• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
به خاطر مشکلات مالی !!! :general112:

سر هیچی ! بچه بازی و مبتدی بودنشون !

جالبه فقط 15 درصد ؟!!! و این یعنی بازیکن سالاری و اوکی برای رفتار های آینده !!! به نظرم باید حقیقی رو شوت کنن بیرون و صادقیانم 50% کم کنن ازش .
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
روبوسي حقيقي و صادقيان در تمرين پرسپوليس

2 بازيکن خاطي تيم فوتبال پرسپوليس پيش از آغاز تمرين امروز (شنبه) اين تيم با يکديگر روبوسي کردند.
00945751.jpg

نخستين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در سال جديد عصر از ساعت 16 امروز (شنبه) در ورزشگاه درفشي‌فر آغاز شد که يکي از حواشي جالب اين تمرين برخورد رضا حقيقي و پيام صادقيان بود.

به نقل از تسنيم، پيش از آغاز تمرين امروز اين 2 بازيکن پرسپوليس با يکديگر روبه‌رو شده و با هم روبوسي کردند تا شايد با اين کار حواشي که در روزهاي پاياني سال 92 به وجود آورده بودند،‌ خاتمه يابد.

صادقيان و حقيقي در جريان ديدار دوستانه پرسپوليس و نفت با يکديگر درگير شده‌ بودند و به همين دليل از سوي باشگاه پرسپوليس با کسر 15 درصدي قرارداد مواجه شدند.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
گزارش نخستين تمرين پرسپوليس در سال جديد

نخستين تمرين پرسپوليس در سال جاري برگزار شد.
00946609.jpg

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 16 امروز (شنبه) در ورزشگاه درفشي فر پيگيري شد.

به نقل از ايسنا، بر خلاف روزهاي گذشته حضور تماشاگران در تمرين امروز آزاد بود و حدود 20 نفر از هواداران پرسپوليس براي تماشاي تمرين در ورزشگاه درفشي فر حضور يافته بودند.

قبل از آغاز تمرين تعدادي از هواداران که به ورزشگاه آمده بودند با بازيکنان پرسپوليس و علي دايي عکس يادگاري گرفتند.

در تمرين امروز پيام صادقيان و رضا حقيقي، که چند روز پيش با هم به درگيري فيزيکي پرداخته بودند، با يکديگر خوش و بش گرمي کردند و گفته مي‌شود مشکل ميان آنها حل شده و قبل از شروع تمرين با هم آشتي کردند.

قبل از شروع تمرين، علي دايي بازيکنان را در ميان زمين جمع کرد و دقايقي براي آنها صحبت کرد.

دروازه‌بانان 15 دقيقه‌ زودتر از سايرين در زمين تمرين حاضر شدند و تمرينات خود را زير نظر بهزاد غلامپور به صورت اختصاصي پيگيري کردند.

محسن مسلمان در تمرين امروز اختصاصي تمرين کرد.

بازيکنان پس از گرم کردن زير نظر محمد دايي ، کار با توپ را در دستور کار خود قرار دادند و در ادامه به تمرين آقا وسط پرداختند.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
پروين: منتظر بازيکنان سه ميلياردي باشيد

مديرعامل باشگاه پرسپوليس خواستار بازنگري جدي در قراردادهاي فوتباليست‌ها شد و گفت: اگر اين بساط جمع نشود بازيکنان سه ميلياردي فوتبال ايران را خواهند گرفت. منتظر باشيد.
00946484.jpg

علي پروين در گفت‌وگويي با انتقاد از قراردادهاي نجومي باشگاه‌هاي فوتبال با بازيکنان گفت: شخصا با اين قراردادهاي نجومي موافق نيستم و فکر مي‌کنم بايد از اصل و ريشه بازبيني شود و نه فقط ما بلکه همه باشگاه‌ها ملزم به پرداخت‌هايي اصولي شوند و هيچ کس بي رويه خرج نکند.

به نقل از تسنيم، مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: اگر قيمت‌ها عقلايي و ارتباط بازيکن و باشگاه براساس اصولي قابل فهم باشد ، افراط‌هاي فعلي از بين مي‌رود و نه مبالغ غير اصولي هزينه مي‌شود و نه عشق به پيراهن باشگاهي که اينک کمتر اثري از ان مي‌بينيم،‌محو خواهد شد.

وي افزود: اگر همه چيز اصولي دنبال شود و پرداخت‌ها عقلايي گردد ديگر شاهد پرداخت‌هاي زير ميزي و اين جور قضايا هم نخواهيم بود . الان نرخ‌ها بيش از حد بالا و غير منطقي است و اگر اين بساط مديريت جمع نشود امروز و فردا بازيکنان سه ميلياردي فوتبال ما را خواهند گرفت. منتظر آن‌ها باشيد.

علي پروين تاکيد کرد: وقتي باشگاه‌هاي ما کاملا حرفه‌‌اي و متکي بر سرمايه‌هاي شخصي شوند، کمتر سرمايه‌داري پيدا مي‌شود که ارقام بالاي فعلي را براي جذب بازيکنان بپردازد. زير اين پول از جيبش مي‌رود و قطعا صرفه‌جويي خواهد کرد. بر اثر اين روند قيمت بازيکنان هم پايين مي‌آيد.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
تمرين پرسپوليس پشت درهاي بسته برگزار شد

بازيکنان پرسپوليس زير نظر اعضاي کادر فني به کار با وزنه پرداختند.
00946561.jpg

تمرين نوبت صبح امروز (يک‌شنبه) تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 11 در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شد. در اين تمرين بازيکنان پرسپوليس پس از اينکه حدود 10 دقيقه بدن‌هاي خود را گرم کردند به سالن وزنه رفتند و زير نظر کادر فني به وزنه زدن مشغول شدند.

به نقل از تسنيم، در تمرين امروز تمام بازيکنان و اعضاي کادر فني حضور داشتند و فقط سيد جلال حسيني کمي زودتر درفشي‌فر را ترک کرد.

* تمرين نوبت عصر امروز پرسپوليس ساعت 16:30 در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار مي‌شود.

* تمرين نوبت صبح پشت‌ در‌هاي بسته برگزار شد.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
عجب ضدحالی بازی باداماشو شبکه ورزش نشون میده
چه فرقی میکنه دیجیتال نداری مگه؟
اعتراض پرسپولیس به فدراسیون فوتبال به خاطر اجرا نشدن حکم محرومیت داماش
xlogo.jpg.pagespeed.ic.iYWd_ROHUe.jpg
پرسپولیس نیوز : عدم اجرای حکم محرومیت داماش از برگزاری بازی بدون تماشاگر با اعتراض پرسپولیس همراه شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه داماش را به خاطر حرکات تماشاگرانش در بازی با ملوان به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر محکوم کرد و اعلام شد که این تیم برابر پرسپولیس بدون تماشاگر بازی خواهد کرد.

داماشی ها به این حکم اعتراض کردند اما درخواست به کمیته استیناف ارسال نشد و تا پیش از برگزاری بازی نیز جلسه استنیاف برگزار نخواهد شد و به دلیل تاخیر کمیته انضباطی در ارسال درخواست استنیاف داماشی ها، اعلام شد که تا زمان برگزاری جلسه داماش می تواند از تماشاگرانش استفاده کند و به این ترتیب این بازی با حضور تماشاگر خواهد بود.

این مسئله با اعتراض باشگاه پرسپولیس مواجه شد و آنها رسما به فدراسیون فوتبال معترض شدند.

بازی پرسپولیس و داماش هفتم فروردین ماه در رشت برگزار خواهد شد.
پ ن: آخیش خب خیالم راحت شد اگه عمری باقی موند بازی رو میرم رشت:general705:
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
دايي: براي قهرماني 3 فينال پيش رو داريم

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد اين تيم براي دستيابي به عنوان قهرماني ليگ برتر 3 فينال پيش رو دارد.
00943846.jpg

به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، علي دايي در خصوص آخرين شرايط تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: با توجه به تعطيلي پيش آمده در رقابت‌هاي ليگ برتر اردوي خوبي را در استان مازندران داشتيم که طبق برنامه 2 بازي مناسب در چمن مصنوعي برگزار کرديم تا براي اولين بازي در سال جديد برابر داماش گيلان آماده شويم.وي داماش را تيمي خوب خواند که در ديدار برابر پرسپوليس از امتياز ميزباني برخوردار است و افزود:‌ بازي با توجه به شرايط تيم داماش و پرسپوليس بازي سختي براي هر 2 تيم خواهد بود.

«ما براي ماندن در کورس قهرماني 3 فينال پيش‌رو داريم که اولين آن را مقابل داماش برگزار خواهيم کرد»،‌ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با اين جمله افزود:‌ ما محکوم به کسب 3 امتياز اين بازي هستيم. من اميدوارم که در سال 93 بهترين اتفاقات براي پرسپوليس و هوادارانش رخ بدهد.

دايي با بيان اينکه در تعطيلات نوروزي ناچار به آماده‌سازي تيم خود است، خاطرنشان کرد: اين شرايط ورزش حرفه‌اي است. درحالي که همگان تنها قراردادهاي فوتباليست‌ها را مي‌بينند، اين نکته از نظرها دور مي‌ماند که آنها نمي‌توانند مانند ساير هموطنان خود از تعطيلات عيد استفاده کرده و در کنار خانواده‌هاي‌شان باشند.

وي افزود: ما فوتباليست‌ها مانند خيلي از ورزشکاران رشته‌هاي ديگر هيچ امکاني براي استفاده از تعطيلات و مرخصي نداريم. با اين حال من و شاگردانم تمام سعي و تلاش خود را مي‌کنيم تا با آمادگي کامل به رشت برويم و از ديدار برابر داماش با دست پر به تهران بازگرديم.

دايي در مورد اينکه گفته مي‌شود پس از اعلام راي کميته انضباطي درباره برگزاري ديدار داماش و پرسپوليس بدون تماشاگر احتمال دارد اين بازي با حضور تماشاگران انجام گيرد، اظهار داشت: من هم تا امروز هنوز نمي‌دانم اين بازي با تماشاگر برگزار خواهد شد يا بدون تماشاگر. البته ما سعي و تمرکزمان روي پيروزي در اين بازي است.

وي درباره مسئله واگذاري باشگاه پرسپوليس به بخش خصوصي گفت: ما هم اميدواريم بهترين اتفاق ممکن در اين‌باره به وقوع بپيوندد. در اين خصوص جلسات متعددي برگزار شد. دکتر خادم نيز تلاش و پيگيري زيادي در اين باره انجام داده که اميدواريم در سال 93 به سرانجام برسد.
 

aliffvfhfhk

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 می 2011
نوشته‌ها
4,444
لایک‌ها
2,924
دوستان الان لیگ کی شروع میشه
دوباره و اگر پرسپولیس بخواهد قهرمان بشه باید هر سه تا بازی را ببره حتما
 

ya30n

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
14 آپریل 2007
نوشته‌ها
5,200
لایک‌ها
5,471
محل سکونت
امارات متحده عربی
یکی از بازیکنان پرسپولیس عکسی جالب از واکنش خود به پیامک نوروزی رئیس جمهور منتشر کرده است.

در سال جدید اتفاق جالبی رخ داد و پیامکی از سوی رئیس جمهور به مردم ارسال شد که حاوی پیام تبریک سال جدید بود.

1111.jpg


حسین ماهینی بازیکن پرسپولیس نیز مانند بسیاری از مردم این پیامک را دریافت کرد ولی در اقدامی جالب به این پیامک پاسخ داد تا از رئیس جمهور تشکر کند که البته پیام وی به رئیس جمهور نرسید!
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
بی عدالتی در روز روشن / دیدار داماش و پرسپولیس با تماشاگر برگزار می‌شود
xhasanzadeh.jpg.pagespeed.ic.ZfUpcD3XnA.jpg
پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پرونده داماش هنوز در کمیته استیناف بررسی نشده است، گفت: دیدار داماش و پرسپولیس با تماشاگر برگزار می‌شود.

اسماعیل حسن‌زاده با اشاره به دیدار داماش گیلان و پرسپولیس تهران، اظهار کرد: از نظر ما این پرونده هنوز در مرحله استیناف قرار دارد و فکر می‌کنم با توجه به ایام تعطیلات که احتمال تشکیل کمیته استیناف برای بررسی این پرونده وجود نخواهد داشت، این بازی از نظر ما با تماشاگر است.

وی افزود: روند قانونی هر پرونده وقتی کامل می‌شود که کمیته استیناف حکم کمیته انضباطی را تایید کند و تا زمانی که کمیته محترم استیناف این حکم را تایید نکرده باشد، از نظر ما حکم اجرا نمی‌شود.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اشاره به مصاحبه دبیر کمیته استیناف در خصوص بدون تماشاگر برگزار شدن این بازی در آخرین روز سال گذشته، گفت: من هم وقتی این مصاحبه را دیدم تعجب کردم و البته فکر می کنم ایشان هم مصاحبه خود را تکذیب کردند.

حسن‌زاده در مورد صحبت هایش پیش از بازی تراکتورسازی و ملوان که گفته بود، اخلاق خوب تماشاگران در شکسته شدن حکم تاثیر دارد و صدق کردن این موضوع برای تماشاگران داماش، تصریح کرد: من در آن زمان هم این مصاحبه را تکذیب کرده بودم و چنین صحبتی را تایید نمی‌کنم و از نظر ما هر کار خوب تماشاگران تشویق می‌شود و هر کار بدشان برسی می‌شود.



این در حالی است که این حکم قبل از مسابقه پرسپولیس صادر شده و در شرایطی که مسابقات لیگ نزدیک به 2 ماه تعطیل بوده به اعتراض آن رسیدگی نشده است.
پ ن:خب خداروشکر چه بهتر:p
 
Last edited:

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
پرسپولیس بدون مصدوم به مصاف داماش می‌رود

240x144xhoseyni2.jpg.pagespeed.ic.Jajdt__RDR.jpg
پرسپولیس نیوز : مصدومان پرسپولیس مشکلی برای بازی مقابل داماش ندارند.

در روزهای گذشته بازیکنان زیادی از تیم پرسپولیس دچار مصدومیت شده و علی دایی را برای دیدار با داماش نگران کردند.

عالیشاه، کفشگری و پولادی که سال گذشته مصدوم شدند به مرز آمادگی رسیده و در اردوی مازندران نیز بازی کردند.

در روزهای گذشته نیز نفراتی مثل سید جلال حسینی، سید مهدی سید صالحی و محسن مسلمان دچار مصدومیت شدند که به تمرینات گروهی برگشتند و مشکلی برای بازی ندارند.

پرسپولیس هفتم فروردین در رشت به مصاف داماش خواهد رفت.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
آقا این بازیکن ما بود؟؟؟؟؟؟؟ الان اروپا بازی میکنه بس چرا تو پرسپولیس فیکس نبود!! من اصلا اسمشو نشنیده بودم


شکست بیرامار در ثانیه‌های پایانی/ اسماعیل‌زاده 55 دقیقه بازی کرد
240x160xesmailzadeh.jpg.pagespeed.ic.IdsoHkPwin.jpg
پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال بیرامار پرتغال که از وجود افشین اسماعیل‌زاده بازیکن پیشین تیم پرسپولیس در ترکیب اصلی خود استفاده می‌کرد، در هفته سی و پنجم مسابقات لیگ دسته اول پرتغال در ثانیه‌های پایانی تساوی را با شکست عوض کرد.

هفته سی و پنجم از رقابتهای لیگ دسته اول پرتغال (Portugal Liga de Honra) یکشنبه شب با برگزاری 9 مسابقه به پایان رسید که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال بیرامار با یک گل مغلوب میزبانش ویسه‌ئو شد. تک گل این بازی توسط کافو و در دقیقه 2+90 وارد دروازه بیرامار شد.

در این بازی که نبرد دو تیم میانه جدول بود، "افشین اسماعیل‌زاده" هافبک ایرانی تیم بیرامار از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت اما در دقیقه 55 جای خود را به پیته داد.

تیم فوتبال بیرامار پرتغال با این شکست، با 44 امتیاز در رده سیزدهم لیگ این کشور باقی ماند و ویسه‌ئو با 45 امتیاز جایگاهش در رده دهم را تثبیت کرد. این مسابقات با شرکت 22 تیم برگزار می‌شود.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
آخرين وضعيت مصدومان پرسپوليس

پزشک تيم فوتبال پرسپوليس آخرين وضعيت مصدومان اين تيم را تشريح کرد.
00944748.jpg

دکتر حقيقت در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس گفت: سيد‌جلال حسيني که از ناحيه عضلات سمت راست شکم دچار پارگي شده بود، با برنامه ريزي ويژه توانست تمرينات خود را آغاز کرده و طي روزهاي اخير نيز در تمرينات گروهي شرکت کند. حسيني علاوه بر کار با توپ و شرکت در تمرينات گروهي، تمرينات ويژه فيزيوتراپي را نيز زير نظر کادر پزشکي تيم انجام مي دهد. سعي مي کنيم اين بازيکن را به بازي با داماش برسانيم.

پزشک پرسپوليس درباره وضعيت سيدصالحي و مسلمان اظهار کرد: سيدصالحي مشکلي نداشته و در تمرينات گروهي شرکت مي کند. مسلمان نيز همچون سيد جلال حسيني علاوه بر حضور در تمرينات گروهي تمرينات فيزيوتراپي را نيز انجام مي دهد تا به طور کامل دوران نقاهت را طي کند. وي دو روز است که کار با تيم را شروع کرده و ما تلاش مي کنيم او را به بازي با داماش برسانيم.

حقيقت تاکيد کرد ساير بازيکنان پرسپوليس مشکلي نداشته و کادر پزشکي نهايت تلاش خود را به خرج خواهد داد تا سيد جلال حسيني و محسن مسلمان نيز بتوانند تيم را در بازي با داماش همراهي کنند.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
ابهام در حکم کمیته انضباطی / عبداللهی : دیدار داماش - پرسپولیس "بدون" تماشاگر برگزار می شود

219x160xhashie2.jpg.pagespeed.ic.9xyTCd2MCv.jpg
پرسپولیس نیوز : عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد دیدار روز پنجشنبه (7 فروردین) تیم های داماش گیلان و پرسپولیس از هفته بیست و هفتم لیگ برتر بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

حسین عبداللهی ضمن اعلام این خبر افزود: تیم داماش به دلیل تخلفات تماشاگران این تیم در دیدار با ملوان بندر انزلی به یک جلسه مسابقه خانگی بدون تماشاگر و مبلغ 10 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده بود که این رای در دیدار پرسپولیس و داماش اعمال خواهد شد.

عبداللهی با بیان این که شاید قابل تجدید نظر خواهی بودن رای باعث ایجاد شبهه در رای کمیته انضباطی شده بود اظهار داشت: محرومیت تیم داماش از یک مسابقه خانگی قطعی بود و تنها مبلغ ده میلیون تومان جریمه نقدی قابل تجدید نظر بود؛ که آن هم بدون تغییر باقی ماند.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون در مورد این که آیا تماشاگران پرسپولیس می توانند در این مسابقات حضور یابند اظهار داشت: این محرومیت شامل تمامی تماشاگران میهمان و میزبان می شود و با توجه به این که تماشاگران پرسپولیس کارت هواداری ندارند؛ حضور تماشاگران پرسپولیس در این مسابقه امکان پذیر نیست.

عبداللهی در بخشی دیگر از سخنان خود در مورد پرونده تخلف رحمتی در دیدار با ملوان بندر انزلی گفت: وی سه شنبه آخر سال به همراه میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال در کمیته انضباطی حاضر شد و دفاعیات خود را در مورد موارد شائبه های مطرح شده ارائه کردند ولی 5 عضو کمیته انضباطی سوء نیت و حرکت شبه ناکی که از روی عمد اتفاق افتاده باشد از ایشان ندیدیم و تصور نمی کنم رای قبلی رحمتی که شش میلیون تومان جریمه نقدی بود، تغییر کند.

این در حالی است که اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی صبح امروز مصاحبه کرده و گفته: باشگاه داماش به رای یک بازی بدون تماشاگر اعتراض کرده و از آنجا که این اعتراض به تعطیلات خورده و در مسیر کمیته استیناف قرار دارد، تا رسیدگی در کمیته استیناف مسابقات داماش با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

حسن‌زاده: پرونده به خاطر جریمه نقدی به کمیته استیناف رفت / رأی کمیته انضباطی قابل اجرا نیست!

xenzebati.jpg.pagespeed.ic._sfOml2YQG.jpg
پرسپولیس نیوز : رییس کمیته انضباطی می‌گوید با توجه به اعتراض باشگاه داماش به رأی صادره کمیته انضباطی پرونده برای رسیدگی به کمیته استیناف رفته است بنابراین رای کمیته انضباطی قابل اجرا نیست.


اسماعیل حسن‌زاده با بیان این که بازی تیم فوتبال داماش گیلان مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اظهار کرد: وقتی کمیته انضباطی رای به محرومیت هواداران داماش داد باشگاه داماش هم متقابلاً به رای صادره اعتراض کرد و پرونده برای رسیدگی به کمیته استیناف رفت. با توجه به اینکه کمیته استیناف در تعطیلات نوروز تعطیل است و تشکیل جلسه نمی‌دهد بنابراین تا صادر شدن رای از سوی کمیته استیناف رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی قطعی نیست و قابل اجرا نخواهد بود. ما هم به سازمان لیگ اعلام کردیم که بازی داماش مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در رای صادره از سوی کمیته انضباطی آمده است: داماش گیلان به یک بازی خانگی بدون حضور تماشاگر محکوم می‌شود. این که بعضی از دوستان تصور می‌کنند بازی داماش مقابل پرسپولیس بدون حضور تماشاگر است، درست نیست زیرا کمیته انضباطی داماش را از یک بازی خانگی بدون تماشاگر محروم کرده است نه در بازی مقابل پرسپولیس، بنابراین تا زمانی که کمیته استیناف به اعتراض باشگاه داماش رسیدگی نکند رای صادره از سوی کمیته انضباطی اجرایی نخواهد شد.

حسن‌زاده ادامه داد: زمانی که کمیته استیناف رای صادر کند رای قطعی و لازم‌الاجرا خواهد بود حتی اگر در آن زمان لیگ به پایان رسیده باشد رای صادره از سوی کمیته استیناف در فصل آینده اجرایی خواهد شد.

وی در مورد صحبت‌های محمد پنجعلی مبنی بر اینکه قانون باید برای همه یکسان اجرا شود نیز گفت: اگر پرسپولیس هم از حضور تماشاگرانش محروم می‌شد و به کمیته استیناف اعتراض می‌کرد باز هم باید این رویه طی می‌شد و رای صادره کمیته انضباطی اجرایی نمی‌شد.

حسن‌زاده همچنین در مورد اظهارات محمد پنجعلی در مورد طبق ماده 15 آیین‌نامه کمیته انضباطی مبنی بر این که رای صادره برای محرومیت تماشاگران قطعی خواهد بود و قابل اعتراض نخواهد بود اظهار کرد: آقای پنجعلی درست اشاره کرده‌اند اما در آیین‌نامه آمده است اما با توجه به این که رای صادره کمیته انضباطی شامل محرومیت و جریمه نقدی است بنابراین به خاطر وجود جریمه نقدی باشگاه داماش می‌تواند به رای صادره اعتراض کند و در نتیجه پرونده برای رسیدگی به کمیته استیناف خواهد رفت حال باید منتظر باشیم ببینیم کمیته استیناف رای صادره را تایید خواهد کرد یا رای جدیدی خواهد داد.
 
Last edited by a moderator:

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
برای پرواز به رشت چارتر گرفتیم اما یک ریال هم نداریم
xpanjali.jpg.pagespeed.ic.0U096r0w4m.jpg
پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در شرایطی که برای سفر به رشت چارتر گرفتیم اما یک ریال هم پول پرداخت آن را نداریم.

محمد پنجعلی در واکنش به بی‌پولی قرمزپوشان برای سفر به رشت اظهار داشت: با توجه به شرایط پروازی مجبور شدیم تا امروز برای پرواز به رشت چارتر بگیریم که این اتفاق افتاد اما پول پرداخت چارتر را نداریم. حتی ما یک ریال هم برای خرج در رشت نداریم و اگر بخواهیم اینطور به رشت برویم دچار مشکلات گذشته خواهیم شد.

وی افزود: منتقمی قائم‌مقام باشگاه قرار است فردا صبح به تهران بیاید تا پول لازم را تهیه کند و امیدوارم این مشکلات حل شود.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
پول وزارت ورزش به پرسپولیسی‌ها نرسید/ ناراحتی بازیکنان از بدقولی‌ها

209x138xpers-po2.jpg.pagespeed.ic.rNf2zp6mKO.jpg
پرسپولیس نیوز : قرار بود ۲ میلیارد تومان از وزارت ورزش به دست قرمزپوشان برسد اما از این پول، امروز هم خبری نشد.

وزارت ورزش و جوانان قبل از تعطیلات عید به پرسپولیسی‌ها قول داد تا دو میلیارد تومان بابت رفع این مشکلات به آنها پرداخت کند.

از همین رو امروز قرمزپوشان به دنبال دریافت این پول بودند اما متوجه شدند که فعلاً خبری نیست و به آنها اعلام شده که دو امضای دیگر تا پرداخت این پول به پرسپولیسی‌ها باقی مانده است.

این در شرایطی است که سرخ‌پوشان نسبت به این بدقولی ناراحت هستند.
+
+
منتقمی: مشکلی برای سفر به رشت نداریم/ برای دریافت ۲ میلیارد مامور ویژه تعیین کرده‌ایم

240x159xmontaghami.jpg.pagespeed.ic.1VrgKYizAg.jpg
پرسپولیس نیوز :قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلی بابت هزینه سفر تیم به رشت نداریم.

بهروز منتقمی درباره مشکل مالی قرمزپوشان برای دریافت بلیت و پرواز به رشت اظهار داشت: 20 روز پیش بلیت سفر به رشت رزرو شده بود اما اعلام کرده‌اند که با توجه به برخی شرایط تیم باید با چارتر به رشت برود که من هم اعلام می‌کنم که این موضوع مشکلی ندارد و فردا مشکل مالی را حل خواهیم کرد.

وی در مورد کمک وزارت ورزش گفت: وزارت ورزش قول کمک 2 میلیاردی به ما داده است. این موضوع واقعیت دارد و در حد یک وعده نیست. البته کمی به خاطر مسائل اداری و امضاها این پول دیرتر به باشگاه می‌رسد ولی من هم دو مسئول مالی باشگاه را مامور کرده ام تا دریافت این پول را پیگیری کنند.

منتقمی ادامه داد: امروز با پروین در مورد مشکلات صحبت کردم و انشاءالله فردا صبح نیز با حضور در باشگاه مشکلات را رفع خواهیم کرد. بازیکنان باید اعتماد به نفس خود را حفظ کنند و با تمرکز بالا به بازی حساس با داماش فکر کنند.

منتقمی در مورد برگزاری بازی با داماش با حضور تماشاگران در حالی که این تیم به یک بازی بدون تماشاگر محکوم شده بود گفت: باور کنید تعجب کردم. خودشان اعلام کردند که بازی بدون تماشاگر است و امیدوارم به رای خود پایبند باشند.
 
بالا