريق مي‌شود.

به نقل از باشگاه خبرنگاران،سرپرست سرخپوشان پايتخت در مورد درگيري صادقيان و حقيقي ادامه داد: اين خبر صحت دارد به هر حال اين اتفاق در زماني پيش آمده که هر دو عصبي بوده و از شرايط روحي مناسبي برخوردار نبوده‌اند.

وي افزود: ما اين مسئله را قبول داريم که اين 2 بازيکن کار زشتي انجام داده‌اند و تمام بازيکناني که در پرسپوليس توپ مي‌زنند اين را بدانند بايد مواظب رفتار خود باشند و در هر شرايط خود را کنترل کنند زيرا پرسپوليس به عنوان يکي از ويترين‌هاي فوتبال ايران است.

پنجعلي خاطرنشان کرد: به طور حتم با اين 2 بازيکن برخود خواهد شد اما اين برخورد بايد به گونه‌اي باشد تا به طور صحيح متنبع شوند و ضرري به اين 2 وارد نشود.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در پايان گفت: اين مسئله را قبول ندارم که بازيکني بخواهد از روي عمد کاري کند تا در پي آن از بازي اخراج شود زيرا تمام بازيکناني که در پرسپوليس هستند آرزوي آن را دارند که از طرف علي دايي در فهرست اصلي قرار گيرند و بتوانند بازي کنند.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
یه تبریک ویژه برای بچه های گل تاپیک پرسپولیس
ایشاا... امسال سال خیلی خوبی برای تیممون باشه، هم قهرمان لیگ بشیم و هم ایشاا... توی لیگ قهرمانان بدرخشیم:)
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
رويانيان و شيريني رفتار خوبي با ما نداشتند

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد بايد برخورد با بازيکنان خاطي اين تيم طوري باشد که فوتبال‌شان نابود نشود.
00035434.jpg

رضا نورمحمدي در مورد بازي دوستانه پرسپوليس مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازي خوب، قوي و جانداري بود و به نظرم پيش از بازي با داماش به چنين مسابقه‌اي نياز داشتيم تا شرايط‌مان را بسنجيم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وي در واکنش به درگيري پيام صادقيان و رضا حقيقي در جريان اين مسابقه اظهار داشت: نمي‌دانم چطور اين اتفاق افتاد. ما حواس‌مان به بازي بود که اين درگيري به وجود آمد. در مورد دليل زدوخورد صادقيان و حقيقي حرفي ندارم اما بايد بگويم اين 2 بازيکن جوان هستند. درست است که اشتباه بزرگي انجام دادند اما نبايد کاري کنيم تا فوتبال‌شان نابود شود. مسئولان بايد در کنار يک برخورد محکم به اين قضيه منطقي نگاه کنند.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس درباره وضعيت مالي‌اش تصريح کرد: اوضاع همچنان خراب است و واقعاً نمي‌دانيم بايد در اين مورد به چه کسي گلايه کنيم. متاسفانه در اين فصل پول درست و حسابي نگرفته‌ايم و مشکلات زيادي داريم. مشکل ماشين‌ها نيز همچنان به قوت خود باقي است. ما از مسئولان قبلي باشگاه 2 ماشين گرفتيم که هر 2 به مشکل خورد. خدا را شکر با تلاش آقاي پروين مشکل يکي از ماشين‌ها حل شد اما مشکل ماشين ديگر همچنان پابرجاست.

نورمحمدي ادامه داد: نمي‌خواستم از شخص خاصي نام ببرم اما آقايان رويانيان و شيريني رفتار خوبي با ما نداشتند. آنها ماشيني که 90 ميليون ارزش داشت را به ما 110 ميليون تومان فروختند که اين اصلاً درست نبود. من با احتساب اين ماشين‌ها امسال 20 درصد از باشگاه پول گرفته‌ام که حالا به 10 درصد کاهش پيدا کرده است. واقعاً نمي‌دانم چه کسي پاسخگوي مشکلات ما خواهد بود.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
۱۵ درصد از قرارداد صادقیان و حقیقی کسر شد

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از درگیری پیام صادقیان و رضا حقیقی در بازی دوستانه برابر نفت تهران جلسه اضطراری باشگاه پرسپولیس که قرار بود فردا یکشنبه تشکیل شود با توجه به اهمیت موضوع امروز با حضور محمود سالارکیا، محمد پنجعلی، پیام صادقیان و رضا حقیقی در محل باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

در این جلسه دو بازیکن دفاعیات خود را اعلام کرده و اظهار ندامت کردند و با توجه به اینکه اتفاق به وجود آمده به شدت موجب نارضایتی سرمربی پرسپولیس شده بود، طبق بند «ج» ماده 22 آیین‌نامه حرکت دو بازیکن پرسپولیس غیراخلاقی محسوب شد و 15 درصد از قرارداد صادقیان و حقیقی کسر شد.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
قضیه این درگیری چی بوده؟ سر چی با هم دعوا کردن؟
 
بالا