• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
اعتراض باشگاه پرسپولیس به تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
xclub.jpg.pagespeed.ic.eeLKZQjOU3.jpg
پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس در اعتراض به تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر برگزاری بازی با داماش با حضور تماشاگران، این تصمیم را "مغالطه فدراسیون" خواند.


حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ایسنا اظهار کرد: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به محرومیت یک جلسه ای داماش از حضور تماشاگرانش داده و تیم شمالی در همان پرونده به 10ملیون تومان جریمه نیز محکوم شده است. پرونده ای که در آن احکامی در خصوص امیر عابدینی و عبدالله مرغوب سرپرست تیم داماش هم صادر شده است.

وی ادامه داد: طبق آیین نامه انضباطی فدراسیون محکومیت یک جلسه‌ای داماش قطعی است و قابلیت طرح در کمیته انضباطی را ندارد و تنها می‌توان از 10میلیون تومان جریمه نقدی تجدید نظرخواهی کرد.

موضوعی ساده که همه کارشناسان حقوقی هم به آن صحه می گذارند. سرپرست تیم پرسپولیس همین نظر را دارد و در رسانه ها مطرح می‌کند اما رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نظری غیر از این دارد. نظری که البته مشخص نیست ادعای پنجعلی را رد می‌کند یا تایید! او می‌گوید: "آقای پنجعلی درست اشاره کرده اند اما در آیین نامه آمده است با توجه به اینکه رای صادره کمیته انضباطی شامل محرومیت و جریمه نقدی است بنابراین به خاطر وجود جریمه نقدی باشگاه داماش می تواند به رای صادره اعتراض کند و در نتیجه پرونده برای رسیدگی به کمیته استیناف خواهد رفت، حال باید منتظر باشیم و ببینیم کمیته استیناف رای صادره را تایید خواهد کرد یا رای جدیدی خواهد داد."

قدوسی گفت: بحث بر سر این نیست که چرا پرونده به کمیته استیناف رفته است. ارجاع پرونده به کمیته استیناف همانگونه که خود حسن‌زاده اعلام کرده به خاطر وجود جریمه نقدی است اما آن بخش از رای (محرومیت حضور تماشاگر) که قطعی است باید اجرا شود. محرومیت عبدالله مرغوب هم در همین پرونده بوده و پرونده به کمیته استیناف رفته. چرا ذیل دادنامه صادره که سه بند دیگر غیر از محرومیت و جریمه داماش ، درباره عبدالله مرغوب ، امیر عابدینی و خسارات مورد ادعای ملوان هم دارد، قید گردیده، (بند یک رای در کمیته استیناف قابلیت تجدید نظرخواهی دارد ولی بند سه قطعی و لازم‌والاجرا است؟) غیر از این است که آن بخشی از رای که طبق ایین نامه کمیته انضباطی نهایی و قطعی گردیده برای اجرا ابلاغ می گردد و آنچه قابلیت تجدیدنظرخواهی دارد باید به استیناف ارجاع شود؟ طرح پرونده در کمیته استیناف به ماهیت رای بستگی دارد نه برگه کاغذی پرونده. این استدلال که تصور کنیم چون پرونده از حیث فیزیکی نزد کمیته انضباطی نیست تا عودت آن به مرجع بدوی باید همه جنبه‌های رای معلق بماند دور از منطق قضایی و حقوقی است. اگر بناست به صرف ارجاع پرونده به مرجع تجدیدنظر، شقوق قطعی دادنامه هم معلق گردد، ماده 15 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال وجاهت خود را از دست خواهد داد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس افزود: به کارگیری توامان یا مجزای تنبیهات آن هم در پرونده‌ای که مستند آن گزارش داور و ناظر بوده دلیلی بر آن نیست که به اتکای بخش غیر قطعی دادنامه ، سایر ردیف‌های لازم‌الاجرا را معلق کنیم. این امری بدیهی است که کاش کمیته انضباطی فدراسیون به صراحت اعلام می‌کرد با توجه به شرایط خاص دیدار داماش و پرسپولیس ، مصلحت ایجاب می‌کند که بازی با حضور تماشاگر باشد و فوتبال ما سالهاست به این مصلحت اندیشی‌ها عادت کرده است.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
اختلاف شدید وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی مانع واگذاری پرسپولیس / چه کسی سدراه قرارداد اسپانسر پرسپولیس شد؟
240x160xkhadem-parvin.jpg.pagespeed.ic.EuKpfVorOl.jpg
پرسپولیس نیوز : معاون حقوقی و مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تلاش این وزارتخانه برای ساماندهی و واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت : ازابتدای کار این موضوع از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفت .

امیر رضا خادم در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت : از ابتدای انتخاب دکتر محمود گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان بررسی وضعیت باشگاههای پرسپولیس و استقلال در دستور کار قرار گرفت به این ترتیب بحث ساماندهی و واگذاری این دو باشگاه از طریق مزایده مطرح شد.
وی ادامه داد: به همین دلیل از طریق سازمان خصوصی سازی موضوع مزایده پیگیری و مقرر شد طی چند ماه این امر انجام شود تا فروردین سال 93 باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود.
معاون حقوقی ، مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان افزود : ما به تبعیت از وزارت اقتصاد ودارایی و سازمان خصوصی سازی در تدارک فراهم نمودن شرایط قانونی بودیم تا این موضوع اتفاق بیفتد که متاسفانه سازمان خصوصی سازی به حاشیه رفت .
این مقام مسوول در وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه این وزارتخانه به عنوان متولی تمام مقدمات را در این خصوص فراهم کرد اظهار داشت : به موازات آن تصمیم نهایی در خصوص انجام امور قانونی برعهده سازمان خصوصی سازی گذاشته شد.
وی افزود :ما به لحاظ انکه در سال آینده رقابتهای لیگ باید پیگیری شود و باشگاهها برای نقل و انتقالات با مشکلات مالی مواجه خواهند شد ضمن اینکه هیات مدیره دو باشگاه باید ترمیم شوند تصمیم گرفتیم این موضوع به طور جدی پیگیری شود در نشستهایی که برگزار کردیم به نتایج نسبتا خوبی دست پیداکردیم.
خادم همچنین گفت : همزمان با اقداماتی که ما به عنوان متولی برای واگذاری قانونی این دو باشگاه بودیم اقدامات غیر مسوولانه ای را از سوی سازمان خصوصی سازی شاهد بودم .این سازمان با کسانی که به نوعی خواستار حمایت مالی از باشگاهها بودند جلسات غیر معقولی گذاشته و شرایط نامطلوبی را ایجاد کردند که من دقیقا علت این موضوع را نمی دانم.
وی تاکید کرد : دوستان ما در سازمان خصوصی سازی اگر گمان می کنند صاحب دو باشگاه هستند رسما اعلام کنند و این موضوع را در نشست خبری و طی اطلاعیه عمومی بیان کنند و استقلال و پرسپولیس را از وزارت ورزش وجوانان تحویل بگیرند.
معاون وزیر ورزش وجوانان تاکید کرد: ما هیچ مشکلی نداریم تابع قانون هستیم و این کار ما مطابق اصل 44 است و این روند را تاکنون کاملا قانونی طی کردیم .
وی ادامه داد:ما قصد انجام کار غیر قانونی نداریم و درتفاهمات صورت گرفته برای تعیین تکلیف دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ما متولی هستیم وتمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نگرانی عمومی جامعه وعلاقمندان به دو باشگاه پرسپولیس واستقلال را به حداقل برسانیم .
خادم گفت : آن چیزی که جای تعحب است و ما نسبت به آن معترض هستیم ، ورود بی ربط سازمان خصوصی سازی ونشست های پنهانی و مخفیانه باعلاقمندان به سرمایه گذاری وخرید این باشگاه ها یا اسپانسرها هستند می باشد، مثلا مسولان این سازمان در نشستی که با علی پروین داشته ، به وی اعلام کرده اسپانسراین باشگاه می تواند با پرسپولیس قرار داد 5 ساله ببندد ! دوستان من در سازمان خصوصی سازی اعلام کنند اگر باشگاه پرسپولیس واگذار شود تکلیف این قرار داد 5 ساله چه می شود؟
وی تصریح کرد :در هرصورت ما امادگی داریم تا مردم را در جریان تمامی امور دراین راستا قرار دهیم.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
خب خدارو شکر مثل اینکه سید جلال و مسلمان برای بازی فردا میرسن
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
حاشیه قبل از بازی داماش و پرسپولیس/ بازیکنان پرسپولیس وارد رشت شدند
xakhbar.jpg.pagespeed.ic.-b6UOgCoJq.jpg
پرسپولیس نیوز : بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تهران وارد رشت شدند.

تیم پرسپولیس تهران با پرواز ساعت 18 عصر امروز وارد فرودگاه سردار جنگل رشت شدند.

-علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل دیر رسیدن به محل کنفرانس نشست خبری نیامد.

-تیم پرسپولیس قبل از بازی داماش در رشت تمرین نکرد.

-بازی دیدار دو تیم پرسپولیس و داماش عصر فردا پنجشنبه ساعت 17.30 دقیقه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

-دیدار فردای این دو تیم با وجود اعلام کمیته انضباطی مبنی بر عدم حضور تماشاگران، با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

-هواداران داماش از اکنون خود را برای تشویق تیم خود آماده کرده‌اند ضمن اینکه هواداران پرسپولیس نیز بی‌صبرانه در انتظار بازی تیم محبوب خود هستند.

-تیم فوتبال داماش از 27 بازی دارای 25 امتیاز است و در جایگاه سیزدهم لیگ برتر قرار دارد.

-پرسپولیس از 27 بازی دارای 48 امتیاز است و در رده سوم لیگ برتر قرار دارد.

-یدالله جهانبازی دیدار بازی داماش و پرسپولیس تهران را قضاوت می‌کند.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
برای بازی مقابل داماش ۲۰ بازیکن پرسپولیس مشخص شدند/ حسینی و مسلمان هم به رشت رفتند
240x158xteam.jpg.pagespeed.ic.ZZnmrXP9Oc.jpg
پرسپولیس نیوز : کاروان تیم فوتبال پرسپولیس با ۲۰ بازیکن عازم رشت شد.

با تصمیم علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس کاروان این تیم با 20 بازیکن برای بازی با داماش عازم رشت شد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر فردا در رشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت از همین رو پرسپولیسی‌ها امروز آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با داماش برگزار کردند و سپس با 20 بازیکن عازم رشت شدند.

این در شرایطی است که سیدجلال حسینی و محسن مسلمان که کمی احساس مصدومیت می‌کردند با به دست آوردن شرایط ایده‌آل همراه قرمزپوشان به رشت رفتند و مشکلی بابت همراهی پرسپولیسی‌ها ندارند.

گفتنی است حمید علی عسگر تنها بازیکن محروم و سه کارته قرمزپوشان است.

این دیدار فردا در رشت برگزار خواهد شد.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
مسابقه پرسپولیس و داماش از شبکه ورزش پخش می شود / فقط با گیرنده دیجیتال لیگ برتر ببینید
xleague.jpg.pagespeed.ic.KFPRYpm7HD.jpg
پرسپولیس نیوز : شبکه ورزش سیما پخش مسابقه پرسپولیس و داماش از هفته بیست و هشتم لیگ برتر را در جدول پخش خود قرار داده است.

هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور عصر فردا با برگزاری 8 دیدار همزمان آغاز خواهد شد که طی آنها تیم های پرسپولیس و استقلال نیز همزمان به میدان می روند.



براساس تصمیم شورای سیاست گذاری ورزش سیما ، شبکه سوم پخش مستقیم مسابقه استقلال و نفت تهران را از ساعت 17:30 در دستور کار خود قرار داده اما در کنار آن تصمیمی عجیب اتخاذ شده و بازی پرسپولیس و داماش به جای شبکه های سراسری ملی دیگر از جمله اول و دوم به شبکه دیجیتالی ورزش سپرده شده است.

به این ترتیب شهرهایی که از دریافت امواج شبکه ورزش محروم بوده و یا افرادی که گیرنده دیجیتال تهیه نکرده باشند قادر به تماشای این مسابقه نخواهند بود.



این مسابقه از طریق شبکه استانی گیلان(شبکه باران) برای هموطنان خارج از کشور روی ماهواره بدر نیز پخش خواهد شد.

البته با توجه به همزمانی مسابقات حساس لیگ گل های رد و بدل شده در بازی های همزمان نیز به تصویر کشیده خواهد شد.
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
خدایا هزارملیاربارشکرت بابت خلق عباس زاده پیام وعالیشاه بخداانقد اعصابم راحته چن وقته رخ سیدصالحیو تو نوک حمله نمیبینم انشالله فصل بعدی حقیقی یا ادم شه یا همراه با نوری ودهنوی سیدصالحی دیگه ریختشونو تو تیم نبینم دایی جاگزین عباس زاده تو نیمه دوم بازیها باید حاتمی رو بیاره نه صالحی

Sent from my GT-I9300
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
اره بدبختانه چون دایی خودش تو دوران بازیش محاجم سنگین وکندی وسرپایینی بود از سبک صالحی حمایت کردو بهش کلی وقت داد وگرنه این عباس زاده احتمال اینکه جام جهانی هم میرفت زیاد بود انصافا بازیکنایی که داریم جوونامون بهترینهای ایرانن مگه یونس شاکری بدبخت بدبازیکنی بود یا میلاد غریبی ولی متاسفانه اسیر غرور کاذب دایی شدن

Sent from my GT-I9300
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
این برد رو به تمام دوستان عزیز تبریک میگم. کاش تراکتور در برابر فولاد امتیاز میگرفت که متاسفانه اینجور نشد و البته فولاد با 2 پنالتی امروز برد که انشاا... پنالتیهای گرفته شده برای فولاد درست بوده باشن. در هر صورت باید به دو بازی آینده امیدوار بود.
پ.ن: سال نو همه دوستان عزیز هم مبارک و امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشین.
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
حاشيه ديدار داماش و پرسپوليس 8

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس پس از برتري برابر داماش، در رختکن از شادي گريه کرد.
00946778.jpg


پيام صادقيان بعد از تعويض در نيمه دوم با استقبال رضا حقيقي مواجه شد و اين دو بازيکن همديگر را در آغوش گرفتند و با يکديگر روبوسي کردند.

* محمد پنجعلي پس از پايان بازي در رختکن پرسپوليس اشک شوق ريخت و به شدت گريه کرد.

*مهدوي بازيکن داماش با داور مسابقه در نيمه دوم درگيري لفظي پيدا کرد.

* دايي در اواخر مسابقه به سمت هواداران رفت و به آنها تعظيم کرد.

* رضا حقيقي بازيکن پرسپوليس در پايان مسابقه پيراهنش را به يک جانباز اهدا کرد.

* هواداران داماش به شدت به مسئولان استان گيلان به دليل بي توجهي به تيم داماش اعتراض کردند.
 
بالا