• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بارسلونا

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
به مناسبت 500 مین بازی انیستا (لامپ مهتابی لقبی که من بهش دادم:general406:)
INIESTA-infogr-ENG.v1396943672.jpg
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004

با وجود نگرانی از عدم آمادگی پویول، نام او توسط تاتا در لیست بازیکنان قرار داده شد
- سرمربی آرژانتینی نام پویول را با وجود عدم تایید پزشکان، در لیست قرار داد.
به گزارش Football Espana، کارلس پویول کاپیتان آبی اناری ها در این فصل تنها 12 بازی در تمامی رقابت ها انجام داده است و مدت زیادی است که از شرایط آرمانی دور است. با این حال جراردو تاتا مارتینو که پیکه را به دلیل مصدومیت تا یک ماه در اختیار ندارد، تصمیم گرفت که نام پویول را با وجود عدم آمادگی 100 درصد در لیست بازی با اتلتیکو قرار دهد.

در آخرین معاینه ای که توسط پزشکان باشگاه بر روی او انجام شد نیز تایید نهایی انجام نگرفت ولی تاتا که در پست دفاع آخر فقط ماسکرانو و بارترا را در اختیار دارد، تصمیم گرفت پویول را به همراه خود برای بازی اروپایی به مادرید ببرد.
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
رویس چه میکنه واسه دورتموند

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
دوستان در صورت برد فردا شب بازی بعدیمون با رئال هستش؟
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
نه قرعه کشی خواهد شد.
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004

کنفرانس مطبوعاتی تاتا مارتینو: باید زودتر از اتلتیکو به گل دست یابیم؛ رقابت شخصی با دیگو سیمئونه ندارم
تاتا مارتینو سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه دیدار تیمش برابر اتلتیکو مادرید اذعان کرد که مهم ترین نکته بازی چهارشنبه شب تیمش پیش افتادن از حریف سخت کوش و آماده اش می باشد.
به گزارش وب سایت UEFA، تاتا مارتینو سرمربی تیم فوتبالبارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر اتلتیکو مادرید از چارچوب دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهمانان اروپا اذعان کرد که تیمش باید بر خلاف چهار مسابقه گذشته برابر اتلتیکو زودتر از حریف مادریدی اش به گل برسد.

مسابقه فردا شب برابر اتلتیکو مادرید:"علاقه ای به پیش بینی نتیجه مسابقه ندارم. چیزی که ما به آن در چهارشنبه شب نیاز داریم این است که بهتر از اتلتیکو بازی کنیم و پیروز شویم. مسابقه فردا دیدار دو تیمی با روش های کاملا مختلف است که از همدیگر شناخت بسیار خوبی دارند. نکته مهم بازی فردا شب برای من این است که ما در هیچ یک از دیدار هایمان در این فصل از آن ها جلو نیفتادیم و باید تلاش کنیم تا فردا این اتفاق را رقم بزنیم تا ببینیم پس از آن واکنش آن ها چه خواهد بود. ما می دانیم که اتلتیکو حریفی نیست که به ما اجازه بدهد 90 دقیقه کنترل بازی را در اختیار بگیریم اما به هر حال تلاش می کنیم تا به آن صورت که دوست داریم، بتوانیم بازی خودمان را ارائه دهیم."

لیونل مسی: "او عادت دارد که در هر بازی با بالاترین کیفیت ممکن یک فوتبالیست به رقابت بپردازد اما وقتی در چند بازی برابر یک حریف خاص موفق به گلزنی نشود، توجه زیادی به او جلب می شود و مردم گمان می کنند که از آمادگی کامل به دور است. او بازیکن بی اندازه مهمی برای ما است و در چهار ماه گذشته برای بارسلونا فوق العاده سرنوشت ساز بوده است و طبیعی است که حریفان ما او را بهترین بازیکن بارسا می دانند و برای مهار و متوقف کردنش بهترین نمایش خودشان را ارائه می دهند."

تفاوت دیدار فردا با ال کلاسیکو و مسابقه رفت: "مسابقه رفت همان طور که انتظار داشتیم رقم خورد. اگر چه که ما در نیمه دوم آن مسابقه از حریف برتر بودیم اما نتوانستیم به پیروزی دست یابیم و برای همین است که اعتقاد دارم در مسابقه فردا شب تلاش ما باید این باشد که ابتدا و پیش از آن ها به گل برسیم تا آنها شیوه بازی خودشان را تغییر دهند. از نظر من تفاوت زیادی بین بارسلونای برابر رئال مادرید و دیدار برابر اتلتیکو وجود نداشت اما تنها نکته این بود که ما در یکی از آن مسابقات پیروز شدیم و در دیگری به تساوی دست یافتیم."

رقابت شخصی برابر سیمئونه: "نه. به هیچ عنوان. هر دو ما متعلق به گروهی هستیم که به سختی برای موفقیت تلاش می کند و پیروزی یا شکست مان هم متعلق به تیم مان است نه خودمان. البته که در نهایت فردا شب یکی از ما خشنود و راضی خواهد بود و دیگری ناامید و ناراحت."
 

ColoFlyin'

کاربر فعال زبانهای خارجی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
29 جولای 2007
نوشته‌ها
1,140
لایک‌ها
1,233

B.l.a.c.k

Registered User
تاریخ عضویت
23 مارس 2014
نوشته‌ها
115
لایک‌ها
27
سن
34
فک کن امروز بازی 0-0 شه

یعنی از فوش واس من بدتره
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
ترکیب احتمالی بارسلونا و اتلتیکو مادرید برای بازی امشب
امشب ساعت 20:45 دقیقه ( 23:15 دقیقه به وقت ایران ) بارسلونا و اتلتیکو مادرید با هم دیدار خواهند کرد . روزنامه نگاران اسپانیایی سعی کردند ترکیب دو تیم را قبل از شروع بازی امشب پیشبینی کنند .
ky8f_78c5b4f0bfd611e398930002c9dd6bf0_8.jpg

در ادامه میتوانید ترکیب احتمالی دو تیم ( ترکیب اصلی + ذخیره ها ) را مشاهده نمایید .
ترکیب بارسلونا : Pinto - Alves, Bartra, Mascherano, Alba - Xavi, Busquets, Iniesta - Messi, Cesc, Neymar
ذخیره های بارسلونا : Oier, Adriano, Pedro, Alexis, Song, Tello, Roberto
ترکیب اتلتیکو مادرید: Courtois - Juanfran, Miranda, Godín, Luis - Tiago, Gabi, Koke, García - Costa, Villa
ذخیره های اتلتیکو مادرید : Aranzubia, Mario, Adrián, Rodríguez, Insúa, Sosa, Ribas
++++++++++++
تغییر در چینش بازیکنان ؛ ایده تاتا مارتینو برای غلبه بر اتلتیکو !
تغییر در چینش بازیکنان ؛ ایده تاتا مارتینو برای غلبه بر اتلتیکو !
بارسا در شرایطی فردا شب به مصاف اتلتیکو خواهد رفت که برای صعود به یک تساوی پرگل و یا برتری بر میزبانش نیاز دارد.

iiyp_f6d8fba9-0e47-4ae1-9d15-5238079797b0-cb.jpeg


بارسلونا در بازی رفت در مقابل اتلتیکو تا قبل از به ثمر رسیدن گل اتلتیکو ، اسیر تاکتیک های دیگو سیمئونه شده بود و البته اشتباهات فنی تاتا مارتینو نیز مزید بر علت شده بود تا بارسا نتواند موقعیت های چندانی را خلق کند .
اما بعد از به ثمر رسیدن گل اتلتیکو ، بارسا با تغییرات تاکتیکی درست تبدیل به تیم دیگری شد و با بدشانسی نتوانست پیروزی را از آن خود کند. تحلیل گر روزنامه موندو دپورتیوو نگاهی دارد به تغییرات تاکتیکی بارسا در بازی فردا شب :
« تاتا مارتینو در آخرین تمرین بارسا شیوه های مختلفی را برای گرفتن حداکثر باز دهی از بازیکنانش بکار گرفت و در نهایت به این نتیجه رسید علاوه بر گذاردن 4 هافبک در خط میانی ، مکان بازیکنان را نیز در پازل تاکتیکیش عوض کند. فردا بارسا همان 11 بازیکن ایده ال بازی رفت را در اختیار خواهد داشت (به استثنای پیکه) و سرمربی آرژانتینی اعتقاد دارد که حضور 4 هافبک در خط میانی جواب خواهد داد . شکی نیست که این آرایش در این شرایط می تواند برای تیم مفید باشد »
« اما تاتا در بازی رفت به خوبی دریافت که نه نیمار و نه اینیستا تا دقیقه 60 بازی در پستی که به بازی گرفته شده بودند احساس راحتی نمی کردند. نیمار در جناح راست اسیر شده بود و اینیستا هم بیشتر رو به عقب بازی می کرد. به همین دلیل او با قرار دادن پازل بازی رفت بر روی میز نگاه دوباره ای به چینش بازیکنان خود انداخت و به این نتیجه رسید که زمان دگرگونی در چینش بازیکنانش رسیده است »

soc_g_iniesta11_576x324.jpg


« صبح امروز و در آخرین تمرین بارسا قبل از عزیمت به مادرید و در بازی تمرینی ، تاتا مارتینو ترکیب ثابت بازی با اتلتیکو را در مقابل تیم ب خود آزمایش کرد. در این ترکیب برعکس بازی دور رفت ، نیمار به چپ متمایل شده بود و در عوض مسی به جناح راست آمده بود و فابرگاس هم نقش 9 کاذب را بازی می کرد. با این سیستم دنی آلوز ، فضای بیشتری در جناح راست در اختیار داشت و اینیستا هم به بهترین فرم خود در بازی رسیده بود. پشت سر اینیستا که حالا راحت تر به فاز تهاجمی اضافه می شد ، ژاوی و بوسکتس حلقه ارتباطی بین دفاع و حمله بودند. مسی در این روش از منطقه جریمه فاصله می گیرد و بدین ترتیب برعکس بازی رفت در تله بازیکنان اتلتیکو گرفتار نمی شود. در بازی رفت هر زمان که مسی به محوطه جریمه اتلتیکو نزدیک می شد بلافاصله دو هافبک مرکزی و دو پیستون چپ و راست اتلتیکو به او نزدیک می شدند و حلقه محاصره را بر او تنگ و تنگ تر می کردند »
حال باید دید که تاتا مارتینو به اطمینان 100 درصد برای اعمال این تغییرات رسیده است یا خیر ! ولی بنظر می رسد تنها راه نتیجه گرفتن در مادرید همین شیوه باشد .
++++++++++++++++++
همكاري باشگاه بارسلونا و فدراسيون فوتبال اسپانيا بر روي پرونده ي ممنوعيت جذب بازيكن
مانوئل آرويو ، نايب رئيس باشگاه گفت : " ما برروي پرونده اي كار مي كنيم كه باعث تعليق موقت ممنوعيت در بازار نقل وانتقالات خواهد شد "
uioddlleaulrhh66hmbj.jpg


در جريان كنفرانس خبري كه دوشنبه بعدازظهر برگزار شد مانوئل آرويو و جوردي كاردونر در مورد تصميم هيئت مديره در قبال ممنوعيت بارسلونا در 2 پنجره ي نقل و انتقالات توضيح دادند . نايب رئيس پنجم بارسا اظهار داشت كه باشگاه بارسلونا و فدراسيون فوتبال اسپانيا در حال بررسي اوضاع هستند :" ما برروي درخواست استيناف كار مي كنيم كه باعث تعليق موقت ممنوعيت جذب بازيكن خواهد شد "
حمايت از زوبي زارتا

آرويو در ادامه توضيح داد كه " مدير ورزشي آندوني زوبي زارتا حمايت كامل اعضاي هيئت مديره را در اختيار دارد . " او اضافه كرد : " او كار هاي زيادي پيش روي خود دارد و ما مي خواهيم كه برروي جنبه هاي ورزشي باشگاه تاكيد كنيم . واضح است كه هر چيزي قابل ارتقاست . ما علاقه اي به آنچه كه در روزهاي اخير اتفاق افتاده نداريم ." او ادامه داد : " ما مي خواهيم تابستان نرمالي پيش رو داشته باشيم .ما متقاعد شده ايم كه توانايي جذب بازيكن در تابستان را داريم . اين محروميت براي ما مهم است و تيم حقوقي ما مشغول فعاليت است تا بتوانيم در تابستان بازيكنان جديدي جذب كنيم "

آرويو فاش كرد كه سيستم جوانان باشگاه در فصل هاي آتي ممكن است دچار تغييراتي شود : " ما مشغول مطالعه فرمت هايي هستيم كه بتوانيم سيستم جوانان را ارتقا دهيم . ما بطور مداوم مشغول آناليز خود هستيم . اگر فرآيند هايي موجود باشد كه ما را مشمول تخطي از قوانين كند ، آن را اصلاح خواهيم كرد . در حال حاضر در داخل باشگاه بررسي هايي در حال انجام است . "

تشكيل كارگروه در هفته هاي آتي

نايب رئيس بارسا در ادامه به رفراندوم انجام شده در مورد پروژه نوكمپ جديد اشاره كرد : " اين درخوست بزرگي از جانب اعضاي باشگاه است كه مسئوليت سنگيني بردوش ما خواهد گذاشت . ما بايد با احساس وظيفه و با دقت در جزئيات وارد كار شويم . اين مهمترين پروژه در تاريخ باشگاه است . " او در ادامه توضيح داد كه در هفته هاي آتي كارگروهي تشكيل خواهد شد " در هفته يا ما ه هاي آتي ما كار گروه را معرفي خواهيم كرد ."
+++++++++++++++++
lhc4476qlegemr8j5oln.jpg


بازي بزرگ (2)

بارسا به دنبال پیروزی و صعود به نيمه نهايي است

مارتینو با همه توانش رفت: پویول در لیست بارسا ،توران بازی را از دست داد.

سیمئونه:"اگر کاستا بازی نکند،آدریان هست و گل هم به ثمر میرساند."

تاتا:"مهترین نکته برای ما این است که گل اول را به ثمر برسانیم."
 

kyle

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
10,435
لایک‌ها
23,201
محل سکونت
SHomal SarSabZ
ترکيب اتلتيکو مادريد و بارسلونا اعلام شد

ترکيب تيم هاي بارسلونا و اتلتيکو مادريد براي بازي امشب اعلام شد.
00033099.jpg


دو مربي تيم هايشان را با اين نفرات به زمين مي فرستند:

بارسلونا: پينتو - آلوز - بارترا - ماسکرانو - آلبا - بوسکتس - ژاوي - فابرگاس - اينيستا - نيمار - مسي

اتلتيکو مادريد: کورتوا - خوانفران - گودين - ميراندا - فليپه لوئيس - تياگو - گابي - کوکه - رائول گارسيا - آدريان - ويا
 

kyle

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
10,435
لایک‌ها
23,201
محل سکونت
SHomal SarSabZ
خوب چیزی که میترسیدم اتفاق افتاد
اتلتیک گل زد اونم زیر 5دیقه
واقعا که
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
کسی لینکی نداره بشه انلاین ببینم؟
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
3 تا هم به تیر دروازه بارسلونا زده. امشب اگه جمع نکنن خودشون رو بدجوری میبازن
 

brainsore

Registered User
تاریخ عضویت
1 مارس 2008
نوشته‌ها
5,886
لایک‌ها
3,189
محل سکونت
دور
فکر کنم حذفیم امشب. از پس این اتلتیکو برنمیایم با این وضعیت.
 
بالا